Alla kategorier Mäklare Stockholms län Stockholm Kungsholmen Stadshagen Svensk Fastighetsförmedling Svensk Fastighetsförmedling Lindhagen

Svensk Fastighetsförmedling Lindhagen

Lindhagensgatan 120, 112 51 stockholm — Visa karta

Drömmer du om att bo i Lindhagen på Kungsholmen? Eller kanske har familjen vuxit ur lägenheten och vill flytta till något större? Vi på Svensk Fastighetsförmedling har full koll på bostadsmarknaden här och vet hur det är att bo i Lindhagen.

Vi hjälper dig gärna med hela processen från värdering och visning till att hitta ditt nya hem. Kom förbi vår BoButik på Lindhagensgatan, då får vi möjlighet att ge dig vår bästa personliga service och svara på alla dina frågor och funderingar kring bostadsbyte.

Välkommen!

Läs vad 34 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Lindhagen

• Elin L
    Elin L skrev om Angelica Hermansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsholmen
    Mycket trevlig och professionell mäklare. Kan verkligen rekommendera Angelica om du ska sälja din lägenhet. Hon har hjälpt oss genom hela processen med allt vi velat. Läs mer
  • Daniel L
    Daniel L skrev om Angelica Hermansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsholmen
    Perfekt. Bra. On point! Från första kontakt till visning och kontraktskriv riktigt proffsigt Läs mer
  • Barbara C
    Barbara C skrev om Sandra Åström en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsholmen
    Sandra had a professional attitude during all the process, she guided us through the different stages, providing the needed information and explaining everything we would need to know and to do. Läs mer
  • Liv P
    Liv P skrev om Sandra Åström en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsholmen
    Svarade på frågor om lägenheten som inte visade sig stämma då jag flyttade in. Hade hellre sett ett ärligt svar att hon inte visste än att höfta. Läs mer
  • Lotta I
    Lotta I skrev om Sandra Åström en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsholmen
    Bra bemötande, trevlig och enkel å ha å göra med. Läs mer
  • Thomas L
    Thomas L skrev om Sandra Åström en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsholmen
    Kunnig. Korrekt. Personlig. Lyhörd. Läs mer
  • Helene B
    Helene B skrev om Sandra Åström en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsholmen
    Mäklaren är trevlig och har ett bra bemötande, men agerade riktigt oprofessionellt vid kontraktskrivning. Köpare och säljare hade kommit överens om ett pris och vi sitter och ska skriva på alla papper när det "plötsligt" kommer in ett nytt bud som mäklaren då väljer att agera på. Det hela sköttes så dåligt att vi inblandade starkt misstänker att mäklaren anlitade en bulvan för att pressa upp priset (då den andre budgivaren inte går att nå på något sätt efter händelsen).

Det var även annat som mäklaren hade missat att informera oss köpare om, tex att tvättmaskinen i nya boendet inte fungerade (vilket råder under upplysningsskyldighet). Detta blev en utdragen process då mäklaren hänvisade oss vidare till olika personer (först de gamla ägarna och sedan andra anställda på samma bolag) vid flera tillfällen istället för att ta på sig ansvar för felet och se till att det blir åtgärdat.

Tyvärr inga bra erfarenheter alls, vilket känns väldigt trist. Läs mer
  • Carl S
    Carl S skrev om Sandra Åström en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsholmen
    Fungerade bra! :)

