Alla kategorier Mäklare Skåne Landskrona Svensk Fastighetsförmedling Svensk Fastighetsförmedling Landskrona

Svensk Fastighetsförmedling Landskrona

Ödmanssonsgatan 2, 261 34 Landskrona — Visa karta

Välkommen till Svensk fastighetsförmedling i Landskrona!

Landskrona vid Öresund i västra Skåne är en pärla för dig som vill leva nära havet och i Sveriges södra delar. Vare sig du letar efter en villa längs kusten eller en trendig lägenhet mitt i Landskrona stad finns våra duktiga mäklare här för att hjälpa dig med hela bostadsaffären.

Vi har koll på allt när det kommer till värdering, köp och sälj. Vi tror på öppenhet, vill att du som kund ska få ut det mesta av en bostadsaffär och brinner för att hitta ditt drömhem.

Kontakta oss för mer information!

Läs vad 47 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Landskrona

• Dzenina S
    Dzenina S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Landskrona
    Vi fick ett trevligt bemötande vid köptillfället, allting gick smidigt dock blev det ont om betänketid. Det gjorde att man kände sig lite pressad och inte riktigt fick tid att hinna ställa alla relevanta frågor.
    Sen kändes det lite opersonligt när man fick mailet angående inbetalning som bara var en generell kalkyl om hur man skulle gå tillväga vid inbetalning och inte en som direkt vände sig till den berörda kunden.
  • Gunnel B
    Gunnel B skrev om Svensk Fastighetsförmedling Landskrona
    Mycket bra bemötande och proffsigt jobb av mäklaren , bra service i olika ärenden och månatlig värdering av min bostad !
  • Lars E
    Lars E skrev om Svensk Fastighetsförmedling Landskrona
    Mycket trevligt och proffessionellt bemötande.
  • Anders I
    Anders I skrev om Svensk Fastighetsförmedling Landskrona
    Vi upplevde att Svensk Fastighetsförmedlings Pernilla Corsing var mycket professionell och förtroendeingivande. Hon har stor sakkunskap och lång erfarenhet av fastighetsaffärer vilket ledde fram till en problemfri affär med två nöjda parter.
  • Göran M
    Göran M skrev om Svensk Fastighetsförmedling Landskrona
    Bra skött hela vägen. Från första mötet med beskrivning av säljprocessen och löpande redovisning av budgivning mm. Dessutom har vi fått löfte om rådgivning i samband med reavinst beskattningen...
  • Magnus K
    Magnus K skrev om Svensk Fastighetsförmedling Landskrona
    Mäklaren som jag hade var jättebra.
    // Magnus
  • Per M
    Per M skrev om Svensk Fastighetsförmedling Landskrona
    Bra bemötande
    Bra marknadsföring
    Gedigen erfarenhet
  • Sonja H
    Sonja H skrev om Svensk Fastighetsförmedling Landskrona
    Har ingen större erfarenhet av mäklare men den gången jag var där var bemötandet bra och hon gjorde det hon skulle. Skall säkert träffa henne flera gånger till eftersom vi anmält vårt intresse till en lägenhet som kommerxatt byggas framöver.
  • Emelie H
    Emelie H skrev om Svensk Fastighetsförmedling Landskrona
    Fick inget bra bemötande, vi var med på den sista visningen i Rydebäck och fick prata med en tjej som varken kunde svara på våra frågor och inte heller var intresserad av att ta reda på svaren.
    När vi blev erbjuden ett hus så kom vi först överens om att papperna skulle skrivas dagen efter då jag var själv med en sexåring och ett spädbarn utan bil, utanför Landskrona. Efter någon timme blev jag uppringd igen och fick veta att det var nu eller aldrig. Inte heller kunde de vänta till 17.00 då min man slutade jobbet för "då stänger kontoret". Jag frågade om det inte var en bra idé att hålla öppet lite längre just denna dagen då de hade 30+ bostadsrätter att skriva papper på. Men fick veta igen att kontoret stängde 17. Så jag fick rusa iväg med en hungrig bebis och sexåring direkt efter skolan för att skriva papper. Maken till oflexibel personal har jag aldrig varit med om. Så nu när jag ser reklamen om att mäklarfirman sålde 34 bostäder på en dag så blir jag illa till mods. I en liten stad så pratar folk med varandra och jag är inte ensam om att ha fått ett dåligt bemötande. Det har även varit kort och otrevligt på mail när vi undrat varför vi inte får någon uppdatering om bygglov eller handpenning. Vi sålde precis vårt hus till förmån för bostadsrätten för 2,6 miljoner och jag behöver kanske inte säga att vi inte anlitade den mäklarfirman.
