Alla kategorier Mäklare Stockholms län Lidingö Svensk Fastighetsförmedling Svensk Fastighetsförmedling Lidingö

Svensk Fastighetsförmedling Lidingö

Södra Kungsvägen 66, 181 32 Lidingö — Visa karta

Vill du också få ut det mesta av din bostadsförsäljning på Lidingö? Vi på Svensk Fastighetsförmedling vet vad köparna vill ha, vad du ska tänka på inför visning och erbjuder bred marknadsföring i både traditionella och digitala kanaler.

Vi har bra koll på bostadsmarknaden här på Lidingö, men vi vet till exempel också hur du enklast tar dig till skola och jobb och var de trevligaste promenadstråken går. Vi kan Lidingö helt enkelt.

Har du frågor om din nuvarande eller framtida bostad här är du alltid välkommen in till vår BoButik på Södra Kungsvägen. Vi svarar gärna och ger tips och råd!

Läs vad 59 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Lidingö

• Christofer O
    Christofer O skrev om Tina Stening en del av Svensk Fastighetsförmedling Lidingö
    Vi fick ett glatt och trevligt bemötade med bra fokus på service och säkerställan om att besvara våra frågor på ett snabbt och effektivt sätt.
  • Erik R
    Erik R skrev om Tina Stening en del av Svensk Fastighetsförmedling Lidingö
    Tina var proffsig och trevlig i samband med vårt köp. Hon kändes naturlig och seriös. Överlag är vi mycket nöjda med bemötandet.
  • Johanna R
    Johanna R skrev om Hampus Åsén en del av Svensk Fastighetsförmedling Lidingö
    Hampus har varit otroligt serviceinriktad, med oss som säljare i fokus med samtidigt mkt bra hantering med köpare och skapat förtroende.
    2017-10-05 Hampus Å svarar Johanna R
    Hej Johanna & Niclas, Jag är glad att ni är nöjda och det har varit en ära att få hjälpa er med försäljningen. Även stort grattis till rekordpriset :)
  • Joanna K
    Joanna K skrev om Tina Stening en del av Svensk Fastighetsförmedling Lidingö
    Fantastisk engagerande, kunnig, snabb kvinna!
    Gillar henne mycket!
  • Cathrin L
    Cathrin L skrev om Tina Stening en del av Svensk Fastighetsförmedling Lidingö
    Kunnig, vänlig och tillmötesgående!
  • Ana L
    Ana L skrev om Tina Stening en del av Svensk Fastighetsförmedling Lidingö
    Jag fick ett fantastiskt bemötande av Tina Stening. Hon levde upp till mina förväntningar. Jag skulle absolut rekommendera henne till vänner och bekanta.
  • Anna-lena C
    Anna-lena C skrev om Svensk Fastighetsförmedling Lidingö
    Väldigt personligt och varmt bemötande samtidigt som Tina har en gedigen kunskap och stor erfarenhet.
    Otroligt proffsig!
  • Susanne D
    Susanne D skrev om Tina Stening en del av Svensk Fastighetsförmedling Lidingö
    Trevlig men som köpare var det svårt att lita på henne då det ofta kändes som att hon tog säljarens parti och agerade enbart för säljarens räkning. Detta gällde speciellt efter att kontraktet skrivits på.
  • Nathalie J
    Nathalie J skrev om Tina Stening en del av Svensk Fastighetsförmedling Lidingö
    Mycket proffsig och kunnig.
    Var nöjd med henne så valde även henne nästa gång jag skulle sälja min lägenhet.
  • Charlotte D
    Charlotte D skrev om Tina Stening en del av Svensk Fastighetsförmedling Lidingö
    Fantastiskt kunnig mäklare med svar på tal. Trevlig, lätt att nå och ett härligt driv. Vi har rekommenderat henne till många!
  • Cecilia L
    Cecilia L skrev om Tina Stening en del av Svensk Fastighetsförmedling Lidingö
    Tina är kunnig, snabb och rak! Perfekta egenskaper för en mäklare!
  • Marcus S
    Marcus S skrev om Tina Stening en del av Svensk Fastighetsförmedling Lidingö
    Tina har ett vänligt och trevligt bemötande. Hon kunde svara på de frågor jag hade rörande lägenheten och hur själva affären går till. Allt löpte smidigt. Jag fick ett bra intryck av Svensk Fastighetsförmedling Lidingö.
  • Mikael H
    Mikael H skrev om Tina Stening en del av Svensk Fastighetsförmedling Lidingö
    mycket god! Alltid tillgänglig och professionell i sin dialog. Kompetent och kunnig inom sitt området och ett bra kontaktnät. Vi är mycket nöjda med att vi valde Tina som mäklare.
