Alla kategorier Mäklare Norrbotten Luleå Svensk Fastighetsförmedling Svensk Fastighetsförmedling Luleå

Svensk Fastighetsförmedling Luleå

Kungsgatan 28, 972 31 Luleå — Visa karta

Välkommen till Svensk Fastighetsförmedling Luleå!

Letar du mäklare här i Luleå? Vi på Svensk Fastighetsförmedling har koll på läget här i norr. Vi vet exakt var du ska bo för att ha de bästa skolorna, kommunikationerna och möjligheterna häromkring.

Oavsett om du är ute efter en villa, ett radhus eller kanske ett litet fritidshus mitt ute i de lugna norrlandsskogarna kan våra mäklare här på kontoret garanterat hjälpa dig. Vi kan branschen och bostadsmarknaden till punkt och pricka. Kontakta oss så hjälper vi dig till det bästa boendet!

Läs vad 253 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Luleå

• Jan-Erik C
    Jan-Erik C skrev om Daniel Johansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Luleå
    1 Har köpt insatslägenhet i Luleå'

2 Mäklaren har uppträtt bra, varit trevlig och tillmötesgående
    vid våra träffar.
    3 Mina förväntningar var att köpet av lägenheten skulle bli av
    med god hjälp av den aktuella mäklaren.

4 Mina upplevelser av köpet är goda och kommer att därför
    att rekommendera Er för vänner och bekanta. Läs mer
  • Ann-Marie O
    Ann-Marie O skrev om Sabina Högling en del av Svensk Fastighetsförmedling Luleå
    Köpt en bostadsrätt lgh i Luleå.
    Trevlig bemötande redan vid visningen o resten av kontakten av mäklaren.
    Mkt nöjd av köpet samt hur väl o trevligt bemötande av mäklaren. Läs mer
  • Tommy M
    Tommy M skrev om Emma Holm en del av Svensk Fastighetsförmedling Luleå
    Sålt en villa på landet
    Bra bemötande av mäklaren och bra information om hur försäljningen går till.
    information/marknadsföring/ försäljning sköttes på ett proffsigt sätt. Läs mer
  • Ann-Charlotte K
    Ann-Charlotte K skrev om Sabina Högling en del av Svensk Fastighetsförmedling Luleå
    Vi har sålt våran sommarstuga, och fick ett mycket trevligt bemötande av våran mäklare.
    Vi hade väl inga större förväntningar, hon guidade oss genom försäljningen på ett trevligt och naturligt sätt.
    Vi kontaktar henne igen om vi behöver hjälp med nya försäljningar. Läs mer
  • Ingela Mari J
    Ingela Mari J skrev om Sabina Högling en del av Svensk Fastighetsförmedling Luleå
    Lugn, inlyssnande, trygg och saklig. Läs mer
  • Viktor
    Viktor skrev om Sabina Högling en del av Svensk Fastighetsförmedling Luleå
    Väldigt bra första intryck, bra information under hela försäljningen och smidig hantering och flexibel kring visning. Läs mer
  • Erik H
    Erik H skrev om Petter Lindmark en del av Svensk Fastighetsförmedling Luleå
    Husköpare
    Snabb och bra återkoppling på frågor. Trevligt och lättsamt bemötande. Läs mer
    2018-09-18 Petter L svarar Erik H
    Tjenare Erik, och tack för din referens!
  • Fredrik L
    Fredrik L skrev om Petter Lindmark en del av Svensk Fastighetsförmedling Luleå
    Vi är mycket nöjda med denna affär.Delvis gjord på distans 140 mil bort. Snabbt avslut var ett stort plus för oss.
    Klara och tydliga besked om allt från Petter.
    Stort tack Nu har vi fått ett fint och tryggt boende.
    Familjen Lindblad Läs mer
    2018-09-18 Petter L svarar Fredrik L
    Hej! Jättefin lägenhet som du kommer trivas bra i. Tack själva för smidig kommunikation!
  • Viktor W
    Viktor W skrev om Petter Lindmark en del av Svensk Fastighetsförmedling Luleå
    Sålt 2 rum och kök - 62kvm utan balkong.

