Alla kategorier Mäklare Östergötland Linköping Svensk Fastighetsförmedling Svensk Fastighetsförmedling Linköping

Svensk Fastighetsförmedling Linköping

Drottninggatan 8, 582 25 Linköping — Visa karta

Välkommen till Svensk fastighetsförmedling i Linköping!

Här i trevliga Linköping på Östgötaslätten hittar du alla boendemöjligheter du kan tänka dig, mysiga villaområden för familjer eller fina studentlägenheter nära universitetet. Vi på Svensk fastighetsförmedlings kontor hjälper dig mer än gärna att hitta rätt på bostadsmarknaden. Vi har lång erfarenhet som mäklare och kan Linköpingstrakten i detalj.

Vare sig du vill ha hjälp med att köpa, sälja eller bara få en värdering - kontakta oss så guidar vi dig tryggt och säkert till ditt drömboende.

Läs vad 71 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Linköping

• Johanna J
    Johanna J skrev om Svensk Fastighetsförmedling Linköping
    Driven, positiv, ärlig, tillgänglig! Bra bemötande och snabb återkoppling.
  • Bernt L
    Bernt L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Linköping
    Mycket bra bemötande och mäklaren var mycket bra.
  • Olle T
    Olle T skrev om Svensk Fastighetsförmedling Linköping
    Vi upplevde mötet som väldigt positivt. Vår mäklare var kunnig och tillmötesgående, framförallt så gick affären snabbt och smidigt. Endast 5 dagar gick från visning till att affären var klar vilket var mycket uppskattat!
    2017-11-20 Svensk Fastighetsförmedling svarar Olle T
    Hjärtligt tack Olle för fint omdöme! Det värmer mig. Stort grattis till en fantastiskt fin lägenhet. Se till att fira ordentligt! Med varma hälsningar Emelie Johansson
  • Urban L
    Urban L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Linköping
    Bemötandet var mycket bra. Affären gick bra och snabbt.
  • Henrik  A
    Henrik A skrev om Svensk Fastighetsförmedling Linköping
    Emelie var välkomnande, trevlig, påläst och hjälpsam.
    Emelie hjälpte även till med bank kontakt , utan henne hade det inte blivit något köp .
    Jag kan varmt rekommendera Emelie om du ska sälja och vill ha bra betalt för ditt hus/lägenhet
    2017-11-20 Svensk Fastighetsförmedling svarar Henrik A
    Hjärtligt tack Henrik! Blir alldeles rörd för den fina rekommendationen. Så roligt att du till slut kunde köpa, hoppas du kommer trivas bra i lägenheten när du får flytta in! Ha en fin vecka! Varma hälsningar Emelie Johansson
  • Julia H
    Julia H skrev om Svensk Fastighetsförmedling Linköping
    Vi har fått mycket bra hjälp vid försäljningen av vår lägenhet. Mäklaren har varit enkel att prata med, professionell och anträffbar i stort sett hela tiden. Tack!
  • Henrik S
    Henrik S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Linköping
    Sofia var väldigt engagerad genom hela affären. Hon var väldigt noggrann och tog sig verkligen tid att läsa på om huset och området osv innan försäljning. Även väldigt kunnig och kunde svara på allt och väldigt rak och trevligt bemötande. Rekommenderar henne verkligen!
  • Carl-Hjalmar Robert E
    Carl-Hjalmar Robert E skrev om Svensk Fastighetsförmedling Linköping
    Professionellt och bra genom hela processen!
  • Mattias B
    Mattias B skrev om Svensk Fastighetsförmedling Linköping
    Personligt bemötande med professionell kraft.
    2017-11-20 Svensk Fastighetsförmedling svarar Mattias B
    Varmt tack Mattias! Hoppas du kan investera i ett fint boende i Göteborg nu. Lycka till med allt. Varma hälsningar Emelie Johansson
  • Mattias A
    Mattias A skrev om Svensk Fastighetsförmedling Linköping
    Mycket nöjd med min försäljning som sköttes av Johan Jansson. Tillgänglig, snabb och alltid med proffsigt bemötande.
    2017-11-13 Svensk Fastighetsförmedling svarar Mattias A
    Tack Mattias! Det var roligt att höra!
    Johan Jansson
  • Elvis P
    Elvis P skrev om Svensk Fastighetsförmedling Linköping
    En mäklare som faktiskt levererar det hon lovar. Alltid tillgänlig, tydlig och väldigt professionell. Andra mäklare kan lära mycket från Emelie!
    2017-11-09 Svensk Fastighetsförmedling svarar Elvis P
