Alla kategorier Mäklare Östergötland Linköping Svensk Fastighetsförmedling Svensk Fastighetsförmedling Linköping

Svensk Fastighetsförmedling Linköping

Drottninggatan 8, 582 25 Linköping — Visa karta

Läs vad 46 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Linköping

• Andreas J
    Andreas J skrev om Svensk Fastighetsförmedling Linköping
    Mycket nöjd med hur Denise hanterade försäljningen
  • Gullvor S
    Gullvor S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Linköping
    Allt var toppen! Vänlig, kunnig och supertrevlig! Mvh Anna-Lena
  • Lennart E
    Lennart E skrev om Svensk Fastighetsförmedling Linköping
    Ett proffsigt trevligt bemötande utfört uppdraget av försäljningen mm till ett mycket bra klass
    tack
  • Håkan A
    Håkan A skrev om Svensk Fastighetsförmedling Linköping
    Hon gjorde ett utmärkt jobb. Hon svarade på frågor man hade i tid o otid. O behjälplig när som helst. Hälsar Håkan
    2017-07-09 Svensk Fastighetsförmedling svarar Håkan A
    Tack Håkan, för de fina orden och framförallt för att jag fick hjälpa er med försäljningen av lägenheten. Det har varit både roligt och lärorikt! Hoppas vi ses igen framöver. Sköt om er och hälsa er mamma så gott! /Gabriella Kronblad
  • Annica F
    Annica F skrev om Svensk Fastighetsförmedling Linköping
    Proffsigt och effektivt bemötande och ett stort tålamod i mitt sökande av "rätt" bostad. Snabb återkoppling vid frågor etc. Kan inte bli bättre!!
    2017-06-07 Svensk Fastighetsförmedling svarar Annica F
    Stort tack finaste Annica. Det har varit fantastiskt roligt att få hjälpa dig i både köp och sälj. Hoppas du trivs i din nya bostad! Många varma kramar Emelie Johansson
  • Pernilla S
    Pernilla S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Linköping
    Louise Nyenger får absolut högsta betyg på alla plan. Alltid lika trevlig och hjälpsam och skötte allt ifrån första besöket till piffandes vid fotografering, visning, budgivning och till slut kontraktskrivning superproffsig.
    2017-06-07 Svensk Fastighetsförmedling svarar Pernilla S
    Stort tack för de fina orden Pernilla och Lasse!
    Det har varit riktigt kul att få hjälpa er med försäljningen!
    Jag kommer gärna och hälsar på er så snart ni känner att ni är på plats i ert nya hem :)

Ta hand om er och njut av sommaren!
    // Louise
  • Åsa C
    Åsa C skrev om Svensk Fastighetsförmedling Linköping
    Från första samtal i telefon , tills allt blev klart, har vi inget annat att säga än, Denice bemötande har var toppen på alla sätt. Vi är så nöjda. Och hoppas kunna ha hjälp av dig i framtiden . Stort tack för allt!
  • Samer Z
    Samer Z skrev om Svensk Fastighetsförmedling Linköping
    Mycket gott bemötande, har levt upp till förväntan med gott engagemang och kontinuerlig uppföljsamhet. Mycket nöjd med försäljningsprocessen och nöjd med slutpriset med tanke på omständigheter.
    2017-05-18 Svensk Fastighetsförmedling svarar Samer Z
    Stort tack Samer! Det var fantastiskt kul att få hjälpa dig. Hoppas jag får hjälpa dig mer framöver! Ha en fin dag. Varma hälsningar Emelie Johansson
  • Emil J
    Emil J skrev om Svensk Fastighetsförmedling Linköping
    Jag hade Joel Nygårds som mäklare vid försäljning av min sommarstuga. Allting gick väldigt smidigt. Jag gillade att Joel var väldigt tillgänglig och lätt att ha och göra med. Trevlig kille som vet vad han sysslar med!
    2017-05-18 Svensk Fastighetsförmedling svarar Emil J
    Tack Emil!! Det var roligt att få hjälpa till med försäljningen och att träffas, otroligt kul att ni är nöjda!
    Allt gott, Joel
  • Hildgun J
    Hildgun J skrev om Svensk Fastighetsförmedling Linköping
    Nöjd över uppföljning och affärsmässighet. Effektivitet! Snabb process. Mycket nöjd!
    2017-05-09 Svensk Fastighetsförmedling svarar Hildgun J
    Tack så mycket! Det har varit fantastiskt roligt att få äran att hjälpa er med försäljningen och alla förberedelser inför denna. Ta hand om er så hoppas jag att vi ses snart igen! // Louise
  • Kenneth G
    Kenneth G skrev om Svensk Fastighetsförmedling Linköping
    Mitt intryck av Gabriella har bara varit positivt från första mötet i min lägenhet. Gabriella är väldigt kunnig och har ett driv att få hela processen så bra som möjligt. Lägg därtill att hon är öppen och lyssnar på vad jag som säljare vill och allt sker med en öppen dialog så kan det inte bli annat en toppbetyg! Kommer lätt rekommendera henne till folk som söker efter bra mäklare i framtiden.