Utmärkt bemötande från mäklaren då känslan var att han jobbade hårt för oss. Nådde dessutom strax över förväntat slutpris. Läs mer
    2018-09-18 Petter L svarar Viktor W
    Bra förberedelser från er, gör jobbet som mäklare lite enklare. Tackar för det!
  • Sven T
    Sven T skrev om Emma Holm en del av Svensk Fastighetsförmedling Luleå
    Vi har sålt vårt hus på Rågvägen 7 i Gammelstad.
    Bemötandet var mycket positivt från första stund.
    Våra förväntningar var att försäljningen skulle ske
    smidigt,att kunna få den hjälp och de råd som
    behövdes, och det fick vi med råge...

Rekommenderar Emma på det varmaste och önskar
    henne lycka till i fortsättningen.

Sven och Eva Tornéus Läs mer
  • Andreas E
    Andreas E skrev om Petter Lindmark en del av Svensk Fastighetsförmedling Luleå
    Sålde vår villa med hjälp av Petter. Mycket bra och enkel kommunikation. Snabbt och tydligt oavsett om det gick via mail, SMS eller telefon. Försäljningen gick som smort där Petter gjorde ett alldeles strålande jobb och levde upp till högt ställda förväntningar. Varm rekommendation och vi kommer definitivt anlita Petter igen om det skulle bli aktuellt i framtiden! Högsta betyg 😊 Läs mer
    2018-09-18 Petter L svarar Andreas E
    Tackar för orden, och jag gör gärna affär med er igen! Lycka till med nya huset. Men skulle ni ångra er, så vet ni vart jag finns =)
  • Birgitta J
    Birgitta J skrev om Sabina Högling en del av Svensk Fastighetsförmedling Luleå
    Sålt en villa. Fick ett bra intryck av mäklaren direkt vid första kontakten då hon tittade på huset och vi kände att hon engagerade sig i vår situation. Efterhand fortsatt hållt oss informerade, svarat på frågor, ringt upp när vi sökt. Peppat oss och stöttat oss med bra råd. Våra förväntningar av vad vi behövde mäklaren till uppfylldes till fullo.
    Sammantaget ett proffsigt arbete och ett utmärkt bemötande Läs mer
  • Malin M
    Malin M skrev om Svensk Fastighetsförmedling Luleå
    Hade hoppats på bättre uppdatering via ”min försäljning/nättjänster ” och möjligen snabbare personlig återkoppling efter varje visning och snabbare avslut. Totalt sett nöjd med mäklarens arbete.

Mycket vänligt och proffesionellt bemötande från vår mäklare. Läs mer
  • Pontus W
    Pontus W skrev om Sabina Högling en del av Svensk Fastighetsförmedling Luleå
    Sålde en villa i Luleå. Ett trevligt och kunnigt bemötande, svarar alltid snabbt på kommunikation.

Många mäklare har ju en stil och ett pushigt sätt som kan kännas lite för mycket för att man ska vilja göra affärer med dem, denna mäklare har en balanserad och seriös framtoning som gör att det inte känns som att vinstmaximering till varje pris inte är det viktigaste i varje stund. Läs mer
  • Andreas L
    Andreas L skrev om Petter Lindmark en del av Svensk Fastighetsförmedling Luleå
    Sålde en 2a i Luleå, mäklaren var väldigt trevlig och skötte sitt jobb utmärkt.
    Hade anlitat igen! Läs mer
    2018-09-18 Petter L svarar Andreas L
    Tack för svaret Andreas! Jag hjälper gärna till med nästa bostad =)
  • Per J
    Per J skrev om Daniel Larsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Luleå
    Riktigt proffsig och förtroendeingivande genom hela säljprocessen av min bostadsrätt, kan verkligen rekommendera Daniel. Läs mer
  • Jonas K
    Jonas K skrev om Petter Lindmark en del av Svensk Fastighetsförmedling Luleå
    Sålt vårt hus på Notviken. Petter har genom hög tillgänglighet, närvaro samt professionalism förtjänat full pott!