    Wow, tack Elvis!!! Otroligt värmande ord, det har varit fantastiskt roligt att få hjälpa er! Hoppas ni kommer trivas i huset. Varma hälsningar Emelie
  • Fredrik T
    Fredrik T skrev om Svensk Fastighetsförmedling Linköping
    Väldigt bra bemötande. Hela vägen fram till försäljningen. Jag är nöjd! Jag sålde min bostadsrätt och köpte en ny bostadsrätt med hjälp av samma mäklare. Det fungerade bra hela vägen som sagt.
  • Gabriella T
    Gabriella T skrev om Svensk Fastighetsförmedling Linköping
    Har under speciella omständigheter sålt mitt radhus. Har fått professionell hjälp av mäklare Johan Jansson. Är mycket nöjd!
    2017-11-13 Svensk Fastighetsförmedling svarar Gabriella T
    Stort tack Gabriella för fina ord och roligt att höra att du är nöjd!
    Med vänlig hälsning
    Johan Jansson
  • Bänkt O
    Bänkt O skrev om Svensk Fastighetsförmedling Linköping
    Det är inte för inte som John Flood har ryktet som Linköpings bästa mäklare.
    2017-11-13 Svensk Fastighetsförmedling svarar Bänkt O
    Det var fina ord Bänkt, som värmer mycket!
    Stort tack för att jag fick hjälpa till.
    Varm hälsning
    John Flood
  • Kent S
    Kent S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Linköping
    Väldigt bar och proffsigt utförande jobb.
  • Andreas L
    Andreas L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Linköping
    Denise har skött allt bra, alltid återkopplat i tid och varit rak och tydlig. Jag skulle definitivt kunna anlita henne igen i framtiden!
    2017-11-13 Svensk Fastighetsförmedling svarar Andreas L
    Tusen tack för fina ord Andreas, det har varit ett nöje att få hjälpa er! Jag hoppas att renoveringen av det nya huset går bra och att ni kommer trivas. Vänliga hälsningar Denise
  • Marcus S
    Marcus S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Linköping
    Mycket proffesionellt bemötande och samtidigt mycket härlig stämning. Tryggt och trevlig atmosfär på förmedlingen. Kunnig mäklare och kan inte annat än rekommendera.
  • Lena G
    Lena G skrev om Svensk Fastighetsförmedling Linköping
    Har bara gott att säga om bemötande och hur vi upplevde att vi fick hjälp.
    Hon ingav stort förtroende och kunnande. Kände oss trygga med vår mäklare
    2017-10-16 Svensk Fastighetsförmedling svarar Lena G
    Hjärtligt tack Lena. Det var fantastiskt roligt att få hjälpa er. Ta hand om er och må gott. Med varma hälsningar Emelie Johansson
  • Åsa N
    Åsa N skrev om Svensk Fastighetsförmedling Linköping
    John har svarat på alla våra frågor med kort varsel och gjort vår största affär till vår enklaste.
    2017-10-16 John F svarar Åsa N
    Det har varit en ära att få hjälpa er att både köpa och sedan att sälja till högsta kvadratmeterpris i området.
  • Ann-Christine G
    Ann-Christine G skrev om Svensk Fastighetsförmedling Linköping
    Bra bemötande och lätt att få kontakt med. Kände ett genuint intresse och att jag fick den tid jag behövde.
  • Kjell O
    Kjell O skrev om Svensk Fastighetsförmedling Linköping
    Vi hade mycket höga förväntningar på den mycket trevlige och förtroendeingivande mäklaren Joel Nygårds. Förväntningarna infriades gott och väl. Vi trodde inte att vår villa skulle gå för så mycket mer än 4 milj.SEK. Han lyckades göra både oss och köparna helnöjda. Vi kan varmt rekommendera Joel till andra potentiella kunder. Vi ger honom ett toppbetyg.
    2017-09-13 Svensk Fastighetsförmedling svarar Kjell O
    Tack!! Vad roligt att höra! Det var fantastiskt kul att få hjälpa er, stort tack för er rekommendation!
    /Joel Nygårds
  • Ulf J
    Ulf J skrev om Svensk Fastighetsförmedling Linköping
    Mycket bra! Trevlig. Mån om att kunden får bra service.
    2017-09-13 Svensk Fastighetsförmedling svarar Ulf J
    Tack Ulf för din trevliga rekommendation. Det var roligt att få hjälpa er och jag hjälper er gärna igen!
    Med vänlig hälsning
    Joel Nygårds
  • Peter N
    Peter N skrev om Svensk Fastighetsförmedling Linköping
    John Flood sålde min lägenhet på ett mycket bra sätt och till ett mycket bra pris.Han gav mig goda råd före och under och efter försäljningen.