Kenneth
    2017-05-03 Svensk Fastighetsförmedling svarar Kenneth G
    Hjärtligt tack för de fina orden, Kenneth! Att ha fått hjälpa dig med försäljningen av din lägenhet har varit otroligt roligt och givande. Lycka till med allt nu, så ses vi framöver!
  • Michael L
    Michael L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Linköping
    Min mäklare var engagerad och hade fokus på att göra ett bra jobb. Fick snabb återkoppling under hela tiden vid kontakt via så väl epost som sms, vilket var den väg jag i första hand använde. Jag är som helhet mycket nöjd med min mäklares arbete runt försäljningen av den aktuella lägenheten.
    2017-04-10 Svensk Fastighetsförmedling svarar Michael L
    Stort tack Michael! Det var oerhört trevligt att få hjälpa dig, dina släktingar i både försäljning samt köp! Ta hand om er och lycka till framöver. Allt gott! Varma hälsningar Emelie Johansson
  • Stig L
    Stig L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Linköping
    Fantastiskt engagemang från mäklaren
    Kändes bra att få lämna försäljningsuppdraget till en så kunnig och trevlig mäklare
    2017-02-16 Svensk Fastighetsförmedling svarar Stig L
    Stort TACK! Det var fantastiskt kul att få hjälpa er med er fars lägenhet! Ta hand om er! Varma hälsningar Emelie Johansson
  • Annika Ö
    Annika Ö skrev om Svensk Fastighetsförmedling Linköping
    Hela försäljningsprocessen fungerade klockrent, utom kanske sista momentet på kontoret. Emelie hade semester och sista påskrifterna blev röriga då det saknades fullmakt. Det löste sig dock men tog lite längre tid.
    En liten småsak, när affären med Hästskog var klar fick köpare o säljare en liten gåva av Svensk Fast.. men inte när Lindengatan var "klar" - lite inkonsekvent kanska.
    2017-02-14 Svensk Fastighetsförmedling svarar Annika Ö
    Stort TACK för de fina orden Annika, det var glädjande att få hjälpa dig både i köp och försäljning. Tråkigt dock att inte tillträdet fungerade, vi tar med oss kritiken och kommer arbeta för att bli bättre och konsekventa på detta. Lycka till med ditt nya fina boende! Varma hälsingar Emelie Johansson
  • Lena N
    Lena N skrev om Svensk Fastighetsförmedling Linköping
    Mycket trevligt och professionellt bemötande. Arbetet med försäljningen gick mycket snabbt och effektivt samt gav ett väldigt bra resultat.
    2017-02-09 Svensk Fastighetsförmedling svarar Lena N
    Tusen tack för dina fina ord och ett trevligt samarbete Lena! Det har varit ett nöje att hjälpa dig med försäljningen. Lycka till framöver så hoppas jag vi ses igen! Varma hälsningar Denise Wallerstedt
  • Anette J
    Anette J skrev om Svensk Fastighetsförmedling Linköping
    Det var toppen bra alltihopa Vi är jätte nöjda med Gabriella
    2017-02-09 Svensk Fastighetsförmedling svarar Anette J
    Vad härligt att höra att ni är nöjda med försäljningen. Det var roligt att få hjälpa er. Hoppas vi hörs framöver och lycka till i huset nu! Kram / Gabriella Kronblad
  • Göran F
    Göran F skrev om Svensk Fastighetsförmedling Linköping
    Positiv, Trevlig, Resultatfokuserad, Förtroendeskapande.
    2017-01-30 Svensk Fastighetsförmedling svarar Göran F
    Vilka fina ord, stort tack! Tack för att jag fick uppdraget att sälja er lägenhet och för ett bra samarbete! /Gabriella Kronblad
  • Berit S
    Berit S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Linköping
    Hej! Vi tycker det var uselt och dåligt att gå ut med ett så lågt utgångspris på Skomakaregatan 3. Som mäklare måste man ju känna till området hur mycket lägenheterna är värda. Man litar ju på mäklaren. Annars har vi ingenting mer att klaga på. Vi tycker det var ett trevligt bemötande.
    MVH
    2017-01-30 Svensk Fastighetsförmedling svarar Berit S
    Tack Berit för att du tog dig tid att skriva och att du är nöjd med vårt bemötande!
    Lycka till framåt!
  • Edvin C
