Alla kategorier Mäklare Västra Götaland Lidköping Svensk Fastighetsförmedling Svensk Fastighetsförmedling Lidköping

Svensk Fastighetsförmedling Lidköping

Östbygatan 1, 531 02 Lidköping — Visa karta

Välkommen till Svensk fastighetsförmedling i Lidköping!

Här i Lidköping vid delen av Vänern som kallas Kinneviken hittar du oss på Svensk fastighetsförmedlings kontor - redo för att hjälpa dig genom bostadsaffären. Vi kan området med god lokalkännedom och självklart kan vi mäklarbranschen.

Vi har lång erfarenhet och passion för att hjälpa våra kunder hitta rätt på bostadsmarknaden. Ska du sälja, köpa, värdera eller kanske gå igenom hela processen? Eller vill du bara ha någon att bolla bostadsdrömmarna med? Hör av dig till oss.
Öppet just nu
Mån-Tor: 08:00-17:00
Fre: 08:00-16:00
Lör-Sön: Stängt

Läs vad 57 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Lidköping

• Frieda B
    Frieda B skrev om Svensk Fastighetsförmedling Lidköping
    Trevligt bemötande från första till sista stund!!

Ärendet behandlades snabbt och effektivt, precis så som man vill ha det som kund.

Toppen!! Läs mer
  • Inger D
    Inger D skrev om Svensk Fastighetsförmedling Lidköping
    Mäklaren, Carin Dolfsdotter Paulsson, har under våren -2018 varit mig behjälplig med att båda sälja min bostad och att förmedla en bostadsrätt.
    Detta har varit en mycket turbulent tid som nybliven änka och många känslor har varit involverade.
    Med stort stöd och fantastiskt arbete har Carin hjälpt mig att genomföra dessa stora bostadsaffärer på ett utmärkt sätt.
    Det känns som att alla vi, som varit involverade i dessa händelser, har upplevt Carin som en mycket seriös, inkännande och ansvarsfull mäklare av bästa "märke". För min del är upplevelsen att "Flytta till" en ny bostad, snarare än att "Flytta från".
    TACK Carin!!!! Läs mer
    2018-05-24 Carin D svarar Inger D
    Tack Inger! Vad roligt att du är så nöjd och att det känns bra för dig. Det är alltid min målsättning att ha/få nöjda kunder. Är tacksam och glad att jag fick förtroendet att hjälpa dig med både försäljning och köp.
  • Victor L
    Victor L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Lidköping
    Har vi möjlighet att använda loggan på våran hemsida?
    Mvh Victor lannerås
    victor@lanneras.se
    RingUp Lidköping
    Lidfönster AB Läs mer
    2018-05-24 Anna H svarar Victor L
    Hej! Du har svar via mail. Ha en fin dag!
  • Stefan R
    Stefan R skrev om Svensk Fastighetsförmedling Lidköping
    Jättebra bemötande. Tydlig, professionell och empatisk. Carin var verkligen bra. Vi är mycket nöjda med vårt köp. Läs mer
    2018-05-23 Carin D svarar Stefan R
    Tack för fina ord! Väldigt roligt att få hjälpa er att köpa hus i Lidköping! Varmt välkomna tillbaka till stan. :)
  • Ulrica I
    Ulrica I skrev om Svensk Fastighetsförmedling Lidköping
    Tack Carin för fin hjälp! Jag är jättenöjd! Läs mer
    2018-05-22 Carin D svarar Ulrica I
    Tack Ulrica!
    Så roligt att få hjälpa dig med din försäljning.
  • Christian B
    Christian B skrev om Svensk Fastighetsförmedling Lidköping
    Bostadsrätt, väl bemött. Hade inga förväntningar, men blev glatt överraskad. Var bra helt enkelt och proffsigt! Läs mer
    2018-05-24 Victor A svarar Christian B
    Tack för detta! Kul att vi kunde överraska positivt. Hoppas ni ska trivas i den nya lägenheten!
  • Noel S
    Noel S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Lidköping
    Trevlig och lätt att ha att göra med. Läs mer
    2018-05-24 Victor A svarar Noel S
    Tackar, det har varit trevligt att ha med er att göra också!
  • Kaisa N
    Kaisa N skrev om Svensk Fastighetsförmedling Lidköping
    Sålde nyss en lägenhet och är supernöjd med utgången. Mäklaren var oerhört kompetent och proffsig. Riktigt trevlig och glad - och en fena på att sälja ;) Hade inte så många förväntningar innan då detta var min första försäljning, men kan inte komma på något jag saknat. Jag skulle verkligen rekommendera Victor Andersson till andra! Läs mer
    2018-05-14 Victor A svarar Kaisa N
    Tackar för de fina orden! Det var kul att få hjälpa dig i din försäljning, du får höra av dig om flyttlasset skulle gå tillbaka till Lidköping en vacker dag!
    Victor A, Carin D gillar detta
  • Albin J
    Albin J skrev om Svensk Fastighetsförmedling Lidköping
    Sålde en bostadsrätt. Professionellt bemötande. Läs mer
  • Patrik A
    Patrik A skrev om Svensk Fastighetsförmedling Lidköping
    Vi har köpt en villa på Klockaregatan i Lidköping. Mycket nöjda med mäklarens arbete och bemötande. Vi kommer definitivt vända oss till samma mäklare vid nästa fastighetsaffär igen Läs mer
    2018-05-11 Anna H svarar Patrik A
    Tack för de vänliga orden, självklart hoppas jag ni ringer mig om ni byter bostadsplaner framledes.
  • Rolf S
    Rolf S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Lidköping
    Alla kontakter med mäklaren har varit mycket positiva. Läs mer
  • Anders v
    Anders v skrev om Svensk Fastighetsförmedling Lidköping
    Köpt sommarstuga på Kållandsö och fått hjälp av Anna Haraldsson. Jättetrevlig, hjälpsam och kunnig mäklare som varmt rekommenderas.

