Alla kategorier Mäklare Norrbotten Luleå Svensk Fastighetsförmedling Svensk Fastighetsförmedling Luleå

Svensk Fastighetsförmedling Luleå

Kungsgatan 28, 972 31 Luleå — Visa karta

Välkommen till Luleå!

Här i Luleå får du både storstadskänsla och småstadsidyll i ett. Du får ett lugnare liv här än i storstäderna och du kan ägna mer tid till familj och fritid samtidigt som all service finns på nära håll. Luleå är en tolerant och öppen plats att bo på och kulturlivet är rikt. För den idrottsintresserade finns flera elitserieklubbar och fjällvärlden är ligger precis runt knuten.

Funderar du på att bli Luleåbo eller vill du förändra ditt boende i Luleå? Vi på Svensk Fastighetsförmedling känner både områdena och bostadsmarknaden här väl och vi svarar gärna på frågor och hjälper dig till en lyckad bostadsaffär!

Läs vad 175 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Luleå

• Ulla A
    Ulla A skrev om Sandra Kluwetasch en del av Svensk Fastighetsförmedling Luleå
    Sandra är en lyhörd, saklig och tydlig mäklare som visar sin kompetens och kunnande i uppdraget.
    hon inger förtroenden på ett positivt och trevligt sätt i bemötande. Läs mer
  • Sigrid N
    Sigrid N skrev om Sandra Kluwetasch en del av Svensk Fastighetsförmedling Luleå
    Jag har fått ett mycket engagerat och professionellt bemötande. Om jag kommer att behöva mer hjälp av en mäklare kommer jag att vända mig till Sandra K Läs mer
  • Jonas K
    Jonas K skrev om Sandra Kluwetasch en del av Svensk Fastighetsförmedling Luleå
    Ställer upp i alla lägen, helnöjd! Läs mer
  • Johanna M
    Johanna M skrev om Sandra Kluwetasch en del av Svensk Fastighetsförmedling Luleå
    Hjälpsam, flexibel, kunnig, proffsig och mycket trevlig Läs mer
    2017-12-08 Sandra K svarar Johanna M
    Tack Johanna för fina ord! Hoppas det blir bra väder till sommaren så ni kan njuta av er nya härliga altan! Mvh, Sandra
  • Thomas H
    Thomas H skrev om Sabina Högling en del av Svensk Fastighetsförmedling Luleå
    Bra och lugn mäklare som kunnat ge svar på allt och om jag haft övriga frågor så har hon kollat upp allt åt mig och återkopplat snabbt tillbaka. Allt har gått väldigt smidigt och jag har känt mig trygg vid mitt första bostadskön. Läs mer
  • Elin W
    Elin W skrev om Petter Lindmark en del av Svensk Fastighetsförmedling Luleå
    Trevlig men upplevs som mycket stressad, och det smittar av sig. Läs mer
  • Fredrik B
    Fredrik B skrev om Sandra Kluwetasch en del av Svensk Fastighetsförmedling Luleå
    Proffsigt bemötande och väldigt hjälpsam! Läs mer
    2017-12-08 Sandra K svarar Fredrik B
    Tack för en fin rekommendation Fredrik! Mvh, Sandra
  • Mika A
    Mika A skrev om Petter Lindmark en del av Svensk Fastighetsförmedling Luleå
    En snabb budgivning och snabb affär precis det vi ville, Petter är en bra och kunnig mäklare som förklarar allt man behöver veta som säljare på ett bra sätt. Läs mer
  • Gun-marie G
    Gun-marie G skrev om Sandra Kluwetasch en del av Svensk Fastighetsförmedling Luleå
    Verkade inte intresserad av oss. Läs mer
  • Laith A
    Laith A skrev om Petter Lindmark en del av Svensk Fastighetsförmedling Luleå
    Väldigt responsiv och snabbt. Trevligt och behandlar människor på jämt och moraliskt sätt.
    Tack för att anställda sånt personal. Läs mer
  • Mattias V
    Mattias V skrev om Petter Lindmark en del av Svensk Fastighetsförmedling Luleå
    Mycket gott bemötande hela processen igenom. Trots trögt på marknaden och mycket svårt att komma upp i pris som motsvarade våra förväntningar är vi mycket nöjda med Petters trevliga och ärliga kommunikation med oss. Vi rekommenderar Petter mycket varmt. Läs mer
