Jennifer Wengefelt
Registrerad mäklare sedan 2019
Aktiv på Reco.se sedan 2019
2019-04 - 2020-03

Läs vad 6 Läs vad Jennifer Wengefelt

• Eivy B sålde sin lägenhet med hjälp av Jennifer Wengefelt en del av Svensk Fastighetsförmedling Lerum

2020-03-25

Lerum - Centralt
    Jag har sålt min lägenhet i Lerum och Jennifer var min mäklare. Jag blev bemött på ett jättetrevligt sätt. Svarade alltid i telefon om jag undrade ngt. Var mycket tillmötesgående, hjälpsam och trevlig. Jag tyckte att mäklaren levde upp till mina förväntningar. Allt fungerade väldigt bra!

Hälsningar Eivy Boman Läs mer
  • Mia A köpte sin lägenhet med hjälp av Jennifer Wengefelt en del av Svensk Fastighetsförmedling Lerum

2020-03-24

Lerum - Centralt
    Trevligt bemötande, kunnig och påläst, proffsig och varm med ett stort tålamod. Läs mer
  • Lenika I köpte sitt hus med hjälp av Jennifer Wengefelt en del av Svensk Fastighetsförmedling Lerum

2020-03-23

Lerum
    Bra kommunikation, rak och ärlig. Skönt att kunna smsa med mäklare då det ibland är lättare under arbetstid. Läs mer
  • Sandra R köpte sitt hus med hjälp av Jennifer Wengefelt en del av Svensk Fastighetsförmedling Lerum

2020-01-22

Floda - Nordåsen
    Vi köpte villa (Nya Nordåsvägen 36) där Jennifer var ansvarig mäklare.
    Hon kändes proffsig och var väldigt trevlig.
    Hon återkopplade snabbt när vi hade frågor.
    Det hela har gått väldigt smidigt och vi är mycket nöjda. Läs mer
  • Peter R sålde sitt hus med hjälp av Jennifer Wengefelt en del av Svensk Fastighetsförmedling Lerum

2019-11-09

Centralt
    Försäljning av villa.
    Mycket proffsigt bemötande.
    Här var man tydliga och strukturerade vilket skapade trygghet. Alltid tillgänglig och lätt att föra en dialog med. Läs mer
  • Marianne J skrev om Jennifer Wengefelt en del av Svensk Fastighetsförmedling Lerum

2019-09-25

Köpt bostadsrätt i Floda.

Mycket nöjd med mäklaren, proffsig och trevlig. Läs mer

Andra mäklare hos Svensk Fastighetsförmedling Lerum

Elise Pettersson