//Jonas & Helena Läs mer
    2018-08-20 Petter L svarar Jonas K
    Det tackar man för. Bra förberedelse från säljaren gör mäklarens jobb lättare!
  • Malin W
    Malin W skrev om Petter Lindmark en del av Svensk Fastighetsförmedling Luleå
    Är jättenöjd med Petter som Mäklare. Fick min lägenhet såld fort till mer än jag förväntat mig. Riktigt trevlig och kunnig. Bodde på annan ort men det var inga problem. Höll bra kontakt via mail/sms/samtal. Om det blir att köpa/sälja någon fler gång i Luleå så vet jag vem jag ska välja igen! Läs mer
    2018-08-20 Petter L svarar Malin W
    Hej Malin, och tack själv för förtroendet och dom snälla orden!
  • Frida R
    Frida R skrev om Petter Lindmark en del av Svensk Fastighetsförmedling Luleå
    Vi köpte en villa och blev jätte nöjda med bemötandet av Petter. Bra återkoppling under hela processen från start till avslut. Enkel och smidig affär, vi kommer anlita Petter om vi skulle behöva sälja ett objekt i framtiden. Läs mer
    2018-08-20 Petter L svarar Frida R
    Hej Frida! Lycka till och hoppas ni kommer trivas bra med ert nya boende!
  • Magnus E
    Magnus E skrev om Sabina Högling en del av Svensk Fastighetsförmedling Luleå
    Köpt hus/Sålt lägenhet

Mycket bra bemötande av mäklaren när vi var på husvisning, vi fick en bra känsla direkt.
    Valde samma mäklare att sälja våran lägenhet.

Förväntningar att få sålt lägenheten, var priset och tiden.
    Vi är nöjd med slutpriset och tiden det tog att sälja.

Vi är väldigt nöjda med allt, väldigt smidigt. Läs mer
    2018-08-16 Sabina H svarar Magnus E
    Tack snälla för er rekommendation! Det har varit ett nöje att sammarbeta med er. Ni har gjort ett fantastiskt jobb inför foto och visningar.

Ordning och reda! Hoppas ni alla tre ska trivas bra i huset, det är jag övertygad om. Med vänlig hälsning, Sabina Högling
  • Galären Lägenheter AB
    Galären Lägenheter AB skrev om Sabina Högling en del av Svensk Fastighetsförmedling Luleå
    Sabina är seriös och idog. Hon skapar förtroende både hos säljare och köpare. Sabina har bevisat att hon är en mäklare av hög rang. Läs mer
    2018-08-16 Sabina H svarar Galären Lägenheter AB
    Tack för rekommendationen, ert förtroende och gott samarbete! Allt gott. Med vänlig hälsning, Sabina Högling
  • André W
    André W skrev om Michael Leffler en del av Svensk Fastighetsförmedling Luleå
    Sålt fritidstomt.
    Klockrent från början till slut. Leffler är en kunnig och rättfram mäklare som jag är jättenöjd med! Läs mer
  • Damiano V
    Damiano V skrev om Emma Holm en del av Svensk Fastighetsförmedling Luleå
    Hon har sålt min lägenhet, och har varit jätte professionelt, snabb, snäll, och effektiv.

