Alla kategorier Mäklare Skåne Landskrona Svensk Fastighetsförmedling Svensk Fastighetsförmedling Landskrona

Svensk Fastighetsförmedling Landskrona

Ödmanssonsgatan 2, 261 34 Landskrona — Visa karta

Välkommen till Svensk fastighetsförmedling i Landskrona!

Landskrona vid Öresund i västra Skåne är en pärla för dig som vill leva nära havet och i Sveriges södra delar. Vare sig du letar efter en villa längs kusten eller en trendig lägenhet mitt i Landskrona stad finns våra duktiga mäklare här för att hjälpa dig med hela bostadsaffären.

Vi har koll på allt när det kommer till värdering, köp och sälj. Vi tror på öppenhet, vill att du som kund ska få ut det mesta av en bostadsaffär och brinner för att hitta ditt drömhem.

Kontakta oss för mer information!

Läs vad 110 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Landskrona

• 2019-05-18

Erik F skrev om Svensk Fastighetsförmedling Landskrona
    Snabb återkoppling och bra rådgivning Läs mer
  • 2019-05-08

Eva a skrev om Svensk Fastighetsförmedling Landskrona
    Har köpt bostadsrätt i Landskrona.
    Pernilla Corsing är mycket professionell, har hög tillgänglighet och ett mycket trevligt bemötande. Hon återkopplar snabbt. Läs mer
    2019-05-13 Svensk fastighetsförmedling svarar Eva a
    Tack snälla för att du tog dig tid! Det betyder väldigt mycket! Mvh Pernilla
  • 2019-05-07

Sandra J skrev om Svensk Fastighetsförmedling Landskrona
    Kan varmt rekommendera Svensk Fastighetsförmedling i Landskrona! Jag hade kontakt med flera mäklare då jag köpte nyproduktion men alla var tillmötesgående och hjälpte mig längst med vägen. Är så nöjd! Läs mer
    2019-05-07 Svensk fastighetsförmedling svarar Sandra J
    Så kul att du tog dig tid att svara - vi gör alltid vårt yttersta för att ge svar och hjälp längst med processen.

Hoppas ni trivs i er nya bostad!
  • 2019-05-07

Sara R skrev om Svensk Fastighetsförmedling Landskrona
    Sålt min bostad med hjälp av Svensk Fastighetsförmedling. Kompetent och engagerad mäklare, som skapade en trygghet för mig genom hela processen. Kan varmt rekommendera Svensk Fastighetsförmedling i Landskrona! Läs mer
    2019-05-07 Svensk fastighetsförmedling svarar Sara R
    Så härligt att höra! Kom gärna tillbaka när du planerar att göra ett nytt val i din bostadskarriär!
    Mvh från Teamet i Landskrona
  • 2019-05-03

Jan N skrev om Svensk Fastighetsförmedling Landskrona
    Har sålt mitt radhus.Mäklaren, Louise, har med råge motsvarat våra förväntningar på en bra, duktig och kunnig mäklare. Hon
    Hade svar på alla våra frågor och ingav oss fötroende, hon var alltid nåbar och informativ.
    Vi är mycket nöjda med hur Louise har hanterat vår husförsäljning. Läs mer
    2019-05-04 Svensk Fastighetsförmedling svarar Jan N
    Tusen tack Monica & Jan för er fina rekommendation och för ert förtroende.
    Det har varit ett nöje att få hjälpa till!
  • 2019-05-03

Linda S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Landskrona
    Vi har sålt en villa i Billeberga med Pernillas hjälp. Bostadsaffärer gick snabbt och smidigt. Pernilla visade stort engangemang från första mötet. Hon har varit tillgänglig och svarat på frågor snabbt, oavsett veckodag eller klockslag.
    Pernilla levde upp till våra höga krav, och förväntningar. En mäklare i toppklass! Läs mer
    2019-05-03 Svensk fastighetsförmedling svarar Linda S
    Så härligt att höra och tack för att ni tog er tid att svara.

Passar även på att tacka för förtoendet!

