Alla kategorier Mäklare Norrbotten Luleå Svensk Fastighetsförmedling Svensk Fastighetsförmedling Luleå

Svensk Fastighetsförmedling Luleå

Kungsgatan 28, 972 31 Luleå — Visa karta

Välkommen till Svensk Fastighetsförmedling Luleå!

Letar du mäklare här i Luleå? Vi på Svensk Fastighetsförmedling har koll på läget här i norr. Vi vet exakt var du ska bo för att ha de bästa skolorna, kommunikationerna och möjligheterna häromkring.

Oavsett om du är ute efter en villa, ett radhus eller kanske ett litet fritidshus mitt ute i de lugna norrlandsskogarna kan våra mäklare här på kontoret garanterat hjälpa dig. Vi kan branschen och bostadsmarknaden till punkt och pricka. Kontakta oss så hjälper vi dig till det bästa boendet!

Läs vad 276 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Luleå

• Martina H skrev om Petter Lindmark en del av Svensk Fastighetsförmedling Luleå
    Sålt en två i Luleå. Professionell mäklare som kan sin sak. Kan upplevas som stressad men har alltid ett trevligt och välkomnande bemötande. Läs mer
    2018-11-14 Petter L svarar Martina H
    Tack för referensen, och ert förtroende att låta mig hjälpa er med försäljningen!
    Petter L gillar detta
  • Mikael K skrev om Daniel Johansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Luleå
    Daniel Johansson på svensk fastighetsförmedling i Luleå, har med stort engangemang sålt vår bostadsrätt. Han har varit lyhörd, tillmötesgående och lagt ner mycket tid och kraft på denna försäljning. Vi har hela tiden fått återkoppling och haft tät kontakt.
    Vi har helt och fullt haft förtroende för både Daniel som mäklare, och för Svensk fastighetsförmedling, och våra förväntningar har överträffats.

Skulle starkt rekommendera Svensk fast! Läs mer
  • Björn W skrev om Petter Lindmark en del av Svensk Fastighetsförmedling Luleå
    Vi sålde en sommarstuga genom fastighetsförmedlingen i Luleå.
    Mäklaren Petter Lindmark var mycket kunnig om marknaden för sommarstugor i Norrland. Han var även mycket serviceinriktad och löste samtliga problem med nycklar mm då vi bor i södra Sverige. Petter levde upp till alla våra förväntningar vi kan därför rekommendera honom för kommande husförsäljningar. Läs mer
    2018-11-14 Petter L svarar Björn W
    Tack Björn för förtroendet och lycka till med allt framöver!
  • Raija T skrev om Michael Leffler en del av Svensk Fastighetsförmedling Luleå
    Hög kompetensnivå, träffar rätt, precis så som jag tänker :)

