Alla kategorier Mäklare Stockholms län Stockholm Hägersten-Liljeholmen Liljeholmen Svensk Fastighetsförmedling Svensk Fastighetsförmedling Liljeholmen

Svensk Fastighetsförmedling Liljeholmen

Liljeholmstorget 38, 100 74 Stockholm — Visa karta

Vi har koll på Liljeholmen!

Vi vet vad köparna vill ha, vad du ska tänka på inför visning och hur du bäst marknadsför just din bostad. Vill du göra en trygg och framgångsrik bostadsaffär har du kommit helt rätt. Vi på Svensk Fastighetsförmedling är kunniga fastighetsmäklare som kan vårt område och bostadsmarknaden här.

Kom förbi vår BoButik så kan vi ge dig vår bästa och mest personliga service. Vi svarar gärna på frågor om ditt nuvarande eller framtida boende och ger råd och tips inför bostadsbytet. Välkommen!

Läs vad 152 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Liljeholmen

• Beatrice A
    Beatrice A skrev om Malin Malmgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Hägersten
    Jag har köpt en etta i södra Stockholm, tillsammans med min dotter.
    Mäklare Malin Malmgren var professionell, informerade bra och tydligt.
    Vi är mycket nöjda. Läs mer
  • Åsa B
    Åsa B skrev om Malin Malmgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Hägersten
    Malin har skött sitt arbete på ett föredömligt sätt. Med korrekt hållning gentemot mig som köpare även mot min dotter vid kontraktsskrivning mm.

Jag kan rekommendera henne!

/ Åsa Läs mer
  • Per H
    Per H skrev om Anders Ångström en del av Svensk Fastighetsförmedling Hägersten
    Sålde en trea med vår mäklare Anders på Svensk Fastighetsförmedling. Anders hade alltid ett personligt men även proffesionellt bemötande till oss som säljare, där han gjorde sitt yttersta att guidea oss till en lyckad försäljning. Vi använde oss av Läge+ och Anders agerade snabbt och tillfredställande när det väl blev dags för försäljning, vilket ledde till en kvick och smidig affär. Rekommenderas. Läs mer
  • Lisa F
    Lisa F skrev om Malin Malmgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Hägersten
    Vi både köpte och sålde med Malin. Allting fungerade precis som man önskar att en försäljning ska göra. Malin är proffesionellt, lätt att få tag på och man känner sig trygg med henne som ansvarig för sin försäljning. Läs mer
  • Britt C
    Britt C skrev om Henrik Persson en del av Svensk Fastighetsförmedling Hägersten
    Sålt en Bostadsrätt.
    Förväntningarna var höga och Mäklaren levde upp till dem 110%
    Mycket skicklig Mäklare och dessutom mycket trevlig!!!! Läs mer
  • Anna B
    Anna B skrev om Malin Malmgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Hägersten
    Malin hjälpte mig sälja min tvåa i Gröndal, Stockholm. Hon är väldigt engagerad samt enkel och mycket trevlig att ha att göra med. Alla förhoppningar om en bra försäljning infriades med råge! Läs mer
    Jenny L skrev om Malin Malmgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Hägersten
    Vi sålde vår bostad med Malin Malmgren på Svensk Fastighetsförmedling. Malin höll oss uppdaterade under hela försäljningsprocessen vilket gjorde oss trygga i en oviss marknad. Malin gav oss rätt förutsättningar utifrån vår bostad och överträffade våra förväntningar. Vi rekommenderar henne varmt. Läs mer
  • Sofia J
    Sofia J skrev om Henrik Persson en del av Svensk Fastighetsförmedling Hägersten
    Tydlig i processbeskrivning, hjälp att planera nästa steg och bra med tips inför styling Läs mer
  • Jenny L
    Jenny L skrev om Zandra Karlsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Hägersten
    Vi köpte vår bostad via Zandra Karlsson på Svensk Fastighetsförmedling i Hägersten. Vi fick ett jättebra bemötande och det var lätt att komma i kontakt med henne. Hon guidade oss genom processen och vi kunde känna att vi var i trygga händer. Rekommenderar varmt Zandra och Svensk Fastighetsförmedling! Läs mer
    2018-06-07 Zandra K svarar Jenny L
    Tusen tack Jenny för att du ville skriva här och ge feedback! Ni har köpt en otroligt fin lägenhet som jag hoppas ni kommer trivas i! Håller nu tummarna för att er försäljning går väl och att ni får en fin sommar!
  • Rebecca B
    Rebecca B skrev om Zandra Karlsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Hägersten
    Vi har sålt våran lägenhet vid Telefonplan med hjälp av Zandra. Zandra gjorde ett utmärkt arbete och lyckades leverera över förväntan trots svajig marknad. Läs mer
    2018-06-07 Zandra K svarar Rebecca B
    Tusen tack Rebecca! Jag är jätteglad att jag kunde hjälpa till och att ni blev nöjda med resultatet. Ni hade också en superfin lägenhet med fin styling så det hjälpte verkligen! Nu håller jag tummarna för huset!
  • Susanne I
    Susanne I skrev om Michael Johansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Hägersten
    Michael hjälpte oss med försäljningen av vår lägenhet. Vi är jättenöjda med hela processen. Michael har varit ett bra stöd och bollplank. Han är mycket trevlig och professionell och har dessutom en erfarenhet som vi har uppskattat. Vi vill varmt rekommendera Michael!! Läs mer
  • Ingegärd T
    Ingegärd T skrev om Henrik Persson en del av Svensk Fastighetsförmedling Hägersten
    HENRIK PERSSON SÅLDE VÅR BOSTADSRÄTT, SNABBT OCH KORREKT.
    SAMMANFATTANDE SÅ BLEV HELA AFFÄREN POSITIV . VI REKOMMENDERAR GÄRNA HONOM OCH SVENSK . FASTIGHETSFÖRMEDLING.

