Svensk Fastighetsförmedling Linköping

Svensk Fastighetsförmedling Linköping

• BadgeNineYears
1 075

Välkommen till Svensk fastighetsförmedling i Linköping! Här i trevliga Linköping på Östgötaslätten hittar du alla boendemöjligheter du kan tänka dig, mysiga villaområden för familjer eller fina studentlägenheter nära universitetet. Vi på Svensk fastighetsförmedlings kontor hjälper dig mer än gärna att hitta rätt på bostadsmarknaden....

1075 omdömen om Svensk Fastighetsförmedling Linköping

Susanne L
Åleryd

Förtroende ingivande bemötande genom hela processen. Mkt duktig, engagerad, fotograf och en mäklare som visade stor kompetens och gediget kunnande och intresse för vårt objekt.

Hans A
Åleryd

Bra upplägg, bra bemötande, trevlig personal

Emil R
Åleryd

Förväntan är alltid hög dock inte levs upp till det

Gabriella H
Berg

Emelie! Vilken stjärna! I en tuff och frustrerande trög marknad rodde Emelie med beslutsamhet affären i hamn. Min upplevelse är att Emelies arbete alltid håller en ovanligt hög och jämn standard. Just därför kände jag full tillit till Emelie som mäklare under hela processen. Hon är inkännande, lyhörd och prickfri i sin återkoppling. Emelie är professionell och vänlig i sitt bemötande. Fem stjärnor från mig!

Svar från Svensk Fastighetsförmedling Linköping

Men WOW! Blir alldeles rörd! Tack tack tack!!!! Det har varit fantastiskt roligt att få hjälpa dig! Jag är oerhört tacksam för det. Och det har alltid varit MAGISKT fint stylat. Kramar Emelie Johansson

Marcus H
Hackefors

Proffsigt, snabbt och effektivt!

Petra H
Hackefors

Positivt bemötande genom hela köpprocessen. Löpande och relevant återkoppling från mäklaren under hela processen.

Laina H
Vidingsjö

Jag är mycket nöjd med hur vår mäklare Martin Drotz hanterat vårt uppdrag.Direkt från första kontakten mycket väl förberedd och professionellt intryck och vilket sedan genomsyrade hela processen.Som säljare kände jag att jag kunde lita på vår mäklares engagemang, effektivitet, pålitlighet och kompetens.

Christer S
Linköping

Professionellt, modernt. Motsvarar förväntningar. Vår husaffär löpte på enligt plan och förväntningar.

Lisa F
Tannefors

Sofia är lugn och jordnära. Man känner sig trygg med henne som både säljare och köpare. Hon är en mäklare utöver der vanliga som bryr sig på riktigt.

Thomas D
Tannefors

Bra bemötande och så här långt allt bra!

Sebastian M
Linköping

Helt ok inget speciellt. ………………

Stefan Clas Gunnar R
Malmslätt

Lugn och trygg framfart men ändå snabb affär

Magnus W
Vasastaden

Emelie var proffsig och lugn under hela processen i en osäker marknad

Svar från Svensk Fastighetsförmedling Linköping

Tack snälla Magnus för en fin rekommendation. Det gläder mig att jag har fått hjälpa er i både köp och försäljning. Bästa hälsningar Emelie Johansson

Olov P
Vidingsjö

Bra och tydligt bemötande. Förväntade mig att kunna nå mäklare vid behov och den förväntningen införlivades. Förtroendeingivande och trevlig.

Leia N
Södra Ekkällan

Bra och snabba svar på frågor. Lätt att kommunicera. Trevlig mäklare och en bra visning!

Carl Johan K
Vasastaden

Vänligt och proffsigt o snabbt

Svar från Svensk Fastighetsförmedling Linköping

Hjärtligt tack för ett fint omdöme! Grattis till en charmig lägenhet i en fantastisk förening! Bästa hälsningar Emelie Johansson

Josefine K
Askeby

Jag tycker att allt fungerade bra, tillmötesgående, svarade på dem frågor som vi hade inom den tiden som man tänker att man kan förvänta sig att få svar. Väldigt tydlig under kontraktskrivning osv.

Andreas S
Ulrika

Vår sammanfattande upplevelse av Svensk Fastighetsförmedling är att de var oengagerade och ointresserade av att vi skulle få ut ett pris som vi var nöjda med. Min fru och jag hade två objekt till försäljning: en lägenhet och ett sommarhus. Sommarhuset såldes mot ett fast arvode. Det var helt klart en miss från vår sida att gå med på det. Vi undrade lite under säljprocessen varför mäklaren tyckte vi skulle gå med på det ena dåliga budet efter det andra. Hon tyckte i princip vi skulle gå med på första bästa bud. Lyckligtvis...

Svar från Svensk Fastighetsförmedling Linköping

Tack för er feedback kring affären! Vi beklagar er upplevelse och tar till oss era synpunkter för framtiden. All lycka till med fortsatt boende, hoppas ni ska trivas! MVH Svensk Fastighetsförmedling, Linköping

Åsa S
Ljungsbro

Oerhört bra service, information samt bemötande. Toppklass!

