Ammi Troive är mäklare på Svensk Fastighetsförmedling Leksand Rättvik

och har varit registrerad mäklare sedan 2007. Ammi Troive har varit aktiv på Reco.se sedan 2018 och har fått 91 omdömen sedan 2018-10-15. Ammi Troive har haft 60 försäljningar det senaste året och har tillfrågat 98% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2019-10 - 2020-09

Läs vad 91 Läs vad Ammi Troive

• Professionellt stöd vid försäljning av tomt.
    Annika L sålde en tomt med hjälp av Ammi Troive en del av Svensk Fastighetsförmedling Leksand Rättvik
    2020-10-08
    • 0:a
    • 0.0 m²
    • Tasbäck
    2020-10-08
  • Har köpt bostadsrätt med hjälp av Ammi. Mycket smidigt tack vare Ammi som är tillmötesgående, tillgänglig och flexibel. Inga problem att få en visning en sen söndagseftermiddag i augusti när solen strålade!
    Sofie T köpte sin lägenhet med hjälp av Ammi Troive en del av Svensk Fastighetsförmedling Leksand Rättvik
    2020-10-07
    • 3:a
    • 120.0 m²
    • Plintsberg
    2020-10-07
  • Ok mäklare Säljer byggklara tomter för permanent eller fritidshus nära Leksand. Bemötandet är trevligt. Hade förväntat något mer aktivt säljande. Försäljningen har pågått i två år innan första försäljningen i hamn.
    Olle N sålde en tomt med hjälp av Ammi Troive en del av Svensk Fastighetsförmedling Leksand Rättvik
    2020-10-04
    2020-10-04
    Nu är vi på G! Bättre sent än aldrig! :)

Visa svar
  • Ammie var tålmodig när jag ändrade mig konstant över vilken tomt jag ville köpa och hon åkte också ut på plats och tog nya bilder åt mig. Jag kan varmt rekommendera henne till både köpare och säljare!
    Etel E köpte en tomt med hjälp av Ammi Troive en del av Svensk Fastighetsförmedling Leksand Rättvik
    2020-10-02
    • Tällberg
    2020-10-02
    Tack Etel! Jag hoppas och tror att detta blir jättebra för er. Hoppas vi får träffas snart.

Visa svar
  • Amimi har sålt en tomt för min räkning. Hon har varit seriös och lättsam att samtala med, med tanke på att vi bor på olika orter i Sverige Försäljningen av egendomen har gått smidigt och utan några som helst krångligheter
    Mona R sålde en tomt med hjälp av Ammi Troive en del av Svensk Fastighetsförmedling Leksand Rättvik
    • 0:a
    • 0.0 m²
    • Änderåsen
    2020-05-28
    Tack Mona! Plötsligt händer det!!! Gör nu något roligt med pengen som blev över och ha en härlig sommar!

Visa svar
  • Mycket trevlig och lättsam mäklare som verkligen bryr sig. ifrån första stund proffsigt bemötande
    Simon S köpte sin bostad med hjälp av Ammi Troive en del av Svensk Fastighetsförmedling Leksand Rättvik
    2020-05-28
    Tack Simon! Det var verkligen trevligt att få lära känna er! :)

Visa svar
  • Ammi har varit engagerad, tillgänglig, kommunikativ och mycket trevlig att göra husaffär tillsammans med. Hon har också gjort extra insatser utöver det man kan förvänta sig av en mäklare. Vi är mycket nöjda och kan verkligen rekommendera Ammi. Marie Dalmalm
    Marie D sålde sin bostad med hjälp av Ammi Troive en del av Svensk Fastighetsförmedling Leksand Rättvik
    2020-05-28
    Tack Marie! Det värmde! Nu kör vi på med en lika bra fortsättning! :)

Visa svar
  • Vi har sålt ett stort hus i Norr Rälta. Ammi har varit mycket tillmötesgående och trevlig. Hon levde upp till mina förväntningar, ingav fötroende och var personlig och varm. Vi sålde ett dödsbo och där tycker jag att vi fick stöttning och hjälp i hur vi kunde agera.
    Helene K sålde sin bostad med hjälp av Ammi Troive en del av Svensk Fastighetsförmedling Leksand Rättvik
    2020-05-28
    Tack Helene! Nu hoppas vi att fortsättningen blir minst lika bra! :)

• Har funkat bra , erfaren och kunnig
    Hans V sålde sitt hus med hjälp av Ammi Troive en del av Svensk Fastighetsförmedling Leksand Rättvik
    2020-05-27
    • 220.0 m²
    2020-05-27
    Tack Hans! Nu är det "bara" att köra vidare med ert nya liv! :)

Visa svar
  • Köpt bostads rätta hon ska sälja en bostads rätt samt en villa åt mej nu. Hon påläst glad trevlig enkel hon levde upp till mina förväntningar.Bra träffar
    Margita L köpte sin lägenhet med hjälp av Ammi Troive en del av Svensk Fastighetsförmedling Leksand Rättvik
    2020-05-23
    • 4:a
    • 131.0 m²
    2020-05-23
    Bästa!! Nu hoppas vi att fortsättningen blir minst lika bra!! :)

Senaste försäljningarna

Tasbäck Korsängsgattu