Alla kategorier Mäklare Östergötland Linköping Svensk Fastighetsförmedling Svensk Fastighetsförmedling Linköping
Rekommenderat företag 2016 - Svensk Fastighetsförmedling Linköping

Svensk Fastighetsförmedling Linköping

Drottninggatan 8, 582 25 Linköping — Visa karta

Läs vad 22 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Linköping

• Lena L
    Lena L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Linköping
    Jag har inte kunnat ha bättre mäklare, kunnig, trevlig fint bemötande och alltid glad, tack Gabriella för jag fick ha dig Kram Lena
    2016-11-21 Svensk Fastighetsförmedling Linköping svarar Lena L
    Stort tack Lena för att du tog dig tid att skriva så fint!! Lycka till framöver jag hoppas vi ses snart igen!
    Kram Gabriella
  • Axel Ingemar S
    Axel Ingemar S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Linköping
    Hela processen med försäljningen har flutit kanonbra från första möte till avslutsdagen.
    Under perioden har ansvarig mäklare, Emelie, återkopplat regelbundet vad som händer.
    Har en mycket positiv bild av allt.
    2016-10-26 Svensk Fastighetsförmedling Linköping svarar Axel Ingemar S
    Stort TACK för att jag har fått hjälpa er, det har varit fantastiskt roligt. Hälsa din far och mor så gott från mig. Ha en fin höst!

Med varma hälsningar Emelie Johansson
  • Kerstin K
    Kerstin K skrev om Svensk Fastighetsförmedling Linköping
    Jag fick väldigt proffsig hjälp vid försäljningen av min mors lägenhet. I lägen där man inte har kunskap fick hon mig att ändå känna trygghet och att hon var en person att lita på. Allt gick väldigt smidigt.
    2016-10-11 Svensk Fastighetsförmedling Linköping svarar Kerstin K
    Vi är glada att vi fick chansen att hjälpa er med försäljningen, tack för de fina orden. Hjärtliga hälsningar från oss!
  • Claes H
    Claes H skrev om Svensk Fastighetsförmedling Linköping
    Mycket bra bemötande. Levde helt upp till min förväntan.
    2016-10-11 Svensk Fastighetsförmedling Linköping svarar Claes H
    Kul att du är nöjd Claes, och varmt välkommen åter nästa gång det är dags att byta bostad! Varma hälsningar från oss!
  • Elin B
    Elin B skrev om Svensk Fastighetsförmedling Linköping
    100%nöjd
    Var god och skriv minst 30 tecken
    Var god och skriv minst 30 tecken
    2016-10-11 Svensk Fastighetsförmedling Linköping svarar Elin B
    Hej Elin, kul att höra att du är nöjd med det jobbet vi gjorde och stort lycka till med ditt nya boende!
    Mvh Sofia
  • Anette J
    Anette J skrev om Svensk Fastighetsförmedling Linköping
    En husförsäljning är nog den största affär någon gör i sitt liv. Gör man det sedan på uppdrag för någon i en utsatt situation bli valet av mäklare ännu viktigare. Med sin yrkesskicklighet, sitt engagemang och visad empati var Sofia Tjernberg på Svensk fastighetsförmedling en stor trygghet genom hela processen. Jag kan varmt rekommendera Sofia som mäklare. /Anette Johansson
    2016-10-11 Svensk Fastighetsförmedling Linköping svarar Anette J
    Stort tack för de fina orden Anette, de värmer! Är så glad att jag fick chansen att hjälpa er och Peter från huset till nya lägenheten - många varma hälsningar och återigen tack för förtroendet!
    Mvh Sofia
  • Per-Anders E
    Per-Anders E skrev om Svensk Fastighetsförmedling Linköping
    Efter att vi kontaktat fyra välrenommerade mäklare bestämde vi oss för Svensk Fastighetsförmedling. Dom gav ett starkt intryck såväl på det personliga som professionella planet. Dom arbetade på ett metodiskt och välstrukturerat sätt och var hela tiden måna om att vi skulle vara välinformerade och deltagande i de olika momenten som en försäljning innebär. Stort tack till deras mäklare, Joel Nygårds, som på ett förtjänstfullt sätt lotsade oss igenom hela processen från den första kontakten till frånträdet av fastigheten, med både en nöjd köpare och säljare som slutresultat.
    Mimmi och Per-Anders
    2016-10-19 Svensk Fastighetsförmedling Linköping svarar Per-Anders E
    Vad härligt att höra! Stort tack för att ni tagit er tid med att förmedla detta. Det var roligt att kunna hjälpa er!
    MVH Joel Nygårds
  • Ulf H
    Ulf H skrev om Svensk Fastighetsförmedling Linköping
    Vid vårt första möte Du presenterade Dig och Sv. Fastighet på ett trevligt o proffsigt sätt , så jag kände ett stort förtroende för Dig och det visade sig stämma , vid försäljningen fick jag information hela tiden hur buden låg och att Du lyckades få fram ett för mig godtagbart bud efter bara en dag visar ju på ett bra jobb av Dig. Vid kontraktsskrivningen blev vi informerade om texten och varför vi fick "kvittera" varje sida på ett lättsamt och proffsigt sätt . Jag skulle utan tvekan rekommendera Dig . Mvh Ulf
    2016-11-04 Svensk Fastighetsförmedling Linköping svarar Ulf H
    Hej Ulf,
    Stort tack för de fina orden! Har varit roligt att få hjälpa dig med både försäljning och köp av lägenhet. Hoppas du ska trivas lika bra i din nya lägenhet som din tidigare. Hoppas vi hörs framöver! /Gabriella Kronblad
  • Per Gunnar A
    Per Gunnar A skrev om Svensk Fastighetsförmedling Linköping
    Mycket bra bemötande. Mäklaren var väldigt lösningsorienterad och förutseende genom hela säljprocessen. Lågmäld, kommunikativ, tillgänglig och strategisk. Väldigt nöjda!
  • Eva S
    Eva S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Linköping
    Trevligt och ambitiöst bemötande. Kände att mäklaren ville göra ett bra jobb.
  • Ulf G
    Ulf G skrev om Svensk Fastighetsförmedling Linköping
    Gjorde ett mycket bra intryck och skötte allt mycket bra. Lätt att få kontakt med och svarade snabbt via mejl.
    2016-10-19 Svensk Fastighetsförmedling Linköping svarar Ulf G
    Stort tack för de fina orden. Tack för att jag fick hjälpa dig i både köpet som försäljningen. Stort lycka till med allt!
    Varma hälsningar Emelie Johansson
  • Emmie T
    Emmie T skrev om Svensk Fastighetsförmedling Linköping
    Elin är supergullig och alltid väldigt tillmötesgående. Jag är väldigt nöjd med hur min bostadsförsäljning gick tillväga.
    2016-10-11 Svensk Fastighetsförmedling Linköping svarar Emmie T
    Tack Emmie för din fina kommentar och ett trevligt samarbete.
    Jättekul att läsa att du är nöjd med min insats. Önskar dig stort lycka till i Stockholm!
    Med vänliga hälsningar Elin
  • Chenxin Z
    Chenxin Z skrev om Svensk Fastighetsförmedling Linköping
    It was our great pleasure to have Denise Wallerstedt from Fasteghetsförmedling selling our apartment. She was very dedicated and competent. The entire selling process and result were beyond expectation. Strongly recommend!
    2016-10-19 Svensk Fastighetsförmedling Linköping svarar Chenxin Z
    Many thanks for your nice review! It was a pleasure. Best of luck with your new home in Stockholm!
    Best regards
    Denise
  • Tommy T
    Tommy T skrev om Svensk Fastighetsförmedling Linköping
    Jag har varit i kontakt med er periefert förut och fått ett gott förtroende för er. Min ena son gjorde affärer med er och var
    mycket nöjd. Trevlig och seriöst bemötande och inte ett bara en massa säljsnack. Vilket jag uppskattar. Gabriella är en pärla var rädd om henne. Seriös ock kunnig.

