Alla kategorier Mäklare Östergötland Linköping Svensk Fastighetsförmedling Svensk Fastighetsförmedling Linköping

Svensk Fastighetsförmedling Linköping

Drottninggatan 8, 582 25 Linköping — Visa karta

Välkommen till Svensk fastighetsförmedling i Linköping!

Här i trevliga Linköping på Östgötaslätten hittar du alla boendemöjligheter du kan tänka dig, mysiga villaområden för familjer eller fina studentlägenheter nära universitetet. Vi på Svensk fastighetsförmedlings kontor hjälper dig mer än gärna att hitta rätt på bostadsmarknaden. Vi har lång erfarenhet som mäklare och kan Linköpingstrakten i detalj.

Vare sig du vill ha hjälp med att köpa, sälja eller bara få en värdering - kontakta oss så guidar vi dig tryggt och säkert till ditt drömboende.

Läs vad 84 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Linköping

• Christer A
    Christer A skrev om Svensk Fastighetsförmedling Linköping
    Mycket kunnig och proffsig. Säljande på ett behagligt och övertygande sätt.
    Inger stort förtroende! Läs mer
  • Dan W
    Dan W skrev om Svensk Fastighetsförmedling Linköping
    Proffs från start till mål, det sammanfattar John Floods leverans! Ska du köpa eller sälja din bostad ring John! Läs mer
  • Pia M
    Pia M skrev om Svensk Fastighetsförmedling Linköping
    Vi kan varmt rekommendera Denise. Hon är en trevlig och professionell mäklare. Läs mer
  • Tony T
    Tony T skrev om Svensk Fastighetsförmedling Linköping
    John Flood har varit behjälplig med att sälja vårt hus. Jag har träffat många mäklare, alla trevliga och säkert duktiga, men jag har inte tidigare träffat någon som John. Fokuserad, professionell och med mkt starkt driv att få ut den bästa affären på ett seriöst sätt. Smidig i kontakten och med rutiner som inte i onödan är krångliga utan processen gick mkt lätt. Han har hela tiden stöttat och kommit med goda råd men besluten har hela tiden varit våra egna och det har han underlättat på ett förtjänstfullt sätt genom sin omfattande erfarenhet. Rekommenderar John Flood och Svensk Fastighetsförmedling och ger mkt goda betyg! Läs mer
    2018-01-10 Svensk Fastighetsförmedling svarar Tony T
    Tack Tony! Vilka oerhört fina ord, det är otroligt roligt och motiverande med en sådan respons och det har varit fantastiskt kul att få hjälpa er att sälja ert härliga hus.
    Vi hörs vidare!
    John Flood
  • Dennis J
    Dennis J skrev om Svensk Fastighetsförmedling Linköping
    Johan har visat ett mycket stort engagemang vid både försäljning och köp av lägenheter vid tre olika tillfällen. Han har genomfört det hela med stor professionell känsla. Johan har därför givit ett mycket stort förtroende som mäklare. Han är dessutom en trevlig och tillmötesgående person. Jag kan därför varmt rekommendera Johan Jansson till alla som vill ha en mäklare som kan leverera en bra, trygg och säker hantering av köp eller försäljning av din fastighet.
    //Dennis Johansson Läs mer
    2018-01-09 Svensk Fastighetsförmedling svarar Dennis J
    Tack Dennis för den fina rekommendationen och förtroendet att förmedla er fina bostad. Önskar er all lycka i framtiden!

Med vänlig hälsning. Johan
  • Maria P
    Maria P skrev om Svensk Fastighetsförmedling Linköping
    Mycket bra och professionellt från början till slut. Snabb respons och hög tillgänglighet vid frågor och genom hela processen. Vi är jättenöjda. Läs mer
    2018-01-08 Svensk Fastighetsförmedling svarar Maria P
    Stort tack Maria för de vänliga orden. Det har varit fantastiskt roligt att få hjälpa er! Mvh Gabriella
  • Stefan V
    Stefan V skrev om Svensk Fastighetsförmedling Linköping
    Köpet gick bra och smidigt. Mäklaren var tydlig, erfaren och tillmötesgående. Läs mer
    2018-01-08 Svensk Fastighetsförmedling svarar Stefan V
    Stort tack för din rekommendation Stefan! Allt gott, MVH Emelie
  • Peter J
    Peter J skrev om Svensk Fastighetsförmedling Linköping
    Johan gjorde ett rakt igenom mycket bra arbete för oss vid försäljningen. Man blev trygg av hans professionalitet och han hade hela tiden konkreta/givande svar på de funderingar vi hade genom hela processen.

