Alla kategorier Mäklare Skåne Landskrona Svensk Fastighetsförmedling Svensk Fastighetsförmedling Landskrona

Svensk Fastighetsförmedling Landskrona

Ödmanssonsgatan 2, 261 34 Landskrona — Visa karta

Välkommen till Svensk fastighetsförmedling i Landskrona!

Landskrona vid Öresund i västra Skåne är en pärla för dig som vill leva nära havet och i Sveriges södra delar. Vare sig du letar efter en villa längs kusten eller en trendig lägenhet mitt i Landskrona stad finns våra duktiga mäklare här för att hjälpa dig med hela bostadsaffären.

Vi har koll på allt när det kommer till värdering, köp och sälj. Vi tror på öppenhet, vill att du som kund ska få ut det mesta av en bostadsaffär och brinner för att hitta ditt drömhem.

Kontakta oss för mer information!

Läs vad 84 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Landskrona

• Joakim V
    Joakim V skrev om Svensk Fastighetsförmedling Landskrona
    Kan varmt rekommendera Sara Roos, mäklare på Svensk Fast. Supertrevlig, engagerad och ställer upp på udda visningstider enl. spekulanters önskemål. Ett sant nöje att ha sålt fastighet med hjälp av Sara. Läs mer
    2018-10-17 Svensk fastighetsförmedling svarar Joakim V
    Tusen tack för dem fina orden och för att ni tog er tid att skriva denna rekommendationen! Vad glad jag blir att ni är nöjda och att det känts bra.

Lycka till med era nya boenden, så ses vi till tillträdet!

/ Sara Roos
  • Parwez M
    Parwez M skrev om Svensk Fastighetsförmedling Landskrona
    Jag har köpt en villa, samtidigt som jag har sålt min bostadsrätt med hjälp av samma mäklare.
    Bemötande var enastående utav mäklaren, och mina förväntningar på mäklaren och min upplevelse var nästan 100%
    Jag fick ganska lätt tag på mäklaren och fick alltid svar på mina frågor och var uppdaterad hela vägen.
    Rekommenderas starkt. Läs mer
    2018-10-11 Svensk fastighetsförmedling svarar Parwez M
    Åh så härligt att höra och så glad jag blir! Superkul att få följa er och ert letande efter ny bostad.

Hoppas ni ska trivas i er nya bostad och ses snart igen för tillträde!

• Fredrik U skrev om Svensk Fastighetsförmedling Landskrona
    Vi har sålt en nybyggd bostadsrätt med hjälp av Sara.
    Sara har hållit oss informerade hela tiden och alltid svarat snabbt på mejlen på våra frågor(fast hon egentligen inte borde när man är föräldraledig ;-) . Hon och Svensk Fastighetsförmedling har motsvarat våra förväntningar.
    Varma rekommendationer. Läs mer
    2018-10-09 Svensk fastighetsförmedling svarar Fredrik U
    Godkväll och tack för att ni valde att rekommendera oss!

Det var väldigt trevligt att ni kom tillbaka till oss och vi fick nöjet att sälja er bostad!

Mvh Pernilla och Sara
  • Astrid Lilian A skrev om Svensk Fastighetsförmedling Landskrona
    Bostadsrätt.
    Blev bemött på ett bra och korrekt sätt.
    Mäklaren levde upp till mina högt ställda förväntningar.
    Snabb och trygg affär. Läs mer
    2018-10-08 Svensk fastighetsförmedling svarar Astrid Lilian A
    Tack för dina fina ord. Lycka till med flytten så hörs vi! Vänligen, Louise Tygård
  • Krister Å skrev om Svensk Fastighetsförmedling Landskrona
    Snabb och professionell hantering hela vägen från första kontakt till avtalsskrivning. Läs mer
    2018-10-02 Svensk fastighetsförmedling svarar Krister Å
    Så glad jag blir att du tog dig tid! Att en köpare kommer tillbaka till mig när det är dags att sälja är för mig det bästa betyget.

