Alla kategorier Mäklare Skåne Landskrona Svensk Fastighetsförmedling Svensk Fastighetsförmedling Landskrona

Svensk Fastighetsförmedling Landskrona

Ödmanssonsgatan 2, 261 34 Landskrona — Visa karta

Välkommen till Svensk fastighetsförmedling i Landskrona!

Landskrona vid Öresund i västra Skåne är en pärla för dig som vill leva nära havet och i Sveriges södra delar. Vare sig du letar efter en villa längs kusten eller en trendig lägenhet mitt i Landskrona stad finns våra duktiga mäklare här för att hjälpa dig med hela bostadsaffären.

Vi har koll på allt när det kommer till värdering, köp och sälj. Vi tror på öppenhet, vill att du som kund ska få ut det mesta av en bostadsaffär och brinner för att hitta ditt drömhem.

Kontakta oss för mer information!

Läs vad 139 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Landskrona

• 2019-09-03

Peter L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Landskrona
    Sålde en Etta i Landskrona.
    Vänligt och sakligt bemött av Sara.
    Affären kan enklast beskrivas med 3 ord: enkelt, effektivt och lönsamt Läs mer
    2019-09-03 Svensk fastighetsförmedling svarar Peter L
    Tack för din rekommendation och vad kul att du är nöjd! Nöjd säljare ger nöjd mäklare.
    Vänligen Sara Green
  • 2019-09-02

Gunilla A skrev om Svensk Fastighetsförmedling Landskrona
    Allt var kanonbra! super mäklare! Läs mer
    2019-09-02 Svensk fastighetsförmedling svarar Gunilla A
    Så gulligt av dig Gunilla. Tack själv för ett fint samarbete! Mvh Pernilla Corsing
  • 2019-08-16

Hampus J skrev om Svensk Fastighetsförmedling Landskrona
    Sålde bostadsrätt med gott resultat. Proffesionellt hanterat uppdrag av Pernilla. Läs mer
    2019-08-16 Svensk fastighetsförmedling svarar Hampus J
    Tack Hampus både för omdömet och att ni tog er tid! Det är bara att önska er lycka till med flytten - det går ju snabbt innan det blir ny adress!

Tack för förtroendet, Mvh Pernilla Corsing
  • Flora P

2019-08-12

Flora P skrev om Svensk Fastighetsförmedling Landskrona
    Detta är en hjärtesak!
    Allt måste stämma!
    Sara Roos
    på Svensk Fastighetsförmedling i Landskrona var en genuin klippa och en mäklare som kunde sin sak. Hon åtog sig en utmaning att förmedla vår fastighet efter 30 år i familjen, till den verkligen rätte köparen i ordets menig! Vi fick ett mycket fint bemötande första gången vi träffades.
    Tanken kring vår fastighet var vision och utmaning och Investering för köparen med olika möjligheter. Sara var både tålmodig, stödjande, kunnig, lugn, ödmjuk och lyssnade in våra erfarenheter om möjligheter som vi såg. Sara hade ett bra realistiskt sätt att beskriva huset för köparen som verkligen matchade våra förväntningar om den rätta köparen. Det blev till en stor glädje då vi såg att han lyste med både kraft, ambition och vision för att skapa ett ännu bättre boende för framtiden i Landskrona. Det kändes mycket bra vid överlämnandet. Vi Rekommenderar verkligen Sara Roos på Svensk Fastighetsförmedling i Landskrona med dom varmaste hjärtligaste rekommendationer från hela familjen och många lyckönskningar till den nya ägaren.

Mvh Dragica Nilsson, Anders och Flora Läs mer
    2019-08-13 Svensk fastighetsförmedling svarar Flora P
    Det värmer verkligen i hjärtat av dina fina ord och denna fina rekommendationen. Jag blir så glad över att jag kunnat leva upp till era förväntningar och att ni känt er nöjda och trygga genom hela processen. Grädden på moset var att vi hittade den perfekta köparen för just er bostad! Tusen tack och lycka till med allt i framtiden!

