Alla kategorier Mäklare Norrbotten Luleå Svensk Fastighetsförmedling Svensk Fastighetsförmedling Luleå
Rekommenderat företag 2016 - Svensk Fastighetsförmedling Luleå

Svensk Fastighetsförmedling Luleå

Kungsgatan 28, 972 31 Luleå — Visa karta

Läs vad 18 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Luleå

• Thomas F
    Thomas F skrev om Svensk Fastighetsförmedling Luleå
    Bra bemötande. Proffsig. Enligt förväntan.
  • Britt Inger G
    Britt Inger G skrev om Svensk Fastighetsförmedling Luleå
    Eftersom jag var kund i egenskap av God man för min huvudman fick jag viktig information vad gällande detta vilket mäklaren var kunnig i
  • Mats B
    Mats B skrev om Svensk Fastighetsförmedling Luleå
    mycket gott och trevligt bemötande, mäklaren lever upp till mina förväntningar och mer därtill. Svensk Fastighetsförmedling har i Mäklaren Michael Leffler en pärla, mycket Tack för ett väl utfört arbete, kan mycket väl tänka mej att kontakta Svensk Fastighetsförmedling igen vid behov. Med vänlig hälsning Mats Burman
  • Olof L
    Olof L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Luleå
    Leffler fanns med under hela försäljningstiden som tog mer än 6 månader från första kontakten. Han var lättillgänglig, svarade alltid snabbt på sms och mail på ett positivt sätt. Han bidrog till att vi från början kände oss trygga med alla svåra frågor och oro finns med då man gör den största affären i livet.
    Försäljningen gick sedan över förväntan bra.
  • Daniel F
    Daniel F skrev om Svensk Fastighetsförmedling Luleå
    Mycket professionell och kunnig.
  • Frida J
    Frida J skrev om Svensk Fastighetsförmedling Luleå
    Smidig kontakt och duktig fotograf. Snabb och smidig affär.
  • Kenneth L
    Kenneth L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Luleå
    Mycket gott bemötande, bra annonsering och ett snabbt och proffsigt avslut av affären. Dock ett litet fel i faktureringen.
  • Karin H
    Karin H skrev om Svensk Fastighetsförmedling Luleå
    Högsta betyg åt mäklaren. Seriös- kunnig, noggrann, intresserad, trevlig m.m.
  • Ulla-Britt W
    Ulla-Britt W skrev om Svensk Fastighetsförmedling Luleå
    Lätt att få kontakt med, tar reda på inf. Som man är intresserad av.Förtroendegivande, kunnig,glad och tillmötesgående.Bra jobbat!
  • Sven K
    Sven K skrev om Svensk Fastighetsförmedling Luleå
    Bra och effektivt hanterande av försäljningen. Löste uppkomna problem på ett bra sätt. Bra. Jag är nöjd.
  • Robert E
    Robert E skrev om Svensk Fastighetsförmedling Luleå
    Mycket bra, gav ett mycket kunnigt intryck och agerade snabbt. Lyhörd inför mina önskemål och presenterade min lägenhet på ett mycket tilltalande sätt.
  • Gun-Britt Margareta J
    Gun-Britt Margareta J skrev om Svensk Fastighetsförmedling Luleå
    Våran mäklare har varit mycket trevlig och tillmötesgående och kan sin sak och även lyssnar på kunden. Återkopplingen från honom kunde ha varit lite bättre, fick ringa honom fast han sa att han skulle återkoppla!
  • Camilla M
    Camilla M skrev om Svensk Fastighetsförmedling Luleå
    En bra mäklare lätt att prata med . Man behövde inte göra någonting hon sköte allt.
  • Mikael A
    Mikael A skrev om Svensk Fastighetsförmedling Luleå
    Daniel Larsson, mäklare vid Svensk Fastighetsförmedling Luleå, förde försäljningen, assisterad av sin stilsäkra fotograf, framåt på ett mycket positivt sätt och jag kan därför rekommendera honom!
  • Åke N
    Åke N skrev om Svensk Fastighetsförmedling Luleå
    Trevligt, intresserat och kunnigt bemötande! God och snabb återkoppling på frågor och effektiva rutiner för bokning av möten och utväxling av handlingar och kontrakt.
  • Fanny H
    Fanny H skrev om Svensk Fastighetsförmedling Luleå
    Bara allt positivt! Från dag ett till slutförandet.
  • Daniel E
    Daniel E skrev om Svensk Fastighetsförmedling Luleå
    Mycket bra och seriöst intryck.
  • Ketty W
    Ketty W skrev om Svensk Fastighetsförmedling Luleå
    Väldigt trevligt och intresserad att göra allt för att sälja mitt hus och var det jag förväntade mig kunnig och engagerad.

Kungsgatan 28, 972 31 Luleå