Allt har varit perfekt! Läs mer
  • Oscar E
    Oscar E skrev om Sabina Högling en del av Svensk Fastighetsförmedling Luleå
    Var köpare av bostadsrätt. Mycket trevlig och tillmötesgående mäklare. Bra på att återkoppla när jag hade frågor om bostaden, skötte alla detaljer utan bekymmer och överlåtelsen gick så smidigt man kan förvänta sig. Önskar Sabina en fortsatt lyckad karriär! Läs mer
    2018-07-18 Sabina H svarar Oscar E
    Tack Oscar för din rekommendation! Eftersom jag själv bott i samma område och vet hur bra det är att bo just där kunde jag varmt rekommendera dig den lägenheten. Jag är övertygad om att du kommer trivas och önskar dig lycka till med studierna. :) mvh Sabina
  • Björn S
    Björn S skrev om Daniel Johansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Luleå
    Sålt en villa. Inte presenterad på hemnet utan bara som läge+. Huset såldes efter en visning till bättre pris än utgångspriset. Mäklaren skötte affären mycket bra och levde upp till våra förväntningar.
    Vi är mycket nöjda med Svensk fast och hur allt hanterades vid skrivande av kontrakt. Läs mer
  • Inger K
    Inger K skrev om Daniel Larsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Luleå
    Lugn, positiv, saklig, förtroendeingivande, punktlig, saklig och personlig.
    Vi är nöjda trots en segdragen försäljning. Läs mer
  • Therese
    Therese skrev om Sabina Högling en del av Svensk Fastighetsförmedling Luleå
    Bra bemötelse av mäklare och lätt att få tag på, köpt radhus Läs mer
    2018-07-18 Sabina H svarar Therese
    Tack Therese för dina ord! Vad härligt att ni äntligen hittade drömhuset. Allt gott! mvh Sabina
  • Mimmo C
    Mimmo C skrev om Daniel Larsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Luleå
    Topp betyg på allt!
    Har såld en 2:a på Östermalm i Luleå. Läs mer
  • Ingela S
    Ingela S skrev om Michael Leffler en del av Svensk Fastighetsförmedling Luleå
    Har köpt ett fritidshus och är mycket nöjd med mäklarens bemötande och med den info vi fått. Föredömligt snabba återkopplingar. Läs mer
    2018-06-27 Michael L svarar Ingela S
    Hej Ingela. Tack för berömmet. Det var trevligt att göra affär med Er. Michael
  • Pierre T
    Pierre T skrev om Michael Leffler en del av Svensk Fastighetsförmedling Luleå
    Mycket nöjd! Bra service, bra bemötande, allt gott! Läs mer
    2018-06-26 Michael L svarar Pierre T
    Hej Pierre. Tack för det fina omdömet. Var väl tredje affären vi gör, om jag inte minns fel. Michael
  • Erik
    Erik skrev om Sabina Högling en del av Svensk Fastighetsförmedling Luleå
    Har köpt lägenhet blev bra bemött genom tillmötesgående och kunnig mäklare. Läs mer
    2018-07-03 Sabina H svarar Erik
    Tack Erik för din rekommendation! Härligt att läsa! Ses på tillträdesdagen, det börjar vara när nu. Allt gott! mvh Sabina
  • Angelica
    Angelica skrev om Sabina Högling en del av Svensk Fastighetsförmedling Luleå
    Vi köpte en bostadsrätt och blev bra bemött av mäklaren. Hon var en tuff förhandlare, men ändå glad och vi hade tillit för henne. För övrigt så kom jag i kontakt med en av era mäklare i kiruna och det visade sig att det är flera skillnader på hur ni komponerar era avtal, kanske nått att se över (om man vill att det ska vara lika). Våran upplevelse med våran mäklare var sammanfattningsvis väldigt positiv. Läs mer
    2018-06-20 Sabina H svarar Angelica
    Hej Angelica, tack för din rekommendation! Det gör mig glad att läsa att ni fick en positiv upplevelse. Det är en toppenfin lägenhet, nu är det bara att längta till inflytt. :) Tacksam för din konstruktiva kritik!
  • Ted K
    Ted K skrev om Daniel Johansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Luleå
    Daniel är en mycket skicklig mäklare som med sitt lugn och sinne för humor skapar ett förtroende till både köpare och säljare. Han lyckades sälja mitt hus på en marknad som just då var väldigt trög, och med tanke på det är jag väldigt nöjd med utfallet! Läs mer
  • Anita D
    Anita D skrev om Svensk Fastighetsförmedling Luleå
    Inte riktigt i mål än men hittills nöjda med bra service och trevligt bemötande. Läs mer
  • Brf  Banarbetaren
    Brf Banarbetaren skrev om Sabina Högling en del av Svensk Fastighetsförmedling Luleå
    Bostadsrätt 34 kvm. Duktigt snabb lyhörd Läs mer
    2018-06-19 Sabina H svarar Brf Banarbetaren
    Tack för er rekommendation! Det blev två bra försäljningar. Tack för gott samarbete! mvh Sabina
  • Britt Inger W
    Britt Inger W skrev om Daniel Larsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Luleå
    Tydlig i sin plan för att sälja vår fastighet. Bra återkoppling och informativ. Höll oss nästan dagligen uppdaterad hur försäljningen gick. Läs mer
  • Mattias L
    Mattias L skrev om Sabina Högling en del av Svensk Fastighetsförmedling Luleå
    Högsta betyg på mäklaren, allt gick betydligt snabbare än vi räknat med.
    Kan starkt rekommendera henne! Läs mer
    2018-06-19 Sabina H svarar Mattias L
    Hej Mattias, tack för ert förtroendet. Mycket tacksamt att samarbeta med er vid er villaförsäljning, ni ordnade allt exemplariskt inför fotograferingar och visningar.

