Alla kategorier Mäklare Västra Götaland Lidköping Svensk Fastighetsförmedling Svensk Fastighetsförmedling Lidköping

Svensk Fastighetsförmedling Lidköping

Östbygatan 1, 531 02 Lidköping — Visa karta

Vill du köpa eller sälja en bostad i Lidköping? Vi finns på flera platser i hela landet och vi kan våra områden in i minsta detalj. Vi vet vad våra köpare efterfrågar och vad du som säljare ska tänka på inför en försäljning. Svensk Fastighetsförmedling har koll på hela kedjan, från att hitta köpare, till värdering och försäljning av din villa, bostadsrätt, fritidshus eller din gård. Kontakta oss om du vill få ut det mesta av din bostadsaffär!
Mån-Tor: 08:00-17:00
Fre: 08:00-16:00
Lör-Sön: Stängt

Läs vad 9 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Lidköping

• Diana S
    Diana S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Lidköping
    Som vanligt trevligt bemötande och allt gick som vi förväntat oss. Stefan är en toppenkille helt enkelt!!!
  • Anna S
    Anna S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Lidköping
    Min upplevelse och intryck är att hela förloppet gått bra. Min mäklare har varit tydlig, informativ och kunnig. I mitt fall har försäljningen varit förknippat med en hel del sorg och känslan av respekt och värdighet för det tycker jag funnits med vilket uppskattas. I det stora hela 5/5.
    Tack.
  • Tomas A
    Tomas A skrev om Svensk Fastighetsförmedling Lidköping
    Mycket trevlig och väl insatt i marknaden för vårt objekt.
    Vi behövde lägga väldigt lite till på underlag då mäklaren var företagsam.
    Detta betydde mycket för oss då ingen av säljarna bodde i kommunen.
  • Birgitta/Tomas J
    Birgitta/Tomas J skrev om Svensk Fastighetsförmedling Lidköping
    Vi är jättenöjda med Svensk Fastighetsförmedling och Anna Haraldsson Wallin.
  • Robin L
    Robin L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Lidköping
    Fantastiskt bemötande och personlig kontakt, kunde inte vara mer nöjd!
  • Oskar Å
    Oskar Å skrev om Svensk Fastighetsförmedling Lidköping
    Mycket trevligt och professionellt bemötande. Väl utförd förmedling av Lidköpings kontoret och då främst Stefan Larson.

Kunde inte varit mer nöjd!

Rekommenderas starkt!
  • sara p
    sara p skrev om Svensk Fastighetsförmedling Lidköping
    Mycket nöjd med Anna Haraldsson Wallin som mäklare, på alla sätt och vis. Trevlig och proffsig som person, gjorde en fin annons och allt med försäljningen gick smidigt.
  • Anette R
    Anette R skrev om Svensk Fastighetsförmedling Lidköping
    Jag är nöjd. Blev från dag 1 tagen seriöst bemött vilket är väldigt viktigt för mig. Jag kunde fråga vad dom helst( och det blev en hel del av det slaget) och fick alltid vettiga och vänliga svar. Jag kände mig trygg både som köpare och säljare.
  • Annika J
    Annika J skrev om Svensk Fastighetsförmedling Lidköping
    Jag är jättenöjd med ALLT!
    Med Carin, Anna-Karin och deras bemötande och proffsighet!

Östbygatan 1, 531 02 Lidköping