Svensk Fastighetsförmedling Luleå

Kungsgatan 28, 972 31 Luleå — Visa karta

Välkommen till Svensk Fastighetsförmedling Luleå!

Letar du mäklare här i Luleå? Vi på Svensk Fastighetsförmedling har koll på läget här i norr. Vi vet exakt var du ska bo för att ha de bästa skolorna, kommunikationerna och möjligheterna häromkring.

Oavsett om du är ute efter en villa, ett radhus eller kanske ett litet fritidshus mitt ute i de lugna norrlandsskogarna kan våra mäklare här på kontoret garanterat hjälpa dig. Vi kan branschen och bostadsmarknaden till punkt och pricka. Kontakta oss så hjälper vi dig till det bästa boendet!

Läs vad 430 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Luleå

• 2019-10-19

Karin H skrev om Emma Holm en del av Svensk Fastighetsförmedling Luleå
    Emma Holm på Svenska fastighetsförnedling i Luleå hjälpte oss att sälja vår villa i Gammelstad. Vi är MYCKET nöjda med vårt samarbete med Emma! Hon är proffsig, trevlig och mycket smidig att ha att göra med. Hon var dessutom hjälpsam utöver vad jag förväntade mig, något som var toppen då jag inte bor i Luleå själv.
    Jag kan rekommendera Emma starkt! Läs mer
  • 2019-10-13

PERNILLA R skrev om Emma Holm en del av Svensk Fastighetsförmedling Luleå
    Emma sålde min lägenhet och är mycket nöjd! Lyhörd, engagerad, kunnig & tillgänglig. Det kändes tryggt genom hela försäljningen.
    Duktig och professionell mäklare som jag varmt rekommenderar! Läs mer
  • 2019-10-10

Eva A skrev om Taina Helme en del av Svensk Fastighetsförmedling Luleå
    Har bara goda erfarenheter av Taina en jättetrevlig mäklare som lyssnar och gör sitt allra bästa för kunden. Läs mer
    2019-10-11 Taina H svarar Eva A
    Vad glad jag blir över att ha fått hjälpa dig i denna affär och att höra att du är nöjd! Jag hoppas att du ska trivas i din nya bostad.
    Tack för att du tog dig tid att skriva en rekommendation!
  • 2019-10-09

Hillevi P skrev om Daniel Larsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Luleå
    Som köpare fick jag ett tryggt och stabilt intryck. Raka och ärliga svar på frågor. Läs mer
  • 2019-10-09

Anna S skrev om Sabina Högling en del av Svensk Fastighetsförmedling Luleå
    sålt bostad
    mycket bra bemötande
    förväntningarna blev införlivade

Lite sämre var överlämningen till hennes arbetskollega när hon gick på semester. Läs mer
    2019-10-12 Sabina H svarar Anna S
    Tack Anna för din rekommendation och feedback! Hoppas allt är fint med dig. Med vänlig hälsning, Sabina
  • Rosmarie Ö

2019-10-08

Rosmarie Ö skrev om Andreas Aspholme en del av Svensk Fastighetsförmedling Luleå
    Sålt en etta i centrala Luleå. Fint mycket bra hjälp, proffesionellt och snabbt bemötande. Alltid positiv attityd och trevlig. Läs mer
  • 2019-10-08

Bo Greger H skrev om Taina Helme en del av Svensk Fastighetsförmedling Luleå
    Sålt mitt hus.

En bra och öppen dialog. Läs mer
    2019-10-08 Taina H svarar Bo Greger H
    Tack för din rekommendation, Greger! Vi hade ett bra samarbete och jag ser fram emot att hjälpa er i överlämnandet av huset.
    Önskar dig allt gott!
  • 2019-10-08

Mats S skrev om Andreas Aspholme en del av Svensk Fastighetsförmedling Luleå
    Köpt och sålt bostadsrätt
    Trevligt och korrekt bemötande
    Raka och klara besked vid budgivningarna både vid köp och sälj
    Ska sälja ytterligare en bostad inom ett par år, kontaktar nog samma mäklare igen. Läs mer
  • 2019-10-07

Inger L skrev om Taina Helme en del av Svensk Fastighetsförmedling Luleå
    Jag blev bemött bra. Sålt ett radhus. Förutsätter att kontakten inte är riktigt klar förrän hon även hjälpt mig med deklarationen Läs mer
    2019-10-08 Taina H svarar Inger L
    Tack för ditt fina omdöme, Inger! Vi kommer ha kontakt inför tillträdet och sedan även med deklarationen som jag gärna hjälper till med.
    Vi hörs av när det närmar sig.
  • 2019-10-02

