Alla kategorier Mäklare Norrbotten Luleå Svensk Fastighetsförmedling Svensk Fastighetsförmedling Luleå

Svensk Fastighetsförmedling Luleå

Kungsgatan 28, 972 31 Luleå — Visa karta

Välkommen till Luleå!

Här i Luleå får du både storstadskänsla och småstadsidyll i ett. Du får ett lugnare liv här än i storstäderna och du kan ägna mer tid till familj och fritid samtidigt som all service finns på nära håll. Luleå är en tolerant och öppen plats att bo på och kulturlivet är rikt. För den idrottsintresserade finns flera elitserieklubbar och fjällvärlden är ligger precis runt knuten.

Funderar du på att bli Luleåbo eller vill du förändra ditt boende i Luleå? Vi på Svensk Fastighetsförmedling känner både områdena och bostadsmarknaden här väl och vi svarar gärna på frågor och hjälper dig till en lyckad bostadsaffär!

Läs vad 29 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Luleå

• Susanne B
    Susanne B skrev om Daniel Johansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Luleå
    Väldigt trevligt bemötande av Daniel. Snabb återkoppling efter visning. Märktes att han var engagerad och lade ner tid på försäljningen. Även övriga på svensk fastighetsförmedling har varit väldigt trevliga och hjälpsamma. Skulle gärna anlita Daniel igen och rekommendera honom till andra.
  • Elisabet K
    Elisabet K skrev om Sandra Kluwetasch en del av Svensk Fastighetsförmedling Luleå
    Jag fick ett gott bemötande och professionellt. Min förväntan var ganska god, fick ett gott första intryck. Dock mot slutet så blev det missförstånd mellan båda mäklarna om att vi som kund hade köpt städningen, men det hela redde ut sig.
    Jag vill ha mer hjälp med att deklarera fastighetsskatten. Kommer att boka ett möte om det i framtiden.
    2017-10-11 Sandra K svarar Elisabet K
    Hej Elisabet! Tack för att du tagit dig tid att skriva ett så fint omdöme! Vi ber än en gång om ursäkt för missförståndet angående städningen men hoppas att du är nöjd med den lösning vi ordnade! Allt gott till dig, Sofia och Helga! Mvh, Sandra och Micke
  • Sven-Erik S
    Sven-Erik S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Luleå
    Mycket bra bemötande fick svar på de frågor vi haft. Kan rekommenderas.
  • Lisa D
    Lisa D skrev om Sandra Kluwetasch en del av Svensk Fastighetsförmedling Luleå
    Sandra fyllda alla mina förväntningar. Fastighetsaffären sköttes professionellt och personligt, med fint inkännande av just min bostad och min situation.
    2017-10-11 Sandra K svarar Lisa D
    Tack för en oerhört fin rekommendation Lisa! Hoppas att du trivs bra i Härnösand! Mvh, Sandra
  • Katrin L
    Katrin L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Luleå
    Erfaren och kunnig mäklare som levererade enligt våra förväntningar. Proffsbilder som också var en del av den lyckade affären. / mycket nöjd kund
  • Linda G
    Linda G skrev om Sabina Högling en del av Svensk Fastighetsförmedling Luleå
    Sabina mer än levde upp till våra förväntningar, hon överträffade dem! Inte bara i pris utan också gällande förtroendeskapande, rådgivning, information. Snabb återkoppling och stort tålamod. Hon är ung men smart, lågmäld men stark, trevlig men alltid proffessionalitet. En riktig mäklarstjärna!
    2017-10-11 Sabina H svarar Linda G
    Hej Linda, stort tack för din fina rekommendation! Toppbetyg till dig och Rafael som säljare, mycket bra jobbat med allt inför fotograferingar och visningar. Det är en sann glädje för mig att få jobba med så engagerade säljare som er.

