Alla kategorier Mäklare Västra Götaland Lidköping Svensk Fastighetsförmedling Svensk Fastighetsförmedling Lidköping

Svensk Fastighetsförmedling Lidköping

Östbygatan 1, 531 02 Lidköping — Visa karta

Välkommen till Svensk fastighetsförmedling i Lidköping!

Här i Lidköping vid delen av Vänern som kallas Kinneviken hittar du oss på Svensk fastighetsförmedlings kontor - redo för att hjälpa dig genom bostadsaffären. Vi kan området med god lokalkännedom och självklart kan vi mäklarbranschen.

Vi har lång erfarenhet och passion för att hjälpa våra kunder hitta rätt på bostadsmarknaden. Ska du sälja, köpa, värdera eller kanske gå igenom hela processen? Eller vill du bara ha någon att bolla bostadsdrömmarna med? Hör av dig till oss.
Öppet just nu
Mån-Tor: 08:00-17:00
Fre: 08:00-16:00
Lör-Sön: Stängt

Läs vad 115 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Lidköping

• 2019-04-14

Tim A skrev om Svensk Fastighetsförmedling Lidköping
    Sålt bostadsrätt. Victor har varit snabb att svara på alla typer av frågor som jag haft. Hela processen har fungerat smidigt. Läs mer
  • 2019-04-12

Antonino Z skrev om Svensk Fastighetsförmedling Lidköping
    Victor är utan tvekan rätt person att välja till din mäklare!
    Riktigt professionell, alltid tillgänglig och gör sitt yttersta för att göra dig som säljare nöjd med försäljningen. Täta bra avstämningar och god tillgänglighet.

Mycket nöjd! Läs mer
    Carin D, Anna H gillar detta
  • 2019-04-07

Rolf W skrev om Svensk Fastighetsförmedling Lidköping
    Mycket bra mäklare rekommenderas ! Läs mer
    2019-04-08 Victor A svarar Rolf W
    Tackar för det omdömet! Tycker vårt samarbete funkat utmärkt jag också.
  • Nina Helena Elisabet A

2019-04-03

Nina Helena Elisabet A skrev om Svensk Fastighetsförmedling Lidköping
    Funkat bra! Haft Anna H Wallin för både köp och sälj. Toppen! Läs mer
    2019-04-05 Anna H svarar Nina Helena Elisabet A
    Tack Nina! Alltid lika roligt att få hjälpa till med både köpet av nytt boende och försäljningen av det befintliga.
  • 2019-04-03

Sara J skrev om Svensk Fastighetsförmedling Lidköping
    Köp av bostad. Väldigt trevligt intryck och tydliga svar och redogörelser för processen. Läs mer
    2019-04-08 Anna H svarar Sara J
    Det var roligt att hjälpa er ”hitta hem” igen, tack för betyget!
  • 2019-04-01

Matilda N skrev om Svensk Fastighetsförmedling Lidköping
    Bostadsrätt.
    Mycket bra,trevligt o glatt.
    Ja de var de. Läs mer
    2019-04-08 Victor A svarar Matilda N
    Tack, kul att du är nöjd! Hoppas du ska trivas bra i den nya fina lägenheten.
  • Daniel K

2019-03-28

Daniel K skrev om Svensk Fastighetsförmedling Lidköping
    Victor hjälpte sålde min lägenhet och jag är verkligen supernöjd! Han är flexibel, öppen för feedback, serviceinriktad och otroligt driven. Vilket i kombination med en god expertis och ett brett kundregister, resulterade i en lyckad affär redan innan visning. Han jobbade verkligen hårt för att jag som säljare skulle bli nöjd och jag kan därför starkt rekommendera honom! Läs mer
    2019-04-08 Victor A svarar Daniel K
    Tackar för de fina orden! Det var väldigt kul att få sälja bostaden och roligare att ni är nöjda.
  • 2019-03-20

Folke A skrev om Svensk Fastighetsförmedling Lidköping
    Victor har agerat proffsigt i alla delar av vår process med att köpa en bostadsrätt i Lidköping. Han har också fått förtroendet att sälja vår nuvarande bostadsrätt. Läs mer
    2019-03-20 Victor A svarar Folke A
    Tackar för det fina omdömet! Hoppas det ska fungera bra i den nya lägenheten.
    Victor A, Carin D gillar detta
  • 2019-03-11

Alexander L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Lidköping
    Bra bemötande
    Flexibel kommunikation som passar säljaren
    Välgjort & planerat
    Ger 100%

