Alla kategorier Mäklare Stockholms län Stockholm Hägersten-Liljeholmen Liljeholmen Svensk Fastighetsförmedling Svensk Fastighetsförmedling Liljeholmen

Svensk Fastighetsförmedling Liljeholmen

Liljeholmstorget 38, 100 74 Stockholm — Visa karta

Vi har koll på Liljeholmen!

Vi vet vad köparna vill ha, vad du ska tänka på inför visning och hur du bäst marknadsför just din bostad. Vill du göra en trygg och framgångsrik bostadsaffär har du kommit helt rätt. Vi på Svensk Fastighetsförmedling är kunniga fastighetsmäklare som kan vårt område och bostadsmarknaden här.

Kom förbi vår BoButik så kan vi ge dig vår bästa och mest personliga service. Vi svarar gärna på frågor om ditt nuvarande eller framtida boende och ger råd och tips inför bostadsbytet. Välkommen!

Läs vad 220 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Liljeholmen

• 2019-05-19

Hjalmar L skrev om Anders Ångström en del av Svensk Fastighetsförmedling Hägersten
    Sålt bostadsrätt genom Anders Åström
    Väldigt kunnig om området och lägenheten.
    Rak och ärlig i kommunikationen och gav bra råd och tips under hela försäljningsproceduren.
    Svarar snabbt när vi hade frågor eller funderingar. Läs mer
  • 2019-05-18

Fredrik F skrev om Anders Ångström en del av Svensk Fastighetsförmedling Hägersten
    Sålt min lght, Proffesionellt och trevligt bemötande med bra service runt förberedelserna inför visningen. Läs mer
  • Anna K

2019-05-10

Anna K skrev om Anders Ångström en del av Svensk Fastighetsförmedling Hägersten
    Har sålt min 55 plus lägenhet i Västertorp till önskat slutpris.
    Anders bistod mig väl, var alltid tillgänglig och höll mig hela tiden uppdaterad.
    Rekommenderar varmt
    Anders Ångström, en erfaren duktig mäklare i alla faser av försäljningen. Läs mer
  • 2019-05-04

Bengt W skrev om Michael Johansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Hägersten
    Mäklaren gjorde ett gediget och bra jobb med väl avvägda
    beslut och utmärkt vägledning genom processen och vid den slutliga budgivningen. Läs mer
  • 2019-04-30

Björn O skrev om Anders Ångström en del av Svensk Fastighetsförmedling Hägersten
    Sålt lägenhet genom Anders Ångström.
    Kunnig och visade stort intresse både mot mig som säljare, men även gentemot köpare. Tydlig och rak kommunikation.
    Arbetar snabbt, och vi fick lägenheten såld.
    Allt gick smidigt och enkelt med Anders. Läs mer
  • 2019-04-29

Christian B skrev om Michael Johansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Hägersten
    Väldigt proffsigt och trevligt bemötande av mäklaren, som var huvudkontakt och förmedlade både inredare och fotograf. Snabbt, korrekt och problemfritt avslut affären i sig. Alla rätt. Högsta betyg till samtliga inblandade. Läs mer
  • Monica K

2019-04-22

Monica K skrev om Henrik Persson en del av Svensk Fastighetsförmedling Hägersten
    Sålt med Henriks hjälp en 3:a i Hägersten.
    Allt gick enligt planerna och Henrik är verkligen trygg i sin mäklarroll som betyder mycket för mig som säljare.
    Henrik är både kunnig o effektiv,återkopplar till mig som säljare vid varje moment i försäljningsstadierna.
    Vi är mycket nöjda.
    Tack!
    //Monica Läs mer
  • 2019-04-19

Sven N skrev om Henrik Persson en del av Svensk Fastighetsförmedling Hägersten
    Sålt bostadsrätt i Hägerstenshamnen.
    Bra och professionellt bemötande samt väl insatt i marknaden och området.
    Mina förväntningar på en seriös säljprocess som inte drog ut alltför mycket på tiden infriades. Nådde också önskad prisnivå utifrån våra förväntningar och dialog.med mäklaren.
    Sammanfattning: mycket nöjda med valet både av mäklarbyrån och mäklare. Läs mer
  • 2019-04-16