Väldigt hjälpsam Läs mer
  • Samia A
    Samia A skrev om Sandra Åström en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsholmen
    Bra bemötande. Kunnig och glad personlighet. Väldigt professionell i sitt arbete Läs mer
  • Emma J
    Emma J skrev om Sandra Åström en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsholmen
    Kunnig om fastigheten, men skrytig. Pratade mest om vad hon sålt på adressen och området tidigare och vad hon fått för det. Inte speciellt intressant för oss som köpare.
    Kändes stressad vid konstraktsskrivning. Gick igenom allt väldigt fort och i fårbifarten utan större förklaringar. Förstår att hon gått igenom proceduren många gånger, men som kund/säljare handlar man inte med bostäder så ofta. MEr engagemang och tidlighet hade varit bättre. Läs mer
  • Sandra C
    Sandra C skrev om Angelica Hermansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsholmen
    Mycket trevlig och engagerad. Hjälpsam och positiv. Öppen för diskussioner och att fungera som bollplank under processen. Läs mer
  • Conny G
    Conny G skrev om Angelica Hermansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsholmen
    Angelica höll i bostadsrättsaffären när vi köpte på Arbetargatan 27 b Läs mer
  • Peter S
    Peter S skrev om Angelica Hermansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsholmen
    Vi hade fler mäklare som värderade lägenheten och gav oss offert. Valet föll på Angelica då hon satte sig noggrant in i vår situation och verkade ha fler lager av kunskap om marknaden och förväntad utfall än sina kolleger. Hon var rak, tydlig och professionell genom hela processen och levererade i en extremt tuff marknad. Kan varmt rekommendere Angelica och hoppas på att kunna anlita henne också i framtiden. Läs mer
  • Christian F
    Christian F skrev om Angelica Hermansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsholmen
    Ett professionellt bemötande med hög ambition av att utföra sälj uppdraget Läs mer
  • Inanc T
    Inanc T skrev om Angelica Hermansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsholmen
    Angelica är en mycket duktig mäklare. Hon är professionell, lyhörd och tillmötesgående! Läs mer
  • Juan A
    Juan A skrev om Angelica Hermansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsholmen
    Hade ingen bra upplevelse , när man köper en lägenhet som är sitt livs största affär så förväntar mig sig att mäklaren ska vara lyhörd för både säljare och köpare. Tyvärr gjorde Angelica inte det utan så fort papperna va påskriva , blev intresset noll. Hade några frågor som fick ett svar på telefon men när jag kollade med mäklarsamfundet så fick jag ett annat och så sa hon samma sak.
    Säljaren var väldigt svår när det gällde att komma innan tillträde för visning , riktigt jobba person och detta visste så klart mäklaren men ingenstans la man in ett villkor så att jag som köpare kan känna mig nöja utan hela försäljningen va helt fokuserad på säljaren.
    Rekomederar inte henne då hon inte uppfattat vad jobbet som mäklare går ut på, väldigt oseriös och gav mig för helt felaktiga svar, ska inte behöva dubbelkolla nåt när man frågar. Läs mer
  • Lars B
    Lars B skrev om Sandra Åström en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsholmen
    Sandra är både kunnig och trevlig och skötte vår lägenhetsförsäljning utmärkt. Hon kan varmt rekommenderas. Läs mer
  • Anders F
    Anders F skrev om Angelica Hermansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsholmen
    Professionell och engagerad mäklare. Resultatet var över min förväntan. Läs mer
  • Gabriella H
    Gabriella H skrev om Angelica Hermansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsholmen
    Angelica är en stjärnmäklare uti fingerspetsarna! Läs mer
  • Danne M
    Danne M skrev om Angelica Hermansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsholmen
    Anita och Ove är mycket nöjda med bemötandet och fastighetsaffären i stort. Det som kanske nämndes vid kontrakts skrivningen men som jag inte kommer ihåg var att någon annan på Er firma skulle ta över vissa delar. (Ahmet)
    Annars allt ok.
    Mvh Ove Läs mer
  • Nathalie C
    Nathalie C skrev om Angelica Hermansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsholmen
    Duktig mäklare med professionellt agerande och lång erfarenhet inom branschen. Kommunikativ, rak och ärlig med leverans på en hög nivå är vad som genomsyrade Angelicas arbete som mäklare för min lägenhet. Kan varmt rekommendera Angelica om du går i försäljningstankar. Läs mer
  • Elin K
    Elin K skrev om Angelica Hermansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsholmen
    Väldigt trevlig och lätt att få kontakt med under hela processen. Jag kände mig trygg och omhändertagen. Väldigt påläst på området. Läs mer
  • Robert S
    Robert S skrev om Angelica Hermansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsholmen
    En toppenmäklare som gav det lilla extra. Rekommenderas varmt! Läs mer
  • Björn A
    Björn A skrev om Sandra Åström en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsholmen
    Sandra gav ett professionellt och kunnigt intryck men även personligt och vi kände oss trygga med henne.
    Hon gjorde ett jobb över förväntan. Läs mer
  • Elin S
    Elin S skrev om Angelica Hermansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsholmen
    Bästa mäklaren jag kommit i kontakt med, otroligt förtroendeingivande, ödmjuk och driven. Rekommenderas starkt! Läs mer

Lindhagensgatan 120, 112 51 stockholm