Jag rekommenderar verkligen Victor Andersson. Läs mer
    2019-03-11 Victor A svarar Alexander L
    Tusen tack Alexander! Hoppas ni ska trivas bra i huset nu.
  • 2019-02-27

Peggie O skrev om Svensk Fastighetsförmedling Lidköping
    Sålt en lägenhet. Blev trevligt bemött av mäklaren. Han fixade en köpare snabbt och enkelt. Helt nöjd med hela affären. Läs mer
    2019-03-11 Victor A svarar Peggie O
    Härligt att du är nöjd! Jag tackar för förtroendet att hjälpa er med affären och för de fina orden här!
  • Ingrid S

2019-02-26

Ingrid S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Lidköping
    Vi är mycket nöjda med det bemötande vi fick av Victor Andersson vid vårt bostadsköp. Proffsig, kunnig och vänlig! Läs mer
    2019-02-27 Victor A svarar Ingrid S
    Tusen tack för den fina recentionen! Väldigt trevligt att få vara en del av ert bostadsköp!
  • 2019-02-26

Hans R skrev om Svensk Fastighetsförmedling Lidköping
    Har sålt ett kjedjehus i Lidköping men hade inte möjlighet att delta i försäljningen personligen. Med hjälp av en kunnig och hjälpsam mäklare så fungerade hela processen utan problem.
    Jag är mycket nöjd. Läs mer
    2019-02-26 Stefan L svarar Hans R
    Tack för de orden Hans, bra att du är nöjd!
  • 2019-02-12

Joel A skrev om Svensk Fastighetsförmedling Lidköping
    Vi köpte Karlagatan 22. Allt gick snabbt och smidigt. Stort förtroende för mäklaren. Läs mer
    2019-02-12 Anna H svarar Joel A
    Alltid roligt att få hjälpa andra att hitta hem, hoppas verkligen ni kommer trivas i denna superfina lgh! Tack för de fina orden.
  • 2019-02-12

Rebecca K skrev om Svensk Fastighetsförmedling Lidköping
    Sålt lägenhet. Mycket bra bemött av mäklare. Enkelt med kommuniakationen via sms och samtal, snabba svar. God feedback kring prissättning och godtaget bud. Allt som allt, toppen!! Läs mer
    2019-02-12 Anna H svarar Rebecca K
    Det var roligt att få hjälpa dig med försäljningen och extra roligt att du känner dig nöjd med slutresultatet! Tack för de fina orden och jag hoppas ni kommer trivas i nya huset och i området. Vi ses i Sjölunda.
    Carin D, Victor A gillar detta
  • 2019-02-09

Ing-Marie S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Lidköping
    Har köpt en bostadsrätt på 4 rum o kök. Blev kontaktad då jag anmält intresse av en glad o trevlig mäklare. Fick tydliga besked hur köpet skulle gå till. Är nöjd. Läs mer
    2019-02-11 Carin D svarar Ing-Marie S
    Tack Ing-Marie. Väldigt roligt att få hjälpa dig med ditt köp!
  • 2019-01-30

Jonas A skrev om Svensk Fastighetsförmedling Lidköping
    Sålde min lägenhet, sjukt nöjd med allt! Victor är grym! Läs mer
    2019-01-30 Victor A svarar Jonas A
    Tackar för förtroendet och omdömet! Blir det nu en fyrhjuling vill jag komma ut och provköra!
  • 2019-01-25

Jonny N skrev om Svensk Fastighetsförmedling Lidköping
    Bemötning och info tydlighet om vårat köp av parhuset var av högsta klass Läs mer
    2019-01-28 Carin D svarar Jonny N
    Tack för dom fina orden, dom värmer! Jättekul att få hjälpa er med köpet av er nya bostad!
  • 2019-01-22

Marika N skrev om Svensk Fastighetsförmedling Lidköping
    Vi har sålt ett radhus och det gick över förväntan. Vår mäklare var mycket professionell och kunnig. Hon inger värme och förtroende. Vi hade höga förväntningar som verkligen infriades. Vi är mer än nöjda! Läs mer
    2019-01-23 Carin D svarar Marika N
    Tack för fina ord och för förtroendet att låta mig hjälpa er med er försäljning.
  • 2018-12-27

Lars P skrev om Svensk Fastighetsförmedling Lidköping
    Försäljning av enrumslägenhet i Lidköping. Mäklaren var positiv, trevlig, kunnig om prisbilden i områden och gjorde ett gott intryck redan från början. Jag hade relativt låga förväntningar om försäljningen, då skicket på bostaden inte var bra. Befarade att utgångspriset var något högt satt men det var korrekt bedömt. Skulle gärna anlita denna mäklare igen i framtiden. Läs mer
    2019-01-30 Victor A svarar Lars P
    Tackar för de fina omdömet! Tycker vi lyckades bra jag med, hoppas du ska trivas i den nya lägenheten
  • 2018-12-18

