Alla kategorier Mäklare Västra Götaland Lidköping Svensk Fastighetsförmedling Svensk Fastighetsförmedling Lidköping

Svensk Fastighetsförmedling Lidköping

Östbygatan 1, 531 02 Lidköping — Visa karta

Välkommen till Svensk fastighetsförmedling i Lidköping!

Här i Lidköping vid delen av Vänern som kallas Kinneviken hittar du oss på Svensk fastighetsförmedlings kontor - redo för att hjälpa dig genom bostadsaffären. Vi kan området med god lokalkännedom och självklart kan vi mäklarbranschen.

Vi har lång erfarenhet och passion för att hjälpa våra kunder hitta rätt på bostadsmarknaden. Ska du sälja, köpa, värdera eller kanske gå igenom hela processen? Eller vill du bara ha någon att bolla bostadsdrömmarna med? Hör av dig till oss.
Öppet just nu
Mån-Tor: 08:00-17:00
Fre: 08:00-16:00
Lör-Sön: Stängt

Läs vad 28 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Lidköping

• Emmi N
    Emmi N skrev om Svensk Fastighetsförmedling Lidköping
    Vi är så nöjda med vår husförsäljning tack vare vår mäklare Stefan Larsson - det har varit ett roligt och förvånansvärt enkelt äventyr. Snabbt, lättsamt och framförallt smidigt. Tack! Läs mer
  • Agnes J
    Agnes J skrev om Svensk Fastighetsförmedling Lidköping
    Mycket fint bemötande och omhändertagande då Stefan guidade oss fram till vårt drömhus. Mycket duktig och kunnig inom sin profession. Läs mer
  • Ann-Chatrine L
    Ann-Chatrine L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Lidköping
    Bemötandet har varit optimalt. Jag kan på bästa sätt rekommendera vår mäklare, Stefan Larsson. Läs mer
    2017-12-19 Stefan L svarar Ann-Chatrine L
    Tack för de fina orden, det värmer så här i juletid!
  • Britt-marie D
    Britt-marie D skrev om Svensk Fastighetsförmedling Lidköping
    Positivt och vänligt bemötande. Erfaren mäklare med
    vilja att köpare och säljare ska bli så nöjda som det är möjligt. Läs mer
    2017-12-03 Stefan L svarar Britt-marie D
    Kul attt du tycker att det gått bra!
  • Eva J
    Eva J skrev om Svensk Fastighetsförmedling Lidköping
    Professionellt bemötande. Lätttillgänglig och mycket trevlig. Trygg och säker mäklare. Läs mer
    2017-11-26 Carin D svarar Eva J
    Jag tackar er så mycket för förtroendet att få hjälpa er med försäljningen. /Carin
  • Rasmus L
    Rasmus L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Lidköping
    Victor har varit strålande från dag ett. Mycket proffsigt men samtidigt jordnära arbetssätt. Har varit lätt att få kontakt med och har hållit mig och min fru stadigt i handen genom vår bostadsförsäljning. Allt har gått väldigt smidigt och vi är supernöjda med hur Victor har hanterat vår affär. Rekommenderar starkt Svensk fastighetsförmedling i allmänhet och Victor Andersson i synnerhet. Läs mer
    Stefan A, Victor A, Carin D gillar detta
  • Åsa L
    Åsa L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Lidköping
    Victor är trevlig och saklig och pratar så man förstår man blir väl bemött. Läs mer
    Victor A gillar detta
  • Jodis S
    Jodis S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Lidköping
    Imøtekommende, blid og meget hjelpsom Läs mer
    2017-11-16 Anna H svarar Jodis S
    Tack för de fina orden! / Kontoret
  • Peter M
    Peter M skrev om Svensk Fastighetsförmedling Lidköping
    Bra bemötande och väldigt snabb på att fixa fram fakta och svar på frågor Läs mer
  • Annika D
    Annika D skrev om Svensk Fastighetsförmedling Lidköping
    Jag är så tacksam att ha haft Carin Dolfsdotter-Paulsson som mäklare under min husförsäljning! Carin har varit fantastisk hela vägen! Jag kan varmt rekommendera henne! Läs mer
    2017-11-11 Carin D svarar Annika D
    Tack för förtroendet. Det har varit jättetrevligt att få hjälpa dig med din försäljning Annika!
  • Magnus B
    Magnus B skrev om Svensk Fastighetsförmedling Lidköping
    Professionellt och engagerat bemötande. Följde upp och höll mig informerad under budgivningen. Kom med många goda råd inför försäljningen. En mycket bra mäklare. Rekommenderar henne varmt. Läs mer
    2017-11-10 Carin D svarar Magnus B