Vi kan varmt rekommendera Johan ifall du önskar en lika välgenomarbetad och bra försäljning som han hjälpte oss med! Läs mer
    2017-12-12 Svensk Fastighetsförmedling svarar Peter J
    Stort tack Peter för dem fina orden. Det var roligt att få förtroendet att hjälpa er!
    MVH. Johan
  • Rune J
    Rune J skrev om Svensk Fastighetsförmedling Linköping
    Jag är nöjd med det bemötande jag har fått. Jag har hållits underrättad om vad som var på gång. Snabb återkoppling när jag hade frågor. Läs mer
  • Markus I
    Markus I skrev om Svensk Fastighetsförmedling Linköping
    Bemötandet var toppen och tillgängligheten var världsklass. Alltid kontaktbar och hörde av sig ofta med uppdateringar via både samtal och sms. Tydlig och rak kommunikation.

Hela säljupplevelsen blev lite lätt ångestfylld av det faktum att vi fick börja om budgivningen då vinnande budgivare drog sig ur dagen innan kontraktsskrivning vilket ledde till nya visningar och utdragen process samt att vi inte riktigt är helt nöjda med priset. Vi hade hoppats på lite mer. Läs mer
  • Bo L
    Bo L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Linköping
    Tydlig, vänlig, lyhörd med snabb återkoppling Läs mer
    2018-01-09 Svensk Fastighetsförmedling svarar Bo L
    Stort tack för din rekommendation, är helt övertygade om att ni kommer trivas med er nya, fina lägenhet.

