Alla kategorier Mäklare Norrbotten Luleå Svensk Fastighetsförmedling Svensk Fastighetsförmedling Luleå

Svensk Fastighetsförmedling Luleå

Kungsgatan 28, 972 31 Luleå — Visa karta

Välkommen till Svensk Fastighetsförmedling Luleå!

Letar du mäklare här i Luleå? Vi på Svensk Fastighetsförmedling har koll på läget här i norr. Vi vet exakt var du ska bo för att ha de bästa skolorna, kommunikationerna och möjligheterna häromkring.

Oavsett om du är ute efter en villa, ett radhus eller kanske ett litet fritidshus mitt ute i de lugna norrlandsskogarna kan våra mäklare här på kontoret garanterat hjälpa dig. Vi kan branschen och bostadsmarknaden till punkt och pricka. Kontakta oss så hjälper vi dig till det bästa boendet!

Läs vad 335 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Luleå

• 2019-06-25

Daniela Ä skrev om Andreas Aspholme en del av Svensk Fastighetsförmedling Luleå
    Allting gick väldigt smidigt o snabbt vid köpet av lägenheten. Mäklaren har även varit väldigt enkel att få tag på vid olika tillfällen och hjälpt oss med de frågor o funderingar vi haft. Läs mer
  • 2019-06-24

Annika Elisabet L skrev om Emma Holm en del av Svensk Fastighetsförmedling Luleå
    Sålt en villa.
    Hon lyssnade och var lyhörd för mina önskemål, hon gav råd och tips som passade mig , och hon skötte försäljningen på bästa sätt, jag behövde inte göra mycket själv, helt enligt min önskan. Hon levde mer än väl upp till mina förväntningar, allt har gått snabbt och smidigt. Läs mer

John B skrev om Sabina Högling en del av Svensk Fastighetsförmedling Luleå
    Har sålt en "jordbruksenhet bebyggd med bostadshus". Ett något komplicerat fall p.g.a. diverse oklarheter med lantmäteriet. Min mäklare redde ut det hela med stort tålamod och hela tiden hölls jag noga underrättad.
    Mina förväntningar beträffande priset på fastigheten överträffades! Något annat betyg än högsta möjliga kan jag inte sätta!

John Bryggman Läs mer

Doris M skrev om Andreas Aspholme en del av Svensk Fastighetsförmedling Luleå
    Sålt bostadsrätt
    Bemötande från Andreas har varit väldigt bra och upplevde honom väldigt seriös.
    Mina förväntningar var höga och dessa blev uppfyllda.
    Som sagt så upplevde jag Andreas som en seriös och mycket bra mäklare som löste sitt åtagande utan anmärkning. Läs mer
  • 2019-06-14

Alexander S skrev om Andreas Aspholme en del av Svensk Fastighetsförmedling Luleå
    Tycker det var helt okej. Gick snabbt och jag fick så bra som jag ville Läs mer
  • 2019-06-14

Justiina Miina Ilona D skrev om Petter Lindmark en del av Svensk Fastighetsförmedling Luleå
    Säjer lägenheter som begagnade bilssäljare. Väcker inte mycket tilltro som köpare. Läs mer
  • 2019-06-11

Jörgen B skrev om Daniel Johansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Luleå
    Sålt villan ... superproffsig bemötande och intresserad. Vi gjorde upp en plan tillsammans och han gav goda råd och tips sen jobbade han stenhårt för att följa den ... mycket bra med återkopplingar om vad som hände och vad som sker sen.. supernöjd Läs mer
  • 2019-06-07

Tomas O skrev om Andreas Aspholme en del av Svensk Fastighetsförmedling Luleå
    Bra kommunikation mellan säljare och mäklare. Fin presentation av säljobjekt.
    Priset över förväntan och många intressenter för vårt sommarställe i Ängdalsro Luleå Kommun Läs mer
  • 2019-06-06

Anton T skrev om Emma Holm en del av Svensk Fastighetsförmedling Luleå
    Sålt en bostadsrätt i centrala Luleå och mäklaren som hade hand om ärendet gav ett riktigt trevligt bemötande och var riktigt smidig att handskas med.
    Hon överträffade mina förväntningar verkligen! Allt gick snabbt och smidigt och hon är värd en eloge, betydligt snabbare gick det än jag kunnat tänka mig innan.
    Hon får 5/5! Läs mer
  • 2019-06-06

