Alla kategorier Mäklare Västra Götaland Lidköping Svensk Fastighetsförmedling Svensk Fastighetsförmedling Lidköping

Svensk Fastighetsförmedling Lidköping

Östbygatan 1, 531 02 Lidköping — Visa karta

Välkommen till Svensk fastighetsförmedling i Lidköping!

Här i Lidköping vid delen av Vänern som kallas Kinneviken hittar du oss på Svensk fastighetsförmedlings kontor - redo för att hjälpa dig genom bostadsaffären. Vi kan området med god lokalkännedom och självklart kan vi mäklarbranschen.

Vi har lång erfarenhet och passion för att hjälpa våra kunder hitta rätt på bostadsmarknaden. Ska du sälja, köpa, värdera eller kanske gå igenom hela processen? Eller vill du bara ha någon att bolla bostadsdrömmarna med? Hör av dig till oss.
Mån-Tor: 08:00-17:00
Fre: 08:00-16:00
Lör-Sön: Stängt

Läs vad 90 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Lidköping

• Karl A skrev om Svensk Fastighetsförmedling Lidköping
    Sålt Affärsfastighet.
    Aktivt och proffsigt agerande.
    Väl avvägda köparkontakter Läs mer
  • Jonas J skrev om Svensk Fastighetsförmedling Lidköping
    Sålde 2 rok i centrum.
    Fick ett bra och proffsigt bemötande redan vid första träffen.
    Många bra tips som kunde hjälpa mig att höja värdet på min bostad som visade sig både värdefulla och bra ekonomiskt.
    Snabb hantering och lättarbetat.
    Kan inte vara mer än supernöjd!
    //Jonas Läs mer
    2018-11-12 Carin D svarar Jonas J
    Tack så mycket. Jag blir alltid lika glad när någon tar sig tid att rekommendera mig. Ännu gladare blir jag när någon dessutom är supernöjd! :)
    Tills vi hörs! Mvh Carin
  • Marianne L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Lidköping
    Snabb, korrekt, tillmötesgående, trevligt bemötande.
    Mycket nöjd med mitt köp av bostadsrätt Läs mer
    2018-11-12 Carin D svarar Marianne L
    Tusen tack för dina fina ord. Det är lika viktigt för mig att köparen upplever affären på ett positivt och korrekt sätt som säljaren. Önskar stort lycka till och hoppas att ni skall trivas i bostadsrätten när ni kommer på plats! /Mvh Carin Dolfsdotter Paulsson
  • Jessica L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Lidköping
    Carin Dolfsdotter-Paulsson hjälpte oss att sälja vår villa på landet. Hon är en mkt proffsig mäklare som inger ett gott förtroende. Koll på läget och personlig.

Rekommenderas starkt. Läs mer
    2018-11-12 Carin D svarar Jessica L
    Tack för din fina rekommendation! Det värmer att höra att ni är så nöjda! / Mvh Carin Dolfsdotter Paulsson
  • David B
    David B skrev om Svensk Fastighetsförmedling Lidköping
    Victor hjälpte mig att sälja ett radhus. Han har hanterat ärendet mycket väl och jag har uppskattat hans höga tillgänglighet och mycket trevliga bemötande.

Victor sålde radhuset till ett pris som stämde väl överens med mina förväntningar, men på kortare tid än förväntat vilket var en positiv överraskning. Jag upplevde honom som påläst, lugn och metodisk när vi gjorde upp affären vilket skapade en trygghet för både mig och köparna av mitt radhus.

