Alla kategorier Mäklare Norrbotten Luleå Svensk Fastighetsförmedling Svensk Fastighetsförmedling Luleå

Svensk Fastighetsförmedling Luleå

Kungsgatan 28, 972 31 Luleå — Visa karta

Välkommen till Luleå!

Här i Luleå får du både storstadskänsla och småstadsidyll i ett. Du får ett lugnare liv här än i storstäderna och du kan ägna mer tid till familj och fritid samtidigt som all service finns på nära håll. Luleå är en tolerant och öppen plats att bo på och kulturlivet är rikt. För den idrottsintresserade finns flera elitserieklubbar och fjällvärlden är ligger precis runt knuten.

Funderar du på att bli Luleåbo eller vill du förändra ditt boende i Luleå? Vi på Svensk Fastighetsförmedling känner både områdena och bostadsmarknaden här väl och vi svarar gärna på frågor och hjälper dig till en lyckad bostadsaffär!

Läs vad 27 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Luleå

• Sven-Erik S
    Sven-Erik S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Luleå
    Mycket bra bemötande fick svar på de frågor vi haft. Kan rekommenderas.
  • Lisa D
    Lisa D skrev om Svensk Fastighetsförmedling Luleå
    Sandra fyllda alla mina förväntningar. Fastighetsaffären sköttes professionellt och personligt, med fint inkännande av just min bostad och min situation.
  • Katrin L
    Katrin L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Luleå
    Erfaren och kunnig mäklare som levererade enligt våra förväntningar. Proffsbilder som också var en del av den lyckade affären. / mycket nöjd kund
  • Linda G
    Linda G skrev om Svensk Fastighetsförmedling Luleå
    Sabina mer än levde upp till våra förväntningar, hon överträffade dem! Inte bara i pris utan också gällande förtroendeskapande, rådgivning, information. Snabb återkoppling och stort tålamod. Hon är ung men smart, lågmäld men stark, trevlig men alltid proffessionalitet. En riktig mäklarstjärna!
  • Annica A
    Annica A skrev om Svensk Fastighetsförmedling Luleå
    Bra bemötande. Snabba beslut och bra återkoppling. Får svar om man undrar över något. Har bara positivt att säga.
  • Bo M
    Bo M skrev om Svensk Fastighetsförmedling Luleå
    Lägenheten var för högt värderad. Tillägstjänsten, att sälja den i förtid, fungerade ej. Försäljningen tog lång tid. Den andra mäklaren skötte sig klanderfritt.
  • Karin E
    Karin E skrev om Svensk Fastighetsförmedling Luleå
    Vi, jag och min mor Karin hade hört mycket gott om Svensk Fastighetsförmedling, så vi hade höga förväntningar. Och allt infriades. Och lite till. Trevliga, seriösa, ambitiösa. Allt klaffade bra; Eriks och Saras besök, rådgivning innan Ulrikas fotografering (det var en del jobb att ställa iordning - plocka bort :) ), visningarna samt budgivning, Eriks telefonkontakter och avslut på kontoret där min mor Karin som säljare och William som köpare såg nöjda ut :) . Av Eva Klang
  • Viola K
    Viola K skrev om Svensk Fastighetsförmedling Luleå
    Trevlig och tillmötesgående försäljare.
    Mycket tillgänglig, snabba och kompetenta svar. Är mycket nöjd med försäljaren.
  • Vivi A
    Vivi A skrev om Svensk Fastighetsförmedling Luleå
    Ett mycke proffsigt bemötande. Lugn saklig kunnig och mycke ödmjuk.
  • Thomas F
    Thomas F skrev om Svensk Fastighetsförmedling Luleå
    Bra bemötande. Proffsig. Enligt förväntan.
  • Britt Inger G
    Britt Inger G skrev om Svensk Fastighetsförmedling Luleå
    Eftersom jag var kund i egenskap av God man för min huvudman fick jag viktig information vad gällande detta vilket mäklaren var kunnig i