Jag gillar Johns sätt och även hans andra kollegor på Linköpings kontoret är mycket proffsiga och duktiga mäklare. Jag kan varmt rekommendera alla att använda deras tjänster.

mvh peter nygren
    2017-09-13 Svensk Fastighetsförmedling svarar Peter N
    Tack Peter för de fina orden! Det har varit otroligt roligt att få hjälpa dig, stort tack önskar John och hela kontoret!
    Vi ses och hörs igen!
    John
  • Jerry E
    Jerry E skrev om Svensk Fastighetsförmedling Linköping
    Elin var svårt att nå/få tag via mail/telefon/sms. Långa svarstider. Hon gick på semester utan att meddela detta. Vi fick en ersättande mäklare utan hon meddelat detta. .
    2017-10-17 Svensk Fastighetsförmedling svarar Jerry E
    Hej Jerry!
    Jag beklagar verkligen din upplevelse, det är inte min ambition!
    Jag tar till mig dina synpunkter och ser över vad vi kan göra för att det inte ska hända igen och önskar dig varmt välkommen åter till oss i framtiden.
    Elin Granat
  • Jesper L
    Jesper L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Linköping
    Professionellt och vänligt med både säljarens och köparens bästa för ögonen.
  • Andreas J
    Andreas J skrev om Svensk Fastighetsförmedling Linköping
    Mycket nöjd med hur Denise hanterade försäljningen
  • Gullvor S
    Gullvor S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Linköping
    Allt var toppen! Vänlig, kunnig och supertrevlig! Mvh Anna-Lena
  • Lennart E
    Lennart E skrev om Svensk Fastighetsförmedling Linköping
    Ett proffsigt trevligt bemötande utfört uppdraget av försäljningen mm till ett mycket bra klass
    tack
  • Håkan A
    Håkan A skrev om Svensk Fastighetsförmedling Linköping
    Hon gjorde ett utmärkt jobb. Hon svarade på frågor man hade i tid o otid. O behjälplig när som helst. Hälsar Håkan
    2017-07-09 Svensk Fastighetsförmedling svarar Håkan A
    Tack Håkan, för de fina orden och framförallt för att jag fick hjälpa er med försäljningen av lägenheten. Det har varit både roligt och lärorikt! Hoppas vi ses igen framöver. Sköt om er och hälsa er mamma så gott! /Gabriella Kronblad
  • Annica F
    Annica F skrev om Svensk Fastighetsförmedling Linköping
    Proffsigt och effektivt bemötande och ett stort tålamod i mitt sökande av "rätt" bostad. Snabb återkoppling vid frågor etc. Kan inte bli bättre!!
    2017-06-07 Svensk Fastighetsförmedling svarar Annica F
    Stort tack finaste Annica. Det har varit fantastiskt roligt att få hjälpa dig i både köp och sälj. Hoppas du trivs i din nya bostad! Många varma kramar Emelie Johansson
  • Pernilla S
    Pernilla S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Linköping
    Louise Nyenger får absolut högsta betyg på alla plan. Alltid lika trevlig och hjälpsam och skötte allt ifrån första besöket till piffandes vid fotografering, visning, budgivning och till slut kontraktskrivning superproffsig.
    2017-06-07 Svensk Fastighetsförmedling svarar Pernilla S
    Stort tack för de fina orden Pernilla och Lasse!
    Det har varit riktigt kul att få hjälpa er med försäljningen!
    Jag kommer gärna och hälsar på er så snart ni känner att ni är på plats i ert nya hem :)