Victoria C skrev om Svensk Fastighetsförmedling Lidköping
    Sålt en bostadsrätt
    Blev oerhört korrekt och informativt bemött. Inga uppskruvade förväntningar. Noga med att hela tiden hålla oss som säljare uppdaterade på vad som hänt och vad nästa steg blir.
    En mäklare vi varmt kan rekommendera Läs mer
    2018-12-20 Anna-Karin A svarar Victoria C
    Hej Victoria!
    Tack för den fina rekommendationen!
  • Carina E

2018-12-09

Carina E skrev om Svensk Fastighetsförmedling Lidköping
    Sålt Mindre hyresfastighet.
    Hög service, bra dialog.
    Förväntningar att känna mig trygg. Stefan levde mycket väl upp till det, mycket professionell.
    Snabbt och professionell. Läs mer
  • 2018-12-06

Fredrik L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Lidköping
    Jag köpte en lägenhet med 2 rok. Mäklaren var väldigt trevlig och snäll bemötande varje gång vi träffades. Och det var ingenting som krånglade eller liknande. Läs mer
    2018-12-20 Anna-Karin A svarar Fredrik L
    Hej Fredrik!
    Tack för fina ord och kul att du också tyckte det gick smidigt.
  • Carl-Johan D

2018-12-06

Carl-Johan D skrev om Svensk Fastighetsförmedling Lidköping
    Har köpt en bostadsrätt.
    Stefan skötte hela köpet på ett bra och proffsigt sätt.
    Jag kan varmt rekommendera Stefan som mäklare! Läs mer
  • 2018-11-26

Stefan L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Lidköping
    Köpte ett 1-planshus och vi blev väldigt väl bemötta. Läs mer
  • 2018-11-21

Pia N skrev om Svensk Fastighetsförmedling Lidköping
    Köpt bostadsrätt, snabb enkel affär, besparade mig att va med på budgivning.trevligt bemötande och mig tillmötesgående. Läs mer
    2018-12-20 Anna-Karin A svarar Pia N
    Tack för fina ord! Hoppas du ska trivas när det är dags!
  • 2018-11-13

Karl A skrev om Svensk Fastighetsförmedling Lidköping
    Sålt Affärsfastighet.
    Aktivt och proffsigt agerande.
    Väl avvägda köparkontakter Läs mer
    2018-11-22 Stefan A svarar Karl A
    Tack Karl ! Trevligt med uppskattning för utfört arbete och att Ni är nöjda./ Mvh Stefan A
  • 2018-11-12

Jonas J skrev om Svensk Fastighetsförmedling Lidköping
    Sålde 2 rok i centrum.
    Fick ett bra och proffsigt bemötande redan vid första träffen.
    Många bra tips som kunde hjälpa mig att höja värdet på min bostad som visade sig både värdefulla och bra ekonomiskt.
    Snabb hantering och lättarbetat.
    Kan inte vara mer än supernöjd!
    //Jonas Läs mer
    2018-11-12 Carin D svarar Jonas J
    Tack så mycket. Jag blir alltid lika glad när någon tar sig tid att rekommendera mig. Ännu gladare blir jag när någon dessutom är supernöjd! :)
    Tills vi hörs! Mvh Carin
  • 2018-11-11

Marianne L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Lidköping
    Snabb, korrekt, tillmötesgående, trevligt bemötande.
    Mycket nöjd med mitt köp av bostadsrätt Läs mer
    2018-11-12 Carin D svarar Marianne L
    Tusen tack för dina fina ord. Det är lika viktigt för mig att köparen upplever affären på ett positivt och korrekt sätt som säljaren. Önskar stort lycka till och hoppas att ni skall trivas i bostadsrätten när ni kommer på plats! /Mvh Carin Dolfsdotter Paulsson
  • 2018-11-05

Jessica L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Lidköping
    Carin Dolfsdotter-Paulsson hjälpte oss att sälja vår villa på landet. Hon är en mkt proffsig mäklare som inger ett gott förtroende. Koll på läget och personlig.

Rekommenderas starkt. Läs mer
    2018-11-12 Carin D svarar Jessica L
    Tack för din fina rekommendation! Det värmer att höra att ni är så nöjda! / Mvh Carin Dolfsdotter Paulsson
  • David B

2018-11-05

David B skrev om Svensk Fastighetsförmedling Lidköping
    Victor hjälpte mig att sälja ett radhus. Han har hanterat ärendet mycket väl och jag har uppskattat hans höga tillgänglighet och mycket trevliga bemötande.