• 2019-08-12

Anders N skrev om Svensk Fastighetsförmedling Landskrona
    Har sålt ett grändhus i Landskrona.
    Fick ett trevligt och professionellt bemötande av mäklaren.
    Mina förväntningar var att sälja huset så snart som möjligt och det infriades med råge affären avslutades kvickt och smidigt.
    Jag känner full respekt för Svensk Fastighetsförmedling och rekommenderar starkt mäklaren Sara Roos som gjort ett toppenjobb. Läs mer
    2019-08-13 Svensk fastighetsförmedling svarar Anders N
    Roligt att allt känts bra, blir så glad att ni är nöjda! Tack så hemskt mycket för den fina rekommendationen! Lycka till med allt.
  • 2019-08-12

Peter S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Landskrona
    Købte et hus igennem mægler Sara Roos, hun var meget professionel og lykkes skabe en vellykket handel for både sælger og køber, kommunikationen var god og hun jobbet for at sikre en tilfredshed for alle parter.
    Kommer helt sikkert at anvende Sara når jeg skal sælge. Läs mer
    2019-08-12 Svensk fastighetsförmedling svarar Peter S
    Tusen tack Peter för din fina rekommendation och för att du tog dig tiden att skriva den! Skall bli roligt att få följa dig och utvecklingen på din nya bostad. Du är varmt välkommen att återkomma när det blir dags att sälja igen!

Krister S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Landskrona
    Jag har både sålt och köpt bostadsrätt genom svensk fastighetsförmedling Landskrona. Bemötandet har varit professionellt och informativt, samt trevlig mäklare.

Krister stjärnkvist Läs mer
    2019-08-10 Svensk fastighetsförmedling svarar Krister S
    Tack Krister för både omdöme och att du tog dig tid!
    Har varit kul och följa dina affärer och helt säker på att din nya bostad kommer bli fantastisk! Mvh Pernilla Corsing

Lisbeth E skrev om Svensk Fastighetsförmedling Landskrona
    Motsvarade mina förväntningar Läs mer
    2019-08-10 Svensk fastighetsförmedling svarar Lisbeth E
    Hej Lisbeth och tack för att du tog dig tid att svara! Det är bara för mig att önska dig lycka till med din nya bostad! Mvh Pernilla Corsing

Gunilla A skrev om Svensk Fastighetsförmedling Landskrona
    Kanon kunde inte få en bättre mäklare! Läs mer
    2019-08-10 Svensk fastighetsförmedling svarar Gunilla A
    Tack snälla Gunilla och tack själva för att ni valde mig! Önskar er en fortsatt skön helg! Mbh Pernilla Corsing

Ann-Margrethe v skrev om Svensk Fastighetsförmedling Landskrona
    Det är tredje gången vi gör bostadsaffärer med Pernilla Corsing på Svensk Fastighetsförmedling. Alltid lika glad och vänlig. Proffsig, kan sina objekt, noggrann och snabb. Återkopplar alltid och ger ett förtroendefullt intryck Läs mer
    2019-08-08 Svensk fastighetsförmedling svarar Ann-Margrethe v
    Så glad jag blir och så kul att våra vägar möttes igen! Helt säker på att ni kommer trivas i er nya bostad. Mvh Pernilla

Mats R skrev om Svensk Fastighetsförmedling Landskrona
    Jag var i kontakt med Sara Roos på Svensk Fastighetsförmedling i Landskrona och ör mycket nöjd med hennes jobb och värdering av lägenehet som jag fått gjort. Läs mer
    2019-08-09 Svensk fastighetsförmedling svarar Mats R
    Tack Mats för att du tog dig tiden att skriva denna rekommendation och jag blir så glad att du är nöjd! Lycka till med ditt nya boende.

Lars L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Landskrona
    Vi är mycket nöjda med försäljningen av bostadsrätten. Hela tiden bra återkoppling. Superbra! Läs mer
    2019-08-08 Svensk fastighetsförmedling svarar Lars L
    Så härligt att höra och tack för rekommendationen - uppskattas! Mvh Pernilla Corsing
  • 2019-07-17

Marie H skrev om Svensk Fastighetsförmedling Landskrona
    Vi vill ge Sara de bästa rekommendationer då hon fick vår villa såld väldigt snabbt. Hon är driven och målmedveten och sätter kunden främst.
    Hon är mycket trevlig och lätt att tycka om, det klickade direkt med oss. Vi är mycket nöjda!
    Marie o Dan Håkansson Läs mer
    2019-07-17 Svensk Fastighetsförmedling svarar Marie H
    Tack Marie och Dan för er fina rekommendation! Det glädjer mig att ni är nöjda. Nu håller vi tummarna att tidsplanen följs och att ni ska trivas i er nya lägenhet!
  • 2019-06-24

