Alla kategorier Mäklare Norrbotten Luleå Svensk Fastighetsförmedling Svensk Fastighetsförmedling Luleå

Svensk Fastighetsförmedling Luleå

Kungsgatan 28, 972 31 Luleå — Visa karta

Välkommen till Svensk Fastighetsförmedling Luleå!

Letar du mäklare här i Luleå? Vi på Svensk Fastighetsförmedling har koll på läget här i norr. Vi vet exakt var du ska bo för att ha de bästa skolorna, kommunikationerna och möjligheterna häromkring.

Oavsett om du är ute efter en villa, ett radhus eller kanske ett litet fritidshus mitt ute i de lugna norrlandsskogarna kan våra mäklare här på kontoret garanterat hjälpa dig. Vi kan branschen och bostadsmarknaden till punkt och pricka. Kontakta oss så hjälper vi dig till det bästa boendet!

Läs vad 223 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Luleå

• Angelica
    Angelica skrev om Sabina Högling en del av Svensk Fastighetsförmedling Luleå
    Vi köpte en bostadsrätt och blev bra bemött av mäklaren. Hon var en tuff förhandlare, men ändå glad och vi hade tillit för henne. För övrigt så kom jag i kontakt med en av era mäklare i kiruna och det visade sig att det är flera skillnader på hur ni komponerar era avtal, kanske nått att se över (om man vill att det ska vara lika). Våran upplevelse med våran mäklare var sammanfattningsvis väldigt positiv. Läs mer
    2018-06-20 Sabina H svarar Angelica
    Hej Angelica, tack för din rekommendation! Det gör mig glad att läsa att ni fick en positiv upplevelse. Det är en toppenfin lägenhet, nu är det bara att längta till inflytt. :) Tacksam för din konstruktiva kritik!
  • Ted K
    Ted K skrev om Svensk Fastighetsförmedling Luleå
    Daniel är en mycket skicklig mäklare som med sitt lugn och sinne för humor skapar ett förtroende till både köpare och säljare. Han lyckades sälja mitt hus på en marknad som just då var väldigt trög, och med tanke på det är jag väldigt nöjd med utfallet! Läs mer
  • Anita D
    Anita D skrev om Svensk Fastighetsförmedling Luleå
    Inte riktigt i mål än men hittills nöjda med bra service och trevligt bemötande. Läs mer
  • Brf  Banarbetaren
    Brf Banarbetaren skrev om Sabina Högling en del av Svensk Fastighetsförmedling Luleå
    Bostadsrätt 34 kvm. Duktigt snabb lyhörd Läs mer
    2018-06-19 Sabina H svarar Brf Banarbetaren
    Tack för er rekommendation! Det blev två bra försäljningar. Tack för gott samarbete! mvh Sabina
  • Britt Inger W
    Britt Inger W skrev om Daniel Larsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Luleå
    Tydlig i sin plan för att sälja vår fastighet. Bra återkoppling och informativ. Höll oss nästan dagligen uppdaterad hur försäljningen gick. Läs mer
  • Mattias L
    Mattias L skrev om Sabina Högling en del av Svensk Fastighetsförmedling Luleå
    Högsta betyg på mäklaren, allt gick betydligt snabbare än vi räknat med.
    Kan starkt rekommendera henne! Läs mer
    2018-06-19 Sabina H svarar Mattias L
    Hej Mattias, tack för ert förtroendet. Mycket tacksamt att samarbeta med er vid er villaförsäljning, ni ordnade allt exemplariskt inför fotograferingar och visningar.