Tills vi ses, MVH Pernilla Corsing
  • Julia H
    Julia H skrev om Svensk Fastighetsförmedling Landskrona
    Louise hjälpte oss att sälja vårt hus genom att vara snabb, effektiv och alltid tillgänglig. Hon ordnade med visningar tills rätt kund dök upp och var alltid professionell i sitt bemötande. Vi känner oss väldigt trygga med Louise som vår mäklare. Läs mer
    2018-09-18 Svensk fastighetsförmedling svarar Julia H
    Tack snälla för era fina ord! Vänligen, Louise
  • Hanna B skrev om Svensk Fastighetsförmedling Landskrona
    Jag upplevde mäklarens bemötande tryggt, flexibelt och personligt. Det hela gick väldigt fort för vår del och hon ställde verkligen upp på olika sätt för att det skulle bli så bra som möjligt. Läs mer
    2018-09-17 Svensk fastighetsförmedling svarar Hanna B
    Tusen tack för ert fina omdöme. Lycka till och hoppas att ni skall trivas i ert nya hus! /Sara Roos
  • Ingrid R skrev om Svensk Fastighetsförmedling Landskrona
    Sålt villa. Mycket bra bemötande samt svar på våra frågor. Snabb återkoppling när vi ringde. Läs mer
    2018-09-11 Svensk fastighetsförmedling svarar Ingrid R
    Tack Ingrid, vad snällt att du tog dig tid för att lämna omdöme av vår mäklartjänst!

Stort lycka till med er framtida flytt och tack för att ni valde mig!

• Jens Emanuel R skrev om Svensk Fastighetsförmedling Landskrona
    Köpt hus.

Bemött på allra bästa och proffisionella sätt!!!

Bäst och överträffa alla förväntningar

Bäst på alla sätt Läs mer
    2018-09-04 Svensk fastighetsförmedling svarar Jens Emanuel R
    Så kul att du gick in och gav mig en rekommendation, betyder mycket och superkul när även köparen är nöjd med det bemötandet man fått.

En stor affär i livet och försöker finnas tillgänglig så man ska känna sig trygg. Stort lycka till med er nya bostad!

Tills vi hörs, mvh Pernilla
  • Barbro Anna-Karin K skrev om Svensk Fastighetsförmedling Landskrona
    -Vi har sålt vår fastighet på Erikstorpsvägen 57