Ha en skön helg, Mvh Pernilla
  • 2019-05-01

Johan S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Landskrona
    Köpt hus. Väldigt engagerad mäklare. Rak och ärlig, men också mån om mig som köpare. Läs mer
    2019-05-02 Svensk fastighetsförmedling svarar Johan S
    Tack för din fina rekommendation Johan!
  • Hanna N

2019-04-14

Hanna N skrev om Svensk Fastighetsförmedling Landskrona
    Bostaden jag sålt är en bostadsrätt, 1a på 30kvm i Landskrona.
    Jag har blivit väldigt bra bemött under hela försäljningsprocessen. Har upplevt att jag fått svar på alla mina frågor, fått bra uppdatering (i stort sätt dagligen tror jag faktiskt) på vad som pågick med min försäljning och har bara haft väldigt trevliga och roliga möten med Sara. Det blev dessutom en väldigt bra försäljning där slutpriset blev högre än väntat, väldigt kul.
    Jag är mer än nöjd med mitt val av mäklare! Läs mer
    2019-04-15 Svensk fastighetsförmedling svarar Hanna N
    Tusen tack Hanna för att du tog dig tiden att skriva detta omdömet och tack så hemskt mycket för dina fina ord. Så glad att du är nöjd! Lycka till i ditt nya boende, vi ses på tillträdesdagen!
  • Aldina N

2019-03-23

Aldina N skrev om Svensk Fastighetsförmedling Landskrona
    Köpte vår bostadsrätt av Pernilla.
    Mycket nöjda med henne, trevligt bemötande och alltid snabba svar. Pernilla agerar både profesionellt och medmänskligt. Tidigare haft blandad erfarenhet av mäklare, med Pernill var det bara en positiv erfarenhet. Läs mer
    2019-04-04 Svensk fastighetsförmedling svarar Aldina N
    Tack för er fina rekommendation! Betyder mycket!
    Hoppas ni kommer trivas i nya boendet, Mvh Pernilla
  • Anders K

2019-03-16

Anders K skrev om Svensk Fastighetsförmedling Landskrona
    Har köpt en lägenhet på norra infartsgatan 55A i Landskrona !
    Jättenöjd med köpet!
    Mäklaren Louise Tygård var väldigt trevlig och bemötte en väldigt bra!
    Hade inga förväntningar så direkt utan ville ha lägenheten bara. Tyckte att louise svarade på alla frågor.
    Allt som allt kändes det bra liksom, från köpet av lägenheten , till mäklaren och var så till och med att jag kände säljaren!
    Louise får 5/5 för sitt arbete👍
    Anders K Läs mer
    2019-03-16 Svensk fastighetsförmedling svarar Anders K
    Tusen tack för din fina rekommendation! Det glädjer mig verkligen. Lycka till med förberedelserna inför flytten så hörs & ses vi snart.
  • Jiri M

2019-03-07

Jiri M skrev om Svensk Fastighetsförmedling Landskrona
    Sålt en bostadsrätt. Bra bemötande av en kunnig och trevlig person som helt klart överträffade mina förväntningar. Kan utan tvekan rekommendera Louise Tygård till den som behöver en fastighetsmäklare.
    Stort tack från en nöjd kund.
    Jiri Läs mer
    2019-03-08 Svensk Fastighetsförmedling svarar Jiri M
    Tack så hjärtligt för ditt fina omdöme! Det värmer. Tack själv för förtroendet!
  • 2019-02-12

Matilda N skrev om Svensk Fastighetsförmedling Landskrona
    Vi har precis köpt hus av mäklaren Sara Roos och vi kunde inte önskat ett bättre bemötande under processen. Vi blev bemötta ett professionellt & varmt sätt av Sara som tog sig an alla våra frågor & funderingar som kan uppstå vid husköp.

Tack för en trygg, professionel & bra affär! Läs mer
    2019-02-12 Svensk fastighetsförmedling svarar Matilda N
    Tusen tack för era fina ord och för att ni tog er tid att skriva detta omdöme. Hoppas att ni skall trivas i ert nya hus!
  • 2019-02-08

Ann-Marie S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Landskrona
    Hela processen var bra från början till slut. Läs mer
    2019-02-08 Svensk fastighetsförmedling svarar Ann-Marie S
    Tack så mycket Ann-Marie för att du tog dig tiden att skriva detta omdömet. Så glad över att ni är nöjda!