    Edvin C skrev om Svensk Fastighetsförmedling Linköping
    Redan första gången vi träffade Denise kändes hon påläst o engagerad i att sälja vår bostad. Hon är förtroendegivande och saklig. Vi har under hela resans gång känt oss sedda o hon har visat sitt engagemang under hela vägen fram till försäljningen är uppklarad. Vi har känt ett stort förtroende för henne och kommer rekommendera henne till andra.
    2017-02-09 Svensk Fastighetsförmedling svarar Edvin C
    Tack så hemskt mycket för så fina ord, vad glad jag blir! Det var fantastiskt kul att få hjälpa er med försäljningen. Hoppas allt är bra med er och att ni trivs i det nya huset! Varma hälsningar Denise Wallerstedt
  • Bengt L
    Bengt L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Linköping
    Jag har inget negativt att förmedla. Trevligt och proffessionellt rakt igenom.
    2017-01-19 Svensk Fastighetsförmedling svarar Bengt L
    Stort tack! Det var en äran att få sälja er fantastiska lägenhet. Allt gott! Varma hälsningar Emelie Johansson
  • Grete L
    Grete L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Linköping
    Jag är helt nöjd med Joel Nygårds insatser vid försäljningen av min fastighet. Trevlig, lyhörd och kunnig. Skulle gärna anlita honom igen.
    Grete Lindqvist
    2017-02-09 Svensk Fastighetsförmedling svarar Grete L
    Tack Grete för dina fina ord! Jag hjälper er gärna igen, lycka till framåt!
    Varma hälsningar Joel
  • Hans K
    Hans K skrev om Svensk Fastighetsförmedling Linköping
    Vi fick en bra genomgång om SFF.s säljupplägg.
    Mäklaren gjorde sitt bästa för att få in köpare .Tyvärr så svängde marknaden så
    intresset på marknaden sjönk. Men lgh såldes för utgångspriset så vi är nöjda.
    Vi är mycket nöjda med försäljning och allt arbete backoffice.
    2017-01-19 Svensk Fastighetsförmedling svarar Hans K
    Hej Hans! Stort TACK för att du tog dig tid att ge mig ett så fint omdöme efter försäljningen av lägenheten. Det var mycket roligt och givande för mig. Hoppas allt är bra med er och att vi ses framöver. Allt gott! / Gabriella
  • Patrik L
    Patrik L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Linköping
    Proffsigt rakt igenom! Vi sålde vårt hus och ångrar oss inte för en sekund att vi valde detta företag.
    2017-01-19 Svensk Fastighetsförmedling svarar Patrik L
    Stort tack Patrik för dina vänliga ord! Och tack för ett väldigt trevligt samarbete, jag hoppas vi ses snart igen! Varma hälsningar Sofia
  • Sandra B
    Sandra B skrev om Svensk Fastighetsförmedling Linköping
    Enastående från början till slut! Gabriella Kronblad levererade ett strålande humör och hjälpte oss på bästa sätt sälja vår lägenhet :) Full pott!
    2017-01-19 Svensk Fastighetsförmedling svarar Sandra B
    Hej Sandra! Vad härligt att höra att ni är lika glada som jag. Det har varit ett nöje att få hjälpa er med försäljningen. Jag hoppas ni trivs bra i nya boendet och att vi hörs framöver. Kram/ Gabriella
  • Lena L
    Lena L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Linköping
    Jag har inte kunnat ha bättre mäklare, kunnig, trevlig fint bemötande och alltid glad, tack Gabriella för jag fick ha dig Kram Lena
    2016-11-21 Svensk Fastighetsförmedling svarar Lena L
    Stort tack Lena för att du tog dig tid att skriva så fint!! Lycka till framöver jag hoppas vi ses snart igen!
    Kram Gabriella
  • Axel Ingemar S
    Axel Ingemar S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Linköping
    Hela processen med försäljningen har flutit kanonbra från första möte till avslutsdagen.
    Under perioden har ansvarig mäklare, Emelie, återkopplat regelbundet vad som händer.
    Har en mycket positiv bild av allt.
    2016-10-26 Svensk Fastighetsförmedling svarar Axel Ingemar S
    Stort TACK för att jag har fått hjälpa er, det har varit fantastiskt roligt. Hälsa din far och mor så gott från mig. Ha en fin höst!