- Det klickade direkt med Sara, lugn, saklig , naturlig och proffsig

- Sara uppfyllde alla våra förväntningar, se ovan

- Vi kände oss trygga med Sara. Det är trots allt en resa att sälja ett hus efter 41 år Läs mer
    2018-08-30 Svensk fastighetsförmedling svarar Barbro Anna-Karin K
    Tusen tack för de fina orden och för förtroendet! /Mvh, Sara Roos
  • Marie-Louise J skrev om Svensk Fastighetsförmedling Landskrona
    Fanstastiskt engagerad mäklare som stöttat genom hela affären. Rekommenderar varmt Pernilla och svensk fastighetsförmedling. Läs mer
    2018-08-16 Svensk fastighetsförmedling svarar Marie-Louise J
    Tack så mycket. Jag blir alltid lika glad när någon tar sig tid att rekommendera mig. Ännu gladare blir jag när någon dessutom är nöjd!
    Tills vi hörs! Mvh Pernilla
  • Louise Camilla M
    Louise Camilla M skrev om Svensk Fastighetsförmedling Landskrona
    Sålt en 2:a bostadsrätt marklägenhet mycket snabbt och smidigt i Glumslöv. Fotografen de använde var jätte duktig och tog snygga relevanta bilder. Läs mer
    2018-07-06 Svensk fastighetsförmedling svarar Louise Camilla M
    Härligt att du är nöjd och ännu gladare att du tog dig tid för att svara! Blir extra glad när en köpare kommer tillbaka när man ska sälja, det är för mig det bästa betyget av alla :) Mvh Pernilla
  • BJÖRN Erik R
    BJÖRN Erik R skrev om Svensk Fastighetsförmedling Landskrona
    Ett litet hus i Saxtorps skogen såldes av Sara på ett mycket proffsigt sätt. Dokumentation av affären var helt perfekt likaså fick man information under resans gång vad som hände. Affären blev till slut en budgivning som även den sköttes proffsigt.
    En mäklare som man kan rekommendera av hela hjärtat. Läs mer
    2018-08-30 Svensk fastighetsförmedling svarar BJÖRN Erik R
    Tusen tack för dem fina orden och för den fina rekommendationen! Betyder mycket att du tar dig tid att svara och jag är så glad är ni är nöjda. /Mvh Sara Roos
  • Stefan P skrev om Svensk Fastighetsförmedling Landskrona
    Köpte en gård - ett boende vi letat efter länge. Enormt bra bemötande, ärlighet och uppriktighet. Bara gott att säga Läs mer
    2018-06-28 Svensk fastighetsförmedling svarar Stefan P
    Tack för att du tog dig tid. Känns extra bra när en köpare känner att de fått en bra service och helt säker på att ni kommer trivas. Tills vi ses! Mvh Pernilla
  • Gabriella O skrev om Svensk Fastighetsförmedling Landskrona
    Jag sålde en bostadsrätt, 2 rum och kök på badhus gatan i Landskrona. Pernilla arbetade mycket effektivt och proffesionellt. Försäljningen blev klar på ett par dagar! Så imponerad. Vill man ha en mäklare som kan sitt yrke på sina fem fingrar, har en enorma passion och som är ut över det vanliga. Är Pernilla ett självklart val! Läs mer
    2018-06-23 Svensk fastighetsförmedling svarar Gabriella O
    Tack snälla för att du tog dig tid! Nöjda säljare OCH köpare gör att jag älskar mitt jobb. Att få lov att vara med när man kanske gör sitt livs största affär är en ära och tackar för förtroendet! Mvh Pernilla Corsing
  • Nils Göran L
    Nils Göran L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Landskrona
    Pernilla Corsing har varit helt fantastisk och utfört ett utmärkt arbete i samband med försäljningen av lägenheten på Sankt Olovsgatan16 i Landskrona. Vi är mer än nöjda med hennes insats.

Agneta Nilsson
    Nils Lindgren Läs mer
    2018-06-09 Svensk fastighetsförmedling svarar Nils Göran L
    Jag tackar ödmjukast för förtroendet och tackar för att ni tog er tid att rekommendera mig!

• Heidi H skrev om Svensk Fastighetsförmedling Landskrona
    Superproffsigt bemötande. Kan rekommendera Pernilla och företaget till alla som vill sälja/köpa.
    Fotografen var också superproffsig. Läs mer
    2018-05-12 Svensk fastighetsförmedling svarar Heidi H
    Tack för att du tog dig tid! Så kul att höra och tackar för förtroendet! Mvh Pernilla
  • Monica C skrev om Svensk Fastighetsförmedling Landskrona
    Vi har sålt ett hus i ett dödsbo. Vi blev bemötta på ett fint sätt.
    Detta var första gången som vi anlitat mäklare. Mäklaren informerade om de olika stegen i processen på ett bra sätt. Vi fick förtroende för mäklaren. Mäklaren var alltid anträffbar och informerade hela tiden både före och efter visningarna. Vi kan varmt rekommendera mäklaren. Läs mer
    2018-04-27 Svensk fastighetsförmedling svarar Monica C
    Tackar ödmjukast för dina fina ord & tack för ett bra samarbete.
  • Lena H skrev om Svensk Fastighetsförmedling Landskrona
    Bra bemötande och fanns alltid tillgänglig. Läs mer
    2018-04-24 Svensk fastighetsförmedling svarar Lena H
    Tack för ett trevligt samarbete!
  • Arne Rolf Gunnar B skrev om Svensk Fastighetsförmedling Landskrona
    Mycket positiv ovh noggrann en mäklard som jag verkligen kan rekommendera Läs mer
    2018-04-13 Svensk fastighetsförmedling svarar Arne Rolf Gunnar B
    Tack så mycket för ditt fina omdöme och för ett fint samarbete! Jag strävar alltid mot att vara noggrann genom hela affären samt att göra mina kunder så nöjda som möjligt!

