Alla kategorier Mäklare Norrbotten Luleå Svensk Fastighetsförmedling Svensk Fastighetsförmedling Luleå

Svensk Fastighetsförmedling Luleå

Kungsgatan 28, 972 31 Luleå — Visa karta

Välkommen till Svensk Fastighetsförmedling Luleå!

Letar du mäklare här i Luleå? Vi på Svensk Fastighetsförmedling har koll på läget här i norr. Vi vet exakt var du ska bo för att ha de bästa skolorna, kommunikationerna och möjligheterna häromkring.

Oavsett om du är ute efter en villa, ett radhus eller kanske ett litet fritidshus mitt ute i de lugna norrlandsskogarna kan våra mäklare här på kontoret garanterat hjälpa dig. Vi kan branschen och bostadsmarknaden till punkt och pricka. Kontakta oss så hjälper vi dig till det bästa boendet!

Läs vad 293 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Luleå

• 2019-01-15

Linnéa Marie E skrev om Andreas Aspholme en del av Svensk Fastighetsförmedling Luleå
    Sålt radhus. Smidig och snabb affär. Läs mer
  • 2019-01-15

Lynnita B skrev om Sabina Högling en del av Svensk Fastighetsförmedling Luleå
    Köpte lägenhet i luleå. Allt var proffsigt och vi fick snabb hjälp m alla våra frågor. Mkt bra bemötande av alla mäklare vi hade att göra med. Och mkt tålamod genom att vi harr tittat på många objekt o har tagit tid för oss att fatta rätt beslut. Läs mer
  • 2019-01-13

Charlotta O skrev om Petter Lindmark en del av Svensk Fastighetsförmedling Luleå
    Snabb återkoppling, ger bra och tydlig information Läs mer
    2019-01-13 Petter L svarar Charlotta O
    Tack för en fin recension, och grattis till ditt nya boende!
  • Hannah N

2019-01-11

Hannah N skrev om Emma Holm en del av Svensk Fastighetsförmedling Luleå
    Alltid ett trevligt bemötande. Fick bra med info om hur försäljningen av min villa skulle gå till och svar på alla mina frågor. Superbra kontakt i samband med budgivningen. Jag är jättenöjd med allt jobb som Emma lagt ner! Rekommenderas varmt. Läs mer
  • 2019-01-02

Alexander V skrev om Emma Holm en del av Svensk Fastighetsförmedling Luleå
    Sålt lägenhet.
    Trevligt och professionellt bemötande. Läs mer
    2019-01-03 Emma H svarar Alexander V
    Uppskattar att du tog dig tid att skriva en rekommendation. Tack för fint samarbete och för ditt förtroende.
    Allt gott! mvh Emma
  • 2018-12-28

Magnus B skrev om Michael Leffler en del av Svensk Fastighetsförmedling Luleå
    Köpt hus och ska sälja hus.
    Mäklaren gjorde ett bra jobb och allt gick smidigt utan problem.
    Vi är jättenöjda med mäklaren Läs mer
    2019-01-10 Michael L svarar Magnus B
    Hej Magnus. Tack för det fina omdömet. Nu ska vi bara se till att det blir en bra försäljning av Ert radhus. Mvh Michael
  • 2018-12-21

Eva Katarina S skrev om Sabina Högling en del av Svensk Fastighetsförmedling Luleå
    Sabina jobbade verkligen outtröttlgt med försäljningen av min bostadsrätt under en period när marknaden blivit trög! Läs mer
    2018-12-24 Sabina H svarar Eva Katarina S
    Tack för din rekommendation Eva! Med det marknadsläge vi har nu så gäller det att nöta, nöta, nöta. Du har gjort det suveränt inför alla visningar. Vilket tålamod du har! Tack för förtroendet. God jul! Med vänlig hälsning, Sabina
  • 2018-12-16

Berit Ingegerd L skrev om Sabina Högling en del av Svensk Fastighetsförmedling Luleå
    Sålt lgh,.
    Mäklaren var kunnig, trovärdig och vänlig. Upplevde att hon gjord allt som var möjligt för att göra objektet intressant för ev köpare.
    Hade stora förväntningar och hon levde upp till dessa.