    2017-08-29 Svensk fastighetsförmedling svarar Emelie H
    Hej Emelie! Det var tråkigt att höra!
    Den sista visningen i Rydebäck under släppet av försäljningen var all personal på plats från Svensk Fastighetsförmedling samt representanter från projektet Brf Tegelbyn, så det var synd att du inte frågade någon av oss andra om du inte fick svar på dina frågor den kvällen. Vad det gäller kontraktsskrivningarna gjordes alla på samma villkor och utlystes i god tid samt förutsättningarna för detta. Även om jag förstår att det inte är helt lätt med småbarn och jobb så såldes samtliga till de som anmält sitt intresse i förväg och de skulle släppas till allmänheten dagen efter därav kunde vi inte ta kontrakten dagen efter, utan kontrakten skrevs 17-18 maj.
    Jag vill påstå att vi är flexibla i den mån vi kan, men även vi har familjer och jobbade i två dygn med försäljningen och vi behövde sluta den dagen och hade inte kontoret öppet den kvällen också.
    Hoppas ni ser framemot ert nya boende och kul att ni haft en lyckad försäljning! Mvh Pernilla, Butiksansvarig
  • Alf P
    Alf P skrev om Svensk Fastighetsförmedling Landskrona
    Mycket bra, vi skall köpa nytt i Landskrona och mäklarna håller oss köpare med gott mod trots alla förseningar som finnes.
  • Magnus A
    Magnus A skrev om Svensk Fastighetsförmedling Landskrona
    Mäklaren levde upp till min förväntan men överträffade den inte. Hade gärna sett en liten gnutta mer engagemang direkt efter kontraktsskrivningen. Varför inte kontakta för att erbjuda en värdering? Vi köpte en nybyggnation och huset behövde värderas för att kunna sätta lånen efter byggnationen - det hade jag gärna sett att mäklaren hade tagit kontakt och erbjudit när slut-tampen närmade sig istället för att vi själva skulle behöva lista ut detta och efterfråga det.
  • Klara P
    Klara P skrev om Svensk Fastighetsförmedling Landskrona
    Vi har fått mycket bra bemötande från vår mäklare. Bra information och trevlig.
  • Mattias B
    Mattias B skrev om Svensk Fastighetsförmedling Landskrona
    Jag är inte alls nöjd då jag tycker vi fick ingen hjälp av mäklaren då säljaren ljög samt undanhöll info för oss i samband med affären, mäklaren försvann så fort affären var klar, när det sen blev tillträde och det uppkom saker så var hon inte så villig att hjälpa till.
    2017-08-29 Svensk fastighetsförmedling svarar Mattias B
    Hej Mattias. Det var tråkigt att höra.
    Förstår jag det rätt har mäklaren slutat hos oss, men vill du prata med mig är du välkommen att ringa mig!
    Pernilla, Butiksansvarig 0709-50 18 99
  • Stefan A
    Stefan A skrev om Svensk Fastighetsförmedling Landskrona
    Mycket bra bemötande, lätta att prata med och väldigt kunniga.
    Affären gjordes upp under lätt och trevlig stund, på deras kontor.
  • Rushit F
    Rushit F skrev om Svensk Fastighetsförmedling Landskrona
    Trivdes jättebra, kommer anlita dem när det är dags att sälja mitt hus.
  • Charlotta H
    Charlotta H skrev om Svensk Fastighetsförmedling Landskrona
    Mycket bra samarbete. Lyhörd och väldigt kunnig mäklare. Vi kunde inte vara mer nöjda.
  • Tom K
    Tom K skrev om Svensk Fastighetsförmedling Landskrona
    bra bemötande kunniga och trevliga. finns inget att klaga på. Har använt mäklaren ett par gånger
  • Margareta M
    Margareta M skrev om Svensk Fastighetsförmedling Landskrona
    Jag är mycket nöjd med det arbete mäklaren la ner på försäljningen.
  • Karin D
    Karin D skrev om Svensk Fastighetsförmedling Landskrona
    Mycket trevlig bemötande och väldigt hjälpsam.
    Har man frågor så får man bra och enkla svar.
  • Désirée S
    Désirée S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Landskrona
    Lätta att komma i kontakt med och mycket hög service-nivå.
  • Helene U
    Helene U skrev om Svensk Fastighetsförmedling Landskrona
    Tycker att dom (Pernilla) är jättebra att ha kontakt med....de andra vet jag ingenting om.
  • Pernilla O
    Pernilla O skrev om Svensk Fastighetsförmedling Landskrona
    Vår mäklare Pernilla Corsing är snabb och effektiv.

