Alla kategorier Mäklare Västra Götaland Lerum Svensk Fastighetsförmedling Svensk Fastighetsförmedling Lerum

Svensk Fastighetsförmedling Lerum

Brobacken 6, 443 30 Lerum — Visa karta

Här på Svensk Fastighetsförmedling i Lerum är vi ett sammansvetsat gäng med lång erfarenhet av att förmedla bostäder i Lerums kommun och stor kunskap om bostäder och bostadsmarknaden.

Har ditt drömhem sjötomt, stort garage eller balkong? Vi kan området och hjälper dig gärna hitta ditt nya boende. Dessutom kan vi hjälpa till genom hela försäljningsprocessen från värdering, via fotografering och visning till att hitta köpare och avsluta affären.

Välkommen in till oss, vi svarar gärna på frågor och snickrar ihop en tjänst som passar just dig och din bostadssituation.

Läs vad 62 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Lerum

• Mariann B

2019-07-02

Mariann B skrev om Svensk Fastighetsförmedling Lerum
    Mäklare Elenor Fehrm är grym och jag är jättenöjd med mitt lägenhetsköp (en 3a i Lerum). Jag har köpt lägenhet genom "Svensk fastighetsförmedling" förr och därför kändes det tryggt när jag såg att det var de som förmedlade lght.

Elenor är proffsig, hjälpsam och kunnig. Jag kan verkligen rekommendera henne och "Svensk fastighetsförmedling". Läs mer
  • 2019-06-22

Jenny J skrev om Svensk Fastighetsförmedling Lerum
    Positiv, engagerad, driver och seriös.

Levde helt upp till mina förväntningar och levererade. Läs mer
  • 2019-06-22

Pierre H skrev om Svensk Fastighetsförmedling Lerum
    Sålde gavelradhus i Floda. Elise var superproffsig från start i mål. Väldigt omtänksam mäklare, ringde och uppdaterade oss hela tiden under resans gång. Satte sig in i bår situation och förstod oss och lyssnade verkligen på våra önskemål och uppfyllde dom med bravur. Vi är otroligt nöjda med Elises arbete. Läs mer
  • Johan B

2019-06-20

Johan B skrev om Svensk Fastighetsförmedling Lerum
    Alltid glad och trevlig, uthållig och ger sig inte. Uppskattar hennes hjälp, råd och tips på vägen. Läs mer
  • 2019-06-09

Emma E skrev om Svensk Fastighetsförmedling Lerum
    Köpt hus samt kändes tryggt att sälja lägenheten med samma mäklare. Alltid blivit väl bemött och fått snabb respons och återkoppling, väldigt service minded.
    Smidigt och bra! Läs mer
  • 2019-05-30

Malin B skrev om Svensk Fastighetsförmedling Lerum
    Vi sålde en villa i Floda, Och våran mäklare Elise Pettersson en Helt underbar bemötande kvinna och kände förtroende och tillit i första stund, rak ärlig och inga konstigheter skulle absolut rekommendera Elise till någon annan och alla våra förväntningar blev bättre än vad vi tänkt oss! Läs mer
  • 2019-05-11

Joakim J skrev om Svensk Fastighetsförmedling Lerum
    Vi kände direkt att detta var rätt mäklare för oss! Vi är supernöjda med hela processen. Trovärdig, kunnig och tillgänglig. Rekommenderas starkt! /Joakim och Johanna Läs mer
  • 2019-05-09

Emil S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Lerum
    Proffsigt bemötande både vid visning och kontrakt skrivning. Läs mer
  • 2019-05-05

Mats L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Lerum
    Tack för hjälpen i ett hastigt påkommet husköp när ett av våra önskeobjekt dök upp :-)
    Elise har ett trevligt och glatt naturligt bemötande, samtidigt som hon upplevs väldigt proffsig.
    Elise motsvarar hittills alla våra förväntningar på en mäklare.
    //Annika & Mats Läs mer
  • 2019-04-30

Emil L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Lerum
    Elise har sålt min bostadsrätt genom ett väldigt professionellt och hjälpsamt förhållningssätt. Bra service och och hög tillgänglighet, jag rekommenderar varmt Elise och Svensk Fastighetsförmedling i Lerum. Läs mer
  • Markus U

2019-04-26

Markus U skrev om Svensk Fastighetsförmedling Lerum
    Elise på Svensk Fastighetsförmedling i Lerum har på ett fenomenalt sätt skött försäljningen av vår villa.

