Alla kategorier Mäklare Norrbotten Luleå Svensk Fastighetsförmedling Svensk Fastighetsförmedling Luleå

Svensk Fastighetsförmedling Luleå

Kungsgatan 28, 972 31 Luleå — Visa karta

Välkommen till Svensk Fastighetsförmedling Luleå!

Letar du mäklare här i Luleå? Vi på Svensk Fastighetsförmedling har koll på läget här i norr. Vi vet exakt var du ska bo för att ha de bästa skolorna, kommunikationerna och möjligheterna häromkring.

Oavsett om du är ute efter en villa, ett radhus eller kanske ett litet fritidshus mitt ute i de lugna norrlandsskogarna kan våra mäklare här på kontoret garanterat hjälpa dig. Vi kan branschen och bostadsmarknaden till punkt och pricka. Kontakta oss så hjälper vi dig till det bästa boendet!

Läs vad 320 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Luleå

• Gunnar J

2019-03-18

Gunnar J skrev om Sabina Högling en del av Svensk Fastighetsförmedling Luleå
    Har sålt ett kedjehus. Bemötandet var saklig och bestämd.
    Förväntningen var ett hyfsat pris under rådande omständigheter
    Priset blev över förväntan, tack vare hennes kunnande.

Mycket nöjd Läs mer
    2019-03-18 Sabina H svarar Gunnar J
    Tack för din rekommendation Gunnar! Det har varit trevligt att samarbeta med er, ni har gjort det mycket bra inför fotografering, visningar m.m. Och stort tack för det goda fikat i torsdags. Jag är glad att ni känner er nöjd, vi hörs av snart igen. Allt gott. Mvh Sabina
  • 2019-03-16

Pär O skrev om Emma Holm en del av Svensk Fastighetsförmedling Luleå
    Professionellt bemötande som lett en genom hela processen. Läs mer
  • Christoffer F

2019-03-15

Christoffer F skrev om Emma Holm en del av Svensk Fastighetsförmedling Luleå
    Björkgatan 9
    Jätte bra mäklare.
    Allting har gått snabbt och smärtfritt.
    Lite dyrt, men väl värt. Läs mer
  • 2019-03-11

Nathalie Z skrev om Taina Helme en del av Svensk Fastighetsförmedling Luleå
    Sålt en lägenhet i centrum. Otroligt genuin och driven mäklare. Hon har fått oss att känna oss väldigt trygga i hela försäljningsprocessen. Kan varmt rekommendera Taina vidare till alla! Läs mer
    2019-03-12 Taina H svarar Nathalie Z
    Varmt tack för rekommendationen och förtroendet att hjälpa till med försäljningen av er otroligt fina lägenhet. Det har varit ett härligt samarbete där ni ansträngt er mycket inför fotografering och visning och det har verkligen varit kul att få jobba med er lägenhet. Jag önskar er all lycka med ert nya boende!
  • 2019-03-09

Juha Mikael K skrev om Petter Lindmark en del av Svensk Fastighetsförmedling Luleå
    Sålde hus, trevlig och kunnig mäklare med kund i fokus. Läs mer
  • 2019-03-03

Riitta L skrev om Daniel Larsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Luleå
    När jag sålde min lägenhet fick jag ett fint bemötande av min mäklare Daniel Larsson på Svensk Fastighetsförmedling i Luleå. Han var alltid hjälpsam och tillmötesgående, lyhörd för mina tankar och frågor, lugn och professionell med god erfarenhet som gjorde hela processen trygg för mig. Det är en mycket uppskattad faktor när det handlar om en av de viktigaste affärerna i livet enligt min uppfattning.
    Jag kan varmt rekommendera Daniel och Svensk Fastighetsförmedling i Luleå även för andra.
    Riitta Läs mer
  • 2019-02-27

Johan F skrev om Emma Holm en del av Svensk Fastighetsförmedling Luleå
    Köpt en villa 1 mil utanför centrum.