• 2019-02-04

Pia S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Landskrona
    Vi har med hjälp av Sara Roos på Svensk Fastighetsförmedling i Landskrona sålt en villa i Billeberga. Sara gav ett förtroendeingivande intryck redan första gången vi träffades. Sara besitter en hög kompetens. Hennes lugn smittar av sig och hon har varit jättenoga med att hålla oss informerade om vad som hänt under hela processen. Vill ge Sara en guldstjärna⭐️ Läs mer
    2019-02-08 Svensk fastighetsförmedling svarar Pia S
    Tusen tack för era fina ord och för att ni tog er tiden att skriva detta omdöme. Jag blir verkligen super glad över att ni är nöjda!

• 2019-02-03

Sofia G skrev om Svensk Fastighetsförmedling Landskrona
    Proffsigt bemötande och kunnig mäklare! Alltid tillgänglig för stora och små frågor! Läs mer
    2019-02-04 Svensk fastighetsförmedling svarar Sofia G
    Tack Sofia!
    Hoppas ni kommer njuta av ert hus i Skåne och varmt välkomna ner till södra Sverige.
  • Kim N

2019-02-01

Kim N skrev om Svensk Fastighetsförmedling Landskrona
    Bostadsrätt med bra läge. Blev vänligt och korrekt bemött även om jag inte är van vid sådana affärer.

Jag förväntade mig komplikationer och det blev det inte. Det blev smidigt.

Och resultatet blev till belåtenhet. Läs mer
    2019-02-03 Svensk fastighetsförmedling svarar Kim N
    Tack Kim för du tog dig tid att rekommendera, betyder mycket!

Ha en fortsatt fin helg!

• 2019-01-29

Mikael K skrev om Svensk Fastighetsförmedling Landskrona
    Mycket proffsigt bemötande både till säljare och köpare.
    Har valt Pernilla då hon sålt ett antal andra objekt till mig och jag har vari lika nöjd var gång.
    Mikael Knudsen Läs mer
    2019-01-29 Svensk fastighetsförmedling svarar Mikael K
    Tack snälla! Så kul att få ha er som kunder genom åren. Det betyder väldigt mycket när man väljer att komma tillbaka när det är dags att sälja! ha en skön kväll, Mvh Pernilla
  • 2019-01-29

Angelica S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Landskrona
    Louise var jätte trevlig när vi köpte vår bostad. Alltid tillgänglig på telefon och var mån om att besvara alla våra frågor och kunna göra en smidig överlåtelse. Läs mer
    2019-01-29 Svensk fastighetsförmedling svarar Angelica S
    Tusen tack för ert fina omdöme! Det värmer att höra. Vi ses snart!
  • 2019-01-24

Robin L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Landskrona
    Mycket bra, sålde en lägenhet och köpte ett hus. Läs mer
    2019-01-27 Svensk fastighetsförmedling svarar Robin L
    Hjärtligt tack! Lycka till med förberedelserna inför flytten så ses vi snart.
  • 2019-01-23

michelle N skrev om Svensk Fastighetsförmedling Landskrona
    Jättebra och trevlig mäklare. Snabba och bra kontakt Läs mer
    2019-01-23 Svensk fastighetsförmedling svarar michelle N
    Så härligt att höra och så glad jag blir! Hoppas ni kommer trivas i er nya bostad! Mvh Pernilla
  • 2019-01-23

Almir D skrev om Svensk Fastighetsförmedling Landskrona
    Köpte bostadrätt och allt gick jätte smidigt. Mäklaren är kanon på alla sätt och vis... Läs mer
    2019-01-23 Svensk fastighetsförmedling svarar Almir D
    Tack för att ni tog er tid - det betyder jättemycket. Grattis i efterskott till er nya bostad och ses snart för tillträde! Mvh Pernilla
  • 2019-01-09

