Alla kategorier Mäklare Skåne Landskrona Svensk Fastighetsförmedling Svensk Fastighetsförmedling Landskrona

Svensk Fastighetsförmedling Landskrona

Ödmanssonsgatan 2, 261 34 Landskrona — Visa karta

Välkommen till Svensk fastighetsförmedling i Landskrona!

Landskrona vid Öresund i västra Skåne är en pärla för dig som vill leva nära havet och i Sveriges södra delar. Vare sig du letar efter en villa längs kusten eller en trendig lägenhet mitt i Landskrona stad finns våra duktiga mäklare här för att hjälpa dig med hela bostadsaffären.

Vi har koll på allt när det kommer till värdering, köp och sälj. Vi tror på öppenhet, vill att du som kund ska få ut det mesta av en bostadsaffär och brinner för att hitta ditt drömhem.

Kontakta oss för mer information!

Läs vad 127 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Landskrona

• 2019-07-17

Marie H skrev om Svensk Fastighetsförmedling Landskrona
    Vi vill ge Sara de bästa rekommendationer då hon fick vår villa såld väldigt snabbt. Hon är driven och målmedveten och sätter kunden främst.
    Hon är mycket trevlig och lätt att tycka om, det klickade direkt med oss. Vi är mycket nöjda!
    Marie o Dan Håkansson Läs mer
    2019-07-17 Svensk Fastighetsförmedling svarar Marie H
    Tack Marie och Dan för er fina rekommendation! Det glädjer mig att ni är nöjda. Nu håller vi tummarna att tidsplanen följs och att ni ska trivas i er nya lägenhet!
  • 2019-06-24

Robert N skrev om Svensk Fastighetsförmedling Landskrona
    Köpte Villa på Värmövägen 47 i billeberga. Mycket trevligt bemötande. Varm och hjälpsam. Läs mer
    2019-06-25 Svensk fastighetsförmedling svarar Robert N
    Vad roligt att höra Robert. Tack för dina värmande ord.
  • 2019-06-09

Fredrik S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Landskrona
    Har haft kontakt med flera av mäklarna på kontoret i Landskrona och har bara positivt att säga. Rekommenderar varmt Svensk Fastighetsförmedling i Landskrona! Läs mer
    2019-06-09 Svensk fastighetsförmedling svarar Fredrik S
    Tack Fredrik för din fina rekommendation, det glädjer oss att du tagit dig tid att svara!

• 2019-06-06

Vivian A skrev om Svensk Fastighetsförmedling Landskrona
    Sålde en bostadsrätt 3 rum och kök. Vi gjorde upp hur vi skulle gå till väga och mäklaren följde det. Efter 2 visningar var det klart. Det gick väldigt fort och jag fick var jag ville h. Perfekt utförd försäljning av mäklaren. Mycket mycket bra. Läs mer
    2019-06-10 Svensk fastighetsförmedling svarar Vivian A
    Roligt att du är nöjd och tack för dina fina ord! Jag blir väldigt glad över att du tyckt att försäljning gått så bra och såklart att slutpriset blev som vi ville. Hoppas att du skall trivas i din nya bostad.

• 2019-06-06

Maud B skrev om Svensk Fastighetsförmedling Landskrona
    Köpt Bovieralägenhet

Flexibla, trygga drivna Läs mer
    2019-06-06 Svensk fastighetsförmedling svarar Maud B
    Hej Maud tack för att du tog dig tid att skriva en rekommendation. Hoppas ni ska trivas i er nya lägenhet!

Svensk fastighetsförmedling gillar detta

Malin L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Landskrona
    Köpt en ny lägenhet! Supernöjd och trevliga mäklare! Läs mer
    2019-06-05 Svensk fastighetsförmedling svarar Malin L
    Hej Malin och tack för din rekommendation. Vi försöker hjälpas åt och kul att du fått hjälp även av mina kollegor. Mvh Sara Roos

Josefin N skrev om Svensk Fastighetsförmedling Landskrona
    Jag har köpt nyproduktion av er och tack för recopåminnelsen.

Har glömt att svara men självklart är jag nöjd med ert arbete och trivs dessutom jättebra. Läs mer
    2019-06-04 Svensk fastighetsförmedling svarar Josefin N
    Hej Josefin!

