Alla kategorier Mäklare Norrbotten Luleå Svensk Fastighetsförmedling Svensk Fastighetsförmedling Luleå

Svensk Fastighetsförmedling Luleå

Kungsgatan 28, 972 31 Luleå — Visa karta

Välkommen till Luleå!

Här i Luleå får du både storstadskänsla och småstadsidyll i ett. Du får ett lugnare liv här än i storstäderna och du kan ägna mer tid till familj och fritid samtidigt som all service finns på nära håll. Luleå är en tolerant och öppen plats att bo på och kulturlivet är rikt. För den idrottsintresserade finns flera elitserieklubbar och fjällvärlden är ligger precis runt knuten.

Funderar du på att bli Luleåbo eller vill du förändra ditt boende i Luleå? Vi på Svensk Fastighetsförmedling känner både områdena och bostadsmarknaden här väl och vi svarar gärna på frågor och hjälper dig till en lyckad bostadsaffär!

Läs vad 188 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Luleå

• Simon Per Erik L
    Simon Per Erik L skrev om Petter Lindmark en del av Svensk Fastighetsförmedling Luleå
    Strålande bemötande. Peppig under tiden.
    Mycket bra! Läs mer
  • Ann-Louice L
    Ann-Louice L skrev om Petter Lindmark en del av Svensk Fastighetsförmedling Luleå
    Lugn, lätt att prata med, förklarar väldigt bra, väldigt snäll person. Petter gjorde genomgången av mitt kontraktskrivande otroligt lätt. Man känner verkligen att man är i trygga händer. Läs mer
  • Ulf N
    Ulf N skrev om Daniel Larsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Luleå
    Vi kan rekommendera Daniel Larsson och hans assisterande mäklare Sabina Höglin. vi valde dem som mäklare efter att ha utvärderat fyra mäklare i Luleå. Värdefullt att de var två av olika ålder/man och kvinna mm som då kan möta olika intresserade. Proffsigt hanterande av hela processen och enkla och tydliga anvisningar om vad vi kunde göra och medverka i. Enkla kontaktvägar och bra presentation av vårt hus! Bra hanterad anbudsgivning höjning av priset med ca 500 000 kr! Läs mer
  • Doris M
    Doris M skrev om Michael Leffler en del av Svensk Fastighetsförmedling Luleå
    Bra bemötande och seriös. Michael skötte detta "klockrent" så jag/vi är en mycket nöjd kund. Läs mer
    2018-02-01 Michael L svarar Doris M
    Hej. Kul att Du/ Ni är nöjda. Mvh Michael
  • Staffan C
    Staffan C skrev om Daniel Larsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Luleå
    Trevligt bemötande, proffsig och kunnig, vilket ingav förtroende. Lätt att kommunicera med och gav råd och synpunkter kring försäljningen. Visade på stort engagemang som var viktigt med tanke på att husförsäljning inte är vardagssyssla för oss säljare. Läs mer
    2018-02-01 Daniel L svarar Staffan C
    Stort tack för vänliga ord och mycket gott samarbete. Daniel
  • Simon S
    Simon S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Luleå
    Seriös. Tydligt och proffsigt bemötande. Lade ner mycket tid och engagemang hela vägen till påskrivet kontrakt. Fick oss som köpare att känna oss trygga och omhändertagna genom hela processen. Fem av fem möjliga! Läs mer
  • Lars-Åke A
    Lars-Åke A skrev om Sandra Kluwetasch en del av Svensk Fastighetsförmedling Luleå
    Upplever Sandra som professionell, lyhörd och inte minst mycket trevlig att göra affärer med. Läs mer
  • Karin A
    Karin A skrev om Michael Leffler en del av Svensk Fastighetsförmedling Luleå
    Seriös, lyhörd, pålitlig, arbetsam, kunnig, kommer till avslut. Läs mer
    2018-01-22 Michael L svarar Karin A
    Hej. Tack för det fina omdömet. Affären tog lite tid, men resultatet blev ju bra. Mvh Michael
  • Mikael A
    Mikael A skrev om Sabina Högling en del av Svensk Fastighetsförmedling Luleå
    Professionell mäklare som jag fick stort förtroende för. Skötte försäljningen på ett mycket bra sätt. Läs mer
    2018-01-05 Sabina H svarar Mikael A
    Hej Mikael, tack för din rekommendation! Det är jätte viktigt för mig att mina kunder känner förtroende för mig, det gör mig glad att läsa att du fick det. Det blev ett bra avslut på året att få avsluta en framgångsrik försäljning av din lägenhet, dessutom dagen innan julafton. :) Vi hörs snart igen, ha det gott! Mvh Sabina
  • Louise M
    Louise M skrev om Sabina Högling en del av Svensk Fastighetsförmedling Luleå
    Mycket bra, noggrann och seriös. Snabb till återkoppling. Läs mer
    2017-12-19 Sabina H svarar Louise M
    Tack Louise för din rekommendation! Vad härligt att ni äntligen hittade ett hus för er. :) Jag tror att det kommer bli superbra! God jul och gott nytt år till dig, Markus och barnen. Mvh Sabina
  • Emma Kristina N
    Emma Kristina N skrev om Petter Lindmark en del av Svensk Fastighetsförmedling Luleå
    Vänlig, korrekt, bra på att hantera o bemöta förväntningar på själva försäljningen. Väl utfört arbete. Läs mer
  • Andreas W
    Andreas W skrev om Michael Leffler en del av Svensk Fastighetsförmedling Luleå
    Proffsigt och bra service! Kan varmt rekommendera michael Leffler