Ulrika och Anders Läs mer
    2018-05-01 Anna H svarar Anders v
    Tack för dessa fina ord! Hoppas verkligen ni kommer att tillbringa många dagar under sommaren där och att ni kommer trivas. Det kändes som att ni hittat "hem".
    Carin D gillar detta
  • Josefine R
    Josefine R skrev om Svensk Fastighetsförmedling Lidköping
    Sålt vårat hus i Lidköping.
    Fick mycket mer för huset än förväntat och är mycket nöjda med presentationen av vårat hus.

Bra kontakt och trevligt bemötande! 👍🏻 Läs mer
    2018-05-14 Victor A svarar Josefine R
    Tackar för det fina omdömet! Måste säga att vi hade ett bra samarbete, lycka till med det nya projektet!
  • Erik H
    Erik H skrev om Svensk Fastighetsförmedling Lidköping
    Kunnig bra bemötande fån start allt från visning till köp. Kan bra tacka!! Läs mer
    2018-04-26 Carin D svarar Erik H
    Så roligt att få hjälpa er med ert köp av hus. Det här kommer bli så bra. Önskar er all lycka!
  • Brita Z
    Brita Z skrev om Svensk Fastighetsförmedling Lidköping
    Jag har sålt min mammas hus och Carin har skött allt perfekt.
    Känns skönt när någon man bara vill bli av med sköts utan att man behöver göra något själv.

Jag hade höga förväntningar och alla infriades.

Jag kan verkligen rekommendera Carin och Svensk Fastighetsförmedling i Lidköping. Läs mer
    2018-04-26 Carin D svarar Brita Z
    Tack för fina ord och för att jag fick förtroendet att ta hand om försäljningen.
  • Rasmus L
    Rasmus L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Lidköping
    Väldigt bra och förtroendeingivande intryck av mäklaren. Bidrog till em bra affär Läs mer
    2018-05-14 Victor A svarar Rasmus L
    Tackar för orden Rasmus! Det var trevligt att göra affärer ihop och kul att du var med på de idéer vi hade!
    Rasmus L, Victor A gillar detta
  • Helena L
    Helena L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Lidköping
    Mkt. bra erfarenhet.Positiv och arbetade fort och lätt med min lägenhet hjälpsam. Läs mer
    2018-05-15 Victor A svarar Helena L
    Tack för de fina orden! Hoppas vi flytten ska gå bra och att du ska trivas i det nya.
  • Bengt R
    Bengt R skrev om Svensk Fastighetsförmedling Lidköping
    Stefan känns mycket seriös, kunnig och erfaren och kan verkligen rekommenderas för den som vill köpa eller sälja en bostad! Läs mer
  • Claes-Göran N
    Claes-Göran N skrev om Svensk Fastighetsförmedling Lidköping
    Korrekt och trevligt bemötande. Bra återkopplingar. Anna inger ett stort förtroende. Glad och positiv med ett seriöst engagemang. Läs mer
    2018-03-16 Anna H svarar Claes-Göran N
    Tack för de fina orden Claes-Göran!
  • Christer Ö
    Christer Ö skrev om Svensk Fastighetsförmedling Lidköping
    Lugn och saklig hantering av hela processen. Slutade med att pris dom låg på den förväntade nivån. Vi är nöjda! Läs mer
    2018-03-10 Stefan A svarar Christer Ö
    Tack Christer, kul att är nöjda :) / Stefan
  • Dina E
    Dina E skrev om Svensk Fastighetsförmedling Lidköping
    Tack för proffsigt bemötande och hög kvalite i arbetet. Vi är mycket nöjda med mäklaren Carin D. Läs mer
  • Andreas I
    Andreas I skrev om Svensk Fastighetsförmedling Lidköping
    Kan inte bli bättre!
    Bra service och tydlig i sitt jobb :) Läs mer
    2018-02-28 Carin D svarar Andreas I
    Tack Andreas! Är glad att jag fått hjälpa er att hitta ert nästa boende!
  • Tommy B
    Tommy B skrev om Svensk Fastighetsförmedling Lidköping
    Vi fick ett proffsigt och glatt bemötande direkt och vi är supernöjda för en snabb och mycket proffsigt genomförd affär. Vi är väldigt glada att vi valde just vår mäklare som levde upp till alla våra förväntningar. Tack Carin!. Läs mer
    2018-02-27 Carin D svarar Tommy B
    Tack själva! Det har varit jättetrevligt och roligt att få hjälpa er!
  • Anders E
    Anders E skrev om Svensk Fastighetsförmedling Lidköping
    Victor är en mycket vänlig, trevlig och positiv person och mäklare.