Jag skulle gärna anlita Victor igen, i framtida fastighetsaffärer. Läs mer
    2018-11-05 Victor A svarar David B
    Tack David för den fina recensionen! Det har varit trevligt från allra första mötet.
  • Gill K
    Gill K skrev om Svensk Fastighetsförmedling Lidköping
    Precis köpt vårt första gemensamma boende av Victor.
    Vi är jättenöjda med trevligt och proffsigt bemötande både vid visning, budgivning och kontraktskrivning😀 Toppbetyg 👍👍
    Mvh Gill & Sebastian Läs mer
    2018-11-05 Victor A svarar Gill K
    Tack för orden och de fina betyget!! Hoppas att ni ska trivas bra.
  • Lars M skrev om Svensk Fastighetsförmedling Lidköping
    Köpt Lillås 1 av Carin Dolfsdotter-Paulsson blev bemötta av en fantastiskt trevlig, proffsig och påläst mäklare som hjälpte oss på alla sätt och vis!!! Läs mer
    2018-11-03 Carin D svarar Lars M
    Tack för fina ord Lars och grattis till köpet!
  • Oskar G skrev om Svensk Fastighetsförmedling Lidköping
    Köpt bövervägen 5. Bemötandet jätte bra av mäklaren. Mycket nöjd med allt. Läs mer
    2018-10-12 Carin D svarar Oskar G
    Tack Oskar! Hoppas ni kommer trivas bra med huset! Vilket läge! Kan det bli bättre?!
  • Ida L
    Ida L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Lidköping
    Sålt vår bostadsrätt med Carin. Så proffesionellt och trevligt bemötande och fick till affären med köparna enligt våra önskemål. Snabb och effektiv. 10/10 från oss! Läs mer
    2018-11-12 Carin D svarar Ida L
    Tack Ida! Det är alltid min målsättning att uppfylla kundernas önskemål. Kul att få hjälpa er med försäljningen av er fina bostad och roligt att ni blev så nöjda med resultatet, / Mvh Carin
  • Gabriella D skrev om Svensk Fastighetsförmedling Lidköping
    Köpt lägenhet. Blev professionellt och trevligt bemött, fick svar på mina frågor. Ingen stress vid visning eller vid resterande möten. Mäklaren levde upp till mina förväntningar och gjorde ett mycket bra jobb. Läs mer
    2018-10-05 Victor A svarar Gabriella D
    Tack för de fina orden! Kul att vi hittade något som kändes rätt för dig!
  • Bengt B skrev om Svensk Fastighetsförmedling Lidköping
    Sålt villa byggt 2011.Kunnig mäklare men huset var lite svårsåld med lite få kunder men det kan nog bero på ränteläget o amorterings krav som är idag.Mäklaren var trevligt o hjälpsam. Läs mer
  • Freja H
    Freja H skrev om Svensk Fastighetsförmedling Lidköping
    Vårt första husköp och Stefan lotsade oss kunnigt i alla våra frågor/funderingar.
    Trevligt bemötande, professionell och ödmjuk. Läs mer
    2018-09-28 Stefan L svarar Freja H
    Tack för dessa fina ord!
    Hoppas det blir bra i Ert nya fina boende.
  • Eva B skrev om Svensk Fastighetsförmedling Lidköping
    Jag har sålt en 2- Familjsfastighet i Lidköping eller rättare sagt Victor har sålt den. Jag har bara ett ord att säga: toppen 👍 Läs mer
    2018-10-02 Victor A svarar Eva B
    Jag tackar för detta fina omdöme! Tycker vi har haft det riktigt trevligt ihop under den här processen.
  • Richard D skrev om Svensk Fastighetsförmedling Lidköping
    Jag har köpt ett hus och sålt en lägenhet via samma mäklare. Bemötandet från första mötet fram till köp och försäljning har varit tydligt och omfångsrikt. Jag har hela tiden fått den information som jag behöver.
    Jag förväntade mig smidiga affärer vilket jag anser att jag har fått. Läs mer
    2018-09-26 Stefan L svarar Richard D
    Tack Richard, hoppas det blir bra i nya villan!
  • Peter L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Lidköping
    Fantastiskt bemötande. Ödmjuk och kunnig. Köpte en bostadsrätt. 10 av 10 Läs mer
    2018-10-02 Victor A svarar Peter L