Med varma hälsningar Emelie Johansson
  • Kerstin K
    Kerstin K skrev om Svensk Fastighetsförmedling Linköping
    Jag fick väldigt proffsig hjälp vid försäljningen av min mors lägenhet. I lägen där man inte har kunskap fick hon mig att ändå känna trygghet och att hon var en person att lita på. Allt gick väldigt smidigt.
    2016-10-11 Svensk Fastighetsförmedling svarar Kerstin K
    Vi är glada att vi fick chansen att hjälpa er med försäljningen, tack för de fina orden. Hjärtliga hälsningar från oss!
  • Claes H
    Claes H skrev om Svensk Fastighetsförmedling Linköping
    Mycket bra bemötande. Levde helt upp till min förväntan.
    2016-10-11 Svensk Fastighetsförmedling svarar Claes H
    Kul att du är nöjd Claes, och varmt välkommen åter nästa gång det är dags att byta bostad! Varma hälsningar från oss!
  • Elin B
    Elin B skrev om Svensk Fastighetsförmedling Linköping
    100%nöjd
    Var god och skriv minst 30 tecken
    Var god och skriv minst 30 tecken
    2016-10-11 Svensk Fastighetsförmedling svarar Elin B
    Hej Elin, kul att höra att du är nöjd med det jobbet vi gjorde och stort lycka till med ditt nya boende!
    Mvh Sofia
  • Anette J
    Anette J skrev om Svensk Fastighetsförmedling Linköping
    En husförsäljning är nog den största affär någon gör i sitt liv. Gör man det sedan på uppdrag för någon i en utsatt situation bli valet av mäklare ännu viktigare. Med sin yrkesskicklighet, sitt engagemang och visad empati var Sofia Tjernberg på Svensk fastighetsförmedling en stor trygghet genom hela processen. Jag kan varmt rekommendera Sofia som mäklare. /Anette Johansson
    2016-10-11 Svensk Fastighetsförmedling svarar Anette J
    Stort tack för de fina orden Anette, de värmer! Är så glad att jag fick chansen att hjälpa er och Peter från huset till nya lägenheten - många varma hälsningar och återigen tack för förtroendet!
    Mvh Sofia
  • Per-Anders E
    Per-Anders E skrev om Svensk Fastighetsförmedling Linköping
    Efter att vi kontaktat fyra välrenommerade mäklare bestämde vi oss för Svensk Fastighetsförmedling. Dom gav ett starkt intryck såväl på det personliga som professionella planet. Dom arbetade på ett metodiskt och välstrukturerat sätt och var hela tiden måna om att vi skulle vara välinformerade och deltagande i de olika momenten som en försäljning innebär. Stort tack till deras mäklare, Joel Nygårds, som på ett förtjänstfullt sätt lotsade oss igenom hela processen från den första kontakten till frånträdet av fastigheten, med både en nöjd köpare och säljare som slutresultat.
    Mimmi och Per-Anders
    2016-10-19 Svensk Fastighetsförmedling svarar Per-Anders E
    Vad härligt att höra! Stort tack för att ni tagit er tid med att förmedla detta. Det var roligt att kunna hjälpa er!
    MVH Joel Nygårds
  • Ulf H
    Ulf H skrev om Svensk Fastighetsförmedling Linköping
