Åsa Danielsson

Åsa Danielsson

Åsa Danielsson är mäklare på Svensk Fastighetsförmedling Leksand Rättvik

Åsa Danielsson har varit registrerad mäklare sedan 2020-01. Åsa Danielsson har varit aktiv på Reco.se sedan 2020-02 och har fått 96 omdömen med ett betyg på 4.9. Åsa Danielsson har haft 77 försäljningar sen 2020-08 och har tillfrågat 88% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2020-08 - 2021-07

Läs vad 96 Läs vad Åsa Danielsson

• köpte sin stuga med hjälp av Åsa Danielsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Leksand Rättvik
    2021-07-09
    Hon gav snabbt en känsla av att jag inte bara var en anonym köpare. Personlig. Sen var hon lite svår att nå på telefon.
    Kändes korrekt och saklig, annars inte direkt min erfarenhet av mäklare.
    Stort tack Kjell och vad roligt att du fått din pärla i fina Lundbjörken. Stort lycka till framöver! Åsa Danielsson
  • sålde sin stuga med hjälp av Åsa Danielsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Leksand Rättvik
    2021-07-06
    Vi är mycket nöjda med Åsa. Trevligt bemötande och bra kommunikationer. Hon levde upp till våra förväntningar. Mvh Astrid och Hans Dahlström
    Men stort tack Astrid och Hans, det har varit så roligt att få chansen att hjälpa Er. Stort lycka till framöver! Åsa Danielsson
  • sålde sitt hus med hjälp av Åsa Danielsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Leksand Rättvik
    2021-07-02
    Jag är mycket nöjd, försäljningen gick snabbt, problemfritt och försäljningspriset blev över utgångspriset.
    Ja vilket resultat vi fick. Jätteroligt! Och glad att Ni fick välja Era fantastiska köpare. Åsa Danielsson
  • Lotta N
    2021-07-02
    Personlig, trevlig och omhändertagande. Förmedlade åt oss bra och vi är supernöjda!
    Stort tack Lotta! Jag är så glad att Ni äntligen hittat Eran pärla! Hoppas Ni ska trivas och lycka till mer alla Era planer. Åsa Danielsson
  • köpte sitt hus med hjälp av Åsa Danielsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Leksand Rättvik
    2021-06-30
    Åsa har genomgående haft ett proffesionellt och tryggt bemötande.
    Stort tack Maria! Ska bli jättekul att få se Er på plats sedan. Åsa Danielsson
    2021-06-28
    Proffsigt bemötande under hela vägen då vi sålde huset. Tydlig och rak i kommunikationen, högsta betyg av mig!
    /Johan.
    Tack Johan, det blev ju riktigt bra. Stort lycka till med Erat nya boende. Åsa Danielsson
    2021-06-28
    Proffsig, pigg och glad. Smidig affär. En mäklare som kan och vill ha många bollar luften samtidigt. Det är då hon verkar trivas som bäst och är ändå saklig, noggrann och mycket trevlig och lättsam att ha att göra med.
    Stort tack Kesti! Nu ska vi bara hitta ditt nya boende så är resan komplett. Åsa Danielsson
    2021-06-21
    Väldigt trevligt och prefessionellt agerande samt snabb hantering.
    Stort tack Kathrin. Stort lycka till med planerna och byggandet och varmt välkomna till Leksand. Åsa Danielsson
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Åsa Danielsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Leksand Rättvik
    2021-06-11
    Jag har mött mäklaren innan visning av lgh på gården, dock var hon inte med i lgh vilket jag hade trott och hoppats. Det kan inte ha med corona att göra att vara två i lgh samtidigt, varav jag med mun/nässkydd. Mejlkontakt innan visning. Bemötandet var bra, en trevlig och vänlig person.
    Jag hade väl inte förväntat mig att det skulle stressas på så väldigt, tycker att det var onödigt. Men det ingår nog i mäklarens taktik att inte tillåta människor att fundera för mycket och för länge. Jag sköt iaf på mötesdagen med avtalsskrivning och ville besvärande nog se lgh en gång till innan mitt beslut.
    Själva avtalsskrivningen var ok och säljaren kom med och svarade extra på mina frågor, vilket var bra. Frågor som nog bara han kunde svara på.
    * Mindre stress och hets vore önskvärt och inte ringa så många gånger när man inte får svar. Mottagaren har ju sett på displayen att det har ringt och hör av sig när tillfälle ges. Försäljningsstrategin blir lite störande och uppenbar. Tagga ner!
    Jag är ändå glad att det blev jag som köpte den fina lgh.
    Tack för din fina respons Lisa! Det här med visningar i Corona tider med uppdelningar med begränsad tid per sällskap kanske inte alltid är den bästa lösningen, men vi jobbar vidare med att få det så bra som möjligt för alla parter i dessa speciella tider och dina åsikter betyder mycket. Och vi hittade ju som sagt en bra väg med extra visning, och det viktigaste i slutändan är att du känner att du gjort en trygg och bra affär. Tror du kommer få det jättebra i din nya lägenhet. Stort lycka till framöver! Åsa Danielsson
    2021-06-10
    Trevligt och proffessionellt bemötande. Hjälpsam om man har frågor.
    Tusen tack Sara! Så glad att Ni äntligen hittat Eran pärla. Åsa Danielsson