Alla kategorier Mäklare Norrbotten Luleå Svensk Fastighetsförmedling Svensk Fastighetsförmedling Luleå

Svensk Fastighetsförmedling Luleå

Kungsgatan 28, 972 31 Luleå — Visa karta

Välkommen till Svensk Fastighetsförmedling Luleå!

Letar du mäklare här i Luleå? Vi på Svensk Fastighetsförmedling har koll på läget här i norr. Vi vet exakt var du ska bo för att ha de bästa skolorna, kommunikationerna och möjligheterna häromkring.

Oavsett om du är ute efter en villa, ett radhus eller kanske ett litet fritidshus mitt ute i de lugna norrlandsskogarna kan våra mäklare här på kontoret garanterat hjälpa dig. Vi kan branschen och bostadsmarknaden till punkt och pricka. Kontakta oss så hjälper vi dig till det bästa boendet!

Läs vad 355 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Luleå

• 2019-08-20

Ann-Charlotte S skrev om Andreas Aspholme en del av Svensk Fastighetsförmedling Luleå
    Har sålt mitt radhus via Svensk fastighetsförmedling och allting har gått enkelt, smidigt och fort. Jag har fått tydlig information om processen löpande och ett proffsigt bemötande. Läs mer
  • 2019-08-18

Marek S skrev om Petter Lindmark en del av Svensk Fastighetsförmedling Luleå
    Vi fick bra bemötande, konkret information och bra hjälp med att förmedla våra önskemål gentemot säljaren. Läs mer
  • 2019-08-16

Jens Å skrev om Petter Lindmark en del av Svensk Fastighetsförmedling Luleå
    Vi sålde ett hus på Hertsön, träffade såklart ett gäng olika mäklare med fastnade för Petter.
    Det visade sig vara ett mycket bra beslut, han har varit tillgänglig och hjälpsam över förväntan.
    Kom med mycket bra tips och råd samt hjälpte oss till en snabb försäljning.
    En genuin och bra mäklare som vi gladeligen skulle använda oss av igen.

Tack för all hjälp! Läs mer
  • 2019-08-15

Elisabet B skrev om Taina Helme en del av Svensk Fastighetsförmedling Luleå
    Professionellt uppträdande trots en i mitt tycke svår sälj situation med en annan mäklare som utnyttjade vår försäljning till fördel för sin kund på samma gata på ett sätt som var under all kritik. Läs mer
    2019-08-19 Taina H svarar Elisabet B
    Tack för din rekommendation och det fina betyget, Elisabet! Tack vare ert goda tålamod lyckades vi få ett bra slutresultat för er och jag hoppas att allt går bra i ert nya boende.
  • 2019-08-15

Kentaro U skrev om Taina Helme en del av Svensk Fastighetsförmedling Luleå
    Vi har köpt ett hus och sålt en lägenhet med hjälp av Taina. Hon var mycket hjälpsam och allt gick smidigare än vi någonsin hade trott. Hon hade alla svar på våra frågor och vi kände oss trygga med att hon gjorde sitt allra bästa för att vi skulle få en bra affär. Läs mer
    2019-08-19 Taina H svarar Kentaro U
    Tack för de fina orden, Kentaro! Det glädjer mig att ni är nöjda med mig och mitt arbete och jag hoppas att det kommer gå smidigt med flytten till huset.
    Vi hörs av!
  • 2019-08-14

Johan S skrev om Emma Holm en del av Svensk Fastighetsförmedling Luleå
    Sålde en bostadsrätt. Positiv upplevelse, Emma kändes proffsig och engagerad. Läs mer
  • 2019-08-08

Karin F skrev om Petter Lindmark en del av Svensk Fastighetsförmedling Luleå
    Trygg försäljning där vi fick bra uppföljning, allt tydligt förklarat och under hela tiden snabb på återkoppla och följa upp försäljningen med oss. Läs mer
  • 2019-07-24