Johan T skrev om Emma Holm en del av Svensk Fastighetsförmedling Luleå
    Jag sålde en tvårummare i centrala Luleå. Mäklaren Emma Holm var trevlig och professionell och lyckades få till en snabb och bra affär som jag var nöjd med. Sammanfattningsvis var det en jättebra upplevelse. Läs mer
  • 2019-06-04

Viktor A skrev om Emma Holm en del av Svensk Fastighetsförmedling Luleå
    Jag har köpt en lägenhet i Luleå. De är den första bostaden jag köper så visste inte vad jag skulle förvänta mig riktigt. Men tyckte affären gick väldigt smidigt och mäklaren var trevlig och behjälplig genom hela affären! Läs mer
  • 2019-06-02

Inger N skrev om Daniel Larsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Luleå
    Vi har sålt villa.
    Bemötandet var utmärkt och en bra dialog genom försäljningsprocessen, mäklaren har hållit oss uppdaterad hela tiden.
    Vi är nöjda med det ekonomiska utfallet och att försäljningen gick relativt snabbt.

Hälsningar

Inger o Lennart Läs mer
  • 2019-06-01

Eva S skrev om Emma Holm en del av Svensk Fastighetsförmedling Luleå
    Jag har sålt mitt hus vid havet. Blev trevligt bemött med öppna samtal. Höll alltid avtalade samtal. Hade önskat att kunna få hjälp med att till viss del söka ny bostad. Mäklaren var service inriktad, öppen & lätt att prata med. Tack! Läs mer
  • Sofia K

2019-05-27

Sofia K skrev om Sabina Högling en del av Svensk Fastighetsförmedling Luleå
    Sabina har varit min mäklare vid tre husaffärer nu. Hon har en unik förmåga att skapa förtroende hos både säljaren och intressenten. Hon är väldigt engagerad och jag upplever att hon jobbar hårt för varje försäljning. Dessutom ger hon mig som säljare realistiska förväntningar. Det uppskattar jag. Drömsiffror kan alla ge.

Jag rekommenderar Sabina i alla lägen. Läs mer
    2019-06-24 Sabina H svarar Sofia K
    Vad glad jag blir, vilken fin rekommendation! Ett nöje att få hjälpa dig vid försäljningen av dina bostäder, alltid ordning och reda på dig.
    Jag har stor respekt för mina köpare och säljare, en felaktig värdering kan bli till stor skada för en kund och därför är det viktigt för mig att vara 100 % ärlig och transparent genom hela processen, vid både köp och sälj. Hoppas du ska trivas riktigt bra i nya bostaden, vi ses och hörs snart igen. :) Mvh Sabina
  • 2019-05-27

Sofia E skrev om Sabina Högling en del av Svensk Fastighetsförmedling Luleå
    Trevlig och snabb återkoppling. Sabina kändes även påläst vilket gav trygghet i vårt första husköp. Läs mer
    2019-06-24 Sabina H svarar Sofia E
    Tack Sofia! Vad roligt att det blev just detta hus, så himla fint skick och läge. :) Härligt att er lägenhetsförsäljning gick snabbt så ni också får flytta in snabbt i huset. Vi ses snart vid tillträde. Mvh Sabina
  • 2019-05-22

Jeanette N skrev om Sabina Högling en del av Svensk Fastighetsförmedling Luleå
    Sabina är en fantastisk mäklare! Träffade henne första gången på en visning och hon gav ett bra första intryck. Hon är en tuff och professionell förhandlare, men inger samtidigt förtroende. När vi skulle sälja vår villa valde vi henne. Hon har varit lätt att ha att göra med; trygg, kunnig, vänlig och har hög social kompetens. Dessutom har hon varit engagerad och lätt att komma i kontakt med. Vill absolut rekommendera henne! Läs mer
  • 2019-05-22

Isabella G skrev om Emma Holm en del av Svensk Fastighetsförmedling Luleå
    En bostadsrättslägenhet var det jag sålde. Emma har verkligen gett mig ett så fint bemötande, hon har lyssnat och gett råd i allt från styling av lägenhet inför fotografering till hur jag skulle tänka i budgivningen. Hon återkopplar hela tiden och hör av sig i god tid inför visningar och ringer runt till de som är intresserade. Hon är lyhörd, professionell, engagerad, flexibel och allt en bra mäklare ska va. Läs mer
  • 2019-05-18