Fick ett mycket trevligt bemötande av mäklaren, hon kändes påläst och insatt.

En trevlig mäklare som jag varmt kan rekommendera. Läs mer
    2019-03-13 Emma H svarar Johan F
    Tack för din rekommendation Johan. Det glädjer mig att läsa att ni fick en positiv upplevelse. Nu är det bara att se fram emot inflytt. Grattis till ett himla fint hus! Mvh Emma
  • 2019-02-27

Stig N skrev om Taina Helme en del av Svensk Fastighetsförmedling Luleå
    - Sålt en 1:a
    - Förtroendeingivande!
    - Att åstadkomma försäljningen till bra pris
    - Hon var/är helt fantastisk! Utmärkt info från första kontakten till försäljningen! Läs mer
    2019-02-28 Taina H svarar Stig N
    Tack så hjärtligt för de fina orden! Det har varit en fröjd att få sälja er lilla etta och att samarbeta med er. Hoppas att ni ska trivas i den nya lägenheten! Allt gott och på återseende!
  • 2019-02-23

Eva Maria P skrev om Petter Lindmark en del av Svensk Fastighetsförmedling Luleå
    Jag har köpt en lägenhet och har blivit mycket trevligt bemött av Petter. De förväntningar jag hade har uppfyllts - utom på en sak - hade önskat mig ett något lägre pris:).
    Den dag jag säljer kommer jag gärna att anlita Petter igen. Läs mer
    2019-02-25 Petter L svarar Eva Maria P
    Grattis till ditt nya boende, och jag hjälper dig mer än gärna att sälja när den dagen kommer!
  • 2019-02-22

Emilia H skrev om Petter Lindmark en del av Svensk Fastighetsförmedling Luleå
    Snabb och smidig kommunikation och supertrevligt bemötande, resulterade till en toppenaffär.
    Rekomenderas verkligen!! Läs mer
    2019-02-23 Petter L svarar Emilia H
    Tack för din fina ord Emilia, och kul du är nöjd!
  • 2019-02-18

Ann-Marie S skrev om Emma Holm en del av Svensk Fastighetsförmedling Luleå
    Sålt en lägenhet, fick ett proffesionellt bemötande. Blev väl informerad genom hela försäljningsprocesssen.
    Kan rekommendera Emma. Läs mer
    2019-03-13 Emma H svarar Ann-Marie S
    Varmt tack Ann-Marie för er fina rekommendation och för att jag har fått hjälpa er! Tack för ett fint samarbete. Ta hand om er. Mvh Emma
  • 2019-02-15

Maria A skrev om Sabina Högling en del av Svensk Fastighetsförmedling Luleå
    Toppen bemötande av mäklaren under vårat husköp. Läs mer
    2019-02-18 Sabina H svarar Maria A
    Tack Maria! Det var roligt att ha er som köpare, ett bra gäng. Hörs snart igen. :) Med vänlig hälsning Sabina

Jessica B skrev om Taina Helme en del av Svensk Fastighetsförmedling Luleå
    Köpt ett radhus. Ett fint & tryggt bemötande av mäklaren.
    Förväntningarna var att vinna budgivningen och känna att det är en seriös mäklare.
    Mäklaren har varit pålitlig och professionell hela processen.
    Vi är mycket nöjda och rekommenderar Svensk fastighetsförmedling till alla
    som vi känner! Läs mer
    2019-02-11 Taina H svarar Jessica B
    Stort tack för att du tog dig tid att ge mig återkoppling! Vad kul att höra att ni är nöjda med mitt arbete och att ni rekommenderar oss på Svensk Fastighetsförmedling till vänner och bekanta. Önskar er lycka till i radhuset!

Kalle W skrev om Taina Helme en del av Svensk Fastighetsförmedling Luleå
    Seriös och trevlig! Snabba svar, transparent process och service i alla steg. Läs mer
    2019-02-11 Taina H svarar Kalle W
    Tack för den fina rekommendationen! Önskar er lycka till i nya bostaden!