Jonas G skrev om Petter Lindmark en del av Svensk Fastighetsförmedling Luleå
    Mycket trevlig, snabb återkoppling och han fixade en extra visning åt oss utan att tveka. Jag upplever Petter som ärlig och det var raka rör från start till mål. Läs mer
  • 2019-07-21

Gudrun Viola N skrev om Petter Lindmark en del av Svensk Fastighetsförmedling Luleå
    Min mäklare Petter har gjort ett bra jobb,informerat mej om intresse för min villa Örngränd 1.
    Mycket nöjd med Petter Lindmark.
    Tack! Läs mer
  • 2019-07-20

Pär skrev om Sabina Högling en del av Svensk Fastighetsförmedling Luleå
    Ordning och reda. Kunnande och trevligt bemött! Mina förväntningar infriades till fullo! Läs mer
    2019-07-23 Sabina H svarar Pär
    Tack Pär! Snyggt jobbat med allt från er sida, en av många villor jag sålt som jag sent kommer glömma. Verkligen fin! Ses snart igen i samband med tillträdet. Ha det fint. mvh Sabina
  • 2019-07-18

Ann-Charlotte S skrev om Daniel Johansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Luleå
    Köpt villa i Luleå. Säljaren har varit bra på att presentera huset, vad som är gjort o kan behöva göras. Ringt upp o återkopplat efter kontakt m säljarna rörande våra frågor. Lugn o bra, ingen gåpåig säljartyp. Läs mer
  • 2019-07-15

Jennifer L skrev om Taina Helme en del av Svensk Fastighetsförmedling Luleå
    Jag har nyligen sålt en etta med hjälp av Taina på Svensk Fastighetsförmedling. Tainas bemötande har varit professionellt och jag har uppskattat den snabba återkoppling jag fått varje gång jag kontaktat henne med frågor.
    Sammanfattningsvis mycket nöjd med hjälpen från mäklaren. Läs mer
    2019-08-19 Taina H svarar Jennifer L
    Tack för din rekommendation, Jennifer! Det har varit ett gott samarbete där du gjorde ditt yttersta med förberedelserna inför fotografering och visning. Hoppas att det ska gå bra med flytten.
  • 2019-07-09

Lena Katarina E skrev om Emma Holm en del av Svensk Fastighetsförmedling Luleå
    Emma lyssnade och vägledde oss med pondus och kompetens. Och dessutom var hon väldigt trevlig. Läs mer
  • 2019-07-05

Björn S skrev om Taina Helme en del av Svensk Fastighetsförmedling Luleå
    Sålde min 2a i centrum och är supernöjd med bemötandet och mäklarens proffsighet! Mjuk person som inger förtroende! Läs mer
    2019-07-05 Taina H svarar Björn S
    Tackar så hjärtligt för den fina rekommendationen! Mitt arbete har underlättats av allt jobb du lagt ner på att fixa och ställa i ordning inför fotografering och visning. Hoppas du får en fin semester nu!
    Vänliga hälsningar,
    Taina Helme
  • 2019-07-03

Felicia L skrev om Sabina Högling en del av Svensk Fastighetsförmedling Luleå
    Bra och snabb information och återkoppling om frågor rörande villa/lantbruksfastighet. Trevlig och bra service! Läs mer
    2019-07-18 Sabina H svarar Felicia L
    Tack för din rekommendation! Villan har ett helt fantastiskt läge. Hoppas ni ska trivas. Ses på tillträdesdagen. Allt gott. Mvh Sabina
  • Thomas G

2019-06-27

Thomas G skrev om Daniel Johansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Luleå
    Jag har sålt en bostadsrätt. Har haft en klar och tydlig kommunikation med mäklaren. Snabba uppdateringar under affärens gång.Mycket nöjd, därför har jag valt samma mäklare vid dom tre sista bostadsaffärerna. Jag kan verkligen rekommendera Daniel Johansson å det varmaste.