Hon är en mycket serviceinriktad, flexibel och kommunikativ person. Något man framförallt märker av från första samtalet är hennes lösningsorienterade inställning men också stor kunskap och erfarenhet.

Jag rekommenderar varmt Elise som mäklare. Läs mer
  • 2019-03-20

ANNA L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Lerum
    Vi sålde vår villa i Lerum med mäklare Elenor Fehrm. Från start till mål var hon tydlig, tillmötesgående, professionell och effektiv. Vi kände oss verkligen i trygga händer. Lätt att få tag på när helst det behövdes. En snabb och effektiv försäljning hela vägen. Kan verkligen rekommendera Elenor och svensk fast. Läs mer
  • 2019-03-19

George M skrev om Svensk Fastighetsförmedling Lerum
    Elenore är väldigt tillgänglig alltid och förklarar allt väldigt pedagogiskt. Kan varmt rekomendera Elenore som mäklare! Läs mer
  • 2019-03-19

Annika L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Lerum
    Väldigt nöjd med mitt val av mäklare. Läs mer
  • Ingrid Clarice Violante P

2019-03-14

Ingrid Clarice Violante P skrev om Svensk Fastighetsförmedling Lerum
    Har sålt vår mammas bostadsrätt.
    Vänligt och proffsigt bemötande.
    Snabbt och effektivt! Läs mer

Mäklare funkade bra
    Helt ok Läs mer
  • 2019-03-03

Olga T skrev om Svensk Fastighetsförmedling Lerum
    Köpte ett sutteränghus, byggt 69.
    Vi fick ett trevligt och professionellt bemötande av Elise och hon var behjälplig med att svara på alla frågor vi hade inför köpet. Allt fungerade enligt förväntningarna. Läs mer
  • 2019-02-19

Bengt M skrev om Svensk Fastighetsförmedling Lerum
    Jag och min fru har nyligen köpt en bostadsrätt i markplan Lerum. Mäklaren Elise Pettersson bemötte oss på ett föredömligt sätt och vi är mycket nöjda med hennes insats. Vi rekommenderar både henne och Svensk Fastighetsförmedling
    i Lerum! Läs mer
  • 2019-02-19

Kerstin F skrev om Svensk Fastighetsförmedling Lerum
    Jag och min man har nyligen köpt en bostadsrätt i markplan i
    centrala Lerum. Mäklaren Elise Pettersson bemötte oss på ett både proffsigt och personligt sätt och slutförandet av affären skedde snabbt och effektivt.
    Vi kan verkligen rekommendera henne och Svensk Fastighetsförmedling i Lerum! Läs mer
  • Joel H

2019-02-16

Joel H skrev om Svensk Fastighetsförmedling Lerum
    Kan varmt rekommendera Svensk fastighetsförmedling Lerum och har tagit hjälp av dem vid två tillfällen, nu senast vid försäljning av bostadsrätt i Lerum. Har alltid känt mig väldigt trygg när jag anlitat företaget och det är inte så konstigt, med tanke på att deras mäklare alltid är trevliga, vänliga och otroligt kunniga. En extra guldstjärna vill jag ge till mäklaren Elise Petterson, som hjälpt mig på ett alldeles föredömligt och utmärkt sätt vid två försäljningar. Läs mer
    2019-02-16 Elise P svarar Joel H
    Tack så mycket Joel! Det värmer mitt hjärta!
  • 2019-02-03

Kent Arne Holger J skrev om Svensk Fastighetsförmedling Lerum
    Vi har sålt vårt hus och blev rekommenderade Svensk Fastighetsförmedling av våra vänner.
    En snabb och korrekt presentation av sig själv och företagets tjänster.
    Gav ett proffsigt intryck vid genomgången av hus och tomt.
    Uppdraget genomfördes snabbt och effektivt. Läs mer
  • 2019-02-03

Johanna S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Lerum
    Sålde ett kedjehus. Väldigt nöjd med mäklaren och hennes engagemang. Tryggt att ha hennes guidning i stegen fram till visning och därefter försäljningen. Läs mer
  • 2019-01-18

Hans J skrev om Svensk Fastighetsförmedling Lerum
    Sålt bostad blev bemött på ett bra sätt.