Petra H skrev om Sabina Högling en del av Svensk Fastighetsförmedling Luleå
    Har köpt en bostadsrätt och blev bra bemött av mäklaren som svarade snabbt, hittade lösningar och var engagerad. Hade inte så höga förväntningar efter några tidigare erfarenheter med mindre engagerade mäklare. Positiv upplevelse under och efter köpet. Läs mer
    2019-02-12 Sabina H svarar Petra H
    Tack för din rekommendation Petra! Jag har stor respekt för att det är ett stort beslut att fatta att köpa bostad, för mig är det viktigt att ni känner er trygga i det. Nu är det bara att se fram emot tillträde, vi ses snart igen. Mvh Sabina

Anna Karin L skrev om Taina Helme en del av Svensk Fastighetsförmedling Luleå
    Har sålt en lägenhet.
    Mäklaren har varit professionell, kunnig, haft ett bra bemötande. Vi är väldigt nöjda med allt kring vår försäljning. Läs mer
    2019-02-11 Taina H svarar Anna Karin L
    Tack för rekommendationen, vad kul att ni är nöjda! Det har varit ett gott samarbete och jag ser fram emot att höra hur ni trivs i nya bostaden!

Rebecka M skrev om Sabina Högling en del av Svensk Fastighetsförmedling Luleå
    Vi har sålt vårt radhus på björkskatan. Vi blev väldigt bra bemött av Sabina och fick ett väldigt bra intryck. Hon har skött affären bra.

Vi är nöjda men hade hoppats på mer då vi ändå hade byggt ut med tredje våning och friköpt tomt. Men det känns bra ändå. Läs mer
    2019-02-12 Sabina H svarar Rebecka M
    Tack för rekommendationen och fint samarbete! Vad spännande för er att nu ger er på jakt efter ny bostad i ny stad. Hör bara av er till mig om ni har funderingar kring det och vill bolla lite. Hörs snart igen, lycka till. :) Mvh Sabina

Inga Astrid P skrev om Taina Helme en del av Svensk Fastighetsförmedling Luleå
    Bra bemötande och förklaringar om hur det går till vid lägenhetsköp.
    Lätt att få tag på vid frågor. Läs mer
    2019-02-11 Taina H svarar Inga Astrid P
    Tack för att du tog dig tid att återkoppla Inga. Jag hoppas att du ska trivas i den nya bostaden!
  • Inger N

2019-02-06

Inger N skrev om Emma Holm en del av Svensk Fastighetsförmedling Luleå
    Sålt en villa och fått mycket bra bemötande av mäklaren. Hon har varit tillgänglig "när som helst". Känt oss som wip-kunder!
    Fått feedback på vad potentiella köpare haft för frågor/synpunkter ang fastigheten. Mäklaren har varit väldigt noga med att dokumentera bostadens skick mm. Kan rekommendera henne för andra bostadssäljare. Läs mer
    2019-03-13 Emma H svarar Inger N
    Tack för ett fint omdöme Inger! Mycket bra jobbat från er sida med fix inför fotografering, visning med mera. Det har varit fantastiskt roligt att få hjälpa er. :) Mvh Emma

Ulf Ö skrev om Andreas Aspholme en del av Svensk Fastighetsförmedling Luleå
    Då vår bostadsrätt skulle säljas kontaktades Svensk Fastighetsförmedling.
    Jag kände direkt att jag fick ett bra bemötande och snabb respons.
    Vi visste inte riktigt vad vi kunde förvänta oss då nyheterna varnade för "svajig bostadsmarknad". De rekommendationer som vi fick var sakliga och bemötandet var proffsigt och samtidigt trevligt.
    Hanteringen av hela försäljningen fungerat jättebra och vi är så nöjda. Läs mer
  • 2019-02-04