Ta hand om er och njut av sommaren!
    // Louise
  • Åsa C
    Åsa C skrev om Svensk Fastighetsförmedling Linköping
    Från första samtal i telefon , tills allt blev klart, har vi inget annat att säga än, Denice bemötande har var toppen på alla sätt. Vi är så nöjda. Och hoppas kunna ha hjälp av dig i framtiden . Stort tack för allt!
    2017-09-13 Svensk Fastighetsförmedling svarar Åsa C
    Vad roligt att höra Åsa! Det var så kul att hjälpa dig också och jag hjälper er mer än gärna igen!
    Lycka till nu!
    Denise
  • Samer Z
    Samer Z skrev om Svensk Fastighetsförmedling Linköping
    Mycket gott bemötande, har levt upp till förväntan med gott engagemang och kontinuerlig uppföljsamhet. Mycket nöjd med försäljningsprocessen och nöjd med slutpriset med tanke på omständigheter.
    2017-05-18 Svensk Fastighetsförmedling svarar Samer Z
    Stort tack Samer! Det var fantastiskt kul att få hjälpa dig. Hoppas jag får hjälpa dig mer framöver! Ha en fin dag. Varma hälsningar Emelie Johansson
  • Emil J
    Emil J skrev om Svensk Fastighetsförmedling Linköping
    Jag hade Joel Nygårds som mäklare vid försäljning av min sommarstuga. Allting gick väldigt smidigt. Jag gillade att Joel var väldigt tillgänglig och lätt att ha och göra med. Trevlig kille som vet vad han sysslar med!
    2017-05-18 Svensk Fastighetsförmedling svarar Emil J
    Tack Emil!! Det var roligt att få hjälpa till med försäljningen och att träffas, otroligt kul att ni är nöjda!
    Allt gott, Joel
  • Hildgun J
    Hildgun J skrev om Svensk Fastighetsförmedling Linköping
    Nöjd över uppföljning och affärsmässighet. Effektivitet! Snabb process. Mycket nöjd!
    2017-05-09 Svensk Fastighetsförmedling svarar Hildgun J
    Tack så mycket! Det har varit fantastiskt roligt att få äran att hjälpa er med försäljningen och alla förberedelser inför denna. Ta hand om er så hoppas jag att vi ses snart igen! // Louise
  • Kenneth G
    Kenneth G skrev om Svensk Fastighetsförmedling Linköping
    Mitt intryck av Gabriella har bara varit positivt från första mötet i min lägenhet. Gabriella är väldigt kunnig och har ett driv att få hela processen så bra som möjligt. Lägg därtill att hon är öppen och lyssnar på vad jag som säljare vill och allt sker med en öppen dialog så kan det inte bli annat en toppbetyg! Kommer lätt rekommendera henne till folk som söker efter bra mäklare i framtiden.