Erfarenhet är viktigt då kundkontakter kan bli för den ovane oväntat komplicerade.
    Sålde en Villa Läs mer
    2018-11-12 Michael L svarar Raija T
    Hej. Tack för förtroendet att förmedla Din villa. Slutresultatet blev ju bra. Mvh Michael
  • Jan-Erik C skrev om Andreas Aspholme en del av Svensk Fastighetsförmedling Luleå
    Jag har sålt en bostadsrättslägenhet. Bra bemötande av mäklaren. Jag hade dock förväntat mig att få lite mer för lägenheten än vad jag fick. Jag är nöjd med det arbete du har utfört vid försäljningen. Kan rekommendera dej för andra personer med försäljningtankar. Läs mer
  • Nicola P skrev om Emma Holm en del av Svensk Fastighetsförmedling Luleå
    Min lägenhet har varit ute på marknaden ett år, men det gick inte att sälja med min första mäklare. Med Emma tog det en vecka för att få de första par visningar och en och en halv månad för att få lägenheten såld. Jag varmt rekommendera Emma Läs mer
    2018-11-09 Emma H svarar Nicola P
    Stort tack Nicola! Tacksam att jag fick förtroendet att sälja din bostad och att vårt arbetssätt resulterade i en lyckad affär. Önskar dig och sambon allt gott! Hälsningar Emma
  • Eva D skrev om Taina Helme en del av Svensk Fastighetsförmedling Luleå
    Mycket trevligt bemötande och ett bra och professionellt stöd vid vår husförsäljning! Läs mer
    2018-11-05 Taina H svarar Eva D
    Tack för det fina omdömet, förtroendet och ett gott samarbete!
    Vänliga hälsningar, Taina
  • Åse R skrev om Sabina Högling en del av Svensk Fastighetsförmedling Luleå
    Sålt en bostadsrätt. Fick ett bra intryck av mäklaren direkt vid första kontakten då hon värderade lägenheten. Hon har varit väldigt engagerad, kunnig och lätt att komma i kontakt med. Är väldigt nöjd med Sabina som mäklare och kommer att kontakta henne igen vid en eventuell försäljning! Läs mer
  • Åsa Frideborg H skrev om Petter Lindmark en del av Svensk Fastighetsförmedling Luleå
    Sålt en bostadsrätt och är mycket nöjd med min mäklare som hjälpt till med allt och återkopplat snabbt under försäljningens gång
    Kan varmt rekommendera mäklaren Läs mer
    2018-11-01 Petter L svarar Åsa Frideborg H
    Tack Åsa för fötroendet, och hoppas på få hjälpa till även nästa gång!
  • Ulf P
    Ulf P skrev om Andreas Aspholme en del av Svensk Fastighetsförmedling Luleå
    Vi har fått hjälp med försäljningen av vår fastighet och vi är mycket nöjda med mäklaren (Andreas Aspholme) vi har fått vara med under hela processen fram till försäljningen och haft nära samarbete under tiden. Andreas har levt upp till våra förväntningar på utfall och som kunnig mäklare. Vi har bara gott att säga om mäklaren och den hjälp vi fått. Mvh Ulf Läs mer
  • Jacob E skrev om Emma Holm en del av Svensk Fastighetsförmedling Luleå
    Väldigt trevlig mäklare som gör det lilla extra för båda parters bästa! Läs mer
    2018-11-09 Emma H svarar Jacob E
    Tack Jacob för de fina orden, kul att du är nöjd! Hoppas du ska trivas i din nya bostad. Hälsningar Emma
  • Peter R
    Peter R skrev om Sabina Högling en del av Svensk Fastighetsförmedling Luleå
    2 rums lägenhet. Sälj

Väldigt bra bemötande och focus på kunden.

I sin helhet fungerade det ju bra. Dock svårt och förståligt när marknad är lite trögare än den var för något år sen.

Min mäklare har gjort så bra och mycket hon bara kunnat utifrån dom förutsättningar hon ställts inför. Läs mer
    2018-10-22 Sabina H svarar Peter R
    Tack för att du tog dig tid att skriva en rekommendation. Vi kämpade på ett bra tag och du har gjort det suveränt med allt ifrån förberedelser inför foto, visningar m.m.

