Alla kategorier Mäklare Skåne Landskrona Svensk Fastighetsförmedling Svensk Fastighetsförmedling Landskrona

Svensk Fastighetsförmedling Landskrona

Ödmanssonsgatan 2, 261 34 Landskrona — Visa karta

Välkommen till Svensk fastighetsförmedling i Landskrona!

Landskrona vid Öresund i västra Skåne är en pärla för dig som vill leva nära havet och i Sveriges södra delar. Vare sig du letar efter en villa längs kusten eller en trendig lägenhet mitt i Landskrona stad finns våra duktiga mäklare här för att hjälpa dig med hela bostadsaffären.

Vi har koll på allt när det kommer till värdering, köp och sälj. Vi tror på öppenhet, vill att du som kund ska få ut det mesta av en bostadsaffär och brinner för att hitta ditt drömhem.

Kontakta oss för mer information!

Läs vad 57 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Landskrona

• Elin E
    Elin E skrev om Svensk Fastighetsförmedling Landskrona
    Trevlig och tillmötesgående. Snabb att lägga ut vid budgivning. Kunde önskat lite mer kunskap info då vi är förstagångsköpare och själva inte vet så mycket om förfarandet. Läs mer
  • Faik B
    Faik B skrev om Svensk Fastighetsförmedling Landskrona
    Jag är mycket nöjd med mäklaren. Mejlade mäklaren långt in på eftermiddagen och fick svar efter några minuter. Både jag som köpare och säljaren behövde få affären avslutat snabbt och mäklaren löste detta åt oss. Vi skrev kontrakt 20.10 på kvällen och mäklaren fixade detta med ett leende på läpparna. Mycket nöjd! Läs mer
  • Nina G
    Nina G skrev om Svensk Fastighetsförmedling Landskrona
    Bemötandet av min mäklare har varit väldigt proffsigt från början till slut. Hon var väldigt duktig och trevlig och har gett mig utmärkta råd och uppföljningar hela tiden. Jag är mycket nöjd med hur hon skött försäljningen och skulle rekommendera henne till andra säljare. Läs mer
  • Susanne J
    Susanne J skrev om Svensk Fastighetsförmedling Landskrona
    Kunnig, tydlig och omtänksam. Läs mer
  • Pal F
    Pal F skrev om Svensk Fastighetsförmedling Landskrona
    Kunde inte blivit bättre - Rekommenderas! Läs mer
  • Lisbeth H
    Lisbeth H skrev om Svensk Fastighetsförmedling Landskrona
    Vi är jättenöjda hela vägen! Rekommenderas! Läs mer
  • Lisbeth M
    Lisbeth M skrev om Svensk Fastighetsförmedling Landskrona
    Är mycket nöjd med mäklaren ifråga. Hon är lyhörd och snabb på att förmedla information och på att svara på frågor längs vägen tills försäljningen är avklarad. Hon har också ett mycket vänligt sätt och bemötande och är angelägen om att kunden ska känna sig nöjd med affären. Läs mer
  • Pia A
    Pia A skrev om Svensk Fastighetsförmedling Landskrona
    Du har gjort ett mycket bra jobb, vi är super nöjda
    Vi kommer att rekommendera dig till andra
    Kram Pia och Djonn Läs mer
  • Amina M
    Amina M skrev om Svensk Fastighetsförmedling Landskrona
    Vi är väldigt nöjda med försäljningen! Läs mer
  • Jan W
    Jan W skrev om Svensk Fastighetsförmedling Landskrona
    Nöjd med både pris och service! Läs mer
  • Dzenina S
    Dzenina S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Landskrona
    Vi fick ett trevligt bemötande vid köptillfället, allting gick smidigt dock blev det ont om betänketid. Det gjorde att man kände sig lite pressad och inte riktigt fick tid att hinna ställa alla relevanta frågor.
    Sen kändes det lite opersonligt när man fick mailet angående inbetalning som bara var en generell kalkyl om hur man skulle gå tillväga vid inbetalning och inte en som direkt vände sig till den berörda kunden. Läs mer
  • Gunnel B