Magnus L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Landskrona
    Sålde ett radhus med hjälp av Louise som gjorde ett kanonbra jobb från början till slut! Lite försiktig värdering, men väl administrerad budgivning gav ett fullt tillfredsställande slutresultat! Läs mer
    2019-01-09 Svensk fastighetsförmedling svarar Magnus L
    Tack snälla för ditt fina omdöme! Det glädjer mig att ni är nöjda.
  • 2018-12-18

Catarina S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Landskrona
    Köpare av bostadsrätt. Kan varmt rekommendera mäklare Sara Roos som under hela processen varit behjälplig på ett snabbt och professionellt sätt.

Mycket bra bemötande och information under och efter visning. Jag hade några frågor som dök upp under/efter visningen och det som hon inte hade svar på direkt kollade hon upp med säljare och föreningen och återkom till mig inom kort tid.

Smidig hantering kring skrivande av överlåtelsehandlingar och sedan fortlöpande information kring kommande steg.

Rekommenderas. Läs mer
    2018-12-18 Svensk fastighetsförmedling svarar Catarina S
    Tusen tack för dina fina ord. Det betyder mycket att du tog dig tid att skriva detta omdömet. Hoppas att du skall trivas i din nya lägenhet!
  • Mia S

2018-12-17

Mia S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Landskrona
    Jag kan varmt rekommendera mäklaren Sara Roos på Svensk fastighetsförmedling. Sara är engagerad, inger förtroende och är väldigt proffesionell och kompetent och är alltid tillgänglig. Därtill är hon lyhörd o visar respekt samt är informativ och uppdaterande på vad som händer kring affären. Sara Roos ser jag som ett självklart val om man ska känna sig trygg med sin bostadsaffär. / Mia Läs mer
    2018-12-18 Svensk fastighetsförmedling svarar Mia S
    Tusen tack Mia för dina fina ord. Så glad över att ni är nöjda och att det har känts tryggt med mig som er mäklare! Tack även för att du tog dig tiden att skriva detta omdömet om mig, det betyder mycket!

• 2018-12-08

Calle Ingvar S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Landskrona
    Jag sålde min lägenhet och det skötte Louise bra och jag är nöjd med hela affären. Läs mer
    2018-12-09 Svensk Fastighetsförmedling svarar Calle Ingvar S
    Tack för omdömet & för förtroendet. Kul att du är nöjd. Vänligen, Louise
  • 2018-11-18

Claes P skrev om Svensk Fastighetsförmedling Landskrona
    Jag har sålt en skogstomt i SAXTORP
    Bemötande från mäklaren var positivt

Jag hade dock förväntat mig ett högra pris Läs mer
    2018-11-18 Svensk fastighetsförmedling svarar Claes P
    Tack för förtroendet och för din feedback.
  • Joakim V

2018-10-16

Joakim V skrev om Svensk Fastighetsförmedling Landskrona
    Kan varmt rekommendera Sara Roos, mäklare på Svensk Fast. Supertrevlig, engagerad och ställer upp på udda visningstider enl. spekulanters önskemål. Ett sant nöje att ha sålt fastighet med hjälp av Sara. Läs mer
    2018-10-17 Svensk fastighetsförmedling svarar Joakim V
    Tusen tack för dem fina orden och för att ni tog er tid att skriva denna rekommendationen! Vad glad jag blir att ni är nöjda och att det känts bra.

Lycka till med era nya boenden, så ses vi till tillträdet!

/ Sara Roos
  • Parwez M

2018-10-11

Parwez M skrev om Svensk Fastighetsförmedling Landskrona
    Jag har köpt en villa, samtidigt som jag har sålt min bostadsrätt med hjälp av samma mäklare.
    Bemötande var enastående utav mäklaren, och mina förväntningar på mäklaren och min upplevelse var nästan 100%
    Jag fick ganska lätt tag på mäklaren och fick alltid svar på mina frågor och var uppdaterad hela vägen.
    Rekommenderas starkt. Läs mer
    2018-10-11 Svensk fastighetsförmedling svarar Parwez M
    Åh så härligt att höra och så glad jag blir! Superkul att få följa er och ert letande efter ny bostad.