Tack för ditt förtroende och bra samarbete! Nu hoppas vi att ni ska hitta ett bra hus, jag håller utkik. Mvh Sabina
  • Jill S skrev om Taina Helme en del av Svensk Fastighetsförmedling Luleå
    Allt suveränt!
    Tydlig och bra mäklare, var över mina förväntningar. Läs mer
    2018-10-22 Taina H svarar Jill S
    Stort tack för rekommendationen. Önskar er lycka till med boendet!
    Vänliga hälsningar, Taina
  • Jeanette E skrev om Michael Leffler en del av Svensk Fastighetsförmedling Luleå
    Mycket proffsig och lätt att förstå , inget inlindat i fina formuleringar när vi sålde huset.Med andra ord klara besked på en gång. Läs mer
    2018-10-22 Michael L svarar Jeanette E
    Hej. Bra att Ni är nöjda med försäljningen. Mvh Michael
  • Josefina M skrev om Andreas Aspholme en del av Svensk Fastighetsförmedling Luleå
    Är super nöjd över mäklaren Andreas Aspholme👍 Mycket proffsig mäklare. Kan varmt rekommendera honom. Läs mer
  • Rickard V
    Rickard V skrev om Sabina Högling en del av Svensk Fastighetsförmedling Luleå
    Trevlig o påläst mäklare, mycket nöjda! Läs mer
    2018-10-22 Sabina H svarar Rickard V
    Tack Rickard! Nu är det bara att se fram emot inflytten. Det ett himla fint hus, grattis! :) mvh Sabina
  • Lotta V
    Lotta V skrev om Sabina Högling en del av Svensk Fastighetsförmedling Luleå
    Vi köpte ett radhus. Vi blev väldigt bra bemötta och mäklaren kändes ärlig och kunnig! Läs mer
    2018-10-22 Sabina H svarar Lotta V
    Tack för din rekommendation Lotta och än en gång grattis till ett fantastiskt fint radhus. Äntligen får ni pusta ut och längta till inflytt. Ses och hörs snart igen. Ha det gott. Mvh Sabina
  • Mats S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Luleå
    Köpt bostadsrätt.
    Allt sköttes på ett mycket bra sätt, trevligt och seriöst bemötande.
    Anlitar gärna samma mäklare om jag någon gång ska sälja en bostad. Läs mer
  • Eva Carina A skrev om Andreas Aspholme en del av Svensk Fastighetsförmedling Luleå
    Köpt och även sålt bostadsrätt.
    Trevligt och vänligt bemötande.
    God tillgänglighet, fått snabbt svar på frågor.
    Tydlig information och rådgivning. Läs mer
  • Erik B skrev om Michael Leffler en del av Svensk Fastighetsförmedling Luleå
    Ganska stressade samtal vilket inte gav oss en riktigt bra känsla som helhet. I övrigt bra, men betyget blir godkänt Läs mer
    2018-10-22 Michael L svarar Erik B
    Hej. Det är inte bra om Du upplevde samtalen som stressade, tempot i slutet av en budgivning är ju som regel högt, jag tar till mig detta. Lycka till i Ert nya mycket fina hus. Mvh Michael
  • Peter R skrev om Daniel Larsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Luleå
    Vi sålde vårt radhus genom SFF och så här i efterhand kan vi bara konstatera att det var ett mycket bra val!
    Väldigt kunnig och trevlig mäklare som gav oss råd och tips vad som är viktigt inför en försäljning och resultatet blev helt klart över förväntan!

Tack! Läs mer
  • Bo P skrev om Sabina Högling en del av Svensk Fastighetsförmedling Luleå
    Försäljningen var lite seg i början men, sedan gick att bra.
    Bra bemötande rån säljaren.
    I det stora hela är jag nöjd. Läs mer
    2018-10-22 Sabina H svarar Bo P
    Tack Bosse! Tack för din rekommendation. Det är ett annat lugnare tempo vi har fått vänja oss vid. Ni har jobbat på bra med allt. Tack för gott samarbete! mvh Sabina
    Sabina H gillar detta
  • Stig Göran L skrev om Daniel Johansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Luleå
    Sålt Bostadsrätt
    Bra bemötande
    Prisetlägre än förväntningar Läs mer
  • Jan-Erik C skrev om Daniel Johansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Luleå
    1 Har köpt insatslägenhet i Luleå'

2 Mäklaren har uppträtt bra, varit trevlig och tillmötesgående
    vid våra träffar.
    3 Mina förväntningar var att köpet av lägenheten skulle bli av
    med god hjälp av den aktuella mäklaren.

