Andreas Aspholme
Registrerad mäklare sedan 2018
Aktiv på Reco.se sedan 2018

Läs vad 14 Läs vad Andreas Aspholme

• Alexander S skrev om Andreas Aspholme en del av Svensk Fastighetsförmedling Luleå

2019-06-14

Tycker det var helt okej. Gick snabbt och jag fick så bra som jag ville Läs mer
  • Tomas O skrev om Andreas Aspholme en del av Svensk Fastighetsförmedling Luleå

2019-06-07

Bra kommunikation mellan säljare och mäklare. Fin presentation av säljobjekt.
    Priset över förväntan och många intressenter för vårt sommarställe i Ängdalsro Luleå Kommun Läs mer
  • Jonathan A
    Jonathan A skrev om Andreas Aspholme en del av Svensk Fastighetsförmedling Luleå

2019-05-18

Bostadsrätt 54 kvm Hermelinsgatan 2B

Bra bemötande från första kontakt, informerade hur affären går till från start till mål, snabbt ute med annons på hemmet.
    Förväntade mig att mäklaren skulle sköta kontakten med köpare och säljare på ett smidigt och effektivt sätt, vilket jag är mycket nöjd med.
    Jättenöjd från start till försäljning, inget att klaga på. Läs mer
  • Josefine L skrev om Andreas Aspholme en del av Svensk Fastighetsförmedling Luleå

2019-04-11

Andreas var min mäklare när jag sålde min lägenhet. Från första mötet var Andreas professionell, kommunikativ och engagerad. Jag är supernöjd med bemötandet och vill verkligen rekommendera Andreas. Det var lätt att bolla tankar, utgångspris och annonsering med honom. Jag fick även väldigt bra tips inför fotograferingen och det framgick tydligt att han har ett öga för detaljer.

Andreas är effektiv och pålitlig. Han fick mig att känna mig prioriterad och var alltid snabb med återkoppling. Sist men inte minst har jag under hela försäljningen upplevt att Andreas har respekt för att en bostadsaffären är en väldigt stor och viktig affär, där han är duktig på att se både säljaren och köparens perspektiv. Läs mer
  • Ulf Ö skrev om Andreas Aspholme en del av Svensk Fastighetsförmedling Luleå

2019-02-06

Då vår bostadsrätt skulle säljas kontaktades Svensk Fastighetsförmedling.
    Jag kände direkt att jag fick ett bra bemötande och snabb respons.
    Vi visste inte riktigt vad vi kunde förvänta oss då nyheterna varnade för "svajig bostadsmarknad". De rekommendationer som vi fick var sakliga och bemötandet var proffsigt och samtidigt trevligt.
    Hanteringen av hela försäljningen fungerat jättebra och vi är så nöjda. Läs mer
  • Laila K skrev om Andreas Aspholme en del av Svensk Fastighetsförmedling Luleå

2019-02-04

Han har hjälpt mig att sälja mitt hus och det har gått utmärkt
    Har fått svar på alla mina frågor och han har berättat hur det går till så jag är mycket nöjd Läs mer
  • Heli Marjatta S
    Heli Marjatta S skrev om Andreas Aspholme en del av Svensk Fastighetsförmedling Luleå

2019-01-20

Sålde 3-rumslägenhet via Andreas. Han är mycket proffisionell i sitt yrke, kunnig, engagerad och snabb på att svara vid eventuella funderingar.
    Han har engagerat sig på ett utmärkt sätt, helt enligt våra förväntan vid en försäljning.
    Rekommenderar Andreas varmt. Läs mer
  • Linnéa Marie E skrev om Andreas Aspholme en del av Svensk Fastighetsförmedling Luleå

2019-01-15

Sålt radhus. Smidig och snabb affär. Läs mer
  • Jan Yngve N skrev om Andreas Aspholme en del av Svensk Fastighetsförmedling Luleå

2018-11-20

Försäljning av 2 rums lägenhet på 62 kvm.
    Engagerad och kunnig mäklare.
    Lägenheten såldes för förväntat pris. Läs mer
  • Jan-Erik C skrev om Andreas Aspholme en del av Svensk Fastighetsförmedling Luleå

2018-11-11

Jag har sålt en bostadsrättslägenhet. Bra bemötande av mäklaren. Jag hade dock förväntat mig att få lite mer för lägenheten än vad jag fick. Jag är nöjd med det arbete du har utfört vid försäljningen. Kan rekommendera dej för andra personer med försäljningtankar. Läs mer

Andra mäklare hos Svensk Fastighetsförmedling Luleå

Sabina Högling