    Gunnel B skrev om Svensk Fastighetsförmedling Landskrona
    Mycket bra bemötande och proffsigt jobb av mäklaren , bra service i olika ärenden och månatlig värdering av min bostad ! Läs mer
  • Lars E
    Lars E skrev om Svensk Fastighetsförmedling Landskrona
    Mycket trevligt och proffessionellt bemötande. Läs mer
  • Anders I
    Anders I skrev om Svensk Fastighetsförmedling Landskrona
    Vi upplevde att Svensk Fastighetsförmedlings Pernilla Corsing var mycket professionell och förtroendeingivande. Hon har stor sakkunskap och lång erfarenhet av fastighetsaffärer vilket ledde fram till en problemfri affär med två nöjda parter. Läs mer
  • Göran M
    Göran M skrev om Svensk Fastighetsförmedling Landskrona
    Bra skött hela vägen. Från första mötet med beskrivning av säljprocessen och löpande redovisning av budgivning mm. Dessutom har vi fått löfte om rådgivning i samband med reavinst beskattningen... Läs mer
  • Magnus K
    Magnus K skrev om Svensk Fastighetsförmedling Landskrona
    Mäklaren som jag hade var jättebra.
    // Magnus Läs mer
  • Per M
    Per M skrev om Svensk Fastighetsförmedling Landskrona
    Bra bemötande
    Bra marknadsföring
    Gedigen erfarenhet Läs mer
  • Sonja H
    Sonja H skrev om Svensk Fastighetsförmedling Landskrona
    Har ingen större erfarenhet av mäklare men den gången jag var där var bemötandet bra och hon gjorde det hon skulle. Skall säkert träffa henne flera gånger till eftersom vi anmält vårt intresse till en lägenhet som kommerxatt byggas framöver. Läs mer
  • Emelie H
    Emelie H skrev om Svensk Fastighetsförmedling Landskrona
    Fick inget bra bemötande, vi var med på den sista visningen i Rydebäck och fick prata med en tjej som varken kunde svara på våra frågor och inte heller var intresserad av att ta reda på svaren.
    När vi blev erbjuden ett hus så kom vi först överens om att papperna skulle skrivas dagen efter då jag var själv med en sexåring och ett spädbarn utan bil, utanför Landskrona. Efter någon timme blev jag uppringd igen och fick veta att det var nu eller aldrig. Inte heller kunde de vänta till 17.00 då min man slutade jobbet för "då stänger kontoret". Jag frågade om det inte var en bra idé att hålla öppet lite längre just denna dagen då de hade 30+ bostadsrätter att skriva papper på. Men fick veta igen att kontoret stängde 17. Så jag fick rusa iväg med en hungrig bebis och sexåring direkt efter skolan för att skriva papper. Maken till oflexibel personal har jag aldrig varit med om. Så nu när jag ser reklamen om att mäklarfirman sålde 34 bostäder på en dag så blir jag illa till mods. I en liten stad så pratar folk med varandra och jag är inte ensam om att ha fått ett dåligt bemötande. Det har även varit kort och otrevligt på mail när vi undrat varför vi inte får någon uppdatering om bygglov eller handpenning. Vi sålde precis vårt hus till förmån för bostadsrätten för 2,6 miljoner och jag behöver kanske inte säga att vi inte anlitade den mäklarfirman. Läs mer
    2017-08-29 Svensk fastighetsförmedling svarar Emelie H
    Hej Emelie! Det var tråkigt att höra!
    Den sista visningen i Rydebäck under släppet av försäljningen var all personal på plats från Svensk Fastighetsförmedling samt representanter från projektet Brf Tegelbyn, så det var synd att du inte frågade någon av oss andra om du inte fick svar på dina frågor den kvällen. Vad det gäller kontraktsskrivningarna gjordes alla på samma villkor och utlystes i god tid samt förutsättningarna för detta. Även om jag förstår att det inte är helt lätt med småbarn och jobb så såldes samtliga till de som anmält sitt intresse i förväg och de skulle släppas till allmänheten dagen efter därav kunde vi inte ta kontrakten dagen efter, utan kontrakten skrevs 17-18 maj.