Hoppas ni ska trivas i er nya bostad och ses snart igen för tillträde!

• 2018-10-09

Fredrik U skrev om Svensk Fastighetsförmedling Landskrona
    Vi har sålt en nybyggd bostadsrätt med hjälp av Sara.
    Sara har hållit oss informerade hela tiden och alltid svarat snabbt på mejlen på våra frågor(fast hon egentligen inte borde när man är föräldraledig ;-) . Hon och Svensk Fastighetsförmedling har motsvarat våra förväntningar.
    Varma rekommendationer. Läs mer
    2018-10-09 Svensk fastighetsförmedling svarar Fredrik U
    Godkväll och tack för att ni valde att rekommendera oss!

Det var väldigt trevligt att ni kom tillbaka till oss och vi fick nöjet att sälja er bostad!

Mvh Pernilla och Sara
  • 2018-10-08

Astrid Lilian A skrev om Svensk Fastighetsförmedling Landskrona
    Bostadsrätt.
    Blev bemött på ett bra och korrekt sätt.
    Mäklaren levde upp till mina högt ställda förväntningar.
    Snabb och trygg affär. Läs mer
    2018-10-08 Svensk fastighetsförmedling svarar Astrid Lilian A
    Tack för dina fina ord. Lycka till med flytten så hörs vi! Vänligen, Louise Tygård
  • 2018-10-02

Krister Å skrev om Svensk Fastighetsförmedling Landskrona
    Snabb och professionell hantering hela vägen från första kontakt till avtalsskrivning. Läs mer
    2018-10-02 Svensk fastighetsförmedling svarar Krister Å
    Så glad jag blir att du tog dig tid! Att en köpare kommer tillbaka till mig när det är dags att sälja är för mig det bästa betyget.

Tills vi ses, MVH Pernilla Corsing
  • Julia H

2018-09-16

Julia H skrev om Svensk Fastighetsförmedling Landskrona
    Louise hjälpte oss att sälja vårt hus genom att vara snabb, effektiv och alltid tillgänglig. Hon ordnade med visningar tills rätt kund dök upp och var alltid professionell i sitt bemötande. Vi känner oss väldigt trygga med Louise som vår mäklare. Läs mer
    2018-09-18 Svensk fastighetsförmedling svarar Julia H
    Tack snälla för era fina ord! Vänligen, Louise
  • 2018-09-14

Hanna B skrev om Svensk Fastighetsförmedling Landskrona
    Jag upplevde mäklarens bemötande tryggt, flexibelt och personligt. Det hela gick väldigt fort för vår del och hon ställde verkligen upp på olika sätt för att det skulle bli så bra som möjligt. Läs mer
    2018-09-17 Svensk fastighetsförmedling svarar Hanna B
    Tusen tack för ert fina omdöme. Lycka till och hoppas att ni skall trivas i ert nya hus! /Sara Roos
  • 2018-09-11

Ingrid R skrev om Svensk Fastighetsförmedling Landskrona
    Sålt villa. Mycket bra bemötande samt svar på våra frågor. Snabb återkoppling när vi ringde. Läs mer
    2018-09-11 Svensk fastighetsförmedling svarar Ingrid R
    Tack Ingrid, vad snällt att du tog dig tid för att lämna omdöme av vår mäklartjänst!

Stort lycka till med er framtida flytt och tack för att ni valde mig!

• 2018-09-04

Jens Emanuel R skrev om Svensk Fastighetsförmedling Landskrona
    Köpt hus.

Bemött på allra bästa och proffisionella sätt!!!

Bäst och överträffa alla förväntningar

Bäst på alla sätt Läs mer
    2018-09-04 Svensk fastighetsförmedling svarar Jens Emanuel R
    Så kul att du gick in och gav mig en rekommendation, betyder mycket och superkul när även köparen är nöjd med det bemötandet man fått.

En stor affär i livet och försöker finnas tillgänglig så man ska känna sig trygg. Stort lycka till med er nya bostad!