ANTON S skrev om Ninos Simonsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Hägersten
    Mycket nöjd med min försäljning av min bostadsrätt. både med processen och priset. Ninos visade god vilja och högt engagemang. Läs mer
    2019-04-17 Ninos Simonsson svarar ANTON S
    Tack Anton! Och grattis ännu en gång till rekord slutpriset! :)
  • 2019-04-10

Jonia skrev om Ninos Simonsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Hägersten
    Ninos Simonsson sålde min lägenhet 2019, jag blev tipsad om honom av folk som har haft honom som mäklare. Han är en duktig mäklare och jag var nöjd med honom. Rekommenderar honom starkt!! Läs mer
    2019-04-11 Ninos Simonsson svarar Jonia
    Tack snälla Jonia. Önskar er all lycka!
  • 2019-04-07

Peter G skrev om Malin Malmgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Hägersten
    Malin gjorde ett bra jobb när hon sålde vår lägenhet. Vi fick en bra fotograf och bra texter till annonsen. Jag hade tre mäklare att värdera lägenheten och Även om det i efterhand blev tydligt att Malin värderade lägenheten lite lågt så var hon ändå klart närmast sanningen av de tre. Upplever också att hon var lyhörd för våra behov och önskemål. Läs mer
  • Magdalena S

2019-04-05

Magdalena S skrev om Ninos Simonsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Hägersten
    Jag sålde min lägenhet via Ninos Simonsson. Han är kunnig och väldigt driven från början. Han är engagerad och professionel samt höll mig uppdaterad under hela försäljnings processen.
    Jag kommer att rekommenderar honom till mina vänner. Läs mer
    2019-04-11 Ninos Simonsson svarar Magdalena S
    Tack snälla Magdalena! Och grattis ännu en gång till rekord slutpriset! :)
  • 2019-04-03

Susanna R skrev om Anders Ångström en del av Svensk Fastighetsförmedling Hägersten
    Mkt hjälpsam och bra kontakt. Vi är jättenöjda! Läs mer
  • 2019-04-03

Jörgen J skrev om Anders Ångström en del av Svensk Fastighetsförmedling Hägersten
    Sålde lägenhet I Västertorp.
    Blev bemött jättebra direkt. Proffsigt men utan någon "säljarattityd". Hela tiden haft en bra kontakt och fått svar på alla frågor.
    Förväntade oss att få ett bra pris på vår lägenhet och det fick vi. Allt har fungerat 100% prefekt!
    Finns ingenting alls att klaga på utan detta var en klockren 5/5 upplevelse Läs mer
  • Josefin L

2019-03-30

Josefin L skrev om Anders Ångström en del av Svensk Fastighetsförmedling Hägersten
    Jag sålde bostad via Anders, han var väldigt professionell genom hela processen. Fantastiskt bemötande & väldigt kunnig! Läs mer
  • 2019-03-30

Brf Mälareken skrev om Malin Malmgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Hägersten
    Allt bra från början till (förhoppningsvis) slut Läs mer
  • 2019-03-29

Mats W skrev om Anders Ångström en del av Svensk Fastighetsförmedling Hägersten
    Vi har sålt vår lägenhet och Anders har skött det på ett mycket bra sätt. och jag kommer att rekommendera honom om jag får tillfälle till det Läs mer
  • 2019-03-26

Marius H skrev om Anders Ångström en del av Svensk Fastighetsförmedling Hägersten
    Vi sålde en lägenhet i Aspudden. Ångström var professionell, tydlig och väl informerad om marknaden och vilka möjligheter som fanns.
    Vi köpte även samma lägenhet via honom sju år tidigare och vi är mycket nöjda både som köpare och säljare.
    Vi rekommenderar att anlita hans tjänster. Läs mer
  • 2019-03-22

Hanna N skrev om Maja Håkansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Hägersten
    Jag sålde en lägenhet vid Liljeholmskajen och fick ett proffsigt bemötande av mäklaren som har stor kännedom och erfarenhet av området. Dessutom väldigt hjälpsam och tillmötesgående! Positiv erfarenhet!! Läs mer
  • 2019-03-22

