Alla kategorier Mäklare Stockholms län Stockholm Hägersten-Liljeholmen Liljeholmen Svensk Fastighetsförmedling Svensk Fastighetsförmedling Liljeholmen

Svensk Fastighetsförmedling Liljeholmen

Liljeholmstorget 38, 100 74 Stockholm — Visa karta

Vi har koll på Liljeholmen!

Vi vet vad köparna vill ha, vad du ska tänka på inför visning och hur du bäst marknadsför just din bostad. Vill du göra en trygg och framgångsrik bostadsaffär har du kommit helt rätt. Vi på Svensk Fastighetsförmedling är kunniga fastighetsmäklare som kan vårt område och bostadsmarknaden här.

Kom förbi vår BoButik så kan vi ge dig vår bästa och mest personliga service. Vi svarar gärna på frågor om ditt nuvarande eller framtida boende och ger råd och tips inför bostadsbytet. Välkommen!

Läs vad 114 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Liljeholmen

• Mattias B
    Mattias B skrev om Zandra Karlsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Hägersten
    Zandra gav ett mycket ärligt och kunnigt intryck. Hon hjälpte oss att förstå marknaden och marknadskrafterna. Råden var öppna och vi fick hjälp att förstå helheten innan vi fattade beslut i processen. Vi skulle anlita Zandra igen alla dagar i veckan och två gånger på söndagen, hon är verkligen toppen. Läs mer
  • Helena P
    Helena P skrev om Malin Malmgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Hägersten
    Malin Malmgren var strålande som mäklare när jag sålde min lägenhet. Proffsigt bemötande, samtidigt som hon kändes personlig och äkta. Hon var även mycket mån om mig och mina tankar kring försäljningen. Läs mer
  • Weronika Julia P
    Weronika Julia P skrev om Anders Ångström en del av Svensk Fastighetsförmedling Hägersten
    Vi är väldigt nöjda över hela processen med Anders, allt gick smidigt och vi kände att vi fick en bra information och lätt kontakt från hans sida. Supertrevligt:) Läs mer
  • Jenny L
    Jenny L skrev om Anders Ångström en del av Svensk Fastighetsförmedling Hägersten
    Proffsigt bemötande gentemot både oss (säljare) och köpare. Resultatet blev bättre än vad vi hade vågat hoppas på och överlag en mycket enkel och smidig process. Rekommenderas varmt! Läs mer
  • Axel N
    Axel N skrev om Anders Ångström en del av Svensk Fastighetsförmedling Hägersten
    Vi har varit supernöjda med Anders arbete. Han är tydlig och noggrann och framför allt en väldigt förtroendeingivande mäklare. Bra kommunikation genom hela processen och resultatet blev bättre än vad vi hade hoppats på.

Kan varmt rekommenderas! Läs mer
  • Jesper G
    Jesper G skrev om Malin Malmgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Hägersten
    Proffsigt bemötande från början till slut. Malin är en driven mäklare, som gör det som krävs för att du som säljare får ut det som förväntas av din bostad. Läs mer
  • Veronika T
    Veronika T skrev om Henrik Persson en del av Svensk Fastighetsförmedling Hägersten
    Mycket lätt att ha och göra med, behjälplig, lätt att få tag på. Kände mig trygg och lugn genom hela försäljningen. Läs mer
  • Nadia J
    Nadia J skrev om Malin Malmgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Hägersten
    Bra tjej med rätt "anda". Effektiv och tydlig. Läs mer
  • Linda D
    Linda D skrev om Henrik Persson en del av Svensk Fastighetsförmedling Hägersten
    Mycket bra mäklare som jag varmt kan rekommendera! Läs mer
  • Lena N
    Lena N skrev om Malin Malmgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Hägersten
    Malin är noggrann och kunnig och har ett mycket trevligt bemötande. Läs mer
  • Thomas P
    Thomas P skrev om Malin Malmgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Hägersten
    Proffsig och engagerad! Lätt att nå och öppen för mina egna förslag. Läs mer
  • Hanna J
    Hanna J skrev om Anders Ångström en del av Svensk Fastighetsförmedling Hägersten
    Oerhört proffsig och hjälpsam genom hela processen. Jag hade redan innan höga förväntningar och Anders levde upp till dem och mer därtill. Lyckades på en snabbt och väldigt bra sätt snabbt få min bostadsaffär att gå i lås. Jag är mycket nöjd! Läs mer
  • Thomas B
    Thomas B skrev om Malin Malmgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Hägersten
    Mycket positivt och informativt. Läs mer
  • Tomas H
    Tomas H skrev om Niklas Hedbeck en del av Svensk Fastighetsförmedling Hägersten
    Vi är mycket nöjda med hur försäljningen av vår lägenhet utfördes.
    Nicklas har en positiv inställning och ser möjligheter i en affär trots att marknaden backat något. Det märks tydligt att han varit med om både upp och nergångar i branschen.
    Vi vill därför varmt rekommendera Nicklas att ta hand om era uppdrag. Läs mer
    2017-12-20 Niklas H svarar Tomas H
    Tack Tomas. Det var ett nöje att få hjälpa er med försäljningen av er fina lägenhet.