Han skötte hela affären mycket professionellt och jag kände mig hela tiden uppdaterad och korrekt bemött.

Jag kan utan tvivel rekommendera Victor till alla som funderar på att göra en fastighetsaffär. Läs mer
  • Stefan L
    Stefan L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Lidköping
    Jag vill sammanfatta försäljnings processen som mycket proffsigt genomfört.
    Victor agerade effektivt och proffsigt hela vägen.
    Vi är mycket nöjda.
    //Stefan Lundin Läs mer
  • Axel H
    Axel H skrev om Svensk Fastighetsförmedling Lidköping
    Mycket vara bra. Ställer mig lätt frågande till utgångspriset på fastigheten som jag tyckte var för lågt. Inte så erfaren än. Men det kommer med åren. Läs mer
    2018-05-14 Victor A svarar Axel H
    Kul att mycket var bra! Sen är det ju väldigt skönt att vi har åren framför oss och inte tvärt om. Hoppas ni ska trivas i ert nya hem!
  • Robert G
    Robert G skrev om Svensk Fastighetsförmedling Lidköping
    Välinformerad om lägenheten och området. Saklig och tydlig. Trevlig och glad! Läs mer
    2018-02-10 Carin D svarar Robert G
    Så kul att få hjälpa er att hitta ert nya boende. 😃
  • Eva B
    Eva B skrev om Svensk Fastighetsförmedling Lidköping
    Mycket nöjd. Anna är en trevlig och kunnig mäklare som vi varmt rekommenderar! Läs mer
    2018-03-13 Anna H svarar Eva B
    Tack Eva och Pether! Var roligt att få hjälpa er!
  • Björn E
    Björn E skrev om Svensk Fastighetsförmedling Lidköping
    Mycket professionell mycke gott intryck bra tips inför försäljning Läs mer
    2018-01-23 Carin D svarar Björn E
    Roligt att du är nöjd och att jag får hjälpa dig!
  • Emmi N
    Emmi N skrev om Svensk Fastighetsförmedling Lidköping
    Vi är så nöjda med vår husförsäljning tack vare vår mäklare Stefan Larsson - det har varit ett roligt och förvånansvärt enkelt äventyr. Snabbt, lättsamt och framförallt smidigt. Tack! Läs mer
  • Agnes J
    Agnes J skrev om Svensk Fastighetsförmedling Lidköping
    Mycket fint bemötande och omhändertagande då Stefan guidade oss fram till vårt drömhus. Mycket duktig och kunnig inom sin profession. Läs mer
  • Ann-Chatrine L
    Ann-Chatrine L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Lidköping
    Bemötandet har varit optimalt. Jag kan på bästa sätt rekommendera vår mäklare, Stefan Larsson. Läs mer
    2017-12-19 Stefan L svarar Ann-Chatrine L
    Tack för de fina orden, det värmer så här i juletid!
  • Britt-marie D
    Britt-marie D skrev om Svensk Fastighetsförmedling Lidköping
    Positivt och vänligt bemötande. Erfaren mäklare med
    vilja att köpare och säljare ska bli så nöjda som det är möjligt. Läs mer
    2017-12-03 Stefan L svarar Britt-marie D
    Kul attt du tycker att det gått bra!
  • Eva J
    Eva J skrev om Svensk Fastighetsförmedling Lidköping
    Professionellt bemötande. Lätttillgänglig och mycket trevlig. Trygg och säker mäklare. Läs mer
    2017-11-26 Carin D svarar Eva J
    Jag tackar er så mycket för förtroendet att få hjälpa er med försäljningen. /Carin
  • Rasmus L
    Rasmus L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Lidköping
    Victor har varit strålande från dag ett. Mycket proffsigt men samtidigt jordnära arbetssätt. Har varit lätt att få kontakt med och har hållit mig och min fru stadigt i handen genom vår bostadsförsäljning. Allt har gått väldigt smidigt och vi är supernöjda med hur Victor har hanterat vår affär. Rekommenderar starkt Svensk fastighetsförmedling i allmänhet och Victor Andersson i synnerhet. Läs mer
    Stefan A, Victor A, Carin D gillar detta
  • Åsa L
    Åsa L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Lidköping