Robert N skrev om Svensk Fastighetsförmedling Landskrona
    Köpte Villa på Värmövägen 47 i billeberga. Mycket trevligt bemötande. Varm och hjälpsam. Läs mer
    2019-06-25 Svensk fastighetsförmedling svarar Robert N
    Vad roligt att höra Robert. Tack för dina värmande ord.
  • 2019-06-09

Fredrik S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Landskrona
    Har haft kontakt med flera av mäklarna på kontoret i Landskrona och har bara positivt att säga. Rekommenderar varmt Svensk Fastighetsförmedling i Landskrona! Läs mer
    2019-06-09 Svensk fastighetsförmedling svarar Fredrik S
    Tack Fredrik för din fina rekommendation, det glädjer oss att du tagit dig tid att svara!

• 2019-06-06

Vivian A skrev om Svensk Fastighetsförmedling Landskrona
    Sålde en bostadsrätt 3 rum och kök. Vi gjorde upp hur vi skulle gå till väga och mäklaren följde det. Efter 2 visningar var det klart. Det gick väldigt fort och jag fick var jag ville h. Perfekt utförd försäljning av mäklaren. Mycket mycket bra. Läs mer
    2019-06-10 Svensk fastighetsförmedling svarar Vivian A
    Roligt att du är nöjd och tack för dina fina ord! Jag blir väldigt glad över att du tyckt att försäljning gått så bra och såklart att slutpriset blev som vi ville. Hoppas att du skall trivas i din nya bostad.

• 2019-06-06

Maud B skrev om Svensk Fastighetsförmedling Landskrona
    Köpt Bovieralägenhet

Flexibla, trygga drivna Läs mer
    2019-06-06 Svensk fastighetsförmedling svarar Maud B
    Hej Maud tack för att du tog dig tid att skriva en rekommendation. Hoppas ni ska trivas i er nya lägenhet!

Svensk fastighetsförmedling gillar detta

Malin L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Landskrona
    Köpt en ny lägenhet! Supernöjd och trevliga mäklare! Läs mer
    2019-06-05 Svensk fastighetsförmedling svarar Malin L
    Hej Malin och tack för din rekommendation. Vi försöker hjälpas åt och kul att du fått hjälp även av mina kollegor. Mvh Sara Roos

Josefin N skrev om Svensk Fastighetsförmedling Landskrona
    Jag har köpt nyproduktion av er och tack för recopåminnelsen.

Har glömt att svara men självklart är jag nöjd med ert arbete och trivs dessutom jättebra. Läs mer
    2019-06-04 Svensk fastighetsförmedling svarar Josefin N
    Hej Josefin!

Så kul att höra och så glada vi blir!

Några har redan hunnit flytta och bostäderna har sålts med positiva resultat - hör gärna av dig om du vill att vi ska komma och värdera din bostad/ Mvh från oss på kontoret!

Annika S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Landskrona
    Vi fick fantastisk hjälp när vi sålde våran lägenhet. Engagera mäklare som var helt underbar, mycket kunnig. Nästa gång kommer vi att välja er igen Läs mer
    2019-06-04 Svensk fastighetsförmedling svarar Annika S
    Så kul att ni är nöjda med oss och önskar er lycka till i er nya bostad! / Mvh från oss på Landskronakontoret
  • 2019-05-30

Gabriella P skrev om Svensk Fastighetsförmedling Landskrona
    Sålde en villa. Pernilla Corsing hjälpte mig från början till slut på absolut bästa sätt.
    Kan varmt rekommendera! Läs mer
    2019-05-30 Svensk fastighetsförmedling svarar Gabriella P
    Åh vad gulligt av Dig att rekommendra!
    Har inte hunnit se ditt nya boende än men hoppas du trivs riktigt bra!
    Önskar sig det bästa, Pernilla
  • Marcus B

2019-05-28

Marcus B skrev om Svensk Fastighetsförmedling Landskrona
    Köpt och sålt flera objekt i Landskrona alltid lika nöjd.
    Senast sålde hus motsvarade förväntningarna till fullo snabbt enkelt och kunnigt,
    problem som uppstår löses snabbt och enkelt.
    Väldigt nöjd och rekommenderas varmt. Läs mer
    2019-05-28 Svensk fastighetsförmedling svarar Marcus B
    Tack för att du tog dig tid! Du har ju hunnit med några bostadsaffärer och varit kul att följa din resa!
    Nu ska vi bara försöka hitta ny bostad till dig och hoppas vi lyckas lika bra med det!