Birgitta L skrev om Sabina Högling en del av Svensk Fastighetsförmedling Luleå
    Snabba svar och hjälp med det vi efterfrågade. Läs mer
    2019-05-24 Sabina H svarar Birgitta L
    Tack Birgitta! Roligt att samarbeta med dig, snyggt jobbat! mvh Sabina
  • Jonathan A

2019-05-18

Jonathan A skrev om Andreas Aspholme en del av Svensk Fastighetsförmedling Luleå
    Bostadsrätt 54 kvm Hermelinsgatan 2B

Bra bemötande från första kontakt, informerade hur affären går till från start till mål, snabbt ute med annons på hemmet.
    Förväntade mig att mäklaren skulle sköta kontakten med köpare och säljare på ett smidigt och effektivt sätt, vilket jag är mycket nöjd med.
    Jättenöjd från start till försäljning, inget att klaga på. Läs mer

Fredrik M skrev om Sabina Högling en del av Svensk Fastighetsförmedling Luleå
    Sålt kedjehus.Trevligt bemötande,kunnig och engagerad.Ingenting att klaga på! Bra försäljningstrategi! Vi är mycket nöjda! Läs mer
    2019-05-22 Sabina H svarar Fredrik M
    Tack för din rekommendation och fint samarbete! Med rätt förberedelser och arbetssätt så kan det bli snabba och bra resultat. Roligt att ni är nöjda. Allt gott! mvh Sabina

Kenneth H skrev om Emma Holm en del av Svensk Fastighetsförmedling Luleå
    Bra mäklare, snabb återkoppling vilket jag gillar! Kommer nog bli en toppmäklare när hon får ännu mer erfarenhet! Läs mer

Madeleine L skrev om Sabina Högling en del av Svensk Fastighetsförmedling Luleå
    Nöjd med allt. Bra mäklare. Jag skulle rekommendera svensk Fast till andra. Läs mer
    2019-05-16 Sabina H svarar Madeleine L
    Tack Madeleine för din rekommendation! Glad för er skull att vi hittade en bra lösning av försäljningen tillsammans. Viktigt att det känns tryggt och bra för er, glad att jag kunde vara till hjälp vid båda köp och sälj även om ni inte köpte av mig. Allt gott. Mvh Sabina

Maria S skrev om Emma Holm en del av Svensk Fastighetsförmedling Luleå
    Blivit jätte bra bemött av mäklaren och hon har alltid hjälpt mig att svara på mina frågor gällande min försäljning av lägenhet. Läs mer

Lovisa L skrev om Sabina Högling en del av Svensk Fastighetsförmedling Luleå
    Jag har köpt en lägenhet och efter att träffat flera mäklare så var Sabina Högling den absolut bästa. Hon hade koll på allting, fixade extra visningar och framför allt så bemötte hon mig som ung köpare med respekt och utan att på något sätt förminska mig eller se ner på min kunskap bara för att jag var ung. Detta har jag stött på flertalet gånger med andra mäklare och därför var det definitivt en av anledningarna till att kände mig bekväm och säker när jag bestämde mig för att köpa lägenheten. Läs mer
    2019-05-16 Sabina H svarar Lovisa L
    Tack Lovisa! Blev superglad när jag läste din rekommendation. Tråkigt att läsa att du inte blivit så bra bemött tidigare, för mig är det en självklarhet att bemöta alla köpare på samma sätt. Vi ses i samband med tillträdet, ha det så gott. Mvh Sabina
  • Jenny Å

2019-05-16

Jenny Å skrev om Sabina Högling en del av Svensk Fastighetsförmedling Luleå
    Vi sålde ett stadsradhus. Det var flera liknande objekt ute samtidigt i samma område. Våran mäklare hade bra koll på utvecklingen av de andra objekten, samtidigt som hon jobbade på med vårat. Vi fick kontinuerlig uppdatering och vi hade en bra kommunikation. Våran mäklare gjorde ett perfekt jobb. En vän till mig rekommenderade henne till oss och jag skulle absolut rekommendera henne till andra. Läs mer
    2019-05-16 Sabina H svarar Jenny Å
    Tack för din rekommendation och ert förtroende! Vad roligt att ni känner er så nöjda att ni vill rekommendera mig vidare. Tack för ett fint samarbete, ni gjorde det suveränt från er sida! Hörs snart igen, önskar er en härlig sommar. Mvh Sabina
  • 2019-05-14

