Svensk Fastighetsförmedling Kungsör

Svensk Fastighetsförmedling Kungsör

• Badge2019
Ring 0227-147 00 Dela

Välkommen till BoButiken i Kungsör! Här är vi 9 medarbetare i ett team av fastighetsmäklare, administratörer och ekonomiansvarig. Vi förmedlar bostäder i Västra Mälardalen och arbetar i både Kungsör, Arboga och Köping. Svensk Fastighetsförmedling är en stor mäklarkedja med stark lokal förankring. Det betyder att vi kan Kungsör!...

63 omdömen om Svensk Fastighetsförmedling Kungsör

Leif K
Valskog

Blev bemött på ett fantastiskt bra sätt och stort engagemang från mäklarens sida direkt vid första mötet. Vi fick ut det pris vi ville ha för bostaden och det var ju det vi ville. Mäklaren höll oss väl informerade under hela processen på ett väldigt professionellt sätt. Så sammanfattningsvis är det bara att ge Pontus och Svensk fastighetsförmedling det högsta betyg man kan ge. Vi kommer faktiskt inte på något som kunde gjorts bättre. Med vänliga hälsningar från Leif och Evelina Karlsson i Valskog

Agnete H
Skillinge

Kan bara ge högsta betyg till Joakim på Svensk Fastighetsförmedling i Kungsör 👍👍👍❤️🙋

Emma D
Valskog

Hittills har allt känns bara bra.

Hans L
Centralt

Snabba och kunniga. Hela tiden lagom mycket info.

Svar från Svensk Fastighetsförmedling Kungsör

Tack för det fina omdömet samt för förtroendet att få hjälpa er med försäljningen av huset! /Joakim Soininen

Maritha Elisabeth D
Skrev om Svensk Fastighetsförmedling Kungsör

Riktigt usel. Har försökt köpa ett hus enkelt och snabbt i flera månader. Mäklaren återkommer inte. Mäklaren har inte kollat upp information från köparen och inte heller återkommit angående frågor vi haft. Köparen måste tycka att det tar väldigt lååång tid. Varför blir det aldrig avslut.

Svar från Svensk Fastighetsförmedling Kungsör

Hej! Vad tråkigt att ni upplevt det så. Ibland finns det tyvärr omständigheter som gör att det tar längre tid, framförallt när bud inkommer under utgångspris. Det är säljaren som bestämmer när försäljningen ska avslutas. Vi hoppas att vi finner något annat hus av intresse för er. /Svensk Fastighetsförmedling

Glenn   H
Valskog

Mäklaren är mycket saklig och artig, mycket väl förberedd.. Jag varit på många husvisningar senaste åren, träffat många mäklare och denne Joakim är den bäste.

Elisabet R
Jägaråsen

Trevligt bemötande och kunnig personal-

Jan R
Jägaråsen

Alltid lika positivt och trevligt uppträdande vid kontakter med oss!! Dessutom enkla att kommunicera med.

Karl Idor P
Valskog

Allt bra. Mäklaren duktig och kunnig. Försäljningen har gott bra.

Eva L
Gersilla

Trevligt bemötande och bra service.

Gary C
Aspa

Great service and contact and managed to do business despite the holiday time here in Sweden….top service from Paulina and Sanna in Köping.

Mali M
Överby

Jag mycket nöjd, och rekommenderar er tii vänner och bekanta. Kram till Sanna

Lena K
Centralt

Paulina är grym på sitt jobb som fastighetsmäklare och vi blev bemötta på bästa sätt. Informerar jättebra och tar reda på saker som man funderar på. Ville ha en snabb och smidig affär och det blev det. Toppen!

Joakim B
Köping

Trevlig och proffsigt bemötande

Anders B
Skillinge

Allt har fungerat väldigt bra snabbt och smidigt, rekommenderas toppenbetyg /AB. --------------------------------------------------------------------

Eva B
Skillinge

Paulina är en mycket trevlig, kunnig och professionell mäklare. Försäljningen gick snabbt med jättebra återkoppling och ordnades verkligen utmärkt. Högsta betyg!

Hans M
Köping

Bara positiva intryck, mäklaren levde upp till alla förväntningar. Budgivningen blev emellertid påfrestande men det kan knappast mäklaren lastas för.

Joakim B
Valskog

En trevlig,kunning och tillgänglig mäklare. Mäklaren var över förväntan, är väldigt nöjd. Snabbt,professionell och intresserad av att jag som kund skulle bli nöjd

Anna Magdalena B
Kungsör

Hela försäljningen sköttes utmärkt, väldigt bra mäklare och medhjälpare vid visningen. Allting ordnades på ett utmärkt sätt.