Vad roligt att jag både fick vara delaktig vid både sälj och sedan köp. Allt gott!/ Sabina
  • Camilla J
    Camilla J skrev om Sabina Högling en del av Svensk Fastighetsförmedling Luleå
    Vilken fantastisk mäklare Sabina är! Kunnig, informativ och engagerad genom hela processen. Från det att hon klev in genom dörren vid första besöket och hela vägen in i mål.
    Trots att marknaden är lite segare än för tex 1 år sedan så lyckades hon ändå få lägenheten såld till ett högre pris än utropspriset! Jag kan bara säga tusen tack och varmt rekommendera Sabina till alla som funderar på vem de ska anlita som mäklare! Läs mer
    2018-06-20 Sabina H svarar Camilla J
    Tack snälla Camilla, det har varit superroligt att hjälpa till vid försäljningen av din lägenhet! Suveränt fixat inför fotografering och visningar. Tack för ett fint samarbete, nu letar jag för fullt efter en passade lägenhet åt er! :) Tack för förtroendet!
  • Tom Oiva Kristian L
    Tom Oiva Kristian L skrev om Petter Lindmark en del av Svensk Fastighetsförmedling Luleå
    Har köpt en villa utanför Luleå. Blev trevligt och kunnigt bemött av Petter. Återkommer gärna som säljare eller köpare av bostad till Svensk fastighets förmedling i Luleå Läs mer
  • Marcus L
    Marcus L skrev om Petter Lindmark en del av Svensk Fastighetsförmedling Luleå
    Sålde min lägenhet i Luleå med Petter. Toppenbra bemötande och återkoppling genom hela försäljningsprocessen!
    Rekommenderas varmt! Läs mer
  • Ove H
    Ove H skrev om Michael Leffler en del av Svensk Fastighetsförmedling Luleå
    Seriös, kunnig och informativ mäklare som effektivt sålde en bostadsrätt med gott resultat Läs mer
  • Niklas W
    Niklas W skrev om Daniel Larsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Luleå
    Mäklaren välkänd och betrodd sen tidigare. Bra bemötande. Läs mer
  • Annika H
    Annika H skrev om Daniel Larsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Luleå
    -Jag har sålt lgh 2 rok Stationsgatan 14 B Luleå.
    -Daniel Larsson var en mycket duktigt och kunnig mäklare jag kände förtroende för honom från första gången vi träffades.
    -Daniel informerade mig om hur det gått på visningarn och hur budgivnigen låg till. Mina förväntningar levde Daniel upp till med råge.
    Jag känner mig mycket nöjd med försäljningen och priset. Läs mer
  • Karin E
    Karin E skrev om Petter Lindmark en del av Svensk Fastighetsförmedling Luleå
    Mäklaren levde upp till alla de förväntningar som jag hade vid försäljning av lägenhet i centrala Luleå. Mäklaren har varit kontaktbar och haft en kontinuerlig uppföljning och levererat precis efter önskemål och varit vid stor hjälp under hela processen! Läs mer
  • Anders L
    Anders L skrev om Petter Lindmark en del av Svensk Fastighetsförmedling Luleå
    Sålt och köpt inom samma timme. Bra mäklat. Läs mer
  • Kenneth H
    Kenneth H skrev om Daniel Larsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Luleå
    Försäljning av en bostadsrätt.
    Mycket trevligt bemötande av Daniel som också drev på försäljningen så att vi kom till ett snabbt avslut och under tiden så fick vi också fortlöpande om vad som skedde, anbud, intresse vid visningar osv.

Helt nöjd! Läs mer
  • Jeanette B
    Jeanette B skrev om Petter Lindmark en del av Svensk Fastighetsförmedling Luleå
    Snabb återkoppling, ordnar bra både för köpare och säljare. Läs mer
  • Anna H
    Anna H skrev om Daniel Larsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Luleå
    Proffsig och förtroendeingivande. Han och Petter var lätta att ha kontakt med. Läs mer
  • Bill G
    Bill G skrev om Michael Leffler en del av Svensk Fastighetsförmedling Luleå
    Han är effektiv även om jag ibland upplevde att han tycktes ha lite för många "bollar i luften" Läs mer
    2018-04-13 Michael L svarar Bill G
    Hej Bill. Bra att Du upplevde att Du fick effektiv hjälp. Mvh Michaael
  • Ingegerd E
    Ingegerd E skrev om Sabina Högling en del av Svensk Fastighetsförmedling Luleå
    Jag har köpt en bostadsrätt och mäklaren var mycket proffsig. Hon förklarade allt mycket tydligt och klart, vad olika saker innebar. Läs mer
    2018-04-27 Sabina H svarar Ingegerd E
    Hej Ingegerd! Tack för din fina rekommendation. Det är trevligt att ha dig som köpare, hoppas det går bra med husförsäljningen i Kalix. Vi ses snart igen vid tillträdet. Mvh Sabina

Kungsgatan 28, 972 31 Luleå