Åsa Danielsson

Åsa Danielsson

Åsa Danielsson är mäklare på Svensk Fastighetsförmedling Leksand/Rättvik

Åsa Danielsson har varit registrerad mäklare sedan 2020-01. Åsa Danielsson har varit aktiv på Reco.se sedan 2020-02 och har fått 136 omdömen med ett betyg på 4.9. Åsa Danielsson har haft 58 försäljningar sen 2021-08 och har tillfrågat 97% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2021-08 - 2022-07

Läs vad 136 Läs vad Åsa Danielsson

• sålde sitt hus med hjälp av Åsa Danielsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Leksand/Rättvik
    • Insjön
    2022-07-27 Verifierad kund
    Bra mött och förstående bra samarbete.
    Allt flöt bara på och fick hjälp med ett nytt boende.
    Mäklaren var hjälpsam och lyssnande.
    Vi är mycket nöjda
    Mvh Kenneth o Lise-Lotte
    Tusen tack Kenneth. Och tänk vad bra det blev med både försäljning och köp. Hoppas ni ska trivas i erat nya boende nu. Stort lycka till med alla flyttbestyren. Åsa Danielsson
  • köpte sitt hus med hjälp av Åsa Danielsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Leksand/Rättvik
    • Lima
    2022-06-28 Verifierad kund
    Hon är väldigt trevlig och gör som hon lovar, finns där när man behöver svar på en fråga alla tider på dygnet nästan.

Köpet av Lima 13 va en nagelbitare.
    Åsa gjorde det hon kunde, säljaren va ju ej hörande. Det är inte allt för lätt att prata med en som inte hör. Hon gjorde det bra, svårt att kunna gjort på annat sätt tror jag.
    Tusen tack för dom fina orden Linda! Ska bli så roligt att få se er på plats i huset sedan. Känns som "handen i handsken". Stort grattis! Åsa Danielsson
    2022-06-21 Verifierad kund
    Försäljningen gick smidigt. Vi hade en bra kontakt med mäklaren och hon höll oss väl informerade.
    Tack Jonas, tänk vad bra det blev till slut. Och lycka till nu med eran renovering på nya drömboendet. Ska bli spännande när det är färdigt! Åsa Danielsson
    2022-06-20 Verifierad kund
    Ett proffesionellt och seriöst bemötande genom hela bostadsaffären.Det kändes tryggt och allt var noga förberett från visning till kontraktskrivning.Kan varmt rekommendera Åsa till alla som letar efter sitt drömboende!
    Stort tack Åsa, och så glad att du hittat din pärla! Där kan du se fram emot många härliga stunder. Varmt välkommen till Leksand! Åsa Danielsson
    2022-06-08 Verifierad kund
    Åsa har en fantastisk energi och tar sig verkligen tid med dig.
    Inga frågor är dumma och hon är proffsig och lyhörd.
    Tusen tack Camilla! Så roligt att vi fick ihop det och att ni hittat erat drömboende. Nu ser vi till att hitta lika bra köpare till erat hus. Åsa Danielsson
  • Pia C
    sålde sin stuga med hjälp av Åsa Danielsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Leksand/Rättvik
    2022-06-05 Verifierad kund
    En av de bästa mäklarna jag har anlitat.

Åsa är allt vad jag tycker en mäklare ska vara, proffsig, lyhörd, stöttande och mycket aktiv i själva försäljningen.

Jag har känt mig väldigt trygg genom hela försäljningen av min bostad.

Kan varmt rekommendera Åsa.
    Men tack för dom fina orden Pia. Det har varit så roligt att få hjälpa dig och se till att lilla huset lämnats över till rätt köpare. Åsa Danielsson
    2022-06-03 Verifierad kund
    Tydlig, informativ, klar handlingsplan, lätt att komma i kontakt med/ eller snabb återkoppling.
    Tusen tack Thorbjörn! Så glad att vi hittade så bra köpare till eran pärla. Stort lycka till med flytt och bygge nu. Åsa Danielsson
    • Insjön
    2022-06-01 Verifierad kund
    Glatt, trevligt och positivt bemötande.
    Lätt att kommunicera med.
    Engagerande och sakligt bemötand hade vi förväntat oss, det var precis vad vi fick.
    Bra kommunikation före, under och efter försäljning.
    Om det blir fler försäljningar väljer vi gärna Svensk Fastighetsförmedling igen.
    Stort tack Eva! Det har varit jättekul att få hjälpa er med denna resa. Hoppas ni ska trivas i erat nya hem i Borlänge nu. Trevlig sommar! Åsa Danielsson
    • Tällberg
    2022-05-27 Verifierad kund
    Utomordentligt tydlig och trevlig i varje moment. Högsta betyg.
    Stort tack Henrik! Och ett jätte grattis och varmt välkomna till Leksand! Åsa Danielsson
    2022-05-24 Verifierad kund
    Bra att ha att göra med, tydlig och bra på att förklara. Allt känns tryggt.
    Tusen tack Filip! Så glad för eran skull och att ni hittat ett sådant fint hem med underbart läge! Åsa Danielsson