    Tackar tackar! Hoppas ni ska trivas bra i området, tror det kommer passa er perfekt!
  • Sandra L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Lidköping
    Vi har köpt ett hus av Carin och kunde inte vara mer nöjda med bemötandet.
    Hon var lättsam och engagerad.
    Kan rekommendera henne till alla som ska köpa eller sälja bostad. Läs mer
    2018-09-15 Carin D svarar Sandra L
    Tack Sandra! Jätteroligt att få hjälpa er i ert köp av hus! Där hoppas jag att ni kommer trivas i många många år.
  • Linda L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Lidköping
    Vi är mycket nöjda med försäljningen av vårt hus och med Victor som mäklare. Han är full av energi och entusiasm som smittar av sig på både säljare och potentiella köpare. Victor är dessutom proffsig och mycket serviceinriktad och det skapade trygghet genom hela processen från första mötet till genomförd försäljning. Läs mer
    2018-10-02 Victor A svarar Linda L
    Tusen tack för det fina omdömet. Det glädjer mig att ni är nöjda!
  • Arvydas G skrev om Svensk Fastighetsförmedling Lidköping
    Tack för utmärkt hjälp med att köpa ny hem! Läs mer
    2018-10-02 Victor A svarar Arvydas G
    Tack själv Arvydas, tror det kommer bli kanon för familjen!
  • Kent J skrev om Svensk Fastighetsförmedling Lidköping
    Allt gick efter förväntan. Ett trevligt bemötande. Mycket bra förberedd. Läs mer
    2018-10-02 Victor A svarar Kent J
    Tackar för detta Kent! Ni gjorde ju ett utmärkt grundarbete, bara att följa det exemplet.
  • Maria L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Lidköping
    Victor sålde min bostadsrätt. Professionell, supertrevlig, förklarar och går igenom allt bra så att man verkligen förstår. Håller en uppdaterad under resan och ger bra råd. Bra att bolla tankar och diskutera med. Känner stort förtroende för honom och allt gick snabbt och smidigt. Han är flexibel och får min bästa rekommendation. Läs mer
    2018-10-02 Victor A svarar Maria L
    Det var ett mycket fint omdöme, jag tackar allra ödmjukast!
  • Rino S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Lidköping
    Solgte hytta i Lidkøping. Hyggelig og imøtekommende megler. Effektiv megler og hun var lett å nå på på tlf under salgsprosessen. Bra informasjonsflyt. Stor kunnskap om området og markedet. Veldig fornøyd med jobben hun gjorde. Läs mer
    2018-08-24 Anna H svarar Rino S
    Vad roligt att ni är nöjda, tack för ett fint omdöme!
  • Louise F skrev om Svensk Fastighetsförmedling Lidköping
    Köpt lägenhet och allt funkade bra. Läs mer
    2018-08-23 Stefan A svarar Louise F
    Tack Louise, låter bra att allt blev till belåtenhet.
  • Carl H skrev om Svensk Fastighetsförmedling Lidköping
    Ut i fingespetsarna professionell mäklare som gör det det lilla extra för sina kunder. Nöjd med försäljningen. Tack Victor! Läs mer
    2018-08-24 Victor A svarar Carl H
    Tackar för de fina orden, det var ett sant nöje att få hjälpa till i affären!
  • Peter H skrev om Svensk Fastighetsförmedling Lidköping
    Lyhörd, duktig och trevligt bemötande! Läs mer
    2018-08-24 Victor A svarar Peter H
    Tre viktiga egenskaper! Tack för detta och kul att det är vad som upplevs.
  • Henrik G skrev om Svensk Fastighetsförmedling Lidköping
    Köpt en bostadsrätt i Lidköping.
    Trevlig och hjälpsam Mäklare. Läs mer
    2018-08-24 Victor A svarar Henrik G
    Det var kul att vi äntligen fick till något för din del! Kul att du är nöjd och det har varit trevligt att jobba med dig också!
  • Tobias J
    Tobias J skrev om Svensk Fastighetsförmedling Lidköping
    Köpt 2 RoK i Lidköping.

