Jens Berggren
Registrerad mäklare sedan 2019-06-28
Aktiv på Reco.se sedan 2019-08-08
2019-08 - 2020-07

Läs vad 28 Läs vad Jens Berggren

• Mats V sålde sitt hus med hjälp av Jens Berggren en del av Svensk Fastighetsförmedling Leksand Rättvik

2020-07-31

Leksand
    Jag har sålt en fastighet i Leksand.

Jens har gjort ett perfekt jobb.

Alla frågor har besvarats, och alltid med ett vänligt bemötande. Läs mer
    2020-07-31 Jens B svarar Mats V
    Hej Mats, tusen tack för din rekommendation. Tack även för ett bra samarbete. Har varit ett nöje att vara mäklare åt dig!
  • Sara H sålde sitt hus med hjälp av Jens Berggren en del av Svensk Fastighetsförmedling Leksand Rättvik

2020-07-16

Siljansnäs
    Effektiv och bra kommunikation utstrålar Jens. Vi fick hjälp att sälja vår villa, som gick väldigt smidigt. Läs mer
    2020-07-16 Jens B svarar Sara H
    Hej Sara, Stort tack för ditt omdöme. Det värmer att höra. Tack även för ett bra samarbete!
  • Thomas J sålde sitt hus med hjälp av Jens Berggren en del av Svensk Fastighetsförmedling Leksand Rättvik

2020-06-15

Boda kyrkby
    Jag har inte hunnit lära känna jens då han nyligen tog över uppdraget att sälja min bostad. Däremot så fick vi bostaden såld gansla omgående när han började jobba med den. Nöjd med svensk fast och kommer förmodligen anlita dem igen om jag behö sälja en bostad. Läs mer
  • Nathalie C köpte sitt hus med hjälp av Jens Berggren en del av Svensk Fastighetsförmedling Leksand Rättvik

2020-06-13

Siljansnäs
    Trevlig och ärlig mäklare, vi köpte vårt första hus och blev väldigt glada Läs mer
    2020-06-15 Jens B svarar Nathalie C
    Hej Nathalie! Tack så mycket för rekommendationen. Det värmer att höra!
  • Sören B köpte sin stuga med hjälp av Jens Berggren en del av Svensk Fastighetsförmedling Leksand Rättvik

2020-05-26

2:a
    LEKSAND
    EJEN 34 en stuga vid sjön, lugnt och fridfullt område.
    Jens var lugn och trevlig och kunde svara på våra funderingar kring köpet på ett trovärdigt och professionellt sätt. Läs mer
    2020-06-01 Jens B svarar Sören B
    Hej Sören,
    Stort tack för rekommendationen! Övertygad om att ni kommer trivas i ert nya paradis.
  • Lena H köpte sin stuga med hjälp av Jens Berggren en del av Svensk Fastighetsförmedling Leksand Rättvik

2020-05-26

2:a
    LEKSAND
    Vi har köpt en stuga i Leksand.
    Vi blev väl bemött av Jens.
    Förväntningarna började redan innan visningen. Sv. Fastighetsförmedling ger alla en möjlighet att komma på visningen, allt för många mäklare säljer objektet innan visning, det står "borttaget före visning" mycket dåligt.
    Tack för god information under den här tiden. Läs mer
    2020-06-01 Jens B svarar Lena H
    Hej Lena, tack för att du tog dig att skriva en rekommendation. Det värmer! Vi ses på tillträdesdagen.
  • Anneli E sålde sitt hus med hjälp av Jens Berggren en del av Svensk Fastighetsförmedling Leksand Rättvik

2020-05-11

Rättvik
    Jag å mina syskon har sålt ett hus, Jens bemötande var bra , man känner att man är i trygga händer , våra förväntningar blev uppfyllda.jens är lättsam och trevlig, vi fastnade direkt för Jens å för att han var så trevlig blev det ni som fick hjälpa oss sälja Läs mer
    2020-06-01 Jens B svarar Anneli E
    Hej Anneli, tack för dom fina orden. Det värmer att höra!
    Jens B, Ammi T gillar detta
  • Anders H köpte sin stuga med hjälp av Jens Berggren en del av Svensk Fastighetsförmedling Leksand Rättvik

2020-03-23

3:a
    Siljansnäs
    Junior,dåligt påläst på objektet,snabb återkoppling Läs mer
    2020-06-01 Jens B svarar Anders H
    Hej Anders, tack för att du tog dig tid att skriva ett omdöme och för en smidig affär. Ska se till att vara ännu mera påläst nästa gång!
  • Joakim B sålde sitt hus med hjälp av Jens Berggren en del av Svensk Fastighetsförmedling Leksand Rättvik

2020-03-18

Rättvik
    Jens sitter på en jättebra egenskap, han gillar att sälja, jag ville ha snabb försäljning och han leverera Läs mer
    2020-03-19 Jens B svarar Joakim B
    Hej Joakim, tusen tack för att du tog dig tid att lämna ett omdöme och tack även för ett gott samarbete. En snabb försäljning fick vi verkligen!
    Ammi T gillar detta
  • Berit H skrev om Jens Berggren en del av Svensk Fastighetsförmedling Leksand Rättvik

2020-03-14

Jag har sålt en gård och har bara positiva omdömen om Jens. Har blivit bra bemött. Förväntningarna har uppfyllts. Läs mer
    2020-03-17 Jens B svarar Berit H
    Hej Berit! Tack för dom fina orden och ett gott samarbete!

Andra mäklare hos Svensk Fastighetsförmedling Leksand Rättvik

Ammi Troive