  • Eirin H
    Eirin H skrev om Petter Lindmark en del av Svensk Fastighetsförmedling Luleå
    Mycket bra bemötande och information. Snabb återkoppling vid frågor. Läs mer
  • Alexandra L
    Alexandra L skrev om Daniel Johansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Luleå
    Vi upplevde att Daniels insats var det lägsta möjliga för att få lägenheten såld. Han var nonchalant i sitt sätt och oproffsig i sitt bemötande. Vi var inte nöjda. Läs mer
  • Daniel B
    Daniel B skrev om Daniel Larsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Luleå
    jag har varit både som säljare och köpare kund hos Daniel Larsson på Svensk Fastighetsförmedling. Han har alltid ett trevligt bemötande, är hjälpsam och kunnig. Kan varmt rekommendera honom. Läs mer
  • Ann-margret O
    Ann-margret O skrev om Daniel Larsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Luleå
    Ett positivt bemötande och en fortsatt dialog som mycket väl svarade upp mot min förväntan Läs mer
  • Ann-kristin S
    Ann-kristin S skrev om Daniel Larsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Luleå
    bra trevligt sakligt bemötande gällande hur försäljningsprocessen fungerar och vad man som kund kan tänka på Läs mer
  • Emma V
    Emma V skrev om Daniel Larsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Luleå
    både jag och min sambo anser att Daniel Larsson som mäklare är oengagerad. Han har vid ett flertal tillfällen lovat att höra av sig när vi har haft frågor och funderingar men sedan inte gjort det. Daniel Larsson har inte levt upp till våra förväntningar och vi tycker tyvärr att han gett ett oseriöst intryck i helhet Läs mer
  • Maj-lis H
    Maj-lis H skrev om Petter Lindmark en del av Svensk Fastighetsförmedling Luleå
    Hej Peter Jag är mycket nöjd med servicen allt var perfekt stylingen och försäljningen Läs mer
  • Åsa H
    Åsa H skrev om Sandra Kluwetasch en del av Svensk Fastighetsförmedling Luleå
    Professionell, tydlig och trevlig. Läs mer
    2017-10-30 Sandra K svarar Åsa H
    Tack för ett fint omdöme Åsa! Hoppas att du kommer trivas bra med den härliga utsikten! Mvh, Sandra
  • Anna E
    Anna E skrev om Petter Lindmark en del av Svensk Fastighetsförmedling Luleå
    Som förväntat, trevlig mäklare. Läs mer
  • Mats E
    Mats E skrev om Michael Leffler en del av Svensk Fastighetsförmedling Luleå
    En jag aldrig kommer att rekommendera. Läs mer
    2017-10-27 Michael L svarar Mats E
    Hej. Hoppas att Du trivs i Din nya bostad på Odengatan. Mvh Michael
  • Magnus B
    Magnus B skrev om Petter Lindmark en del av Svensk Fastighetsförmedling Luleå
    Proffsigt bemötande av en mäklare som har ett stort engagemang och som känns rak och ärlig. Läs mer
  • Lisbeth F
    Lisbeth F skrev om Daniel Johansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Luleå
    Bra bemötande, svar på alla våra frågor. Proffsigt intryck. Läs mer
  • Jan-krister L
    Jan-krister L skrev om Michael Leffler en del av Svensk Fastighetsförmedling Luleå
    Proffs,snabb,affären fungerade bra. Läs mer
    2017-10-25 Michael L svarar Jan-krister L
    Hej. Tack för Dina vitsord. Mvh Michael
  • Roger S
    Roger S skrev om Daniel Johansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Luleå
    Jättetrevlig bemötande från första stund ända fram till kontraktsskrivning. Bara lovord att säga om Daniel som verkar ha en bra koll på marknadsläget. Läs mer
  • André E
    André E skrev om Michael Leffler en del av Svensk Fastighetsförmedling Luleå
    Vi känner oss väldigt nöjda med Michaels insatts med försäljningen av vårat sommar hus.