Så kul att höra och så glada vi blir!

Några har redan hunnit flytta och bostäderna har sålts med positiva resultat - hör gärna av dig om du vill att vi ska komma och värdera din bostad/ Mvh från oss på kontoret!

Annika S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Landskrona
    Vi fick fantastisk hjälp när vi sålde våran lägenhet. Engagera mäklare som var helt underbar, mycket kunnig. Nästa gång kommer vi att välja er igen Läs mer
    2019-06-04 Svensk fastighetsförmedling svarar Annika S
    Så kul att ni är nöjda med oss och önskar er lycka till i er nya bostad! / Mvh från oss på Landskronakontoret
  • 2019-05-30

Gabriella P skrev om Svensk Fastighetsförmedling Landskrona
    Sålde en villa. Pernilla Corsing hjälpte mig från början till slut på absolut bästa sätt.
    Kan varmt rekommendera! Läs mer
    2019-05-30 Svensk fastighetsförmedling svarar Gabriella P
    Åh vad gulligt av Dig att rekommendra!
    Har inte hunnit se ditt nya boende än men hoppas du trivs riktigt bra!
    Önskar sig det bästa, Pernilla
  • Marcus B

2019-05-28

Marcus B skrev om Svensk Fastighetsförmedling Landskrona
    Köpt och sålt flera objekt i Landskrona alltid lika nöjd.
    Senast sålde hus motsvarade förväntningarna till fullo snabbt enkelt och kunnigt,
    problem som uppstår löses snabbt och enkelt.
    Väldigt nöjd och rekommenderas varmt. Läs mer
    2019-05-28 Svensk fastighetsförmedling svarar Marcus B
    Tack för att du tog dig tid! Du har ju hunnit med några bostadsaffärer och varit kul att följa din resa!
    Nu ska vi bara försöka hitta ny bostad till dig och hoppas vi lyckas lika bra med det!

Lucas M skrev om Svensk Fastighetsförmedling Landskrona
    Jag har sålt min bostad med hjälp av Svensk Fastighetsförmedling i Landskrona. Har haft en fantastisk mäklare som varit engagerad och hjälpsam genom hela affären. Hon har svarat på alla sortens frågor och har alltid funnits tillgänglig. Rekommenderas varmt! Läs mer
    2019-05-28 Svensk fastighetsförmedling svarar Lucas M
    Tack för din rekommendation och att du tog dig tid att svara! Hoppas du ska trivas i din nya bostad.

David A skrev om Svensk Fastighetsförmedling Landskrona
    Vid köp av villa fick vi mycket vänligt bemötande och stor hjälp på vägen. Mycket kunnig och hjälpsam. Läs mer
    2019-05-27 Svensk fastighetsförmedling svarar David A
    Vad härligt att höra och tack för mig tog er tid att svara! Hoppas ni ska trivas i Skåne och i ett fina hus.

Snart är det dags för flytt också så ses snart för tillträde, Mvh Pernilla

Sara M skrev om Svensk Fastighetsförmedling Landskrona
    Mycket bra bemötande. Kunnig mäklare som svarade på alla mina frågor jag har kring köpet. Läs mer
    2019-05-27 Svensk fastighetsförmedling svarar Sara M
    Tack för ditt fina omdöme och för att du tog dig tiden att svara. Hoppas att du skall trivas bra i din nya bostad!

Kristofer U skrev om Svensk Fastighetsförmedling Landskrona
    Sålde en bostadsrätt
    Verkligen ett professionellt bemötande.
    Alla förväntningar uppfyllda från början till slut.
    Hon fixade allt.
    Rekommenderar verkligen Pernilla till andra som ska sälja eller köpa! Läs mer
    2019-05-27 Svensk fastighetsförmedling svarar Kristofer U
    Tack snälla för att du tog dig tid och lycka till med flytt och allt vad det innebär. Det bästa betyget för mig är när en kund som du kommer tillbaka när man gör nästa beslut i livet och det är dags att flytta igen!
    Med vänliga hälsningar Pernilla
  • 2019-05-23

Lars Gunnar Christer E skrev om Svensk Fastighetsförmedling Landskrona
    Har både köpt och sålt bostadsrätter.
    Alla kontakter har sköts perfekt under den 2.5 år som olika projekt har pågått.
    Har alltid fått besked på ett utmärkt sett på de frågor som uppstått under
    uppdragens utförande.
    Önskar alla att ha en så insatt och trevlig person vid sin sida då stora personliga beslut skall fattas i tekniska och ekonomiska frågeställningar.
    Tackar än en gång för stort arrangemang från Landskrona kontorets insatser.

