Emelie Börjes Björklund
Registrerad mäklare sedan 2013
Aktiv på Reco.se sedan 2018
2019-02 - 2020-01

Läs vad 25 Läs vad Emelie Börjes Björklund

• Karin H sålde sitt hus med hjälp av Emelie Börjes Björklund en del av Svensk Fastighetsförmedling Leksand Rättvik

2019-10-10

Leksand
    Sålt villa. Blev bra bemött. Första gången jag har kontakt med en mäklare. Det var bra och fick bra information och hjälp. Läs mer
    2019-10-10 Emelie B svarar Karin H
    Vad roligt att höra att ni är nöjda. Tack!
  • Tore F köpte sin lägenhet med hjälp av Emelie Börjes Björklund en del av Svensk Fastighetsförmedling Leksand Rättvik

Insjön
    VI köpte en bostadsrätt i ett område i Insjön och blev väldigt omhändertagen av Mäklaren Emilie på Svensk Fasighetsförmedling i Leksand heder åt henne Läs mer
    2019-10-09 Emelie B svarar Tore F
    Tack för de fina orden! Jag hoppas ni fortsatt trivs i er fina bostad.
  • Mickaela S sålde sitt hus med hjälp av Emelie Börjes Björklund en del av Svensk Fastighetsförmedling Leksand Rättvik

Boda kyrkby
    Snabbt, smidigt, goda kontakt möjligheter. Läs mer
    Emelie B gillar detta
  • Pontus A sålde sitt hus med hjälp av Emelie Börjes Björklund en del av Svensk Fastighetsförmedling Leksand Rättvik

Fritidshus
    Tillmötesgående och trevlig Läs mer
  • Regina S
    Regina S sålde sitt hus med hjälp av Emelie Börjes Björklund en del av Svensk Fastighetsförmedling Leksand Rättvik

Insjön
    Jag sålde mitt hus Helgbo 300 och Emelie var en fantastisk mäklare. Fick förtroende för henne direkt och hon lyckades sälja mitt ganska svårsålda hus. Läs mer
    2019-10-09 Emelie B svarar Regina S
    Tack Regina! Hoppas allt har fungerat bra även efter försäljningen. Må gott!
    Emelie B gillar detta
  • Ulla V sålde sitt hus med hjälp av Emelie Börjes Björklund en del av Svensk Fastighetsförmedling Leksand Rättvik

2019-10-08

Leksand
    fastigheten var ett arvegods med flera arvingar , den delen jag varit delaktiv i har varit ok Läs mer
    Emelie B gillar detta
  • Lars Sigvard T sålde sin bostad med hjälp av Emelie Börjes Björklund en del av Svensk Fastighetsförmedling Leksand Rättvik

2019-10-08

Hjortnäs
    försäljning av gård
    mycket bra och lugnt bemötande.
    glad och positiv vilket är viktigt för mig.
    enkel och smidig process Läs mer
    2019-10-08 Emelie B svarar Lars Sigvard T
    Tack så mycket och tack själv för gott bemötande :)
    Ammi T gillar detta
  • Susanna Ö sålde sitt hus med hjälp av Emelie Börjes Björklund en del av Svensk Fastighetsförmedling Leksand Rättvik

Leksand
    Sålde en sommarstuga. Jag tyckte att mäklaren skötte hela affären på ett utmärkt och professionellt sätt. Jag är så nöjd på alla sätt och vis. Läs mer
    2019-10-08 Emelie B svarar Susanna Ö
    Stort tack Susanna och stort lycka till framöver!
    Ammi T gillar detta
  • Mats J köpte sitt hus med hjälp av Emelie Börjes Björklund en del av Svensk Fastighetsförmedling Leksand Rättvik

Siljansnäs
    Jag har köpt en fastighet i Alvik i Leksand. detta köp gjordes upp mellan säljaren och mig. Jag kontaktade mäklaren för en värdering samt hjälp med alla papper vid försäljningen.
    Toppenbetyg då allt gick utan några problem. Läs mer
    2019-10-07 Emelie B svarar Mats J
    Tack och varmt välkomna till Näs! Hoppas ni trivs fortsatt bra på er fina gård!
    Emelie B, Ammi T gillar detta
  • Kjell P sålde sitt hus med hjälp av Emelie Börjes Björklund en del av Svensk Fastighetsförmedling Leksand Rättvik

Sålt bostad villa . Mycket bra mäklare inget att klaga på,bästa valet. Läs mer
    2019-10-07 Emelie B svarar Kjell P
    Tack för värmande ord och för gott samarbete!
    Emelie B, Ammi T gillar detta

Andra mäklare hos Svensk Fastighetsförmedling Leksand Rättvik