Jennifer Wengefelt är mäklare på Svensk Fastighetsförmedling Lerum

och har varit registrerad mäklare sedan 2019. Jennifer Wengefelt har varit aktiv på Reco.se sedan 2019 och har fått 13 omdömen sedan 2019-09-25. Jennifer Wengefelt har haft 14 försäljningar det senaste året och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2019-10 - 2020-09

Läs vad 13 Läs vad Jennifer Wengefelt

• Vi var jättenöjda med Jennifer när vi köpte vår tomt genom henne. Alltid jättetrevligt bemötande och väldigt hjälpsam. Svarade alltid när man hade frågor via telefon eller sms. Hon gav oss proffsig hjälp hela vägen. Kunde inte blivit bättre! Vi kan varmt rekommendera Jennifer som mäklare!
    2020-10-07
    Tack snälla för detta fina omdöme, vad glad jag blir! Lycka till med allt kring de nya huset ni ska bygga! 😊😊

Visa svar
  • Vi var mycket nöjda med Jennifer när hon sålde vårat hus. Snabb och bra återkoppling hela tiden. Och när Jennifer var ledig 2 dagar skötte Fabrizio, som också var insatt i objektet kontinuerligt kontakten med oss.
    2020-09-22
    Tack snälla!🙏 Jätteroligt att höra att ni är nöjda, har varit en ära att få sälja er pappas hus.

Visa svar
  • Proffsig och trevligt bemötande!
    2020-08-19
  • Vi är väldigt nöjda med Jennifers insats när vi sålde sommarstugan. Kan varmt rekommendera henne.
    Kia J sålde sin stuga med hjälp av Jennifer Wengefelt en del av Svensk Fastighetsförmedling Lerum
    2020-06-24
    • 2:a
    • 42.0 m²
    • Gorås
    2020-06-24
  • Jennifer var väldigt engagerad vid försäljningen av mitt hus. Lätt att kommunicera med, proffsig och kunnig. Hon gjorde det där lilla extra för att processen skulle gå så smidigt som möjligt. Varma rekommendationer!
    Magnus H sålde sitt hus med hjälp av Jennifer Wengefelt en del av Svensk Fastighetsförmedling Lerum
    2020-05-23
    • 135.0 m²
    • Lekstorp
    2020-05-23
  • Vi köpte villa via Jennifer och fick ett vänligt bemötande där hon gjorde vad som krävdes för att få våra frågor besvarade och med snabb återkoppling. Dock så kändes hennes arbetssätt vid vissa tillfällen stressigt, t ex vid budgivning och kontraktskrivning.
    Axel L köpte sitt hus med hjälp av Jennifer Wengefelt en del av Svensk Fastighetsförmedling Lerum
    2020-05-05
    • 133.0 m²
    • Stenkullen
    2020-05-05
    Hej Axel! Tack för ditt omdöme. Tråkigt att du känner att de momenten blev stressiga. Det är lite så det är när man köper hus, det går fort. Från budgivning till kontrakt fick ni två dagar extra för att ordna det sista med banken. Hoppas ni är nöjda med helheten och köpa villa är såklart inget man gör varje dag! :)

Visa svar
  • Trevlig och hjälpsam på ett uppriktigt sätt, mina förväntningar infriades .Bra kommunikation +++++
    Lars B sålde sitt hus med hjälp av Jennifer Wengefelt en del av Svensk Fastighetsförmedling Lerum
    2020-04-25
    • 133.0 m²
    • Stenkullen
    2020-04-25
  • Jag har sålt min lägenhet i Lerum och Jennifer var min mäklare. Jag blev bemött på ett jättetrevligt sätt. Svarade alltid i telefon om jag undrade ngt. Var mycket tillmötesgående, hjälpsam och trevlig. Jag tyckte att mäklaren levde upp till mina förväntningar. Allt fungerade väldigt bra! Hälsningar Eivy Boman
    Eivy B sålde sin lägenhet med hjälp av Jennifer Wengefelt en del av Svensk Fastighetsförmedling Lerum
    2020-03-25
    • 3:a
    • 64.0 m²
    • Lerum - Centralt
    2020-03-25
  • Trevligt bemötande, kunnig och påläst, proffsig och varm med ett stort tålamod.
    Mia A köpte sin lägenhet med hjälp av Jennifer Wengefelt en del av Svensk Fastighetsförmedling Lerum
    2020-03-24
    • 3:a
    • 64.0 m²
    • Lerum - Centralt
    2020-03-24
  • Bra kommunikation, rak och ärlig. Skönt att kunna smsa med mäklare då det ibland är lättare under arbetstid.
    Lenika I köpte sitt hus med hjälp av Jennifer Wengefelt en del av Svensk Fastighetsförmedling Lerum
    2020-03-23
    • 100.0 m²