4 Mina upplevelser av köpet är goda och kommer att därför
    att rekommendera Er för vänner och bekanta. Läs mer
  • Ann-Marie O skrev om Sabina Högling en del av Svensk Fastighetsförmedling Luleå
    Köpt en bostadsrätt lgh i Luleå.
    Trevlig bemötande redan vid visningen o resten av kontakten av mäklaren.
    Mkt nöjd av köpet samt hur väl o trevligt bemötande av mäklaren. Läs mer
    2018-09-25 Sabina H svarar Ann-Marie O
    Tack för din rekommendation Ann-Marie. Det glädje mig att läsa att ditt köp av bostad i Luleå blev en positiv upplevelse. Nu är det bara att se fram emot inflytt. Vi ses snart, allt gott! Mvh Sabina
  • Tommy M skrev om Emma Holm en del av Svensk Fastighetsförmedling Luleå
    Sålt en villa på landet
    Bra bemötande av mäklaren och bra information om hur försäljningen går till.
    information/marknadsföring/ försäljning sköttes på ett proffsigt sätt. Läs mer
    2018-11-09 Emma H svarar Tommy M
    Tack Tommy för att jag fick förtroendet att sälja din bostad. Det var roligt att få hjälpa dig med försäljningen. Med vänliga hälsningar Emma
    Emma H gillar detta
  • Ann-Charlotte K skrev om Sabina Högling en del av Svensk Fastighetsförmedling Luleå
    Vi har sålt våran sommarstuga, och fick ett mycket trevligt bemötande av våran mäklare.
    Vi hade väl inga större förväntningar, hon guidade oss genom försäljningen på ett trevligt och naturligt sätt.
    Vi kontaktar henne igen om vi behöver hjälp med nya försäljningar. Läs mer
    2018-09-25 Sabina H svarar Ann-Charlotte K
    Tack för fina ord Ann-Charlotte! Det var jättebra att ni tog kontakt med mig i god tid innan försäljningen. Önskar er allt gott. Mvh Sabina
    Sabina H gillar detta
  • Ingela Mari J skrev om Sabina Högling en del av Svensk Fastighetsförmedling Luleå
    Lugn, inlyssnande, trygg och saklig. Läs mer
    2018-09-25 Sabina H svarar Ingela Mari J
    Tack för din rekommendation Ingela! Vad härligt att ni till slut hittade ert drömläge. :) Mvh Sabina
  • Viktor skrev om Sabina Högling en del av Svensk Fastighetsförmedling Luleå
    Väldigt bra första intryck, bra information under hela försäljningen och smidig hantering och flexibel kring visning. Läs mer
    2018-09-24 Sabina H svarar Viktor
    Tack för din rekommendation Viktor! Nu är det bara att se fram emot nya villan. :) Hörs snart igen, allt gott! Mvh Sabina
  • Erik H skrev om Petter Lindmark en del av Svensk Fastighetsförmedling Luleå
    Husköpare
    Snabb och bra återkoppling på frågor. Trevligt och lättsamt bemötande. Läs mer
    2018-09-18 Petter L svarar Erik H
    Tjenare Erik, och tack för din referens!
    Petter L gillar detta
  • Fredrik L skrev om Petter Lindmark en del av Svensk Fastighetsförmedling Luleå
    Vi är mycket nöjda med denna affär.Delvis gjord på distans 140 mil bort. Snabbt avslut var ett stort plus för oss.
    Klara och tydliga besked om allt från Petter.
    Stort tack Nu har vi fått ett fint och tryggt boende.
    Familjen Lindblad Läs mer
    2018-09-18 Petter L svarar Fredrik L
    Hej! Jättefin lägenhet som du kommer trivas bra i. Tack själva för smidig kommunikation!
  • Viktor W skrev om Petter Lindmark en del av Svensk Fastighetsförmedling Luleå
    Sålt 2 rum och kök - 62kvm utan balkong.

Utmärkt bemötande från mäklaren då känslan var att han jobbade hårt för oss. Nådde dessutom strax över förväntat slutpris. Läs mer
    2018-09-18 Petter L svarar Viktor W
    Bra förberedelser från er, gör jobbet som mäklare lite enklare. Tackar för det!
  • Sven T skrev om Emma Holm en del av Svensk Fastighetsförmedling Luleå
    Vi har sålt vårt hus på Rågvägen 7 i Gammelstad.
    Bemötandet var mycket positivt från första stund.
    Våra förväntningar var att försäljningen skulle ske
    smidigt,att kunna få den hjälp och de råd som
    behövdes, och det fick vi med råge...

Rekommenderar Emma på det varmaste och önskar
    henne lycka till i fortsättningen.