Förväntningarna blev som jag hoppats på,och mäklaren levde upp till dem.

Trevlig och proffsig Läs mer
  • Leif Sune Elvin N

2018-12-10

Leif Sune Elvin N skrev om Svensk Fastighetsförmedling Lerum
    Vi har köpt en brf lägenhet och sålt en villa i Lerum.
    Mäklaren har stor kunskap om objekten och arbetar med stor snabbhet och säkerhet, snabb återkoppling och besked. Driver processen framåt i rask takt utan att orsaka stress.
    Vi är mycket nöjda med mäklarens arbete och resultat. Läs mer
  • 2018-11-09

Asta W skrev om Svensk Fastighetsförmedling Lerum
    Sålt ett radhus, bemötandet har varit utmärkt. Behövde mycket hjälp och det fick jag. Allt har fungerat utmärkt.
    Med vänlig hälsning Asta Westh Läs mer
  • Alexandra T

2018-10-20

Alexandra T skrev om Svensk Fastighetsförmedling Lerum
    Elenor var mäklare för det hus vi köpt. Mycket bra, informativ och lättillgänglig.
    Trevlig och svarade på alla våra frågor,ä och tog reda på det hon inte hade svar på.
    Väldigt bra helt enkelt. 😊 Läs mer
  • 2018-10-08

Sven Lennart M skrev om Svensk Fastighetsförmedling Lerum
    Elise Pettersson

Ang. försäljning Tranbärsvägen 33, Floda Oryd 1:110

Har på alla sätt blivit bemött professionellt av Elise. Hon är kunnig och tillmötesgående. All dokumentation i samband med försäljningen har skett på ett proffsit sätt.

Med vänlig hälsning

Lennart Magnusson Läs mer
  • 2018-09-24

Johan B skrev om Svensk Fastighetsförmedling Lerum
    Köpt bostad.
    Proffsigt och väldigt bra service! Läs mer
  • 2018-09-20

Marcus Tommy J skrev om Svensk Fastighetsförmedling Lerum
    Ett väldigt bra bemötande och engagemang. Kunde svara på frågorna man hade om radhuset. Läs mer
  • 2018-09-20

Jhonna S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Lerum
    Köpt hus sen sålt vårt radhus. Fantastisk mäklare på alla sätt. Vår mäklare Elise kanji varmt rekommendera. Tack för allt! Läs mer
  • 2018-09-11

Jenny G skrev om Svensk Fastighetsförmedling Lerum
    Fick ett ödmjukt, kunnigt och engagerat bemötande av denna mäklare då vi sålde vår villa. Rekommenderar henne varmt! Läs mer
  • 2018-09-01

Uros K skrev om Svensk Fastighetsförmedling Lerum
    Broker was extremely helpful and easy to reach. Made whole process of buying apartment simple and enjoyable. Läs mer
  • Ulla D

2018-08-29

Ulla D skrev om Svensk Fastighetsförmedling Lerum
    Vi har precis sålt Norrskensvägen. 23
    44340 Gråbo
    Vi är mycket nöjda med mäklaren!
    Hon är mycket trevlig och kompetent. Läs mer
  • John J

2018-08-18

John J skrev om Svensk Fastighetsförmedling Lerum
    Svårt att hitta bättre mäklare vid köp
    Han får inte 10 poäng utan 100 poäng
    Helt klart rätta känslan för sina kunder
    Kan inte bli bättre
    Vi är super nöjda med allt Läs mer
  • Pernilla T

2018-08-07

Pernilla T skrev om Svensk Fastighetsförmedling Lerum
    Trevlig och tillmötesgående. Påläst kring objektet. Flexibel. Strukturerad vid kontraktsskrivningen. Läs mer
  • 2018-06-27

David W skrev om Svensk Fastighetsförmedling Lerum
    Vi har sålt bostadsrätt. Ansvarig mäklare har agerat med föredömlig professionalism och vägt våra önskemål mot hennes expertis på en mycket bra sätt. Bilder och beskrivning av bostad lockade väldigt många intressenter och slutpriset hamnade på vad vi hade som target. Detta trots en lite sviktande bostadsmarknad. Vi är mycket nöjda och rekommenderar verkligen mäklaren! Läs mer
  • 2018-06-16