Mvh Thomas Gustafsson. Läs mer
  • 2019-06-27

Maria S skrev om Daniel Larsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Luleå
    Daniel inger förtroende, är kompetent, sköter allt smidigt och jag skulle inte kunna vara mer nöjd med försäljningen av huset. Läs mer
  • 2019-06-27

Jeanette G skrev om Sabina Högling en del av Svensk Fastighetsförmedling Luleå
    Köpt Stadsön 2:48, Slåttervägen 53.
    Mäklaren gav oss chansen att förhandsköpa. Jag är så nöjd och tacksam över mäklarens fantastiska bemötande. Sett fler objekt genom samma mäklare, Sabina Högling.
    Hon har varit en stor hjälp och visat på mycket bra bemötande i sin yrkesroll.
    Med vänlig hälsning, Jeanette Grönberg Läs mer
    2019-06-27 Sabina H svarar Jeanette G
    Tack snälla för dina ord, det glädjer mig! Ett nöje att få vara del av ert bostadsköp, vad roligt att vi lyckades hitta rätt hus åt er.
    Att hitta rätt i ett tidigt läge blir oftast den bästa lösningen för alla parter, att sälja och köpa bostad kan vara en psykiskt påfrestande process. Roligt att jag kunde underlätta det för er. Ses snart! Mvh Sabina
  • 2019-06-25

Emelie Å skrev om Taina Helme en del av Svensk Fastighetsförmedling Luleå
    Bra och regelbunden kontakt, trevligt bemötande. Läs mer
    2019-07-05 Taina H svarar Emelie Å
    Tack för din rekommendation och ett gott samarbete med dig och dina syskon! Önskar er allt gott!
  • Rebecka W

2019-06-25

Rebecka W skrev om Emma Holm en del av Svensk Fastighetsförmedling Luleå
    Jag har köpt lägenhet och blev väldigt bra bemött. Fick väldigt bra hjälp och allting har gått smidigt.
    Frågors som jag hade som hon inte kunde svaret på just då kollade hon senare upp. Läs mer
    2019-08-19 Emma H svarar Rebecka W
    Stort tack Rebecka för fint omdöme! Det glädjer mig att läsa att du är nöjd. Stort grattis till en mycket fin lägenhet, hoppas du trivs bra! Allt gott. Varma hälsningar Emma
  • 2019-06-25

Daniela Ä skrev om Andreas Aspholme en del av Svensk Fastighetsförmedling Luleå
    Allting gick väldigt smidigt o snabbt vid köpet av lägenheten. Mäklaren har även varit väldigt enkel att få tag på vid olika tillfällen och hjälpt oss med de frågor o funderingar vi haft. Läs mer
  • 2019-06-24

Annika Elisabet L skrev om Emma Holm en del av Svensk Fastighetsförmedling Luleå
    Sålt en villa.
    Hon lyssnade och var lyhörd för mina önskemål, hon gav råd och tips som passade mig , och hon skötte försäljningen på bästa sätt, jag behövde inte göra mycket själv, helt enligt min önskan. Hon levde mer än väl upp till mina förväntningar, allt har gått snabbt och smidigt. Läs mer
    2019-08-19 Emma H svarar Annika Elisabet L
    Tack snälla för de fina orden Annika! Jag är tacksam som fick äran att hjälpa dig med försäljningen och det glädjer mig att läsa att du är nöjd med mitt arbete. Allt gott! Varma hälsningar Emma

John B skrev om Sabina Högling en del av Svensk Fastighetsförmedling Luleå
    Har sålt en "jordbruksenhet bebyggd med bostadshus". Ett något komplicerat fall p.g.a. diverse oklarheter med lantmäteriet. Min mäklare redde ut det hela med stort tålamod och hela tiden hölls jag noga underrättad.
    Mina förväntningar beträffande priset på fastigheten överträffades! Något annat betyg än högsta möjliga kan jag inte sätta!