Johan K skrev om Taina Helme en del av Svensk Fastighetsförmedling Luleå
    Taina gav ett gott intryck och vi är mycket nöjda med den hjälp vi fått från henne. Professionell, kunnig och trevlig på alla sätt och vis. Vi har inget att anmärka på och nästa gång vi har behov av en mäklare så anlitar vi gärna henne igen. Läs mer
    2019-02-06 Taina H svarar Johan K
    Tack för de fina orden Johan, vad roligt att ni kan tänka er att anlita mig igen!
    Det har varit riktigt trevligt att jobba med er och er bostad och jag ser fram emot kommande samarbeten. Lycka till med ert nya boende!
    Vänliga hälsningar,
    Taina
  • 2019-02-04

Laila K skrev om Andreas Aspholme en del av Svensk Fastighetsförmedling Luleå
    Han har hjälpt mig att sälja mitt hus och det har gått utmärkt
    Har fått svar på alla mina frågor och han har berättat hur det går till så jag är mycket nöjd Läs mer
  • Isabel  A

2019-01-31

Isabel A skrev om Sabina Högling en del av Svensk Fastighetsförmedling Luleå
    Vi mötte Sabina första gången när vi var på visning inför ev ny bostad. Vi fick ett bra intryck av henne och bestämde oss för att använda henne för försäljningen av vår bostadsrätt.
    Vi är mycket nöjda med hennes jobb. Lätt att komma i kontakt med, och annars återkommer hon senast samma dag. Bra tips och råd inför fotografering och visning.
    Vi fick en smidig affär från början till slut och att vi sedan hamnade över förväntan med slutpris känns som en bonus. Våra varmaste rekommendationer till en kunnig, duktig, trygg och effektiv mäklare! Isabel & Mikael Aspnér Läs mer
    2019-02-06 Sabina H svarar Isabel A
    Tack för den fina rekommendationen! Ni har gjort det så bra, jag är imponerad av ert engagemang. Er försäljning är ytterligare ett bevis på att gör man det rätt från början så blir slutresultatet så bra som möjligt. :) Vi hörs snart igen. Tack för ert förtroende.
  • Tibor F

2019-01-28

Tibor F skrev om Emma Holm en del av Svensk Fastighetsförmedling Luleå
    Köpt en etta i via Svenskfast/Emma. Jag behövde bla en extra visning vilket hon har fixat, fick svar på alla mina frågor jag hade. Jag skulle rekommendera henne till andra också. Läs mer
    2019-01-29 Emma H svarar Tibor F
    Vad kul att du är nöjd Tibor! Det glädjer mig att du kan tänka dig rekommendera mig. Hoppas du ska trivas i din nya bostad. :) Mvh Emma
  • 2019-01-28

Therese S skrev om Taina Helme en del av Svensk Fastighetsförmedling Luleå
    Sålt en villa och fått ett mycket bra bemötande. Har haft en bra dialog och fått snabb återkoppling under hela processen. Kan varmt rekommenderas. Läs mer
    2019-02-06 Taina H svarar Therese S
    Stort tack för det fina omdömet! Det har varit ett gott samarbete och ni förberedde allt otroligt väl, inför fotografering och visningar.
    Hoppas att ni ska trivas i er nya bostad!
    Vänliga hälsningar,
    Taina
  • Heli Marjatta S

2019-01-20

Heli Marjatta S skrev om Andreas Aspholme en del av Svensk Fastighetsförmedling Luleå
    Sålde 3-rumslägenhet via Andreas. Han är mycket proffisionell i sitt yrke, kunnig, engagerad och snabb på att svara vid eventuella funderingar.
    Han har engagerat sig på ett utmärkt sätt, helt enligt våra förväntan vid en försäljning.
    Rekommenderar Andreas varmt. Läs mer
  • 2019-01-19

Marita J skrev om Sabina Högling en del av Svensk Fastighetsförmedling Luleå
    Snabb affär som jag ville
    Jag kommer att anlita henne fler gånger Läs mer
    2019-01-21 Sabina H svarar Marita J
    Tack för din rekommendation. Lycka till nu med allt, då hörs vi säkert igen. Allt gott. Med vänlig hälsning, Sabina Högling, Svensk Fastighetsförmedling
  • 2019-01-15

