Andreas Aspholme
Registrerad mäklare sedan 2018
Aktiv på Reco.se sedan 2018

Läs vad 6 kunder tycker om Andreas Aspholme

• Jan Yngve N skrev om Andreas Aspholme en del av Svensk Fastighetsförmedling Luleå
    Försäljning av 2 rums lägenhet på 62 kvm.
    Engagerad och kunnig mäklare.
    Lägenheten såldes för förväntat pris. Läs mer
  • Jan-Erik C skrev om Andreas Aspholme en del av Svensk Fastighetsförmedling Luleå
    Jag har sålt en bostadsrättslägenhet. Bra bemötande av mäklaren. Jag hade dock förväntat mig att få lite mer för lägenheten än vad jag fick. Jag är nöjd med det arbete du har utfört vid försäljningen. Kan rekommendera dej för andra personer med försäljningtankar. Läs mer
  • Ulf P
    Ulf P skrev om Andreas Aspholme en del av Svensk Fastighetsförmedling Luleå
    Vi har fått hjälp med försäljningen av vår fastighet och vi är mycket nöjda med mäklaren (Andreas Aspholme) vi har fått vara med under hela processen fram till försäljningen och haft nära samarbete under tiden. Andreas har levt upp till våra förväntningar på utfall och som kunnig mäklare. Vi har bara gott att säga om mäklaren och den hjälp vi fått. Mvh Ulf Läs mer
  • Josefina M skrev om Andreas Aspholme en del av Svensk Fastighetsförmedling Luleå
    Är super nöjd över mäklaren Andreas Aspholme👍 Mycket proffsig mäklare. Kan varmt rekommendera honom. Läs mer
  • Eva Carina A skrev om Andreas Aspholme en del av Svensk Fastighetsförmedling Luleå
    Köpt och även sålt bostadsrätt.
    Trevligt och vänligt bemötande.
    God tillgänglighet, fått snabbt svar på frågor.
    Tydlig information och rådgivning. Läs mer
  • Malin M skrev om Andreas Aspholme en del av Svensk Fastighetsförmedling Luleå
    Hade hoppats på bättre uppdatering via ”min försäljning/nättjänster ” och möjligen snabbare personlig återkoppling efter varje visning och snabbare avslut. Totalt sett nöjd med mäklarens arbete.

Mycket vänligt och proffesionellt bemötande från vår mäklare. Läs mer

Andra mäklare hos Svensk Fastighetsförmedling Luleå

Sabina Högling