Ammi Troive
Registrerad mäklare sedan 2007-07-11
Aktiv på Reco.se sedan 2018-10-15
2019-07 - 2020-06

Läs vad 87 Läs vad Ammi Troive

• Mona R sålde en tomt med hjälp av Ammi Troive en del av Svensk Fastighetsförmedling Leksand Rättvik

0:a
    Änderåsen
    Amimi har sålt en tomt för min räkning.
    Hon har varit seriös och lättsam att samtala med, med tanke på att vi bor på olika orter i Sverige
    Försäljningen av egendomen har gått smidigt och utan några som helst krångligheter Läs mer
    2020-06-03 Ammi T svarar Mona R
    Tack Mona! Plötsligt händer det!!! Gör nu något roligt med pengen som blev över och ha en härlig sommar!
    Ammi T gillar detta
  • Simon S köpte sitt hus med hjälp av Ammi Troive en del av Svensk Fastighetsförmedling Leksand Rättvik

Norr Rälta
    Mycket trevlig och lättsam mäklare som verkligen bryr sig.
    ifrån första stund proffsigt bemötande Läs mer
    2020-06-03 Ammi T svarar Simon S
    Tack Simon! Det var verkligen trevligt att få lära känna er! :)
    Ammi T gillar detta
  • Marie D sålde sitt hus med hjälp av Ammi Troive en del av Svensk Fastighetsförmedling Leksand Rättvik

Norr Rälta
    Ammi har varit engagerad, tillgänglig, kommunikativ och mycket trevlig att göra husaffär tillsammans med. Hon har också gjort extra insatser utöver det man kan förvänta sig av en mäklare. Vi är mycket nöjda och kan verkligen rekommendera Ammi.
    Marie Dalmalm Läs mer
    2020-05-28 Ammi T svarar Marie D
    Tack Marie! Det värmde! Nu kör vi på med en lika bra fortsättning! :)
    Ammi T gillar detta
  • Helene K sålde sitt hus med hjälp av Ammi Troive en del av Svensk Fastighetsförmedling Leksand Rättvik

Norr Rälta
    Vi har sålt ett stort hus i Norr Rälta.
    Ammi har varit mycket tillmötesgående och trevlig.
    Hon levde upp till mina förväntningar, ingav fötroende och var personlig och varm.
    Vi sålde ett dödsbo och där tycker jag att vi fick stöttning och hjälp i hur vi kunde agera. Läs mer
    2020-05-28 Ammi T svarar Helene K
    Tack Helene! Nu hoppas vi att fortsättningen blir minst lika bra! :)
    Ammi T gillar detta
  • Hans V sålde sitt hus med hjälp av Ammi Troive en del av Svensk Fastighetsförmedling Leksand Rättvik

2020-05-27

Har funkat bra , erfaren och kunnig Läs mer
    2020-05-28 Ammi T svarar Hans V
    Tack Hans! Nu är det "bara" att köra vidare med ert nya liv! :)
    Ammi T gillar detta
  • Margita L köpte sin lägenhet med hjälp av Ammi Troive en del av Svensk Fastighetsförmedling Leksand Rättvik

2020-05-23

Leksand
    Köpt bostads rätta hon ska sälja en bostads rätt samt en villa åt mej nu. Hon påläst glad trevlig enkel hon levde upp till mina förväntningar.Bra träffar Läs mer
    2020-05-26 Ammi T svarar Margita L
    Bästa!! Nu hoppas vi att fortsättningen blir minst lika bra!! :)
    Ammi T gillar detta
  • Lena N köpte sitt hus med hjälp av Ammi Troive en del av Svensk Fastighetsförmedling Leksand Rättvik

2020-04-04

Djura
    Vi har köpt hus, med Ammi Troive som mäklare. Vi har blivit väl omhändertagna och guidade genom denna djungel med allt som hör husköp till. En trevlig, glad och duktig mäklare! Läs mer
    2020-04-04 Ammi T svarar Lena N
    Tack Lena! Härligt att ni ska bli Leksingar. Tror verkligen att detta blir jättebra för er!
    Ammi T gillar detta
  • Ida B köpte sitt hus med hjälp av Ammi Troive en del av Svensk Fastighetsförmedling Leksand Rättvik

2020-03-04

Siljansnäs
    Smidig affär och bra bemötande Läs mer
    2020-03-05 Ammi T svarar Ida B
    Tack och detsamma Ida! Härligt med smidiga säljare och köpare!
    Ammi T gillar detta
  • Robert U köpte sin lägenhet med hjälp av Ammi Troive en del av Svensk Fastighetsförmedling Leksand Rättvik

2020-02-29

Leksand
    Vi har köpt en bostadsrätt och tycker vi fick ett väldigt bra bemötande. Ammi är flexibel, tillmötesgående, känns trygg, genuin och väldigt kunnig om sin bygd. En väldigt bra person som vi gärna kan rekommendera att kontakta om ni ska sälja eller köpa!
    Lena & Robert Läs mer
    2020-02-29 Ammi T svarar Robert U
    Tack Lena o Robert! Ni ska se att ni blir Leksingar på riktigt snart! 🥰
    Ammi T gillar detta
  • Gerhard H köpte sin lägenhet med hjälp av Ammi Troive en del av Svensk Fastighetsförmedling Leksand Rättvik

2020-02-29

Leksand
    Vi har köpt en lägenhet genom Ammi och det har fungerat bra hitintills Läs mer
    2020-02-29 Ammi T svarar Gerhard H
    Tack o tack! Härligt att få bidra till nya och trevliga Leksingar!

Andra mäklare hos Svensk Fastighetsförmedling Leksand Rättvik

Ammi Troive