INGEGERD och ROLAND TELBY. Läs mer
  • Miriam
    Miriam skrev om Zandra Karlsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Hägersten
    Zandra var tydlig kring samtliga steg i försäljning, och uppvisade lugn även när det dök upp utmaningar. Upplevde henne proffsig, hjälpsam och förtroendeingivande. Vi är överlag mycket nöjda med vår försäljning och kan varmt rekommendera Zandra! Läs mer
    2018-06-07 Zandra K svarar Miriam
    Tack så hemskt mycket Miriam för dina fina ord här! Ni gjorde också ett superjobb och så roligt för er att ni stannar i området! Ska bli spännande att följa vad ni hittar på för kul i den nya lägenheten! Ha en fin sommar nu!
  • Lars S
    Lars S skrev om Malin Malmgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Hägersten
    Malin har förmedlat vår lägenhet, 2 rok i Aspudden. Malin har alltid varit positiv och okomplicerad att ha och göra med, kunnig och tillgänglig att ventilera sina tankar med. Vi fotade lägenheten för drygt ett årsedan och publicerade den som kommande lägenheter till försäljning på mäklarens hemsida. Drygt en vecka senare var den såld på förhandsvisning. Läs mer
  • Johan L
    Johan L skrev om Anders Ångström en del av Svensk Fastighetsförmedling Hägersten
    Andra gången vi sålt med hjälp av Anders. Vi upplever Anders som trovärdig, pålitlig och med mycket god kunskap om närområdet. Läs mer
  • Anna J
    Anna J skrev om Anders Ångström en del av Svensk Fastighetsförmedling Hägersten
    Han sålde vår bostadsrätt i Aspudden. Duktigt och seriös med stor kunskap om området. Läs mer
  • Maria H
    Maria H skrev om Anders Ångström en del av Svensk Fastighetsförmedling Hägersten
    Köpt bostadsrätt. Vi är supernöjda med allt i processen, hjälpsam, tillgänglig och trygg. Toppen! Läs mer
  • Gunilla S
    Gunilla S skrev om Anders Ångström en del av Svensk Fastighetsförmedling Hägersten
    Sålt bostadsrätt. Mycket nöjd, snabb återkoppling vid frågor. Slapp "säljsnack", fick rak och proffsig information. Mycket väl förberedd, allt har flutit på helt utan problem. Läs mer
  • Ulla K
    Ulla K skrev om Anders Ångström en del av Svensk Fastighetsförmedling Hägersten
    Bostadsrätt Aspudden Hägersten.

Vissa fördomar om mäklare som vi haft, förbyttes till positiva erfarenheter.
    Anders bemötte oss vänligt och professionellt på ett personligt sätt. Klara besked snabb hantering och täta kontakter med upp-
    följning av läget.

Tack Anders. kan Du bli bättre. Tveksamt.

