Alla kategorier Mäklare Stockholms län Lidingö Svensk Fastighetsförmedling Lidingö

Svensk Fastighetsförmedling Lidingö

Södra Kungsvägen 66, 181 32 Lidingö — Visa karta

Vill du också få ut det mesta av din bostadsförsäljning på Lidingö? Vi på Svensk Fastighetsförmedling vet vad köparna vill ha, vad du ska tänka på inför visning och erbjuder bred marknadsföring i både traditionella och digitala kanaler.

Vi har bra koll på bostadsmarknaden här på Lidingö, men vi vet till exempel också hur du enklast tar dig till skola och jobb och var de trevligaste promenadstråken går. Vi kan Lidingö helt enkelt.

Har du frågor om din nuvarande eller framtida bostad här är du alltid välkommen in till vår BoButik på Södra Kungsvägen. Vi svarar gärna och ger tips och råd!

Läs vad 87 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Lidingö

• Lars F skrev om Svensk Fastighetsförmedling Lidingö
    Tina har gjort ett perfekt jobb i ett svårt förhandlingsläge!
    Fortsätt så! Läs mer
  • Tomas v skrev om Svensk Fastighetsförmedling Lidingö
    Tina var mäklare vid köp av ett radhus på Lidingö. Hon hanterade hela processen på ett väldigt bra sätt. Hon är mycket engagerad och anstränger sig verkligen för att få alla intressenter nöjda. Hon svarar snabbt och följer upp det vi kommit överens om. Kan verkligen rekommenderas. Läs mer
  • Maria B skrev om Svensk Fastighetsförmedling Lidingö
    Proffsigt bemötande med hög tillgänglighet och engagemang. Lyhörd för säljare/köpare önskemål och behov. Har använt Tina vid flera av mina försäljningar. Läs mer
  • Robert B skrev om Svensk Fastighetsförmedling Lidingö
    Väl insatt i sitt yrke.
    Trevlig att ha att göra med.
    Engagerad i uppdraget. Läs mer
  • Hans Robert Oden O
    Hans Robert Oden O skrev om Svensk Fastighetsförmedling Lidingö
    Jag och min sambo köpte en ny bostad och tyckte då att mäklaren var så fantastikt proffesionell , härlig energi och bra att ha och göra med att vi valde även henne till uppdraget att sälja våran dåvarande bostad.
    Och rekommenderar henne till 110%. Läs mer
  • Johan B skrev om Svensk Fastighetsförmedling Lidingö
    Proffsigt och mycket angenämt från början till slut. Läs mer
  • Erik S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Lidingö
    Tina är den absolut trevligaste mäklaren jag haft kontakt med. Hon får även jobbet gjort med bravur vilket är en ytterst sällskynt kombination. Hon är mitt förstahandsval vid försäljning på Lidingö! Läs mer
  • Christina E skrev om Svensk Fastighetsförmedling Lidingö
    jag har sålt en bostadsrätt. Jag har blivit mycket trevligt o proftesssionellt bemött av mäklaren som också varit mycket hjälpsam med olika saker. Mäklaren har hållit god kontakt med mig under hela försäljningsprocessen o jag har känt mig trygg. Jag har anlitat denna mäklarfirma förut o återvände därför gärna till dem - mina höga förväntningar har besannats o mäklaren levde upp till dem. Mäklaren var också väldigt noga, juridiskt kunnig o skapade en god stämning mellan säljare och köpare. Min upplevelse av denna försäljningsprocess o mäklaren är mycket positiva Läs mer
  • Karin W skrev om Svensk Fastighetsförmedling Lidingö
    Jag har sålt en bostadsrätt på Lidingö. Jag tycker att jag fick ett trevligt, professionellt, kompetent och engagerat bemötande.
    Mina förhoppningar om att processen skulle gå snabbt och smidigt infriades till fullo. Bra rekommendationer om att det t ex inte var nödvändigt att lägga pengar på nya vitvaror och badrumsinredning. Läs mer
  • Monika S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Lidingö
    - Tina Stening på Svensk Fastighetsförmedling fungerade som mäklare vid försäljningen av vårt hus.
    - Bemötandet var synnerligen professionellt och förtroendeingivande och resultatet av försäljningen till stor belåtenhet.
    - Våra förväntningar innehöll bl.a. att få en snabb, informativ och väl utformad annonsering med proffsiga bilder och tillhörig snygg broschyr. Sammantaget önskade vi oss en effektiv marknadsföring inkl visningar av huset. Allt under ledning av en engagerad mäklare.
    - Våra förväntningar infriades med råge. Tina Stening bedömer vi som en mäklare av allra högsta klass. Hela kedjan från inledande rådgivning, prisbedömning och avslutande kontraktsskrivning ger vi högsta betyg. Mäklaryrket ställer också krav på flexibilitet, ibland snabba utryckningar, inlevelseförmåga, tålamod och uthållighet. Tina Stenings därutöver alltid lika vänliga bemötande var ett gott stöd under en försäljningsprocess då stora pengar står på spel. Läs mer
  • Jens O skrev om Svensk Fastighetsförmedling Lidingö
    Min fru och jag köpte en bostadsrätt på Lidingö i Killinge och bemöttes väldigt professionellt och personligt av Tina Stening på svenskfast. Tina var oerhört förtroendeingivande och levde upp till våra förväntningar på hur en sjyst mäklare skall vara. Om vi någon gång i framtiden kommer sälja vår bostad så kommer vi definitivt engagera svenskfast och framförallt Tina. Läs mer
  • Marie D
    Marie D skrev om Svensk Fastighetsförmedling Lidingö
    Tina sålde min lägenhet på Lidingö med sprudlande energi och proffessionalitet. Effektiv, trevlig och kunnig så hela processen gick smidigt och alla kände sig informerade och trygga.
    Återkom alltid som utlovat och var tillgänglig när jag behövde.