Tills vi hörs, mvh Pernilla
  • 2018-08-30

Barbro Anna-Karin K skrev om Svensk Fastighetsförmedling Landskrona
    -Vi har sålt vår fastighet på Erikstorpsvägen 57

- Det klickade direkt med Sara, lugn, saklig , naturlig och proffsig

- Sara uppfyllde alla våra förväntningar, se ovan

- Vi kände oss trygga med Sara. Det är trots allt en resa att sälja ett hus efter 41 år Läs mer
    2018-08-30 Svensk fastighetsförmedling svarar Barbro Anna-Karin K
    Tusen tack för de fina orden och för förtroendet! /Mvh, Sara Roos
  • 2018-08-16

Marie-Louise J skrev om Svensk Fastighetsförmedling Landskrona
    Fanstastiskt engagerad mäklare som stöttat genom hela affären. Rekommenderar varmt Pernilla och svensk fastighetsförmedling. Läs mer
    2018-08-16 Svensk fastighetsförmedling svarar Marie-Louise J
    Tack så mycket. Jag blir alltid lika glad när någon tar sig tid att rekommendera mig. Ännu gladare blir jag när någon dessutom är nöjd!
    Tills vi hörs! Mvh Pernilla
  • Louise Camilla M

2018-07-06

Louise Camilla M skrev om Svensk Fastighetsförmedling Landskrona
    Sålt en 2:a bostadsrätt marklägenhet mycket snabbt och smidigt i Glumslöv. Fotografen de använde var jätte duktig och tog snygga relevanta bilder. Läs mer
    2018-07-06 Svensk fastighetsförmedling svarar Louise Camilla M
    Härligt att du är nöjd och ännu gladare att du tog dig tid för att svara! Blir extra glad när en köpare kommer tillbaka när man ska sälja, det är för mig det bästa betyget av alla :) Mvh Pernilla
  • BJÖRN Erik R

2018-06-30

BJÖRN Erik R skrev om Svensk Fastighetsförmedling Landskrona
    Ett litet hus i Saxtorps skogen såldes av Sara på ett mycket proffsigt sätt. Dokumentation av affären var helt perfekt likaså fick man information under resans gång vad som hände. Affären blev till slut en budgivning som även den sköttes proffsigt.
    En mäklare som man kan rekommendera av hela hjärtat. Läs mer
    2018-08-30 Svensk fastighetsförmedling svarar BJÖRN Erik R
    Tusen tack för dem fina orden och för den fina rekommendationen! Betyder mycket att du tar dig tid att svara och jag är så glad är ni är nöjda. /Mvh Sara Roos
  • 2018-06-28

Stefan P skrev om Svensk Fastighetsförmedling Landskrona
    Köpte en gård - ett boende vi letat efter länge. Enormt bra bemötande, ärlighet och uppriktighet. Bara gott att säga Läs mer
    2018-06-28 Svensk fastighetsförmedling svarar Stefan P
    Tack för att du tog dig tid. Känns extra bra när en köpare känner att de fått en bra service och helt säker på att ni kommer trivas. Tills vi ses! Mvh Pernilla
  • 2018-06-23

Gabriella O skrev om Svensk Fastighetsförmedling Landskrona
    Jag sålde en bostadsrätt, 2 rum och kök på badhus gatan i Landskrona. Pernilla arbetade mycket effektivt och proffesionellt. Försäljningen blev klar på ett par dagar! Så imponerad. Vill man ha en mäklare som kan sitt yrke på sina fem fingrar, har en enorma passion och som är ut över det vanliga. Är Pernilla ett självklart val! Läs mer
    2018-06-23 Svensk fastighetsförmedling svarar Gabriella O
    Tack snälla för att du tog dig tid! Nöjda säljare OCH köpare gör att jag älskar mitt jobb. Att få lov att vara med när man kanske gör sitt livs största affär är en ära och tackar för förtroendet! Mvh Pernilla Corsing
  • Nils Göran L

2018-06-09

Nils Göran L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Landskrona
    Pernilla Corsing har varit helt fantastisk och utfört ett utmärkt arbete i samband med försäljningen av lägenheten på Sankt Olovsgatan16 i Landskrona. Vi är mer än nöjda med hennes insats.