Linnéa Marie E skrev om Andreas Aspholme en del av Svensk Fastighetsförmedling Luleå
    Sålt radhus. Smidig och snabb affär. Läs mer
  • 2019-01-15

Lynnita B skrev om Sabina Högling en del av Svensk Fastighetsförmedling Luleå
    Köpte lägenhet i luleå. Allt var proffsigt och vi fick snabb hjälp m alla våra frågor. Mkt bra bemötande av alla mäklare vi hade att göra med. Och mkt tålamod genom att vi harr tittat på många objekt o har tagit tid för oss att fatta rätt beslut. Läs mer
    2019-01-21 Sabina H svarar Lynnita B
    Tack för att du tog dig tid att skriva en rekommendation. Vad härligt att ni hittade rätt lägenhet till slut. Hoppas ni ska trivas. Med vänlig hälsning, Sabina Högling, Svensk Fastighetsförmedling
  • 2019-01-13

Charlotta O skrev om Petter Lindmark en del av Svensk Fastighetsförmedling Luleå
    Snabb återkoppling, ger bra och tydlig information Läs mer
    2019-01-13 Petter L svarar Charlotta O
    Tack för en fin recension, och grattis till ditt nya boende!
  • Hannah N

2019-01-11

Hannah N skrev om Emma Holm en del av Svensk Fastighetsförmedling Luleå
    Alltid ett trevligt bemötande. Fick bra med info om hur försäljningen av min villa skulle gå till och svar på alla mina frågor. Superbra kontakt i samband med budgivningen. Jag är jättenöjd med allt jobb som Emma lagt ner! Rekommenderas varmt. Läs mer
    2019-01-29 Emma H svarar Hannah N
    Stort tack för din rekommendation Hannah, det glädjer mig att läsa. Bra jobbat med förberedelserna inför fotografering samt visningarna. Hoppas ni ska trivas i er nya villa :) Mvh Emma
  • 2019-01-02

Alexander V skrev om Emma Holm en del av Svensk Fastighetsförmedling Luleå
    Sålt lägenhet.
    Trevligt och professionellt bemötande. Läs mer
    2019-01-03 Emma H svarar Alexander V
    Uppskattar att du tog dig tid att skriva en rekommendation. Tack för fint samarbete och för ditt förtroende.
    Allt gott! mvh Emma
  • 2018-12-28

Magnus B skrev om Michael Leffler en del av Svensk Fastighetsförmedling Luleå
    Köpt hus och ska sälja hus.
    Mäklaren gjorde ett bra jobb och allt gick smidigt utan problem.
    Vi är jättenöjda med mäklaren Läs mer
    2019-01-10 Michael L svarar Magnus B
    Hej Magnus. Tack för det fina omdömet. Nu ska vi bara se till att det blir en bra försäljning av Ert radhus. Mvh Michael
  • 2018-12-21

Eva Katarina S skrev om Sabina Högling en del av Svensk Fastighetsförmedling Luleå
    Sabina jobbade verkligen outtröttlgt med försäljningen av min bostadsrätt under en period när marknaden blivit trög! Läs mer
    2018-12-24 Sabina H svarar Eva Katarina S
    Tack för din rekommendation Eva! Med det marknadsläge vi har nu så gäller det att nöta, nöta, nöta. Du har gjort det suveränt inför alla visningar. Vilket tålamod du har! Tack för förtroendet. God jul! Med vänlig hälsning, Sabina
  • 2018-12-16

Berit Ingegerd L skrev om Sabina Högling en del av Svensk Fastighetsförmedling Luleå
    Sålt lgh,.
    Mäklaren var kunnig, trovärdig och vänlig. Upplevde att hon gjord allt som var möjligt för att göra objektet intressant för ev köpare.
    Hade stora förväntningar och hon levde upp till dessa.