Hoppas ni trivs i ert nya boende, önskar er allt gott.
  • Annica A
    Annica A skrev om Svensk Fastighetsförmedling Luleå
    Bra bemötande. Snabba beslut och bra återkoppling. Får svar om man undrar över något. Har bara positivt att säga.
  • Bo M
    Bo M skrev om Svensk Fastighetsförmedling Luleå
    Lägenheten var för högt värderad. Tillägstjänsten, att sälja den i förtid, fungerade ej. Försäljningen tog lång tid. Den andra mäklaren skötte sig klanderfritt.
  • Karin E
    Karin E skrev om Sandra Kluwetasch en del av Svensk Fastighetsförmedling Luleå
    Vi, jag och min mor Karin hade hört mycket gott om Svensk Fastighetsförmedling, så vi hade höga förväntningar. Och allt infriades. Och lite till. Trevliga, seriösa, ambitiösa. Allt klaffade bra; Eriks och Saras besök, rådgivning innan Ulrikas fotografering (det var en del jobb att ställa iordning - plocka bort :) ), visningarna samt budgivning, Eriks telefonkontakter och avslut på kontoret där min mor Karin som säljare och William som köpare såg nöjda ut :) . Av Eva Klang
    2017-10-11 Sandra K svarar Karin E
    Tack Eva, vi blir jätteglada att höra att både du och din mamma Karin är nöjda med mig och Erik som mäklare! Önskar er allt gott! Mvh, Sandra och Erik
  • Viola K
    Viola K skrev om Sabina Högling en del av Svensk Fastighetsförmedling Luleå
    Trevlig och tillmötesgående försäljare.
    Mycket tillgänglig, snabba och kompetenta svar. Är mycket nöjd med försäljaren.
    2017-10-11 Sabina H svarar Viola K
    Hej Viola, tack för din rekommendation. Vi är glada att ni känner er nöjda och att vi fick förtroendet av er att hjälpa till med försäljningen av er bostad. Ha det gott, vänliga hälsningar Sabina och Daniel.
  • Vivi A
    Vivi A skrev om Sabina Högling en del av Svensk Fastighetsförmedling Luleå
    Ett mycke proffsigt bemötande. Lugn saklig kunnig och mycke ödmjuk.
    2017-10-11 Sabina H svarar Vivi A
    Tack snälla Vivi! Blir väldigt glad av att läsa din rekommendation. Det var en härlig period att jobba med försäljningen av er bostadsrätt, jag är tacksam för förtroendet ni gav mig. Hoppas ni trivs i er nya bostad på Malmudden, ha det gott.
  • Thomas F
    Thomas F skrev om Svensk Fastighetsförmedling Luleå
    Bra bemötande. Proffsig. Enligt förväntan.
  • Britt Inger G
    Britt Inger G skrev om Michael Leffler en del av Svensk Fastighetsförmedling Luleå
    Eftersom jag var kund i egenskap av God man för min huvudman fick jag viktig information vad gällande detta vilket mäklaren var kunnig i
    2017-10-11 Michael L svarar Britt Inger G
    Hej. Kul att Du är nöjd med försäljningen. Jag hjälper gärna till i framtiden när Du har fler uppdrag. Mvh Michael
  • Mats B
    Mats B skrev om Michael Leffler en del av Svensk Fastighetsförmedling Luleå
    mycket gott och trevligt bemötande, mäklaren lever upp till mina förväntningar och mer därtill. Svensk Fastighetsförmedling har i Mäklaren Michael Leffler en pärla, mycket Tack för ett väl utfört arbete, kan mycket väl tänka mej att kontakta Svensk Fastighetsförmedling igen vid behov. Med vänlig hälsning Mats Burman
    2017-10-11 Michael L svarar Mats B
    Hej
    Tack för fina vitsord.
    Michael
  • Olof L
    Olof L skrev om Michael Leffler en del av Svensk Fastighetsförmedling Luleå
    Leffler fanns med under hela försäljningstiden som tog mer än 6 månader från första kontakten. Han var lättillgänglig, svarade alltid snabbt på sms och mail på ett positivt sätt. Han bidrog till att vi från början kände oss trygga med alla svåra frågor och oro finns med då man gör den största affären i livet.
