Jens Berggren
Registrerad mäklare sedan 2019
Aktiv på Reco.se sedan 2019
2019-03 - 2020-02

Läs vad 21 Läs vad Jens Berggren

• Anders H köpte sin stuga med hjälp av Jens Berggren en del av Svensk Fastighetsförmedling Leksand Rättvik

2020-03-23

Siljansnäs
    Junior,dåligt påläst på objektet,snabb återkoppling Läs mer
  • Joakim B sålde sitt hus med hjälp av Jens Berggren en del av Svensk Fastighetsförmedling Leksand Rättvik

2020-03-18

Rättvik
    Jens sitter på en jättebra egenskap, han gillar att sälja, jag ville ha snabb försäljning och han leverera Läs mer
    2020-03-19 Jens B svarar Joakim B
    Hej Joakim, tusen tack för att du tog dig tid att lämna ett omdöme och tack även för ett gott samarbete. En snabb försäljning fick vi verkligen!
    Ammi T gillar detta
  • Berit H skrev om Jens Berggren en del av Svensk Fastighetsförmedling Leksand Rättvik

2020-03-14

Jag har sålt en gård och har bara positiva omdömen om Jens. Har blivit bra bemött. Förväntningarna har uppfyllts. Läs mer
    2020-03-17 Jens B svarar Berit H
    Hej Berit! Tack för dom fina orden och ett gott samarbete!
  • Inger J sålde en tomt med hjälp av Jens Berggren en del av Svensk Fastighetsförmedling Leksand Rättvik

2020-03-09

Hjulbäck
    Trodde det skulle ta lång tid att sälja en tomt. Men Jens fixade det snabbt. Bra bemötande och veckorapporter från Jens uppskattades. Jag kan varmt rekommendera Svensk fastighetsförmedling och Jens Berggren. Läs mer
    2020-03-09 Jens B svarar Inger J
    Hej Inger! Kul att du är nöjd med mitt jobb och tack så mycket för rekommendationen! :)
    Ammi T gillar detta
  • Dag P köpte sitt hus med hjälp av Jens Berggren en del av Svensk Fastighetsförmedling Leksand Rättvik

2020-02-21

SILJANSNÄS
    Köpt ett hus i Leksand genom Jens. Allting gick väldigt smidigt till och Jens bjöd på ett stort tålamod och hjälpsamhet. Jens är kommunikativ och återkopplar snabbt med svar på frågor och allting kändes väldigt tryggt från start till mål. Tack! Läs mer
    2020-02-23 Jens B svarar Dag P
    Hej Dag! Tack för er rekommendation och kul att ni är nöjda. Tror ni kommer trivas super i ert nya boende!
    Ammi T gillar detta
  • Tony N köpte sitt hus med hjälp av Jens Berggren en del av Svensk Fastighetsförmedling Leksand Rättvik

2020-02-09

Djura
    Köpt en fastighet i Gråda i Djura utanför Leksand. Läs mer
    2020-02-10 Jens B svarar Tony N
    Hej Tony! Tack så mycket för omdömet. Vi ses i april!
    Ammi T gillar detta
  • Anna S sålde sitt hus med hjälp av Jens Berggren en del av Svensk Fastighetsförmedling Leksand Rättvik

2020-01-29

Vi har sålt en villa.
    Jens har varit sen dag ett trevlig och proffsig. Han har funnits tillgänglig och behjälplig under hela processen.
    Hade förväntningar att mäklaren skulle hjälpa och guida oss igenom försäljningen. Hålla koll på marknad, alla papper och hur man på bästa sätt säljer sin villa. Jens levde upp till dessa förväntningar.
    En bra upplevelse trots att vi inte fick det vi ville ha för huset.
    Mvh Anna o Björn Läs mer
    2020-01-30 Jens B svarar Anna S
    Hej Anna och Björn! Stort tack för er rekommendation. Det glädjer mig att ni är nöjda med mitt arbete trots att vi tyvärr inte nådde ända fram resultatmässigt den här gången.
    Ammi T gillar detta
  • Ingemar J sålde sin lägenhet med hjälp av Jens Berggren en del av Svensk Fastighetsförmedling Leksand Rättvik

2020-01-29

Insjön
    Mycket noggrann i sitt arbete, tar alla uppgifter på största vikt, god uppföljning. Mycket nöjd. Läs mer
    2020-01-29 Jens B svarar Ingemar J
    Hej Ingemar! Tack för din rekommendation! Ett bra samarbete har vi haft. Kul också med ett bra resultat!
    Ammi T gillar detta
  • David B köpte sitt hus med hjälp av Jens Berggren en del av Svensk Fastighetsförmedling Leksand Rättvik

2020-01-27

Insjön
    Mycket bra bemötande. Han var mycket hjälpsam och trevlig. Mycket vänlig och lättsam mäklare Läs mer
    2020-01-29 Jens B svarar David B
    Hej David! Tusen tack för en fin rekommendation!
    Ammi T gillar detta
  • Amanda T sålde sitt hus med hjälp av Jens Berggren en del av Svensk Fastighetsförmedling Leksand Rättvik

2020-01-27

Djura
    Jens har hjälpt oss sälja vårat hus i Hedby. Han visade från start att han var engagerad och villig att göra sitt allra yttersta för att affären skulle bli så smidig som möjligt. Han har genom hela processen varit lätt att få kontakt med, alltid svarat på våra frågor och hela tiden varit tydlig och talat om vad som händer och vad som väntar härnäst. Vi som säljare har tack vare Jens känt oss trygga genom hela försäljningen och allt vad det inneburit.
    Vi skulle utan tvekan rekommendera såväl svensk fastighetsförmedling som Jens till andra i framtiden :-) Läs mer
    2020-01-29 Jens B svarar Amanda T
    Hej Amanda! Det värmer att höra era fina ord. Tack för förtroendet och ett gott samarbete!

Andra mäklare hos Svensk Fastighetsförmedling Leksand Rättvik

Ammi Troive