MVH. Johan
  • Göran E
    Göran E skrev om Svensk Fastighetsförmedling Linköping
    Emelie Johansson är en högst professionell och service-minded fastighetsmäklare som är lyhörd mot kundens önskemål, mycket kompetent och kunnig i alla delar av försäljningsprocessen och som hela tiden ligger steget före. Allt kombinerat med ett charmerande bemötande gentemot köpare, säljare och alla andra involverade. Utifrån 40 års egen erfarenhet av fastighetsbranschen vill jag med glädje ge Emelie de bästa rekommendationer. Läs mer
    2017-11-27 Svensk Fastighetsförmedling svarar Göran E
    Hjärtligt tack Göran, det har varit en ära att få hjälpa dig! Jag blir alltid glad när mina kunder är nöjda med min insats och min prestation. Denna gång känns det extra privilegierande när du själv har så mycket erfarenhet! Återigen varmt tack! Ha det skönt i Marbella och njut! Hälsningar Emelie Johansson
  • Matilda F
    Matilda F skrev om Svensk Fastighetsförmedling Linköping
    Vi fick ett mycket bra intryck av Emelie. Hon är riktigt bra på det hon gör och man känner sig säker med henne som mäklare. Rekomenderar starkt! Läs mer
    2017-11-24 Svensk Fastighetsförmedling svarar Matilda F
    Tack snälla Matilda! Det har varit fantastiskt roligt att hjälpa er med er fina lägenhet. Varma hälsningar Emelie Johansson
  • Johanna J
    Johanna J skrev om Svensk Fastighetsförmedling Linköping
    Driven, positiv, ärlig, tillgänglig! Bra bemötande och snabb återkoppling. Läs mer
    2017-11-23 Svensk Fastighetsförmedling svarar Johanna J
    Varmt tack fina ni! Det har varit fantastiskt roligt att få hjälpa er! Varma hälsningar Emelie Johansson
  • Bernt L
    Bernt L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Linköping
    Mycket bra bemötande och mäklaren var mycket bra. Läs mer
  • Olle T
    Olle T skrev om Svensk Fastighetsförmedling Linköping
    Vi upplevde mötet som väldigt positivt. Vår mäklare var kunnig och tillmötesgående, framförallt så gick affären snabbt och smidigt. Endast 5 dagar gick från visning till att affären var klar vilket var mycket uppskattat! Läs mer
    2017-11-20 Svensk Fastighetsförmedling svarar Olle T
    Hjärtligt tack Olle för fint omdöme! Det värmer mig. Stort grattis till en fantastiskt fin lägenhet. Se till att fira ordentligt! Med varma hälsningar Emelie Johansson
  • Urban L
    Urban L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Linköping
    Bemötandet var mycket bra. Affären gick bra och snabbt. Läs mer
    2017-11-23 Svensk Fastighetsförmedling svarar Urban L
    Tack Urban för fin återkoppling och rekommendation!
    Det var roligt att få hjälpa er!
    Joel
  • Henrik  A
    Henrik A skrev om Svensk Fastighetsförmedling Linköping
    Emelie var välkomnande, trevlig, påläst och hjälpsam.
    Emelie hjälpte även till med bank kontakt , utan henne hade det inte blivit något köp .
    Jag kan varmt rekommendera Emelie om du ska sälja och vill ha bra betalt för ditt hus/lägenhet Läs mer
    2017-11-20 Svensk Fastighetsförmedling svarar Henrik A
    Hjärtligt tack Henrik! Blir alldeles rörd för den fina rekommendationen. Så roligt att du till slut kunde köpa, hoppas du kommer trivas bra i lägenheten när du får flytta in! Ha en fin vecka! Varma hälsningar Emelie Johansson
  • Julia H
    Julia H skrev om Svensk Fastighetsförmedling Linköping
    Vi har fått mycket bra hjälp vid försäljningen av vår lägenhet. Mäklaren har varit enkel att prata med, professionell och anträffbar i stort sett hela tiden. Tack! Läs mer
    2017-12-04 Svensk Fastighetsförmedling svarar Julia H
    Stort tack för dina värmande ord Julia! Det var ett rent nöje att få hjälpa er med er lägenhet och jag önskar er nu stort lycka till med den nya lägenhet. Varma hälsningar Denise Wallerstedt
  • Henrik S
    Henrik S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Linköping
    Sofia var väldigt engagerad genom hela affären. Hon var väldigt noggrann och tog sig verkligen tid att läsa på om huset och området osv innan försäljning. Även väldigt kunnig och kunde svara på allt och väldigt rak och trevligt bemötande. Rekommenderar henne verkligen! Läs mer
    2017-11-24 Svensk Fastighetsförmedling svarar Henrik S
    Tack så mycket för de fina orden Henrik! Det var jätteroligt att få lära känna och arbeta med er. Stort lycka till framöver och hoppas du får en trevlig resa! Varma hälsningar Sofia
  • Carl-Hjalmar Robert E
    Carl-Hjalmar Robert E skrev om Svensk Fastighetsförmedling Linköping
    Professionellt och bra genom hela processen! Läs mer
    2017-11-24 Svensk Fastighetsförmedling svarar Carl-Hjalmar Robert E
    Tack Calle för de värmande orden! Jag hoppas och tror att ni kommer trivas fantastiskt bra i ert fina hus, välkomna till Harvestad! Varma hälsningar Sofia
  • Mattias B
    Mattias B skrev om Svensk Fastighetsförmedling Linköping
    Personligt bemötande med professionell kraft. Läs mer
    2017-11-20 Svensk Fastighetsförmedling svarar Mattias B
    Varmt tack Mattias! Hoppas du kan investera i ett fint boende i Göteborg nu. Lycka till med allt. Varma hälsningar Emelie Johansson
  • Mattias A