Mvh Christer Ewerlöf Läs mer
    2019-05-23 Svensk fastighetsförmedling svarar Lars Gunnar Christer E
    Så glada vi blir och har varit ett nöje att följa både din och er gemensamma resa och hoppas ni trivs riktigt bra på nya stället!

Önskar er en skön helg och hälsa! Mvh Pernilla
  • 2019-05-22

Anesa A skrev om Svensk Fastighetsförmedling Landskrona
    Vi köpte en bostadsrätt som vi länge velat ha!! Mäklaren var helt underbar, helt klart över förväntan. Mäklaren var alltid kontaktbar och kunde svara snabbt på alla våra frågor vi hade och det var många ☺️ Hon var väldigt proffessionell och samtidigt väldigt lyhörd och kunde möta oss där vi var i våran process! Tack för ett fantastiskt samarbete Sara Green på Svensk fastighetsförmedling !! Vi är helt klart nöjda med bostaden som vi idag kan stolt kalla vårt HEM❤️ Läs mer
    2019-05-23 Svensk fastighetsförmedling svarar Anesa A
    Tack Anesa för din fina kommentar och vad roligt att ni är nöjda! Hoppas ni ska trivas i ert nya hem!

• 2019-05-21

Frida W skrev om Svensk Fastighetsförmedling Landskrona
    Vi har köpt en bostadsrätt i Landskrona. En tvåa på 68 kvm, på fjärde våningen med inglasad balkong. Jag blev mycket väl bemött av Sara. Hon var väldigt bra på att återkoppla och vara tillgänglig samt hjälpsam. Hon var lika ”ihärdig” som jag vilket kändes jättebra! Läs mer
    2019-05-21 Svensk fastighetsförmedling svarar Frida W
    Tack så mycket för dem fina orden och för att du tog dig tiden att skriva denna rekommendation. Jag blir verkligen glad att det har känts bra för er! Hoppas att ni skall trivas i er nya lägenhet.
    Svensk fastighetsförmedling gillar detta
  • 2019-05-18

Erik F skrev om Svensk Fastighetsförmedling Landskrona
    Snabb återkoppling och bra rådgivning Läs mer
    2019-05-21 Svensk fastighetsförmedling svarar Erik F
    Tack Erik för att du tog dig tiden att skriva denna rekommendation! Lycka till med ditt nya boende.
  • 2019-05-08

Eva a skrev om Svensk Fastighetsförmedling Landskrona
    Har köpt bostadsrätt i Landskrona.
    Pernilla Corsing är mycket professionell, har hög tillgänglighet och ett mycket trevligt bemötande. Hon återkopplar snabbt. Läs mer
    2019-05-13 Svensk fastighetsförmedling svarar Eva a
    Tack snälla för att du tog dig tid! Det betyder väldigt mycket! Mvh Pernilla
  • 2019-05-07

Sandra J skrev om Svensk Fastighetsförmedling Landskrona
    Kan varmt rekommendera Svensk Fastighetsförmedling i Landskrona! Jag hade kontakt med flera mäklare då jag köpte nyproduktion men alla var tillmötesgående och hjälpte mig längst med vägen. Är så nöjd! Läs mer
    2019-05-07 Svensk fastighetsförmedling svarar Sandra J
    Så kul att du tog dig tid att svara - vi gör alltid vårt yttersta för att ge svar och hjälp längst med processen.