Exeptionellt kunnig, proffsig och mån om sina klienter. En mycket trevlig person med stort sinne för humor och stor charm.

Han uppfyllde våra önskemål med bravur och alla parter blev nöjda.
    Vi önskade oss; rätt objekt, en snabb affär, till ett förmånligt pris.
    Vi förväntade oss en av sakerna.
    Samtliga önskemål uppfylldes.
    Han överträffade våra förväntningar med hästlängder.

En perfekt matchning av mäklare mellan säljare, objekt och köpare. Läs mer
    2018-08-24 Victor A svarar Tobias J
    Tack, vilken recension! Detta är något jag kommer läsa regniga dagar när det är tuffare läge. Hoppas ni ska trivas bra och att svärmor får sin utlovade måltid i det nya köket!
  • Emmeli P
    Emmeli P skrev om Svensk Fastighetsförmedling Lidköping
    Köpt en lägenhet på 1rok.
    Mäklaren tog sig tid att visa lägenheten utöver de vanliga visningstillfällena, väldigt bra! God kunskap om lägenheten. Lugn kontraktsskrivning där allt lästes igenom tillsammans vilket var att föredra jmf med att själv läsa det tyst.
    Bra helhetsupplevelse! Läs mer
    2018-07-08 Anna H svarar Emmeli P
    Tack vilka snälla ord! Hoppas ni kommer trivas när ni väl installerar er.
  • Mikael E skrev om Svensk Fastighetsförmedling Lidköping
    Sålde mitt hus i Lidköping. Fick inte vad vi begärderde men Stefan utförde ett gott arbete trots tuffare idag med amortering mm. Vi är nöjda med allt i övrigt. Läs mer
    2018-07-06 Stefan L svarar Mikael E
    Tack för det Mikael och Ulla-Britt. Som vanligt trevligt att ha med Er att göra.
  • Leila F skrev om Svensk Fastighetsförmedling Lidköping
    Har precis sålt mitt radhus. Stefan L tog hand om mig och försäljningen så jag kände mig väl omhändertagen från början till slut.
    En mäklare som lyssnar och kommer med råd och som man kan resonera med är guld värd!

Jag tror att det är viktigt att från början ha realistiska förväntningar och där tror jag att vi båda två lyckades komma fram till det som kändes rimligt för båda parter. Bra jobbat Stefan! Läs mer
    2018-07-06 Stefan L svarar Leila F
    Tack för de fina orden Leila. Det brukar funka med bra samarbete!
  • Veronica L
    Veronica L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Lidköping
    Jag sålde en villa/bostadsrätt och det gick väldigt bra tack vare min mäklare. Trevligt bemötande och väldigt engagerad i sitt arbete. Han hade hela tiden en plan under försäljnings-processen och hörde av sig till alla visningsgäster. Jag kände mig hela tiden delaktig i försäljningen. Mycket nöjd med mitt samarbete med svensk fastighetsförmedling Lidköping. Läs mer
    2018-08-24 Victor A svarar Veronica L
    Tackar så mycket! Det kändes riktigt gött att vi kom i hamn med detta och jag tycket verkligen samarbetet har fungerat bra jag också!
  • Christer K
    Christer K skrev om Svensk Fastighetsförmedling Lidköping
    Köpt hus med hjälp av Carin, trevligt bemötande och seriöst arbete i budgivningen. Läs mer
  • Anne-Marie H skrev om Svensk Fastighetsförmedling Lidköping
    Jag träffade mäklaren i samband med en annan visning. Jag visste då att hon sålt en grannfastighet för ett uppseendeväckande högt pris. Jag fick ett gott intryck av henne och sa " Du får sälja mitt hus också till ett lika högt pris". Detta var vad som skedde. Jag fick mer för villan än någon förväntat sig.
    Affären är väl inte riktigt i hamn förrän köparen flyttat in, så jag vågar inte ropa hej ännu. Läs mer
    2018-06-17 Carin D svarar Anne-Marie H
    Tack Anne-Marie! Jag är jätteglad att jag fick ditt förtroende att få hjälpa dig med din försäljning. Önskar dig en riktigt skön sommar! Till hösten går flyttlasset för både dig och köparna och då ses vi igen och gör klart affären.
  • Carin C skrev om Svensk Fastighetsförmedling Lidköping
    Har sålt min bostadsrätt och är mycket nöjd med bemötandet, engagemanget och kommunikationen. Toppbetyg! Läs mer
    2018-08-24 Victor A svarar Carin C
    Tackar för toppbetyget, det är inte varje dag! Riktigt kul att du är nöjd!
  • Frieda B skrev om Svensk Fastighetsförmedling Lidköping
    Trevligt bemötande från första till sista stund!!