Svar från Svensk Fastighetsförmedling Linköping

Wow, tack snälla för en oerhört fin rekommendation. Det gläder mig enormt att ni är nöjda och att jag har får hjälpa er. Bästa hälsningar Emelie Johansson

Margareta K
Vikingstad

Artigt och såg mig som en som var intresserad av denna lägenhet.

Svar från Svensk Fastighetsförmedling Linköping

Hej Margareta! Tusen tack för din rekommendation och stort grattis ännu en gång till en superfin lägenhet. Bästa hälsningar Amanda Edlund

Sara T
Ulrika

Lite för dyrt mäklararvode för att det skulle kännas som en bra affär. Oengagerat.

Kent G
Jägarvallen

Svensk Fastighetsförmedling med Mäklaren Martin Drotz och assistenten Christel Skogh gav ett proffsigt intryck från första mötet. Vi är otroligt tacksamma att vi valde just Er att sälja vårat hus. Vi kommer varmt att rekomendera Er till våra vänner.

Mattias A
Vasastaden

Sålde via Maja Eskilsson Andersson, otroligt duktig och proffsig. Smidigare affär går ej att hitta

Svar från Svensk Fastighetsförmedling Linköping

Vad roligt att du är nöjd, hjärtligt tack för förtroendet att få hjälpa dig i en av livets största affärer! Vi ses på tillträdet, varma hälsningar Maja Eskilsson Andersson

Malin Å
Hjulsbro

Hade önskat bättre återkoppling under processen. Annars bra

Svar från Svensk Fastighetsförmedling Linköping

Tack Malin jag tar denna återkoppling med mig, jag hoppas att ni ska trivas i ert nya boende!

Bengt T
Ekholmen

Trevligare mäklare har jag aldrig träffat tidigare . Sen att priset på lägenheten blev lågt var inte hennes fel, utan det var marknaden

Svar från Svensk Fastighetsförmedling Linköping

Hjärtligt tack Bengt för din rekommendation! Tack för att jag får hjälpa dig i försäljningen. Ha en fin jul och ett fint nyår! Bästa hälsningar Emelie Johansson

Robin Å
Hjulsbro

Kunniga men ibland lite långa svarstider vilket är jobbigt då detta är den största affären vi någonsin kommer att göra.

Svar från Svensk Fastighetsförmedling Linköping

Tack Robin jag ska ta detta till mig, jag hoppas att ni ska trivas i ert nya hus!

Marwan H
Vasastaden

En upplevelse av trygghet, proffsig bedömning och högklassig service! Jag har haft förmånen att både köpa och sälja via Emelie, och varje gång har känslan av engagemang, omtänksamhet och genuint intresse varit på topp. Återigen, stort tack! :)

Svar från Svensk Fastighetsförmedling Linköping

Wow, tack Marwan för en oerhört fin rekommendation! Det gläder mig enormt att du återkommer och är nöjd med mitt arbete. Hoppas du hittar ditt drömboende i Stockholm snart. God jul och gott nytt år! Bästa hälsningar Emelie Johansson

Anna S
Gottfridsberg

Tack Emelie! Vi hade högt ställda krav vid valet av mäklare, men du överträffade dem! Du kom med värdefulla tips, agerade otroligt snabbt och professionellt och höll oss alltid uppdaterade. Det kändes så tryggt med dig genom hela försäljningsprocessen - från första samtal till kontraktskrivning!

Svar från Svensk Fastighetsförmedling Linköping

Tack snälla Anna! Så fint omdöme. Det gläder mig enormt att ni är nöjda. God jul och gott nytt år! Hjärtliga hälsningar Emelie Johansson

Per G
Centralt

Proffessionelt och trevligt.. Läste av kundens önskemål.

Svar från Svensk Fastighetsförmedling Linköping

Hjärtligaste tack Per för ett mycket fint omdöme. Hoppas ni får en fin jul! Bästa hälsningar Emelie Johansson

Per J
Ulrika

helt vad jag förväntar mig av en mäklare

Svar från Svensk Fastighetsförmedling Linköping

Hjärtligt tack Per för ett mycket fint omdöme. Önskar dig en god jul och gott nytt år! Varma Hälsningar Evelina Silverstig

Lena J
Linköping

Vi är mycket nöjda. Det gick smidigt och bra.Mäklaren var lyhörd vi och arbetade för att det skulle bli bra och att alla skulle bli nöjda.

Svar från Svensk Fastighetsförmedling Linköping

Varmt tack för dina fina ord Lena! Det var superroligt att få hjälpa er. Lycka till med nya huset så ses vi på tillträdet. Bästa hälsningar Amanda Edlund

Mats Gunnar F
Linköping

Det har fungerat bra och försäljningen gick snabbt.

Viktoria M
Vikingstad

Bra bemötande, fin information och hjälpsam..

Svar från Svensk Fastighetsförmedling Linköping

Tack snälla Viktoria för din rekommendation och ett hjärtligt grattis till ditt nya hem! Varma hälsningar Maja Eskilsson Andersson

Kristin W
Vikingstad

Trevlig mäklare och bra uppföljning.