John Bryggman Läs mer
    2019-06-27 Sabina H svarar John B
    Tack för din rekommendation och fint samarbete! Jättebra att ni kontaktade mig i god tid inför er försäljning.
    Stor eloge till er för ert engagemang och mycket tacksamt för det förtroende ni gett mig. Önskar er en fin sommar, vi ses snart igen. Mvh Sabina

Doris M skrev om Andreas Aspholme en del av Svensk Fastighetsförmedling Luleå
    Sålt bostadsrätt
    Bemötande från Andreas har varit väldigt bra och upplevde honom väldigt seriös.
    Mina förväntningar var höga och dessa blev uppfyllda.
    Som sagt så upplevde jag Andreas som en seriös och mycket bra mäklare som löste sitt åtagande utan anmärkning. Läs mer
  • 2019-06-14

Alexander S skrev om Andreas Aspholme en del av Svensk Fastighetsförmedling Luleå
    Tycker det var helt okej. Gick snabbt och jag fick så bra som jag ville Läs mer
  • 2019-06-14

Justiina Miina Ilona D skrev om Petter Lindmark en del av Svensk Fastighetsförmedling Luleå
    Säjer lägenheter som begagnade bilssäljare. Väcker inte mycket tilltro som köpare. Läs mer
  • 2019-06-11

Jörgen B skrev om Daniel Johansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Luleå
    Sålt villan ... superproffsig bemötande och intresserad. Vi gjorde upp en plan tillsammans och han gav goda råd och tips sen jobbade han stenhårt för att följa den ... mycket bra med återkopplingar om vad som hände och vad som sker sen.. supernöjd Läs mer
  • 2019-06-07

Tomas O skrev om Andreas Aspholme en del av Svensk Fastighetsförmedling Luleå
    Bra kommunikation mellan säljare och mäklare. Fin presentation av säljobjekt.
    Priset över förväntan och många intressenter för vårt sommarställe i Ängdalsro Luleå Kommun Läs mer
  • 2019-06-06

Anton T skrev om Emma Holm en del av Svensk Fastighetsförmedling Luleå
    Sålt en bostadsrätt i centrala Luleå och mäklaren som hade hand om ärendet gav ett riktigt trevligt bemötande och var riktigt smidig att handskas med.
    Hon överträffade mina förväntningar verkligen! Allt gick snabbt och smidigt och hon är värd en eloge, betydligt snabbare gick det än jag kunnat tänka mig innan.
    Hon får 5/5! Läs mer
    2019-08-19 Emma H svarar Anton T
    Anton, TACK för dem fina orden! Vad glad jag blir av att läsa din reco! Det glädjer mig oerhört mycket att ni är så nöjda. Allt gott! Varma hälsningar Emma
  • 2019-06-06

Johan T skrev om Emma Holm en del av Svensk Fastighetsförmedling Luleå
    Jag sålde en tvårummare i centrala Luleå. Mäklaren Emma Holm var trevlig och professionell och lyckades få till en snabb och bra affär som jag var nöjd med. Sammanfattningsvis var det en jättebra upplevelse. Läs mer
    2019-08-19 Emma H svarar Johan T
    Tack Johan för det fina omdömet och förtroendet! Det blev en mycket snabb och smidig affär. Så roligt att jag har fått hjälpa er. Hälsningar Emma
  • 2019-06-04

Viktor A skrev om Emma Holm en del av Svensk Fastighetsförmedling Luleå
    Jag har köpt en lägenhet i Luleå. De är den första bostaden jag köper så visste inte vad jag skulle förvänta mig riktigt. Men tyckte affären gick väldigt smidigt och mäklaren var trevlig och behjälplig genom hela affären! Läs mer
    2019-08-19 Emma H svarar Viktor A
    Tack Viktor för att du tog dig tid att skriva en reco! Varmt tack för det fina omdömet! Hoppas du trivs i din nya lägenhet och lycka till med renoveringen. Allt gott! Varma hälsningar Emma
  • 2019-06-02

Inger N skrev om Daniel Larsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Luleå
    Vi har sålt villa.
    Bemötandet var utmärkt och en bra dialog genom försäljningsprocessen, mäklaren har hållit oss uppdaterad hela tiden.
    Vi är nöjda med det ekonomiska utfallet och att försäljningen gick relativt snabbt.