Mvh Andreas Läs mer
    2017-12-14 Michael L svarar Andreas W
    Tack för Ditt fina omdöme. Mvh Michael
  • märta i
    märta i skrev om Sabina Högling en del av Svensk Fastighetsförmedling Luleå
    Sabina är den perfekta mäklaren. Hon har ett mycket stort kunnande, ger snabb återkoppling, är jätte engagerad från start till mål. Hon har dessutom en mycket hög trovärdighet och social kompetens. Vid vår nästa bostadsaffär skulle vi utan tvekan anlita Sabina som mäklare.

Enligt det gamla betygssystemet får hon betyget A+++++. Kort sagt - Sabina är ett fullblodsproffs.

Vi lämnar med nöje våra allra bästa rekommendationer.

Märta och Gunnar Läs mer
    2017-12-15 Sabina H svarar märta i
    Tack snälla Märta och Gunnar, det har varit ett nöje för mig att hjälpa till vid försäljningen av er lägenhet. En av Luleås bästa utsikter!

Jag tar med mig era fina ord och är tacksam för det förtroende ni gett mig. Önskar er allt gott och hoppas ni ska trivas bra i Göteborg. Tack för allt. Mvh Sabina
    Sabina H, märta i gillar detta
  • Ulla A
    Ulla A skrev om Sandra Kluwetasch en del av Svensk Fastighetsförmedling Luleå
    Sandra är en lyhörd, saklig och tydlig mäklare som visar sin kompetens och kunnande i uppdraget.
    hon inger förtroenden på ett positivt och trevligt sätt i bemötande. Läs mer
  • Sigrid N
    Sigrid N skrev om Sandra Kluwetasch en del av Svensk Fastighetsförmedling Luleå
    Jag har fått ett mycket engagerat och professionellt bemötande. Om jag kommer att behöva mer hjälp av en mäklare kommer jag att vända mig till Sandra K Läs mer
  • Jonas K
    Jonas K skrev om Sandra Kluwetasch en del av Svensk Fastighetsförmedling Luleå
    Ställer upp i alla lägen, helnöjd! Läs mer
  • Johanna M
    Johanna M skrev om Sandra Kluwetasch en del av Svensk Fastighetsförmedling Luleå
    Hjälpsam, flexibel, kunnig, proffsig och mycket trevlig Läs mer
    2017-12-08 Sandra K svarar Johanna M
    Tack Johanna för fina ord! Hoppas det blir bra väder till sommaren så ni kan njuta av er nya härliga altan! Mvh, Sandra
  • Thomas H
    Thomas H skrev om Sabina Högling en del av Svensk Fastighetsförmedling Luleå
    Bra och lugn mäklare som kunnat ge svar på allt och om jag haft övriga frågor så har hon kollat upp allt åt mig och återkopplat snabbt tillbaka. Allt har gått väldigt smidigt och jag har känt mig trygg vid mitt första bostadskön. Läs mer
    2017-12-18 Sabina H svarar Thomas H
    Tack för din rekommendation Thomas. Det glädjer mig att läsa att du känner dig nöjd, skönt att allting löste sig och att du fick flytta in enligt plan. Hoppas du ska trivas och lycka till med studierna. God jul och gott nytt år! mvh Sabina
    Sabina H, märta i gillar detta
  • Elin W
    Elin W skrev om Petter Lindmark en del av Svensk Fastighetsförmedling Luleå
    Trevlig men upplevs som mycket stressad, och det smittar av sig. Läs mer
  • Fredrik B
    Fredrik B skrev om Sandra Kluwetasch en del av Svensk Fastighetsförmedling Luleå
    Proffsigt bemötande och väldigt hjälpsam! Läs mer
    2017-12-08 Sandra K svarar Fredrik B
    Tack för en fin rekommendation Fredrik! Mvh, Sandra
  • Mika A
    Mika A skrev om Petter Lindmark en del av Svensk Fastighetsförmedling Luleå
    En snabb budgivning och snabb affär precis det vi ville, Petter är en bra och kunnig mäklare som förklarar allt man behöver veta som säljare på ett bra sätt. Läs mer
  • Gun-marie G
    Gun-marie G skrev om Sandra Kluwetasch en del av Svensk Fastighetsförmedling Luleå
    Verkade inte intresserad av oss. Läs mer
  • Laith A
    Laith A skrev om Petter Lindmark en del av Svensk Fastighetsförmedling Luleå
    Väldigt responsiv och snabbt. Trevligt och behandlar människor på jämt och moraliskt sätt.
    Tack för att anställda sånt personal. Läs mer
  • Mattias V
    Mattias V skrev om Petter Lindmark en del av Svensk Fastighetsförmedling Luleå