Ärendet behandlades snabbt och effektivt, precis så som man vill ha det som kund.

Toppen!! Läs mer
    2018-08-24 Victor A svarar Frieda B
    Tusen tack, tyckte vi gjorde detta riktigt bra och det var roligt att få hjälpa till!
  • Inger D skrev om Svensk Fastighetsförmedling Lidköping
    Mäklaren, Carin Dolfsdotter Paulsson, har under våren -2018 varit mig behjälplig med att båda sälja min bostad och att förmedla en bostadsrätt.
    Detta har varit en mycket turbulent tid som nybliven änka och många känslor har varit involverade.
    Med stort stöd och fantastiskt arbete har Carin hjälpt mig att genomföra dessa stora bostadsaffärer på ett utmärkt sätt.
    Det känns som att alla vi, som varit involverade i dessa händelser, har upplevt Carin som en mycket seriös, inkännande och ansvarsfull mäklare av bästa "märke". För min del är upplevelsen att "Flytta till" en ny bostad, snarare än att "Flytta från".
    TACK Carin!!!! Läs mer
    2018-05-24 Carin D svarar Inger D
    Tack Inger! Vad roligt att du är så nöjd och att det känns bra för dig. Det är alltid min målsättning att ha/få nöjda kunder. Är tacksam och glad att jag fick förtroendet att hjälpa dig med både försäljning och köp.
  • Stefan R skrev om Svensk Fastighetsförmedling Lidköping
    Jättebra bemötande. Tydlig, professionell och empatisk. Carin var verkligen bra. Vi är mycket nöjda med vårt köp. Läs mer
    2018-05-23 Carin D svarar Stefan R
    Tack för fina ord! Väldigt roligt att få hjälpa er att köpa hus i Lidköping! Varmt välkomna tillbaka till stan. :)
  • Ulrica I skrev om Svensk Fastighetsförmedling Lidköping
    Tack Carin för fin hjälp! Jag är jättenöjd! Läs mer
    2018-05-22 Carin D svarar Ulrica I
    Tack Ulrica!
    Så roligt att få hjälpa dig med din försäljning.
  • Christian B
    Christian B skrev om Svensk Fastighetsförmedling Lidköping
    Bostadsrätt, väl bemött. Hade inga förväntningar, men blev glatt överraskad. Var bra helt enkelt och proffsigt! Läs mer
    2018-05-24 Victor A svarar Christian B
    Tack för detta! Kul att vi kunde överraska positivt. Hoppas ni ska trivas i den nya lägenheten!
  • Noel S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Lidköping
    Trevlig och lätt att ha att göra med. Läs mer
    2018-05-24 Victor A svarar Noel S
    Tackar, det har varit trevligt att ha med er att göra också!
  • Kaisa N skrev om Svensk Fastighetsförmedling Lidköping
    Sålde nyss en lägenhet och är supernöjd med utgången. Mäklaren var oerhört kompetent och proffsig. Riktigt trevlig och glad - och en fena på att sälja ;) Hade inte så många förväntningar innan då detta var min första försäljning, men kan inte komma på något jag saknat. Jag skulle verkligen rekommendera Victor Andersson till andra! Läs mer
    2018-05-14 Victor A svarar Kaisa N
    Tackar för de fina orden! Det var kul att få hjälpa dig i din försäljning, du får höra av dig om flyttlasset skulle gå tillbaka till Lidköping en vacker dag!
    Victor A, Carin D gillar detta
  • Albin J skrev om Svensk Fastighetsförmedling Lidköping
    Sålde en bostadsrätt. Professionellt bemötande. Läs mer
  • Patrik A
    Patrik A skrev om Svensk Fastighetsförmedling Lidköping
    Vi har köpt en villa på Klockaregatan i Lidköping. Mycket nöjda med mäklarens arbete och bemötande. Vi kommer definitivt vända oss till samma mäklare vid nästa fastighetsaffär igen Läs mer
    2018-05-11 Anna H svarar Patrik A
    Tack för de vänliga orden, självklart hoppas jag ni ringer mig om ni byter bostadsplaner framledes.
  • Rolf S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Lidköping
    Alla kontakter med mäklaren har varit mycket positiva. Läs mer
  • Anders v
    Anders v skrev om Svensk Fastighetsförmedling Lidköping
    Köpt sommarstuga på Kållandsö och fått hjälp av Anna Haraldsson. Jättetrevlig, hjälpsam och kunnig mäklare som varmt rekommenderas.