Hälsningar

Inger o Lennart Läs mer
  • 2019-06-01

Eva S skrev om Emma Holm en del av Svensk Fastighetsförmedling Luleå
    Jag har sålt mitt hus vid havet. Blev trevligt bemött med öppna samtal. Höll alltid avtalade samtal. Hade önskat att kunna få hjälp med att till viss del söka ny bostad. Mäklaren var service inriktad, öppen & lätt att prata med. Tack! Läs mer
  • Sofia K

2019-05-27

Sofia K skrev om Sabina Högling en del av Svensk Fastighetsförmedling Luleå
    Sabina har varit min mäklare vid tre husaffärer nu. Hon har en unik förmåga att skapa förtroende hos både säljaren och intressenten. Hon är väldigt engagerad och jag upplever att hon jobbar hårt för varje försäljning. Dessutom ger hon mig som säljare realistiska förväntningar. Det uppskattar jag. Drömsiffror kan alla ge.

Jag rekommenderar Sabina i alla lägen. Läs mer
    2019-06-24 Sabina H svarar Sofia K
    Vad glad jag blir, vilken fin rekommendation! Ett nöje att få hjälpa dig vid försäljningen av dina bostäder, alltid ordning och reda på dig.
    Jag har stor respekt för mina köpare och säljare, en felaktig värdering kan bli till stor skada för en kund och därför är det viktigt för mig att vara 100 % ärlig och transparent genom hela processen, vid både köp och sälj. Hoppas du ska trivas riktigt bra i nya bostaden, vi ses och hörs snart igen. :) Mvh Sabina
  • 2019-05-27

Sofia E skrev om Sabina Högling en del av Svensk Fastighetsförmedling Luleå
    Trevlig och snabb återkoppling. Sabina kändes även påläst vilket gav trygghet i vårt första husköp. Läs mer
    2019-06-24 Sabina H svarar Sofia E
    Tack Sofia! Vad roligt att det blev just detta hus, så himla fint skick och läge. :) Härligt att er lägenhetsförsäljning gick snabbt så ni också får flytta in snabbt i huset. Vi ses snart vid tillträde. Mvh Sabina
  • 2019-05-22

Jeanette N skrev om Sabina Högling en del av Svensk Fastighetsförmedling Luleå
    Sabina är en fantastisk mäklare! Träffade henne första gången på en visning och hon gav ett bra första intryck. Hon är en tuff och professionell förhandlare, men inger samtidigt förtroende. När vi skulle sälja vår villa valde vi henne. Hon har varit lätt att ha att göra med; trygg, kunnig, vänlig och har hög social kompetens. Dessutom har hon varit engagerad och lätt att komma i kontakt med. Vill absolut rekommendera henne! Läs mer
  • 2019-05-22

Isabella G skrev om Emma Holm en del av Svensk Fastighetsförmedling Luleå
    En bostadsrättslägenhet var det jag sålde. Emma har verkligen gett mig ett så fint bemötande, hon har lyssnat och gett råd i allt från styling av lägenhet inför fotografering till hur jag skulle tänka i budgivningen. Hon återkopplar hela tiden och hör av sig i god tid inför visningar och ringer runt till de som är intresserade. Hon är lyhörd, professionell, engagerad, flexibel och allt en bra mäklare ska va. Läs mer
    2019-08-19 Emma H svarar Isabella G
    Wow, hjärtligt tack för ditt fina omdöme Isabella! Det har varit fantastiskt roligt att få hjälpa dig! Mycket bra jobb från din sida inför fotografering och visning. Önskar dig allt gott i framtiden! :) Varma hälsningar Emma
  • 2019-05-18