    Mycket gott bemötande hela processen igenom. Trots trögt på marknaden och mycket svårt att komma upp i pris som motsvarade våra förväntningar är vi mycket nöjda med Petters trevliga och ärliga kommunikation med oss. Vi rekommenderar Petter mycket varmt. Läs mer
  • Eirin H
    Eirin H skrev om Petter Lindmark en del av Svensk Fastighetsförmedling Luleå
    Mycket bra bemötande och information. Snabb återkoppling vid frågor. Läs mer
  • Alexandra L
    Alexandra L skrev om Daniel Johansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Luleå
    Vi upplevde att Daniels insats var det lägsta möjliga för att få lägenheten såld. Han var nonchalant i sitt sätt och oproffsig i sitt bemötande. Vi var inte nöjda. Läs mer
  • Daniel B
    Daniel B skrev om Daniel Larsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Luleå
    jag har varit både som säljare och köpare kund hos Daniel Larsson på Svensk Fastighetsförmedling. Han har alltid ett trevligt bemötande, är hjälpsam och kunnig. Kan varmt rekommendera honom. Läs mer
  • Ann-margret O
    Ann-margret O skrev om Daniel Larsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Luleå
    Ett positivt bemötande och en fortsatt dialog som mycket väl svarade upp mot min förväntan Läs mer
  • Ann-kristin S
    Ann-kristin S skrev om Daniel Larsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Luleå
    bra trevligt sakligt bemötande gällande hur försäljningsprocessen fungerar och vad man som kund kan tänka på Läs mer
  • Emma V
    Emma V skrev om Daniel Larsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Luleå
    både jag och min sambo anser att Daniel Larsson som mäklare är oengagerad. Han har vid ett flertal tillfällen lovat att höra av sig när vi har haft frågor och funderingar men sedan inte gjort det. Daniel Larsson har inte levt upp till våra förväntningar och vi tycker tyvärr att han gett ett oseriöst intryck i helhet Läs mer
  • Maj-lis H
    Maj-lis H skrev om Petter Lindmark en del av Svensk Fastighetsförmedling Luleå
    Hej Peter Jag är mycket nöjd med servicen allt var perfekt stylingen och försäljningen Läs mer
  • Åsa H
    Åsa H skrev om Sandra Kluwetasch en del av Svensk Fastighetsförmedling Luleå
    Professionell, tydlig och trevlig. Läs mer
    2017-10-30 Sandra K svarar Åsa H
    Tack för ett fint omdöme Åsa! Hoppas att du kommer trivas bra med den härliga utsikten! Mvh, Sandra
  • Anna E
    Anna E skrev om Petter Lindmark en del av Svensk Fastighetsförmedling Luleå
    Som förväntat, trevlig mäklare. Läs mer
  • Mats E
    Mats E skrev om Michael Leffler en del av Svensk Fastighetsförmedling Luleå
    En jag aldrig kommer att rekommendera. Läs mer
    2017-10-27 Michael L svarar Mats E
    Hej. Hoppas att Du trivs i Din nya bostad på Odengatan. Mvh Michael
  • Magnus B
    Magnus B skrev om Petter Lindmark en del av Svensk Fastighetsförmedling Luleå
    Proffsigt bemötande av en mäklare som har ett stort engagemang och som känns rak och ärlig. Läs mer
  • Lisbeth F
    Lisbeth F skrev om Daniel Johansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Luleå
    Bra bemötande, svar på alla våra frågor. Proffsigt intryck. Läs mer
  • Jan-krister L
    Jan-krister L skrev om Michael Leffler en del av Svensk Fastighetsförmedling Luleå
    Proffs,snabb,affären fungerade bra. Läs mer
    2017-10-25 Michael L svarar Jan-krister L
    Hej. Tack för Dina vitsord. Mvh Michael
  • Roger S
    Roger S skrev om Daniel Johansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Luleå
    Jättetrevlig bemötande från första stund ända fram till kontraktsskrivning. Bara lovord att säga om Daniel som verkar ha en bra koll på marknadsläget. Läs mer
  • André E
    André E skrev om Michael Leffler en del av Svensk Fastighetsförmedling Luleå
    Vi känner oss väldigt nöjda med Michaels insatts med försäljningen av vårat sommar hus.