Hoppas ni trivs i er nya bostad!
  • 2019-05-07

Sara R skrev om Svensk Fastighetsförmedling Landskrona
    Sålt min bostad med hjälp av Svensk Fastighetsförmedling. Kompetent och engagerad mäklare, som skapade en trygghet för mig genom hela processen. Kan varmt rekommendera Svensk Fastighetsförmedling i Landskrona! Läs mer
    2019-05-07 Svensk fastighetsförmedling svarar Sara R
    Så härligt att höra! Kom gärna tillbaka när du planerar att göra ett nytt val i din bostadskarriär!
    Mvh från Teamet i Landskrona
  • 2019-05-03

Jan N skrev om Svensk Fastighetsförmedling Landskrona
    Har sålt mitt radhus.Mäklaren, Louise, har med råge motsvarat våra förväntningar på en bra, duktig och kunnig mäklare. Hon
    Hade svar på alla våra frågor och ingav oss fötroende, hon var alltid nåbar och informativ.
    Vi är mycket nöjda med hur Louise har hanterat vår husförsäljning. Läs mer
    2019-05-04 Svensk Fastighetsförmedling svarar Jan N
    Tusen tack Monica & Jan för er fina rekommendation och för ert förtroende.
    Det har varit ett nöje att få hjälpa till!
  • 2019-05-03

Linda S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Landskrona
    Vi har sålt en villa i Billeberga med Pernillas hjälp. Bostadsaffärer gick snabbt och smidigt. Pernilla visade stort engangemang från första mötet. Hon har varit tillgänglig och svarat på frågor snabbt, oavsett veckodag eller klockslag.
    Pernilla levde upp till våra höga krav, och förväntningar. En mäklare i toppklass! Läs mer
    2019-05-03 Svensk fastighetsförmedling svarar Linda S
    Så härligt att höra och tack för att ni tog er tid att svara.

Passar även på att tacka för förtoendet!

Ha en skön helg, Mvh Pernilla
  • 2019-05-01

Johan S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Landskrona
    Köpt hus. Väldigt engagerad mäklare. Rak och ärlig, men också mån om mig som köpare. Läs mer
    2019-05-02 Svensk fastighetsförmedling svarar Johan S
    Tack för din fina rekommendation Johan!
  • Hanna N

2019-04-14

Hanna N skrev om Svensk Fastighetsförmedling Landskrona
    Bostaden jag sålt är en bostadsrätt, 1a på 30kvm i Landskrona.
    Jag har blivit väldigt bra bemött under hela försäljningsprocessen. Har upplevt att jag fått svar på alla mina frågor, fått bra uppdatering (i stort sätt dagligen tror jag faktiskt) på vad som pågick med min försäljning och har bara haft väldigt trevliga och roliga möten med Sara. Det blev dessutom en väldigt bra försäljning där slutpriset blev högre än väntat, väldigt kul.
    Jag är mer än nöjd med mitt val av mäklare! Läs mer
    2019-04-15 Svensk fastighetsförmedling svarar Hanna N
    Tusen tack Hanna för att du tog dig tiden att skriva detta omdömet och tack så hemskt mycket för dina fina ord. Så glad att du är nöjd! Lycka till i ditt nya boende, vi ses på tillträdesdagen!
  • Aldina N

2019-03-23

Aldina N skrev om Svensk Fastighetsförmedling Landskrona
    Köpte vår bostadsrätt av Pernilla.
    Mycket nöjda med henne, trevligt bemötande och alltid snabba svar. Pernilla agerar både profesionellt och medmänskligt. Tidigare haft blandad erfarenhet av mäklare, med Pernill var det bara en positiv erfarenhet. Läs mer
    2019-04-04 Svensk fastighetsförmedling svarar Aldina N
    Tack för er fina rekommendation! Betyder mycket!
    Hoppas ni kommer trivas i nya boendet, Mvh Pernilla
  • Anders K

2019-03-16

Anders K skrev om Svensk Fastighetsförmedling Landskrona
    Har köpt en lägenhet på norra infartsgatan 55A i Landskrona !
    Jättenöjd med köpet!
    Mäklaren Louise Tygård var väldigt trevlig och bemötte en väldigt bra!
    Hade inga förväntningar så direkt utan ville ha lägenheten bara. Tyckte att louise svarade på alla frågor.
    Allt som allt kändes det bra liksom, från köpet av lägenheten , till mäklaren och var så till och med att jag kände säljaren!
    Louise får 5/5 för sitt arbete👍
    Anders K Läs mer
    2019-03-16 Svensk fastighetsförmedling svarar Anders K
    Tusen tack för din fina rekommendation! Det glädjer mig verkligen. Lycka till med förberedelserna inför flytten så hörs & ses vi snart.
  • Jiri M