God Jul!
  • Emelie B
    Emelie B skrev om Anders Ångström en del av Svensk Fastighetsförmedling Hägersten
    Vi är mycket nöjda med Anders! Han är väldigt noggrann och professionell. Påläst och kunnig mäklare som kommer med med raka och snabba besked och svar på eventuella funderingar. Läs mer
  • Alan D
    Alan D skrev om Malin Malmgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Hägersten
    Hon är professionel och mycket trovärdig Läs mer
  • Mia Ö
    Mia Ö skrev om Henrik Persson en del av Svensk Fastighetsförmedling Hägersten
    Henrik är en toppen mäklare som erbjuder bästa service på alla sätt och vis. Vi köpte en lägenhet som Henrik förmedlade, vi upplevde honom som mycket kunnig och alltid tillgänglig vid behov. Vi skulle absolut rekommendera Henrik vid försäljning av lägenhet. Läs mer
  • Hrefna B
    Hrefna B skrev om Anders Ångström en del av Svensk Fastighetsförmedling Hägersten
    Otroligt bra mötande från Anders. Han gör sitt jobb med högt engagemang och vi har känt oss trygga genom hela processen. Läs mer
  • Anna-Maria E
    Anna-Maria E skrev om Anders Ångström en del av Svensk Fastighetsförmedling Hägersten
    Vi var mycket nöjda med Anders när han sålde vår lägenhet. Han är en seriös mäklare med bra kunskap om området. Vi kände oss trygga med honom och han hade också ett mycket bra bemötande mot oss. Läs mer
  • Johanna G
    Johanna G skrev om Henrik Persson en del av Svensk Fastighetsförmedling Hägersten
    Bra och vänlig mäklare! Rekommenderas! Läs mer
  • Ludvig Ö
    Ludvig Ö skrev om Henrik Persson en del av Svensk Fastighetsförmedling Hägersten
    Bra och lyhörd. Realistisk. Bra återkoppling. Läs mer
  • Anna W
    Anna W skrev om Anders Ångström en del av Svensk Fastighetsförmedling Hägersten
    Anders var professionel hela vägen och bibehöll en positiv inställning trots ett tufft säljläge. Vi hade många frågor och hade många kontakter, från start till slut kände vi oss välkomna att ringa för att diskutera våra frågor och funderingar. Läs mer
  • Hans E
    Hans E skrev om Henrik Persson en del av Svensk Fastighetsförmedling Hägersten
    Hela processen från första möte med värdering via offert, visning till kontraktsskrivning gick väldigt smidigt och det var tydligt hela vägen. Läs mer
  • Andreas A
    Andreas A skrev om Anders Ångström en del av Svensk Fastighetsförmedling Hägersten
    Anders tog sig an vår försäljning med stort engagemang från början till slut. Rekommenderas! Läs mer
  • Helin P
    Helin P skrev om Henrik Persson en del av Svensk Fastighetsförmedling Hägersten
    Jag upplevde mäklaren som informativ och kunnig, han förklarade hur hela processen skulle gå till på ett enkelt sätt. Kändes stabil. Läs mer
  • Melina S
    Melina S skrev om Anders Ångström en del av Svensk Fastighetsförmedling Hägersten
    Anders Ångström var super från början till slut. Kan varmt rekommendera honom, då jag är otroligt nöjd. Läs mer
  • Zoran G
    Zoran G skrev om Malin Malmgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Hägersten
    Perfekt, mera kan man inte begera, tidligt, sakligt, kunnig, helt rekomendabelt, Nästa gång jag behöver en mäklare vet jag vem ska jag anlita, Läs mer
  • Ulla-Maija J
    Ulla-Maija J skrev om Henrik Persson en del av Svensk Fastighetsförmedling Hägersten
    Jag kom i kontakt med Henrik i samband med min lägenhetsköp. Efter en pålitlig uppfattning av honom gav jag honom i uppdrag att sälja min lägenhet. Allt flöt smidigt och snabbt trots det knepiga läget på marknaden. Han har kunskap i sitt yrke och den använder han på ett proffsigt sätt. Jag kan varmt rekommendera Henrik. Läs mer
  • DB Rune R
    DB Rune R skrev om Zandra Karlsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Hägersten
    ger henne de bästa rekommendationer, duktig, jobbade på till långt efter 17.00 när det väl brann till. Dessutom en mycket trevlig och positiv tjej. Läs mer
    2017-09-28 Zandra K svarar DB Rune R
    Tack så hemskt mycket för att du tog dig tid och skrev samt så fin feedback, det betyder mycket för mig! Sköt om dig!
  • Henrik W
    Henrik W skrev om Anders Ångström en del av Svensk Fastighetsförmedling Hägersten
    Det är tydligt att Anders är erfaren och mycket förtroendeingivande. Han gav oss initierade råd genom hela processen. Läs mer
  • Ali K
    Ali K skrev om Maja Håkansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Hägersten
    We asked her to sell our apartment. She refused to answer our questions and she did not sell our apartment with a good price. There was a bad communication between us and buyers and she did not try to give all necessary information to the buyer. After 1 month the buyer called me regarding all information in the apartment and asked for help. We did not have a good experience from her because we had to do all things ourselves. When we complain from her to her manager, they called us rude people because we were not happy with their work. Her manager was shouting on me he called me a rude person because I was not happy with their way of working. Their behavior towards customer was not acceptable when her boss was yelling at me and told me a rude person because I just asked him if it is possible to give us some discount because they sold our apartment before visning and they did not put it on hemnet.se or other activites for sale. When I asked them for possible discount on their fee because they did not put any advertisement on any webpage and not visning. They called me a rude person (because I asked a possibility of having discount) and they stopped communicating with us. Her manager shouted at me and called me a rude person which it was not acceptable behavior from her manager!!! Läs mer
    2017-09-08 Niklas H svarar Ali K
    Hej Ali,
    Vi väljer att svara dig på svenska så det inte blir några missförstånd i våra formuleringar.