Vi är nöjda annars hade vi inte anlitat henne mer än en gång.

//Pernilla Olsson
  • Jan L
    Jan L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Landskrona
    Mäklaren var påläst och duktig på sitt jobb.
    Allting fungerade mycket smidigt, från att vi skrev avtal med er till att försäljningen var klar.
  • Oliver G
    Oliver G skrev om Svensk Fastighetsförmedling Landskrona
    Hittills väldigt bra bemötande (dock enbart via mejl - vi bor i Enköping). Information har getts allteftersom vi önskat det.
  • Kjell O
    Kjell O skrev om Svensk Fastighetsförmedling Landskrona
    Bra bemötande men vi fick uppfattningen att mäklaren var angelägen att göra en snabb affär.
    2017-08-28 Svensk Fastighetsförmedling svarar Kjell O
    Hej Kjell. För att svara generellt;. En snabb affär behöver inte vara en negativ del i en försäljning. En stor del i vårt arbete är att lämna bra råd till våra kunder. Situationen i en försäljning kan vara allt från inga kunder alls till att välja mellan olika budgivare. Den samlade bedömningen kan då betyda att säljaren i en situation måste ta ett snabbt beslut för att göra den bedömningsmässigt bästa affären för kunderna(säljare som köpare). Det kan vara tillträdesdag, prisnivå, villkor, att spekulanten väljer mellan flera budgivningar osv som påverkar. Då kan det vara så att vårt råd kan upplevas som att man vill göra en snabb affär för att det ska vara lätt för mäklaren Vi utgår alltid från kundernas bästa. Det är vårt jobb.
  • Aleksandar T
    Aleksandar T skrev om Svensk Fastighetsförmedling Landskrona
    Professionellt och trevligt bemötande, samt väldigt god handledning genom hela processen.