2019-03-07

Jiri M skrev om Svensk Fastighetsförmedling Landskrona
    Sålt en bostadsrätt. Bra bemötande av en kunnig och trevlig person som helt klart överträffade mina förväntningar. Kan utan tvekan rekommendera Louise Tygård till den som behöver en fastighetsmäklare.
    Stort tack från en nöjd kund.
    Jiri Läs mer
    2019-03-08 Svensk Fastighetsförmedling svarar Jiri M
    Tack så hjärtligt för ditt fina omdöme! Det värmer. Tack själv för förtroendet!
  • 2019-02-12

Matilda N skrev om Svensk Fastighetsförmedling Landskrona
    Vi har precis köpt hus av mäklaren Sara Roos och vi kunde inte önskat ett bättre bemötande under processen. Vi blev bemötta ett professionellt & varmt sätt av Sara som tog sig an alla våra frågor & funderingar som kan uppstå vid husköp.

Tack för en trygg, professionel & bra affär! Läs mer
    2019-02-12 Svensk fastighetsförmedling svarar Matilda N
    Tusen tack för era fina ord och för att ni tog er tid att skriva detta omdöme. Hoppas att ni skall trivas i ert nya hus!
  • 2019-02-08

Ann-Marie S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Landskrona
    Hela processen var bra från början till slut. Läs mer
    2019-02-08 Svensk fastighetsförmedling svarar Ann-Marie S
    Tack så mycket Ann-Marie för att du tog dig tiden att skriva detta omdömet. Så glad över att ni är nöjda!

• 2019-02-04

Pia S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Landskrona
    Vi har med hjälp av Sara Roos på Svensk Fastighetsförmedling i Landskrona sålt en villa i Billeberga. Sara gav ett förtroendeingivande intryck redan första gången vi träffades. Sara besitter en hög kompetens. Hennes lugn smittar av sig och hon har varit jättenoga med att hålla oss informerade om vad som hänt under hela processen. Vill ge Sara en guldstjärna⭐️ Läs mer
    2019-02-08 Svensk fastighetsförmedling svarar Pia S
    Tusen tack för era fina ord och för att ni tog er tiden att skriva detta omdöme. Jag blir verkligen super glad över att ni är nöjda!

• 2019-02-03

Sofia G skrev om Svensk Fastighetsförmedling Landskrona
    Proffsigt bemötande och kunnig mäklare! Alltid tillgänglig för stora och små frågor! Läs mer
    2019-02-04 Svensk fastighetsförmedling svarar Sofia G
    Tack Sofia!
    Hoppas ni kommer njuta av ert hus i Skåne och varmt välkomna ner till södra Sverige.
  • Kim N

2019-02-01

Kim N skrev om Svensk Fastighetsförmedling Landskrona
    Bostadsrätt med bra läge. Blev vänligt och korrekt bemött även om jag inte är van vid sådana affärer.

Jag förväntade mig komplikationer och det blev det inte. Det blev smidigt.

Och resultatet blev till belåtenhet. Läs mer
    2019-02-03 Svensk fastighetsförmedling svarar Kim N
    Tack Kim för du tog dig tid att rekommendera, betyder mycket!

Ha en fortsatt fin helg!

• 2019-01-29

Mikael K skrev om Svensk Fastighetsförmedling Landskrona
    Mycket proffsigt bemötande både till säljare och köpare.
    Har valt Pernilla då hon sålt ett antal andra objekt till mig och jag har vari lika nöjd var gång.
    Mikael Knudsen Läs mer
    2019-01-29 Svensk fastighetsförmedling svarar Mikael K
    Tack snälla! Så kul att få ha er som kunder genom åren. Det betyder väldigt mycket när man väljer att komma tillbaka när det är dags att sälja! ha en skön kväll, Mvh Pernilla
  • 2019-01-29

Angelica S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Landskrona
    Louise var jätte trevlig när vi köpte vår bostad. Alltid tillgänglig på telefon och var mån om att besvara alla våra frågor och kunna göra en smidig överlåtelse. Läs mer
    2019-01-29 Svensk fastighetsförmedling svarar Angelica S
    Tusen tack för ert fina omdöme! Det värmer att höra. Vi ses snart!
  • 2019-01-24