Vi är verkligen ledsna över att ni inte är nöjda med hur uppdraget genomfördes. Vi är väldigt mån om att våra kunder ska göra en så trygg och bra bostadsaffär som möjligt, så också i försäljningen av er lägenhet.

Ni hade anlitat en annan mäklarfirma som ni var väldigt missnöjda med, då ni inte fick några bud på er bostad. Ni avbröt ert samarbete och ville att vi skulle hjälpa er, eftersom vi haft en liknande försäljning som gick väldigt bra och att ni inom väldigt kort skulle tillträda ert nya hus. Vi kollade av med budgivarna från den andra försäljningen om intresse kunde finnas för er bostad, och fick en spekulant att lägga samma bud som den andra bostaden såldes för. Vilket var ett bra slutpris jämfört med tidigare försäljningar i området.

Vad ni fick göra själva förstår vi inte riktigt, då vi lyckades få dit en fotograf på bara någon dag, vi visade lägenheten, vi upprättade handlingar och vi hjälpte till med tillträdet. Att sen köparen hör av sig och har frågor är inte helt ovanligt. Även om de fått utförlig information i objektsbeskrivningen samt att föreningen i det här fallet har en otroligt bra och informationsrik hemsida.

Att det var slutpriset och vår service som du inte var nöjd med framkom aldrig, då ni valde att sälja och underteckna överlåtelseavtalen. Däremot så ville du förhandla om arvodet så fort försäljningen var klar, vilket vi inte gick med på. Vi ingick ett avtal inför försäljningen av din lägenhet, där bland annat mäklararvode var överenskommet.

Du ringer, sms:ar, mailar och till slut kommer in på kontoret med höjd röst och kräver ett annat arvode.

Med vänlig hälsning
    Niklas Hedbeck
    Franchisetagare Svensk Fastighetsförmedling Hägersten/Liljeholmen
    2017-09-09 Ali K svarar Niklas H
    Hi, I see now you answer my question here politely and do not threatening me to call your lawyer because I asked a possible discount. You were not allowed to insult me in the email and call me a rude person. I just asked for a discount and you could explain it as you did here calmly without calling me a rude person. When you called me rude I got very sad and came to your office and told you that you are not allowed to insult your customer. Did I call you rude or insult you? Why then you let yourself to call me rude in email when I asked you for possible discount why you shouted at me in your office? I wish you could behave better to me as you politely answered me here.
    2017-09-11 Niklas H svarar Ali K
    Hej,
    Vi har tyvärr lite olika uppfattning om vad som sagts och i vilken ton, men jag tar inte ifrån dig hur du upplevt det och kan inte annat än be om ursäkt.