Dan S skrev om Sabina Högling en del av Svensk Fastighetsförmedling Luleå
    Har både köpt och sålt bostad med Sabina på svensk fastighetsförmedling. Som mäklare till objektet vi köpte var hon lätt att prata med och svarade på frågor, även hjälpt till med frågor till säljarna. Och som mäklare till objektet vi sålde var hon även där mycket bra! Hon är saklig, kunnig och bemötandet är bra, lättsam att prata med. Och hjälper till med det man önskar. Värderingen hon gjorde på bostaden vi sålde stämde bra överens med det vi fick för den. Läs mer
    2019-05-16 Sabina H svarar Dan S
    Tack för att du tog dig tid att skriva en rekommendation! Glad att läsa så mycket positivt. Roligt att samarbeta med er och bra jobbat från er sida inför fotografering m.m. Nu är det bara att se fram emot nya huset! mvh Sabina
  • 2019-05-13

Nils H skrev om Daniel Johansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Luleå
    Vi har sålt ett radhus på hertsön.
    Vi blev bra bemötta av Daniel och han är trevlig och kunning inom området.

Våra förväntningar vara att enkelt och smidigt kunna sälja huset för ett pris som vi kan vara nöjda med. Våra förväntningar uppfylldes med råge eftersom försäljningen gick snabbt och smidigt. Dessutom fick vi bättre betalt än vi förväntat oss.

De som inte fungerade så bra var kommunikationen dels när huset kom ut på Hemnet fick vi inget meddelande om att det var publiserat, dels vid budgivningen fick vi inga sms med de olika bud som lämnades. Läs mer
  • 2019-05-11

Teodora G skrev om Daniel Johansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Luleå
    Vi köpte huset och mäklaren var tillgänglig och redo att svara på alla frågor. Läs mer
  • 2019-05-06

Jennifer W skrev om Emma Holm en del av Svensk Fastighetsförmedling Luleå
    - Sålt en etta på 45,5 kvm i Luleå.
    - Trevlig och hjälpsam i olika frågor.
    - Hon mötte mina förväntningar Läs mer
  • 2019-05-05

Daniel O skrev om Emma Holm en del av Svensk Fastighetsförmedling Luleå
    Försäljning av lägenhet (etta).

Professionellt bemötande av Emma under hela försäljningsprocessen. Levererade en försäljning som överträffade mina förväntningar.

Sammanfattningsvis är jag väldigt nöjd och kontaktar gärna Emma igen för framtida köp/försäljning. Läs mer
  • 2019-05-02

Agneta S skrev om Emma Holm en del av Svensk Fastighetsförmedling Luleå
    Sålt ett radhus. Fick ett trevligt bemötande och värdefulla tips. Mycket bra uppföljning under försäljningen. Mycket nöjd på alla sätt. Rekommenderar gärna Emma som mäklare. Bror S. Läs mer
  • 2019-04-11

Josefine L skrev om Andreas Aspholme en del av Svensk Fastighetsförmedling Luleå
    Andreas var min mäklare när jag sålde min lägenhet. Från första mötet var Andreas professionell, kommunikativ och engagerad. Jag är supernöjd med bemötandet och vill verkligen rekommendera Andreas. Det var lätt att bolla tankar, utgångspris och annonsering med honom. Jag fick även väldigt bra tips inför fotograferingen och det framgick tydligt att han har ett öga för detaljer.

Andreas är effektiv och pålitlig. Han fick mig att känna mig prioriterad och var alltid snabb med återkoppling. Sist men inte minst har jag under hela försäljningen upplevt att Andreas har respekt för att en bostadsaffären är en väldigt stor och viktig affär, där han är duktig på att se både säljaren och köparens perspektiv. Läs mer
  • 2019-04-04

Emma F skrev om Emma Holm en del av Svensk Fastighetsförmedling Luleå
    Emma var våran mäklare när vi sålde vår lägenhet. Hon är väldigt lyhörd och behaglig som person och ger ett professionellt intryck. Rekommenderas! Läs mer
  • Marcus S