  • Mats B
    Mats B skrev om Svensk Fastighetsförmedling Luleå
    mycket gott och trevligt bemötande, mäklaren lever upp till mina förväntningar och mer därtill. Svensk Fastighetsförmedling har i Mäklaren Michael Leffler en pärla, mycket Tack för ett väl utfört arbete, kan mycket väl tänka mej att kontakta Svensk Fastighetsförmedling igen vid behov. Med vänlig hälsning Mats Burman
  • Olof L
    Olof L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Luleå
    Leffler fanns med under hela försäljningstiden som tog mer än 6 månader från första kontakten. Han var lättillgänglig, svarade alltid snabbt på sms och mail på ett positivt sätt. Han bidrog till att vi från början kände oss trygga med alla svåra frågor och oro finns med då man gör den största affären i livet.
    Försäljningen gick sedan över förväntan bra.
  • Daniel F
    Daniel F skrev om Svensk Fastighetsförmedling Luleå
    Mycket professionell och kunnig.
  • Frida J
    Frida J skrev om Svensk Fastighetsförmedling Luleå
    Smidig kontakt och duktig fotograf. Snabb och smidig affär.
  • Kenneth L
    Kenneth L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Luleå
    Mycket gott bemötande, bra annonsering och ett snabbt och proffsigt avslut av affären. Dock ett litet fel i faktureringen.
  • Karin H
    Karin H skrev om Svensk Fastighetsförmedling Luleå
    Högsta betyg åt mäklaren. Seriös- kunnig, noggrann, intresserad, trevlig m.m.
  • Ulla-Britt W
    Ulla-Britt W skrev om Svensk Fastighetsförmedling Luleå
    Lätt att få kontakt med, tar reda på inf. Som man är intresserad av.Förtroendegivande, kunnig,glad och tillmötesgående.Bra jobbat!
  • Sven K
    Sven K skrev om Svensk Fastighetsförmedling Luleå
    Bra och effektivt hanterande av försäljningen. Löste uppkomna problem på ett bra sätt. Bra. Jag är nöjd.
  • Robert E
    Robert E skrev om Svensk Fastighetsförmedling Luleå
    Mycket bra, gav ett mycket kunnigt intryck och agerade snabbt. Lyhörd inför mina önskemål och presenterade min lägenhet på ett mycket tilltalande sätt.
  • Gun-Britt Margareta J
    Gun-Britt Margareta J skrev om Svensk Fastighetsförmedling Luleå
    Våran mäklare har varit mycket trevlig och tillmötesgående och kan sin sak och även lyssnar på kunden. Återkopplingen från honom kunde ha varit lite bättre, fick ringa honom fast han sa att han skulle återkoppla!
  • Camilla M
    Camilla M skrev om Svensk Fastighetsförmedling Luleå
    En bra mäklare lätt att prata med . Man behövde inte göra någonting hon sköte allt.
  • Mikael A
    Mikael A skrev om Svensk Fastighetsförmedling Luleå
    Daniel Larsson, mäklare vid Svensk Fastighetsförmedling Luleå, förde försäljningen, assisterad av sin stilsäkra fotograf, framåt på ett mycket positivt sätt och jag kan därför rekommendera honom!
  • Åke N
    Åke N skrev om Svensk Fastighetsförmedling Luleå
    Trevligt, intresserat och kunnigt bemötande! God och snabb återkoppling på frågor och effektiva rutiner för bokning av möten och utväxling av handlingar och kontrakt.
  • Fanny H
    Fanny H skrev om Svensk Fastighetsförmedling Luleå
    Bara allt positivt! Från dag ett till slutförandet.
  • Daniel E
    Daniel E skrev om Svensk Fastighetsförmedling Luleå
    Mycket bra och seriöst intryck.
  • Ketty W
    Ketty W skrev om Svensk Fastighetsförmedling Luleå
    Väldigt trevligt och intresserad att göra allt för att sälja mitt hus och var det jag förväntade mig kunnig och engagerad.

Kungsgatan 28, 972 31 Luleå