Alla kategorier Mäklare Västra Götaland Lerum Svensk Fastighetsförmedling Svensk Fastighetsförmedling Lerum

Svensk Fastighetsförmedling Lerum

Brobacken 6, 443 30 Lerum — Visa karta

Här på Svensk Fastighetsförmedling i Lerum är vi ett sammansvetsat gäng med lång erfarenhet av att förmedla bostäder i Lerums kommun och stor kunskap om bostäder och bostadsmarknaden.

Har ditt drömhem sjötomt, stort garage eller balkong? Vi kan området och hjälper dig gärna hitta ditt nya boende. Dessutom kan vi hjälpa till genom hela försäljningsprocessen från värdering, via fotografering och visning till att hitta köpare och avsluta affären.

Välkommen in till oss, vi svarar gärna på frågor och snickrar ihop en tjänst som passar just dig och din bostadssituation.

Läs vad 21 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Lerum

• Sofia S
    Sofia S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Lerum
    Vi sålde vår villa med hjälp av Elenor på Svensk fastighetsförmedling i Lerum. Vi upplevde att vi kunde ha en öppen och rak kommunikation med Elenor som lyssnade till våra önskemål och funderingar kring försäljningen av vårt hus.
    Försäljningen gick smidigt och det kändes tryggt. Vi blev mycket nöjda med resultatet. Läs mer
  • Stefan O
    Stefan O skrev om Svensk Fastighetsförmedling Lerum
    vänligt, kunnigt, effektivt
    kan sitt arbete väl Läs mer
  • Gullbritt G
    Gullbritt G skrev om Svensk Fastighetsförmedling Lerum
    Ett stort tack till Elenor Fermh, som smidigt och rationellt skött vår husaffär. Vänligt, seriös bemötande och därutöver en snabb återkoppling vid frågor gör att vi rekommenderar henne varmt. Gull-Britt och Ralph Läs mer
  • Per K
    Per K skrev om Svensk Fastighetsförmedling Lerum
    Bra , Snabb och välfungerande kontakt Läs mer
  • Peter Roland N
    Peter Roland N skrev om Svensk Fastighetsförmedling Lerum
    Jättebra upplevelse av elenor, hon var lätt nåbar och kontakten oss i mellan fungerade väldigt bra.
    Helhets intrycket var väldigt bra och jag kan rekommendera henne som mäklare :) Läs mer
  • Lars Göran O
    Lars Göran O skrev om Svensk Fastighetsförmedling Lerum
    Vi är mycket nöjda med Svensk Fastighetsförmedling och hur mäklarna har skött uppdraget på ett bra sätt och visat stor kunskap och proffsighet.
    Vi kommer att rekommendera Er till andra kunder och vill därmed ge dom bästa rekommendationer.

Tack Elise Läs mer
  • Emelie R
    Emelie R skrev om Svensk Fastighetsförmedling Lerum
    Bra och trevligt bemötande. Snabb och flexibel. Bra bemötande och professionell. Läs mer
  • Amir K
    Amir K skrev om Svensk Fastighetsförmedling Lerum
    Mycket bra bemötande och informationsrik! Läs mer
  • Martina Elaine O
    Martina Elaine O skrev om Svensk Fastighetsförmedling Lerum
    Elenor på Svensk fastighets förmedling. Finns inget negativt att säga om henne. Hjälpsam, personlig, proffsig är de ord jag minst sagt kan använda mig av. Jag/ vi är super nöjda med allt! Tack Elenor för att just du sålde vår lägenhet. Varma rekommendationer! Läs mer
  • Ingrid E
    Ingrid E skrev om Svensk Fastighetsförmedling Lerum
    Mkt bra bemötande. Kunnig, förtroendegivande. Bra information om säljprocessen.
    Ser fram emot fortsatt samarbete och tips inför vår försäljning av hus som vi ägt sedan 43 år tillbaka. Läs mer
  • Gustav R
    Gustav R skrev om Svensk Fastighetsförmedling Lerum
    Jag fick ett mycket bra och seriöst bemötande från första stund. Mäklaren levde upp till mina förväntningar och husförsäljningen gick snabbt och smidigt. Bilderna på huset blev mycket fina och marknadsförningen skötte mäklaren mycket bra. Läs mer
  • Linda G
    Linda G skrev om Svensk Fastighetsförmedling Lerum
    Proffsigt bemötande från start men saknar lite mer konkreta råd och hjälp med att förbereda visningen.
    Hade även önskat och förväntat mig ett mer aktivt arbete med att hitta tänkbara köpare och att kolla upp budgivarnas möjlighet att betala åtminstone utgångspriset. Läs mer
  • Mats N
    Mats N skrev om Svensk Fastighetsförmedling Lerum
    Elise är trevlig, kunnig och engagerad. Läs mer
  • Pia Elisabeth B
    Pia Elisabeth B skrev om Svensk Fastighetsförmedling Lerum
    Profffsigt bemötande ,seriös och trovärdig . Läs mer
  • Kristina J
    Kristina J skrev om Svensk Fastighetsförmedling Lerum
    Har alltid anlitat Svensk fastighetsförmedling när jag har sålt ! Är så otroligt nöjd med all fin hjälp och kontakten mellan mig och mäklaren har vart suverän! Super nöjd! Läs mer
  • Mare H
    Mare H skrev om Svensk Fastighetsförmedling Lerum
    Vi är mycket nöjda med vår mäklare. Kunnig och hade svar på våra frågor. Vi rekommenderar honom varmt till våra bekanta som går i säljartankar. Läs mer
  • Anki J
    Anki J skrev om Svensk Fastighetsförmedling Lerum
    Min mäklare vill jag ge världens största bukett med rosor han har allt en mäklare ska ha.Kommer rekomendera honom till alla jag känner som ska sälja även jag själv om jag ngngång ska sälja igen så finns de bara en "Fabbe" Läs mer
  • Tobias J
    Tobias J skrev om Svensk Fastighetsförmedling Lerum
    Vår upplevelse av Fabrizio Messina som
    mäklare har varit över all förväntan. När man efter ett beslut om att sälja sitt hem och börja på nytt någon annanstans , i en ny fas, kändes det för oss som en djungel vad gäller mäklarvärlden. Vi beslutade oss för att välja fabrizio som vår mäklare efter en bra magkänsla och det beslutet har vi inte ångrat en sekund . Fabrizio har med sitt varma sätt, trygga intryck och sin otroliga proffsighet guidat oss igenom vår försäljning på ett fantastiskt sätt! Hade det inte varit för att vi nu flyttar till annan ort så hade vi tveklöst tagit kontakt med Fabrizio igen vid vår nästa försäljning! Läs mer
  • Solweig J
    Solweig J skrev om Svensk Fastighetsförmedling Lerum
    Seriös mäklare som gav konkreta o sunda råd inför fotografering o visning. Trevligt bemötande. Kan ge rekommendation till andra säljare. Läs mer
  • Stefano C
    Stefano C skrev om Svensk Fastighetsförmedling Lerum
    Vi anlitade Svensk Fastighetsförmedling i Lerum och deras säljare Fabrizio. Mycket bra stöd i processen innan försäljning och under tiden. Bra bollplank om strategi och hur vi borde göra. VI kom fram till att börja samarbetet med deras tjänst Läge + eftersom vi inte hade bråttom att sälja men att vi var noga med att redogöra för den prisnivå vi var nöjd med. Allt blev perfekt och vi sålde vårt hus inom någon månad med endast ett par exklusiva visningar och därefter gjorde vi affär. Läs mer
  • Jan-Erik F
    Jan-Erik F skrev om Svensk Fastighetsförmedling Lerum