Rebecka F skrev om Anders Ångström en del av Svensk Fastighetsförmedling Hägersten
    Alltid snabb återkoppling på frågor! Läs mer
  • 2019-03-13

Akin B skrev om Malin Malmgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Hägersten
    Köpt en bostadsrätt.
    Trevligt bemötande.
    Kunnig och engagerad mäklare.
    Mycket positivt. Läs mer
  • Farouk Ben Ahmed N

2019-03-12

Farouk Ben Ahmed N skrev om Anders Ångström en del av Svensk Fastighetsförmedling Hägersten
    Köpte bostad vid sjöviksbacken och är jättenöjd!

Tillgänglighet, tydlighet samt professionalism är bara några av de egenskaper som utmärker Anders.

Allt flöt på från start till mål och jag kan varmt rekommendera Anders som mäklare. Mitt val är givet. Läs mer
  • 2019-03-11

Zhiyun Z skrev om Anders Ångström en del av Svensk Fastighetsförmedling Hägersten
    Mycket trevlig, hjälpsam och kunnig. Vi, troligen som många andra har inget erfarenhet om hus/lgt köp. Anders har hjälpt oss genom hela vägen. Stort tack till Anders Ångström.
    Chunliang Shi Läs mer
  • 2019-03-08

Martin H skrev om Henrik Persson en del av Svensk Fastighetsförmedling Hägersten
    Sålde trea i Liljeholmen med Henrik Persson som mäklare.
    Vi var överlag väldigt nöjda.
    Lägenheten såldes inom 1% av värderingen.
    Vi eftersökte en mäklare som är förtroendeingivande och tycker att Svensk Fastighetförmedling i allmänhet och Henrik i synnerhet lever upp till det.
    Vi uppskattade flera saker, t.ex. snabb affär, bra råd från både Henrik och inredningsstylist och bra fotografering. Läs mer
    2019-03-11 Henrik P svarar Martin H
    Stort tack för din Reco Martin:)
  • 2019-03-08

Lars Niclas Albert A skrev om Julia Ackermann en del av Svensk Fastighetsförmedling Hägersten
    Vi är helnöjda med Julia som mäklare vid vår försäljning. Förutom att hon är trevlig, säker och lugn har hon varit noggrann, tydlig i kommunikation, flexibel och tillgänglig. Kort sagt: väldigt enkel att samarbeta med. Rekommenderas! Läs mer
  • 2019-03-06

Steve E skrev om Anders Ångström en del av Svensk Fastighetsförmedling Hägersten
    Kan inget annat en rekommendera !! Läs mer
  • 2019-02-28

Kerstin B skrev om Julia Ackermann en del av Svensk Fastighetsförmedling Hägersten
    Mäklaren var lite för angelägen innan jag hade bestämt mig för att sälja. När jag väl bestämde mig tycker jag att allt fungerade väldigt smidigt och bra. Läs mer
  • 2019-02-25

Francesco G skrev om Anders Ångström en del av Svensk Fastighetsförmedling Hägersten
    I bought an apartment in Emilia Fogelklous Gata 13, floor 2 of 3, Stockholm.
    I contacted Anders via phone before the first visning. As others did the same, he organised a pre-visning.
    He was very responsive and very well organised. He answered timely to all my questions, clarifying any doubts, and closed the deal very efficiently.
    I had a very positive experience. Läs mer
  • 2019-02-24

Anna T skrev om Henrik Persson en del av Svensk Fastighetsförmedling Hägersten
    Jag har köpt min första bostad och hade en mycket trevlig upplevelse med Henrik Persson som mäklare. Han var trevlig, tillmötesgående och följde upp intresse noga och uppmuntrade mig till att ställa alla frågor jag kunde tänkas komma på. Läs mer
  • 2019-02-23

Peter B skrev om Henrik Persson en del av Svensk Fastighetsförmedling Hägersten
    Har sålt en trea på Hägerstensåsen med Henrik Persson som mäklare. Han har varit ytterst professionell i sitt bemötande och har alltid varit tillgänglig för frågor. Har haft med honom att göra tidigare, då som köpare, och vet att han gör allt för kunden. Läs mer
  • 2019-02-18

