Alla kategorier Mäklare Stockholms län Stockholm Kungsholmen Stadshagen Svensk Fastighetsförmedling Svensk Fastighetsförmedling Lindhagen

Svensk Fastighetsförmedling Lindhagen

Lindhagensgatan 120, 112 51 stockholm — Visa karta

Drömmer du om att bo i Lindhagen på Kungsholmen? Eller kanske har familjen vuxit ur lägenheten och vill flytta till något större? Vi på Svensk Fastighetsförmedling har full koll på bostadsmarknaden här och vet hur det är att bo i Lindhagen.

Vi hjälper dig gärna med hela processen från värdering och visning till att hitta ditt nya hem. Kom förbi vår BoButik på Lindhagensgatan, då får vi möjlighet att ge dig vår bästa personliga service och svara på alla dina frågor och funderingar kring bostadsbyte.

Välkommen!

Läs vad 44 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Lindhagen

• 2019-05-24

Eldin P skrev om Angelica Hermansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsholmen
    Angelica Hermansson vilken stjärna.
    Hon sålde vår två på 51kvm.
    Professionell i sitt arbete första mötet fick jag bra bemötande vi kom överens snabbt helt enkel en strålande mäklare att jobba med. Hon levde upp till alla förväntningar vilken energi och vilken mäklare.
    Kommer rekommendera henne för alla som ska sälja lägenhet stor tack åter igen för ett fantastiskt jobb Läs mer
  • Johan W

2019-05-24

Johan W skrev om Angelica Hermansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsholmen
    Alltid glad och positiv! Väldig uthållig m min försäljning. Lätt att ha att göra med, utan massa krångel. Anpassar sig efter kundens behov! Mycket nöjd😀//Johan Läs mer
  • 2019-05-17

Kaarina H skrev om Angelica Hermansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsholmen
    effektivt! trevlig och professionell bemötande Läs mer
    2019-05-20 Angelica H svarar Kaarina H
    Tusen tack Kaarina! Allt gott ifrån mig
  • Karl L

2019-05-16

Karl L skrev om Angelica Hermansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsholmen
    Angelica sålde precis för tredje gången en lägenhet å mina vägnar. Fantastisk service och bemötande, både mot oss som säljare och köparna.

Jag skulle rekommendera Angelica utan att blinka! Läs mer
    2019-05-16 Angelica H svarar Karl L
    Stort tack för rekommendationen Larsson! Precis som de första två gångerna har det varit enormt trevligt att representera både dig och din jättefina lägenhet.

Stort lycka till i Paris!
  • 2019-04-24

Alexandra W skrev om Angelica Hermansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsholmen
    Trovärdighet och profession utmärker Angelica i sin roll som förmedlande mäklare. Mycket fint bemötande under hela köpprocessen! Läs mer
    2019-04-25 Angelica H svarar Alexandra W
    Tusen tack för din fina rekommendation Alexandra! Värmer extra när du själv har varit i branschen. Stort grattis till en enormt fin lägenhet.
  • 2019-04-11

Liselotte W skrev om Angelica Hermansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsholmen
    Angelica var under hela köpet mycket tillgänglig, snabb och professionell. Kan varmt rekommendera henne! Läs mer
    2019-04-15 Angelica H svarar Liselotte W
    Varma tack för dina ord Liselotte, det värmer helt klart! Stort grattis till en jättefin lägenhet på Kungsholmen. Ser fram emot att ses på tillträdesdagen!
  • 2019-03-24

Brita A skrev om Angelica Hermansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsholmen
    Har sålt min lägenhet i Vasastan Stockholm. Blev bemött med respekt och stort inkännande och stor kunskap, över alla mina förväntningar,som var bara en smidig affär. Läs mer
    2019-04-15 Angelica H svarar Brita A
    Tusen tack för din fina rekommendation! Det var en ära att få representera dig Brita och ett väldigt trevligt samarbete. Jag önskar dig all lycka till nere i Malmö.
    Allt gott ifrån mig
  • 2019-03-22

Stig L skrev om Angelica Hermansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsholmen
    Aktiv mäklare, hängde med under helanprocessen Läs mer
    2019-04-15 Angelica H svarar Stig L
    Tack för din positiva bild av försäljningsprocessen Stig, det uppskattas!
    Ha en fin dag
  • 2019-03-22