Andre Läs mer
    2017-10-25 Michael L svarar André E
    Hej. Roligt att Ni är nöjda. Affären gick ju väldigt bra. Mvh Michael
  • Agneta S
    Agneta S skrev om Daniel Larsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Luleå
    Lätt att ha göra med. Trevlig och tillmötesgående. Läs mer
  • Peter W
    Peter W skrev om Michael Leffler en del av Svensk Fastighetsförmedling Luleå
    Bra bemötande, fick tydliga svar. Läs mer
    2017-10-25 Michael L svarar Peter W
    Hej. Bra att Du känner att allt fungerat. Mvh Michael
  • Pia L
    Pia L skrev om Michael Leffler en del av Svensk Fastighetsförmedling Luleå
    Bra och proffsigt intryck. Tydlig med snabb återkoppling i ärendet. Läs mer
    2017-10-24 Michael L svarar Pia L
    Hej. Kul att Ni är nöjda. Hoppas Ni trivs bra i Ert nya boende. Ni köpte ju en mycket fin villa. Det var trevligt att göra affärer med Er. Mvh Michael
  • Eva G
    Eva G skrev om Daniel Larsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Luleå
    Jag fick som väntat ett bra bemötande. Mitt lilla,fina hus såldes
    snabbt och till ett för mig högre pris än uppskattat. Läs mer
    2017-10-23 Daniel L svarar Eva G
    Tack Eva för dina vänliga ord. Det var en fin försäljning av ett bra hus med vackert läge. Mvh Daniel
  • Birgitta Anita G
    Birgitta Anita G skrev om Petter Lindmark en del av Svensk Fastighetsförmedling Luleå
    Först o främst heter jag Birgit inte Birgitta 😉Har hur som helst inget negativt att säga även om försäljningen gick fort o vi inte träffades så mycket. Allt gick bra o vi fick ett trevligt bra bemötande 👍 Läs mer
  • Agneta K
    Agneta K skrev om Petter Lindmark en del av Svensk Fastighetsförmedling Luleå
    Mycket bra.
    Ringde. Var i god tid. Kändes ärlig i samtalet. Rak och inga konstigheter. Läs mer
  • Anette K
    Anette K skrev om Sandra Kluwetasch en del av Svensk Fastighetsförmedling Luleå
    Tycker att man kunnat arbeta lite mer med budgivning och information vid budgivningens stängning. Den gick inte ut på sms där bud lämnades. Fångade man alla som kunde tänkas vara intresserade? Läs mer
    2017-10-23 Sandra K svarar Anette K
    Hej Anette! Tack för att du tagit dig tid att lämna detta omdöme! Information om budavslut har spekulanterna fått via både telefonsamtal och sms samt att det stått utskrivet i lägenhetens annons både på vår hemsida och Hemnet. Alla spekulanter som varit involverade i försäljningen har fått en ärlig chans att vara med. Innan budgivningen avslutades var det endast den blivande köparen som fortfarande var intresserad, de övriga hade meddelat att de ej var intresserade eller hade stannat i budgivningen. Har du mer frågor och funderingar får du gärna slå mig en signal. Allt gott! Mvh, Sandra