Andre Läs mer
    2017-10-25 Michael L svarar André E
    Hej. Roligt att Ni är nöjda. Affären gick ju väldigt bra. Mvh Michael
  • Agneta S
    Agneta S skrev om Daniel Larsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Luleå
    Lätt att ha göra med. Trevlig och tillmötesgående. Läs mer
  • Peter W
    Peter W skrev om Michael Leffler en del av Svensk Fastighetsförmedling Luleå
    Bra bemötande, fick tydliga svar. Läs mer
    2017-10-25 Michael L svarar Peter W
    Hej. Bra att Du känner att allt fungerat. Mvh Michael
  • Pia L
    Pia L skrev om Michael Leffler en del av Svensk Fastighetsförmedling Luleå
    Bra och proffsigt intryck. Tydlig med snabb återkoppling i ärendet. Läs mer
    2017-10-24 Michael L svarar Pia L
    Hej. Kul att Ni är nöjda. Hoppas Ni trivs bra i Ert nya boende. Ni köpte ju en mycket fin villa. Det var trevligt att göra affärer med Er. Mvh Michael
  • Eva G
    Eva G skrev om Daniel Larsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Luleå
    Jag fick som väntat ett bra bemötande. Mitt lilla,fina hus såldes
    snabbt och till ett för mig högre pris än uppskattat. Läs mer
    2017-10-23 Daniel L svarar Eva G
    Tack Eva för dina vänliga ord. Det var en fin försäljning av ett bra hus med vackert läge. Mvh Daniel
  • Birgitta Anita G
    Birgitta Anita G skrev om Petter Lindmark en del av Svensk Fastighetsförmedling Luleå
    Först o främst heter jag Birgit inte Birgitta 😉Har hur som helst inget negativt att säga även om försäljningen gick fort o vi inte träffades så mycket. Allt gick bra o vi fick ett trevligt bra bemötande 👍 Läs mer
  • Agneta K
    Agneta K skrev om Petter Lindmark en del av Svensk Fastighetsförmedling Luleå
    Mycket bra.
    Ringde. Var i god tid. Kändes ärlig i samtalet. Rak och inga konstigheter. Läs mer
  • Anette K
    Anette K skrev om Sandra Kluwetasch en del av Svensk Fastighetsförmedling Luleå
    Tycker att man kunnat arbeta lite mer med budgivning och information vid budgivningens stängning. Den gick inte ut på sms där bud lämnades. Fångade man alla som kunde tänkas vara intresserade? Läs mer
    2017-10-23 Sandra K svarar Anette K
    Hej Anette! Tack för att du tagit dig tid att lämna detta omdöme! Information om budavslut har spekulanterna fått via både telefonsamtal och sms samt att det stått utskrivet i lägenhetens annons både på vår hemsida och Hemnet. Alla spekulanter som varit involverade i försäljningen har fått en ärlig chans att vara med. Innan budgivningen avslutades var det endast den blivande köparen som fortfarande var intresserad, de övriga hade meddelat att de ej var intresserade eller hade stannat i budgivningen. Har du mer frågor och funderingar får du gärna slå mig en signal. Allt gott! Mvh, Sandra
  • Fredrik H
    Fredrik H skrev om Sabina Högling en del av Svensk Fastighetsförmedling Luleå
    Sabina är en professionell och serviceinriktad fastighetsmäklare med god kännedom om det aktuella objektet och det området som fastigheten är belägen. Hon har varit bra på att hålla en god kontakt och alltid varit snabb med att återkomma.
    Det är en mäklare som ingivit förtroende och som jag mycket väl skulle kunna tänka mig att anlita vid en eventuell framtida försäljning. Läs mer
    2017-11-16 Sabina H svarar Fredrik H
    Tack för din rekommendation Fredrik! Blir oerhört glad av att läsa det du skrivit, precis den uppfattningen vill jag att mina kunder ska få. Då har jag gjort mitt jobb rätt. Önskar er lycka till med allt, ser fram emot att eventuellt höra av er i framtiden. Mvh Sabina
  • Tomas K
    Tomas K skrev om Sandra Kluwetasch en del av Svensk Fastighetsförmedling Luleå
    Bra bemötande, trevlig, saklig och kunnig. Bra information gällande försäljningen och tips på vad man bör tänka på i samband med försäljningen. Tycker Sandra är en driven och social, vi kommer rekommendera henne till vänner och bekanta som går i tankarna på att sälja. Läs mer
    2017-10-23 Sandra K svarar Tomas K
    Tack för en väldigt fin rekommendation Tomas! Mvh, Sandra
  • Lars Tomas L
    Lars Tomas L skrev om Sabina Högling en del av Svensk Fastighetsförmedling Luleå
    Hej! Enda missen var att jag ej blev informerad att vi skulle träffas på deras kontor och inte på banken för att slutföra affären. I övrigt fungerade allt till fullo till ett bra pris. Fick direkt bra kontakt med Sabina som gjorde ett mkt bra och effektivt jobb åt mig/ Tomas.L Läs mer
    2017-10-24 Sabina H svarar Lars Tomas L
    Hej Tomas,
    Tack för ditt fina omdöme. Angående tillträdet måste det ha blivit ett missförstånd, jag ber om ursäkt för det. Jag tar med det och ska jobba på att vara tydligare i fortsättningen. Allt gott! Mvh Sabina
  • Anna-lena R
    Anna-lena R skrev om Daniel Larsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Luleå