Kenneth
    2017-05-03 Svensk Fastighetsförmedling svarar Kenneth G
    Hjärtligt tack för de fina orden, Kenneth! Att ha fått hjälpa dig med försäljningen av din lägenhet har varit otroligt roligt och givande. Lycka till med allt nu, så ses vi framöver!
  • Michael L
    Michael L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Linköping
    Min mäklare var engagerad och hade fokus på att göra ett bra jobb. Fick snabb återkoppling under hela tiden vid kontakt via så väl epost som sms, vilket var den väg jag i första hand använde. Jag är som helhet mycket nöjd med min mäklares arbete runt försäljningen av den aktuella lägenheten.
    2017-04-10 Svensk Fastighetsförmedling svarar Michael L
    Stort tack Michael! Det var oerhört trevligt att få hjälpa dig, dina släktingar i både försäljning samt köp! Ta hand om er och lycka till framöver. Allt gott! Varma hälsningar Emelie Johansson
  • Stig L
    Stig L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Linköping
    Fantastiskt engagemang från mäklaren
    Kändes bra att få lämna försäljningsuppdraget till en så kunnig och trevlig mäklare
    2017-02-16 Svensk Fastighetsförmedling svarar Stig L
    Stort TACK! Det var fantastiskt kul att få hjälpa er med er fars lägenhet! Ta hand om er! Varma hälsningar Emelie Johansson
  • Annika Ö
    Annika Ö skrev om Svensk Fastighetsförmedling Linköping
    Hela försäljningsprocessen fungerade klockrent, utom kanske sista momentet på kontoret. Emelie hade semester och sista påskrifterna blev röriga då det saknades fullmakt. Det löste sig dock men tog lite längre tid.
    En liten småsak, när affären med Hästskog var klar fick köpare o säljare en liten gåva av Svensk Fast.. men inte när Lindengatan var "klar" - lite inkonsekvent kanska.
    2017-02-14 Svensk Fastighetsförmedling svarar Annika Ö
    Stort TACK för de fina orden Annika, det var glädjande att få hjälpa dig både i köp och försäljning. Tråkigt dock att inte tillträdet fungerade, vi tar med oss kritiken och kommer arbeta för att bli bättre och konsekventa på detta. Lycka till med ditt nya fina boende! Varma hälsingar Emelie Johansson
  • Lena N
    Lena N skrev om Svensk Fastighetsförmedling Linköping
    Mycket trevligt och professionellt bemötande. Arbetet med försäljningen gick mycket snabbt och effektivt samt gav ett väldigt bra resultat.
    2017-02-09 Svensk Fastighetsförmedling svarar Lena N
    Tusen tack för dina fina ord och ett trevligt samarbete Lena! Det har varit ett nöje att hjälpa dig med försäljningen. Lycka till framöver så hoppas jag vi ses igen! Varma hälsningar Denise Wallerstedt
  • Anette J
    Anette J skrev om Svensk Fastighetsförmedling Linköping
    Det var toppen bra alltihopa Vi är jätte nöjda med Gabriella
    2017-02-09 Svensk Fastighetsförmedling svarar Anette J
    Vad härligt att höra att ni är nöjda med försäljningen. Det var roligt att få hjälpa er. Hoppas vi hörs framöver och lycka till i huset nu! Kram / Gabriella Kronblad
  • Göran F
    Göran F skrev om Svensk Fastighetsförmedling Linköping
    Positiv, Trevlig, Resultatfokuserad, Förtroendeskapande.
    2017-01-30 Svensk Fastighetsförmedling svarar Göran F
    Vilka fina ord, stort tack! Tack för att jag fick uppdraget att sälja er lägenhet och för ett bra samarbete! /Gabriella Kronblad
  • Berit S
    Berit S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Linköping
    Hej! Vi tycker det var uselt och dåligt att gå ut med ett så lågt utgångspris på Skomakaregatan 3. Som mäklare måste man ju känna till området hur mycket lägenheterna är värda. Man litar ju på mäklaren. Annars har vi ingenting mer att klaga på. Vi tycker det var ett trevligt bemötande.