Annika B
Köpte sin stuga med hjälp av Svensk Fastighetsförmedling Kungsör
Aspa

Mycket kunnig, lugn och trevlig mäklare. Inlyssnande och ödmjuk. Tack Sanna så här långt för hjälpen! Annika

Claes Göran L
Råsta

Paulina en mycket bra och trevlig mäklare, mycket fint kundbemötande kändes helt rätt att lämna över försäljningen till Paulina. Bra utfall på försäljningen efter en bra ställd värdering (god kännedom / kunskap) Bra återkoppling under försäljningens gång, Kan rekommendera Svensk Fastighetsförmedling Kungsör.

Jennie E
Råsta

Köpte ett litet hus, trevliga mäklare som var en god hjälp vid köpet.

Nils L
Kungsör

Vi kontaktade Joakim för en försäljning av våran bostad. Allt gick så smidigt/professionellt som det kan gå från början till slut.

Helen I
Centralt

Har precis sålt en fastighet i Kungsörs. Joachim Soininen har skött affären på ett utmärkt sätt. Han har hållit oss informerade om alla steg i försäljningen. Han har på ett pedagogiskt och tålmodigt sätt förklarat alla steg på vägen. Det har känns mycket tryggt.

Marie A
Centralt

Sålt föräldrarnas villa från 1936. Mycket proffsigt bemötande och kontinuerligt uppdaterande.

Irene Kristina B
Torpa

Vi har köpt ett hus i Kungsör o sålt ett i Torpa med hjälp av en fantastiskt trevlig o kunnig Mäklare.Helnöjda så långt!

Juhani M
Kungsör

Vi sålde en villa i Kungsör 18-11-2020. Har under hela försäljningsprocessen blivit proffsigt bemötta av glad och trevlig försäljare.. Vi har hela tiden också blivit uppdaterade om om allt som haft med försäljningen att göra, vilket gjort att vi känt oss trygga.

Anders H
Runna

Trevligt och sakligt bemötande.

Jan M
Örberga

Drivande, Håller vad som sagts,seriös,Pålitlig.

Crister H
Runna

Tycker de fungerade bra och va en riktigt trevlig och glad mäklare som va väldigt lätt och prata och få hjälp av

Robert H
Runna

Vi har köpt ett enplanshus och ska sälja vårat radhus. Vi blev bemötta exemplariskt. Dom förväntningar som vi hade var väl egentligen inget speciellt men vi var supernöjda med allting.

Jari H
Skrev om Svensk Fastighetsförmedling Kungsör

Köpte hus Bemötandet var jätte bra. Hade väl inga större förväntningar, mäklaren gjorde utmärkt jobb. Jag köpte ju bostaden. Upplevelsen var utmärkt både på visningen och kontraktsskrivningen.

Henrik G
Skrev om Svensk Fastighetsförmedling Kungsör

Sålde hus i köping privat och tog hjälp av Joakim för att fixa allt pappersarbete osv med försäljning. Köper också hus samtidigt genom honom så allt har gått superbra och smidigt. Kan rekommendera:)

Tusen tack för rekommendationen Henrik! /Joakim Soininen

Marko P
Skrev om Svensk Fastighetsförmedling Kungsör

Inköp av bostadsrätt.Väldigt bra och snabb kontakt med försäljare. Jag kanske skulle vilja att det blir ställt mera krav på försäljare ang. t.e.x. tömning av visa grejor som inte är direkt "tillbehör" av lägenheten.Ja menar i mitt fall "insatsen på toaletten" och borttagning av duschkabin (som enl.försäljare har ej används även av ägaren). Affären är inte än helt avslutad ,men jag är nöjd med mäklarens arbete .

Sandra E
Skrev om Svensk Fastighetsförmedling Kungsör

Sålt en villa, bra bemötande genom hela processen och snabb affär. Vi är mycket nöjda (och glada över vinsten vi fick)!

Lena M
Skrev om Svensk Fastighetsförmedling Kungsör

Har sålt mitt hus i Valskog. Allt gick kanonbra ,fort och smidigt av en trevlig och duktig mäklare . Jag är jättenöjd.

Tack för ditt fina omdöme Lena! /Joakim Soininen

Margareta S
Skrev om Svensk Fastighetsförmedling Kungsör

Mycket seriös och med bra återkoppling hela tiden.