Denis P skrev om Daniel Johansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Luleå
    Vi har köpt ett hus. Mäklaren är professionell och redo att svara på frågor. Läs mer
    2019-10-03 Daniel J svarar Denis P
    Tackar för den fina rekommendationen, hoppas att ni trivs i ert nya hus
  • 2019-10-02

Margaretha B skrev om Andreas Aspholme en del av Svensk Fastighetsförmedling Luleå
    Köpt en bostadsrätt via Andreas. Kunnig mäklare som skötte hela försäljningen på ett mycket bra och seriöst sätt. Läs mer
    2019-10-02 Andreas A svarar Margaretha B
    Tack Margaretha för din fina rekommendation. Hoppas att ni trivs i lägenheten.

Åsa Å skrev om Taina Helme en del av Svensk Fastighetsförmedling Luleå
    Proffsig trevlig hjälpsam kan varmt rekommendera Taina Läs mer
    2019-10-03 Taina H svarar Åsa Å
    Hej Åsa,
    Vilken fin rekommendation. Stort tack för att du tagit dig tid att skriva ett omdöme!
    Önskar dig allt gott. Vänliga hälsningar, Taina

Kenth J skrev om Andreas Aspholme en del av Svensk Fastighetsförmedling Luleå
    Köpt lgh. Trevlig och saklig. Mycket bra mäklare som tar han om kunden, Läs mer
    2019-10-02 Andreas A svarar Kenth J
    Stort tack för att du tog dig tid att lämna din rekommendation.

Evelina L skrev om Sabina Högling en del av Svensk Fastighetsförmedling Luleå
    Kändes ibland att jag som köpare hade bättre koll på väsentliga saker gällande huset. Hon kändes inte helt påläst.

När vi bad om att få garantier /kvitton på utförda arbeten av säljarna innan vi slog till så fick mäklaren oss att känna oss "jobbiga". Läs mer
    2019-10-02 Sabina H svarar Evelina L
    Hej Evelina, tack för att du tog dig tid att lämna en reco!
    Jag hoppas ni trivs bra i huset nu när ni hunnit bo där några månader.
    Ni ska absolut inte behöva känna er jobbiga. Jag har stor respekt för att man är nervös och behöver lite mer tid på sig vid sitt första husköp. Jag försökte tillgodose era behov och önskemål så gott det gick, tex med träffen i huset på kvällen, jag ger gärna mina kunder den tid som behövs. Gällande dokumentationen så var det svårt att få fram allt och det tog längre tid än vad säljaren räknade med. Jag hoppas ni känner er ok med det nu i efterhand. Önskar er allt gott. Med vänlig hälsning, Sabina Högling, Svensk Fastighetsförmedling Sabina

Malin L skrev om Daniel Johansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Luleå
    Köpt en två i luleå.
    Bra förutom att han blandade ihop mig med en annan och ringde inte mig när det gällde budgivning osv.
    Han hade kunnat hålla lite bättre koll. Läs mer
    2019-10-02 Daniel J svarar Malin L
    Tackar för din feedback. Hoppas du trivs i din nya bostad.
  • Zandra H

2019-10-01

Zandra H skrev om Andreas Aspholme en del av Svensk Fastighetsförmedling Luleå
    Han gör det lilla extra och han är en trevlig, vettig person! Läs mer
    2019-10-02 Andreas A svarar Zandra H
    Tack Zandra för fina ord och ett bra samarbete.

Jan Eric E skrev om Taina Helme en del av Svensk Fastighetsförmedling Luleå
    Bostadsrätt , snabb enkel affär. Fick ett bra bemötande och svar på alla frågor.Kunnig. Läs mer
    2019-10-03 Taina H svarar Jan Eric E
    Stort tack för din rekommendation och din återkoppling, jag är glad att ha fått hjälpa dig i bostadsaffären och hoppas att renoveringen av lägenheten gått smidigt.