  • Cecilia S
    Cecilia S skrev om Peter Hedbeck en del av Svensk Fastighetsförmedling Lidingö
    En kunnig driven mäklare som man kände att han gick att lita på korrekt uppförande mot både säljare och köpare svarade alltid på frågor och lyssnade jag är mycket nöjd
  • Per H
    Per H skrev om Tina Stening en del av Svensk Fastighetsförmedling Lidingö
    Tina är toppen! Professionell och engagerad.
  • Karin L
    Karin L skrev om Tina Stening en del av Svensk Fastighetsförmedling Lidingö
    Proffsigt och kunnigt bemötande från början till slut. Vi kände oss trygga med värdering och budgivningen gick över förväntan.
    Tina och även Lotta skötte allt på bästa sätt och vi kommer absolut att rekommendera de för andra.
  • Agneta L
    Agneta L skrev om Tina Stening en del av Svensk Fastighetsförmedling Lidingö
    Tina är en mycket varm och tillmötesgående person som man lätt får förtroende för. Hon förstod min oro över detta mitt livs affär och hade konstruktiva lösningar. Tyvärr var det till slut fel tidpunkt att sälja och det blev slutligen bara en köpare varvid priset blev lägre än utgångspriset. Här skulle jag nog väntat och/eller bytt mäklare/mäklarfirman. Så i sin roll tror jag Tina gjorde bra ifrån sig, fast då kändes det att hon mer månade om köparen än mig, säljaren.
  • Danielle Ester S
    Danielle Ester S skrev om Tina Stening en del av Svensk Fastighetsförmedling Lidingö
    Allt gick bra, fick bra stöd och vägledning både gällande köp och försäljning av bostad. Vi fick vad vi förväntat för huset som vi sålde. Sammanfattningsvis är jag väldigt nöjd med mitt val av mäklare.
  • Martin R
    Martin R skrev om Tina Stening en del av Svensk Fastighetsförmedling Lidingö
    Jag har vid flera tillfällen träffat Tina som alltid har bra koll på olika områden, är påläst på objekten, är hjälpsam och lyhörd.
  • Cristina G
    Cristina G skrev om Tina Stening en del av Svensk Fastighetsförmedling Lidingö
    Bra bemötande! Fötroendeingivande.
    Dock hade vi väntat oss att hon jobbade lite mer aktivt med priset.
    Stor besvikelse när hon inte var med när affären avslutades mellan oss utan skickade nån annan. Och informerade inte innan.
  • Tor V
    Tor V skrev om Tina Stening en del av Svensk Fastighetsförmedling Lidingö
    Väldigt bra bemötande och proffsigt hanterande av vår lägenhetsaffär.
  • Emma E
    Emma E skrev om Lotta Cavalli-Björkman en del av Svensk Fastighetsförmedling Lidingö
    Lotta var snäll och kollade upp allt om lägenheten som jag undrade över, tog oss som köpare seriöst och gav oss den support vi behövde.
  • Gunnar G
    Gunnar G skrev om Tina Stening en del av Svensk Fastighetsförmedling Lidingö
    Bästa tänkbara bemötande genom hela processen och ett mycket tillfredsställande resultat av försäljningen.
  • Carl Simon S
    Carl Simon S skrev om Tina Stening en del av Svensk Fastighetsförmedling Lidingö
    Hjälpsam med att få till visningar.
  • Christer O
    Christer O skrev om Tina Stening en del av Svensk Fastighetsförmedling Lidingö
    Lätt att ha o göra med, förstod vad vi önskade en mäklare, bra att hon kände till säjområdet
    Och att hon hade kontakter tidig med ev. köpare
  • Lena M
    Lena M skrev om Lotta Cavalli-Björkman en del av Svensk Fastighetsförmedling Lidingö
    Proffs och väldigt trevlig. Fötterna på jorden
  • Lena M
    Lena M skrev om Tina Stening en del av Svensk Fastighetsförmedling Lidingö
    Hade så lite kontakt med henne pga sjukdom så jag kan inget säga
  • Ingrid M
    Ingrid M skrev om Tina Stening en del av Svensk Fastighetsförmedling Lidingö
    Funkade mkt bra
    Tillmötesgående driven o alltid tillgänglig
  • Ylva S
    Ylva S skrev om Lotta Cavalli-Björkman en del av Svensk Fastighetsförmedling Lidingö
    Lotta var proffsig och mycket lätt att förstå. Samarbetet var bra och jag kände att jag fick relevant information. Jag är mycket nöjd.
  • Anna-lena C
    Anna-lena C skrev om Tina Stening en del av Svensk Fastighetsförmedling Lidingö
    Mycket personlig och otroligt professionell

