Åsa Danielsson är mäklare på Svensk Fastighetsförmedling Leksand Rättvik

Åsa Danielsson har varit registrerad mäklare sedan 2020-01. Åsa Danielsson har varit aktiv på Reco.se sedan 2020-02 och har fått 53 omdömen med ett betyg på 5.0. Åsa Danielsson har haft 40 försäljningar sen 2019-11 och har tillfrågat 96% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2019-11 - 2020-10

Läs vad 53 Läs vad Åsa Danielsson

• 2020-11-07
    Köpt hus i djura, Åsa är trevlig, kunnig och hjälpsam med allt som gäller husköpet. Kan verkligen rekommendera henne.
    Mikael A
    • 125.0 m²
    • Djura
    köpte sitt hus med hjälp av Åsa Danielsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Leksand Rättvik
    Tack Martin! Och stort lycka till med huset!

• 2020-11-02
    Jag säljer tomter i Hjortnäs / Sunnanäng , Åsa var mycket proffsig då vi träffades första gången och har sedan dess alltid hållit mig underrättad. Åsa sköter allt väldigt bra och är väldigt lätt att samarbeta med Hon får högsta betyg av mig.
    Urban Å
    • Leksand
    sålde en tomt med hjälp av Åsa Danielsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Leksand Rättvik
    Stort tack för dom fina orden Urban! Jag ser fram emot våran resa här framöver!

• 2020-10-22
    Köpt bostadsrätt Kunnig, engagerad, tydlig, snabb på återkoppling och trevlig!
    Annika N
    • 3:a
    • 74.9 m²
    • Lugnet
    köpte sin lägenhet med hjälp av Åsa Danielsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Leksand Rättvik
    Stort tack Annika! Tror Ni kommer få det fantastiskt - alla tre. Lycka till framöver!

• 2020-10-22
    Sålt en bostadsrätt. Bra bemött av mäklare. Smidig affär. Som helhet fungerat bra.
    Henrik K
    • 3:a
    • 74.9 m²
    • Lugnet
    sålde sin lägenhet med hjälp av Åsa Danielsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Leksand Rättvik
    Tack Henrik! Stort lycka till med flyttbestyren framöver. :)

• 2020-10-21
    Åsa är väldigt proffsig och jag kände mig trygg med min försäljning från första stund. Det känns skönt att få vägledning och kompetens från första samtalet till slutet av affären.
    Lina F
    • 132.0 m²
    • Insjön
    sålde sitt hus med hjälp av Åsa Danielsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Leksand Rättvik
    Stort tack Lina, det blev en ju en riktigt bra och smidig affär. Det har varit jätteroligt att få chansen att hjälpa Er!

• 2020-10-17
    Vi har sålt en bostadsrätt och allt har hittills fungerat utmärkt
    Mats K
    • 1:a
    • 39.6 m²
    • Noret
    Tack Mats! Kul att jag fick chansen att hjälpa Er!

• 2020-10-17
    Jag har köpt en 1'a på Norsgatan i Leksan å har blivit bemött på ett otroligt fint å proffsig sätt å kan varmt rekomendera Åsa å anlitar henne med glädje igen.🤗💐
    Anneli F
    • 1:a
    • 39.6 m²
    • Noret
    Stort tack Annelie! Super roligt att det gick att lösa så bra! Och varmt välkommen till Leksand!

• 2020-10-14
    försäljning av villa, Åsa har ett proffsigt och positivt bemötande, förklarar hur allt går till alltid tillgänglig och svarar med sms om hon inte kan ta telefonsamtalet En positiv upplevelse av min försäljning, som dessutom gick väldigt snabbt kan varmt rekommendera Åsa
    Karin H
    • 85.0 m²
    • Insjön
    Jätteroligt att allting gick så bra och smidigt! Stort tack för fint samarbete!

• 2020-10-12
    Liten gård i Leksand. Åsa är trevlig, öppen och tydlig. Kände förtroende från start och känslan höll i sig hela vägen
    Christina B
    • 4:a
    • 93.0 m²
    • Leksand
    sålde sin stuga med hjälp av Åsa Danielsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Leksand Rättvik
    Stort tack Christina! Det har varit jätteroligt att få chansen att hjälpa Er. Lycka till framöver!

• 2020-10-09
    Har sålt en gård, det blev en snabb och mycket bra affär. Åsa återkopplade med jämna mellanrum så jag var insatt i hur det gick. Har hela tiden haft ett bra förtroende för henne!
    Ulla D
    • Leksand
    sålde sin bostad med hjälp av Åsa Danielsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Leksand Rättvik
    Tusen tack Ulla! Stort lycka till med lägenheten nu! Tror det kommer bli jättebra.

Visa svar

Tjänsteföretag lever på sitt goda rykte