Mäklarbyrå att rekommendera. Läs mer
    2018-12-24 Sabina H svarar Berit Ingegerd L
    Tack för att du tog dig tid att skriva denna rekommendation, det uppskattar jag. Det glädjer mig att läsa. Tack för rekommendationen och gott samarbete. God jul. Vänliga hälsningar Sabina
  • 2018-12-14

Stephen F skrev om Sabina Högling en del av Svensk Fastighetsförmedling Luleå
    Opartisk förmedling mellan säljare och köpare
    Lyssnande och leende mäklaren
    Bra bemötande och transparent affär från visning till slutet
    Bra återkoppling och uppdatering när man ställde frågor som hon inte kunde direkt. Läs mer
    2018-12-24 Sabina H svarar Stephen F
    Tack för din rekommendation Stephen! Vad roligt att huset blev ert, ni kommer att trivas så bra hels familjen. Önskar er en god jul! Med vänlig hälsning, Sabina :)
  • 2018-12-10

Peter H skrev om Daniel Larsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Luleå
    Har sålt en mindre hyresfastighet i LULEÅ och är mycket nöjd med mäklaren samt hela kontorets bemötande under hela affären. Rekommenderar varmt Svensk fastighetsförmedling i LULEÅ. Läs mer
  • Jonas P

2018-12-06

Jonas P skrev om Emma Holm en del av Svensk Fastighetsförmedling Luleå
    Har sålt en lägenhet.
    Bemötandet var profesonellt tydligt otroligt hjälpsam, snabb återkoppling mellan buden. Bra råd isamband med budgivningen. Kan start rekommendera Emma Holm till vänner och bekanta som är i behov av en mäklare med hög klass och får en att känna sig trygg i sitt köp. Tack för att just du sålde våran lägenhet mvh Jonas och Sanna Läs mer
    2019-01-03 Emma H svarar Jonas P
    Det glädjer mig att läsa er rekommendation och tack för ert förtroende! Suveränt jobbat från er sida med fix inför fotografering, visningar med mera.
    Lycka till med nya huset, hoppas ni ska trivas! :) Mvh Emma
  • 2018-12-03

Catharina I skrev om Sabina Högling en del av Svensk Fastighetsförmedling Luleå
    Sabina var envis och ambitiös trots att projektet var svårsålt. Läs mer
    2019-02-12 Sabina H svarar Catharina I
    Tack Catharina för att du tog dig tid att lämna en rekommendation, roligt att läsa att du känner dig nöjd. Du gjorde ett suveränt jobb inför försäljningen. Önskar dig allt gott. Mvh Sabina
  • Sami V

2018-12-02

Sami V skrev om Petter Lindmark en del av Svensk Fastighetsförmedling Luleå
    Sålt fastighet
    Bra bemötande av samtliga som varit med under processen!
    Bra engagemang och hjälp! Läs mer
  • Kent H

2018-11-28

Kent H skrev om Michael Leffler en del av Svensk Fastighetsförmedling Luleå
    Vid vår visning fick vi ett bra bemötande och en grundlig visning av huset.
    Mäklaren var bra påläst och det han inte visste på plats, tog han reda på till efterkommande dag.
    Vi har fått mycket råd och tips ang skattetekniska detaljer samt avdrag. Läs mer
    2019-01-10 Michael L svarar Kent H
    Hej. tack för berömmet. Nu får Ni snart ha poolparty i Ert nya fina hus. Mvh Michael
  • 2018-11-26

Margareta O skrev om Sabina Högling en del av Svensk Fastighetsförmedling Luleå
    Bra och engagerad mäklare kan rekommenderas Läs mer
    2019-02-12 Sabina H svarar Margareta O
    Tack för din rekommendation Margareta! Lycka till med allt. Mvh Sabina
  • Micaela Isabelle A