Linn J skrev om Emma Holm en del av Svensk Fastighetsförmedling Luleå
    Köpt en lägenhet i Luleå.
    Blev väl bemött av mäklaren som var trevlig och svarade på alla våra frågor. Läs mer

Gunvor Ö skrev om Taina Helme en del av Svensk Fastighetsförmedling Luleå
    Affären gick smidigt. Enda kommentaren är väl att utgångspriset 695' låg långt ifrån försäljningspriset 470'. Annars är vi väldigt nöjda. Läs mer
    2019-10-03 Taina H svarar Gunvor Ö
    Hej Gunvor, tack för att du tog dig tid att skriva en rekommendation. Din återkoppling är värdefull för mig!
    Jag tyckte det var jättekul att få ert förtroende och få samarbeta med er i er bostadsaffär.
    Önskar er allt gott!
  • Willy A

2019-10-01

Willy A skrev om Sabina Högling en del av Svensk Fastighetsförmedling Luleå
    Sålde en lägenhet via Sabina Högling som jag anlitade efter en arbetskamrat rekommenderade henne och hon levde upp till mina förväntningar på en bra mäklare som förklarade allt smidigt och bra. Läs mer
    2019-10-01 Sabina H svarar Willy A
    Tack för din rekommendation Willy! mvh Sabina

Mikael A skrev om Petter Lindmark en del av Svensk Fastighetsförmedling Luleå
    Jag kontaktade Petter Lindmark på Svensk fastighetsförmedling i Luleå för att sälja min bostadsrätt på burströmskan. Det var min livs första bostadsaffär där en mäklare var inblandad. Jag var ganska reserverad och osäker inför min första kontakt med en mäklare då man via bekanta & massmedia hört både ris&ros om deras erfarenheter av olika mäklare. Från första stund fick jag stort förtroende för Petter som var otroligt professionell i sin yrkesroll. Jag kände att Petter la väldigt stort engagemang för att göra mig införstådd i hela proceduren & väldigt lyhörd för att tillmötesgå mina önskemål, samt presentera tillvägagångsätt som skulle ge maximal utdelning åt mig som säljare. Petter var väldigt driven & tack vare hans hårda jobb så resulterade min försäljning en betydligt större vinst än vad jag trodde var möjligt. Om min uppfattning av fastighetsmäklare var lite skeptisk före vårt möte, så är jag otroligt positiv efter att ha anlitat Petter. Skulle jag genomföra ytterligare en bostadsaffär i framtiden så kommer Petter Lindmark på Svensk Fastighetsförmedling i Luleå alltid vara mitt förstaval av mäklare. Läs mer

Elisabet L skrev om Sabina Högling en del av Svensk Fastighetsförmedling Luleå
    Sålt en bostadsrättstrea inne i Luleå. Jag blev vänligt och proffsigt bemött av mäklaren från första början.
    Jag hade förväntningar på bra annons och bilder och dessa blev ok. Jag hade också förväntningar på en tydlig process och den blev inte riktigt tydlig för mig. Jag hade också förväntningar på öppen budgivning och det blev ingen budgivning på det sättet.Det skedde en budgivning utan insyn utifrån och jag visste inte om jag skulle tycka det var bra eller dåligt och till och med om det var helt legalt (vilket jag utgår ifrån att det var). Jag gillade inte förfarandet och tror inte det var det bästa för min försäljning. Själva slutprocessen sköttes väl även om jag inte har sett det absoluta slutet än med inlämnad skatteberäkning etc. Sammanfattningsvis tyckte jag det mesta var bra utom processen med budgivningen. Kunde också önskat mig ett tydligare engagemang från mäklaren. Läs mer
    2019-10-01 Sabina H svarar Elisabet L
    Tack för att du tog dig tid att dela med dig av din upplevelse, din feedback är värdefull för mig. Jag uppskattar förtroendet du gav mig, för styling och fotografering anlitade vi Luleås främsta, men givetvis kan det alltid bli bättre.
    De senaste cirka 10 åren har vi näst intill kunnat ta budgivningar för givet, numer ser det inte ut så och vi har mer och mer fått vänja oss vid ett annat marknadsläge. Vi mäklare får ständigt anpassa vårt arbetssätt efter rådande förutsättningar. Med hänsyn till aktuell prisstatistik bedömer jag att vi hamnade rätt i slutpris för din lägenhet. Jag har stor respekt för dina förväntningar som säljare och gör alltid allt vad jag kan för att både säljare och köpare i slutändan ska vara nöjda. Jag är övertygad om att vi gjorde allt vi kunde för just din försäljning och givetvis är allt hanterat legalt. Jag personligen är inte nöjd med att du inte är nöjd till fullo, det tar jag med mig. Skatteberäkningen är mailad för några månader sedan, jag provar skicka den igen. Önskar dig allt gott. mvh Sabina