Robin L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Landskrona
    Mycket bra, sålde en lägenhet och köpte ett hus. Läs mer
    2019-01-27 Svensk fastighetsförmedling svarar Robin L
    Hjärtligt tack! Lycka till med förberedelserna inför flytten så ses vi snart.
  • 2019-01-23

michelle N skrev om Svensk Fastighetsförmedling Landskrona
    Jättebra och trevlig mäklare. Snabba och bra kontakt Läs mer
    2019-01-23 Svensk fastighetsförmedling svarar michelle N
    Så härligt att höra och så glad jag blir! Hoppas ni kommer trivas i er nya bostad! Mvh Pernilla
  • 2019-01-23

Almir D skrev om Svensk Fastighetsförmedling Landskrona
    Köpte bostadrätt och allt gick jätte smidigt. Mäklaren är kanon på alla sätt och vis... Läs mer
    2019-01-23 Svensk fastighetsförmedling svarar Almir D
    Tack för att ni tog er tid - det betyder jättemycket. Grattis i efterskott till er nya bostad och ses snart för tillträde! Mvh Pernilla
  • 2019-01-09

Magnus L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Landskrona
    Sålde ett radhus med hjälp av Louise som gjorde ett kanonbra jobb från början till slut! Lite försiktig värdering, men väl administrerad budgivning gav ett fullt tillfredsställande slutresultat! Läs mer
    2019-01-09 Svensk fastighetsförmedling svarar Magnus L
    Tack snälla för ditt fina omdöme! Det glädjer mig att ni är nöjda.
  • 2018-12-18

Catarina S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Landskrona
    Köpare av bostadsrätt. Kan varmt rekommendera mäklare Sara Roos som under hela processen varit behjälplig på ett snabbt och professionellt sätt.

Mycket bra bemötande och information under och efter visning. Jag hade några frågor som dök upp under/efter visningen och det som hon inte hade svar på direkt kollade hon upp med säljare och föreningen och återkom till mig inom kort tid.

Smidig hantering kring skrivande av överlåtelsehandlingar och sedan fortlöpande information kring kommande steg.

Rekommenderas. Läs mer
    2018-12-18 Svensk fastighetsförmedling svarar Catarina S
    Tusen tack för dina fina ord. Det betyder mycket att du tog dig tid att skriva detta omdömet. Hoppas att du skall trivas i din nya lägenhet!
  • Mia S

2018-12-17

Mia S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Landskrona
    Jag kan varmt rekommendera mäklaren Sara Roos på Svensk fastighetsförmedling. Sara är engagerad, inger förtroende och är väldigt proffesionell och kompetent och är alltid tillgänglig. Därtill är hon lyhörd o visar respekt samt är informativ och uppdaterande på vad som händer kring affären. Sara Roos ser jag som ett självklart val om man ska känna sig trygg med sin bostadsaffär. / Mia Läs mer
    2018-12-18 Svensk fastighetsförmedling svarar Mia S
    Tusen tack Mia för dina fina ord. Så glad över att ni är nöjda och att det har känts tryggt med mig som er mäklare! Tack även för att du tog dig tiden att skriva detta omdömet om mig, det betyder mycket!

• 2018-12-08

Calle Ingvar S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Landskrona
    Jag sålde min lägenhet och det skötte Louise bra och jag är nöjd med hela affären. Läs mer
    2018-12-09 Svensk Fastighetsförmedling svarar Calle Ingvar S
    Tack för omdömet & för förtroendet. Kul att du är nöjd. Vänligen, Louise
  • 2018-11-18

Claes P skrev om Svensk Fastighetsförmedling Landskrona
    Jag har sålt en skogstomt i SAXTORP
    Bemötande från mäklaren var positivt

Jag hade dock förväntat mig ett högra pris Läs mer
    2018-11-18 Svensk fastighetsförmedling svarar Claes P
    Tack för förtroendet och för din feedback.
  • Joakim V

2018-10-16

Joakim V skrev om Svensk Fastighetsförmedling Landskrona
    Kan varmt rekommendera Sara Roos, mäklare på Svensk Fast. Supertrevlig, engagerad och ställer upp på udda visningstider enl. spekulanters önskemål. Ett sant nöje att ha sålt fastighet med hjälp av Sara. Läs mer
    2018-10-17 Svensk fastighetsförmedling svarar Joakim V
    Tusen tack för dem fina orden och för att ni tog er tid att skriva denna rekommendationen! Vad glad jag blir att ni är nöjda och att det känts bra.