Victor sålde radhuset till ett pris som stämde väl överens med mina förväntningar, men på kortare tid än förväntat vilket var en positiv överraskning. Jag upplevde honom som påläst, lugn och metodisk när vi gjorde upp affären vilket skapade en trygghet för både mig och köparna av mitt radhus.

Jag skulle gärna anlita Victor igen, i framtida fastighetsaffärer. Läs mer
    2018-11-05 Victor A svarar David B
    Tack David för den fina recensionen! Det har varit trevligt från allra första mötet.
  • Gill K

2018-11-03

Gill K skrev om Svensk Fastighetsförmedling Lidköping
    Precis köpt vårt första gemensamma boende av Victor.
    Vi är jättenöjda med trevligt och proffsigt bemötande både vid visning, budgivning och kontraktskrivning😀 Toppbetyg 👍👍
    Mvh Gill & Sebastian Läs mer
    2018-11-05 Victor A svarar Gill K
    Tack för orden och de fina betyget!! Hoppas att ni ska trivas bra.
  • 2018-11-03

Lars M skrev om Svensk Fastighetsförmedling Lidköping
    Köpt Lillås 1 av Carin Dolfsdotter-Paulsson blev bemötta av en fantastiskt trevlig, proffsig och påläst mäklare som hjälpte oss på alla sätt och vis!!! Läs mer
    2018-11-03 Carin D svarar Lars M
    Tack för fina ord Lars och grattis till köpet!
  • 2018-10-12

Oskar G skrev om Svensk Fastighetsförmedling Lidköping
    Köpt bövervägen 5. Bemötandet jätte bra av mäklaren. Mycket nöjd med allt. Läs mer
    2018-10-12 Carin D svarar Oskar G
    Tack Oskar! Hoppas ni kommer trivas bra med huset! Vilket läge! Kan det bli bättre?!
  • Ida L

2018-10-06

Ida L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Lidköping
    Sålt vår bostadsrätt med Carin. Så proffesionellt och trevligt bemötande och fick till affären med köparna enligt våra önskemål. Snabb och effektiv. 10/10 från oss! Läs mer
    2018-11-12 Carin D svarar Ida L
    Tack Ida! Det är alltid min målsättning att uppfylla kundernas önskemål. Kul att få hjälpa er med försäljningen av er fina bostad och roligt att ni blev så nöjda med resultatet, / Mvh Carin
  • 2018-10-05

Gabriella D skrev om Svensk Fastighetsförmedling Lidköping
    Köpt lägenhet. Blev professionellt och trevligt bemött, fick svar på mina frågor. Ingen stress vid visning eller vid resterande möten. Mäklaren levde upp till mina förväntningar och gjorde ett mycket bra jobb. Läs mer
    2018-10-05 Victor A svarar Gabriella D
    Tack för de fina orden! Kul att vi hittade något som kändes rätt för dig!
  • 2018-09-28

Bengt B skrev om Svensk Fastighetsförmedling Lidköping
    Sålt villa byggt 2011.Kunnig mäklare men huset var lite svårsåld med lite få kunder men det kan nog bero på ränteläget o amorterings krav som är idag.Mäklaren var trevligt o hjälpsam. Läs mer
  • Freja H

2018-09-28

Freja H skrev om Svensk Fastighetsförmedling Lidköping
    Vårt första husköp och Stefan lotsade oss kunnigt i alla våra frågor/funderingar.
    Trevligt bemötande, professionell och ödmjuk. Läs mer
    2018-09-28 Stefan L svarar Freja H
    Tack för dessa fina ord!
    Hoppas det blir bra i Ert nya fina boende.
  • 2018-09-27

Eva B skrev om Svensk Fastighetsförmedling Lidköping
    Jag har sålt en 2- Familjsfastighet i Lidköping eller rättare sagt Victor har sålt den. Jag har bara ett ord att säga: toppen 👍 Läs mer
    2018-10-02 Victor A svarar Eva B
    Jag tackar för detta fina omdöme! Tycker vi har haft det riktigt trevligt ihop under den här processen.
    Anna H gillar detta
  • 2018-09-26

Richard D skrev om Svensk Fastighetsförmedling Lidköping
    Jag har köpt ett hus och sålt en lägenhet via samma mäklare. Bemötandet från första mötet fram till köp och försäljning har varit tydligt och omfångsrikt. Jag har hela tiden fått den information som jag behöver.
    Jag förväntade mig smidiga affärer vilket jag anser att jag har fått. Läs mer
    2018-09-26 Stefan L svarar Richard D
    Tack Richard, hoppas det blir bra i nya villan!
  • 2018-09-19