Lucas M skrev om Svensk Fastighetsförmedling Landskrona
    Jag har sålt min bostad med hjälp av Svensk Fastighetsförmedling i Landskrona. Har haft en fantastisk mäklare som varit engagerad och hjälpsam genom hela affären. Hon har svarat på alla sortens frågor och har alltid funnits tillgänglig. Rekommenderas varmt! Läs mer
    2019-05-28 Svensk fastighetsförmedling svarar Lucas M
    Tack för din rekommendation och att du tog dig tid att svara! Hoppas du ska trivas i din nya bostad.

David A skrev om Svensk Fastighetsförmedling Landskrona
    Vid köp av villa fick vi mycket vänligt bemötande och stor hjälp på vägen. Mycket kunnig och hjälpsam. Läs mer
    2019-05-27 Svensk fastighetsförmedling svarar David A
    Vad härligt att höra och tack för mig tog er tid att svara! Hoppas ni ska trivas i Skåne och i ett fina hus.

Snart är det dags för flytt också så ses snart för tillträde, Mvh Pernilla

Sara M skrev om Svensk Fastighetsförmedling Landskrona
    Mycket bra bemötande. Kunnig mäklare som svarade på alla mina frågor jag har kring köpet. Läs mer
    2019-05-27 Svensk fastighetsförmedling svarar Sara M
    Tack för ditt fina omdöme och för att du tog dig tiden att svara. Hoppas att du skall trivas bra i din nya bostad!

Kristofer U skrev om Svensk Fastighetsförmedling Landskrona
    Sålde en bostadsrätt
    Verkligen ett professionellt bemötande.
    Alla förväntningar uppfyllda från början till slut.
    Hon fixade allt.
    Rekommenderar verkligen Pernilla till andra som ska sälja eller köpa! Läs mer
    2019-05-27 Svensk fastighetsförmedling svarar Kristofer U
    Tack snälla för att du tog dig tid och lycka till med flytt och allt vad det innebär. Det bästa betyget för mig är när en kund som du kommer tillbaka när man gör nästa beslut i livet och det är dags att flytta igen!
    Med vänliga hälsningar Pernilla
  • 2019-05-23

Lars Gunnar Christer E skrev om Svensk Fastighetsförmedling Landskrona
    Har både köpt och sålt bostadsrätter.
    Alla kontakter har sköts perfekt under den 2.5 år som olika projekt har pågått.
    Har alltid fått besked på ett utmärkt sett på de frågor som uppstått under
    uppdragens utförande.
    Önskar alla att ha en så insatt och trevlig person vid sin sida då stora personliga beslut skall fattas i tekniska och ekonomiska frågeställningar.
    Tackar än en gång för stort arrangemang från Landskrona kontorets insatser.

Mvh Christer Ewerlöf Läs mer
    2019-05-23 Svensk fastighetsförmedling svarar Lars Gunnar Christer E
    Så glada vi blir och har varit ett nöje att följa både din och er gemensamma resa och hoppas ni trivs riktigt bra på nya stället!

Önskar er en skön helg och hälsa! Mvh Pernilla
  • 2019-05-22

Anesa A skrev om Svensk Fastighetsförmedling Landskrona
    Vi köpte en bostadsrätt som vi länge velat ha!! Mäklaren var helt underbar, helt klart över förväntan. Mäklaren var alltid kontaktbar och kunde svara snabbt på alla våra frågor vi hade och det var många ☺️ Hon var väldigt proffessionell och samtidigt väldigt lyhörd och kunde möta oss där vi var i våran process! Tack för ett fantastiskt samarbete Sara Green på Svensk fastighetsförmedling !! Vi är helt klart nöjda med bostaden som vi idag kan stolt kalla vårt HEM❤️ Läs mer
    2019-05-23 Svensk fastighetsförmedling svarar Anesa A
    Tack Anesa för din fina kommentar och vad roligt att ni är nöjda! Hoppas ni ska trivas i ert nya hem!