Jane A skrev om Angelica Hermansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsholmen
    Köpte min första bostad genom Angelica Hermansson och hon var väldigt tydlig, glad, genuin och tillmötesgående genom hela processen. Hon svarade på samtliga frågor och fick en att känna sig väldigt trygg genom att kontinuerligt ge information samt ett bra bemötande. Jag kan verkligen rekommendera henne! Läs mer
    2019-04-15 Angelica H svarar Jane A
    Tack för din jättefina rekommendation Jane! Det uppskattas massor :) Hoppas du trivs riktigt bra i lägenheten nu efter tillträdet. Allt gott ifrån mig!
  • 2019-03-17

Louise B skrev om Angelica Hermansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsholmen
    Vi köpte en lägenhet på Gästrikegatan 5 genom Angelica. Vi hade en bra dialog under hela processen och fick kontinuerlig information om processen. Vi är mycket nöjda med den hjälp vi fick från Angelica och kan varmt rekommendera henne! Läs mer
    2019-03-19 Angelica H svarar Louise B
    Tack snälla för din rekommendation Louise! Var jättetrevligt att träffa er båda och ni har verkligen köpt er en väldigt fin lägenhet med stor potential. Ser fram emot att se slutresultatet!
  • 2019-03-16

Gundela H skrev om Angelica Hermansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsholmen
    Har sålt lägenhet i Vasastan.
    Angelika Hermansson bemötte mig respekt och var mycket informativ på ett väldigt trevligt sett.

Hon var glad, positiv och levde upp till min förväntning med råge.

Försäljningen gick fortare än jag hade föreställt mig. Läs mer
    2019-03-19 Angelica H svarar Gundela H
    Tack för din genomgående fina rekommendation Gundela. Det var en ära att få representera både dig och Styrbjörn, vilket var extra roligt med tanke på hans tidigare år i mäklaryrket. Tror och hoppas att era köpare kommer trivas enormt!
  • 2019-02-10

Johanna M skrev om Angelica Hermansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsholmen
    Angelica har sen första kontakten bemött oss på ett professionellt och personligt sätt. Hon är en engagerad mäklare som hjälpte oss fram till en lyckad affär. Kan varmt rekommendera henne! Läs mer
    2019-02-11 Angelica H svarar Johanna M
    Tack för din varma rekommendation Johanna :) Det har varit jättetrevligt att få representera er båda, ifrån första telefonsamtalet med dig och mötet med Lucas tills visningarna och kontraktet. Stort grattis till en fin försäljning!
  • 2018-12-29

Ville G skrev om Angelica Hermansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsholmen
    Köpte precis en tvåa i innerstan. Blev väl bemött av Angelica. Hon var proffsig, trevlig och hjälpsam i alla moment. Kunde inte ha kunnat önska mig en bättre part att kommunicera med inför köpet. Läs mer
    2019-01-15 Angelica H svarar Ville G
    Tack snälla Ville för din rekommendation! Jätteroligt att det blev denna fina lägenheten till slut, jag tror och hoppas att ni kommer trivas jättebra! Allt gott ifrån mig.
  • 2018-12-03

Gunilla E skrev om Angelica Hermansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsholmen
    Sålt bostadsrätt. Trevligt och positivt bemötande, bra tips till att göra visningen bättre. Först tyckte vi buden var låga men slutresultatet blev bra. Skulle rekommendera mäklaren till goda vänner. Läs mer
    2018-12-03 Angelica H svarar Gunilla E
    Tack snälla Gunilla för din varma rekommendation! Var en ära att få representera både dig och Leif efter att ni bott i er unika vindslägenhet i över 20 år. Stort grattis till en fin försäljning och lycka till i Örebro!
  • Annica J

2018-11-17

Annica J skrev om Angelica Hermansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsholmen
    Bra service och information, även flexibilitet med kort varsel. Läs mer
    2018-11-21 Angelica H svarar Annica J
    Tack för din rekommendation Annica och varmt välkommen hem till en fantastisk adress på Kungsholmen!
  • 2018-10-31

Mårten R skrev om Angelica Hermansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsholmen
    Angelica har varit så fantastisk genom hela lägenhetsaffären. Hon är mycket pedagogisk och har på ett föredömligt sätt skött de olika momenten i processen.

Hon är mycket kompetent, har god kunskap om bostadsmarknaden och inger ett mycket stort förtroende.

Angelica är tillgänglig, lösningsinriktad och flexibel. Hon har också en omvittnat god social förmåga, tar hand om sina klienter och är mycket lättsam och behaglig att samarbeta med.

För den som planerar att köpa eller sälja sin bostad kan jag rekommendera Angelica Hermansson å det varmaste. Läs mer
    2018-11-01 Angelica H svarar Mårten R
    Stort tack för en enormt välskriven och fin rekommendation. Den går rakt in i hjärtat och gör att jag älskar mitt jobb, om möjligt, ännu mer idag än igår. Det är en väldigt fin lägenhet och jag hoppas du ska trivas där länge.

