Åsa Danielsson
Registrerad mäklare sedan 2020
Aktiv på Reco.se sedan 2020
2019-03 - 2020-02

Läs vad 7 Läs vad Åsa Danielsson

• Marit K sålde sitt hus med hjälp av Åsa Danielsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Leksand Rättvik

2020-03-23

Leksand
    Fritidshus Östra Rönnäs.
    Trevligt o positivt bemötande.
    Snabba återkopplingar via telefon eller sms.
    Allt har flutit på jättebra. Läs mer
    2020-03-23 Åsa D svarar Marit K
    Tusen tack Marit. Och vilket fantastiskt intresse det blev för Erat underbara lilla ställe. Stort lycka till framöver!
  • Maria G köpte sitt hus med hjälp av Åsa Danielsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Leksand Rättvik

2020-03-19

Leksand
    Vi har köpt en lite gård i Rönnäs
    Bra upplagd visning som vi fick tidigare efter vårt önskemål. De var flera intressenter som kom

Bra upplagd visning med möjlighet att titta innan Åsa gjorde en gemensam genomgång.
    Under följande budgivning fanns Åsa med hela tiden med sitt opartiska stöd och besvarade alla våra frågor tålmodigt. Det var otroligt spännande
    Möte med säljaren efter att vi vunnit budgivningen var väl förberett och mycket trevlig.
    Åsa har varit en god vägledare i denna resa och vi rekommenderar henne gärna Läs mer
    2020-03-20 Åsa D svarar Maria G
    Tack för dom fina orden Maria! Det har varit lika spännande för mig att följa processen, och jag är så glad för Eran skull. Stort grattis!
    Jens B gillar detta
  • Siv K sålde sitt hus med hjälp av Åsa Danielsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Leksand Rättvik

2020-03-05

Siljansnäs
    Mycket trevligt bemötande och kunnig Läs mer
    2020-03-06 Åsa D svarar Siv K
    Tack Siv! Så glad att fått chansen att hjälpa Er med Eran försäljning. Stort lycka till framöver.
    Jens B gillar detta
  • Göran B köpte sitt hus med hjälp av Åsa Danielsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Leksand Rättvik

2020-03-05

Siljansnäs
    Klar och redigt genomförd process vid köp av hus. Mäklaren gav god kontakt och adekvat information fortlöpande fram till avslut.
    Mycket nöjd husköpare. Läs mer
    2020-03-05 Åsa D svarar Göran B
    Tusen tack Göran (och Anders). Ser fram emot en trädgårdsvisning hos Er framöver. :)
    Jens B gillar detta
  • Ann-marie V köpte sin lägenhet med hjälp av Åsa Danielsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Leksand Rättvik

2020-02-29

Plintsberg-Tällberg
    Bostadsrätt i Plintsberg Leksand Läs mer
    2020-02-29 Åsa D svarar Ann-marie V
    Tack Ann-Marie och varmt välkommen hem till Leksand. ❤️
    Jens B gillar detta
  • Pia E skrev om Åsa Danielsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Leksand Rättvik

2020-02-26

Jag har gjort många husaffärer i mitt liv. Många mäklare av olika kaliber... Åsa är helt klart den BÄSTA!! Läs mer
    2020-02-27 Åsa D svarar Pia E
    Tack fina Pia! Lycka till med renoveringen och glöm inte skicka bilder när det är klart.
    Jens B, Ammi T gillar detta
  • Marianne N köpte sin lägenhet med hjälp av Åsa Danielsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Leksand Rättvik

2020-02-26

Tällberg
    Köpt bostadsrätt!
    Snabb affär och bra agerande av mäklare. Mycket nöjd! Läs mer
    2020-02-26 Åsa D svarar Marianne N
    Tusen tack Marianne. Stort lycka till med Erat nya boende!
    Jens B, Ammi T gillar detta

Andra mäklare hos Svensk Fastighetsförmedling Leksand Rättvik