    Victor är trevlig och saklig och pratar så man förstår man blir väl bemött. Läs mer
  • Jodis S
    Jodis S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Lidköping
    Imøtekommende, blid og meget hjelpsom Läs mer
    2017-11-16 Anna H svarar Jodis S
    Tack för de fina orden! / Kontoret
  • Peter M
    Peter M skrev om Svensk Fastighetsförmedling Lidköping
    Bra bemötande och väldigt snabb på att fixa fram fakta och svar på frågor Läs mer
  • Annika D
    Annika D skrev om Svensk Fastighetsförmedling Lidköping
    Jag är så tacksam att ha haft Carin Dolfsdotter-Paulsson som mäklare under min husförsäljning! Carin har varit fantastisk hela vägen! Jag kan varmt rekommendera henne! Läs mer
    2017-11-11 Carin D svarar Annika D
    Tack för förtroendet. Det har varit jättetrevligt att få hjälpa dig med din försäljning Annika!
  • Magnus B
    Magnus B skrev om Svensk Fastighetsförmedling Lidköping
    Professionellt och engagerat bemötande. Följde upp och höll mig informerad under budgivningen. Kom med många goda råd inför försäljningen. En mycket bra mäklare. Rekommenderar henne varmt. Läs mer
    2017-11-10 Carin D svarar Magnus B
    Tack Magnus! Det har varit jättetrevligt att få hjälpa dig med din fastighetsaffär./ Carin
  • Gunilla A
    Gunilla A skrev om Svensk Fastighetsförmedling Lidköping
    Vi fick ett mycket trevligt och sympatiskt intryck och bemötande av mäklaren.Vi fick god hjälp och blev mycket nöjda!! Läs mer
  • Linda F
    Linda F skrev om Svensk Fastighetsförmedling Lidköping
    Trevlig. Inlyssnande. Noggrann. Tydlig. Ambitiös. Läs mer
  • Camilla O
    Camilla O skrev om Svensk Fastighetsförmedling Lidköping
    Mycket gott. Man kände sig väl bemött och trygg med allt runt omkring. Läs mer
  • Jens A
    Jens A skrev om Svensk Fastighetsförmedling Lidköping
    Carin har genomfört försäljnings uppdraget på ett föredömligt sätt. Stort engagemang vid husvisning och visar stor kunskap i hela försäljnings processen. Jag rekommenderar Carin om du skall göra din nästa husaffär. Läs mer
  • Stig-Arne W
    Stig-Arne W skrev om Svensk Fastighetsförmedling Lidköping
    Jättebra bemötande. Inga som helst bekymmer.
    Fungerade jättebra. Läs mer
  • Hanna A
    Hanna A skrev om Svensk Fastighetsförmedling Lidköping
    Endast en skrivuppdrag men hon gjorde ett bra uppdrag! Upplevdes lite stressad kanske men inte så konstigt när det var precis innan semestern. Läs mer
  • Rolf F
    Rolf F skrev om Svensk Fastighetsförmedling Lidköping
    Bra bemötande och en snabb affär Läs mer
  • Peter C
    Peter C skrev om Svensk Fastighetsförmedling Lidköping
    Vi fick helt och hållet den service och kontakt vi behövde. Direkt svar på frågor och mycket god tillgänglighet till ansvarig mäklare. Vi tackar för samarbetet och är jättenöjda.
    Mvh Peter och Maria Claesson Läs mer
    2017-07-14 Carin D svarar Peter C
    Vi tackar för förtroendet och tycker att det var fantastiskt roligt att få hjälpa er med försäljningen.
  • Diana S
    Diana S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Lidköping
    Som vanligt trevligt bemötande och allt gick som vi förväntat oss. Stefan är en toppenkille helt enkelt!!! Läs mer
  • Anna S
    Anna S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Lidköping
    Min upplevelse och intryck är att hela förloppet gått bra. Min mäklare har varit tydlig, informativ och kunnig. I mitt fall har försäljningen varit förknippat med en hel del sorg och känslan av respekt och värdighet för det tycker jag funnits med vilket uppskattas. I det stora hela 5/5.
    Tack. Läs mer

Östbygatan 1, 531 02 Lidköping