7 rekommendationer

Hampus Åsén
en del av Svensk Fastighetsförmedling Lidingö

Södra Kungsvägen 66
181 32 Lidingö — Visa karta

Vad tror Hampus att er bostad är värd i dagsläget?

Ange ditt postnummer för en kostnadsfri värdering

Läs vad 7 kunder tycker om Hampus Åsén

• Björn P
    Björn P skrev om Hampus Åsén en del av Svensk Fastighetsförmedling Lidingö
    +++++++++++++++++++++++++++++++ Läs mer
    2017-12-04 Hampus Å svarar Björn P
    Hej Björn, Tack snälla för er fina rekommendation! Det glädjer mig att ni är nöjda med mitt jobb och jag hoppas att ni snart hittar ert nästa drömboende! Hör av er om ni behöver hjälp eller bara vill ha råd kring någon lägenhet som är intressant för er. Hälsa Anni!
  • Josefine E
    Josefine E skrev om Hampus Åsén en del av Svensk Fastighetsförmedling Lidingö
    Seriös, engagerad och effektiv! Läs mer
    2017-11-02 Hampus Å svarar Josefine E
    Hej Josefine, Nöjet var helt på min sida, tusen tack för förtroendet och de fina orden. Hoppas du kommer trivas i din nya lägenhet.
  • Kjell B
    Kjell B skrev om Hampus Åsén en del av Svensk Fastighetsförmedling Lidingö
    Bra och snabb hantering av min förfrågan Läs mer
    2017-11-01 Hampus Å svarar Kjell B
    Hej Kjell, Tack för att du tagit dig tid att skriva en rekommendation, det uppskattas väldigt mycket! Hoppas att du kommer trivas riktigt bra i ditt nästa boende!
  • Johanna R
    Johanna R skrev om Hampus Åsén en del av Svensk Fastighetsförmedling Lidingö
    Hampus har varit otroligt serviceinriktad, med oss som säljare i fokus med samtidigt mkt bra hantering med köpare och skapat förtroende. Läs mer
    2017-10-05 Hampus Å svarar Johanna R
    Hej Johanna & Niclas, Jag är glad att ni är nöjda och det har varit en ära att få hjälpa er med försäljningen. Även stort grattis till rekordpriset :)
  • Linda J
    Linda J skrev om Hampus Åsén en del av Svensk Fastighetsförmedling Lidingö
    Det är alltid extra nervöst att sälja sin lägenhet för första gången, jag träffade därför många mäklare innan jag bestämde mig för Hampus. Hampus visade direkt att han var kunnig på Lidingö-området där jag sålde och han kände till marknaden väl! Jag fick därför direkt förtroende för honom.

Jag kände mig trygg med Hampus under hela processen och rekommenderar honom varmt.

/Linda Johansson Läs mer
    2017-09-25 Hampus Å svarar Linda J
    Hej Linda, Tusen tack för den fina rekommendationen, det värmer att höra att du var nöjd med mig som mäklare. Vi ses vid tillträdet!
  • Ann-Charlotte S
    Ann-Charlotte S skrev om Hampus Åsén en del av Svensk Fastighetsförmedling Lidingö
    Träffade fyra olika mäklare, valet av Hampus var självklart
    Första mötet ingav förtroende och han kändes rak, ärligt och tydligt. Han informerade helat tiden vad som hände, kom med råd, sa vad han tyckte men lyssnade även på oss som säljare. Att hela processen från första mötet tills dess att försäljningen var klart endast tog fyra veckor imponerade.
    Om det blir aktuellt kommer jag att anlita Hampus igen Läs mer
    2017-09-24 Hampus Å svarar Ann-Charlotte S
    Ann-Charlotte, tusen tack för de fina orden och ett fantastiskt samarbete. Det faktum att ni var så lätta att samarbeta med gjorde allt väldigt enkelt och smidigt.
  • Mathias B
    Mathias B skrev om Hampus Åsén en del av Svensk Fastighetsförmedling Lidingö
    Uppmärksam på vad vi som kund ville få ut av försäljningen, drev arbetsprocessen därefter med effektivitet och gott handhavande med köpare. Läs mer
    2017-09-22 Hampus Å svarar Mathias B
    Tack för de fina orden och grattis till rekordpriset :) Jag är glad att jag fick förtroende att hjälpa er med försäljningen.
Tina Stening
Lotta Cavalli-Björkman