Stort tack och jag anlitar självklart Tina Stening vid nästa bostadsaffär. Läs mer
  • skrev om Svensk Fastighetsförmedling Lidingö
    Sålt en lägenhet på Lillåkersvägen. Lidingös bästa Mäklare (Tina Stening) sålde vår lägenhet !

Allt var perfekt.

Bästa rekommendationer

Pelle. Läs mer
  • Mats L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Lidingö
    Mäklaren är kunnig och professionell. Har en god uppfattning om marknaden. Läs mer
  • Anna B
    Anna B skrev om Svensk Fastighetsförmedling Lidingö
    Stort tack till Tina Stening som hjälpte mig att både sälja och köpa! Med stor kunskap om Lidingös alla förutsättning och med ett enormt engagemang och tålamod på en turbulent marknad leder hon hela processen och säkerställer att alla inblandade blir nöjda. Läs mer
  • Oscar B skrev om Svensk Fastighetsförmedling Lidingö
    Tina är en riktigt bra mäklare som aldrig ger upp! Engagerad, trevlig och professionell. Rekommenderar henne varmt och har både anlitat och köpt genom henne! Läs mer
  • Annika O
    Annika O skrev om Svensk Fastighetsförmedling Lidingö
    Jag kan verkligen rekommendera Tina! Hon är proffsig, engagerad och har fingertoppskänsla. Dessutom har hon det som krävs för att få bästa möjliga pris för bostaden. Hon har varit ett stöd i alla led under hela processen.
    /Annika Läs mer
  • Fredric Ö skrev om Svensk Fastighetsförmedling Lidingö
    Vi köpte vårt hus av Tina som har varit mycket snabb att svara på frågor och leta reda på viktig dokumentation under vår köpprocess. Mycket vänligt och förtroendeingivande bemötande och Tina kunde mycket om det område vi skall flytta till. Vi rekommenderar Tina för både säljare och köpare.
    /Fredric & Maja Läs mer
  • Vera B skrev om Svensk Fastighetsförmedling Lidingö
    Tina Stening har varit den mest proffsiga mäklare jag har haft under de senaste 10 åren, då jag sålt 6 fastigheter och bostadsrätter. Hon har arbetat hårt och alltid varit tillmötesgående. Läs mer
  • Birgit R skrev om Svensk Fastighetsförmedling Lidingö
    Lotta Cavalli Björkman hjälpte mig igenom försäljningen av lägenheten på ett mycket professionellt, förtroendeingivande och tjänstvillig/ vänlig sätt. Bättre kan det inte bli. Läs mer
  • Mats B skrev om Svensk Fastighetsförmedling Lidingö
    Tina är kompetent, ambitiös och har en härlig positiv energi som smittar av sig. Hon arbetar målmedvetet och systematiskt men är också flexibel med att anpassa sig till önskemål och förändringar som inträffar i processen. Hon är väldigt serviceinriktad och gör mycket för att spekulanterna ska känna sig hemma i processen på alla sätt. Hon har ett lättsamt sätt, upplevs som "alltid" tillgänglig och kommunikationen har fungerat utmärkt hela vägen. Läs mer
  • Ulf L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Lidingö
    Lotta C-B gjorde ett fantastiskt bra arbete från första kontakt till att lägenheten var såld, i ett svårt marknadsläge. Vi hölls hela tiden informerade om kontakter med ev köpare, bud och en aktiv diskussion om nästa steg i processen. Vi blev lika nöjda nu som förra gången hjälpte oss sälja lägenheter. Läs mer
  • Oscar A
    Oscar A skrev om Svensk Fastighetsförmedling Lidingö
    Tina gjorde ett riktigt bra förarbete som fick oss att välja henne över en konkurrent, detta med hjälp av rekomendationer från tidigare kunder.
    Värdering och slutpris landa väldigt nära varandra trots svåra tider på marknaden.
