Svensk Fastighetsförmedling Lerum

Svensk Fastighetsförmedling Lerum

• BadgeSevenYears
Ring 0302-103 50 Dela

Här på Svensk Fastighetsförmedling i Lerum är vi ett sammansvetsat gäng med lång erfarenhet av att förmedla bostäder i Lerums kommun och stor kunskap om bostäder och bostadsmarknaden. Har ditt drömhem sjötomt, stort garage eller balkong? Vi kan området och hjälper dig gärna hitta ditt nya boende. Dessutom kan vi hjälpa till...

411 omdömen om Svensk Fastighetsförmedling Lerum

Ann S
Sålde sin lägenhet med hjälp av Elise Pettersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Lerum
Norra Hallsås

Elise är jätteduktig! Hon är kunnig, trevlig och hjälpsam, alltid snabb på att återkoppla. Hon har verkligen levt upp till våra förväntningar, och jobbat hårt för oss under lågkonjunkturen. Vi rekommenderar henne varmt!

Margareta H
Sålde sitt hus med hjälp av Fabrizio Messina en del av Svensk Fastighetsförmedling Lerum

Kunnig, kundorienterad, serviceminded

Daniel L
Sålde sitt hus med hjälp av Sofia Peander en del av Svensk Fastighetsförmedling Lerum
Lerum

Enkelt och smidigt. Vi fick all information vi behövde och bra återkoppling hela tiden.

Jenny H
Sjövik

Kunnig, trevlig, proffsigt bemötande. Har bara positivt att säga

Katarina S
Lerum

Trevligt bemötande, mäklaren levde upp till mina förväntningar allt gick smidigt, lite rörigt vid budgivningen men annars jättebra jobb från mäklaren hjälpsam och kom med både stöttning och goda råd

Emil B
Köpte sitt hus med hjälp av Sofia Peander en del av Svensk Fastighetsförmedling Lerum
Lerum

En engagerad och inlyssnande mäklare. Hade inga speciella förväntningar men mötte en person som märkbart kan sitt jobb.

Conny H
Sjövik

Lyhörd, kunnigt, trevlig, saklig, rolig. Förklarade tydligt hur läget på marknaden var och hur vi skulle tänka och agera. En proffsig försäljare med glimten i ögat!

Gabriel H
Köpte sin lägenhet med hjälp av Sofia Peander en del av Svensk Fastighetsförmedling Lerum
Centralt

Det har gått jätte bra att ha Sofia som mäklare.

Sonja J
Sålde sin lägenhet med hjälp av Sofia Peander en del av Svensk Fastighetsförmedling Lerum
Centralt

Vi tyckte att Sofia var väldigt bra! Hon lyssnade på vad vi ville, försökte göra allt så smidigt som möjligt, omtänksam och kunnig

Ronnie I
Centralt

Jättetrevlig,proffsig och engagerade sig verkligen i försäljningen. Vill rekommendera henne till alla som går i sälj eller köptankar. Trodde det skulle bli svårt att sälja lägenheten i dessa tider men allt gick snabbt och smidigt.

Anna B
Centralt

Service minded, trevlig och tillmötesgående på alla plan!

Fredrik N
Sålde sitt hus med hjälp av Elise Pettersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Lerum
Stamsjön

Elise har den perfekta avvägningen av professionellt och personligt bemötande med såväl spekulanter som säljare.

Lisa N
Stamsjön

Vi har använt Elise vid två försäljningar och har varit lika nöjd vid båda två ⭐️ Elise har haft ett proffsigt bemötande i sitt genomförande av hela processen vid vår husförsäljning. Hon ger ett lugnt och tryggt bemötande och lotsar säkert genom alla frågor som dyker upp. Tar sig alltid tid och finns vid ens sida. Kan vart rekommenderar Elise till andra som går i köpa eller säljtankar //Lisa

Merja A
Ljunghögen

Hon har bra koll på läget och informerade oss kontinuerligt under hela husförsäljningen. Mycket fint bemötande.

