Ammi Troive
Registrerad mäklare sedan 2007
Aktiv på Reco.se sedan 2018
2019-03 - 2020-02

Läs vad 80 Läs vad Ammi Troive

• Ida B köpte sitt hus med hjälp av Ammi Troive en del av Svensk Fastighetsförmedling Leksand Rättvik

2020-03-04

Siljansnäs
    Smidig affär och bra bemötande Läs mer
    2020-03-05 Ammi T svarar Ida B
    Tack och detsamma Ida! Härligt med smidiga säljare och köpare!
    Ammi T gillar detta
  • Robert U köpte sin lägenhet med hjälp av Ammi Troive en del av Svensk Fastighetsförmedling Leksand Rättvik

2020-02-29

Leksand
    Vi har köpt en bostadsrätt och tycker vi fick ett väldigt bra bemötande. Ammi är flexibel, tillmötesgående, känns trygg, genuin och väldigt kunnig om sin bygd. En väldigt bra person som vi gärna kan rekommendera att kontakta om ni ska sälja eller köpa!
    Lena & Robert Läs mer
    2020-02-29 Ammi T svarar Robert U
    Tack Lena o Robert! Ni ska se att ni blir Leksingar på riktigt snart! 🥰
    Ammi T gillar detta
  • Gerhard H köpte sin lägenhet med hjälp av Ammi Troive en del av Svensk Fastighetsförmedling Leksand Rättvik

2020-02-29

Leksand
    Vi har köpt en lägenhet genom Ammi och det har fungerat bra hitintills Läs mer
    2020-02-29 Ammi T svarar Gerhard H
    Tack o tack! Härligt att få bidra till nya och trevliga Leksingar!
    Ammi T gillar detta
  • Johanna D sålde sitt hus med hjälp av Ammi Troive en del av Svensk Fastighetsförmedling Leksand Rättvik

2020-02-05

Tällberg
    Ammi har guidat oss på ett tydligt sätt hur försäljningen av vår fastighet ska gå till. Läs mer
    2020-02-05 Ammi T svarar Johanna D
    Tack Johanna! Ser fram emot en lika bra fortsättning. 😊
    Ammi T gillar detta
  • Elisabet A köpte sitt hus med hjälp av Ammi Troive en del av Svensk Fastighetsförmedling Leksand Rättvik

2020-01-17

Insjön
    Vi har köpt Torgvägen 17 i insjön.
    Mäklaren var mycket tillmötesgående. Extravisning ordnades snabbt som ledde till köpet.
    Köpet genomfördes på 48 timmar så vi hann inte ha några förväntningar på mäklaren.
    Sammanfattning: Toppbetyg! Läs mer
    2020-01-17 Ammi T svarar Elisabet A
    Tack snälla Lisbeth! Underbart möte! Tänk om det fanns fler så godhjärtade människor som dig och Pär.
    Ammi T gillar detta
  • Britta L köpte sin lägenhet med hjälp av Ammi Troive en del av Svensk Fastighetsförmedling Leksand Rättvik

2020-01-11

Leksand
    Känner mig mycket trygg i kontakten med Ammi. Hon är erfaren, kunnig och trevlig. Har tidigare haft kontakt med henne vid en fastighetsaffär och eftersom allt då fungerade mycket bra fanns redan förtroendet för henne. Även denna gång , när det handlar om köp av ny bostadsrättslägenhet , har hon motsvarat förväntningarna och mer därtill. Läs mer
    2020-01-11 Ammi T svarar Britta L
    Tack Britta! Varmt välkommen till Leksand !!
  • Monica W
    Monica W sålde sitt hus med hjälp av Ammi Troive en del av Svensk Fastighetsförmedling Leksand Rättvik

2019-12-18

Siljansnäs
    Kunde inte ha haft en bättre mäklare än Ammi Troive till försäljningen av vårt hus i Tasbäck, Siljansnäs. Hon är både engagerad, lyhörd och sympatisk. Stort tack till Ammi för väl utfört arbete. Kan varmt rekommendera henne till de som behöver mäklarhjälp. /Monica Läs mer
    2020-01-09 Ammi T svarar Monica W
    Tack fina Monica! Du får lova att komma in och fika om du har vägarna förbi! :)
    Ammi T gillar detta
  • Pernilla E köpte sitt hus med hjälp av Ammi Troive en del av Svensk Fastighetsförmedling Leksand Rättvik

2019-12-17

Siljansnäs
    Jag köpte ett hus i Tasbäck, Siljansnäs.
    Jag älskade mäklaren, hon bemötte mig på ett jätte bra sätt eftersom jag är döv och kommunicerar endast på teckenspråk eller papper & penna. Hon var tydligt och såg till att jag förstod vad hon säga. Hon sålde in huset otroligt, jag föll för huset trots jag har sagt till mig själv att inte köpa stort hus! Läs mer
    2019-12-17 Ammi T svarar Pernilla E
    Tack fina Pernilla! Jag tror att du och dina härliga hundar kommer att få det jättebra i huset! God Jul!
    Ammi T gillar detta
  • Jenny R köpte sitt hus med hjälp av Ammi Troive en del av Svensk Fastighetsförmedling Leksand Rättvik

2019-12-15

Insjön
    Ammi har alltid framstått som väldigt ärlig och kunnig vid alla våra möten. Hon har en god kunskap som sträcker sig bortom alla förväntningar och man får många bra råd och idéer av henne. Man kan känna sig trygg att man får den hjälp och information man behöver. Hon är alltid tillgänglig och guidar så att köpet går smidigt till. Vi är mycket nöjda med Ammi som mäklare i vårat köp av hus. Läs mer
    2019-12-17 Ammi T svarar Jenny R
    Tack Jenny! Härligt att du och din fina familj nu hittat ert drömhus! God Jul! :)
    Ammi T gillar detta
  • Patrik W köpte sin lägenhet med hjälp av Ammi Troive en del av Svensk Fastighetsförmedling Leksand Rättvik

2019-12-05

Leksand
    Bra service, snabba svar och bra koll på detaljerna kring mitt köp av bostad. Läs mer
    2019-12-06 Ammi T svarar Patrik W
    Tack Patrik! Nu hoppas vi att fortsättningen blir lika bra och att du får en härlig jul i lägenheten ihop med dina fina tjejer!

Andra mäklare hos Svensk Fastighetsförmedling Leksand Rättvik

Ammi Troive