2019-04-04

Marcus S skrev om Emma Holm en del av Svensk Fastighetsförmedling Luleå
    Emma Holm är en riktigt bra mäklare, trevlig och väldigt lätt att ha och göra med. Nöjd med en mycket snabb och smidig affär. Läs mer
  • Sara K

2019-03-29

Sara K skrev om Sabina Högling en del av Svensk Fastighetsförmedling Luleå
    Jag sålde min etta på Östermalm i Luleå med hjälp av Sabina från Svensk fastighetsförmedling. Hon var lyhörd, engagerad, professionell och snabb på kommunikation. Jag är jättenöjd med valet av mäklare och mäklarfirma. Hon är hjälpsam och tillmötesgående. Rekommenderas starkt! Läs mer
    2019-05-24 Sabina H svarar Sara K
    Tack för din rekommendation Sara! Det glädjer mig att läsa. Jag är tacksam för det förtroende du gav mig. Allt gott. mvh Sabina
  • Erik K

2019-03-28

Erik K skrev om Petter Lindmark en del av Svensk Fastighetsförmedling Luleå
    Proffsig mäklare med snabbt resultat Läs mer
  • 2019-03-24

Margaretha H skrev om Sabina Högling en del av Svensk Fastighetsförmedling Luleå
    Trevligt och inlyssnande bemötande av Sabina när jag skulle sälja min trerummare på Varvet. Mycket hjälp med hur jag skulle " fixa" lägenheten inför visningarna.
    En toppenmäklare!! Läs mer
    2019-05-24 Sabina H svarar Margaretha H
    Tack snälla Margaretha för dina ord! Ni gjorde ett suveränt jobb inför alla visningar, det lilla extra som gör stor skillnad för resultatet. Ni gav mig optimala förutsättningar för att kunna presentera er bostad på bästa sätt och skapa en bra känsla på visningarna. Allt gott till er. Mvh Sabina
  • 2019-03-21

Niklas O skrev om Taina Helme en del av Svensk Fastighetsförmedling Luleå
    Bra bemötande. Saklig o anträffbar. Allt man vill ha i en mäklare👍 Läs mer
    2019-04-09 Taina H svarar Niklas O
    Tack för att du tog dig tid att skicka en rekommendation och vilka fina ord! Det var ett gott samarbete och ni gjorde mitt jobb mycket lättare genom att ni ansträngde er så mycket med alla förberedelser. Hoppas att ni ska trivas i nya boendet!
  • Gunnar J

2019-03-18

Gunnar J skrev om Sabina Högling en del av Svensk Fastighetsförmedling Luleå
    Har sålt ett kedjehus. Bemötandet var saklig och bestämd.
    Förväntningen var ett hyfsat pris under rådande omständigheter
    Priset blev över förväntan, tack vare hennes kunnande.

Mycket nöjd Läs mer
    2019-03-18 Sabina H svarar Gunnar J
    Tack för din rekommendation Gunnar! Det har varit trevligt att samarbeta med er, ni har gjort det mycket bra inför fotografering, visningar m.m. Och stort tack för det goda fikat i torsdags. Jag är glad att ni känner er nöjd, vi hörs av snart igen. Allt gott. Mvh Sabina
  • 2019-03-16

Pär O skrev om Emma Holm en del av Svensk Fastighetsförmedling Luleå
    Professionellt bemötande som lett en genom hela processen. Läs mer
  • Christoffer F

2019-03-15

Christoffer F skrev om Emma Holm en del av Svensk Fastighetsförmedling Luleå
    Björkgatan 9
    Jätte bra mäklare.
    Allting har gått snabbt och smärtfritt.
    Lite dyrt, men väl värt. Läs mer
    2019-04-03 Emma H svarar Christoffer F
    Stort tack för dina vänliga ord och tack för fint samarbete! Slutresultat blev mycket bra! Mvh Emma
  • 2019-03-11

Nathalie Z skrev om Taina Helme en del av Svensk Fastighetsförmedling Luleå
    Sålt en lägenhet i centrum. Otroligt genuin och driven mäklare. Hon har fått oss att känna oss väldigt trygga i hela försäljningsprocessen. Kan varmt rekommendera Taina vidare till alla! Läs mer
    2019-03-12 Taina H svarar Nathalie Z
    Varmt tack för rekommendationen och förtroendet att hjälpa till med försäljningen av er otroligt fina lägenhet. Det har varit ett härligt samarbete där ni ansträngt er mycket inför fotografering och visning och det har verkligen varit kul att få jobba med er lägenhet. Jag önskar er all lycka med ert nya boende!
  • 2019-03-09