Sven och Eva Tornéus Läs mer
    2018-11-09 Emma H svarar Sven T
    Tack så mycket Sven och Eva! Vad kul att ni är nöjda med försäljningen. Hoppas att ni kommer att trivas i Umeå. Hälsningar Emma
    Emma H gillar detta
  • Andreas E skrev om Petter Lindmark en del av Svensk Fastighetsförmedling Luleå
    Sålde vår villa med hjälp av Petter. Mycket bra och enkel kommunikation. Snabbt och tydligt oavsett om det gick via mail, SMS eller telefon. Försäljningen gick som smort där Petter gjorde ett alldeles strålande jobb och levde upp till högt ställda förväntningar. Varm rekommendation och vi kommer definitivt anlita Petter igen om det skulle bli aktuellt i framtiden! Högsta betyg 😊 Läs mer
    2018-09-18 Petter L svarar Andreas E
    Tackar för orden, och jag gör gärna affär med er igen! Lycka till med nya huset. Men skulle ni ångra er, så vet ni vart jag finns =)
    Petter L gillar detta
  • Birgitta J skrev om Sabina Högling en del av Svensk Fastighetsförmedling Luleå
    Sålt en villa. Fick ett bra intryck av mäklaren direkt vid första kontakten då hon tittade på huset och vi kände att hon engagerade sig i vår situation. Efterhand fortsatt hållt oss informerade, svarat på frågor, ringt upp när vi sökt. Peppat oss och stöttat oss med bra råd. Våra förväntningar av vad vi behövde mäklaren till uppfylldes till fullo.
    Sammantaget ett proffsigt arbete och ett utmärkt bemötande Läs mer
    2018-09-25 Sabina H svarar Birgitta J
    Stort tack för ert förtroende Birgitta och Hans-Åke! Jag är tacksam för det förtroende ni gav mig och det glädjer mig att läsa er fina rekommendation.

Vi hörs och ses snart igen. Ha det gott så länge. Mvh Sabina
  • Malin M skrev om Andreas Aspholme en del av Svensk Fastighetsförmedling Luleå
    Hade hoppats på bättre uppdatering via ”min försäljning/nättjänster ” och möjligen snabbare personlig återkoppling efter varje visning och snabbare avslut. Totalt sett nöjd med mäklarens arbete.

Mycket vänligt och proffesionellt bemötande från vår mäklare. Läs mer
  • Pontus W skrev om Sabina Högling en del av Svensk Fastighetsförmedling Luleå
    Sålde en villa i Luleå. Ett trevligt och kunnigt bemötande, svarar alltid snabbt på kommunikation.

Många mäklare har ju en stil och ett pushigt sätt som kan kännas lite för mycket för att man ska vilja göra affärer med dem, denna mäklare har en balanserad och seriös framtoning som gör att det inte känns som att vinstmaximering till varje pris inte är det viktigaste i varje stund. Läs mer
    2018-09-24 Sabina H svarar Pontus W
    Tack för din rekommendation Pontus! Bra jobbat med allt från din sida, det blev ett gott samarbete! mvh Sabina
  • Andreas L
    Andreas L skrev om Petter Lindmark en del av Svensk Fastighetsförmedling Luleå
    Sålde en 2a i Luleå, mäklaren var väldigt trevlig och skötte sitt jobb utmärkt.
    Hade anlitat igen! Läs mer
    2018-09-18 Petter L svarar Andreas L
    Tack för svaret Andreas! Jag hjälper gärna till med nästa bostad =)
  • Per J skrev om Daniel Larsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Luleå
    Riktigt proffsig och förtroendeingivande genom hela säljprocessen av min bostadsrätt, kan verkligen rekommendera Daniel. Läs mer
  • Jonas K
    Jonas K skrev om Petter Lindmark en del av Svensk Fastighetsförmedling Luleå
    Sålt vårt hus på Notviken. Petter har genom hög tillgänglighet, närvaro samt professionalism förtjänat full pott!

//Jonas & Helena Läs mer
    2018-08-20 Petter L svarar Jonas K
    Det tackar man för. Bra förberedelse från säljaren gör mäklarens jobb lättare!
  • Malin W skrev om Petter Lindmark en del av Svensk Fastighetsförmedling Luleå
    Är jättenöjd med Petter som Mäklare. Fick min lägenhet såld fort till mer än jag förväntat mig. Riktigt trevlig och kunnig. Bodde på annan ort men det var inga problem. Höll bra kontakt via mail/sms/samtal. Om det blir att köpa/sälja någon fler gång i Luleå så vet jag vem jag ska välja igen! Läs mer
    2018-08-20 Petter L svarar Malin W
    Hej Malin, och tack själv för förtroendet och dom snälla orden!
  • Frida R skrev om Petter Lindmark en del av Svensk Fastighetsförmedling Luleå
    Vi köpte en villa och blev jätte nöjda med bemötandet av Petter. Bra återkoppling under hela processen från start till avslut. Enkel och smidig affär, vi kommer anlita Petter om vi skulle behöva sälja ett objekt i framtiden. Läs mer
    2018-08-20 Petter L svarar Frida R
    Hej Frida! Lycka till och hoppas ni kommer trivas bra med ert nya boende!
  • Magnus E skrev om Sabina Högling en del av Svensk Fastighetsförmedling Luleå
    Köpt hus/Sålt lägenhet

Mycket bra bemötande av mäklaren när vi var på husvisning, vi fick en bra känsla direkt.
    Valde samma mäklare att sälja våran lägenhet.