Mäklarbyrå att rekommendera. Läs mer
    2018-12-24 Sabina H svarar Berit Ingegerd L
    Tack för att du tog dig tid att skriva denna rekommendation, det uppskattar jag. Det glädjer mig att läsa. Tack för rekommendationen och gott samarbete. God jul. Vänliga hälsningar Sabina
  • 2018-12-14

Stephen F skrev om Sabina Högling en del av Svensk Fastighetsförmedling Luleå
    Opartisk förmedling mellan säljare och köpare
    Lyssnande och leende mäklaren
    Bra bemötande och transparent affär från visning till slutet
    Bra återkoppling och uppdatering när man ställde frågor som hon inte kunde direkt. Läs mer
    2018-12-24 Sabina H svarar Stephen F
    Tack för din rekommendation Stephen! Vad roligt att huset blev ert, ni kommer att trivas så bra hels familjen. Önskar er en god jul! Med vänlig hälsning, Sabina :)
  • 2018-12-10

Peter H skrev om Daniel Larsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Luleå
    Har sålt en mindre hyresfastighet i LULEÅ och är mycket nöjd med mäklaren samt hela kontorets bemötande under hela affären. Rekommenderar varmt Svensk fastighetsförmedling i LULEÅ. Läs mer
  • Jonas P

2018-12-06

Jonas P skrev om Emma Holm en del av Svensk Fastighetsförmedling Luleå
    Har sålt en lägenhet.
    Bemötandet var profesonellt tydligt otroligt hjälpsam, snabb återkoppling mellan buden. Bra råd isamband med budgivningen. Kan start rekommendera Emma Holm till vänner och bekanta som är i behov av en mäklare med hög klass och får en att känna sig trygg i sitt köp. Tack för att just du sålde våran lägenhet mvh Jonas och Sanna Läs mer
    2019-01-03 Emma H svarar Jonas P
    Det glädjer mig att läsa er rekommendation och tack för ert förtroende! Suveränt jobbat från er sida med fix inför fotografering, visningar med mera.
    Lycka till med nya huset, hoppas ni ska trivas! :) Mvh Emma
  • 2018-12-03

Catharina I skrev om Sabina Högling en del av Svensk Fastighetsförmedling Luleå
    Sabina var envis och ambitiös trots att projektet var svårsålt. Läs mer
  • Sami V

2018-12-02

Sami V skrev om Petter Lindmark en del av Svensk Fastighetsförmedling Luleå
    Sålt fastighet
    Bra bemötande av samtliga som varit med under processen!
    Bra engagemang och hjälp! Läs mer
  • Kent H

2018-11-28

Kent H skrev om Michael Leffler en del av Svensk Fastighetsförmedling Luleå
    Vid vår visning fick vi ett bra bemötande och en grundlig visning av huset.
    Mäklaren var bra påläst och det han inte visste på plats, tog han reda på till efterkommande dag.
    Vi har fått mycket råd och tips ang skattetekniska detaljer samt avdrag. Läs mer
    2019-01-10 Michael L svarar Kent H
    Hej. tack för berömmet. Nu får Ni snart ha poolparty i Ert nya fina hus. Mvh Michael
  • 2018-11-26

Margareta O skrev om Sabina Högling en del av Svensk Fastighetsförmedling Luleå
    Bra och engagerad mäklare kan rekommenderas Läs mer
  • Micaela Isabelle A

2018-11-24

Micaela Isabelle A skrev om Emma Holm en del av Svensk Fastighetsförmedling Luleå
    Duktig och trevlig mäklare med stort tålamod som skötte vår stugförsäljning på bästa sätt. Rekommenderar Emma varmt! Lycka till! Läs mer
    2019-01-03 Emma H svarar Micaela Isabelle A
    Tack Isabelle för din rekommendation och ert förtroende! Önskar er allt gott. Mvh Emma
  • 2018-11-20

Jan Yngve N skrev om Andreas Aspholme en del av Svensk Fastighetsförmedling Luleå
    Försäljning av 2 rums lägenhet på 62 kvm.
    Engagerad och kunnig mäklare.
    Lägenheten såldes för förväntat pris. Läs mer

Martina H skrev om Petter Lindmark en del av Svensk Fastighetsförmedling Luleå
    Sålt en två i Luleå. Professionell mäklare som kan sin sak. Kan upplevas som stressad men har alltid ett trevligt och välkomnande bemötande. Läs mer
    2018-11-14 Petter L svarar Martina H
    Tack för referensen, och ert förtroende att låta mig hjälpa er med försäljningen!