Ramatia H
Skrev om Svensk Fastighetsförmedling Kungsör

Sålt Norrbackavägen 5. Vi blev väldigt välbemötta. Paulina är en personlig och lugn människa som man snabbt känner trygghet till. Vi ville att det skulle gå snabbt, vilket det även gjorde. Hon rekommenderade en bra fotograf och nyckelöverlämningar gick smidigt till. En bra mäklare som vi rekommenderar till andra!

Svar från Svensk Fastighetsförmedling Kungsör

Tack Rami och Agnes för era fina ord och för förtroendet att sälja er fina villa. Så glad för er att allt gått smidigt så ni kan komma vidare till nytt boende även om det är tråkigt att ni lämnar Kungsör. /Paulina

Sture K
Skrev om Svensk Fastighetsförmedling Kungsör

Så som säljare har jag inget att anmärka på. Paulina gjorde ett bra jobb.

Svar från Svensk Fastighetsförmedling Kungsör

Tack för förtroendet att sälja ert fina radhus. Ett gott samarbete! /Paulina

Noomi L
Skrev om Svensk Fastighetsförmedling Kungsör

Köpt ett radhus jag tyckte jag fick bra hjälp vid visningen och senare vid kontraktsskrivning mäklaren gick igenom kontraktet noggrant.

Svar från Svensk Fastighetsförmedling Kungsör

Tack för dina ord Noomi och grattis till ett fint radhus. Hoppas ni kommer trivas fint! /Paulina

Bror A
Skrev om Svensk Fastighetsförmedling Kungsör

Jag har sålt en fastighet på Storgatan 4 B i Kungsör och jag är nöjd med hur mäklaren har hanterat försäljningen. Vi hade en bra dialog vid upplägget av försäljningen och jag har fått fortlöpande rapporter av mäklaren vid budgivningen. Mitt mål med försäljningen har uppnåtts. Jag kommer att rekommendera mäklaren till mina bekanta som står i begrepp att sälja fastigheter.

Svar från Svensk Fastighetsförmedling Kungsör

Stort tack för förtroendet att sälja din fastighet och tack dina fina ord. Skönt att ni är nöjda med processen! /Paulina

Anders W

Mycket trevligt bemötande. Proffsigt och snabb handläggning Rekommenderas

Svar från Svensk Fastighetsförmedling Kungsör

Tack Anders! Ett nöje att få hjälpa dig i ditt bostadsköp. Välkommen till Kungsör :) /Paulina

Dzenita H
Skrev om Svensk Fastighetsförmedling Kungsör

Gillade inte allt krångel med första mäklaren Pauline men Joacim verkade trevlig och gjorde ett bra jobb i den del vi fick hjälp av honom :)

Mats U
Skrev om Svensk Fastighetsförmedling Kungsör

Vi sålde en stor disponentvilla i Kungsör. Det var svårt att komma överens på grund av skilsmässa och vi var säkert en av de jobbigaste kunderna någonsin och tog lång tid på oss. Under hela tiden fram till vi slutligen kom överens om att sälja var Paulina hela tiden positiv och lösningsorienterad. Hon bemötte oss alltid på ett trevligt, vänligt och samtidigt trovärdigt sätt. Det gjorde att vi hade höga förväntningar som mer än överträffades.

Tommy H
Skrev om Svensk Fastighetsförmedling Kungsör

Köpt en tomt där Joakim är mäklare och blev väldigt trevligt bemött. Han uppfyllde alla eventuella förväntningar på bästa sätt. Känns väldigt kunnig och gör att man känner sig trygg i en sådan speciell situation som det ändå är att köpa sitt framtida boende, oavsett hus eller tomt.

My J
Skrev om Svensk Fastighetsförmedling Kungsör

Jag vill rekommenderas Svensk Fastihetsförmedling för deras riktigt suveräna jobb// Tack Ida Asp Mvh My

Petra W
Skrev om Svensk Fastighetsförmedling Kungsör

Perfekt service! Kändes tryggt att lägga allt ansvar i händerna på trevlig proffisionell personal! Rekommenderar dem varmt!

Anders F
Skrev om Svensk Fastighetsförmedling Kungsör

Vänlig och kunnig, serviceminded, klara besked.

Bili Emma J
Skrev om Svensk Fastighetsförmedling Kungsör

Engagerad och kunnig. Flexibel och lätt att nå.

Gunvor Elin Maria L
Skrev om Svensk Fastighetsförmedling Kungsör

Ett mycket professionellt bemötande Presentationsfoldern på mitt hus väldigt proffsigt utförd. Jag är mycket nöjd med hus försäljningen avlöpte. Rekommenderar dem gärna. Högsta betyg ger jag dem alla för väldigt vänligt bemötande hela tiden.