Vad roligt att jag både fick vara delaktig vid både sälj och sedan köp. Allt gott!/ Sabina
  • Camilla J
    Camilla J skrev om Sabina Högling en del av Svensk Fastighetsförmedling Luleå
    Vilken fantastisk mäklare Sabina är! Kunnig, informativ och engagerad genom hela processen. Från det att hon klev in genom dörren vid första besöket och hela vägen in i mål.
    Trots att marknaden är lite segare än för tex 1 år sedan så lyckades hon ändå få lägenheten såld till ett högre pris än utropspriset! Jag kan bara säga tusen tack och varmt rekommendera Sabina till alla som funderar på vem de ska anlita som mäklare! Läs mer
    2018-06-20 Sabina H svarar Camilla J
    Tack snälla Camilla, det har varit superroligt att hjälpa till vid försäljningen av din lägenhet! Suveränt fixat inför fotografering och visningar. Tack för ett fint samarbete, nu letar jag för fullt efter en passade lägenhet åt er! :) Tack för förtroendet!
  • Tom Oiva Kristian L
    Tom Oiva Kristian L skrev om Petter Lindmark en del av Svensk Fastighetsförmedling Luleå
    Har köpt en villa utanför Luleå. Blev trevligt och kunnigt bemött av Petter. Återkommer gärna som säljare eller köpare av bostad till Svensk fastighets förmedling i Luleå Läs mer
  • Marcus L
    Marcus L skrev om Petter Lindmark en del av Svensk Fastighetsförmedling Luleå
    Sålde min lägenhet i Luleå med Petter. Toppenbra bemötande och återkoppling genom hela försäljningsprocessen!
    Rekommenderas varmt! Läs mer
  • Ove H
    Ove H skrev om Michael Leffler en del av Svensk Fastighetsförmedling Luleå
    Seriös, kunnig och informativ mäklare som effektivt sålde en bostadsrätt med gott resultat Läs mer
  • Niklas W
    Niklas W skrev om Daniel Larsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Luleå
    Mäklaren välkänd och betrodd sen tidigare. Bra bemötande. Läs mer
  • Annika H
    Annika H skrev om Daniel Larsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Luleå
    -Jag har sålt lgh 2 rok Stationsgatan 14 B Luleå.
    -Daniel Larsson var en mycket duktigt och kunnig mäklare jag kände förtroende för honom från första gången vi träffades.
    -Daniel informerade mig om hur det gått på visningarn och hur budgivnigen låg till. Mina förväntningar levde Daniel upp till med råge.
    Jag känner mig mycket nöjd med försäljningen och priset. Läs mer
  • Karin E
    Karin E skrev om Petter Lindmark en del av Svensk Fastighetsförmedling Luleå
    Mäklaren levde upp till alla de förväntningar som jag hade vid försäljning av lägenhet i centrala Luleå. Mäklaren har varit kontaktbar och haft en kontinuerlig uppföljning och levererat precis efter önskemål och varit vid stor hjälp under hela processen! Läs mer
  • Anders L
    Anders L skrev om Petter Lindmark en del av Svensk Fastighetsförmedling Luleå
    Sålt och köpt inom samma timme. Bra mäklat. Läs mer
  • Kenneth H
    Kenneth H skrev om Daniel Larsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Luleå
    Försäljning av en bostadsrätt.
    Mycket trevligt bemötande av Daniel som också drev på försäljningen så att vi kom till ett snabbt avslut och under tiden så fick vi också fortlöpande om vad som skedde, anbud, intresse vid visningar osv.

Helt nöjd! Läs mer
  • Jeanette B
    Jeanette B skrev om Petter Lindmark en del av Svensk Fastighetsförmedling Luleå
    Snabb återkoppling, ordnar bra både för köpare och säljare. Läs mer
  • Anna H
    Anna H skrev om Daniel Larsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Luleå
    Proffsig och förtroendeingivande. Han och Petter var lätta att ha kontakt med. Läs mer
  • Bill G
    Bill G skrev om Michael Leffler en del av Svensk Fastighetsförmedling Luleå
    Han är effektiv även om jag ibland upplevde att han tycktes ha lite för många "bollar i luften" Läs mer
    2018-04-13 Michael L svarar Bill G
    Hej Bill. Bra att Du upplevde att Du fick effektiv hjälp. Mvh Michaael
  • Ingegerd E
    Ingegerd E skrev om Sabina Högling en del av Svensk Fastighetsförmedling Luleå
    Jag har köpt en bostadsrätt och mäklaren var mycket proffsig. Hon förklarade allt mycket tydligt och klart, vad olika saker innebar. Läs mer
    2018-04-27 Sabina H svarar Ingegerd E
    Hej Ingegerd! Tack för din fina rekommendation. Det är trevligt att ha dig som köpare, hoppas det går bra med husförsäljningen i Kalix. Vi ses snart igen vid tillträdet. Mvh Sabina
  • Anna H
    Anna H skrev om Petter Lindmark en del av Svensk Fastighetsförmedling Luleå
    Ett gott intryck och bra bemötande då jag sålde min lägenhet. Överträffade mina förväntningar och jag är mycket nöjd efter avslutad affär. Läs mer
  • Maria E
    Maria E skrev om Petter Lindmark en del av Svensk Fastighetsförmedling Luleå
    Jag är jättenöjd med all hjälp och snabba återkopplingar, Petter är en engagerad och kunnig mäklare, kan vetkligen rekomendera honom som mäklare. Läs mer
  • Annika K
    Annika K skrev om Petter Lindmark en del av Svensk Fastighetsförmedling Luleå
    Sålt bostadsrätt
    Proffsig kunnig lyhörd trevlig det är vad Petter visat
    Vi blev rekommenderad Petter och det stämde att han kunde sitt jobb Läs mer
  • Per-Eric K
    Per-Eric K skrev om Petter Lindmark en del av Svensk Fastighetsförmedling Luleå
    Sålt bostadsrätt.
    Mäklaren över förväntan, allt fungerat perfekt, gått förtroende för mäklaren.
    Förväntningarna uppfyllda,mäklaren informerat och jobbat på ett proffsigt sätt, toppen.
    Allt till belåtenhet Läs mer
  • Martin L
    Martin L skrev om Daniel Larsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Luleå
    Bra service och återkoppling. Ödmjuk och realistisk. Läs mer
  • Ronja Therese Elisabeth S
    Ronja Therese Elisabeth S skrev om Petter Lindmark en del av Svensk Fastighetsförmedling Luleå
    Jag fick hjälp med att sälja en 2a på 52 kvm som låg centralt i Luleå. En ljus och trevlig lägenhet ombyggd 2006.