Kan varmt rekommendera Tina
  • Micha R
    Micha R skrev om Tina Stening en del av Svensk Fastighetsförmedling Lidingö
    Trevligt bemötande och varm person men ingen ordning alls på papper och processen - rena röran. Vi saknar fortfarande dokument. Vi skulle inte rekommendera Tina till vänner och bekanta som ska köpa eller sälja hus.
  • Einar Ö
    Einar Ö skrev om Peter Hedbeck en del av Svensk Fastighetsförmedling Lidingö
    Erfaren, kunnig och balanserad mäklare som lyssnar på mina synpunkter. Pålitlig.
  • Aisha N
    Aisha N skrev om Lotta Cavalli-Björkman en del av Svensk Fastighetsförmedling Lidingö
    Jag var riktigt nöjd med Lotta, vi klickade och jag kände mig trygg i en situation som kan många gånger vara påfrestande. En bostads affär kan vara skrämmande, spännande och ångestfylld men Lotta fick mig att hitta lugnet och jag kände mig tygg hela vägen från start till slut. Tack Lotta

Med vänliga hälsninga
    Aisha Nalusiba
  • Janne H
    Janne H skrev om Tina Stening en del av Svensk Fastighetsförmedling Lidingö
    Tina Stening sålde våran lägenhet på Lidingö Våren 2017. Vi upplevde Tina som väldigt engagerad & hon var tillgänglig under hela processen. Hon är kunnig & mycket professionell. Vi kan varmt rekommendera Tina & ska vi sälja bostad igen kommer vi att absolut att anlita Tina.