• 2019-05-21

Frida W skrev om Svensk Fastighetsförmedling Landskrona
    Vi har köpt en bostadsrätt i Landskrona. En tvåa på 68 kvm, på fjärde våningen med inglasad balkong. Jag blev mycket väl bemött av Sara. Hon var väldigt bra på att återkoppla och vara tillgänglig samt hjälpsam. Hon var lika ”ihärdig” som jag vilket kändes jättebra! Läs mer
    2019-05-21 Svensk fastighetsförmedling svarar Frida W
    Tack så mycket för dem fina orden och för att du tog dig tiden att skriva denna rekommendation. Jag blir verkligen glad att det har känts bra för er! Hoppas att ni skall trivas i er nya lägenhet.
    Svensk fastighetsförmedling gillar detta
  • 2019-05-18

Erik F skrev om Svensk Fastighetsförmedling Landskrona
    Snabb återkoppling och bra rådgivning Läs mer
    2019-05-21 Svensk fastighetsförmedling svarar Erik F
    Tack Erik för att du tog dig tiden att skriva denna rekommendation! Lycka till med ditt nya boende.
  • 2019-05-08

Eva a skrev om Svensk Fastighetsförmedling Landskrona
    Har köpt bostadsrätt i Landskrona.
    Pernilla Corsing är mycket professionell, har hög tillgänglighet och ett mycket trevligt bemötande. Hon återkopplar snabbt. Läs mer
    2019-05-13 Svensk fastighetsförmedling svarar Eva a
    Tack snälla för att du tog dig tid! Det betyder väldigt mycket! Mvh Pernilla
  • 2019-05-07

Sandra J skrev om Svensk Fastighetsförmedling Landskrona
    Kan varmt rekommendera Svensk Fastighetsförmedling i Landskrona! Jag hade kontakt med flera mäklare då jag köpte nyproduktion men alla var tillmötesgående och hjälpte mig längst med vägen. Är så nöjd! Läs mer
    2019-05-07 Svensk fastighetsförmedling svarar Sandra J
    Så kul att du tog dig tid att svara - vi gör alltid vårt yttersta för att ge svar och hjälp längst med processen.

Hoppas ni trivs i er nya bostad!
  • 2019-05-07

Sara R skrev om Svensk Fastighetsförmedling Landskrona
    Sålt min bostad med hjälp av Svensk Fastighetsförmedling. Kompetent och engagerad mäklare, som skapade en trygghet för mig genom hela processen. Kan varmt rekommendera Svensk Fastighetsförmedling i Landskrona! Läs mer
    2019-05-07 Svensk fastighetsförmedling svarar Sara R
    Så härligt att höra! Kom gärna tillbaka när du planerar att göra ett nytt val i din bostadskarriär!
    Mvh från Teamet i Landskrona
  • 2019-05-03

Jan N skrev om Svensk Fastighetsförmedling Landskrona
    Har sålt mitt radhus.Mäklaren, Louise, har med råge motsvarat våra förväntningar på en bra, duktig och kunnig mäklare. Hon
    Hade svar på alla våra frågor och ingav oss fötroende, hon var alltid nåbar och informativ.
    Vi är mycket nöjda med hur Louise har hanterat vår husförsäljning. Läs mer
    2019-05-04 Svensk Fastighetsförmedling svarar Jan N
    Tusen tack Monica & Jan för er fina rekommendation och för ert förtroende.
    Det har varit ett nöje att få hjälpa till!
  • 2019-05-03

Linda S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Landskrona
    Vi har sålt en villa i Billeberga med Pernillas hjälp. Bostadsaffärer gick snabbt och smidigt. Pernilla visade stort engangemang från första mötet. Hon har varit tillgänglig och svarat på frågor snabbt, oavsett veckodag eller klockslag.
    Pernilla levde upp till våra höga krav, och förväntningar. En mäklare i toppklass! Läs mer
    2019-05-03 Svensk fastighetsförmedling svarar Linda S
    Så härligt att höra och tack för att ni tog er tid att svara.