Juha Mikael K skrev om Petter Lindmark en del av Svensk Fastighetsförmedling Luleå
    Sålde hus, trevlig och kunnig mäklare med kund i fokus. Läs mer
  • 2019-03-03

Riitta L skrev om Daniel Larsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Luleå
    När jag sålde min lägenhet fick jag ett fint bemötande av min mäklare Daniel Larsson på Svensk Fastighetsförmedling i Luleå. Han var alltid hjälpsam och tillmötesgående, lyhörd för mina tankar och frågor, lugn och professionell med god erfarenhet som gjorde hela processen trygg för mig. Det är en mycket uppskattad faktor när det handlar om en av de viktigaste affärerna i livet enligt min uppfattning.
    Jag kan varmt rekommendera Daniel och Svensk Fastighetsförmedling i Luleå även för andra.
    Riitta Läs mer
  • 2019-02-27

Johan F skrev om Emma Holm en del av Svensk Fastighetsförmedling Luleå
    Köpt en villa 1 mil utanför centrum.

Fick ett mycket trevligt bemötande av mäklaren, hon kändes påläst och insatt.

En trevlig mäklare som jag varmt kan rekommendera. Läs mer
    2019-03-13 Emma H svarar Johan F
    Tack för din rekommendation Johan. Det glädjer mig att läsa att ni fick en positiv upplevelse. Nu är det bara att se fram emot inflytt. Grattis till ett himla fint hus! Mvh Emma
  • 2019-02-27

Stig N skrev om Taina Helme en del av Svensk Fastighetsförmedling Luleå
    - Sålt en 1:a
    - Förtroendeingivande!
    - Att åstadkomma försäljningen till bra pris
    - Hon var/är helt fantastisk! Utmärkt info från första kontakten till försäljningen! Läs mer
    2019-02-28 Taina H svarar Stig N
    Tack så hjärtligt för de fina orden! Det har varit en fröjd att få sälja er lilla etta och att samarbeta med er. Hoppas att ni ska trivas i den nya lägenheten! Allt gott och på återseende!
  • 2019-02-23

Eva Maria P skrev om Petter Lindmark en del av Svensk Fastighetsförmedling Luleå
    Jag har köpt en lägenhet och har blivit mycket trevligt bemött av Petter. De förväntningar jag hade har uppfyllts - utom på en sak - hade önskat mig ett något lägre pris:).
    Den dag jag säljer kommer jag gärna att anlita Petter igen. Läs mer
    2019-02-25 Petter L svarar Eva Maria P
    Grattis till ditt nya boende, och jag hjälper dig mer än gärna att sälja när den dagen kommer!
  • 2019-02-22

Emilia H skrev om Petter Lindmark en del av Svensk Fastighetsförmedling Luleå
    Snabb och smidig kommunikation och supertrevligt bemötande, resulterade till en toppenaffär.
    Rekomenderas verkligen!! Läs mer
    2019-02-23 Petter L svarar Emilia H
    Tack för din fina ord Emilia, och kul du är nöjd!
  • 2019-02-18

Ann-Marie S skrev om Emma Holm en del av Svensk Fastighetsförmedling Luleå
    Sålt en lägenhet, fick ett proffesionellt bemötande. Blev väl informerad genom hela försäljningsprocesssen.
    Kan rekommendera Emma. Läs mer
    2019-03-13 Emma H svarar Ann-Marie S
    Varmt tack Ann-Marie för er fina rekommendation och för att jag har fått hjälpa er! Tack för ett fint samarbete. Ta hand om er. Mvh Emma
  • 2019-02-15

Maria A skrev om Sabina Högling en del av Svensk Fastighetsförmedling Luleå
    Toppen bemötande av mäklaren under vårat husköp. Läs mer
    2019-02-18 Sabina H svarar Maria A
    Tack Maria! Det var roligt att ha er som köpare, ett bra gäng. Hörs snart igen. :) Med vänlig hälsning Sabina

Kungsgatan 28, 972 31 Luleå