Vänligen
    Niklas Hedbeck
    Franchisetagare Svensk Fastighetsförmedling Hägersten/Liljeholmen
    Läs mer genom att expandera tråden +
  • Emelie J
    Emelie J skrev om Henrik Persson en del av Svensk Fastighetsförmedling Hägersten
    Henrik har potential, främst gällande bemötande mot mig som säljare. Betalar jag för en mäklartjänst förväntar jag mig kunna ställa frågor utan att detta ska upplevas påträngande. Såg även utrymme i förbättring gällande copywriting på prospekt som initialt var under kritik.

Får betyg ok då slutpris motsvarade förväntningarna, men resan dit var minde uppskattad. Läs mer
  • Caroline B
    Caroline B skrev om Maja Håkansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Hägersten
    Jag har bara positiva saker att säga om Maja. Hon var kunnig och svarade snabbt på frågor och har varit tillmötesgående i alla avseenden. Jag är tacksam för att hon fick till en förhandsvisning så att vi kunde köpa lägenheten innan budgivningen drog igång. Läs mer
  • Maria H
    Maria H skrev om Maja Håkansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Hägersten
    Otroligt Professionell och tillitsfull, gör allt för att göra det lilla extra för kunden. Kan varmt rekommendera henne! Läs mer
  • Monica L
    Monica L skrev om Zandra Karlsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Hägersten
    Otroligt trevlig och hjälpsam!! Läs mer
    2017-08-07 Zandra K svarar Monica L
    Tack så mycket Monica att du tog dig tid! Och tack för de värmande orden! Hoppas ni har det bra!
  • John G
    John G skrev om Henrik Persson en del av Svensk Fastighetsförmedling Hägersten
    Vi är väldigt nöjda. Henrik kan marknaden och är mycket professionell. Därför valde vi honom som ombud för att sälja den lägenhet som vi köpt av honom för några år sedan. Läs mer
  • Stefan V
    Stefan V skrev om Zandra Karlsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Hägersten
    Zandra var noga och skötte förmedligen av min lägenhet toppenbra och med att bra resultat. Läs mer
    2017-08-07 Zandra K svarar Stefan V
    Tack så hemskt mycket Stefan! Hoppas ni har det bra och trivs i ert nya boende!
  • Sara E
    Sara E skrev om Anders Ångström en del av Svensk Fastighetsförmedling Hägersten
    Glömde nycklarna dagen då första visningen var så personerna stod utanför och kom inte in .:-( - vet inte hur mycket det påverkade försäljningen men helt klart en del.
    Annars nöjd. Läs mer
  • Johannes N
    Johannes N skrev om Anders Ångström en del av Svensk Fastighetsförmedling Hägersten
    Bästa mäklaren (och jag har haft kontakt med många...). Proffsig, påläst, noggrann och mån om både säljare och köpare. Läs mer
  • Marcus F
    Marcus F skrev om Anders Ångström en del av Svensk Fastighetsförmedling Hägersten
    Anders är trevlig, rak och effektiv, och han levererade ett toppenresultat på vår försäljning, som spräckte både vad vi trodde och vad vi hoppades på. Trots att han hade ett antal andra försäljningar samtidigt kände vi att han la ner bra tid på oss. Vi kände dessutom att Anders ville få till en schysst affär och gav ett seriöst intryck mot både oss och köparen. Till det kommer att han alltid är tillgänglig, egentligen oavsett tid på dygnet och veckodag.

Fotografier och dylikt var jättefina och materialet professionellt presenterat. Han la även tid på uppföljningen med deklaration och såg till att det landade väl för oss. När vi har haft andra, orelaterade frågor kring lägenheter runt om i stan har han också alltid ställt upp, antingen själv eller via sitt nätverk.