Birgitta L skrev om Sabina Högling en del av Svensk Fastighetsförmedling Luleå
    Snabba svar och hjälp med det vi efterfrågade. Läs mer
    2019-05-24 Sabina H svarar Birgitta L
    Tack Birgitta! Roligt att samarbeta med dig, snyggt jobbat! mvh Sabina
  • Jonathan A

2019-05-18

Jonathan A skrev om Andreas Aspholme en del av Svensk Fastighetsförmedling Luleå
    Bostadsrätt 54 kvm Hermelinsgatan 2B

Bra bemötande från första kontakt, informerade hur affären går till från start till mål, snabbt ute med annons på hemmet.
    Förväntade mig att mäklaren skulle sköta kontakten med köpare och säljare på ett smidigt och effektivt sätt, vilket jag är mycket nöjd med.
    Jättenöjd från start till försäljning, inget att klaga på. Läs mer

Fredrik M skrev om Sabina Högling en del av Svensk Fastighetsförmedling Luleå
    Sålt kedjehus.Trevligt bemötande,kunnig och engagerad.Ingenting att klaga på! Bra försäljningstrategi! Vi är mycket nöjda! Läs mer
    2019-05-22 Sabina H svarar Fredrik M
    Tack för din rekommendation och fint samarbete! Med rätt förberedelser och arbetssätt så kan det bli snabba och bra resultat. Roligt att ni är nöjda. Allt gott! mvh Sabina

Kenneth H skrev om Emma Holm en del av Svensk Fastighetsförmedling Luleå
    Bra mäklare, snabb återkoppling vilket jag gillar! Kommer nog bli en toppmäklare när hon får ännu mer erfarenhet! Läs mer
    2019-08-19 Emma H svarar Kenneth H
    Varmt tack Kenneth! Tack för förtroendet och för dina fina ord. Det har varit jätteroligt att både få hjälpa dig att sälja och köpa bostad. Allt gott! Hälsningar Emma

Madeleine L skrev om Sabina Högling en del av Svensk Fastighetsförmedling Luleå
    Nöjd med allt. Bra mäklare. Jag skulle rekommendera svensk Fast till andra. Läs mer
    2019-05-16 Sabina H svarar Madeleine L
    Tack Madeleine för din rekommendation! Glad för er skull att vi hittade en bra lösning av försäljningen tillsammans. Viktigt att det känns tryggt och bra för er, glad att jag kunde vara till hjälp vid båda köp och sälj även om ni inte köpte av mig. Allt gott. Mvh Sabina

Maria S skrev om Emma Holm en del av Svensk Fastighetsförmedling Luleå
    Blivit jätte bra bemött av mäklaren och hon har alltid hjälpt mig att svara på mina frågor gällande min försäljning av lägenhet. Läs mer
    2019-08-19 Emma H svarar Maria S
    Hjärtliga tack Maria för dem fina orden! Det har varit väldigt roligt att få hjälpa er med försäljningen. Ta hand om er! Hälsningar Emma

Lovisa L skrev om Sabina Högling en del av Svensk Fastighetsförmedling Luleå
    Jag har köpt en lägenhet och efter att träffat flera mäklare så var Sabina Högling den absolut bästa. Hon hade koll på allting, fixade extra visningar och framför allt så bemötte hon mig som ung köpare med respekt och utan att på något sätt förminska mig eller se ner på min kunskap bara för att jag var ung. Detta har jag stött på flertalet gånger med andra mäklare och därför var det definitivt en av anledningarna till att kände mig bekväm och säker när jag bestämde mig för att köpa lägenheten. Läs mer
    2019-05-16 Sabina H svarar Lovisa L
    Tack Lovisa! Blev superglad när jag läste din rekommendation. Tråkigt att läsa att du inte blivit så bra bemött tidigare, för mig är det en självklarhet att bemöta alla köpare på samma sätt. Vi ses i samband med tillträdet, ha det så gott. Mvh Sabina
  • Jenny Å