    Vid vårt första möte Du presenterade Dig och Sv. Fastighet på ett trevligt o proffsigt sätt , så jag kände ett stort förtroende för Dig och det visade sig stämma , vid försäljningen fick jag information hela tiden hur buden låg och att Du lyckades få fram ett för mig godtagbart bud efter bara en dag visar ju på ett bra jobb av Dig. Vid kontraktsskrivningen blev vi informerade om texten och varför vi fick "kvittera" varje sida på ett lättsamt och proffsigt sätt . Jag skulle utan tvekan rekommendera Dig . Mvh Ulf
    2016-11-04 Svensk Fastighetsförmedling svarar Ulf H
    Hej Ulf,
    Stort tack för de fina orden! Har varit roligt att få hjälpa dig med både försäljning och köp av lägenhet. Hoppas du ska trivas lika bra i din nya lägenhet som din tidigare. Hoppas vi hörs framöver! /Gabriella Kronblad
  • Per Gunnar A
    Per Gunnar A skrev om Svensk Fastighetsförmedling Linköping
    Mycket bra bemötande. Mäklaren var väldigt lösningsorienterad och förutseende genom hela säljprocessen. Lågmäld, kommunikativ, tillgänglig och strategisk. Väldigt nöjda!
    2017-03-27 Svensk Fastighetsförmedling svarar Per Gunnar A
    Vad roligt! Tack för ditt fina omdöme! Varma hälsningar!
  • Eva S
    Eva S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Linköping
    Trevligt och ambitiöst bemötande. Kände att mäklaren ville göra ett bra jobb.
    2017-03-27 Svensk Fastighetsförmedling svarar Eva S
    Tack för ditt fina omdöme! Varma hälsningar!
  • Ulf G
    Ulf G skrev om Svensk Fastighetsförmedling Linköping
    Gjorde ett mycket bra intryck och skötte allt mycket bra. Lätt att få kontakt med och svarade snabbt via mejl.
    2016-10-19 Svensk Fastighetsförmedling svarar Ulf G
    Stort tack för de fina orden. Tack för att jag fick hjälpa dig i både köpet som försäljningen. Stort lycka till med allt!
    Varma hälsningar Emelie Johansson
  • Emmie T
    Emmie T skrev om Svensk Fastighetsförmedling Linköping
    Elin är supergullig och alltid väldigt tillmötesgående. Jag är väldigt nöjd med hur min bostadsförsäljning gick tillväga.
    2016-10-11 Svensk Fastighetsförmedling svarar Emmie T
    Tack Emmie för din fina kommentar och ett trevligt samarbete.
    Jättekul att läsa att du är nöjd med min insats. Önskar dig stort lycka till i Stockholm!
    Med vänliga hälsningar Elin
  • Chenxin Z
    Chenxin Z skrev om Svensk Fastighetsförmedling Linköping
    It was our great pleasure to have Denise Wallerstedt from Fasteghetsförmedling selling our apartment. She was very dedicated and competent. The entire selling process and result were beyond expectation. Strongly recommend!
    2016-10-19 Svensk Fastighetsförmedling svarar Chenxin Z
    Many thanks for your nice review! It was a pleasure. Best of luck with your new home in Stockholm!
    Best regards
    Denise
  • Tommy T
    Tommy T skrev om Svensk Fastighetsförmedling Linköping
    Jag har varit i kontakt med er periefert förut och fått ett gott förtroende för er. Min ena son gjorde affärer med er och var
    mycket nöjd. Trevlig och seriöst bemötande och inte ett bara en massa säljsnack. Vilket jag uppskattar. Gabriella är en pärla var rädd om henne. Seriös ock kunnig.