• Hanna H skrev om Svensk Fastighetsförmedling Landskrona
    Tryggt bemötande av en mäklare som hade koll på läget och gav bra och tydlig information genom hela processen. Snabba svar på alla möjliga frågor. Läs mer
    2018-04-13 Svensk fastighetsförmedling svarar Hanna H
    Tusen tack för ditt fina omdöme och tack för ett fint samarbete!

• Torsten K skrev om Svensk Fastighetsförmedling Landskrona
    Mycket proffesionell kunnig och förtroendeingivande. Snabb respons vid kontakt. Alltid vänligt och trevligt bemötande. Läs mer
    2018-04-13 Svensk fastighetsförmedling svarar Torsten K
    Så glad jag blir. Tack! Mvh Pernilla Corsing
  • Kersti T skrev om Svensk Fastighetsförmedling Landskrona
    Utmärkt och professionellt bemötande. Mäklaren levde upp till alla förväntningar. Läs mer
    2018-04-13 Svensk fastighetsförmedling svarar Kersti T
    Tackar ödmjukast för det fina omdömet och för ett trevligt samarbete.

• Astrid Miriam B skrev om Svensk Fastighetsförmedling Landskrona
    Mycket bra!
    God kontakt och information. Excellent uppföljning och bemötande både under budgivning och kontraktsskrivandet Läs mer
    2018-04-13 Svensk fastighetsförmedling svarar Astrid Miriam B
    Tack snälla för de fina orden. Önskar dig lycka till med nya boendet!

• Birgit C
    Birgit C skrev om Svensk Fastighetsförmedling Landskrona
    Bra service, förstående. Mycket snabb att svara på frågor och meddelanden. Kunnig och vänlig. Läs mer
  • Joe H skrev om Svensk Fastighetsförmedling Landskrona
    Jag är helt nöjd med min mäklarens bemötande och hennes arbete. Min förväntan kom inte på skam Läs mer
  • Britt H skrev om Svensk Fastighetsförmedling Landskrona
    Vi är mer än nöjda med vår mäklare. Våra förväntningar kunde inte ha utförts bättre. Läs mer
  • Elin E skrev om Svensk Fastighetsförmedling Landskrona
    Trevlig och tillmötesgående. Snabb att lägga ut vid budgivning. Kunde önskat lite mer kunskap info då vi är förstagångsköpare och själva inte vet så mycket om förfarandet. Läs mer
    2018-04-13 Svensk fastighetsförmedling svarar Elin E
    Tack så mycket för ert omdöme och er feedback!
    Lycka till med ert nya boende!

• Faik B skrev om Svensk Fastighetsförmedling Landskrona
    Jag är mycket nöjd med mäklaren. Mejlade mäklaren långt in på eftermiddagen och fick svar efter några minuter. Både jag som köpare och säljaren behövde få affären avslutat snabbt och mäklaren löste detta åt oss. Vi skrev kontrakt 20.10 på kvällen och mäklaren fixade detta med ett leende på läpparna. Mycket nöjd! Läs mer
  • Nina G skrev om Svensk Fastighetsförmedling Landskrona
    Bemötandet av min mäklare har varit väldigt proffsigt från början till slut. Hon var väldigt duktig och trevlig och har gett mig utmärkta råd och uppföljningar hela tiden. Jag är mycket nöjd med hur hon skött försäljningen och skulle rekommendera henne till andra säljare. Läs mer
    2018-04-13 Svensk fastighetsförmedling svarar Nina G
    Tackar ödmjukast och blir väldigt glad när en uppdragsgivare kan tänka sig att rekommendera! Mvh Pernilla Corsing
  • Susanne J skrev om Svensk Fastighetsförmedling Landskrona
    Kunnig, tydlig och omtänksam. Läs mer
  • Pal F skrev om Svensk Fastighetsförmedling Landskrona
    Kunde inte blivit bättre - Rekommenderas! Läs mer
    2018-06-09 Svensk fastighetsförmedling svarar Pal F
    Så härligt!