2018-11-24

Micaela Isabelle A skrev om Emma Holm en del av Svensk Fastighetsförmedling Luleå
    Duktig och trevlig mäklare med stort tålamod som skötte vår stugförsäljning på bästa sätt. Rekommenderar Emma varmt! Lycka till! Läs mer
    2019-01-03 Emma H svarar Micaela Isabelle A
    Tack Isabelle för din rekommendation och ert förtroende! Önskar er allt gott. Mvh Emma
  • 2018-11-20

Jan Yngve N skrev om Andreas Aspholme en del av Svensk Fastighetsförmedling Luleå
    Försäljning av 2 rums lägenhet på 62 kvm.
    Engagerad och kunnig mäklare.
    Lägenheten såldes för förväntat pris. Läs mer

Martina H skrev om Petter Lindmark en del av Svensk Fastighetsförmedling Luleå
    Sålt en två i Luleå. Professionell mäklare som kan sin sak. Kan upplevas som stressad men har alltid ett trevligt och välkomnande bemötande. Läs mer
    2018-11-14 Petter L svarar Martina H
    Tack för referensen, och ert förtroende att låta mig hjälpa er med försäljningen!
    Petter L gillar detta

Mikael K skrev om Daniel Johansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Luleå
    Daniel Johansson på svensk fastighetsförmedling i Luleå, har med stort engangemang sålt vår bostadsrätt. Han har varit lyhörd, tillmötesgående och lagt ner mycket tid och kraft på denna försäljning. Vi har hela tiden fått återkoppling och haft tät kontakt.
    Vi har helt och fullt haft förtroende för både Daniel som mäklare, och för Svensk fastighetsförmedling, och våra förväntningar har överträffats.

Skulle starkt rekommendera Svensk fast! Läs mer

Björn W skrev om Petter Lindmark en del av Svensk Fastighetsförmedling Luleå
    Vi sålde en sommarstuga genom fastighetsförmedlingen i Luleå.
    Mäklaren Petter Lindmark var mycket kunnig om marknaden för sommarstugor i Norrland. Han var även mycket serviceinriktad och löste samtliga problem med nycklar mm då vi bor i södra Sverige. Petter levde upp till alla våra förväntningar vi kan därför rekommendera honom för kommande husförsäljningar. Läs mer
    2018-11-14 Petter L svarar Björn W
    Tack Björn för förtroendet och lycka till med allt framöver!
    Petter L gillar detta
  • 2018-11-12

Raija T skrev om Michael Leffler en del av Svensk Fastighetsförmedling Luleå
    Hög kompetensnivå, träffar rätt, precis så som jag tänker :)

Erfarenhet är viktigt då kundkontakter kan bli för den ovane oväntat komplicerade.
    Sålde en Villa Läs mer
    2018-11-12 Michael L svarar Raija T
    Hej. Tack för förtroendet att förmedla Din villa. Slutresultatet blev ju bra. Mvh Michael
  • 2018-11-11

Jan-Erik C skrev om Andreas Aspholme en del av Svensk Fastighetsförmedling Luleå
    Jag har sålt en bostadsrättslägenhet. Bra bemötande av mäklaren. Jag hade dock förväntat mig att få lite mer för lägenheten än vad jag fick. Jag är nöjd med det arbete du har utfört vid försäljningen. Kan rekommendera dej för andra personer med försäljningtankar. Läs mer
  • 2018-11-08

Nicola P skrev om Emma Holm en del av Svensk Fastighetsförmedling Luleå
    Min lägenhet har varit ute på marknaden ett år, men det gick inte att sälja med min första mäklare. Med Emma tog det en vecka för att få de första par visningar och en och en halv månad för att få lägenheten såld. Jag varmt rekommendera Emma Läs mer
    2018-11-09 Emma H svarar Nicola P
    Stort tack Nicola! Tacksam att jag fick förtroendet att sälja din bostad och att vårt arbetssätt resulterade i en lyckad affär. Önskar dig och sambon allt gott! Hälsningar Emma

Kungsgatan 28, 972 31 Luleå