    Mattias A skrev om Svensk Fastighetsförmedling Linköping
    Mycket nöjd med min försäljning som sköttes av Johan Jansson. Tillgänglig, snabb och alltid med proffsigt bemötande. Läs mer
    2017-11-13 Svensk Fastighetsförmedling svarar Mattias A
    Tack Mattias! Det var roligt att höra!
    Johan Jansson
  • Elvis P
    Elvis P skrev om Svensk Fastighetsförmedling Linköping
    En mäklare som faktiskt levererar det hon lovar. Alltid tillgänlig, tydlig och väldigt professionell. Andra mäklare kan lära mycket från Emelie! Läs mer
    2017-11-09 Svensk Fastighetsförmedling svarar Elvis P
    Wow, tack Elvis!!! Otroligt värmande ord, det har varit fantastiskt roligt att få hjälpa er! Hoppas ni kommer trivas i huset. Varma hälsningar Emelie
  • Fredrik T
    Fredrik T skrev om Svensk Fastighetsförmedling Linköping
    Väldigt bra bemötande. Hela vägen fram till försäljningen. Jag är nöjd! Jag sålde min bostadsrätt och köpte en ny bostadsrätt med hjälp av samma mäklare. Det fungerade bra hela vägen som sagt. Läs mer
  • Gabriella T
    Gabriella T skrev om Svensk Fastighetsförmedling Linköping
    Har under speciella omständigheter sålt mitt radhus. Har fått professionell hjälp av mäklare Johan Jansson. Är mycket nöjd! Läs mer
    2017-11-13 Svensk Fastighetsförmedling svarar Gabriella T
    Stort tack Gabriella för fina ord och roligt att höra att du är nöjd!
    Med vänlig hälsning
    Johan Jansson
  • Bänkt O
    Bänkt O skrev om Svensk Fastighetsförmedling Linköping
    Det är inte för inte som John Flood har ryktet som Linköpings bästa mäklare. Läs mer
    2017-11-13 Svensk Fastighetsförmedling svarar Bänkt O
    Det var fina ord Bänkt, som värmer mycket!
    Stort tack för att jag fick hjälpa till.
    Varm hälsning
    John Flood
    Svensk Fastighetsförmedling gillar detta
  • Kent S
    Kent S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Linköping
    Väldigt bar och proffsigt utförande jobb. Läs mer
  • Andreas L
    Andreas L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Linköping
    Denise har skött allt bra, alltid återkopplat i tid och varit rak och tydlig. Jag skulle definitivt kunna anlita henne igen i framtiden! Läs mer
    2017-11-13 Svensk Fastighetsförmedling svarar Andreas L
    Tusen tack för fina ord Andreas, det har varit ett nöje att få hjälpa er! Jag hoppas att renoveringen av det nya huset går bra och att ni kommer trivas. Vänliga hälsningar Denise
  • Marcus S
    Marcus S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Linköping
    Mycket proffesionellt bemötande och samtidigt mycket härlig stämning. Tryggt och trevlig atmosfär på förmedlingen. Kunnig mäklare och kan inte annat än rekommendera. Läs mer
    2017-11-23 Svensk Fastighetsförmedling svarar Marcus S
    Tack Marcus! Vilka fina ord, det värmer verkligen! :) Det var så roligt att få hjälpa dig med din försäljning. Lycka till med ditt nya boende, så hörs vi i framtiden!
    Vänlig hälsning Gabriella Kronblad
  • Lena G
    Lena G skrev om Svensk Fastighetsförmedling Linköping
    Har bara gott att säga om bemötande och hur vi upplevde att vi fick hjälp.
    Hon ingav stort förtroende och kunnande. Kände oss trygga med vår mäklare Läs mer
    2017-10-16 Svensk Fastighetsförmedling svarar Lena G
    Hjärtligt tack Lena. Det var fantastiskt roligt att få hjälpa er. Ta hand om er och må gott. Med varma hälsningar Emelie Johansson
  • Åsa N
    Åsa N skrev om Svensk Fastighetsförmedling Linköping
    John har svarat på alla våra frågor med kort varsel och gjort vår största affär till vår enklaste. Läs mer
    2017-10-16 John F svarar Åsa N
    Det har varit en ära att få hjälpa er att både köpa och sedan att sälja till högsta kvadratmeterpris i området.
  • Ann-Christine G
    Ann-Christine G skrev om Svensk Fastighetsförmedling Linköping
    Bra bemötande och lätt att få kontakt med. Kände ett genuint intresse och att jag fick den tid jag behövde. Läs mer
  • Kjell O
    Kjell O skrev om Svensk Fastighetsförmedling Linköping
    Vi hade mycket höga förväntningar på den mycket trevlige och förtroendeingivande mäklaren Joel Nygårds. Förväntningarna infriades gott och väl. Vi trodde inte att vår villa skulle gå för så mycket mer än 4 milj.SEK. Han lyckades göra både oss och köparna helnöjda. Vi kan varmt rekommendera Joel till andra potentiella kunder. Vi ger honom ett toppbetyg. Läs mer
    2017-09-13 Svensk Fastighetsförmedling svarar Kjell O
    Tack!! Vad roligt att höra! Det var fantastiskt kul att få hjälpa er, stort tack för er rekommendation!
    /Joel Nygårds
  • Ulf J
    Ulf J skrev om Svensk Fastighetsförmedling Linköping
    Mycket bra! Trevlig. Mån om att kunden får bra service. Läs mer
    2017-09-13 Svensk Fastighetsförmedling svarar Ulf J
    Tack Ulf för din trevliga rekommendation. Det var roligt att få hjälpa er och jag hjälper er gärna igen!
    Med vänlig hälsning
    Joel Nygårds
  • Peter N
    Peter N skrev om Svensk Fastighetsförmedling Linköping
    John Flood sålde min lägenhet på ett mycket bra sätt och till ett mycket bra pris.Han gav mig goda råd före och under och efter försäljningen.