Tack
    2016-10-12 Svensk Fastighetsförmedling svarar Tommy T
    Hej Tommy,
    Vilka fina ord, det värmer verkligen! Det är jag som ska tacka, att få hjälpa er med försäljningen var givande och roligt. Hoppas vi ses framöver! /Gabriella Kronblad
  • Oskar S
    Oskar S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Linköping
    Riktigt professionell mäklare - Alltid tillgänglig, jobbar efter dina önskemål och är inte nöjd förrns du som kund är nöjd. Rekomenderar Johan starkt!
    2016-11-04 Svensk Fastighetsförmedling svarar Oskar S
    Otroligt kul att höra, tack för att du vill förmedla detta!
    Lycka till framåt! MVH Johan Jansson
  • Julia S
    Julia S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Linköping
    Mycket trevlig och engagerad! Super nöjd!
  • Fredrik P
    Fredrik P skrev om Svensk Fastighetsförmedling Linköping
    Vi är mycket tacksamma för Johns insats. Professionell och kompetent
    2016-11-04 Svensk Fastighetsförmedling svarar Fredrik P
    Vad roligt att höra och tack för att ni ville dela med er av detta! Stort lycka till med fortsatt boende!
    Vänligen John Flood
  • Oscar B
    Oscar B skrev om Svensk Fastighetsförmedling Linköping
    Jag är super nöjd med Joels insats. Proffsigt bemötande och ett kompetent genomförande hela vägen!
    2016-10-19 Svensk Fastighetsförmedling svarar Oscar B
    Hej Oscar! Vad roligt att du är nöjd, jag får tacka för de fina orden! Det var alltigenom roligt att jobba med din bostadsförsäljning!
    MVH
    Joel Nygårds
  • Kerstin Inger Solveig A
    Kerstin Inger Solveig A skrev om Svensk Fastighetsförmedling Linköping
    Mycket professionell hantering av hela säljprocessen. Kunnig om både kundgrupp och område.
    2017-01-20 Svensk Fastighetsförmedling svarar Kerstin Inger Solveig A
    Stort tack för det fina omdömet. Det var fantastiskt kul att få hjälpa er. Hoppas allt är bra med er! Varma hälsningar Emelie Johansson
  • Erik K
    Erik K skrev om Svensk Fastighetsförmedling Linköping
    Riktigt nöjd med all hjälp. En bra och hjälpsam mäklare som alltid lyssnar och vill ge sin kund bästa resultat av försäljningen.
    2016-10-19 Svensk Fastighetsförmedling svarar Erik K
    Stort tack Erik för de värmande orden! Det var med glädje som jag fick hjälpa dig. Hoppas du trivs i din nya fina lägenhet! Med vänliga hälsningar Emelie Johansson
  • Lars P
    Lars P skrev om Svensk Fastighetsförmedling Linköping
    Proffsig, effektiv och tydlig.

Genomtänkt marknadsföring som gav resultat.

Kan varmt rekommenderas.
  • Valon M
    Valon M skrev om Svensk Fastighetsförmedling Linköping
    Jag kände mig trygg med Elin från första sekund, hon var positiv redan från start och fick mig att tänka likadant. Hon fanns där under hela tiden försäljningens processen pågick och var alltid snabb med att reflektera tillbaka till mig. Jag är supernöjd ! Heja Elin.
    2016-10-11 Svensk Fastighetsförmedling svarar Valon M
    Tack Valon, vad glad jag blir över dina fina ord. Har varit ett nöje att få förtroendet att hjälpa till vid försäljningen. Lycka till med renoveringen av din nya lägenhet och hoppas vi gör fler affärer ihop. Med vänliga hälsingar Elin

Drottninggatan 8, 582 25 Linköping