Mikael K skrev om Daniel Johansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Luleå
    Daniel Johansson på svensk fastighetsförmedling i Luleå, har med stort engangemang sålt vår bostadsrätt. Han har varit lyhörd, tillmötesgående och lagt ner mycket tid och kraft på denna försäljning. Vi har hela tiden fått återkoppling och haft tät kontakt.
    Vi har helt och fullt haft förtroende för både Daniel som mäklare, och för Svensk fastighetsförmedling, och våra förväntningar har överträffats.

Skulle starkt rekommendera Svensk fast! Läs mer

Björn W skrev om Petter Lindmark en del av Svensk Fastighetsförmedling Luleå
    Vi sålde en sommarstuga genom fastighetsförmedlingen i Luleå.
    Mäklaren Petter Lindmark var mycket kunnig om marknaden för sommarstugor i Norrland. Han var även mycket serviceinriktad och löste samtliga problem med nycklar mm då vi bor i södra Sverige. Petter levde upp till alla våra förväntningar vi kan därför rekommendera honom för kommande husförsäljningar. Läs mer
    2018-11-14 Petter L svarar Björn W
    Tack Björn för förtroendet och lycka till med allt framöver!
  • 2018-11-12

Raija T skrev om Michael Leffler en del av Svensk Fastighetsförmedling Luleå
    Hög kompetensnivå, träffar rätt, precis så som jag tänker :)

Erfarenhet är viktigt då kundkontakter kan bli för den ovane oväntat komplicerade.
    Sålde en Villa Läs mer
    2018-11-12 Michael L svarar Raija T
    Hej. Tack för förtroendet att förmedla Din villa. Slutresultatet blev ju bra. Mvh Michael
  • 2018-11-11

Jan-Erik C skrev om Andreas Aspholme en del av Svensk Fastighetsförmedling Luleå
    Jag har sålt en bostadsrättslägenhet. Bra bemötande av mäklaren. Jag hade dock förväntat mig att få lite mer för lägenheten än vad jag fick. Jag är nöjd med det arbete du har utfört vid försäljningen. Kan rekommendera dej för andra personer med försäljningtankar. Läs mer
  • 2018-11-08

Nicola P skrev om Emma Holm en del av Svensk Fastighetsförmedling Luleå
    Min lägenhet har varit ute på marknaden ett år, men det gick inte att sälja med min första mäklare. Med Emma tog det en vecka för att få de första par visningar och en och en halv månad för att få lägenheten såld. Jag varmt rekommendera Emma Läs mer
    2018-11-09 Emma H svarar Nicola P
    Stort tack Nicola! Tacksam att jag fick förtroendet att sälja din bostad och att vårt arbetssätt resulterade i en lyckad affär. Önskar dig och sambon allt gott! Hälsningar Emma
  • 2018-11-02

Eva D skrev om Taina Helme en del av Svensk Fastighetsförmedling Luleå
    Mycket trevligt bemötande och ett bra och professionellt stöd vid vår husförsäljning! Läs mer
    2018-11-05 Taina H svarar Eva D
    Tack för det fina omdömet, förtroendet och ett gott samarbete!
    Vänliga hälsningar, Taina
  • 2018-11-02

Åse R skrev om Sabina Högling en del av Svensk Fastighetsförmedling Luleå
    Sålt en bostadsrätt. Fick ett bra intryck av mäklaren direkt vid första kontakten då hon värderade lägenheten. Hon har varit väldigt engagerad, kunnig och lätt att komma i kontakt med. Är väldigt nöjd med Sabina som mäklare och kommer att kontakta henne igen vid en eventuell försäljning! Läs mer
    2018-11-23 Sabina H svarar Åse R
    Tack för din rekommendation Åse! Vad roligt att du upplevt det så positivt. Tack för ett suveränt samarbete, vi hörs säkerligen i framtiden. Lycka till med huset och ha det så gott. Mvh Sabina
  • 2018-11-01