Jag bodde på annan ort än lägenheten då säljprocessen skedde så jag och Petter har enbart haft kontakt per mail och telefon, något som har fungerat jättebra. Papper har skickats brevledes för underskrift och allt har känts tryggt för mig som säljare under hela försäljningen.

Mina förväntningar var inte så höga på grund av bostadsmarknadens nedgång men Petter överträffade dem rejält! Jag gick med större vinst än jag trodde vilket var mycket glädjande.

Petter har gett mig insyn och kontroll i föräljningen trots att vi inte har haft kontakt mer än på telefon och mail. Jag har känt mig lyssnad på och jag har alltid fått snabba svar på mina frågor. Jag rekommenderar varmt att anlita Petter! Läs mer
  • Hans Adam H
    Hans Adam H skrev om Michael Leffler en del av Svensk Fastighetsförmedling Luleå
    Grymt nöjda, fick sålt snabbt i ett tufft säljläge! Kände oss trygga hela vägen, seriös och kunnig. Läs mer
    2018-03-22 Michael L svarar Hans Adam H
    Hej. Tack för berömmet. Kul att Ni känner Er nöjda. Mvh Michael
  • Hanna J
    Hanna J skrev om Sabina Högling en del av Svensk Fastighetsförmedling Luleå
    Jag är mycket nöjd som kund och tycker Sabina har gjort ett bra jobb som hjälpte mig att få min lägenhet såld. Hon är trevlig och kompetent och ger ett bra bemötande. Läs mer
    2018-03-16 Sabina H svarar Hanna J
    Hej Hanna, tack för din rekommendation. Det glädjer mig att du känner dig nöjd. Hoppas ni ska trivas i ert nya hus! Mvh Sabina
  • Nina F
    Nina F skrev om Sabina Högling en del av Svensk Fastighetsförmedling Luleå
    Sabina fick jobba på i ett lite mer tufft klimat men kom till ett rimligt avslut på försäljningen. Fint bemötande och vi är nöjda med försäljningen. Läs mer
    2018-03-15 Sabina H svarar Nina F
    Hej Nina! Tack för att du tog dig tid att lämna en rekommendation. Riktigt bra jobbat med allt fix inför fotograferingar och visningar. Härligt att ni känner er nöjda. Allt gott! Mvh Sabina
  • Rickard H
    Rickard H skrev om Daniel Larsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Luleå
    Kan inget annat än säga, Mycket Bra! Läs mer
  • Erika C
    Erika C skrev om Michael Leffler en del av Svensk Fastighetsförmedling Luleå
    Professionell och saklig, rak kommunikation och kompetent. Inga problem är omöjliga de går att lösa. Läs mer
    2018-03-08 Michael L svarar Erika C
    Hej Erika. Tack för berömmet. Mvh Michael
  • Sigrid S
    Sigrid S skrev om Sandra Kluwetasch en del av Svensk Fastighetsförmedling Luleå
    Sandra är en kunnig och erfaren mäklare! Hon höll långsiktigt och uthålligt i visningar och var mån om kundkontakter. Läs mer
    2018-03-13 Sandra K svarar Sigrid S
    Tack Sigrid för en fin rekommendation! Mvh, Sandra
  • Sonja S
    Sonja S skrev om Sandra Kluwetasch en del av Svensk Fastighetsförmedling Luleå
    Vi är mycket nöjda med din inf.till oss.lugnt klart .tydlig förklaring o saklig.
    Lätt att få kontakt för frågor som uppstår särskild när man står inför en stor affär som denna.
    MVH
    Sojnja Ove Skoog Läs mer
    2018-03-13 Sandra K svarar Sonja S
    Tack Sonja och Ove för väldigt värmande ord! Hoppas att ni kommer att trivas bra i lägenheten! Mvh, Sandra
  • Maud S
    Maud S skrev om Sandra Kluwetasch en del av Svensk Fastighetsförmedling Luleå
    Sandra har skött sitt uppdrag på ett med bravur. Hon är lugn trevlig och uppmärksam mot köpare och säljare, hon försöker alltid att vara oss till lagts inget är till besvär. Jag kan varmt rekommendera henne för vidare tjänster. Läs mer
    2018-03-13 Sandra K svarar Maud S
    Tack Maud för dina fina ord! Mvh, Sandra
  • Johan L
    Johan L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Luleå
    Bra slutpris - vilket är viktigast av allt! Daniel L gör ett bra jobb och är kunnig inom gebitet. Läs mer
  • Åsa S
    Åsa S skrev om Sandra Kluwetasch en del av Svensk Fastighetsförmedling Luleå
    Sandra är väldigt kunnig och hon får en att känna sig trygg. Hon är alltid vänlig och tar sig tid med alla frågor. Läs mer
    2018-03-01 Sandra K svarar Åsa S
    Tack så mycket Åsa för en fin rekommendation! Och tack till både dig och Dan för ett mycket gott samarbete! Mvh, Sandra
  • Simon Per Erik L