    Försäljningen gick sedan över förväntan bra.
    2017-10-11 Michael L svarar Olof L
    Hej. Tack för Er positiva omdöme. Det var en rolig affär att genomföra. Trevliga kunder både på köpar och säljarsidan. Mvh Michael
    Michael L gillar detta
  • Daniel F
    Daniel F skrev om Svensk Fastighetsförmedling Luleå
    Mycket professionell och kunnig.
  • Frida J
    Frida J skrev om Svensk Fastighetsförmedling Luleå
    Smidig kontakt och duktig fotograf. Snabb och smidig affär.
  • Kenneth L
    Kenneth L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Luleå
    Mycket gott bemötande, bra annonsering och ett snabbt och proffsigt avslut av affären. Dock ett litet fel i faktureringen.
  • Karin H
    Karin H skrev om Svensk Fastighetsförmedling Luleå
    Högsta betyg åt mäklaren. Seriös- kunnig, noggrann, intresserad, trevlig m.m.
  • Ulla-Britt W
    Ulla-Britt W skrev om Sandra Kluwetasch en del av Svensk Fastighetsförmedling Luleå
    Lätt att få kontakt med, tar reda på inf. Som man är intresserad av.Förtroendegivande, kunnig,glad och tillmötesgående.Bra jobbat!
    2017-10-11 Sandra K svarar Ulla-Britt W
    Tusen tack Ulla-Britt för att du lämnade den här fina rekommendationen och därtill mer tack för att jag får förnyat förtroende med ännu en försäljning! Mvh, Sandra
  • Sven K
    Sven K skrev om Svensk Fastighetsförmedling Luleå
    Bra och effektivt hanterande av försäljningen. Löste uppkomna problem på ett bra sätt. Bra. Jag är nöjd.
  • Robert E
    Robert E skrev om Svensk Fastighetsförmedling Luleå
    Mycket bra, gav ett mycket kunnigt intryck och agerade snabbt. Lyhörd inför mina önskemål och presenterade min lägenhet på ett mycket tilltalande sätt.
  • Gun-Britt Margareta J
    Gun-Britt Margareta J skrev om Svensk Fastighetsförmedling Luleå
    Våran mäklare har varit mycket trevlig och tillmötesgående och kan sin sak och även lyssnar på kunden. Återkopplingen från honom kunde ha varit lite bättre, fick ringa honom fast han sa att han skulle återkoppla!
  • Camilla M
    Camilla M skrev om Svensk Fastighetsförmedling Luleå
    En bra mäklare lätt att prata med . Man behövde inte göra någonting hon sköte allt.
  • Mikael A
    Mikael A skrev om Svensk Fastighetsförmedling Luleå
    Daniel Larsson, mäklare vid Svensk Fastighetsförmedling Luleå, förde försäljningen, assisterad av sin stilsäkra fotograf, framåt på ett mycket positivt sätt och jag kan därför rekommendera honom!
  • Åke N
    Åke N skrev om Michael Leffler en del av Svensk Fastighetsförmedling Luleå
    Trevligt, intresserat och kunnigt bemötande! God och snabb återkoppling på frågor och effektiva rutiner för bokning av möten och utväxling av handlingar och kontrakt.
    2017-10-11 Michael L svarar Åke N
    Hej. Tack för det fina omdömet. Det var ju lite problem med huset som krävde lite förhandling för att hitta lösning och få till en affär. Mvh Michael
  • Fanny H
    Fanny H skrev om Sandra Kluwetasch en del av Svensk Fastighetsförmedling Luleå
    Bara allt positivt! Från dag ett till slutförandet.
    2017-10-11 Sandra K svarar Fanny H
    Tack för fina ord Fanny! Och tack för att vi fick förtroendet att hjälpa till att förmedla din lilla och supercharmiga lägenhet! Mvh, Sandra och Ann-Helén
  • Daniel E
    Daniel E skrev om Svensk Fastighetsförmedling Luleå
    Mycket bra och seriöst intryck.
  • Ketty W
    Ketty W skrev om Svensk Fastighetsförmedling Luleå
    Väldigt trevligt och intresserad att göra allt för att sälja mitt hus och var det jag förväntade mig kunnig och engagerad.

Kungsgatan 28, 972 31 Luleå