Jens Berggren

Jens Berggren

Jens Berggren är mäklare på Svensk Fastighetsförmedling Leksand/Rättvik

Jens Berggren har varit registrerad mäklare sedan 2019-06. Jens Berggren har varit aktiv på Reco.se sedan 2019-08 och har fått 127 omdömen med ett betyg på 4.8. Jens Berggren har haft 25 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 96% av sina kunder efter omdömen.

127 omdömen om Jens Berggren

Sedan starten hos Reco 2019
Pierre E
Köpte sitt hus med hjälp av Jens Berggren en del av Svensk Fastighetsförmedling Leksand/Rättvik
Rättvik

Mycket engagerad, informativ, kunnig, och framförallt väldigt trevlig. Vår affär var lite krånglig men Jens hjälpte till att lösa alla problem. Vi kommer att rekommendera honom till dom som behöver en riktigt bra mäklare.

Malin B
Sålde sin lägenhet med hjälp av Jens Berggren en del av Svensk Fastighetsförmedling Leksand/Rättvik
Centrala Rättvik

Blev alltid bra bemött, han känns lite försiktig men han är intresserad och jag kände att han gärna ville göra det som känns bäst för mig. Blev en väldigt smidig process eftersom lägenheten såldes efter 16 dagar! Jag är supernöjd!

Eva Agneta F
Köpte sin lägenhet med hjälp av Jens Berggren en del av Svensk Fastighetsförmedling Leksand/Rättvik
Centrala Rättvik

Lättillgänglig och snabb kontakt via både samtal, sms och mail.

Agneta B
Sålde sin stuga med hjälp av Jens Berggren en del av Svensk Fastighetsförmedling Leksand/Rättvik
Karlsarvet

Vi träffades ett par timmar efter min makes urnsättning. Jag träffade mäklare från flera Mäklarfirmor samma dag. Jens gav intryck av mera pondus än övrigas mäklare. Han gav ett noggrant intryck. Försäljningen har tagit mycket lång tid pga unik, gammal fastighet och ränteproblem på marknaden. Jens har hela tiden hållit mig a’ jour med inkommande intressenter, deras behov och motiveringar för kontakt, visningarna och dess utfall. Jens har varit mycket aktiv med den siste, seriöse, intressenten och hållit dem varma med visningar...

Marie B
Sålde sitt hus med hjälp av Jens Berggren en del av Svensk Fastighetsförmedling Leksand/Rättvik
Vikarbyn

Jens levde upp till våra förväntningar med ett mycket trevligt och förtroendefullt bemötande. Kommunikationen oss emellan var mycket bra och vi rekommenderar honom gärna! Göran & Marie

Josefin S
Vikarbyn

Vi blev mycket fint bemötta av Jens. Han ordnade en extra visning när vi önskade se huset igen, vilket var helt avgörande för att vi kunde köpa det. Vi tycker han var tydlig, lugn och personlig. Vi kände oss trygga med kontakten till honom i den här stora processen.

Markus B
Vikarbyn

Otroligt trevlig och hjälpsam mäklare som lyssnar på både köpare och säljarens önskemål. Kändes tryggt under hela resan från visning till kontraktsskrivning. Förklarar varje steg i ett köp på ett klart och enkelt sätt så man som köpare inte behöver känna sig stressad

Kristina H
Vikarbyn

Bra bemötande. Alltid korrekt och professionellt. Alltid kontaktbar.

Åsa L
Leksand

Jens var lugn och man fick snabbt förtroende för honom. Han stressade inte på eller pressade. Han var kunnig och inlyssnande. Han var också snabb på att svara och att ge besked. Jens överträffade mina förväntningar. Han var inte den typiska säljaren som bara manglar på. Utan professionell och lyhörd.

?
Rättvik

Mycket nöjd med Jens professionella hantering av försäljningen av min fastighet.