  • Fredrik H
    Fredrik H skrev om Sabina Högling en del av Svensk Fastighetsförmedling Luleå
    Sabina är en professionell och serviceinriktad fastighetsmäklare med god kännedom om det aktuella objektet och det området som fastigheten är belägen. Hon har varit bra på att hålla en god kontakt och alltid varit snabb med att återkomma.
    Det är en mäklare som ingivit förtroende och som jag mycket väl skulle kunna tänka mig att anlita vid en eventuell framtida försäljning. Läs mer
    2017-11-16 Sabina H svarar Fredrik H
    Tack för din rekommendation Fredrik! Blir oerhört glad av att läsa det du skrivit, precis den uppfattningen vill jag att mina kunder ska få. Då har jag gjort mitt jobb rätt. Önskar er lycka till med allt, ser fram emot att eventuellt höra av er i framtiden. Mvh Sabina
  • Tomas K
    Tomas K skrev om Sandra Kluwetasch en del av Svensk Fastighetsförmedling Luleå
    Bra bemötande, trevlig, saklig och kunnig. Bra information gällande försäljningen och tips på vad man bör tänka på i samband med försäljningen. Tycker Sandra är en driven och social, vi kommer rekommendera henne till vänner och bekanta som går i tankarna på att sälja. Läs mer
    2017-10-23 Sandra K svarar Tomas K
    Tack för en väldigt fin rekommendation Tomas! Mvh, Sandra
  • Lars Tomas L
    Lars Tomas L skrev om Sabina Högling en del av Svensk Fastighetsförmedling Luleå
    Hej! Enda missen var att jag ej blev informerad att vi skulle träffas på deras kontor och inte på banken för att slutföra affären. I övrigt fungerade allt till fullo till ett bra pris. Fick direkt bra kontakt med Sabina som gjorde ett mkt bra och effektivt jobb åt mig/ Tomas.L Läs mer
    2017-10-24 Sabina H svarar Lars Tomas L
    Hej Tomas,
    Tack för ditt fina omdöme. Angående tillträdet måste det ha blivit ett missförstånd, jag ber om ursäkt för det. Jag tar med det och ska jobba på att vara tydligare i fortsättningen. Allt gott! Mvh Sabina
  • Anna-lena R
    Anna-lena R skrev om Daniel Larsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Luleå
    Professionel, positiv, tillmötesgående. Läs mer
    2017-10-23 Daniel L svarar Anna-lena R
    Tack Anna-Lena för dina ord och tack för ett mycket gott samarbete med huset! Mvh Daniel

Kungsgatan 28, 972 31 Luleå