Åsa Danielsson
Registrerad mäklare sedan 2020-01-13
Aktiv på Reco.se sedan 2020-02-26
2019-07 - 2020-06

Läs vad 25 Läs vad Åsa Danielsson

• Linus J sålde sitt hus med hjälp av Åsa Danielsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Leksand Rättvik

2020-06-22

Leksand
    Sålt ett hus/fritidshus i molnbyggen, Leksand. Väldigt trevligt och proffsigt bemötande med bra koll på fastigheten!

Väldigt drivande och positiv, rekommenderas varmt :) Läs mer
    2020-07-07 Åsa D svarar Linus J
    Tack för dom fina orden Linus! Stort lycka till nu!
    Åsa D gillar detta
  • Marielle H sålde sitt hus med hjälp av Åsa Danielsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Leksand Rättvik

2020-06-22

Vi sålde våran villa. Vi är supernöjda med Åsa på alla sätt. Läs mer
    2020-07-07 Åsa D svarar Marielle H
    Tusen tack Marielle! Stort lycka till med Erat framtida boende!
    Åsa D gillar detta
  • Maria H köpte sitt hus med hjälp av Åsa Danielsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Leksand Rättvik

2020-06-09

Djura
    Vi köpte vår första hus av Åsa.
    Vi blev proffsigt bemötta och hon känns både ärlig och rak. Beskrev direkt vad som behövde åtgärdas på huset. Tog reda på saker vi undrade. Mycket snabb och trevlig kontakt under budgivningen och ända fram till kontraktskrivning. Hon får 5 av 5 möjliga. Läs mer
    2020-06-11 Åsa D svarar Maria H
    Tusen tack för dom fina orden! Det har varit jättekul att få chansen att hjälpa Er. Stort lycka till med Erat framtida hem, ska bli så kul att se vad Ni gör det till!
    Åsa D gillar detta
  • Angelica G sålde sitt hus med hjälp av Åsa Danielsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Leksand Rättvik

2020-06-09

Djura
    Sålt ett hus efter min avlidne far.
    Super trevlig och hjälpsam!
    Fått mycket hjälp och stöttning då huset säljs i Dalarna och jag bor i Stockholm.
    Professionellt och hjärtligt bemötande! Läs mer
    2020-06-11 Åsa D svarar Angelica G
    Stort tack Angelica! Det har varit så kul att få chansen att hjälpa Er. Stort lycka till framöver!
    Åsa D gillar detta
  • Helena K köpte sin lägenhet med hjälp av Åsa Danielsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Leksand Rättvik

2020-06-03

3:a
    Insjön
    Jag har köpt ett radhus i insjön, hon ordnade en visning före visningen så jag kunde bjuda och köpa före budgivningen vilket för mig toppen. Åsa har varit mycket duktig, gett bra information och på ett mycket vänligt sätt. Hon har även varit snabb att hjälpa mig vilket jag är tacksam för. Kunnig och trevlig, alltid med ett leende på läpparna. Toppen! Läs mer
    2020-06-03 Åsa D svarar Helena K
    Stort tack Helena! Fantastiskt kul att det blev av! Den här gången var det din tur. Stort lycka till med ditt framtida hem!
    Åsa D gillar detta
  • Margita L sålde sin lägenhet med hjälp av Åsa Danielsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Leksand Rättvik

2020-06-03

3:a
    Insjön
    Sålt bostadsrätt Hon är effektiv glad positiv hör av sig ger
    besked lättsam Hon verkar påläst o kunnig i mycket.Jag kan varmt rekommendera henne!👌🌺 Läs mer
    2020-06-03 Åsa D svarar Margita L
    Tusen tack för dom fina orden Margita! Nu hoppas vi att nästa försäljning går precis lika bra. Njut av sommaren!
  • Håkan Z
    Håkan Z sålde sitt hus med hjälp av Åsa Danielsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Leksand Rättvik

2020-05-11

Leksand
    Jag kan verkligen rekomendera Åsa som fastighetsmäklare, hon har bra energi och driv utan att det blir hysteriskt. Samtidigt har hon en förståelse för att "vanligt folk" inte köper eller säljer bostad så många gånger i sitt liv och svarade på alla mina frågor och gav en ärlig värdering av mitt hus. Det märks att hon är påläst och kunnig och jag kände mig trygg, lugn och jättenöjd när jag skrev under kontraktet. Läs mer
    2020-05-11 Åsa D svarar Håkan Z
    Tusen tack för dom fina orden Håkan! Det har varit ett nöje att få hjälpa dig i din försäljning! Ska bli oerhört kul att få följa Eran renoveringsresa sedan. Stort lycka till!
    Ammi T, Åsa D gillar detta
  • Pia M köpte sitt hus med hjälp av Åsa Danielsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Leksand Rättvik

2020-05-06

Vi har köpt fastigheten på Järnvägen 53
    Vi blev bra bemötta ifrån början till slutet!
    Med ett glatt leende och bra information om huset!
    Förväntningarna var att få information om huset och vad besiktningsmannen hade för anteckningar om huset och om budgivningen
    Det var inga problem att få det av mäklaren! Läs mer
    2020-05-07 Åsa D svarar Pia M
    Tusen tack Pia och grattis till erat nya boende! Stort lycka till med flytten och hoppas Ni får en fantastisk sommar!
    Ammi T, Åsa D gillar detta
  • Peter S köpte sin lägenhet med hjälp av Åsa Danielsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Leksand Rättvik

2020-05-04

2:a
    Noret
    Upplever Åsa Danielsson som mycket professionell och kunnig. Oerhört hjälpsam och engagerad genom hela processen.
    Finns alltid tillgänglig på telefon för frågor och funderingar, även efter köpet.

Vi är oerhört nöjda med vårt köp! Läs mer
    2020-05-05 Åsa D svarar Peter S
    Tack för dom fina orden Peter. Och härligt att Ni snart får flytta hit och bli Leksingar ´på riktigt´.
    Ammi T, Åsa D gillar detta
  • Kenneth B sålde sin lägenhet med hjälp av Åsa Danielsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Leksand Rättvik

2020-04-19

2:a
    Noret
    En lägenhet
    Väldigt trevligt och snabbt
    Kommer rekommendera samma mäklare till andra Läs mer
    2020-04-20 Åsa D svarar Kenneth B
    Stort tack Kenneth! Vilken resa det blev. Så kul att få chansen att hjälpa Er.

Andra mäklare hos Svensk Fastighetsförmedling Leksand Rättvik

Ammi Troive