Uiia K. Läs mer
  • Karin L
    Karin L skrev om Henrik Persson en del av Svensk Fastighetsförmedling Hägersten
    Mkt bra mäklare! Trygg och trovärdig. Läs mer
  • Monica E
    Monica E skrev om Henrik Persson en del av Svensk Fastighetsförmedling Hägersten
    Anlitade Henrik för försäljning av min lägenhet. Jag har fått fin service, snabb återkoppling på mina frågor och mycket bra bemötande!
    Jag kan varmt rekommendera Henrik! Läs mer
  • Fredrik E
    Fredrik E skrev om Zandra Karlsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Hägersten
    Toppenmäklare. Professionell, trevlig och bra resultat Läs mer
    2018-04-26 Zandra K svarar Fredrik E
    Tusen tack Fredrik för gott samarbete och för att du tog dig tid att skriva här! Uppskattas och värmer verkligen!
  • Emelie J
    Emelie J skrev om Zandra Karlsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Hägersten
    Zandra hjälpte oss att sälja vår gavel 4:a i Aspudden. Zandra var lugn, stabil, professionell och trevlig! Tack Zandra, vi kan varmt rekommendera dig. Hälsningar Emelie & Phil Läs mer
    2018-04-20 Zandra K svarar Emelie J
    Jättetack för att ni tog er tid till att recensera mig här! Det värmer att ni är nöjda med min insats. Bra jobb även från er!
  • Caroline T
    Caroline T skrev om Anders Ångström en del av Svensk Fastighetsförmedling Hägersten
    Ett naturligt och proffsigt bemötande som fick oss att känna oss trygga direkt.
    Vilket enligt oss är det viktigaste när man ska välja sin mäklare,
    Vi är mycket nöjda! Läs mer
  • Mattias Ö
    Mattias Ö skrev om Anders Ångström en del av Svensk Fastighetsförmedling Hägersten
    Anders är en väldigt karismatisk och driven mäklare. Jag är supernöjd med hans insats i bostadsaffären! Läs mer
  • Helena G
    Helena G skrev om Anders Ångström en del av Svensk Fastighetsförmedling Hägersten
    Anders har skött två lägenhetsförsäljningar för oss. Ett proffs på sitt yrke ut i fingerspetsarna. Vi kunde inte vara mer nöjda. Rekommenderar. Läs mer
  • Filip F
    Filip F skrev om Malin Malmgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Hägersten
    Både köpte och sålde lägenhet med Malin Malmgren och det är precis som man vill att det ska vara.

Snabb, trevlig och tydlig kontakt. Mycket proffesionellt men ändå tillräckligt personligt. Fick känslan att hon vet vad hon håller på med och inger förtroende. Läs mer
  • Per E
    Per E skrev om Zandra Karlsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Hägersten
    Serviceinriktad och snabb med återkoppling. Läs mer
    2018-03-20 Zandra K svarar Per E
    Tusen tack Per för att du tog dig tid att skriva här, jätteglad över att höra att du är nöjd!
  • Pär K
    Pär K skrev om Malin Malmgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Hägersten
    Malin var superproffsig och gav ett bra intryck under hela processen. Läs mer
  • Birgitta M
    Birgitta M skrev om Malin Malmgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Hägersten
    Malin är en mycket engagerad mäklare . Jag kände direkt ett förtroende. Mycket bra kommunikation under hela försäljningen. Jag kan varmt rekommendera henne. Läs mer
  • Cecilia L
    Cecilia L skrev om Malin Malmgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Hägersten
    Trevlig , kunnig och tillmötesgående Läs mer
  • Anna-Maria C
    Anna-Maria C skrev om Zandra Karlsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Hägersten
    En tydlig, serviceinriktad och hårt arbetande mäklare. Rekommenderas. Läs mer
    2018-03-02 Zandra K svarar Anna-Maria C
    Tack Anna-Maria för din respons här och tack för ett mycket gott samarbete! En solglimt i dagen att få denna feedback!
  • Emma Margareta F
    Emma Margareta F skrev om Zandra Karlsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Hägersten
    Professionell, rak och realistisk, driven och snabb. Jag är väldigt nöjd! Läs mer
    2018-03-02 Zandra K svarar Emma Margareta F
    Tusen tack Emma för att du tog dig tid att skriva här och tack för ett gott samarbete! Uppskattar detta verkligen och är jätteglad att du är nöjd med min insats!
  • Siri P
    Siri P skrev om Zandra Karlsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Hägersten
    Fantastiskt trevlig och kunnig, behaglig att ha med att göra och snabb på att svara och återkoppla. Jag kan varmt rekommendera henne Läs mer
    2018-03-01 Zandra K svarar Siri P
    Tusen tack Siri för att du tog dig tid och skrev ett par rader här! Jättekul att höra att du är nöjd med min service kring ditt köp också, det uppskattas! Hoppas du kommer trivas!
  • Jonathan H
    Jonathan H skrev om Zandra Karlsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Hägersten
    Zandra var trevlig, saklig och hjälpfull utan att vara för "säljig". Uppskattas! Läs mer
    2018-02-27 Zandra K svarar Jonathan H
    Tack Jonathan för att du tog dig tid att utvärdera min service i samband med ditt bostadsköp. Uppskattar det verkligen! Hoppas du kommer trivas i lägenheten!
  • Sara H
    Sara H skrev om Malin Malmgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Hägersten
    Malin är en mycket kompetent, professionell och kunnig mäklare. Jättetrevlig, engagerad och pålitlig. Vi är mycket nöjda med det jobb Malin gjort! Läs mer
  • Charlotte E
    Charlotte E skrev om Anders Ångström en del av Svensk Fastighetsförmedling Hägersten
    Anders var snabb med att ordna min försäljning, vilket var viktigt för mig. Han gav även ett professionellt intryck och var rimlig i sina uppskattningar av vad jag kunde förvänta mig för pris för min lägenhet. Det som var på den lite negativa sidan var att han var lite slarvig med uppgifter om min lägenhet och även planritningen över den när dessa skulle tas fram till prospektet, så man behöver läsa igenom de handlingar man får ordentligt. När jag påpekade felaktigheterna var han dock snabb med att justera dessa. Läs mer
  • Kerstin M
    Kerstin M skrev om Malin Malmgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Hägersten
    Mycket proffsigt och trevligt bemötande från Malin och jag känner mej trygg i mitt köp och kommer varmt att rekommendera henne framöver.