Tack för en fint samarbete. Mvh Pernilla Corsing
  • Lisbeth H skrev om Svensk Fastighetsförmedling Landskrona
    Vi är jättenöjda hela vägen! Rekommenderas! Läs mer
  • Lisbeth M skrev om Svensk Fastighetsförmedling Landskrona
    Är mycket nöjd med mäklaren ifråga. Hon är lyhörd och snabb på att förmedla information och på att svara på frågor längs vägen tills försäljningen är avklarad. Hon har också ett mycket vänligt sätt och bemötande och är angelägen om att kunden ska känna sig nöjd med affären. Läs mer
  • Pia A
    Pia A skrev om Svensk Fastighetsförmedling Landskrona
    Du har gjort ett mycket bra jobb, vi är super nöjda
    Vi kommer att rekommendera dig till andra
    Kram Pia och Djonn Läs mer
    2018-04-13 Svensk fastighetsförmedling svarar Pia A
    Tusen tack för det fina omdömet! Att bli rekommenderad vidare strävar jag alltid efter och det betyder mycket.
    Lycka till med ert nya boende.

• Amina M skrev om Svensk Fastighetsförmedling Landskrona
    Vi är väldigt nöjda med försäljningen! Läs mer
    2018-04-13 Svensk fastighetsförmedling svarar Amina M
    Alltid kul att kunna göra en så viktig affär lyckad! Mvh Pernilla
  • Jan W skrev om Svensk Fastighetsförmedling Landskrona
    Nöjd med både pris och service! Läs mer
  • Dzenina S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Landskrona
    Vi fick ett trevligt bemötande vid köptillfället, allting gick smidigt dock blev det ont om betänketid. Det gjorde att man kände sig lite pressad och inte riktigt fick tid att hinna ställa alla relevanta frågor.
    Sen kändes det lite opersonligt när man fick mailet angående inbetalning som bara var en generell kalkyl om hur man skulle gå tillväga vid inbetalning och inte en som direkt vände sig till den berörda kunden. Läs mer
  • Gunnel B skrev om Svensk Fastighetsförmedling Landskrona
    Mycket bra bemötande och proffsigt jobb av mäklaren , bra service i olika ärenden och månatlig värdering av min bostad ! Läs mer
  • Lars E skrev om Svensk Fastighetsförmedling Landskrona
    Mycket trevligt och proffessionellt bemötande. Läs mer
  • Anders I skrev om Svensk Fastighetsförmedling Landskrona
    Vi upplevde att Svensk Fastighetsförmedlings Pernilla Corsing var mycket professionell och förtroendeingivande. Hon har stor sakkunskap och lång erfarenhet av fastighetsaffärer vilket ledde fram till en problemfri affär med två nöjda parter. Läs mer
    2018-04-13 Svensk fastighetsförmedling svarar Anders I
    Tackar ödmjukast och stort lycka till framöver! Mvh Pernilla
  • Göran M
    Göran M skrev om Svensk Fastighetsförmedling Landskrona
    Bra skött hela vägen. Från första mötet med beskrivning av säljprocessen och löpande redovisning av budgivning mm. Dessutom har vi fått löfte om rådgivning i samband med reavinst beskattningen... Läs mer
  • Magnus K skrev om Svensk Fastighetsförmedling Landskrona
    Mäklaren som jag hade var jättebra.
    // Magnus Läs mer
  • Per M skrev om Svensk Fastighetsförmedling Landskrona
    Bra bemötande
    Bra marknadsföring
    Gedigen erfarenhet Läs mer
  • Sonja H skrev om Svensk Fastighetsförmedling Landskrona
    Har ingen större erfarenhet av mäklare men den gången jag var där var bemötandet bra och hon gjorde det hon skulle. Skall säkert träffa henne flera gånger till eftersom vi anmält vårt intresse till en lägenhet som kommerxatt byggas framöver. Läs mer
  • Emelie H skrev om Svensk Fastighetsförmedling Landskrona
    Fick inget bra bemötande, vi var med på den sista visningen i Rydebäck och fick prata med en tjej som varken kunde svara på våra frågor och inte heller var intresserad av att ta reda på svaren.