Timothy R skrev om Anders Ångström en del av Svensk Fastighetsförmedling Hägersten
    Hägerstenbrinken 4
    Anders är väldigt professionell och utstrålar förtroende både för oss som säljare samt köparna.
    Han har svar på nästan alla frågor och ordning och reda. Läs mer
  • 2019-02-18

Eva M skrev om Anders Ångström en del av Svensk Fastighetsförmedling Hägersten
    Hej
    Jag har just sålt ett radhus i Mälarhöjden. Anders har hela tiden varit proffsig och alert och jag är mycket nöjd med försäljningsprocessen. Han har varit mycket service minded med de tjänster som mäklarbyrån har förmedat tex homestyling och varudeklaration. Om jag mötte honom som mäklare vid ett inköp skulle jag få förtroende för honom eftersom han är noga med att ta reda på detaljer kring objektet.
    /Eva Läs mer
  • 2019-02-15

Miklos J skrev om Julia Ackermann en del av Svensk Fastighetsförmedling Hägersten
    Sålt en bostadsrätt.Lungt o proffsigt bemötande.Enda minuset något lågt utgångspris med tanke på värderingen vi fick 3 veckor innan.Hade räknat med och hoppats på ett något högre slutpris.Annars som sagt proffsigt snabbt o kunnigt. Läs mer
  • 2019-02-03

Julio A skrev om Anders Ångström en del av Svensk Fastighetsförmedling Hägersten
    Tack Anders! Trevlig, effektiv och professionell Läs mer
  • 2019-02-01

Ingela S skrev om Anders Ångström en del av Svensk Fastighetsförmedling Hägersten
    Engagerad och professionell mäklare! Anlitat samma flera gånger och varit nöjd varje gång. Läs mer
  • Jimmy T

2019-01-29

Jimmy T skrev om Niklas Hedbeck en del av Svensk Fastighetsförmedling Hägersten
    Väldigt professionell och kunnig.
    Han gjorde ett toppenjobb och levererade enligt förväntningar trots de nedgångar som marknadens har påverkats av.
    Kan inget annat än att rekommendera Niklas Hedbeck som mäklare. Läs mer
    2019-01-30 Niklas H svarar Jimmy T
    Tack för ett bra samarbete Jimmy!
  • Elinor E

2019-01-12

Elinor E skrev om Malin Malmgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Hägersten
    Malin hjälpte oss att sälja vår tvårummare i början av 2019. Vi är mycket nöjda med hennes proffsighet och trevliga bemötande. Vi kände att hon lyssnade på våra önskemål och vi fick även den hjälp och expertis som vi behövde för att försäljningen skulle bli lyckad. För oss var det viktigt att välja en mäklare som kändes engagerad och entusiastisk, och det levde hon verkligen upp till. Läs mer
  • Jeanette L

2019-01-11

Jeanette L skrev om Anders Ångström en del av Svensk Fastighetsförmedling Hägersten
    Bra och snabbt bemötande. Bra lokalkännedom och erfarenhet av sitt område. Trovärdig och trygg rådgivning. Ärlig och inte tillgjord. Vi är supernöjda. Trots att jag var orolig för att det inte var rätt tid att sälja så gick det bra. Läs mer
  • 2018-12-08

Adela S skrev om Malin Malmgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Hägersten
    När jag skulle sälja min lägenhet och letade efter mäklare hade jag fyra mäklare som tittade på lägenheten. Bland annat från Notar, Södermäklarna, Mäklarhuset och Svensk Fastighetsförmedling med Malin. Alla frågade mig vad jag förväntar mig av en mäklare, mitt svar var enkelt; engagemang i mitt ärende.
    Malin fick samma svar och efter par dagar ringde Malin upp och frågade mig om jag hade bestämt mig, Malin var den enda som förstått innebörden av mitt budskap.

Tack Malin för att du tog hand om försäljningen av min lägenhet.
    Det var både enkelt och smidigt att jobba med dig.