Stort tack igen för dina varma ord. Allt gott ifrån mig!
  • 2018-10-27

Thomas B skrev om Angelica Hermansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsholmen
    Angelica Hermansson får bästa betyg. Hon är snabb, positiv, uthållig och återkopplande. Besvarade genast våra sms, sammanfattade alltid läget, rakt och ärligt: vi kände oss trygga med henne - och hon sålde vår lgh!

Högsta betyg och de bästa rekommendationer!
    Thomas Borgström och Mona Zettervall Läs mer
    2018-12-03 Angelica H svarar Thomas B
    Tusen tack för den enormt fina rekommendationen, den uppskattas jättemycket! Har varit en ära att få representera er båda och jag ser fram emot att förhoppningsvis få samarbeta med er nån gång i framtiden igen, vare sig det gäller köp eller sälj. Allt gott ifrån mig och grattis till en fin försäljning!
  • 2018-10-04

Johan B skrev om Angelica Hermansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsholmen
    Rakt igenom professionell, från första mötet och hela vägen fram till kontraktskrivningen då vi sålde vår tvåa i Vasastan (Stockholm).
    Angelica levde verkligen upp till sina rekommendationer och våra högt ställda förväntningar. Kan utan att tveka rekommendera henne till våra vänner och såklart även övriga säljare som söker en mäklare att förmedla sin bostad. Läs mer
    2018-10-04 Angelica H svarar Johan B
    Stort tack en din rekommendation Johan, det uppskattas enormt! Har varit både kul och trevligt att representera dig och Annica som säljare samt er enormt fina lägenhet. Nu är ni redo för nya äventyr på Ekerö!
  • 2018-09-24

Sara G skrev om Angelica Hermansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsholmen
    Sålde min bostadsrätt med Angelica Hermansson på Svensk fastighetsförmedling och är mycket nöjd :) Bra återkoppling under hela processen samt driven att få ihop affären. Läs mer
    2018-09-24 Angelica H svarar Sara G
    Gör mig väldigt glad att höra att du är nöjd Sara :) Jättekul att få representera dig, Andreas och er fina lägenhet.
    Grattis till försäljningen!
  • 2018-08-15

Philip A skrev om Angelica Hermansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsholmen
    Jätte trevlig människa. Väldigt hjälpsam. Läs mer
    2018-08-16 Angelica H svarar Philip A
    Tack detsamma Philip. Tror och hoppas att du kommer trivas jättebra på Kungsholmen!
  • 2018-06-26

Sandra J skrev om Angelica Hermansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsholmen
    Sålt en 1:a på Kungsholmen. Så smidigt med Läge+ att allt var förberett när vi efter ett tag hittade rätt. Hade högt ställda krav men när vi sprang på Angelica på en visning blev det självklart att välja henne som mäklare. Angelica är kompetent, trevlig och engagerad. Fanns tillgänglig under hela processen. Rekommenderas varmt! Läs mer
    2018-06-26 Angelica H svarar Sandra J
    Tack för din väldigt fina rekommendation Sandra :) Efter att vi förlängt din balkong med vackra sommarbilder via Läge+ var det ett nöje, från början till slut, att representera dig, din familj och jättehärliga lägenhet. Allt gott ifrån mig!
  • 2018-06-08

Chris M skrev om Angelica Hermansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsholmen
    Precis avslutat ett lägenhetsköp med Svensk Fastighets Förmedling Kungsholmen, Angelica Hermansson var fantastisk, super proffsig och effektiv men skötte samtidigt allt med ett stort leende. Rekommenderas varmt! Läs mer
    2018-06-12 Angelica H svarar Chris M
    Tack snälla Chris för ditt jättefina omdöme! Är en ära att få ha en så härligt trevlig köpare och oj vilken magiskt fin lägenhet du köpt dig på Norr Mälarstrand. Allt gott ifrån mig så ses vi igen på tillträdet!
  • 2018-05-21

Stefan L skrev om Angelica Hermansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsholmen
    Angelica var trevlig och återkopplade till mig som köpare på ett bra sätt Läs mer
    2018-05-23 Angelica H svarar Stefan L
    Stort tack för din rekommendation Stefan! Lägenheten i är superfin så jag hoppas och tror att ni kommer trivas!
  • 2018-04-23