Jag gillar Johns sätt och även hans andra kollegor på Linköpings kontoret är mycket proffsiga och duktiga mäklare. Jag kan varmt rekommendera alla att använda deras tjänster.

mvh peter nygren Läs mer
    2017-09-13 Svensk Fastighetsförmedling svarar Peter N
    Tack Peter för de fina orden! Det har varit otroligt roligt att få hjälpa dig, stort tack önskar John och hela kontoret!
    Vi ses och hörs igen!
    John
  • Jerry E
    Jerry E skrev om Svensk Fastighetsförmedling Linköping
    Elin var svårt att nå/få tag via mail/telefon/sms. Långa svarstider. Hon gick på semester utan att meddela detta. Vi fick en ersättande mäklare utan hon meddelat detta. . Läs mer
    2017-10-17 Svensk Fastighetsförmedling svarar Jerry E
    Hej Jerry!
    Jag beklagar verkligen din upplevelse, det är inte min ambition!
    Jag tar till mig dina synpunkter och ser över vad vi kan göra för att det inte ska hända igen och önskar dig varmt välkommen åter till oss i framtiden.
    Elin Granat
  • Jesper L
    Jesper L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Linköping
    Professionellt och vänligt med både säljarens och köparens bästa för ögonen. Läs mer
  • Andreas J
    Andreas J skrev om Svensk Fastighetsförmedling Linköping
    Mycket nöjd med hur Denise hanterade försäljningen Läs mer
  • Gullvor S
    Gullvor S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Linköping
    Allt var toppen! Vänlig, kunnig och supertrevlig! Mvh Anna-Lena Läs mer
  • Lennart E
    Lennart E skrev om Svensk Fastighetsförmedling Linköping
    Ett proffsigt trevligt bemötande utfört uppdraget av försäljningen mm till ett mycket bra klass
    tack Läs mer
  • Håkan A
    Håkan A skrev om Svensk Fastighetsförmedling Linköping
    Hon gjorde ett utmärkt jobb. Hon svarade på frågor man hade i tid o otid. O behjälplig när som helst. Hälsar Håkan Läs mer
    2017-07-09 Svensk Fastighetsförmedling svarar Håkan A
    Tack Håkan, för de fina orden och framförallt för att jag fick hjälpa er med försäljningen av lägenheten. Det har varit både roligt och lärorikt! Hoppas vi ses igen framöver. Sköt om er och hälsa er mamma så gott! /Gabriella Kronblad
  • Annica F
    Annica F skrev om Svensk Fastighetsförmedling Linköping
    Proffsigt och effektivt bemötande och ett stort tålamod i mitt sökande av "rätt" bostad. Snabb återkoppling vid frågor etc. Kan inte bli bättre!! Läs mer
    2017-06-07 Svensk Fastighetsförmedling svarar Annica F
    Stort tack finaste Annica. Det har varit fantastiskt roligt att få hjälpa dig i både köp och sälj. Hoppas du trivs i din nya bostad! Många varma kramar Emelie Johansson
  • Pernilla S
    Pernilla S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Linköping
    Louise Nyenger får absolut högsta betyg på alla plan. Alltid lika trevlig och hjälpsam och skötte allt ifrån första besöket till piffandes vid fotografering, visning, budgivning och till slut kontraktskrivning superproffsig. Läs mer
    2017-06-07 Svensk Fastighetsförmedling svarar Pernilla S
    Stort tack för de fina orden Pernilla och Lasse!
    Det har varit riktigt kul att få hjälpa er med försäljningen!
    Jag kommer gärna och hälsar på er så snart ni känner att ni är på plats i ert nya hem :)