    Med Tinas skicklighet kring både styling och kontaktnät kunde en snabb och smidig affär genomföras. Vi rekomenderar Tina till alla som ska köpa och sälja en bostad på Lidingö. Läs mer
  • Krum Kirilov B skrev om Svensk Fastighetsförmedling Lidingö
    We have just purchased our very first apartment in Sweden and we met Tina just two days ago. Tina was very flexible in arranging visning for us and competent in answering different questions. I believe that Tina acted in neutral way between the seller and us and we felt safe and in good hands for the paperwork and the organization of the deal. She is very knowledgable about the property which she is selling. We are happy to recomend Tina to colleagues and friends! Läs mer
  • skrev om Svensk Fastighetsförmedling Lidingö
    Ett bra genomfört försäljningsjobb, Tack Tina. Läs mer
  • Hillevi R skrev om Svensk Fastighetsförmedling Lidingö
    Jag kan varmt rekommendera Tina Stening. Hon har varit vänlig och tillmötesgående och givit snabba svar på frågor. Läs mer
  • Frida L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Lidingö
    Kan varmt rekommendera Lotta, hon har gjort ett kanonjobb med försäljningen av min lägenhet på Lidingö. Läs mer
  • Björn P skrev om Svensk Fastighetsförmedling Lidingö
    +++++++++++++++++++++++++++++++ Läs mer
    2017-12-04 Svensk Fastighetsförmedling Lidingö svarar Björn P
    Hej Björn, Tack snälla för er fina rekommendation! Det glädjer mig att ni är nöjda med mitt jobb och jag hoppas att ni snart hittar ert nästa drömboende! Hör av er om ni behöver hjälp eller bara vill ha råd kring någon lägenhet som är intressant för er. Hälsa Anni!
  • Gina O skrev om Svensk Fastighetsförmedling Lidingö
    Tina har varit hjälpsam och tillmötesgående från början till slut. Hon är trevlig och även hjälpt oss med frågor vi haft efter köpet. Läs mer
  • Josefine E skrev om Svensk Fastighetsförmedling Lidingö
    Seriös, engagerad och effektiv! Läs mer
    2018-06-11 Svensk Fastighetsförmedling Lidingö svarar Josefine E
    Hej Josefine, Nöjet var helt på min sida, tusen tack för förtroendet och de fina orden. Hoppas du kommer trivas i din nya lägenhet.
  • Kjell B skrev om Svensk Fastighetsförmedling Lidingö
    Bra och snabb hantering av min förfrågan Läs mer
    2018-06-11 Svensk Fastighetsförmedling Lidingö svarar Kjell B
    Hej Kjell, Tack för att du tagit dig tid att skriva en rekommendation, det uppskattas väldigt mycket! Hoppas att du kommer trivas riktigt bra i ditt nästa boende!
  • Christofer O skrev om Svensk Fastighetsförmedling Lidingö
    Vi fick ett glatt och trevligt bemötade med bra fokus på service och säkerställan om att besvara våra frågor på ett snabbt och effektivt sätt. Läs mer
  • Erik R skrev om Svensk Fastighetsförmedling Lidingö
    Tina var proffsig och trevlig i samband med vårt köp. Hon kändes naturlig och seriös. Överlag är vi mycket nöjda med bemötandet. Läs mer
  • Joanna K skrev om Svensk Fastighetsförmedling Lidingö
    Fantastisk engagerande, kunnig, snabb kvinna!
    Gillar henne mycket! Läs mer
  • Cathrin L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Lidingö
    Kunnig, vänlig och tillmötesgående! Läs mer
  • Ana L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Lidingö
    Jag fick ett fantastiskt bemötande av Tina Stening. Hon levde upp till mina förväntningar. Jag skulle absolut rekommendera henne till vänner och bekanta. Läs mer
  • Anna-lena C skrev om Svensk Fastighetsförmedling Lidingö
    Väldigt personligt och varmt bemötande samtidigt som Tina har en gedigen kunskap och stor erfarenhet.