Lucian C skrev om Angelica Hermansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsholmen
    Vi köpte en 2 rum lgh. Väldigt trevligt, varm samtidigt proffsigt bemötande. Kunnig och väl informerad om lgh och omgivningar. Man köper en plats att bo men samtidigt man köper ett område med transport och mat ställen och skolor och park. Det klarade Angelica galant. Tack för det! Läs mer
    2018-04-24 Angelica H svarar Lucian C
    Tack snälla Lucian för din varma rekommendation. Det uppskattas enormt och det var väldigt trevligt att få vara med vid ditt och din dotter Anas köp. Tack!
  • 2018-04-23

Mikael P skrev om Angelica Hermansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsholmen
    Jag hade högt ställda förväntningar eftersom jag valde Angelica på rekommendation från vänner. Jag måste ändå säga att Angelica överträffade förväntningarna med råge. Alltid proffsig och förtroendeingivande. Jag kunde känna mig trygg genom hela processen, detta trots att marknaden är mer svårbedömd än tidigare. Högsta betyg! Läs mer
    2018-04-24 Angelica H svarar Mikael P
    Jag får tacka allra ödmjukast för ditt fina omdöme. Det var en ära att få sälja åt Malin och lika så en ära att på hennes rekommendation få sälja åt dig Micke! Allt gott ifrån mig, vi ses på frånträdet!
  • 2018-04-21

Ida Maria S skrev om Angelica Hermansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsholmen
    Mycket kunnig och proffsig mäklare som jag varmt rekommenderar! Läs mer
    2018-04-23 Angelica H svarar Ida Maria S
    Tusen tack för din varma rekommendation Ida! Det uppskattas enormt :)
  • 2018-04-19

Emelie P skrev om Angelica Hermansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsholmen
    Tillmötesgående, lätt att ha och göra med, trevlig energi och förtroendeingivande. Läs mer
    2018-04-23 Angelica H svarar Emelie P
    Tack snälla Emelie! Det var en jättetrevlig dialog med båda dina föräldrar och riktigt kul att ha med dig via skype på kontraktet :) Varmt välkommen tillbaka från Island!
  • 2018-04-19

Ida A skrev om Angelica Hermansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsholmen
    Angelica sålde vår etta på St Eriksplan och gjorde det med bästa möjliga resultat! Hon är driven, målinriktad och inger samtidigt ett lugn och ett förtroende. Hon ger 100% och hennes service känns personlig och genuin. Angelica överträffade helt klart mina förväntningar! Läs mer
    2018-04-23 Angelica H svarar Ida A
    Stort tack för dina snälla ord Ida! Det var en ära att få representera dig och Noah samt er enormt fina och unika lägenhet. Jag tror och hoppas att ni ska få det jättehärligt i LA!
  • 2018-03-14

Fredrik J skrev om Angelica Hermansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsholmen
    Toppbetyg! Mycket trevligt bemötande och bra återkoppling under säljprocessen. Läs mer
    2018-03-15 Angelica H svarar Fredrik J
    Tusen tack för din fina rekommendation Fredrik! Alltid lika kul och härligt att få hjälpa er i familjen Jönsson med försäljningen. Stort grattis!
  • Karel B

2018-02-28

Karel B skrev om Angelica Hermansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsholmen
    Even when the housing market in Stockholm started to change Angelica never gave up trying to find the right buyer for my apartment. I think we had 6 viewings in total, where sometimes nobody showed up, but Angelica kept having faith all the time until she finally found the perfect buyer. Her attitude was friendly and professional all the way, I can strongly recommend her as the perfect agent. Läs mer
    2018-03-04 Angelica H svarar Karel B
    The most humble thank you for your kind words Karel! It was a privilege to represent you and your beautiful apartment. I think we found the perfect buyer who hopefulle, and most likely, will enjoy it just as much as you have. All the best!
  • 2018-02-28

Andreas B skrev om Angelica Hermansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsholmen
    bra snabb smidig affär med tydliga direktiv. Läs mer
    2018-03-04 Angelica H svarar Andreas B
    Tack för din feedback Andreas, det uppskattas! Stort grattis till en väldigt fin lägenhet!
  • Elin L

2018-02-18

Elin L skrev om Angelica Hermansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsholmen
    Mycket trevlig och professionell mäklare. Kan verkligen rekommendera Angelica om du ska sälja din lägenhet. Hon har hjälpt oss genom hela processen med allt vi velat. Läs mer
    2018-02-28 Angelica H svarar Elin L
    Tack snälla Elin för din rekommendation! Det har varit ett nöje att få hjälpa er genom hela processen ifrån första mötet till Läge+ och försäljning :)
  • Daniel L