Jens N skrev om Svensk Fastighetsförmedling Lerum
    Jag har precis sålt mitt radhus med en förhandsvisning. Jag är väldigt nöjd med bemötandet från mäklaren Elenor Fehrm som tagit hela försäljningen på ett proffesionellt sätt. En personlig mäklare jag kan rekommendera. 5 stora badbollar till Elenor för sitt engagemang 🏡
    / jens Läs mer
  • 2018-06-14

Adrian Veton B skrev om Svensk Fastighetsförmedling Lerum
    Har precis köpt vår första bostadsrätt med hjälp av en underbar mäklare. Blev alltid bemött på ett bra sätt redan från visningen till kontraktsskrivningen. Vi är oerhört nöjda!! Läs mer
  • 2018-05-14

Jakob S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Lerum
    Mycket bra i kommunikationen, verkar noga med att båda säljare och köpare blir nöjda! Läs mer
  • 2018-05-03

Kasper Bonna L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Lerum
    Flott behandling. Informativt og ryddig. Läs mer
  • Lotta S

2018-04-28

Lotta S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Lerum
    Elise Pettersson är den absolut bästa mäklaren som finns. Jag kan varmt rekommendera henne och hennes medarbetare.
    Proffsig ,raka besked och mycket kunnig .
    Så nöjd Läs mer
  • 2018-04-22

Sofia S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Lerum
    Vi sålde vår villa med hjälp av Elenor på Svensk fastighetsförmedling i Lerum. Vi upplevde att vi kunde ha en öppen och rak kommunikation med Elenor som lyssnade till våra önskemål och funderingar kring försäljningen av vårt hus.
    Försäljningen gick smidigt och det kändes tryggt. Vi blev mycket nöjda med resultatet. Läs mer
  • 2018-03-26

Stefan O skrev om Svensk Fastighetsförmedling Lerum
    vänligt, kunnigt, effektivt
    kan sitt arbete väl Läs mer
  • 2018-03-24

Gullbritt G skrev om Svensk Fastighetsförmedling Lerum
    Ett stort tack till Elenor Fermh, som smidigt och rationellt skött vår husaffär. Vänligt, seriös bemötande och därutöver en snabb återkoppling vid frågor gör att vi rekommenderar henne varmt. Gull-Britt och Ralph Läs mer
  • Per K

2018-03-01

Per K skrev om Svensk Fastighetsförmedling Lerum
    Bra , Snabb och välfungerande kontakt Läs mer
  • 2018-02-22

Peter Roland N skrev om Svensk Fastighetsförmedling Lerum
    Jättebra upplevelse av elenor, hon var lätt nåbar och kontakten oss i mellan fungerade väldigt bra.
    Helhets intrycket var väldigt bra och jag kan rekommendera henne som mäklare :) Läs mer
  • 2018-02-13

Lars Göran O skrev om Svensk Fastighetsförmedling Lerum
    Vi är mycket nöjda med Svensk Fastighetsförmedling och hur mäklarna har skött uppdraget på ett bra sätt och visat stor kunskap och proffsighet.
    Vi kommer att rekommendera Er till andra kunder och vill därmed ge dom bästa rekommendationer.

Tack Elise Läs mer
  • 2018-02-12

Emelie R skrev om Svensk Fastighetsförmedling Lerum
    Bra och trevligt bemötande. Snabb och flexibel. Bra bemötande och professionell. Läs mer
  • 2018-01-26

Amir K skrev om Svensk Fastighetsförmedling Lerum
    Mycket bra bemötande och informationsrik! Läs mer
  • 2018-01-24

Martina Elaine O skrev om Svensk Fastighetsförmedling Lerum
    Elenor på Svensk fastighets förmedling. Finns inget negativt att säga om henne. Hjälpsam, personlig, proffsig är de ord jag minst sagt kan använda mig av. Jag/ vi är super nöjda med allt! Tack Elenor för att just du sålde vår lägenhet. Varma rekommendationer! Läs mer

Brobacken 6, 443 30 Lerum