Du är toppen. Läs mer
  • 2018-12-06

Rampradeep S skrev om Malin Malmgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Hägersten
    Overall , feedback was positive with the maklare.. Läs mer
  • Meyer I

2018-12-05

Meyer I skrev om Anders Ångström en del av Svensk Fastighetsförmedling Hägersten
    Vi anlitade Anders för att sälja två lägenheter.

Han är framåt, driven och väldigt kompetent, det märks att han har lång erfarenhet och är mån om sina kunder.
    Vi har anlitat han flera gånger och blir lika nöjda varje gång.
    Kan varmt rekommendera Anders. Läs mer
  • 2018-11-26

Josefina F skrev om Henrik Persson en del av Svensk Fastighetsförmedling Hägersten
    Sålt lägenhet

Fantastiskt bemötande. Otroligt engagemang!
    Kände oss trygga och blev ständigt uppdaterade.

Suveränt jobb! Läs mer
  • 2018-11-24

Mikaela D skrev om Malin Malmgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Hägersten
    Jag har sålt min första lägenhet, fick mycket bra hjälp och kände mig trygg. Läs mer
  • 2018-11-19

Emir I skrev om Henrik Persson en del av Svensk Fastighetsförmedling Hägersten
    Duktig och trevlig mäklare! Anledningen till att det inte blev fullt betyg är p.g.a. att mäklaren hade skrivit vissa saker i annonsen som man sedan vid kontraktsskrivning inte kunde garantera. Däremot hittade mäklaren en lösning som funkade både för oss köpare och för säljaren. Men situationen hade undvikits om rätt information funnits tillgänglig från start. Läs mer
  • 2018-11-17

Anna S skrev om Anders Ångström en del av Svensk Fastighetsförmedling Hägersten
    Jag är nöjd med bemötande och flexibilitet. Allt var bra. Men det måste ju vara något väldigt extraordinärt för en 5:a. Läs mer
  • 2018-11-10

Pierre Z skrev om Anders Ångström en del av Svensk Fastighetsförmedling Hägersten
    När köpte vi vår lägenhet var vi imponerande av Anders säljkompetens. Det var utan tvivel vi bestämde oss för att sälja vår lägenhet med samma mäklare. Sen sålde vi på bra pris. Läs mer
  • 2018-11-10

Sally H skrev om Anders Ångström en del av Svensk Fastighetsförmedling Hägersten
    Det här var tredje gången som jag anlitade Anders som mäklare, och även denna gång var jag mycket nöjd. Bra service och kommunikation, smidig försäljning och allt kändes tryggt och bra. Kan varmt rekommendera Anders som mäklare. Läs mer
  • 2018-11-04

Jannicki S skrev om Malin Malmgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Hägersten
    Försäljning
    Malin var alltid professionell tots att jag var stressad och hade många frågor.
    Malin levde upp till mina förväntningar. Läs mer
  • 2018-10-29

Linda P skrev om Zandra Karlsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Hägersten
    Zandra gjorde ett alldeles utmärkt jobb då hon sålde vår lägenhet. Hon är märkbart påläst och kunnig på sina områden, och såg till att ha en nära kontakt med både oss som säljare och de potentiella köparna under hela försäljningsperioden. Oerhört professionell och samtidigt väldigt ödmjuk och enkel att ha och göra med. Vår försäljning gick över förväntan bra, mycket tack vare Zandras fantastiska jobb. Läs mer
    2018-10-30 Zandra K svarar Linda P
    Tack så hemskt mycket för att ni tog er tid att recensera mig här. Det glädjer mig verkligen att höra att ni är nöjda med vårt samarbete och att få läsa allt detta. Det peppar och värmer! Önskar er nu all lycka med ert nya. Så spännande!
  • 2018-10-27

Agnes S skrev om Anders Ångström en del av Svensk Fastighetsförmedling Hägersten
    Vi är mycket nöjda med att ha anlitat Anders till vår försäljning av vår lägenhet och kan bara rekommendera honom till framtida kunder. Läs mer

Liljeholmstorget 38, 100 74 Stockholm