Tack
    2016-10-12 Svensk Fastighetsförmedling Linköping svarar Tommy T
    Hej Tommy,
    Vilka fina ord, det värmer verkligen! Det är jag som ska tacka, att få hjälpa er med försäljningen var givande och roligt. Hoppas vi ses framöver! /Gabriella Kronblad
  • Oskar S
    Oskar S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Linköping
    Riktigt professionell mäklare - Alltid tillgänglig, jobbar efter dina önskemål och är inte nöjd förrns du som kund är nöjd. Rekomenderar Johan starkt!
    2016-11-04 Svensk Fastighetsförmedling Linköping svarar Oskar S
    Otroligt kul att höra, tack för att du vill förmedla detta!
    Lycka till framåt! MVH Johan Jansson
  • Julia S
    Julia S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Linköping
    Mycket trevlig och engagerad! Super nöjd!
  • Fredrik P
    Fredrik P skrev om Svensk Fastighetsförmedling Linköping
    Vi är mycket tacksamma för Johns insats. Professionell och kompetent
    2016-11-04 Svensk Fastighetsförmedling Linköping svarar Fredrik P
    Vad roligt att höra och tack för att ni ville dela med er av detta! Stort lycka till med fortsatt boende!
    Vänligen John Flood
  • Oscar B
    Oscar B skrev om Svensk Fastighetsförmedling Linköping
    Jag är super nöjd med Joels insats. Proffsigt bemötande och ett kompetent genomförande hela vägen!
    2016-10-19 Svensk Fastighetsförmedling Linköping svarar Oscar B
    Hej Oscar! Vad roligt att du är nöjd, jag får tacka för de fina orden! Det var alltigenom roligt att jobba med din bostadsförsäljning!
    MVH
    Joel Nygårds
  • Kerstin Inger Solveig A
    Kerstin Inger Solveig A skrev om Svensk Fastighetsförmedling Linköping
    Mycket professionell hantering av hela säljprocessen. Kunnig om både kundgrupp och område.
  • Erik K
    Erik K skrev om Svensk Fastighetsförmedling Linköping
    Riktigt nöjd med all hjälp. En bra och hjälpsam mäklare som alltid lyssnar och vill ge sin kund bästa resultat av försäljningen.
    2016-10-19 Svensk Fastighetsförmedling Linköping svarar Erik K
    Stort tack Erik för de värmande orden! Det var med glädje som jag fick hjälpa dig. Hoppas du trivs i din nya fina lägenhet! Med vänliga hälsningar Emelie Johansson
  • Lars P
    Lars P skrev om Svensk Fastighetsförmedling Linköping
    Proffsig, effektiv och tydlig.

Genomtänkt marknadsföring som gav resultat.

Kan varmt rekommenderas.
  • Valon M
    Valon M skrev om Svensk Fastighetsförmedling Linköping
    Jag kände mig trygg med Elin från första sekund, hon var positiv redan från start och fick mig att tänka likadant. Hon fanns där under hela tiden försäljningens processen pågick och var alltid snabb med att reflektera tillbaka till mig. Jag är supernöjd ! Heja Elin.
    2016-10-11 Svensk Fastighetsförmedling Linköping svarar Valon M
    Tack Valon, vad glad jag blir över dina fina ord. Har varit ett nöje att få förtroendet att hjälpa till vid försäljningen. Lycka till med renoveringen av din nya lägenhet och hoppas vi gör fler affärer ihop. Med vänliga hälsingar Elin

Drottninggatan 8, 582 25 Linköping