Peter L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Lidköping
    Fantastiskt bemötande. Ödmjuk och kunnig. Köpte en bostadsrätt. 10 av 10 Läs mer
    2018-10-02 Victor A svarar Peter L
    Tackar tackar! Hoppas ni ska trivas bra i området, tror det kommer passa er perfekt!
    Anna H gillar detta
  • 2018-09-15

Sandra L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Lidköping
    Vi har köpt ett hus av Carin och kunde inte vara mer nöjda med bemötandet.
    Hon var lättsam och engagerad.
    Kan rekommendera henne till alla som ska köpa eller sälja bostad. Läs mer
    2018-09-15 Carin D svarar Sandra L
    Tack Sandra! Jätteroligt att få hjälpa er i ert köp av hus! Där hoppas jag att ni kommer trivas i många många år.
  • 2018-09-10

Linda L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Lidköping
    Vi är mycket nöjda med försäljningen av vårt hus och med Victor som mäklare. Han är full av energi och entusiasm som smittar av sig på både säljare och potentiella köpare. Victor är dessutom proffsig och mycket serviceinriktad och det skapade trygghet genom hela processen från första mötet till genomförd försäljning. Läs mer
    2018-10-02 Victor A svarar Linda L
    Tusen tack för det fina omdömet. Det glädjer mig att ni är nöjda!
  • 2018-09-05

Arvydas G skrev om Svensk Fastighetsförmedling Lidköping
    Tack för utmärkt hjälp med att köpa ny hem! Läs mer
    2018-10-02 Victor A svarar Arvydas G
    Tack själv Arvydas, tror det kommer bli kanon för familjen!
  • 2018-09-04

Kent J skrev om Svensk Fastighetsförmedling Lidköping
    Allt gick efter förväntan. Ett trevligt bemötande. Mycket bra förberedd. Läs mer
    2018-10-02 Victor A svarar Kent J
    Tackar för detta Kent! Ni gjorde ju ett utmärkt grundarbete, bara att följa det exemplet.
  • 2018-08-27

Maria L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Lidköping
    Victor sålde min bostadsrätt. Professionell, supertrevlig, förklarar och går igenom allt bra så att man verkligen förstår. Håller en uppdaterad under resan och ger bra råd. Bra att bolla tankar och diskutera med. Känner stort förtroende för honom och allt gick snabbt och smidigt. Han är flexibel och får min bästa rekommendation. Läs mer
    2018-10-02 Victor A svarar Maria L
    Det var ett mycket fint omdöme, jag tackar allra ödmjukast!
  • 2018-08-24

Rino S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Lidköping
    Solgte hytta i Lidkøping. Hyggelig og imøtekommende megler. Effektiv megler og hun var lett å nå på på tlf under salgsprosessen. Bra informasjonsflyt. Stor kunnskap om området og markedet. Veldig fornøyd med jobben hun gjorde. Läs mer
    2018-08-24 Anna H svarar Rino S
    Vad roligt att ni är nöjda, tack för ett fint omdöme!
  • 2018-08-23

Louise F skrev om Svensk Fastighetsförmedling Lidköping
    Köpt lägenhet och allt funkade bra. Läs mer
    2018-08-23 Stefan A svarar Louise F
    Tack Louise, låter bra att allt blev till belåtenhet.
  • 2018-08-16

Carl H skrev om Svensk Fastighetsförmedling Lidköping
    Ut i fingespetsarna professionell mäklare som gör det det lilla extra för sina kunder. Nöjd med försäljningen. Tack Victor! Läs mer
    2018-08-24 Victor A svarar Carl H
    Tackar för de fina orden, det var ett sant nöje att få hjälpa till i affären!
  • 2018-08-11

Peter H skrev om Svensk Fastighetsförmedling Lidköping
    Lyhörd, duktig och trevligt bemötande! Läs mer
    2018-08-24 Victor A svarar Peter H
    Tre viktiga egenskaper! Tack för detta och kul att det är vad som upplevs.
  • 2018-08-07

Henrik G skrev om Svensk Fastighetsförmedling Lidköping
    Köpt en bostadsrätt i Lidköping.
    Trevlig och hjälpsam Mäklare. Läs mer
    2018-08-24 Victor A svarar Henrik G
    Det var kul att vi äntligen fick till något för din del! Kul att du är nöjd och det har varit trevligt att jobba med dig också!

Östbygatan 1, 531 02 Lidköping