Åsa Frideborg H skrev om Petter Lindmark en del av Svensk Fastighetsförmedling Luleå
    Sålt en bostadsrätt och är mycket nöjd med min mäklare som hjälpt till med allt och återkopplat snabbt under försäljningens gång
    Kan varmt rekommendera mäklaren Läs mer
    2018-11-01 Petter L svarar Åsa Frideborg H
    Tack Åsa för fötroendet, och hoppas på få hjälpa till även nästa gång!
  • Ulf P

2018-10-31

Ulf P skrev om Andreas Aspholme en del av Svensk Fastighetsförmedling Luleå
    Vi har fått hjälp med försäljningen av vår fastighet och vi är mycket nöjda med mäklaren (Andreas Aspholme) vi har fått vara med under hela processen fram till försäljningen och haft nära samarbete under tiden. Andreas har levt upp till våra förväntningar på utfall och som kunnig mäklare. Vi har bara gott att säga om mäklaren och den hjälp vi fått. Mvh Ulf Läs mer
  • 2018-10-25

Jacob E skrev om Emma Holm en del av Svensk Fastighetsförmedling Luleå
    Väldigt trevlig mäklare som gör det lilla extra för båda parters bästa! Läs mer
    2018-11-09 Emma H svarar Jacob E
    Tack Jacob för de fina orden, kul att du är nöjd! Hoppas du ska trivas i din nya bostad. Hälsningar Emma
  • Peter R

2018-10-21

Peter R skrev om Sabina Högling en del av Svensk Fastighetsförmedling Luleå
    2 rums lägenhet. Sälj

Väldigt bra bemötande och focus på kunden.

I sin helhet fungerade det ju bra. Dock svårt och förståligt när marknad är lite trögare än den var för något år sen.

Min mäklare har gjort så bra och mycket hon bara kunnat utifrån dom förutsättningar hon ställts inför. Läs mer
    2018-10-22 Sabina H svarar Peter R
    Tack för att du tog dig tid att skriva en rekommendation. Vi kämpade på ett bra tag och du har gjort det suveränt med allt ifrån förberedelser inför foto, visningar m.m.

Tack för ditt förtroende och bra samarbete! Nu hoppas vi att ni ska hitta ett bra hus, jag håller utkik. Mvh Sabina
  • 2018-10-21

Jill S skrev om Taina Helme en del av Svensk Fastighetsförmedling Luleå
    Allt suveränt!
    Tydlig och bra mäklare, var över mina förväntningar. Läs mer
    2018-10-22 Taina H svarar Jill S
    Stort tack för rekommendationen. Önskar er lycka till med boendet!
    Vänliga hälsningar, Taina
  • 2018-10-21

Jeanette E skrev om Michael Leffler en del av Svensk Fastighetsförmedling Luleå
    Mycket proffsig och lätt att förstå , inget inlindat i fina formuleringar när vi sålde huset.Med andra ord klara besked på en gång. Läs mer
    2018-10-22 Michael L svarar Jeanette E
    Hej. Bra att Ni är nöjda med försäljningen. Mvh Michael
  • 2018-10-20

Josefina M skrev om Andreas Aspholme en del av Svensk Fastighetsförmedling Luleå
    Är super nöjd över mäklaren Andreas Aspholme👍 Mycket proffsig mäklare. Kan varmt rekommendera honom. Läs mer
  • Rickard V

2018-10-19

Rickard V skrev om Sabina Högling en del av Svensk Fastighetsförmedling Luleå
    Trevlig o påläst mäklare, mycket nöjda! Läs mer
    2018-10-22 Sabina H svarar Rickard V
    Tack Rickard! Nu är det bara att se fram emot inflytten. Det ett himla fint hus, grattis! :) mvh Sabina
  • Lotta V