    Professionel, positiv, tillmötesgående. Läs mer
    2017-10-23 Daniel L svarar Anna-lena R
    Tack Anna-Lena för dina ord och tack för ett mycket gott samarbete med huset! Mvh Daniel
  • Thomas P
    Thomas P skrev om Sabina Högling en del av Svensk Fastighetsförmedling Luleå
    Svår att få tag på sen att höra av sig Läs mer
    2017-11-09 Sabina H svarar Thomas P
    Hej Thomas, jag är ledsen att du upplevt det så. Jag är ofta i möte under dagarna och ringer alltid upp så snart jag har möjlighet. Hoppas ni trivs i ert nya boende. Mvh Sabina
  • Lena O
    Lena O skrev om Michael Leffler en del av Svensk Fastighetsförmedling Luleå
    Det var halt okej hade kunnat vara både bättre och sämre Läs mer
    2017-10-23 Michael L svarar Lena O
    Hej. Tack för ditt svar. Mvh Michael
  • Anne-mari L
    Anne-mari L skrev om Michael Leffler en del av Svensk Fastighetsförmedling Luleå
    han var bra.
    Gerhard lindbäck Läs mer
    2017-10-23 Michael L svarar Anne-mari L
    Hej. Det var lite tråkig start med de fel som framkom i besiktningen. Mvh Michael
  • Timo T
    Timo T skrev om Sabina Högling en del av Svensk Fastighetsförmedling Luleå
    Sabina gjorde sitt jobb bra, hon var vänlig och svarade på alla mina frågor informativt. Hon också gav råd vad man bör ta till hänsyn när man flyttar från utomlands till en bostadsrätt i Sverige. Jag skulle rekommendera också mina vänner att kontakta henne och SF Luleå om de hade en lägenhet att sälja eller köpa i Luleå. Läs mer
    2017-11-09 Sabina H svarar Timo T
    Hej Timo, tack snälla för din rekommendation. Det glädjer mig att läsa att ditt köp av bostad i Sverige blev en positiv upplevelse. Ni är alltid välkomna att höra av er om det är något ni funderar över. Hoppas ni trivs i Luleå och ert nya boende, lycka till med allt. Mvh Sabina
  • Signe K
    Signe K skrev om Daniel Johansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Luleå
    Vi har fått ett väldigt fint och proffsigt bemötande av Daniel. Han är lyhörd och hjälpsam.
    Han lever verkligen upp till våra förväntningar. Läs mer
  • Niklas F
    Niklas F skrev om Michael Leffler en del av Svensk Fastighetsförmedling Luleå
    Vi är mycket nöjda med hur mäklaren förklarade sin produkt och hur säljarbetet löpte. Försäljningen gick snabbt, mycket tack vare Michaels erfarenhet som mäklare. Läs mer
    2017-10-23 Michael L svarar Niklas F
    Tack för det. Försäljningen gick väldigt bra. Mvh Michael
  • Johan Gunnar I
    Johan Gunnar I skrev om Daniel Larsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Luleå
    Mäklaren har tagit sitt fulla ansvar för att sälja fastigheten. Läs mer
    2017-10-23 Daniel L svarar Johan Gunnar I
    Tack för förtroendet att hjälpa till med familjens villa och tack för ett mycket gott samarbete. Mvh Daniel
  • Marlen W
    Marlen W skrev om Petter Lindmark en del av Svensk Fastighetsförmedling Luleå
    Proffsigt och bra genom hela affären Läs mer
  • Niklas O
    Niklas O skrev om Sabina Högling en del av Svensk Fastighetsförmedling Luleå
    Sabina gav ett trevligt, ärligt och jordnära intryck som vi uppskattade. Ingen konstlad eller påklistrad "bilhandlarmentalitet" som man annars kan uppleva i branschen. Bra och snabb kontakt över mejl. Läs mer
    2017-10-27 Sabina H svarar Niklas O
    Hej Niklas, blir väldigt glad av att läsa dina rekommendation. Mycket tacksam att du tagit dig tid att skriva de fina orden. Jag håller med dig vad gäller "bilhandlarmentalitet", det finns ingen som vinner på att vara så. Hoppas ni ska trivas i ert nya boende, lycka till med allt. Mvh Sabina
  • Diana Q
    Diana Q skrev om Sabina Högling en del av Svensk Fastighetsförmedling Luleå
    Hittills så är Sabina väldig stabil och trygg som mäklare. Bra bemötande. Läs mer
    2017-11-16 Sabina H svarar Diana Q
    Tack snälla för din rekommendation Diana. Ser att reco var väldigt snabba på att skicka ut den till dig, men nu är vi i hamn och jag hoppas du känner dig fortsatt nöjd. Himla trevligt att samarbeta med dig, önskar dig allt gott! Mvh Sabina
  • Lena E
    Lena E skrev om Daniel Johansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Luleå
    Tog kontakt per telefon efter rekommendation av en kollega. Det funkade bra, ett enkelt och snabbt uppdrag. Läs mer
  • David W
    David W skrev om Daniel Larsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Luleå
    Trevlig och social mäklaren, höll oss uppdaterat genom hela budgivningen, tillgänglig även utanför vanliga arbetstider. Vi köpte fastighet med honom och planera sälja med honom också. Läs mer
  • Ekaterina I
    Ekaterina I skrev om Petter Lindmark en del av Svensk Fastighetsförmedling Luleå
    Det har fungerat bra. Vi har fått bra bemötande. Det var lätt att få kontakt med honom. Läs mer

Kungsgatan 28, 972 31 Luleå