    Simon Per Erik L skrev om Petter Lindmark en del av Svensk Fastighetsförmedling Luleå
    Strålande bemötande. Peppig under tiden.
    Mycket bra! Läs mer
  • Ann-Louice L
    Ann-Louice L skrev om Petter Lindmark en del av Svensk Fastighetsförmedling Luleå
    Lugn, lätt att prata med, förklarar väldigt bra, väldigt snäll person. Petter gjorde genomgången av mitt kontraktskrivande otroligt lätt. Man känner verkligen att man är i trygga händer. Läs mer
  • Ulf N
    Ulf N skrev om Daniel Larsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Luleå
    Vi kan rekommendera Daniel Larsson och hans assisterande mäklare Sabina Höglin. vi valde dem som mäklare efter att ha utvärderat fyra mäklare i Luleå. Värdefullt att de var två av olika ålder/man och kvinna mm som då kan möta olika intresserade. Proffsigt hanterande av hela processen och enkla och tydliga anvisningar om vad vi kunde göra och medverka i. Enkla kontaktvägar och bra presentation av vårt hus! Bra hanterad anbudsgivning höjning av priset med ca 500 000 kr! Läs mer
  • Doris M
    Doris M skrev om Michael Leffler en del av Svensk Fastighetsförmedling Luleå
    Bra bemötande och seriös. Michael skötte detta "klockrent" så jag/vi är en mycket nöjd kund. Läs mer
    2018-02-01 Michael L svarar Doris M
    Hej. Kul att Du/ Ni är nöjda. Mvh Michael
  • Staffan C
    Staffan C skrev om Daniel Larsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Luleå
    Trevligt bemötande, proffsig och kunnig, vilket ingav förtroende. Lätt att kommunicera med och gav råd och synpunkter kring försäljningen. Visade på stort engagemang som var viktigt med tanke på att husförsäljning inte är vardagssyssla för oss säljare. Läs mer
    2018-02-01 Daniel L svarar Staffan C
    Stort tack för vänliga ord och mycket gott samarbete. Daniel
  • Simon S
    Simon S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Luleå
    Seriös. Tydligt och proffsigt bemötande. Lade ner mycket tid och engagemang hela vägen till påskrivet kontrakt. Fick oss som köpare att känna oss trygga och omhändertagna genom hela processen. Fem av fem möjliga! Läs mer
  • Lars-Åke A
    Lars-Åke A skrev om Sandra Kluwetasch en del av Svensk Fastighetsförmedling Luleå
    Upplever Sandra som professionell, lyhörd och inte minst mycket trevlig att göra affärer med. Läs mer
    2018-03-01 Sandra K svarar Lars-Åke A
    Tack Lars-Åke för dem fina orden och att jag fick förtroendet att sälja er bostadsrätt. Det var väldigt trevligt att göra affärer med dig och Viktor också! Mvh, Sandra
  • Karin A
    Karin A skrev om Michael Leffler en del av Svensk Fastighetsförmedling Luleå
    Seriös, lyhörd, pålitlig, arbetsam, kunnig, kommer till avslut. Läs mer
    2018-01-22 Michael L svarar Karin A
    Hej. Tack för det fina omdömet. Affären tog lite tid, men resultatet blev ju bra. Mvh Michael
  • Mikael A
    Mikael A skrev om Sabina Högling en del av Svensk Fastighetsförmedling Luleå
    Professionell mäklare som jag fick stort förtroende för. Skötte försäljningen på ett mycket bra sätt. Läs mer
    2018-01-05 Sabina H svarar Mikael A
    Hej Mikael, tack för din rekommendation! Det är jätte viktigt för mig att mina kunder känner förtroende för mig, det gör mig glad att läsa att du fick det. Det blev ett bra avslut på året att få avsluta en framgångsrik försäljning av din lägenhet, dessutom dagen innan julafton. :) Vi hörs snart igen, ha det gott! Mvh Sabina
  • Louise M
    Louise M skrev om Sabina Högling en del av Svensk Fastighetsförmedling Luleå
    Mycket bra, noggrann och seriös. Snabb till återkoppling. Läs mer
    2017-12-19 Sabina H svarar Louise M
    Tack Louise för din rekommendation! Vad härligt att ni äntligen hittade ett hus för er. :) Jag tror att det kommer bli superbra! God jul och gott nytt år till dig, Markus och barnen. Mvh Sabina
  • Emma Kristina N
    Emma Kristina N skrev om Petter Lindmark en del av Svensk Fastighetsförmedling Luleå
    Vänlig, korrekt, bra på att hantera o bemöta förväntningar på själva försäljningen. Väl utfört arbete. Läs mer
  • Andreas W
    Andreas W skrev om Michael Leffler en del av Svensk Fastighetsförmedling Luleå
    Proffsigt och bra service! Kan varmt rekommendera michael Leffler