2018-10-19

Lotta V skrev om Sabina Högling en del av Svensk Fastighetsförmedling Luleå
    Vi köpte ett radhus. Vi blev väldigt bra bemötta och mäklaren kändes ärlig och kunnig! Läs mer
    2018-10-22 Sabina H svarar Lotta V
    Tack för din rekommendation Lotta och än en gång grattis till ett fantastiskt fint radhus. Äntligen får ni pusta ut och längta till inflytt. Ses och hörs snart igen. Ha det gott. Mvh Sabina
  • 2018-10-19

Mats S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Luleå
    Köpt bostadsrätt.
    Allt sköttes på ett mycket bra sätt, trevligt och seriöst bemötande.
    Anlitar gärna samma mäklare om jag någon gång ska sälja en bostad. Läs mer
  • 2018-10-17

Eva Carina A skrev om Andreas Aspholme en del av Svensk Fastighetsförmedling Luleå
    Köpt och även sålt bostadsrätt.
    Trevligt och vänligt bemötande.
    God tillgänglighet, fått snabbt svar på frågor.
    Tydlig information och rådgivning. Läs mer
  • 2018-10-16

Erik B skrev om Michael Leffler en del av Svensk Fastighetsförmedling Luleå
    Ganska stressade samtal vilket inte gav oss en riktigt bra känsla som helhet. I övrigt bra, men betyget blir godkänt Läs mer
    2018-10-22 Michael L svarar Erik B
    Hej. Det är inte bra om Du upplevde samtalen som stressade, tempot i slutet av en budgivning är ju som regel högt, jag tar till mig detta. Lycka till i Ert nya mycket fina hus. Mvh Michael
  • 2018-10-15

Peter R skrev om Daniel Larsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Luleå
    Vi sålde vårt radhus genom SFF och så här i efterhand kan vi bara konstatera att det var ett mycket bra val!
    Väldigt kunnig och trevlig mäklare som gav oss råd och tips vad som är viktigt inför en försäljning och resultatet blev helt klart över förväntan!

Tack! Läs mer
  • 2018-10-03

Bo P skrev om Sabina Högling en del av Svensk Fastighetsförmedling Luleå
    Försäljningen var lite seg i början men, sedan gick att bra.
    Bra bemötande rån säljaren.
    I det stora hela är jag nöjd. Läs mer
    2018-10-22 Sabina H svarar Bo P
    Tack Bosse! Tack för din rekommendation. Det är ett annat lugnare tempo vi har fått vänja oss vid. Ni har jobbat på bra med allt. Tack för gott samarbete! mvh Sabina
  • 2018-09-26

Stig Göran L skrev om Daniel Johansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Luleå
    Sålt Bostadsrätt
    Bra bemötande
    Prisetlägre än förväntningar Läs mer
  • 2018-09-22

Jan-Erik C skrev om Daniel Johansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Luleå
    1 Har köpt insatslägenhet i Luleå'

2 Mäklaren har uppträtt bra, varit trevlig och tillmötesgående
    vid våra träffar.
    3 Mina förväntningar var att köpet av lägenheten skulle bli av
    med god hjälp av den aktuella mäklaren.

4 Mina upplevelser av köpet är goda och kommer att därför
    att rekommendera Er för vänner och bekanta. Läs mer

Ann-Marie O skrev om Sabina Högling en del av Svensk Fastighetsförmedling Luleå
    Köpt en bostadsrätt lgh i Luleå.
    Trevlig bemötande redan vid visningen o resten av kontakten av mäklaren.
    Mkt nöjd av köpet samt hur väl o trevligt bemötande av mäklaren. Läs mer
    2018-09-25 Sabina H svarar Ann-Marie O
    Tack för din rekommendation Ann-Marie. Det glädje mig att läsa att ditt köp av bostad i Luleå blev en positiv upplevelse. Nu är det bara att se fram emot inflytt. Vi ses snart, allt gott! Mvh Sabina