Mäklaren översteg mina förväntningar!
  • Birthe B
    Birthe B skrev om Svensk Fastighetsförmedling Landskrona
    har blivit väl informerad , mycket proffsigt och trevligt bemötande.
  • Bobby G
    Bobby G skrev om Svensk Fastighetsförmedling Landskrona
    Trivsamt bemötande och proffsig utförande.
  • Sysse Ö
    Sysse Ö skrev om Svensk Fastighetsförmedling Landskrona
    Fick ett mycket bra bemötande vid mina samtal med mäklaren, fick svar på mina frågor och bra beskrivningar.
  • Stig P
    Stig P skrev om Svensk Fastighetsförmedling Landskrona
    Vi (jag och min far Stig) fick ett professionellt bemötande och vi upplevde mäklaren Sara Green kunnig som svarade med råd på frågor som vi ställde.
    Mikael och Stig
  • Gertrud L
    Gertrud L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Landskrona
    Mycket bra bemötande. Mäklaren var vänlig, korrekt och gav bra information. Hon kändes trygg och stödjande i processen.
  • Sevdet N
    Sevdet N skrev om Svensk Fastighetsförmedling Landskrona
    ..... ................................... ................ .......................... ....... .......................
  • Marcus A
    Marcus A skrev om Svensk Fastighetsförmedling Landskrona
    Träffade henne enbart på kontraktsskrivningen och det gick bra.
  • Dick S
    Dick S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Landskrona
    Bravur!! Superbra!!
    Mycket bra information. Lätta att ha att göra med
  • Björn W
    Björn W skrev om Svensk Fastighetsförmedling Landskrona
    Mäklarna var lyhörda för våra önskemål och gjorde vad de kunde för att göra oss som kunder tillfredsställda
  • Rolf V
    Rolf V skrev om Svensk Fastighetsförmedling Landskrona
    Mycket bra. Allt gick smidigt.
  • Ulrika F
    Ulrika F skrev om Svensk Fastighetsförmedling Landskrona
    Inget alls att klaga på!!!
  • Emelie J
    Emelie J skrev om Svensk Fastighetsförmedling Landskrona
    Super bra bemötande av mäklaren vi har kontakt med! Svara snabbt och återkommer omgående!
  • Annette I
    Annette I skrev om Svensk Fastighetsförmedling Landskrona
    Proffesionellt bemötande. Lätt att komma i kontakt vid behov.
  • Eva L
    Eva L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Landskrona
    Något osäkert intryck. Hade inte full kunskap om objektets värmesystem bl a
    Första intrycket av ev osäkr mäklare höll i sig genom processen dessvärre

Kommer inte anlita samma mäklare
  • Bo G
    Bo G skrev om Svensk Fastighetsförmedling Landskrona
    Mycket trevliga och proffsiga. Kunniga och väl insatta!
  • Emma S
    Emma S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Landskrona
    Bra personlig kontakt, effektiv. Fick hjälp med det vi behövde.
  • Kenneth B
    Kenneth B skrev om Svensk Fastighetsförmedling Landskrona
    Allt var väldigt bra Sara skötte allt alldeles utmärkt
  • Mikael S
    Mikael S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Landskrona
    Sara förstod direkt våra behov och gav tips och råd för att vår försäljning skulle gå bra. Under tiden från att vi kom i kontakt med Sara tills affären var klar var hon snabb att svara på våra frågor. Professionell och tydlig när vi frågade saker. Vi kan bara ge Sara våra varmaste rekommendationer. Tack för bra service och en bra affär.
  • Sven-Axel N
    Sven-Axel N skrev om Svensk Fastighetsförmedling Landskrona
    Utmärkt bemötande och en snabb affär!
    2017-06-21 Svensk Fastighetsförmedling svarar Sven-Axel N
    Tack för dina fina ord Sven-Axel och för ditt förtroende! Att ha trevliga kunder, gör vårt jobb ännu roligare!
  • Jonas S
    Jonas S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Landskrona
    Härlig återkoppling och en snabb affär! Väldigt nöjd!
    2017-06-05 Svensk Fastighetsförmedling svarar Jonas S
    Tack, så roligt att höra Jonas; En nöjd kund är lika med en nöjd mäklare! Välkommen nästa gång det är dags att byta läge :-)
  • Sandra J
    Sandra J skrev om Svensk Fastighetsförmedling Landskrona
    Pernilla Corsing i Landskrona är väldigt duktig och proffsig. Hon slog rekord på vår gata, några veckor senare slog hon rekord på våra vänners gata. Hon är Kanon helt enkelt!

Ödmanssonsgatan 2, 261 34 Landskrona