Passar även på att tacka för förtoendet!

Ha en skön helg, Mvh Pernilla
  • 2019-05-01

Johan S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Landskrona
    Köpt hus. Väldigt engagerad mäklare. Rak och ärlig, men också mån om mig som köpare. Läs mer
    2019-05-02 Svensk fastighetsförmedling svarar Johan S
    Tack för din fina rekommendation Johan!
  • Hanna N

2019-04-14

Hanna N skrev om Svensk Fastighetsförmedling Landskrona
    Bostaden jag sålt är en bostadsrätt, 1a på 30kvm i Landskrona.
    Jag har blivit väldigt bra bemött under hela försäljningsprocessen. Har upplevt att jag fått svar på alla mina frågor, fått bra uppdatering (i stort sätt dagligen tror jag faktiskt) på vad som pågick med min försäljning och har bara haft väldigt trevliga och roliga möten med Sara. Det blev dessutom en väldigt bra försäljning där slutpriset blev högre än väntat, väldigt kul.
    Jag är mer än nöjd med mitt val av mäklare! Läs mer
    2019-04-15 Svensk fastighetsförmedling svarar Hanna N
    Tusen tack Hanna för att du tog dig tiden att skriva detta omdömet och tack så hemskt mycket för dina fina ord. Så glad att du är nöjd! Lycka till i ditt nya boende, vi ses på tillträdesdagen!
  • Aldina N

2019-03-23

Aldina N skrev om Svensk Fastighetsförmedling Landskrona
    Köpte vår bostadsrätt av Pernilla.
    Mycket nöjda med henne, trevligt bemötande och alltid snabba svar. Pernilla agerar både profesionellt och medmänskligt. Tidigare haft blandad erfarenhet av mäklare, med Pernill var det bara en positiv erfarenhet. Läs mer
    2019-04-04 Svensk fastighetsförmedling svarar Aldina N
    Tack för er fina rekommendation! Betyder mycket!
    Hoppas ni kommer trivas i nya boendet, Mvh Pernilla
  • Anders K

2019-03-16

Anders K skrev om Svensk Fastighetsförmedling Landskrona
    Har köpt en lägenhet på norra infartsgatan 55A i Landskrona !
    Jättenöjd med köpet!
    Mäklaren Louise Tygård var väldigt trevlig och bemötte en väldigt bra!
    Hade inga förväntningar så direkt utan ville ha lägenheten bara. Tyckte att louise svarade på alla frågor.
    Allt som allt kändes det bra liksom, från köpet av lägenheten , till mäklaren och var så till och med att jag kände säljaren!
    Louise får 5/5 för sitt arbete👍
    Anders K Läs mer
    2019-03-16 Svensk fastighetsförmedling svarar Anders K
    Tusen tack för din fina rekommendation! Det glädjer mig verkligen. Lycka till med förberedelserna inför flytten så hörs & ses vi snart.
  • Jiri M

2019-03-07

Jiri M skrev om Svensk Fastighetsförmedling Landskrona
    Sålt en bostadsrätt. Bra bemötande av en kunnig och trevlig person som helt klart överträffade mina förväntningar. Kan utan tvekan rekommendera Louise Tygård till den som behöver en fastighetsmäklare.
    Stort tack från en nöjd kund.
    Jiri Läs mer
    2019-03-08 Svensk Fastighetsförmedling svarar Jiri M
    Tack så hjärtligt för ditt fina omdöme! Det värmer. Tack själv för förtroendet!
  • 2019-02-12

Matilda N skrev om Svensk Fastighetsförmedling Landskrona
    Vi har precis köpt hus av mäklaren Sara Roos och vi kunde inte önskat ett bättre bemötande under processen. Vi blev bemötta ett professionellt & varmt sätt av Sara som tog sig an alla våra frågor & funderingar som kan uppstå vid husköp.