Ulrika och Anders Läs mer
    2018-05-01 Anna H svarar Anders v
    Tack för dessa fina ord! Hoppas verkligen ni kommer att tillbringa många dagar under sommaren där och att ni kommer trivas. Det kändes som att ni hittat "hem".
  • Josefine R skrev om Svensk Fastighetsförmedling Lidköping
    Sålt vårat hus i Lidköping.
    Fick mycket mer för huset än förväntat och är mycket nöjda med presentationen av vårat hus.

Bra kontakt och trevligt bemötande! 👍🏻 Läs mer
    2018-05-14 Victor A svarar Josefine R
    Tackar för det fina omdömet! Måste säga att vi hade ett bra samarbete, lycka till med det nya projektet!
    Victor A gillar detta
  • Erik H skrev om Svensk Fastighetsförmedling Lidköping
    Kunnig bra bemötande fån start allt från visning till köp. Kan bra tacka!! Läs mer
    2018-04-26 Carin D svarar Erik H
    Så roligt att få hjälpa er med ert köp av hus. Det här kommer bli så bra. Önskar er all lycka!
  • Brita Z
    Brita Z skrev om Svensk Fastighetsförmedling Lidköping
    Jag har sålt min mammas hus och Carin har skött allt perfekt.
    Känns skönt när någon man bara vill bli av med sköts utan att man behöver göra något själv.

Jag hade höga förväntningar och alla infriades.

Jag kan verkligen rekommendera Carin och Svensk Fastighetsförmedling i Lidköping. Läs mer
    2018-04-26 Carin D svarar Brita Z
    Tack för fina ord och för att jag fick förtroendet att ta hand om försäljningen.
  • Rasmus L
    Rasmus L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Lidköping
    Väldigt bra och förtroendeingivande intryck av mäklaren. Bidrog till em bra affär Läs mer
    2018-05-14 Victor A svarar Rasmus L
    Tackar för orden Rasmus! Det var trevligt att göra affärer ihop och kul att du var med på de idéer vi hade!
    Rasmus L, Victor A gillar detta
  • Helena L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Lidköping
    Mkt. bra erfarenhet.Positiv och arbetade fort och lätt med min lägenhet hjälpsam. Läs mer
    2018-05-15 Victor A svarar Helena L
    Tack för de fina orden! Hoppas vi flytten ska gå bra och att du ska trivas i det nya.
    Victor A gillar detta
  • Bengt R skrev om Svensk Fastighetsförmedling Lidköping
    Stefan känns mycket seriös, kunnig och erfaren och kan verkligen rekommenderas för den som vill köpa eller sälja en bostad! Läs mer

Östbygatan 1, 531 02 Lidköping