    Tack Magnus! Det har varit jättetrevligt att få hjälpa dig med din fastighetsaffär./ Carin
  • Gunilla A
    Gunilla A skrev om Svensk Fastighetsförmedling Lidköping
    Vi fick ett mycket trevligt och sympatiskt intryck och bemötande av mäklaren.Vi fick god hjälp och blev mycket nöjda!! Läs mer
  • Linda F
    Linda F skrev om Svensk Fastighetsförmedling Lidköping
    Trevlig. Inlyssnande. Noggrann. Tydlig. Ambitiös. Läs mer
  • Camilla O
    Camilla O skrev om Svensk Fastighetsförmedling Lidköping
    Mycket gott. Man kände sig väl bemött och trygg med allt runt omkring. Läs mer
  • Jens A
    Jens A skrev om Svensk Fastighetsförmedling Lidköping
    Carin har genomfört försäljnings uppdraget på ett föredömligt sätt. Stort engagemang vid husvisning och visar stor kunskap i hela försäljnings processen. Jag rekommenderar Carin om du skall göra din nästa husaffär. Läs mer
  • Stig-Arne W
    Stig-Arne W skrev om Svensk Fastighetsförmedling Lidköping
    Jättebra bemötande. Inga som helst bekymmer.
    Fungerade jättebra. Läs mer
  • Hanna A
    Hanna A skrev om Svensk Fastighetsförmedling Lidköping
    Endast en skrivuppdrag men hon gjorde ett bra uppdrag! Upplevdes lite stressad kanske men inte så konstigt när det var precis innan semestern. Läs mer
  • Rolf F
    Rolf F skrev om Svensk Fastighetsförmedling Lidköping
    Bra bemötande och en snabb affär Läs mer
  • Peter C
    Peter C skrev om Svensk Fastighetsförmedling Lidköping
    Vi fick helt och hållet den service och kontakt vi behövde. Direkt svar på frågor och mycket god tillgänglighet till ansvarig mäklare. Vi tackar för samarbetet och är jättenöjda.
    Mvh Peter och Maria Claesson Läs mer
    2017-07-14 Carin D svarar Peter C
    Vi tackar för förtroendet och tycker att det var fantastiskt roligt att få hjälpa er med försäljningen.
  • Diana S
    Diana S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Lidköping
    Som vanligt trevligt bemötande och allt gick som vi förväntat oss. Stefan är en toppenkille helt enkelt!!! Läs mer
  • Anna S
    Anna S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Lidköping
    Min upplevelse och intryck är att hela förloppet gått bra. Min mäklare har varit tydlig, informativ och kunnig. I mitt fall har försäljningen varit förknippat med en hel del sorg och känslan av respekt och värdighet för det tycker jag funnits med vilket uppskattas. I det stora hela 5/5.
    Tack. Läs mer
  • Tomas A
    Tomas A skrev om Svensk Fastighetsförmedling Lidköping
    Mycket trevlig och väl insatt i marknaden för vårt objekt.
    Vi behövde lägga väldigt lite till på underlag då mäklaren var företagsam.
    Detta betydde mycket för oss då ingen av säljarna bodde i kommunen. Läs mer
  • Birgitta/Tomas J
    Birgitta/Tomas J skrev om Svensk Fastighetsförmedling Lidköping
    Vi är jättenöjda med Svensk Fastighetsförmedling och Anna Haraldsson Wallin. Läs mer
  • Robin L
    Robin L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Lidköping
    Fantastiskt bemötande och personlig kontakt, kunde inte vara mer nöjd! Läs mer
  • Oskar Å
    Oskar Å skrev om Svensk Fastighetsförmedling Lidköping
    Mycket trevligt och professionellt bemötande. Väl utförd förmedling av Lidköpings kontoret och då främst Stefan Larson.

Kunde inte varit mer nöjd!

Rekommenderas starkt! Läs mer
  • sara p
    sara p skrev om Svensk Fastighetsförmedling Lidköping
    Mycket nöjd med Anna Haraldsson Wallin som mäklare, på alla sätt och vis. Trevlig och proffsig som person, gjorde en fin annons och allt med försäljningen gick smidigt. Läs mer
  • Anette R
    Anette R skrev om Svensk Fastighetsförmedling Lidköping
    Jag är nöjd. Blev från dag 1 tagen seriöst bemött vilket är väldigt viktigt för mig. Jag kunde fråga vad dom helst( och det blev en hel del av det slaget) och fick alltid vettiga och vänliga svar. Jag kände mig trygg både som köpare och säljare. Läs mer
  • Annika J
    Annika J skrev om Svensk Fastighetsförmedling Lidköping
    Jag är jättenöjd med ALLT!
    Med Carin, Anna-Karin och deras bemötande och proffsighet! Läs mer

Östbygatan 1, 531 02 Lidköping