    Jag vill påstå att vi är flexibla i den mån vi kan, men även vi har familjer och jobbade i två dygn med försäljningen och vi behövde sluta den dagen och hade inte kontoret öppet den kvällen också.
    Hoppas ni ser framemot ert nya boende och kul att ni haft en lyckad försäljning! Mvh Pernilla, Butiksansvarig
  • Alf P
    Alf P skrev om Svensk Fastighetsförmedling Landskrona
    Mycket bra, vi skall köpa nytt i Landskrona och mäklarna håller oss köpare med gott mod trots alla förseningar som finnes. Läs mer
  • Magnus A
    Magnus A skrev om Svensk Fastighetsförmedling Landskrona
    Mäklaren levde upp till min förväntan men överträffade den inte. Hade gärna sett en liten gnutta mer engagemang direkt efter kontraktsskrivningen. Varför inte kontakta för att erbjuda en värdering? Vi köpte en nybyggnation och huset behövde värderas för att kunna sätta lånen efter byggnationen - det hade jag gärna sett att mäklaren hade tagit kontakt och erbjudit när slut-tampen närmade sig istället för att vi själva skulle behöva lista ut detta och efterfråga det. Läs mer
  • Klara P
    Klara P skrev om Svensk Fastighetsförmedling Landskrona
    Vi har fått mycket bra bemötande från vår mäklare. Bra information och trevlig. Läs mer
  • Mattias B
    Mattias B skrev om Svensk Fastighetsförmedling Landskrona
    Jag är inte alls nöjd då jag tycker vi fick ingen hjälp av mäklaren då säljaren ljög samt undanhöll info för oss i samband med affären, mäklaren försvann så fort affären var klar, när det sen blev tillträde och det uppkom saker så var hon inte så villig att hjälpa till. Läs mer
    2017-08-29 Svensk fastighetsförmedling svarar Mattias B
    Hej Mattias. Det var tråkigt att höra.
    Förstår jag det rätt har mäklaren slutat hos oss, men vill du prata med mig är du välkommen att ringa mig!
    Pernilla, Butiksansvarig 0709-50 18 99
  • Stefan A
    Stefan A skrev om Svensk Fastighetsförmedling Landskrona
    Mycket bra bemötande, lätta att prata med och väldigt kunniga.
    Affären gjordes upp under lätt och trevlig stund, på deras kontor. Läs mer
  • Rushit F
    Rushit F skrev om Svensk Fastighetsförmedling Landskrona
    Trivdes jättebra, kommer anlita dem när det är dags att sälja mitt hus. Läs mer
  • Charlotta H
    Charlotta H skrev om Svensk Fastighetsförmedling Landskrona
    Mycket bra samarbete. Lyhörd och väldigt kunnig mäklare. Vi kunde inte vara mer nöjda. Läs mer
  • Tom K
    Tom K skrev om Svensk Fastighetsförmedling Landskrona
    bra bemötande kunniga och trevliga. finns inget att klaga på. Har använt mäklaren ett par gånger Läs mer
  • Margareta M
    Margareta M skrev om Svensk Fastighetsförmedling Landskrona
    Jag är mycket nöjd med det arbete mäklaren la ner på försäljningen. Läs mer
  • Karin D
    Karin D skrev om Svensk Fastighetsförmedling Landskrona
    Mycket trevlig bemötande och väldigt hjälpsam.
    Har man frågor så får man bra och enkla svar. Läs mer
  • Désirée S
    Désirée S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Landskrona
    Lätta att komma i kontakt med och mycket hög service-nivå. Läs mer
  • Helene U
    Helene U skrev om Svensk Fastighetsförmedling Landskrona
    Tycker att dom (Pernilla) är jättebra att ha kontakt med....de andra vet jag ingenting om. Läs mer
  • Pernilla O
    Pernilla O skrev om Svensk Fastighetsförmedling Landskrona
    Vår mäklare Pernilla Corsing är snabb och effektiv.