Dan & Janne
  • Lotti K
    Lotti K skrev om Tina Stening en del av Svensk Fastighetsförmedling Lidingö
    Hon var trevlig. Jag vet inte om jag tycker att hon fick bästa priset eller hade sådan koll på detaljer som jag skulle viljat.
  • Joakim E
    Joakim E skrev om Tina Stening en del av Svensk Fastighetsförmedling Lidingö
    Kompetent och förtroendeingivande.
  • Jan L
    Jan L skrev om Tina Stening en del av Svensk Fastighetsförmedling Lidingö
    Utmärkt bemötande, bra påläst, kunnig och angenäm kontakt
  • Martin A
    Martin A skrev om Tina Stening en del av Svensk Fastighetsförmedling Lidingö
    Oerhört professionell. Ordning, reda och mycket serviceinriktad. Jag kan varmt rekommendera Tina Stening om du funderar på att sälja fastighet.
  • Tove E
    Tove E skrev om Tina Stening en del av Svensk Fastighetsförmedling Lidingö
    Bra, mycket trevligt, proffsigt och vänligt bemötande. Tillgänglig för frågor genom hela processen.
  • Jenny R
    Jenny R skrev om Tina Stening en del av Svensk Fastighetsförmedling Lidingö
    Fantastiskt bemötande. Vi hade nära kontakt, även när jag skulle köpa lägenheten som även hon hjälpte mig att hitta.
    Vår försäljning blev grym. Tina är bäst!!
  • Therese M
    Therese M skrev om Tina Stening en del av Svensk Fastighetsförmedling Lidingö
    Tina Stening har varit mycket korrekt, lätt att kommunicera med, löser även svårare ägandeformer. Varma rekommendationer!
  • Evelina B
    Evelina B skrev om Tina Stening en del av Svensk Fastighetsförmedling Lidingö
    Vi fick ett mkt bra bemötande och hon levde upp (till) och över våra förväntningar. :)
  • Yu T
    Yu T skrev om Lotta Cavalli-Björkman en del av Svensk Fastighetsförmedling Lidingö
    Väldigt trevlig, hjälpsam och tillmötesgående. Lotta kan Lidingö väldigt väl och som säljare kände jag mig trygg.
  • Per O
    Per O skrev om Tina Stening en del av Svensk Fastighetsförmedling Lidingö
    När vi skulle sälja vår bostadsrätt kontaktade jag flera mäklare för pris m.m. Jag hade tidigare anlitat Svensk Fastighetsförmedling när vi sålde ett radhus. Det blev nu Tina Stening, som gav ett fast pris till en viss nivå och sedan procent.
    Tina gav ett gediget och kunnigt intryck och därför fick hon förmedlingen. Vi var mycket nöjda med hennes visning av lägenheten och senare försäljningen.
    Jag kan nämna att dyraste anbud av andra förmedlare var mer än dubbelt så hög.
  • Christopher K
    Christopher K skrev om Peter Hedbeck en del av Svensk Fastighetsförmedling Lidingö
    Mycket trevlig och professionell samt rak i sin kommunikation
  • Alban Uzoma N
    Alban Uzoma N skrev om Tina Stening en del av Svensk Fastighetsförmedling Lidingö
    Hon är bara bäst , bäst bäst .

Hon gör allt rätt , snäll, trevligt och vill hjälpa alltid .

Finns ingen bättre än Tina
  • Peter E
    Peter E skrev om Tina Stening en del av Svensk Fastighetsförmedling Lidingö
    Jag uppfattar mäklaren som professionell, kunnig och trevlig.
  • Anna S
    Anna S skrev om Lotta Cavalli-Björkman en del av Svensk Fastighetsförmedling Lidingö
    Superengagerad och lösningsfokuserad. Alltid tillgänglig.
  • Linda J
    Linda J skrev om Hampus Åsén en del av Svensk Fastighetsförmedling Lidingö
    Det är alltid extra nervöst att sälja sin lägenhet för första gången, jag träffade därför många mäklare innan jag bestämde mig för Hampus. Hampus visade direkt att han var kunnig på Lidingö-området där jag sålde och han kände till marknaden väl! Jag fick därför direkt förtroende för honom.

Jag kände mig trygg med Hampus under hela processen och rekommenderar honom varmt.

/Linda Johansson
    2017-09-25 Hampus Å svarar Linda J
    Hej Linda, Tusen tack för den fina rekommendationen, det värmer att höra att du var nöjd med mig som mäklare. Vi ses vid tillträdet!
  • Ann-Charlotte S
    Ann-Charlotte S skrev om Hampus Åsén en del av Svensk Fastighetsförmedling Lidingö
    Träffade fyra olika mäklare, valet av Hampus var självklart
    Första mötet ingav förtroende och han kändes rak, ärligt och tydligt. Han informerade helat tiden vad som hände, kom med råd, sa vad han tyckte men lyssnade även på oss som säljare. Att hela processen från första mötet tills dess att försäljningen var klart endast tog fyra veckor imponerade.
    Om det blir aktuellt kommer jag att anlita Hampus igen
    2017-09-24 Hampus Å svarar Ann-Charlotte S
    Ann-Charlotte, tusen tack för de fina orden och ett fantastiskt samarbete. Det faktum att ni var så lätta att samarbeta med gjorde allt väldigt enkelt och smidigt.

Södra Kungsvägen 66, 181 32 Lidingö