Alla kategorier Mäklare Västra Götaland Lidköping Svensk Fastighetsförmedling Svensk Fastighetsförmedling Lidköping

Svensk Fastighetsförmedling Lidköping

Östbygatan 1, 531 02 Lidköping — Visa karta

Välkommen till Svensk fastighetsförmedling i Lidköping!

Här i Lidköping vid delen av Vänern som kallas Kinneviken hittar du oss på Svensk fastighetsförmedlings kontor - redo för att hjälpa dig genom bostadsaffären. Vi kan området med god lokalkännedom och självklart kan vi mäklarbranschen.

Vi har lång erfarenhet och passion för att hjälpa våra kunder hitta rätt på bostadsmarknaden. Ska du sälja, köpa, värdera eller kanske gå igenom hela processen? Eller vill du bara ha någon att bolla bostadsdrömmarna med? Hör av dig till oss.
Öppet just nu
Mån-Tor: 08:00-17:00
Fre: 08:00-16:00
Lör-Sön: Stängt

Läs vad 23 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Lidköping

• Rasmus L
    Rasmus L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Lidköping
    Victor har varit strålande från dag ett. Mycket proffsigt men samtidigt jordnära arbetssätt. Har varit lätt att få kontakt med och har hållit mig och min fru stadigt i handen genom vår bostadsförsäljning. Allt har gått väldigt smidigt och vi är supernöjda med hur Victor har hanterat vår affär. Rekommenderar starkt Svensk fastighetsförmedling i allmänhet och Victor Andersson i synnerhet.
    Victor A, Carin D gillar detta
  • Åsa L
    Åsa L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Lidköping
    Victor är trevlig och saklig och pratar så man förstår man blir väl bemött.
    Victor A gillar detta
  • Jodis S
    Jodis S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Lidköping
    Imøtekommende, blid og meget hjelpsom
    2017-11-16 Anna H svarar Jodis S
    Tack för de fina orden! / Kontoret
  • Peter M
    Peter M skrev om Svensk Fastighetsförmedling Lidköping
    Bra bemötande och väldigt snabb på att fixa fram fakta och svar på frågor
    Anna H gillar detta
  • Annika D
    Annika D skrev om Svensk Fastighetsförmedling Lidköping
    Jag är så tacksam att ha haft Carin Dolfsdotter-Paulsson som mäklare under min husförsäljning! Carin har varit fantastisk hela vägen! Jag kan varmt rekommendera henne!
    2017-11-11 Carin D svarar Annika D
    Tack för förtroendet. Det har varit jättetrevligt att få hjälpa dig med din försäljning Annika!
  • Magnus B
    Magnus B skrev om Svensk Fastighetsförmedling Lidköping
    Professionellt och engagerat bemötande. Följde upp och höll mig informerad under budgivningen. Kom med många goda råd inför försäljningen. En mycket bra mäklare. Rekommenderar henne varmt.
    2017-11-10 Carin D svarar Magnus B
    Tack Magnus! Det har varit jättetrevligt att få hjälpa dig med din fastighetsaffär./ Carin
  • Gunilla A
    Gunilla A skrev om Svensk Fastighetsförmedling Lidköping
    Vi fick ett mycket trevligt och sympatiskt intryck och bemötande av mäklaren.Vi fick god hjälp och blev mycket nöjda!!
  • Linda F
    Linda F skrev om Svensk Fastighetsförmedling Lidköping
    Trevlig. Inlyssnande. Noggrann. Tydlig. Ambitiös.
  • Camilla O
    Camilla O skrev om Svensk Fastighetsförmedling Lidköping
    Mycket gott. Man kände sig väl bemött och trygg med allt runt omkring.
  • Jens A
    Jens A skrev om Svensk Fastighetsförmedling Lidköping
    Carin har genomfört försäljnings uppdraget på ett föredömligt sätt. Stort engagemang vid husvisning och visar stor kunskap i hela försäljnings processen. Jag rekommenderar Carin om du skall göra din nästa husaffär.
  • Stig-Arne W
    Stig-Arne W skrev om Svensk Fastighetsförmedling Lidköping
    Jättebra bemötande. Inga som helst bekymmer.
    Fungerade jättebra.
  • Hanna A
    Hanna A skrev om Svensk Fastighetsförmedling Lidköping
    Endast en skrivuppdrag men hon gjorde ett bra uppdrag! Upplevdes lite stressad kanske men inte så konstigt när det var precis innan semestern.
  • Rolf F
    Rolf F skrev om Svensk Fastighetsförmedling Lidköping
    Bra bemötande och en snabb affär
  • Peter C
    Peter C skrev om Svensk Fastighetsförmedling Lidköping
    Vi fick helt och hållet den service och kontakt vi behövde. Direkt svar på frågor och mycket god tillgänglighet till ansvarig mäklare. Vi tackar för samarbetet och är jättenöjda.
    Mvh Peter och Maria Claesson
    2017-07-14 Carin D svarar Peter C
    Vi tackar för förtroendet och tycker att det var fantastiskt roligt att få hjälpa er med försäljningen.
  • Diana S
    Diana S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Lidköping
    Som vanligt trevligt bemötande och allt gick som vi förväntat oss. Stefan är en toppenkille helt enkelt!!!
  • Anna S
    Anna S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Lidköping
    Min upplevelse och intryck är att hela förloppet gått bra. Min mäklare har varit tydlig, informativ och kunnig. I mitt fall har försäljningen varit förknippat med en hel del sorg och känslan av respekt och värdighet för det tycker jag funnits med vilket uppskattas. I det stora hela 5/5.
    Tack.
  • Tomas A
    Tomas A skrev om Svensk Fastighetsförmedling Lidköping
    Mycket trevlig och väl insatt i marknaden för vårt objekt.
    Vi behövde lägga väldigt lite till på underlag då mäklaren var företagsam.
    Detta betydde mycket för oss då ingen av säljarna bodde i kommunen.
  • Birgitta/Tomas J
    Birgitta/Tomas J skrev om Svensk Fastighetsförmedling Lidköping
    Vi är jättenöjda med Svensk Fastighetsförmedling och Anna Haraldsson Wallin.
  • Robin L
    Robin L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Lidköping
    Fantastiskt bemötande och personlig kontakt, kunde inte vara mer nöjd!
  • Oskar Å
    Oskar Å skrev om Svensk Fastighetsförmedling Lidköping
    Mycket trevligt och professionellt bemötande. Väl utförd förmedling av Lidköpings kontoret och då främst Stefan Larson.

Kunde inte varit mer nöjd!

Rekommenderas starkt!
  • sara p
    sara p skrev om Svensk Fastighetsförmedling Lidköping
    Mycket nöjd med Anna Haraldsson Wallin som mäklare, på alla sätt och vis. Trevlig och proffsig som person, gjorde en fin annons och allt med försäljningen gick smidigt.
  • Anette R
    Anette R skrev om Svensk Fastighetsförmedling Lidköping
    Jag är nöjd. Blev från dag 1 tagen seriöst bemött vilket är väldigt viktigt för mig. Jag kunde fråga vad dom helst( och det blev en hel del av det slaget) och fick alltid vettiga och vänliga svar. Jag kände mig trygg både som köpare och säljare.
  • Annika J
    Annika J skrev om Svensk Fastighetsförmedling Lidköping
    Jag är jättenöjd med ALLT!
    Med Carin, Anna-Karin och deras bemötande och proffsighet!

Östbygatan 1, 531 02 Lidköping