Vi är nöjda annars hade vi inte anlitat henne mer än en gång.

//Pernilla Olsson Läs mer
  • Jan L
    Jan L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Landskrona
    Mäklaren var påläst och duktig på sitt jobb.
    Allting fungerade mycket smidigt, från att vi skrev avtal med er till att försäljningen var klar. Läs mer
  • Oliver G
    Oliver G skrev om Svensk Fastighetsförmedling Landskrona
    Hittills väldigt bra bemötande (dock enbart via mejl - vi bor i Enköping). Information har getts allteftersom vi önskat det. Läs mer
  • Kjell O
    Kjell O skrev om Svensk Fastighetsförmedling Landskrona
    Bra bemötande men vi fick uppfattningen att mäklaren var angelägen att göra en snabb affär. Läs mer
    2017-08-28 Svensk Fastighetsförmedling svarar Kjell O
    Hej Kjell. För att svara generellt;. En snabb affär behöver inte vara en negativ del i en försäljning. En stor del i vårt arbete är att lämna bra råd till våra kunder. Situationen i en försäljning kan vara allt från inga kunder alls till att välja mellan olika budgivare. Den samlade bedömningen kan då betyda att säljaren i en situation måste ta ett snabbt beslut för att göra den bedömningsmässigt bästa affären för kunderna(säljare som köpare). Det kan vara tillträdesdag, prisnivå, villkor, att spekulanten väljer mellan flera budgivningar osv som påverkar. Då kan det vara så att vårt råd kan upplevas som att man vill göra en snabb affär för att det ska vara lätt för mäklaren Vi utgår alltid från kundernas bästa. Det är vårt jobb.
  • Aleksandar T
    Aleksandar T skrev om Svensk Fastighetsförmedling Landskrona
    Professionellt och trevligt bemötande, samt väldigt god handledning genom hela processen.

Mäklaren översteg mina förväntningar! Läs mer
  • Birthe B
    Birthe B skrev om Svensk Fastighetsförmedling Landskrona
    har blivit väl informerad , mycket proffsigt och trevligt bemötande. Läs mer
  • Bobby G
    Bobby G skrev om Svensk Fastighetsförmedling Landskrona
    Trivsamt bemötande och proffsig utförande. Läs mer
  • Sysse Ö
    Sysse Ö skrev om Svensk Fastighetsförmedling Landskrona
    Fick ett mycket bra bemötande vid mina samtal med mäklaren, fick svar på mina frågor och bra beskrivningar. Läs mer
  • Stig P
    Stig P skrev om Svensk Fastighetsförmedling Landskrona
    Vi (jag och min far Stig) fick ett professionellt bemötande och vi upplevde mäklaren Sara Green kunnig som svarade med råd på frågor som vi ställde.
    Mikael och Stig Läs mer
  • Gertrud L
    Gertrud L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Landskrona
    Mycket bra bemötande. Mäklaren var vänlig, korrekt och gav bra information. Hon kändes trygg och stödjande i processen. Läs mer
  • Sevdet N
    Sevdet N skrev om Svensk Fastighetsförmedling Landskrona
    ..... ................................... ................ .......................... ....... ....................... Läs mer
  • Marcus A
    Marcus A skrev om Svensk Fastighetsförmedling Landskrona
    Träffade henne enbart på kontraktsskrivningen och det gick bra. Läs mer
  • Dick S
    Dick S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Landskrona
    Bravur!! Superbra!!
    Mycket bra information. Lätta att ha att göra med Läs mer
  • Björn W
    Björn W skrev om Svensk Fastighetsförmedling Landskrona
    Mäklarna var lyhörda för våra önskemål och gjorde vad de kunde för att göra oss som kunder tillfredsställda Läs mer
  • Rolf V
    Rolf V skrev om Svensk Fastighetsförmedling Landskrona
    Mycket bra. Allt gick smidigt. Läs mer
  • Ulrika F
    Ulrika F skrev om Svensk Fastighetsförmedling Landskrona
    Inget alls att klaga på!!! Läs mer
  • Emelie J
    Emelie J skrev om Svensk Fastighetsförmedling Landskrona
    Super bra bemötande av mäklaren vi har kontakt med! Svara snabbt och återkommer omgående! Läs mer
  • Annette I
    Annette I skrev om Svensk Fastighetsförmedling Landskrona
    Proffesionellt bemötande. Lätt att komma i kontakt vid behov. Läs mer
  • Eva L
    Eva L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Landskrona
    Något osäkert intryck. Hade inte full kunskap om objektets värmesystem bl a
    Första intrycket av ev osäkr mäklare höll i sig genom processen dessvärre

Kommer inte anlita samma mäklare Läs mer

Ödmanssonsgatan 2, 261 34 Landskrona