Gerd Britt-Marie O
Berghult

Vänlig, glad och trevlig. Intresserad, lyhörd och saklig. Infriade mina förväntningar. Upplyste om tips och råd inför min fastighetsförsäljning. Lätt att komma i kontakt med. Lät mig ta tid att tänka igenom affären. Jag är mycket nöjd.

Peter M
Köpte sitt hus med hjälp av Elise Pettersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Lerum
Ljunghögen

Kunning mäklare med god teknisk kunskap om huset. Skötte budgivning/förhandling på ett proffsigt vis i säljarens intresse.

Gerda Margareta K
Sålde sin lägenhet med hjälp av Fabrizio Messina en del av Svensk Fastighetsförmedling Lerum
Almekärr

Fabricio Messina hade jag redan mött när jag köpte Eklövsvägen 208. Eftersom jag fått ett gott intryck och kom ihåg hans positiva sätt att få affären i lås, så vände jag mig till honom nu också. Jag blev inte besviken. Klara och tydliga besked om gången , lätt att komma i kontakt, tröst när situationen var oöverskådlig.

Johan W
Olstorp

Sakligt, professionellt och med god kännedom.

Kent H

Kommunikativ, tydlig och trevlig

Britt Carina R
Centralt

Har sen tidigare positiva erfarenheter av Elise, så det var ett enkelt val. Med rådandet omständigheter i bostadsmarknaden idag, tycker vi att allt sköts som förväntat.. Elise har visat engagemang och lyhördhet gentemot oss som säljare.

Anna A
Lekstorp

Mycket bra, Fabrizio har varit förtroendeingivande och kompetent

Therése T
Uddared

Mycket trevlig och tillmötesgående mäklare. Proffesionell och kunnig! Tacksamma för all hjälp och kontakt. Rekommenderar starkt!

Johanna B
Norra Hallsås

Vi är väldigt nöjda med Elise som mäklare. Engagerad, lyhörd, lätt att kommunicera med och har en bra fingertoppskänsla i en svår marknad. Rekommenderas!

Kent E
Nordåsen

Fabrizio är en trevlig person, som hela tiden under processen var ärlig och visade på både risker som mäjligheter. Han var lätt ptata med och både han och mäklarassistent Sofia gjorde ett jättefint jobb med försäljningen av mitt hus,vilket jag är enormt tscksam för. Mvh Kent Eriksson

Maria E
Centralt

Fabrizio har under hela bostadsaffären varit väldigt närvarande och stöttande, vilket har kännts extra viktigt när marknaden är svajig. Jag har kännt att han har stor kunskap om marknaden och har gett oss bra vägledning. Allt har varit toppen.

Anna A
Köpte sitt hus med hjälp av Fabrizio Messina en del av Svensk Fastighetsförmedling Lerum
Centralt

Mycket trevligt och seriöst bemötande. Ingav stort förtroende.

Johanna H
Stanum

Jättebra och tillmötesgående mäklare

Brita Ingela J
Gråbo

Bra bemötande, presenterade objektet på ett bra sätt, ”lagom” med information utan att vara påträngande. Gav tillräckligt bra intryck för att få uppdraget att sälja vårt hus.

Mikael H
Gråbo

Professionell, hjälpsam , rådgivande, drivande och rak

Lenny H
Gråbo

Fabrizio var rekommenderad innan vi valde at vända oss till Svensk Fastighetsförmedling. Fabrizio har levt upp till våra redan högt ställda förväntningar och mer där till. Jag kommer att rekommendera Fabrizio framöver till vänner och kolleger om de går i sälj eller köptankar. // Lenny

Chi Z
Köpte sin lägenhet med hjälp av Elise Pettersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Lerum
Centralt

Elise is really professional, kind and patient. She spent quite a lot of time on explaining the contract contents for me. when I have some troubles to include my wife as a owner, she really helps a lot, such as contacting the owner, organizing the new contract. I really appreciate her kind help.

