Alla kategorier Mäklare Stockholms län Lidingö Svensk Fastighetsförmedling Svensk Fastighetsförmedling Lidingö

Svensk Fastighetsförmedling Lidingö

Södra Kungsvägen 66, 181 32 Lidingö — Visa karta

Vill du också få ut det mesta av din bostadsförsäljning på Lidingö? Vi på Svensk Fastighetsförmedling vet vad köparna vill ha, vad du ska tänka på inför visning och erbjuder bred marknadsföring i både traditionella och digitala kanaler.

Vi har bra koll på bostadsmarknaden här på Lidingö, men vi vet till exempel också hur du enklast tar dig till skola och jobb och var de trevligaste promenadstråken går. Vi kan Lidingö helt enkelt.

Har du frågor om din nuvarande eller framtida bostad här är du alltid välkommen in till vår BoButik på Södra Kungsvägen. Vi svarar gärna och ger tips och råd!

Läs vad 7 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Lidingö

• Jelena K
    Jelena K skrev om Svensk Fastighetsförmedling Lidingö
    Välbemöt av mäklaren. Trevlig miljö. Alltid tillgänglig.
  • Carl-Johan C
    Carl-Johan C skrev om Svensk Fastighetsförmedling Lidingö
    Lotta visade en mycket stor drivkraft för att få vår lägenhet såld. Hon höll oss helt uppdaterade hela tiden. I bland flera gånger per dag. Vi kände oss mycket lugna att lägenheten skulle komma att säljas inom en tidsrymd som vi tyckte var acceptabel. Till slut lyckades Lotta att få ett avslut en månad tidigare än vad vi först trott var möjligt.
    Proffsig, vänlig och förstående med egna små aktiviteter för att öka attraktiviteten av lägenheten, blommor, plädar etc.
  • Jenny G
    Jenny G skrev om Svensk Fastighetsförmedling Lidingö
    Väldigt bra bemötande och Tina var alltid tillgänglig. Väldigt viktigt för mig som kund! Om Tina var upptagen fick jag ett sms att hon ringer upp och fullföjde alltid det löftet.
    Proffsigt bemötande, väldigt kunnig och hjälpsam.
  • Helene H
    Helene H skrev om Svensk Fastighetsförmedling Lidingö
    Positivt och trevligt bemötande. Tydlig och informativ
  • Birgitta G
    Birgitta G skrev om Svensk Fastighetsförmedling Lidingö
    Engagerad, kunnig och med bra bemötande!
    Allt sköttes perfekt!
  • Jessica E
    Jessica E skrev om Svensk Fastighetsförmedling Lidingö
    Mycket bra bemötande. Professionellt och med glädje.
  • Michael F
    Michael F skrev om Svensk Fastighetsförmedling Lidingö
    Bra dialog och trevligt respektfullt förhållningssätt såväl till säljare som köpare.
    Ett rimligt resultat ur prissynpunkt.
    Kan rekommenderas.

Södra Kungsvägen 66, 181 32 Lidingö