Mikael A skrev om Emma Holm en del av Svensk Fastighetsförmedling Luleå
    Har köpt en bostad i Sunderbyn där Emma Holm agerade säljare. Mina förväntningar var att jag hade en ganska komplicerad resa framför mig då detta var mitt livs första fastighetsköp. Emma var väldigt skicklig i sin yrkesroll & gjorde allt för att göra en för mig invecklad procedurer väldigt enkel & lättförstådd. Stort plus för Emmas engagemang och att hon gjorde sig tillgänglig både på & utanför kontorstid för att kunna svara på och vägleda mig genom vägen till att bli husägare. Min sammanfattning är att om jag genomför ytterligare ett fastighetsköp i framtiden så kommer jag absolut att vända mig till Emma på Svensk Fastighetsförmedling i Luleå. Läs mer

Andreas S skrev om Taina Helme en del av Svensk Fastighetsförmedling Luleå
    Vi köpte en lägenhet på 75kvm på Kronan. Tyckte vi fick ett mycket bra bemötande och hjälp med de frågor och funderingar vi hade. Taina var bra på att informera om vad som skulle hända och hur allt skulle gå till.
    Sammanfattat är vi väldigt nöjda! Läs mer
    2019-10-02 Taina H svarar Andreas S
    Hej Andreas, tack för de fina orden! Jag jobbar hårt för att det ska kännas så tryggt som möjligt för alla parter och det känns bra att ni är nöjda! Allt gott!

Erik F skrev om Petter Lindmark en del av Svensk Fastighetsförmedling Luleå
    Petter är väldigt serviceminded och är lätt att ha och göra med. Lyssnar på ens önskemål, är tillmötesgående och vill att alla parter efter en lyckad affär skall känna sig som vinnare. En toppenmäklare, helt enkelt. Läs mer

Henrik M skrev om Andreas Aspholme en del av Svensk Fastighetsförmedling Luleå
    Andreas gav ett bra intryck och skötte allt seriöst Läs mer
    2019-10-02 Andreas A svarar Henrik M
    Tack Henrik för att du tog dig tid att lämna rekommendation och hoppas du trivs i din nya bostad.

Nelly L skrev om Taina Helme en del av Svensk Fastighetsförmedling Luleå
    Jag har köpt en bostadsrätt och blev väldigt väl bemött av mäklaren. Taina levde väl upp till mina förväntningar och jag kände mig väldigt trygg genom hela köpet av min första bostad. Läs mer
    2019-10-01 Taina H svarar Nelly L
    Hej Nelly,
    Tack för att du tog dig tid att skriva rekommendationen! Kul att ha fått hjälpa till med köpet av din första bostad och jag hoppas att du kommer trivas.
  • 2019-10-01

Carl-Johan C skrev om Sabina Högling en del av Svensk Fastighetsförmedling Luleå
    Det gick bra och smidigt. Mäklaren var bra påläst och hade ett glatt och trevligt bemötande. Läs mer
    2019-10-01 Sabina H svarar Carl-Johan C
    Tack för din rekommendation Carl-Johan! mvh Sabina

Josefine M skrev om Taina Helme en del av Svensk Fastighetsförmedling Luleå
    Proffsigt och personligt bemötande vid försäljning av lägenhet. Läs mer
    2019-10-01 Taina H svarar Josefine M
    Tack för din rekommendation, Josefine! Det känns bra att ha fått ditt förtroende och att du är nöjd med försäljningen.

Lovisa L skrev om Sabina Högling en del av Svensk Fastighetsförmedling Luleå
    Jag har köpt en 3 rums lägenhet.
    Sabina bemötte mig på ett väldigt proffisionellt sätt. Har tidigare träffat mäklare som talat nedlåtande och inte tagit mig som en intressent för att jag var yngre än de flesta andra på visningar etc. Detta var något jag aldrig upplevde med Sabina utan hon tog mina frågor seriöst och behandlade mig på samma sätt som vilken annan intressent som helst. Sabina överträffade alla mina förväntningar som mäklare och skulle jag i framtiden sälja så skulle jag definitivt kontakta Sabina igen. Läs mer
    2019-10-01 Sabina H svarar Lovisa L
    Stort tack för din reco Lovisa! Hoppas du trivs i lägenheten. mvh Sabina