Tommy M skrev om Emma Holm en del av Svensk Fastighetsförmedling Luleå
    Sålt en villa på landet
    Bra bemötande av mäklaren och bra information om hur försäljningen går till.
    information/marknadsföring/ försäljning sköttes på ett proffsigt sätt. Läs mer
    2018-11-09 Emma H svarar Tommy M
    Tack Tommy för att jag fick förtroendet att sälja din bostad. Det var roligt att få hjälpa dig med försäljningen. Med vänliga hälsningar Emma
  • 2018-09-13

Ann-Charlotte K skrev om Sabina Högling en del av Svensk Fastighetsförmedling Luleå
    Vi har sålt våran sommarstuga, och fick ett mycket trevligt bemötande av våran mäklare.
    Vi hade väl inga större förväntningar, hon guidade oss genom försäljningen på ett trevligt och naturligt sätt.
    Vi kontaktar henne igen om vi behöver hjälp med nya försäljningar. Läs mer
    2018-09-25 Sabina H svarar Ann-Charlotte K
    Tack för fina ord Ann-Charlotte! Det var jättebra att ni tog kontakt med mig i god tid innan försäljningen. Önskar er allt gott. Mvh Sabina
  • 2018-09-13

Ingela Mari J skrev om Sabina Högling en del av Svensk Fastighetsförmedling Luleå
    Lugn, inlyssnande, trygg och saklig. Läs mer
    2018-09-25 Sabina H svarar Ingela Mari J
    Tack för din rekommendation Ingela! Vad härligt att ni till slut hittade ert drömläge. :) Mvh Sabina

Viktor skrev om Sabina Högling en del av Svensk Fastighetsförmedling Luleå
    Väldigt bra första intryck, bra information under hela försäljningen och smidig hantering och flexibel kring visning. Läs mer
    2018-09-24 Sabina H svarar Viktor
    Tack för din rekommendation Viktor! Nu är det bara att se fram emot nya villan. :) Hörs snart igen, allt gott! Mvh Sabina
  • 2018-09-05

Erik H skrev om Petter Lindmark en del av Svensk Fastighetsförmedling Luleå
    Husköpare
    Snabb och bra återkoppling på frågor. Trevligt och lättsamt bemötande. Läs mer
    2018-09-18 Petter L svarar Erik H
    Tjenare Erik, och tack för din referens!
  • 2018-09-04

Fredrik L skrev om Petter Lindmark en del av Svensk Fastighetsförmedling Luleå
    Vi är mycket nöjda med denna affär.Delvis gjord på distans 140 mil bort. Snabbt avslut var ett stort plus för oss.
    Klara och tydliga besked om allt från Petter.
    Stort tack Nu har vi fått ett fint och tryggt boende.
    Familjen Lindblad Läs mer
    2018-09-18 Petter L svarar Fredrik L
    Hej! Jättefin lägenhet som du kommer trivas bra i. Tack själva för smidig kommunikation!
  • 2018-09-04

Viktor W skrev om Petter Lindmark en del av Svensk Fastighetsförmedling Luleå
    Sålt 2 rum och kök - 62kvm utan balkong.

Utmärkt bemötande från mäklaren då känslan var att han jobbade hårt för oss. Nådde dessutom strax över förväntat slutpris. Läs mer
    2018-09-18 Petter L svarar Viktor W
    Bra förberedelser från er, gör jobbet som mäklare lite enklare. Tackar för det!
  • 2018-09-02

Sven T skrev om Emma Holm en del av Svensk Fastighetsförmedling Luleå
    Vi har sålt vårt hus på Rågvägen 7 i Gammelstad.
    Bemötandet var mycket positivt från första stund.
    Våra förväntningar var att försäljningen skulle ske
    smidigt,att kunna få den hjälp och de råd som
    behövdes, och det fick vi med råge...

Rekommenderar Emma på det varmaste och önskar
    henne lycka till i fortsättningen.

Sven och Eva Tornéus Läs mer
    2018-11-09 Emma H svarar Sven T
    Tack så mycket Sven och Eva! Vad kul att ni är nöjda med försäljningen. Hoppas att ni kommer att trivas i Umeå. Hälsningar Emma

Kungsgatan 28, 972 31 Luleå