    2017-01-30 Svensk Fastighetsförmedling svarar Berit S
    Tack Berit för att du tog dig tid att skriva och att du är nöjd med vårt bemötande!
    Lycka till framåt!
  • Edvin C
    Edvin C skrev om Svensk Fastighetsförmedling Linköping
    Redan första gången vi träffade Denise kändes hon påläst o engagerad i att sälja vår bostad. Hon är förtroendegivande och saklig. Vi har under hela resans gång känt oss sedda o hon har visat sitt engagemang under hela vägen fram till försäljningen är uppklarad. Vi har känt ett stort förtroende för henne och kommer rekommendera henne till andra.
    2017-02-09 Svensk Fastighetsförmedling svarar Edvin C
    Tack så hemskt mycket för så fina ord, vad glad jag blir! Det var fantastiskt kul att få hjälpa er med försäljningen. Hoppas allt är bra med er och att ni trivs i det nya huset! Varma hälsningar Denise Wallerstedt
  • Bengt L
    Bengt L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Linköping
    Jag har inget negativt att förmedla. Trevligt och proffessionellt rakt igenom.
    2017-01-19 Svensk Fastighetsförmedling svarar Bengt L
    Stort tack! Det var en äran att få sälja er fantastiska lägenhet. Allt gott! Varma hälsningar Emelie Johansson
  • Grete L
    Grete L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Linköping
    Jag är helt nöjd med Joel Nygårds insatser vid försäljningen av min fastighet. Trevlig, lyhörd och kunnig. Skulle gärna anlita honom igen.
    Grete Lindqvist
    2017-02-09 Svensk Fastighetsförmedling svarar Grete L
    Tack Grete för dina fina ord! Jag hjälper er gärna igen, lycka till framåt!
    Varma hälsningar Joel
  • Hans K
    Hans K skrev om Svensk Fastighetsförmedling Linköping
    Vi fick en bra genomgång om SFF.s säljupplägg.
    Mäklaren gjorde sitt bästa för att få in köpare .Tyvärr så svängde marknaden så
    intresset på marknaden sjönk. Men lgh såldes för utgångspriset så vi är nöjda.
    Vi är mycket nöjda med försäljning och allt arbete backoffice.
    2017-01-19 Svensk Fastighetsförmedling svarar Hans K
    Hej Hans! Stort TACK för att du tog dig tid att ge mig ett så fint omdöme efter försäljningen av lägenheten. Det var mycket roligt och givande för mig. Hoppas allt är bra med er och att vi ses framöver. Allt gott! / Gabriella
  • Patrik L
    Patrik L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Linköping
    Proffsigt rakt igenom! Vi sålde vårt hus och ångrar oss inte för en sekund att vi valde detta företag.
    2017-01-19 Svensk Fastighetsförmedling svarar Patrik L
    Stort tack Patrik för dina vänliga ord! Och tack för ett väldigt trevligt samarbete, jag hoppas vi ses snart igen! Varma hälsningar Sofia
  • Sandra B
    Sandra B skrev om Svensk Fastighetsförmedling Linköping
    Enastående från början till slut! Gabriella Kronblad levererade ett strålande humör och hjälpte oss på bästa sätt sälja vår lägenhet :) Full pott!
    2017-01-19 Svensk Fastighetsförmedling svarar Sandra B
    Hej Sandra! Vad härligt att höra att ni är lika glada som jag. Det har varit ett nöje att få hjälpa er med försäljningen. Jag hoppas ni trivs bra i nya boendet och att vi hörs framöver. Kram/ Gabriella
  • Lena L
    Lena L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Linköping
    Jag har inte kunnat ha bättre mäklare, kunnig, trevlig fint bemötande och alltid glad, tack Gabriella för jag fick ha dig Kram Lena
    2016-11-21 Svensk Fastighetsförmedling svarar Lena L
    Stort tack Lena för att du tog dig tid att skriva så fint!! Lycka till framöver jag hoppas vi ses snart igen!
    Kram Gabriella

Drottninggatan 8, 582 25 Linköping