Mariana N skrev om Sabina Högling en del av Svensk Fastighetsförmedling Luleå
    Väldigt tillmötesgående, eftersom vi hade en del strul både vid köp och sälj var hon fantastisk. Läs mer
    2019-10-01 Sabina H svarar Mariana N
    Tack för förtroendet Mariana! Det är precis det jag som mäklare är till för, att göra det enkelt för er när det ibland strular. Glad att ni känner er nöjda. Allt gott. :)

Jenny L skrev om Andreas Aspholme en del av Svensk Fastighetsförmedling Luleå
    Köpt en lägenhet, och jag blev väldigt bra bemött av mäklaren. Det var mitt första egna köp av lägenhet, och det kändes väldigt tryggt med Andreas som kunde svara på alla frågor jag hade och gav all annan info jag behövde. Läs mer
    2019-10-02 Andreas A svarar Jenny L
    Tack Jenny för ditt fina omdöme. Hoppas du kommer trivas i här i Luleå och lycka till med studierna.

Med vänlig hälsning
    Andreas

Claes B skrev om Daniel Larsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Luleå
    Utmärkt bemötande en toppenmäklare. Läs mer
    2019-10-01 Daniel L svarar Claes B
    Tack Claes för fina ord och ett gott samarbete.

Lisen S skrev om Daniel Larsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Luleå
    Sålt fritidshus-åretrunt bostad
    Bra bemött, vi ville ha en snabb visning och försäljning och
    det blev så som vi önskade Läs mer
    2019-10-01 Daniel L svarar Lisen S
    Lisen, stort tack för din återkoppling gällande försäljningen av ditt fina hus. / Daniel

Niklas B skrev om Daniel Larsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Luleå
    Sålt, alltid enormt proffsig. Ordning och reda, återkopplar och ger stort förtroende Läs mer
    2019-10-01 Daniel L svarar Niklas B
    Tack för rekommendationen! Kul att du är nöjd med mitt arbete i samband med köpet.

Ulf L skrev om Taina Helme en del av Svensk Fastighetsförmedling Luleå
    Lgh, bra service inkl snabba svar. Trevligt bemötande. Inget som vi saknade. Läs mer
    2019-09-30 Taina H svarar Ulf L
    Tack, Ulf, för att du tog dig tid att skriva en recension om mitt arbete. Skönt att höra att ni är nöjda.

Nina W skrev om Daniel Larsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Luleå
    Har inte köpt eller sålt av honom. Endast varit på visning. Läs mer
    2019-09-30 Daniel L svarar Nina W
    Hej Nina! Tack för att du har tagit dig tid och lämnat omdöme om visningen. Mvh Daniel L

Markus F skrev om Andreas Aspholme en del av Svensk Fastighetsförmedling Luleå
    Mycket trevlig bemött och ärlig
    Alltid funnits till hjälp av frågor och funderingar. Allt har tjänst tryckt och roligt Läs mer
    2019-10-02 Andreas A svarar Markus F
    Tack Markus för ditt omdöme, och tack för förtroendet att få förmedla din lägenhet.

Med vänlig hälsning
    Andreas

Frida J skrev om Taina Helme en del av Svensk Fastighetsförmedling Luleå
    Mäklaren gav flera gånger fel information vid objektbeskrivning och köpegången. För oss kändes det som att hon mest var intresserad av att få till ett snabbt köp då vi snabbt fick information om att det inte fanns tid att anlita egen besiktningsman. När kontraktet väl var skrivet var det helt plötsligt ingen brådska med något alls. När det blev problem med köpet, vilket låg på säljare och/eller mäklare, fick vi fel information och blev lovade att det inte skulle bli något problem med tillträdet. Det blev det... Läs mer
    2019-09-30 Taina H svarar Frida J
    Hej Frida!
    Jag jobbar hårt för att köpare, säljare och visningsgäster ska vara nöjda, vilket är mycket viktigt för mig. Denna förmedling var speciell på många sätt och jag har lärt mig mycket av den. Tack för att du tog dig att skriva om detta, din feedback är värdefull.

Daniel S skrev om Daniel Larsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Luleå
    Förtroendeingivande, kompetent och proffsig!
    Vi ger Daniel Larsson våra varmaste rekommendationer. Läs mer
    2019-09-30 Daniel L svarar Daniel S
    Tack Daniel för fina ord och ett gott samarbete!