En toppenmäklare. Rekommenderas! Läs mer
  • Niklas N
    Niklas N skrev om Henrik Persson en del av Svensk Fastighetsförmedling Hägersten
    Säker mäklare med stort kontaktnät. Enligt mitt tycke så jobbar Henrik så som mäklare skall jobba, har ett stort antal spekulanter redan innan visning och innan lägenheten kommer ut på Hemnet. Läs mer
  • Sofia S
    Sofia S skrev om Anders Ångström en del av Svensk Fastighetsförmedling Hägersten
    Fantastisk mäklare med stort engagemang som gav mig som säljaren en trygg känsla hela vägen från start till slut. Läs mer
  • Eva-Britta A
    Eva-Britta A skrev om Anders Ångström en del av Svensk Fastighetsförmedling Hägersten
    Proffessionell. Trevlig. Tar sig tid att lyssna och förklara. Pedagogisk. Läs mer
  • Zaid Johan A
    Zaid Johan A skrev om Anders Ångström en del av Svensk Fastighetsförmedling Hägersten
    Jag gick in med ganska höga förväntningar eftersom jag valde Anders specifikt för att sälja min lgh i Aspudden. Trots det levererade han på alla punkter. Direkt och rak i sin kommunikation och väldigt lite lull lull och säljsnack. Under alla faser av försäljningen så presenterade Anders mina alternativ och valmöjligheter och såg alltid till att jag tog informerade beslut. Är man väldigt ängslig och vill ha någon som håller handen under hela processen så är kanske Anders inte rätt mäklare, vill man ha någon som fokuserar 100% på rätt sak dvs. maximera din nytta så finns det ingen bättre! Läs mer
  • Joakim M
    Joakim M skrev om Anders Ångström en del av Svensk Fastighetsförmedling Hägersten
    Han gjorde allt han kunde för att få vår lägenhet såld till ett bra pris. Läs mer
  • Lisa H
    Lisa H skrev om Anders Ångström en del av Svensk Fastighetsförmedling Hägersten
    Anders är den i särklass bästa mäklare jag träffat. Jag har sålt flera bostäder privat såväl som i vår Brf (nya bostadsrätter) med hjälp av honom. Anders är alltid närvarande, inlyssnande, lösningsfokuserad, avslappnad och uppvisar ett genuint intresse för just mina frågor. Läs mer
  • Anneth v
    Anneth v skrev om Zandra Karlsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Hägersten
    Otroligt bra bemötande kände att det blev så bra redan från början. Väldigt proffsig och snabb. Bra med information och tips.Levde verkligen upp till våra förväntningar och mer därtill. Kändes tryggt med allt. Kan verkligen rekommendera Zandra. Läs mer
    2017-08-07 Zandra K svarar Anneth v
    Tusen tack Anneth för att ni tog er tid att ge mig feedback här! Jag blir jätteglad av att höra att ni är så nöjda med vårt samarbete, det värmer! Jag hoppas ni kommit tillrätta och trivs bra i ert nya boende nu, ni är annars alltid välkomna tillbaka till vårt område igen!
  • Carl-johan L
    Carl-johan L skrev om Anders Ångström en del av Svensk Fastighetsförmedling Hägersten
    Anders är en fantastisk mäklare! Han är trovärdig, kompetent och levererar alltid snabbt och bra. Vi har sålt och köpt 3 lägenheter genom Anders och han har varit mycket bra i både rollen som mäklare av våra lägenheter samt de som vi har köpt genom honom.

Anders har mycket bra kännedom om vårt område (Aspudden) vilken märks när han förmedlar lägenheter i området. Han kan bemöta frågor direkt och har bra hand om sina kunder/köpare. Själva överlåtelserna är också mycket smidigt hanterade.

Sammanfattningsvis har vi inte träffat en bättre mäklare ännu, vi rekommenderar Anders starkt! Läs mer
  • Gun J
    Gun J skrev om Zandra Karlsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Hägersten
    Trevlig tydlig. Jag var jättenöjd. Läs mer
    2017-08-07 Zandra K svarar Gun J
    Tack Gun, för att du tagit dig tid att skriva denna feedback, det uppskattas! Jag blir även jätteglad över att höra att du var nöjd över vårt samarbete och hoppas att du trivs i ditt nya boende!
  • Jakob S
    Jakob S skrev om Zandra Karlsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Hägersten
    Grymt duktig, seriös och proffsig! Dessutom väldigt trevlig och bra service. Läs mer
    2017-08-07 Zandra K svarar Jakob S
    Tack Jakob för att du tog dig tid med detta! Jag gör alltid mitt bästa så det värmer att höra att du uppskattade vårt samarbete! Varmt lycka till med ditt nya boende nu!

Liljeholmstorget 38, 100 74 Stockholm