Jessica B
Centralt

Elise är professionell i allt från första bemötande i telefon som på plats vid första mötet. Hon är informativ, hjälpsam och trevlig! Att sälja med Elise har varit spännande!

Mikael J
Centralt

Glad, trevlig, positiv, seriös, hjälpsam mäklare/person!! Tack!!🌟🌞

Christina A
Centralt

Underbart hjälpdam och förstående mäklare. Mycket kompetent och kunnig. Bara positiv och trevlig.

Magnus M
Köpte sitt hus med hjälp av
Sjövik

Bra på att återkoppla och kommunikativ.

Terese E

Elenor förstod snabb vad vi sökte och hjälpte och med en snabb och smidig affär. Vi är supernöjda med vårt köp och med vår mäklare!

Anders O
Sålde en tomt med hjälp av Elise Pettersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Lerum
Alingsås

Of the 5 real estate transaction I made the last few years, this was the fastest and smoothest by far. Much thanks to Elise's professionalism and "get it done" attitude. 10 days (including the Eastern holiday) from the buyers first contact to signed contract is pretty good to me. Especially considering I could do it all from my armchair in Colorado. Thanks Elise.

Annie L
Köpte sin lägenhet med hjälp av
Centralt

Hon är underbar! Kompetent, professionell. Snäll men inte tillgjord. Toppen!

Lars H
Ljunghögen

Hon har rätt kompetens och alltid ett trevligt bemötande..

Saija K
Gråbo

Behövde hjälp med att sälja min lägenhet. Kontaktade Elenor Fehrm och hon var så hjälpsam från början till slut. Mycket engagerad och lättillgänglig. Elenor är professionell och har ett mycket bra bemötande. Kommer anlita henne igen vid framtida försäljningar.

Alexander R
Stanum

Sålde min bostad med hjälp av Elenor och hon är grym på de hon gör 💪💪

Håkan Peter B

Ellinor Ferm har varit toppen igenom hela processen. Tack för ett grymt arbete!

Lena G
Södra

Hon är mycket vänlig, tillmötesgående, lyssnande, handlingskraftig, effektiv och kommunikativ. Hon hade tid för oss och upprätthöll kontinuerlig kontakt under hela säljresan. Vi har varit på samma ”våglängd ” och allt känts bra, trots en viss nervositet från vår sida - att sälja och fatta stora ekonomiska beslut är inte lätt, dialogen med Elenor hjälpte. Hennes kunskaper, erfarenheter och kundunderlag från tidigare försäljningar i bostadsrättsföreningen var också bra.

Emelie H
Stenkullen

Otroligt engagerad, noggrann och går alltid att få tag på. Löste en snabb skrivning fastän hon själv hade semester och befann sig på annan ort.

Mathias S
Centralt

Hon har kämpat på jätte bra med våran hus försäljning, hjälp till med allt , återkoppla fort om det är något vi undrade över, kan rekommenderar henne till alla som är i hus säljar tankar /// fam Svensson

Peter L
Ljunghögen

Kunnig, bra bemötande. Vi sålde på en svårare marknad så fick sänka pris och ha många visningar. Under rådande förhållanden är vi nöjda.

Sofie G
Köpte sin lägenhet med hjälp av
Lerum

Fick ett proffsigt bemötande med bra och viktig information. Elenor är även mycket effektiv och kunnig.

Olof W
Hyltorna

Elise är kunnig, tydlig och trevlig. Vi är jättenöjda!

Julia H
Hyltorna

Vi är mycket nöjda med Elises bemötande och samarbete med oss vid vårt första husköp. Allt har gått smidigt och enkelt. Vi har fått svar på alla frågor och känt oss trygga. Nu har vi skrivit på kontraktet för vårt drömhus.

Christoffer B
Lekstorp

Väldigt bra på allt egentligen, inte varit något som önskats mer än den service vi fått Toppen helt enkelt :)