Lisa K skrev om Daniel Larsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Luleå
    Jag har köpt ett hus. Väl bemött både via mail och telefon. Läs mer
    2019-09-30 Daniel L svarar Lisa K
    Tack Lisa för din rekommendation! Mvh Daniel L

Martin D skrev om Taina Helme en del av Svensk Fastighetsförmedling Luleå
    Köpt villa i Gammelstad. Taina är en mycket trevlig mäklare som tar sig tid och ger väldigt bra info och uppdateringar. Allt kändes kanonbra genom hela processen. Rekommenderas varmt! :) Läs mer
    2019-09-30 Taina H svarar Martin D
    Hej Martin,
    Tack för din rekommendation, det känns bra att ha ert förtroende och att ni är nöjda! Extra kul att ha fått hjälpa hemvändare till sitt drömboende :)

Lennart N skrev om Daniel Larsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Luleå
    Daniel har varit lugn och saklig i processen att sälja vårt hus Läs mer
    2019-10-02 Daniel L svarar Lennart N
    Tack Lennart för förtroendet att hjälpa till med försäljning av ert fantastiska hus.
  • Britt-Marie E

2019-09-29

Britt-Marie E skrev om Daniel Larsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Luleå
    Trevligt bemötande vid försäljning av centralt belägen bostadsrätt, 4-rummare. Alltid svarat vid kontakt. Kanske lovade lite för mycket, annars hade det blivit full pott. Läs mer
    2019-10-02 Daniel L svarar Britt-Marie E
    Tack för förtroendet med försäljningen av er fina lägenhet. Härligt, centralt, läge och mycket trevliga säljare!

Sofie N skrev om Petter Lindmark en del av Svensk Fastighetsförmedling Luleå
    Vi sålde vår bostadsrätt med hjälp av Petter. Vi är mycket nöjda med både det slutpris vi fick och samarbetet under försäljningsprocessen. Kan varmt rekommendera Petter. Läs mer

Jan Ö skrev om Petter Lindmark en del av Svensk Fastighetsförmedling Luleå
    Köpt ett radhus. Petter välkomnade oss till visningen på ett mycket bra sätt. Har kunnat ringa och sms:a honom om frågor som vi haft. Han är en kunnig och trevlig mäklare. Att han är gammal Sunderbybo gör imte saken sämre. Läs mer

Fredrik D skrev om Sabina Högling en del av Svensk Fastighetsförmedling Luleå
    Köp av bostadsrätt.
    Sabina hanterade alla mina frågor och liknande snabbt och professionellt, samt hjälpte mig att komma till ett snabbt avslut med säljaren precis enligt min önskan. Läs mer
    2019-10-01 Sabina H svarar Fredrik D
    Stort tack för din rekommendation Fredrik! Det glädjer mig att läsa om din positiva upplevelse, det är viktigt för mig att både köpare och säljare upplever en bra process. mvh Sabina

Ulrika J skrev om Petter Lindmark en del av Svensk Fastighetsförmedling Luleå
    Jag har köpt en bostadsrätt via honom.
    Trevlig och saklig mäklare som gav mig tid att titta på objektet i lugn och ro och har förmågan att förklara detaljer kring köp lugnt och pedagogiskt. Gav mig ett gott intryck! Läs mer

Isabelle L skrev om Taina Helme en del av Svensk Fastighetsförmedling Luleå
    Vi köpte en lägenhet där Taina var mäklare. Vi upplevde henne som väldigt hjälpsam och lättillgänglig. Hon gav oss svar och var väldigt stöttande under hela processen. Läs mer
    2019-09-30 Taina H svarar Isabelle L
    Tack för din rekommendation Isabelle, vad kul att ni är nöjda med mig. Jag hoppas att ni trivs bra i Luleå och er fina lägenhet.

Sven-Erik L skrev om Daniel Larsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Luleå
    Sålt fritidshus, mäklaren Daniel Larsson gjorde ett utmärkt jobb i ett period då fritidshus är rätt svår sålda , men med tålamod, kunnande och hårt arbete lyckades han med att förmedla fastigheten till ett ok pris Läs mer
    2019-10-02 Daniel L svarar Sven-Erik L
    Tack för mycket gott samarbete. Kul att jobba med er.

Kungsgatan 28, 972 31 Luleå