2018-02-10

Daniel L skrev om Angelica Hermansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsholmen
    Perfekt. Bra. On point! Från första kontakt till visning och kontraktskriv riktigt proffsigt Läs mer
    2018-02-28 Angelica H svarar Daniel L
    Tack för din fina rekommendation Daniel, det uppskattas verkligen! Varmt välkommen till Stockholm och härliga Kungsholmen :)
  • 2017-12-04

Sandra C skrev om Angelica Hermansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsholmen
    Mycket trevlig och engagerad. Hjälpsam och positiv. Öppen för diskussioner och att fungera som bollplank under processen. Läs mer
  • 2017-12-01

Conny G skrev om Angelica Hermansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsholmen
    Angelica höll i bostadsrättsaffären när vi köpte på Arbetargatan 27 b Läs mer
  • Peter S

2017-11-24

Peter S skrev om Angelica Hermansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsholmen
    Vi hade fler mäklare som värderade lägenheten och gav oss offert. Valet föll på Angelica då hon satte sig noggrant in i vår situation och verkade ha fler lager av kunskap om marknaden och förväntad utfall än sina kolleger. Hon var rak, tydlig och professionell genom hela processen och levererade i en extremt tuff marknad. Kan varmt rekommendere Angelica och hoppas på att kunna anlita henne också i framtiden. Läs mer
  • Christian F

2017-11-22

Christian F skrev om Angelica Hermansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsholmen
    Ett professionellt bemötande med hög ambition av att utföra sälj uppdraget Läs mer
  • 2017-11-04

Inanc T skrev om Angelica Hermansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsholmen
    Angelica är en mycket duktig mäklare. Hon är professionell, lyhörd och tillmötesgående! Läs mer
  • Juan A

2017-11-01

Juan A skrev om Angelica Hermansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsholmen
    Hade ingen bra upplevelse , när man köper en lägenhet som är sitt livs största affär så förväntar mig sig att mäklaren ska vara lyhörd för både säljare och köpare. Tyvärr gjorde Angelica inte det utan så fort papperna va påskriva , blev intresset noll. Hade några frågor som fick ett svar på telefon men när jag kollade med mäklarsamfundet så fick jag ett annat och så sa hon samma sak.
    Säljaren var väldigt svår när det gällde att komma innan tillträde för visning , riktigt jobba person och detta visste så klart mäklaren men ingenstans la man in ett villkor så att jag som köpare kan känna mig nöja utan hela försäljningen va helt fokuserad på säljaren.
    Rekomederar inte henne då hon inte uppfattat vad jobbet som mäklare går ut på, väldigt oseriös och gav mig för helt felaktiga svar, ska inte behöva dubbelkolla nåt när man frågar. Läs mer
  • 2017-05-03

Anders F skrev om Angelica Hermansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsholmen
    Professionell och engagerad mäklare. Resultatet var över min förväntan. Läs mer
  • 2017-02-20

Gabriella H skrev om Angelica Hermansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsholmen
    Angelica är en stjärnmäklare uti fingerspetsarna! Läs mer
  • 2017-02-16

Danne M skrev om Angelica Hermansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsholmen
    Anita och Ove är mycket nöjda med bemötandet och fastighetsaffären i stort. Det som kanske nämndes vid kontrakts skrivningen men som jag inte kommer ihåg var att någon annan på Er firma skulle ta över vissa delar. (Ahmet)
    Annars allt ok.
    Mvh Ove Läs mer
  • 2017-01-20

Nathalie C skrev om Angelica Hermansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsholmen
    Duktig mäklare med professionellt agerande och lång erfarenhet inom branschen. Kommunikativ, rak och ärlig med leverans på en hög nivå är vad som genomsyrade Angelicas arbete som mäklare för min lägenhet. Kan varmt rekommendera Angelica om du går i försäljningstankar. Läs mer
  • Elin K

2017-01-19

Elin K skrev om Angelica Hermansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsholmen
    Väldigt trevlig och lätt att få kontakt med under hela processen. Jag kände mig trygg och omhändertagen. Väldigt påläst på området. Läs mer
  • 2016-09-12

Robert S skrev om Angelica Hermansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsholmen
    En toppenmäklare som gav det lilla extra. Rekommenderas varmt! Läs mer
  • 2016-09-05

Elin S skrev om Angelica Hermansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsholmen
    Bästa mäklaren jag kommit i kontakt med, otroligt förtroendeingivande, ödmjuk och driven. Rekommenderas starkt! Läs mer

Lindhagensgatan 120, 112 51 stockholm