Lycka till med era nya boenden, så ses vi till tillträdet!

/ Sara Roos
  • Parwez M

2018-10-11

Parwez M skrev om Svensk Fastighetsförmedling Landskrona
    Jag har köpt en villa, samtidigt som jag har sålt min bostadsrätt med hjälp av samma mäklare.
    Bemötande var enastående utav mäklaren, och mina förväntningar på mäklaren och min upplevelse var nästan 100%
    Jag fick ganska lätt tag på mäklaren och fick alltid svar på mina frågor och var uppdaterad hela vägen.
    Rekommenderas starkt. Läs mer
    2018-10-11 Svensk fastighetsförmedling svarar Parwez M
    Åh så härligt att höra och så glad jag blir! Superkul att få följa er och ert letande efter ny bostad.

Hoppas ni ska trivas i er nya bostad och ses snart igen för tillträde!

• 2018-10-09

Fredrik U skrev om Svensk Fastighetsförmedling Landskrona
    Vi har sålt en nybyggd bostadsrätt med hjälp av Sara.
    Sara har hållit oss informerade hela tiden och alltid svarat snabbt på mejlen på våra frågor(fast hon egentligen inte borde när man är föräldraledig ;-) . Hon och Svensk Fastighetsförmedling har motsvarat våra förväntningar.
    Varma rekommendationer. Läs mer
    2018-10-09 Svensk fastighetsförmedling svarar Fredrik U
    Godkväll och tack för att ni valde att rekommendera oss!

Det var väldigt trevligt att ni kom tillbaka till oss och vi fick nöjet att sälja er bostad!

Mvh Pernilla och Sara
  • 2018-10-08

Astrid Lilian A skrev om Svensk Fastighetsförmedling Landskrona
    Bostadsrätt.
    Blev bemött på ett bra och korrekt sätt.
    Mäklaren levde upp till mina högt ställda förväntningar.
    Snabb och trygg affär. Läs mer
    2018-10-08 Svensk fastighetsförmedling svarar Astrid Lilian A
    Tack för dina fina ord. Lycka till med flytten så hörs vi! Vänligen, Louise Tygård
  • 2018-10-02

Krister Å skrev om Svensk Fastighetsförmedling Landskrona
    Snabb och professionell hantering hela vägen från första kontakt till avtalsskrivning. Läs mer
    2018-10-02 Svensk fastighetsförmedling svarar Krister Å
    Så glad jag blir att du tog dig tid! Att en köpare kommer tillbaka till mig när det är dags att sälja är för mig det bästa betyget.

Tills vi ses, MVH Pernilla Corsing
  • Julia H

2018-09-16

Julia H skrev om Svensk Fastighetsförmedling Landskrona
    Louise hjälpte oss att sälja vårt hus genom att vara snabb, effektiv och alltid tillgänglig. Hon ordnade med visningar tills rätt kund dök upp och var alltid professionell i sitt bemötande. Vi känner oss väldigt trygga med Louise som vår mäklare. Läs mer
    2018-09-18 Svensk fastighetsförmedling svarar Julia H
    Tack snälla för era fina ord! Vänligen, Louise
  • 2018-09-14

Hanna B skrev om Svensk Fastighetsförmedling Landskrona
    Jag upplevde mäklarens bemötande tryggt, flexibelt och personligt. Det hela gick väldigt fort för vår del och hon ställde verkligen upp på olika sätt för att det skulle bli så bra som möjligt. Läs mer
    2018-09-17 Svensk fastighetsförmedling svarar Hanna B
    Tusen tack för ert fina omdöme. Lycka till och hoppas att ni skall trivas i ert nya hus! /Sara Roos

Ödmanssonsgatan 2, 261 34 Landskrona