Förväntningar att få sålt lägenheten, var priset och tiden.
    Vi är nöjd med slutpriset och tiden det tog att sälja.

Vi är väldigt nöjda med allt, väldigt smidigt. Läs mer
    2018-08-16 Sabina H svarar Magnus E
    Tack snälla för er rekommendation! Det har varit ett nöje att sammarbeta med er. Ni har gjort ett fantastiskt jobb inför foto och visningar.

Ordning och reda! Hoppas ni alla tre ska trivas bra i huset, det är jag övertygad om. Med vänlig hälsning, Sabina Högling
  • Galären Lägenheter AB skrev om Sabina Högling en del av Svensk Fastighetsförmedling Luleå
    Sabina är seriös och idog. Hon skapar förtroende både hos säljare och köpare. Sabina har bevisat att hon är en mäklare av hög rang. Läs mer
    2018-08-16 Sabina H svarar Galären Lägenheter AB
    Tack för rekommendationen, ert förtroende och gott samarbete! Allt gott. Med vänlig hälsning, Sabina Högling
  • André W skrev om Michael Leffler en del av Svensk Fastighetsförmedling Luleå
    Sålt fritidstomt.
    Klockrent från början till slut. Leffler är en kunnig och rättfram mäklare som jag är jättenöjd med! Läs mer
    2018-09-27 Michael L svarar André W
    Hej. Tack för Dina fina vistord. Mvh Michael
  • Damiano V
    Damiano V skrev om Emma Holm en del av Svensk Fastighetsförmedling Luleå
    Hon har sålt min lägenhet, och har varit jätte professionelt, snabb, snäll, och effektiv.

Allt har varit perfekt! Läs mer
    2018-11-09 Emma H svarar Damiano V
    Tack Damiano för dina snälla ord! Det har varit jättekul att få hjälpa dig med försäljning av din bostadsrätt. Hoppas du kommer trivas bra i Norge! Vänliga hälsningar Emma
  • Oscar E skrev om Sabina Högling en del av Svensk Fastighetsförmedling Luleå
    Var köpare av bostadsrätt. Mycket trevlig och tillmötesgående mäklare. Bra på att återkoppla när jag hade frågor om bostaden, skötte alla detaljer utan bekymmer och överlåtelsen gick så smidigt man kan förvänta sig. Önskar Sabina en fortsatt lyckad karriär! Läs mer
    2018-07-18 Sabina H svarar Oscar E
    Tack Oscar för din rekommendation! Eftersom jag själv bott i samma område och vet hur bra det är att bo just där kunde jag varmt rekommendera dig den lägenheten. Jag är övertygad om att du kommer trivas och önskar dig lycka till med studierna. :) mvh Sabina
  • Björn S skrev om Daniel Johansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Luleå
    Sålt en villa. Inte presenterad på hemnet utan bara som läge+. Huset såldes efter en visning till bättre pris än utgångspriset. Mäklaren skötte affären mycket bra och levde upp till våra förväntningar.
    Vi är mycket nöjda med Svensk fast och hur allt hanterades vid skrivande av kontrakt. Läs mer
  • Inger K
    Inger K skrev om Daniel Larsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Luleå
    Lugn, positiv, saklig, förtroendeingivande, punktlig, saklig och personlig.
    Vi är nöjda trots en segdragen försäljning. Läs mer
  • Therese skrev om Sabina Högling en del av Svensk Fastighetsförmedling Luleå
    Bra bemötelse av mäklare och lätt att få tag på, köpt radhus Läs mer
    2018-07-18 Sabina H svarar Therese
    Tack Therese för dina ord! Vad härligt att ni äntligen hittade drömhuset. Allt gott! mvh Sabina

Kungsgatan 28, 972 31 Luleå