    Otroligt proffsig! Läs mer
  • Susanne D skrev om Svensk Fastighetsförmedling Lidingö
    Trevlig men som köpare var det svårt att lita på henne då det ofta kändes som att hon tog säljarens parti och agerade enbart för säljarens räkning. Detta gällde speciellt efter att kontraktet skrivits på. Läs mer
  • Nathalie J skrev om Svensk Fastighetsförmedling Lidingö
    Mycket proffsig och kunnig.
    Var nöjd med henne så valde även henne nästa gång jag skulle sälja min lägenhet. Läs mer
  • Charlotte D skrev om Svensk Fastighetsförmedling Lidingö
    Fantastiskt kunnig mäklare med svar på tal. Trevlig, lätt att nå och ett härligt driv. Vi har rekommenderat henne till många! Läs mer
  • Cecilia L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Lidingö
    Tina är kunnig, snabb och rak! Perfekta egenskaper för en mäklare! Läs mer
  • Marcus S
    Marcus S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Lidingö
    Tina har ett vänligt och trevligt bemötande. Hon kunde svara på de frågor jag hade rörande lägenheten och hur själva affären går till. Allt löpte smidigt. Jag fick ett bra intryck av Svensk Fastighetsförmedling Lidingö. Läs mer
  • Mikael H skrev om Svensk Fastighetsförmedling Lidingö
    mycket god! Alltid tillgänglig och professionell i sin dialog. Kompetent och kunnig inom sitt området och ett bra kontaktnät. Vi är mycket nöjda med att vi valde Tina som mäklare. Läs mer
  • Cecilia S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Lidingö
    En kunnig driven mäklare som man kände att han gick att lita på korrekt uppförande mot både säljare och köpare svarade alltid på frågor och lyssnade jag är mycket nöjd Läs mer
  • Per H skrev om Svensk Fastighetsförmedling Lidingö
    Tina är toppen! Professionell och engagerad. Läs mer
  • Karin L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Lidingö
    Proffsigt och kunnigt bemötande från början till slut. Vi kände oss trygga med värdering och budgivningen gick över förväntan.
    Tina och även Lotta skötte allt på bästa sätt och vi kommer absolut att rekommendera de för andra. Läs mer
  • Agneta L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Lidingö
    Tina är en mycket varm och tillmötesgående person som man lätt får förtroende för. Hon förstod min oro över detta mitt livs affär och hade konstruktiva lösningar. Tyvärr var det till slut fel tidpunkt att sälja och det blev slutligen bara en köpare varvid priset blev lägre än utgångspriset. Här skulle jag nog väntat och/eller bytt mäklare/mäklarfirman. Så i sin roll tror jag Tina gjorde bra ifrån sig, fast då kändes det att hon mer månade om köparen än mig, säljaren. Läs mer
  • Danielle Ester S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Lidingö
    Allt gick bra, fick bra stöd och vägledning både gällande köp och försäljning av bostad. Vi fick vad vi förväntat för huset som vi sålde. Sammanfattningsvis är jag väldigt nöjd med mitt val av mäklare. Läs mer
  • Martin R skrev om Svensk Fastighetsförmedling Lidingö
    Jag har vid flera tillfällen träffat Tina som alltid har bra koll på olika områden, är påläst på objekten, är hjälpsam och lyhörd. Läs mer
  • Cristina G skrev om Svensk Fastighetsförmedling Lidingö
    Bra bemötande! Fötroendeingivande.
    Dock hade vi väntat oss att hon jobbade lite mer aktivt med priset.
    Stor besvikelse när hon inte var med när affären avslutades mellan oss utan skickade nån annan. Och informerade inte innan. Läs mer

Bästa mäklarna i Lidingö:

Kungsvägen 26, 19128, Sollentuna