Agneta Nilsson
    Nils Lindgren Läs mer
    2018-06-09 Svensk fastighetsförmedling svarar Nils Göran L
    Jag tackar ödmjukast för förtroendet och tackar för att ni tog er tid att rekommendera mig!

• 2018-05-12

Heidi H skrev om Svensk Fastighetsförmedling Landskrona
    Superproffsigt bemötande. Kan rekommendera Pernilla och företaget till alla som vill sälja/köpa.
    Fotografen var också superproffsig. Läs mer
    2018-05-12 Svensk fastighetsförmedling svarar Heidi H
    Tack för att du tog dig tid! Så kul att höra och tackar för förtroendet! Mvh Pernilla
  • 2018-04-26

Monica C skrev om Svensk Fastighetsförmedling Landskrona
    Vi har sålt ett hus i ett dödsbo. Vi blev bemötta på ett fint sätt.
    Detta var första gången som vi anlitat mäklare. Mäklaren informerade om de olika stegen i processen på ett bra sätt. Vi fick förtroende för mäklaren. Mäklaren var alltid anträffbar och informerade hela tiden både före och efter visningarna. Vi kan varmt rekommendera mäklaren. Läs mer
    2018-04-27 Svensk fastighetsförmedling svarar Monica C
    Tackar ödmjukast för dina fina ord & tack för ett bra samarbete.
  • 2018-04-23

Lena H skrev om Svensk Fastighetsförmedling Landskrona
    Bra bemötande och fanns alltid tillgänglig. Läs mer
    2018-04-24 Svensk fastighetsförmedling svarar Lena H
    Tack för ett trevligt samarbete!
  • 2018-04-10

Arne Rolf Gunnar B skrev om Svensk Fastighetsförmedling Landskrona
    Mycket positiv ovh noggrann en mäklard som jag verkligen kan rekommendera Läs mer
    2018-04-13 Svensk fastighetsförmedling svarar Arne Rolf Gunnar B
    Tack så mycket för ditt fina omdöme och för ett fint samarbete! Jag strävar alltid mot att vara noggrann genom hela affären samt att göra mina kunder så nöjda som möjligt!

Mvh, Sara Roos
  • 2018-03-19

Hanna H skrev om Svensk Fastighetsförmedling Landskrona
    Tryggt bemötande av en mäklare som hade koll på läget och gav bra och tydlig information genom hela processen. Snabba svar på alla möjliga frågor. Läs mer
    2018-04-13 Svensk fastighetsförmedling svarar Hanna H
    Tusen tack för ditt fina omdöme och tack för ett fint samarbete!

Mvh, Sara Roos
  • 2018-03-10

Torsten K skrev om Svensk Fastighetsförmedling Landskrona
    Mycket proffesionell kunnig och förtroendeingivande. Snabb respons vid kontakt. Alltid vänligt och trevligt bemötande. Läs mer
    2018-04-13 Svensk fastighetsförmedling svarar Torsten K
    Så glad jag blir. Tack! Mvh Pernilla Corsing
  • 2018-02-20

Kersti T skrev om Svensk Fastighetsförmedling Landskrona
    Utmärkt och professionellt bemötande. Mäklaren levde upp till alla förväntningar. Läs mer
    2018-04-13 Svensk fastighetsförmedling svarar Kersti T
    Tackar ödmjukast för det fina omdömet och för ett trevligt samarbete.

• 2018-02-19

Astrid Miriam B skrev om Svensk Fastighetsförmedling Landskrona
    Mycket bra!
    God kontakt och information. Excellent uppföljning och bemötande både under budgivning och kontraktsskrivandet Läs mer
    2018-04-13 Svensk fastighetsförmedling svarar Astrid Miriam B
    Tack snälla för de fina orden. Önskar dig lycka till med nya boendet!

Ödmanssonsgatan 2, 261 34 Landskrona