Ta hand om er och njut av sommaren!
    // Louise
  • Åsa C
    Åsa C skrev om Svensk Fastighetsförmedling Linköping
    Från första samtal i telefon , tills allt blev klart, har vi inget annat att säga än, Denice bemötande har var toppen på alla sätt. Vi är så nöjda. Och hoppas kunna ha hjälp av dig i framtiden . Stort tack för allt! Läs mer
    2017-09-13 Svensk Fastighetsförmedling svarar Åsa C
    Vad roligt att höra Åsa! Det var så kul att hjälpa dig också och jag hjälper er mer än gärna igen!
    Lycka till nu!
    Denise
  • Samer Z
    Samer Z skrev om Svensk Fastighetsförmedling Linköping
    Mycket gott bemötande, har levt upp till förväntan med gott engagemang och kontinuerlig uppföljsamhet. Mycket nöjd med försäljningsprocessen och nöjd med slutpriset med tanke på omständigheter. Läs mer
    2017-05-18 Svensk Fastighetsförmedling svarar Samer Z
    Stort tack Samer! Det var fantastiskt kul att få hjälpa dig. Hoppas jag får hjälpa dig mer framöver! Ha en fin dag. Varma hälsningar Emelie Johansson
  • Emil J
    Emil J skrev om Svensk Fastighetsförmedling Linköping
    Jag hade Joel Nygårds som mäklare vid försäljning av min sommarstuga. Allting gick väldigt smidigt. Jag gillade att Joel var väldigt tillgänglig och lätt att ha och göra med. Trevlig kille som vet vad han sysslar med! Läs mer
    2017-05-18 Svensk Fastighetsförmedling svarar Emil J
    Tack Emil!! Det var roligt att få hjälpa till med försäljningen och att träffas, otroligt kul att ni är nöjda!
    Allt gott, Joel
  • Hildgun J
    Hildgun J skrev om Svensk Fastighetsförmedling Linköping
    Nöjd över uppföljning och affärsmässighet. Effektivitet! Snabb process. Mycket nöjd! Läs mer
    2017-05-09 Svensk Fastighetsförmedling svarar Hildgun J
    Tack så mycket! Det har varit fantastiskt roligt att få äran att hjälpa er med försäljningen och alla förberedelser inför denna. Ta hand om er så hoppas jag att vi ses snart igen! // Louise
  • Kenneth G
    Kenneth G skrev om Svensk Fastighetsförmedling Linköping
    Mitt intryck av Gabriella har bara varit positivt från första mötet i min lägenhet. Gabriella är väldigt kunnig och har ett driv att få hela processen så bra som möjligt. Lägg därtill att hon är öppen och lyssnar på vad jag som säljare vill och allt sker med en öppen dialog så kan det inte bli annat en toppbetyg! Kommer lätt rekommendera henne till folk som söker efter bra mäklare i framtiden.

Kenneth Läs mer
    2017-05-03 Svensk Fastighetsförmedling svarar Kenneth G
    Hjärtligt tack för de fina orden, Kenneth! Att ha fått hjälpa dig med försäljningen av din lägenhet har varit otroligt roligt och givande. Lycka till med allt nu, så ses vi framöver!
  • Michael L
    Michael L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Linköping
    Min mäklare var engagerad och hade fokus på att göra ett bra jobb. Fick snabb återkoppling under hela tiden vid kontakt via så väl epost som sms, vilket var den väg jag i första hand använde. Jag är som helhet mycket nöjd med min mäklares arbete runt försäljningen av den aktuella lägenheten. Läs mer
    2017-04-10 Svensk Fastighetsförmedling svarar Michael L
    Stort tack Michael! Det var oerhört trevligt att få hjälpa dig, dina släktingar i både försäljning samt köp! Ta hand om er och lycka till framöver. Allt gott! Varma hälsningar Emelie Johansson

Drottninggatan 8, 582 25 Linköping