MVH Kerstin Magnusson Läs mer
  • Mattias B
    Mattias B skrev om Zandra Karlsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Hägersten
    Zandra gav ett mycket ärligt och kunnigt intryck. Hon hjälpte oss att förstå marknaden och marknadskrafterna. Råden var öppna och vi fick hjälp att förstå helheten innan vi fattade beslut i processen. Vi skulle anlita Zandra igen alla dagar i veckan och två gånger på söndagen, hon är verkligen toppen. Läs mer
    2018-02-22 Zandra K svarar Mattias B
    Tack så hemskt mycket för att ni tog er tid att skriva ett par rader här. Otroligt glad och rörd över att få så fina lovord. Tack för ett gott samarbete! Mvh Zandra
  • Helena P
    Helena P skrev om Malin Malmgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Hägersten
    Malin Malmgren var strålande som mäklare när jag sålde min lägenhet. Proffsigt bemötande, samtidigt som hon kändes personlig och äkta. Hon var även mycket mån om mig och mina tankar kring försäljningen. Läs mer
  • Weronika Julia P
    Weronika Julia P skrev om Anders Ångström en del av Svensk Fastighetsförmedling Hägersten
    Vi är väldigt nöjda över hela processen med Anders, allt gick smidigt och vi kände att vi fick en bra information och lätt kontakt från hans sida. Supertrevligt:) Läs mer
  • Jenny L
    Jenny L skrev om Anders Ångström en del av Svensk Fastighetsförmedling Hägersten
    Proffsigt bemötande gentemot både oss (säljare) och köpare. Resultatet blev bättre än vad vi hade vågat hoppas på och överlag en mycket enkel och smidig process. Rekommenderas varmt! Läs mer
  • Axel N
    Axel N skrev om Anders Ångström en del av Svensk Fastighetsförmedling Hägersten
    Vi har varit supernöjda med Anders arbete. Han är tydlig och noggrann och framför allt en väldigt förtroendeingivande mäklare. Bra kommunikation genom hela processen och resultatet blev bättre än vad vi hade hoppats på.

Kan varmt rekommenderas! Läs mer
  • Jesper G
    Jesper G skrev om Malin Malmgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Hägersten
    Proffsigt bemötande från början till slut. Malin är en driven mäklare, som gör det som krävs för att du som säljare får ut det som förväntas av din bostad. Läs mer
  • Veronika T
    Veronika T skrev om Henrik Persson en del av Svensk Fastighetsförmedling Hägersten
    Mycket lätt att ha och göra med, behjälplig, lätt att få tag på. Kände mig trygg och lugn genom hela försäljningen. Läs mer
  • Nadia J
    Nadia J skrev om Malin Malmgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Hägersten
    Bra tjej med rätt "anda". Effektiv och tydlig. Läs mer
  • Linda D
    Linda D skrev om Henrik Persson en del av Svensk Fastighetsförmedling Hägersten
    Mycket bra mäklare som jag varmt kan rekommendera! Läs mer
  • Lena N
    Lena N skrev om Malin Malmgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Hägersten
    Malin är noggrann och kunnig och har ett mycket trevligt bemötande. Läs mer
  • Thomas P
    Thomas P skrev om Malin Malmgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Hägersten
    Proffsig och engagerad! Lätt att nå och öppen för mina egna förslag. Läs mer
  • Hanna J
    Hanna J skrev om Anders Ångström en del av Svensk Fastighetsförmedling Hägersten
    Oerhört proffsig och hjälpsam genom hela processen. Jag hade redan innan höga förväntningar och Anders levde upp till dem och mer därtill. Lyckades på en snabbt och väldigt bra sätt snabbt få min bostadsaffär att gå i lås. Jag är mycket nöjd! Läs mer

Liljeholmstorget 38, 100 74 Stockholm