Svar från Svensk Fastighetsförmedling Linköping

Det gläder mig att det känns bra så här långt! Stort tack för förtroendet att fått hjälpa till i er bostadsresa. Varma hälsningar Maja Eskilsson Andersson

Elin Å
Vidingsjö

Jag upplevde Martin som en genuint duktig och intresserad mäklare. Han värnade om våra intressen från början till slut och höll oss hela tiden underrättade. Jag skulle inte tveka att anlita honom igen om jag skulle sälja en fastighet.

Anders G
Vidingsjö

Proffsigt och kunnig gjorde affären snabbt klart beskriver processen på ett tryggt och lättförståelig sätt

Hans S
Linköping

Ett professionellt och personligt bemötande. Hög attention direkt vilket möjliggjorde att hantera den korta tid som fanns innan utflyttning. Vi förväntade oss en säljande annons och tillgång till Svensk Fastighetsförmedlings metodik, verktyg, kontaktnät och erfarenhet. Vi fick stöd och råd med förberedelser inför fotografering vilket möjliggjorde en annons med fint bildspråk. Mäklaren hittade rätt spekulant utan att lägga ut annonsen på Hemnet. Ett utmärkt genomfört uppdrag!!!

Svar från Svensk Fastighetsförmedling Linköping

Hjärtligaste tack för dem otroligt fina orden! Det gör mig glad att höra att ni är så nöjda, precis som det ska vara! Stort tack för det fina förtroendet att få hjälpa er med försäljningen av ert fantastiska hem, må så gott så ses vi vid frånträdet. Varma hälsningar Maja Eskilsson Andersson

Nils-Gunnar A
Hjulsbro

Outstanding and very professional ,when we looked at the object "Ekebyvägen 7" and on top when we also carry through the Aggrement and sign up the contract. With best regards/nils-g & Lillan .

Anette A
Linköping

Vi ville sälja snabbt och mäklaren förstod vad vi önskade. Bra återkoppling av mäklaren Priset på lägenheten blev mer än vi hade förväntat

Svar från Svensk Fastighetsförmedling Linköping

Vad roligt att ni är nöjda och stort tack för förtroendet! Varma hälsningar, Amanda Edlund

Monir A
Ekängen

Professionellt bemötande, Mycket bra mäklare i mitt fall och skötte försäljningen bra. Vi var mycket nöjda med Martin Drotz

Henrik M
Tannefors

Mycket bra service och hjälp genom hela försäljningen. Resultatet av försäljningen blev lyckat.

Lena B
Malmslätt

Hej! Vi var mycket nöjda med Martin Drotz från vårat första möte till kontraktskrivningen av försäljningen. Duktig, trevlig. Rätt person på rätt plats! Hälsningar Lena

Jerry W
Centralt

Engagerad och snabb mäklare. Ställde upp och visade lägenheten omgående.

Svar från Svensk Fastighetsförmedling Linköping

Varmt tack Jerry för de fina orden. Grattis till en unik bostad! Bästa hälsningar Emelie Johansson

Kent L
Vårdsberg

Gick snabbt och enkelt. En tydlighet hos mäklaren.

Svar från Svensk Fastighetsförmedling Linköping

Tack Kent, jag är glad att jag fått samarbeta med er - vi ses snart på tillträdet!

Joel P
Vallastaden

Bra kommunikation och lätta att ha att göra med. Svarade gärna på frågor och gav bra råd, hade hoppats på att få lite mer för lägenheten men iom osäker markand är jag ändå nöjd.

Kristoffer K
Centralt

Mäklaren skötte försäljningen bra. Jag fick det pris jag var var nöjd med

Svar från Svensk Fastighetsförmedling Linköping

Härligt att höra! Vi ses på tillträdet och varmt lycka till med ditt nya boende! Hälsningar Amanda Edlund

Jonas B
Rimforsa

Bra och trevlig bemötande. Vi upplevde att vi fick jaga mäklaren mer än vad vi förväntade oss gällande uppdatering om objektet. Proffsig kontraktsskrivning.

Rasmus B
T1

Professionellt bemötande, snabba svar.

Svar från Svensk Fastighetsförmedling Linköping

Hjärtligt tack för de fina orden. Otroligt roligt att fått hjälpa er, ta han om er så ses vi på frånträdet! Varma hälsningar Maja Eskilsson Andersson

Hanna W
Ljungsbro

Nja. Mäklaren kändes oengagerad på visning. Inget varmt bemötande direkt under budgivning ville bara pressa upp priset åt säljaren även efter att budgivningen avslutats. Pressade på priset utan att ens först ha framfört budet till säljaren. I övrigt, ja tillgänglig vi telefon, svarade snabbt och kändes kunnig.

Jonas A
Kisa

Blev bra bemött av mäklaren, vid första mötet var det info om hur allt går till och hans arvode. Hur det var upplagt och vad vissa saker kostar. Hade gärna velat haft lite mera info under tiden.