    När vi blev erbjuden ett hus så kom vi först överens om att papperna skulle skrivas dagen efter då jag var själv med en sexåring och ett spädbarn utan bil, utanför Landskrona. Efter någon timme blev jag uppringd igen och fick veta att det var nu eller aldrig. Inte heller kunde de vänta till 17.00 då min man slutade jobbet för "då stänger kontoret". Jag frågade om det inte var en bra idé att hålla öppet lite längre just denna dagen då de hade 30+ bostadsrätter att skriva papper på. Men fick veta igen att kontoret stängde 17. Så jag fick rusa iväg med en hungrig bebis och sexåring direkt efter skolan för att skriva papper. Maken till oflexibel personal har jag aldrig varit med om. Så nu när jag ser reklamen om att mäklarfirman sålde 34 bostäder på en dag så blir jag illa till mods. I en liten stad så pratar folk med varandra och jag är inte ensam om att ha fått ett dåligt bemötande. Det har även varit kort och otrevligt på mail när vi undrat varför vi inte får någon uppdatering om bygglov eller handpenning. Vi sålde precis vårt hus till förmån för bostadsrätten för 2,6 miljoner och jag behöver kanske inte säga att vi inte anlitade den mäklarfirman. Läs mer
    2017-08-29 Svensk fastighetsförmedling svarar Emelie H
    Hej Emelie! Det var tråkigt att höra!
    Den sista visningen i Rydebäck under släppet av försäljningen var all personal på plats från Svensk Fastighetsförmedling samt representanter från projektet Brf Tegelbyn, så det var synd att du inte frågade någon av oss andra om du inte fick svar på dina frågor den kvällen. Vad det gäller kontraktsskrivningarna gjordes alla på samma villkor och utlystes i god tid samt förutsättningarna för detta. Även om jag förstår att det inte är helt lätt med småbarn och jobb så såldes samtliga till de som anmält sitt intresse i förväg och de skulle släppas till allmänheten dagen efter därav kunde vi inte ta kontrakten dagen efter, utan kontrakten skrevs 17-18 maj.
    Jag vill påstå att vi är flexibla i den mån vi kan, men även vi har familjer och jobbade i två dygn med försäljningen och vi behövde sluta den dagen och hade inte kontoret öppet den kvällen också.
    Hoppas ni ser framemot ert nya boende och kul att ni haft en lyckad försäljning! Mvh Pernilla, Butiksansvarig
  • Alf P
    Alf P skrev om Svensk Fastighetsförmedling Landskrona
    Mycket bra, vi skall köpa nytt i Landskrona och mäklarna håller oss köpare med gott mod trots alla förseningar som finnes. Läs mer
  • Magnus A
    Magnus A skrev om Svensk Fastighetsförmedling Landskrona
    Mäklaren levde upp till min förväntan men överträffade den inte. Hade gärna sett en liten gnutta mer engagemang direkt efter kontraktsskrivningen. Varför inte kontakta för att erbjuda en värdering? Vi köpte en nybyggnation och huset behövde värderas för att kunna sätta lånen efter byggnationen - det hade jag gärna sett att mäklaren hade tagit kontakt och erbjudit när slut-tampen närmade sig istället för att vi själva skulle behöva lista ut detta och efterfråga det. Läs mer
  • Klara P skrev om Svensk Fastighetsförmedling Landskrona
    Vi har fått mycket bra bemötande från vår mäklare. Bra information och trevlig. Läs mer
  • Mattias B skrev om Svensk Fastighetsförmedling Landskrona
    Jag är inte alls nöjd då jag tycker vi fick ingen hjälp av mäklaren då säljaren ljög samt undanhöll info för oss i samband med affären, mäklaren försvann så fort affären var klar, när det sen blev tillträde och det uppkom saker så var hon inte så villig att hjälpa till. Läs mer
    2017-08-29 Svensk fastighetsförmedling svarar Mattias B
    Hej Mattias. Det var tråkigt att höra.
    Förstår jag det rätt har mäklaren slutat hos oss, men vill du prata med mig är du välkommen att ringa mig!
    Pernilla, Butiksansvarig 0709-50 18 99

Ödmanssonsgatan 2, 261 34 Landskrona