Mvh Andreas Läs mer
    2017-12-14 Michael L svarar Andreas W
    Tack för Ditt fina omdöme. Mvh Michael
  • märta i
    märta i skrev om Sabina Högling en del av Svensk Fastighetsförmedling Luleå
    Sabina är den perfekta mäklaren. Hon har ett mycket stort kunnande, ger snabb återkoppling, är jätte engagerad från start till mål. Hon har dessutom en mycket hög trovärdighet och social kompetens. Vid vår nästa bostadsaffär skulle vi utan tvekan anlita Sabina som mäklare.

Enligt det gamla betygssystemet får hon betyget A+++++. Kort sagt - Sabina är ett fullblodsproffs.

Vi lämnar med nöje våra allra bästa rekommendationer.

Märta och Gunnar Läs mer
    2017-12-15 Sabina H svarar märta i
    Tack snälla Märta och Gunnar, det har varit ett nöje för mig att hjälpa till vid försäljningen av er lägenhet. En av Luleås bästa utsikter!

Jag tar med mig era fina ord och är tacksam för det förtroende ni gett mig. Önskar er allt gott och hoppas ni ska trivas bra i Göteborg. Tack för allt. Mvh Sabina
    Sabina H, märta i gillar detta
  • Ulla A
    Ulla A skrev om Sandra Kluwetasch en del av Svensk Fastighetsförmedling Luleå
    Sandra är en lyhörd, saklig och tydlig mäklare som visar sin kompetens och kunnande i uppdraget.
    hon inger förtroenden på ett positivt och trevligt sätt i bemötande. Läs mer
    2018-03-01 Sandra K svarar Ulla A
    Vilken fin rekommendation, den blev jag oerhört glad för! Tack för ett väldigt bra samarbete! Mvh, Sandra
  • Sigrid N
    Sigrid N skrev om Sandra Kluwetasch en del av Svensk Fastighetsförmedling Luleå
    Jag har fått ett mycket engagerat och professionellt bemötande. Om jag kommer att behöva mer hjälp av en mäklare kommer jag att vända mig till Sandra K Läs mer
    2018-03-01 Sandra K svarar Sigrid N
    Tack Sigrid för mycket värmande och fina ord! Vi syns snart igen! Mvh, Sandra