2019-05-16

Jenny Å skrev om Sabina Högling en del av Svensk Fastighetsförmedling Luleå
    Vi sålde ett stadsradhus. Det var flera liknande objekt ute samtidigt i samma område. Våran mäklare hade bra koll på utvecklingen av de andra objekten, samtidigt som hon jobbade på med vårat. Vi fick kontinuerlig uppdatering och vi hade en bra kommunikation. Våran mäklare gjorde ett perfekt jobb. En vän till mig rekommenderade henne till oss och jag skulle absolut rekommendera henne till andra. Läs mer
    2019-05-16 Sabina H svarar Jenny Å
    Tack för din rekommendation och ert förtroende! Vad roligt att ni känner er så nöjda att ni vill rekommendera mig vidare. Tack för ett fint samarbete, ni gjorde det suveränt från er sida! Hörs snart igen, önskar er en härlig sommar. Mvh Sabina
  • 2019-05-14

Dan S skrev om Sabina Högling en del av Svensk Fastighetsförmedling Luleå
    Har både köpt och sålt bostad med Sabina på svensk fastighetsförmedling. Som mäklare till objektet vi köpte var hon lätt att prata med och svarade på frågor, även hjälpt till med frågor till säljarna. Och som mäklare till objektet vi sålde var hon även där mycket bra! Hon är saklig, kunnig och bemötandet är bra, lättsam att prata med. Och hjälper till med det man önskar. Värderingen hon gjorde på bostaden vi sålde stämde bra överens med det vi fick för den. Läs mer
    2019-05-16 Sabina H svarar Dan S
    Tack för att du tog dig tid att skriva en rekommendation! Glad att läsa så mycket positivt. Roligt att samarbeta med er och bra jobbat från er sida inför fotografering m.m. Nu är det bara att se fram emot nya huset! mvh Sabina
  • 2019-05-13

Nils H skrev om Daniel Johansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Luleå
    Vi har sålt ett radhus på hertsön.
    Vi blev bra bemötta av Daniel och han är trevlig och kunning inom området.

Våra förväntningar vara att enkelt och smidigt kunna sälja huset för ett pris som vi kan vara nöjda med. Våra förväntningar uppfylldes med råge eftersom försäljningen gick snabbt och smidigt. Dessutom fick vi bättre betalt än vi förväntat oss.

De som inte fungerade så bra var kommunikationen dels när huset kom ut på Hemnet fick vi inget meddelande om att det var publiserat, dels vid budgivningen fick vi inga sms med de olika bud som lämnades. Läs mer
  • 2019-05-11

Teodora G skrev om Daniel Johansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Luleå
    Vi köpte huset och mäklaren var tillgänglig och redo att svara på alla frågor. Läs mer
  • 2019-05-06

Jennifer W skrev om Emma Holm en del av Svensk Fastighetsförmedling Luleå
    - Sålt en etta på 45,5 kvm i Luleå.
    - Trevlig och hjälpsam i olika frågor.
    - Hon mötte mina förväntningar Läs mer
    2019-08-19 Emma H svarar Jennifer W
    Tack för dem fina orden Jennifer! Har varit roligt att få hjälpa till med försäljningen! Allt gott. Varma hälsningar Emma
  • 2019-05-05

Daniel O skrev om Emma Holm en del av Svensk Fastighetsförmedling Luleå
    Försäljning av lägenhet (etta).

Professionellt bemötande av Emma under hela försäljningsprocessen. Levererade en försäljning som överträffade mina förväntningar.

Sammanfattningsvis är jag väldigt nöjd och kontaktar gärna Emma igen för framtida köp/försäljning. Läs mer
    2019-08-19 Emma H svarar Daniel O
    Tack Daniel för ett mycket fint omdöme, alltid kul med nöjda kunder! Jag tackar för förtroendet. Allt gott! Varma hälsningar Emma

Kungsgatan 28, 972 31 Luleå