Jennifer Wengefelt
Registrerad mäklare sedan 2019-06-28
Aktiv på Reco.se sedan 2019-09-25
2019-07 - 2020-06

Läs vad 10 Läs vad Jennifer Wengefelt

• Kia J sålde sin stuga med hjälp av Jennifer Wengefelt en del av Svensk Fastighetsförmedling Lerum

2020-06-24

2:a
    Gorås
    Vi är väldigt nöjda med Jennifers insats när vi sålde sommarstugan. Kan varmt rekommendera henne. Läs mer
    Jennifer W gillar detta
  • Magnus H sålde sitt hus med hjälp av Jennifer Wengefelt en del av Svensk Fastighetsförmedling Lerum

2020-05-23

Lekstorp
    Jennifer var väldigt engagerad vid försäljningen av mitt hus. Lätt att kommunicera med, proffsig och kunnig. Hon gjorde det där lilla extra för att processen skulle gå så smidigt som möjligt. Varma rekommendationer! Läs mer
    Jennifer W gillar detta
  • Axel L köpte sitt hus med hjälp av Jennifer Wengefelt en del av Svensk Fastighetsförmedling Lerum

2020-05-05

Stenkullen
    Vi köpte villa via Jennifer och fick ett vänligt bemötande där hon gjorde vad som krävdes för att få våra frågor besvarade och med snabb återkoppling. Dock så kändes hennes arbetssätt vid vissa tillfällen stressigt, t ex vid budgivning och kontraktskrivning. Läs mer
    2020-05-06 Jennifer W svarar Axel L
    Hej Axel!
    Tack för ditt omdöme. Tråkigt att du känner att de momenten blev stressiga. Det är lite så det är när man köper hus, det går fort. Från budgivning till kontrakt fick ni två dagar extra för att ordna det sista med banken. Hoppas ni är nöjda med helheten och köpa villa är såklart inget man gör varje dag! :)
  • Lars B sålde sitt hus med hjälp av Jennifer Wengefelt en del av Svensk Fastighetsförmedling Lerum

2020-04-25

Stenkullen
    Trevlig och hjälpsam på ett uppriktigt sätt, mina förväntningar infriades .Bra kommunikation +++++ Läs mer
    Jennifer W gillar detta
  • Eivy B sålde sin lägenhet med hjälp av Jennifer Wengefelt en del av Svensk Fastighetsförmedling Lerum

2020-03-25

3:a
    Lerum - Centralt
    Jag har sålt min lägenhet i Lerum och Jennifer var min mäklare. Jag blev bemött på ett jättetrevligt sätt. Svarade alltid i telefon om jag undrade ngt. Var mycket tillmötesgående, hjälpsam och trevlig. Jag tyckte att mäklaren levde upp till mina förväntningar. Allt fungerade väldigt bra!

Hälsningar Eivy Boman Läs mer
    Jennifer W gillar detta
  • Mia A köpte sin lägenhet med hjälp av Jennifer Wengefelt en del av Svensk Fastighetsförmedling Lerum

2020-03-24

3:a
    Lerum - Centralt
    Trevligt bemötande, kunnig och påläst, proffsig och varm med ett stort tålamod. Läs mer
    Jennifer W gillar detta
  • Lenika I köpte sitt hus med hjälp av Jennifer Wengefelt en del av Svensk Fastighetsförmedling Lerum

2020-03-23

Lerum
    Bra kommunikation, rak och ärlig. Skönt att kunna smsa med mäklare då det ibland är lättare under arbetstid. Läs mer
    Jennifer W gillar detta
  • Sandra R köpte sitt hus med hjälp av Jennifer Wengefelt en del av Svensk Fastighetsförmedling Lerum

2020-01-22

Floda - Nordåsen
    Fick först ett gott intryck av Jennifer och Fabrizio men när det väl kom till kritan så visade det sig vara helt fel.

Båda två har varit oprofessionella och har inga problem med att ljuga folk rakt upp i ansiktet. Skulle rekommendera alla att välja en annan mäklare! Läs mer
    Jennifer W gillar detta
  • Peter R sålde sitt hus med hjälp av Jennifer Wengefelt en del av Svensk Fastighetsförmedling Lerum

2019-11-09

Centralt
    Försäljning av villa.
    Mycket proffsigt bemötande.
    Här var man tydliga och strukturerade vilket skapade trygghet. Alltid tillgänglig och lätt att föra en dialog med. Läs mer
    Jennifer W gillar detta
  • Marianne J skrev om Jennifer Wengefelt en del av Svensk Fastighetsförmedling Lerum

2019-09-25

Köpt bostadsrätt i Floda.

Mycket nöjd med mäklaren, proffsig och trevlig. Läs mer

Andra mäklare hos Svensk Fastighetsförmedling Lerum

Elise Pettersson