Alla kategorier Mäklare Västra Götaland Lerum Svensk Fastighetsförmedling Svensk Fastighetsförmedling Lerum

Svensk Fastighetsförmedling Lerum

Brobacken 6, 443 30 Lerum — Visa karta

Här på Svensk Fastighetsförmedling i Lerum är vi ett sammansvetsat gäng med lång erfarenhet av att förmedla bostäder i Lerums kommun och stor kunskap om bostäder och bostadsmarknaden.

Har ditt drömhem sjötomt, stort garage eller balkong? Vi kan området och hjälper dig gärna hitta ditt nya boende. Dessutom kan vi hjälpa till genom hela försäljningsprocessen från värdering, via fotografering och visning till att hitta köpare och avsluta affären.

Välkommen in till oss, vi svarar gärna på frågor och snickrar ihop en tjänst som passar just dig och din bostadssituation.

Läs vad 11 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Lerum

• Gustav R
    Gustav R skrev om Svensk Fastighetsförmedling Lerum
    Jag fick ett mycket bra och seriöst bemötande från första stund. Mäklaren levde upp till mina förväntningar och husförsäljningen gick snabbt och smidigt. Bilderna på huset blev mycket fina och marknadsförningen skötte mäklaren mycket bra. Läs mer
  • Linda G
    Linda G skrev om Svensk Fastighetsförmedling Lerum
    Proffsigt bemötande från start men saknar lite mer konkreta råd och hjälp med att förbereda visningen.
    Hade även önskat och förväntat mig ett mer aktivt arbete med att hitta tänkbara köpare och att kolla upp budgivarnas möjlighet att betala åtminstone utgångspriset. Läs mer
  • Mats N
    Mats N skrev om Svensk Fastighetsförmedling Lerum
    Elise är trevlig, kunnig och engagerad. Läs mer
  • Pia Elisabeth B
    Pia Elisabeth B skrev om Svensk Fastighetsförmedling Lerum
    Profffsigt bemötande ,seriös och trovärdig . Läs mer
  • Kristina J
    Kristina J skrev om Svensk Fastighetsförmedling Lerum
    Har alltid anlitat Svensk fastighetsförmedling när jag har sålt ! Är så otroligt nöjd med all fin hjälp och kontakten mellan mig och mäklaren har vart suverän! Super nöjd! Läs mer
  • Mare H
    Mare H skrev om Svensk Fastighetsförmedling Lerum
    Vi är mycket nöjda med vår mäklare. Kunnig och hade svar på våra frågor. Vi rekommenderar honom varmt till våra bekanta som går i säljartankar. Läs mer
  • Anki J
    Anki J skrev om Svensk Fastighetsförmedling Lerum
    Min mäklare vill jag ge världens största bukett med rosor han har allt en mäklare ska ha.Kommer rekomendera honom till alla jag känner som ska sälja även jag själv om jag ngngång ska sälja igen så finns de bara en "Fabbe" Läs mer
  • Tobias J
    Tobias J skrev om Svensk Fastighetsförmedling Lerum
    Vår upplevelse av Fabrizio Messina som
    mäklare har varit över all förväntan. När man efter ett beslut om att sälja sitt hem och börja på nytt någon annanstans , i en ny fas, kändes det för oss som en djungel vad gäller mäklarvärlden. Vi beslutade oss för att välja fabrizio som vår mäklare efter en bra magkänsla och det beslutet har vi inte ångrat en sekund . Fabrizio har med sitt varma sätt, trygga intryck och sin otroliga proffsighet guidat oss igenom vår försäljning på ett fantastiskt sätt! Hade det inte varit för att vi nu flyttar till annan ort så hade vi tveklöst tagit kontakt med Fabrizio igen vid vår nästa försäljning! Läs mer
  • Solweig J
    Solweig J skrev om Svensk Fastighetsförmedling Lerum
    Seriös mäklare som gav konkreta o sunda råd inför fotografering o visning. Trevligt bemötande. Kan ge rekommendation till andra säljare. Läs mer
  • Stefano C
    Stefano C skrev om Svensk Fastighetsförmedling Lerum
    Vi anlitade Svensk Fastighetsförmedling i Lerum och deras säljare Fabrizio. Mycket bra stöd i processen innan försäljning och under tiden. Bra bollplank om strategi och hur vi borde göra. VI kom fram till att börja samarbetet med deras tjänst Läge + eftersom vi inte hade bråttom att sälja men att vi var noga med att redogöra för den prisnivå vi var nöjd med. Allt blev perfekt och vi sålde vårt hus inom någon månad med endast ett par exklusiva visningar och därefter gjorde vi affär. Läs mer
  • Jan-Erik F
    Jan-Erik F skrev om Svensk Fastighetsförmedling Lerum