Tack för en trygg, professionel & bra affär! Läs mer
    2019-02-12 Svensk fastighetsförmedling svarar Matilda N
    Tusen tack för era fina ord och för att ni tog er tid att skriva detta omdöme. Hoppas att ni skall trivas i ert nya hus!
  • 2019-02-08

Ann-Marie S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Landskrona
    Hela processen var bra från början till slut. Läs mer
    2019-02-08 Svensk fastighetsförmedling svarar Ann-Marie S
    Tack så mycket Ann-Marie för att du tog dig tiden att skriva detta omdömet. Så glad över att ni är nöjda!

• 2019-02-04

Pia S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Landskrona
    Vi har med hjälp av Sara Roos på Svensk Fastighetsförmedling i Landskrona sålt en villa i Billeberga. Sara gav ett förtroendeingivande intryck redan första gången vi träffades. Sara besitter en hög kompetens. Hennes lugn smittar av sig och hon har varit jättenoga med att hålla oss informerade om vad som hänt under hela processen. Vill ge Sara en guldstjärna⭐️ Läs mer
    2019-02-08 Svensk fastighetsförmedling svarar Pia S
    Tusen tack för era fina ord och för att ni tog er tiden att skriva detta omdöme. Jag blir verkligen super glad över att ni är nöjda!

• 2019-02-03

Sofia G skrev om Svensk Fastighetsförmedling Landskrona
    Proffsigt bemötande och kunnig mäklare! Alltid tillgänglig för stora och små frågor! Läs mer
    2019-02-04 Svensk fastighetsförmedling svarar Sofia G
    Tack Sofia!
    Hoppas ni kommer njuta av ert hus i Skåne och varmt välkomna ner till södra Sverige.
  • Kim N

2019-02-01

Kim N skrev om Svensk Fastighetsförmedling Landskrona
    Bostadsrätt med bra läge. Blev vänligt och korrekt bemött även om jag inte är van vid sådana affärer.

Jag förväntade mig komplikationer och det blev det inte. Det blev smidigt.

Och resultatet blev till belåtenhet. Läs mer
    2019-02-03 Svensk fastighetsförmedling svarar Kim N
    Tack Kim för du tog dig tid att rekommendera, betyder mycket!

Ha en fortsatt fin helg!

• 2019-01-29

Mikael K skrev om Svensk Fastighetsförmedling Landskrona
    Mycket proffsigt bemötande både till säljare och köpare.
    Har valt Pernilla då hon sålt ett antal andra objekt till mig och jag har vari lika nöjd var gång.
    Mikael Knudsen Läs mer
    2019-01-29 Svensk fastighetsförmedling svarar Mikael K
    Tack snälla! Så kul att få ha er som kunder genom åren. Det betyder väldigt mycket när man väljer att komma tillbaka när det är dags att sälja! ha en skön kväll, Mvh Pernilla
  • 2019-01-29

Angelica S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Landskrona
    Louise var jätte trevlig när vi köpte vår bostad. Alltid tillgänglig på telefon och var mån om att besvara alla våra frågor och kunna göra en smidig överlåtelse. Läs mer
    2019-01-29 Svensk fastighetsförmedling svarar Angelica S
    Tusen tack för ert fina omdöme! Det värmer att höra. Vi ses snart!
    Vänligen, Louise
  • 2019-01-24

Robin L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Landskrona
    Mycket bra, sålde en lägenhet och köpte ett hus. Läs mer
    2019-01-27 Svensk fastighetsförmedling svarar Robin L
    Hjärtligt tack! Lycka till med förberedelserna inför flytten så ses vi snart.
    Vänligen, Louise
  • 2019-01-23

michelle N skrev om Svensk Fastighetsförmedling Landskrona
    Jättebra och trevlig mäklare. Snabba och bra kontakt Läs mer
    2019-01-23 Svensk fastighetsförmedling svarar michelle N
    Så härligt att höra och så glad jag blir! Hoppas ni kommer trivas i er nya bostad! Mvh Pernilla
  • 2019-01-23

Almir D skrev om Svensk Fastighetsförmedling Landskrona
    Köpte bostadrätt och allt gick jätte smidigt. Mäklaren är kanon på alla sätt och vis... Läs mer
    2019-01-23 Svensk fastighetsförmedling svarar Almir D
    Tack för att ni tog er tid - det betyder jättemycket. Grattis i efterskott till er nya bostad och ses snart för tillträde! Mvh Pernilla

Ödmanssonsgatan 2, 261 34 Landskrona