Daniel Johansson
Registrerad mäklare sedan 2006
Aktiv på Reco.se sedan 2016

Läs vad 18 kunder tycker om Daniel Johansson

• Mikael K skrev om Daniel Johansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Luleå

2018-11-13

Daniel Johansson på svensk fastighetsförmedling i Luleå, har med stort engangemang sålt vår bostadsrätt. Han har varit lyhörd, tillmötesgående och lagt ner mycket tid och kraft på denna försäljning. Vi har hela tiden fått återkoppling och haft tät kontakt.
    Vi har helt och fullt haft förtroende för både Daniel som mäklare, och för Svensk fastighetsförmedling, och våra förväntningar har överträffats.

Skulle starkt rekommendera Svensk fast! Läs mer
  • Stig Göran L skrev om Daniel Johansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Luleå

2018-09-26

Sålt Bostadsrätt
    Bra bemötande
    Prisetlägre än förväntningar Läs mer
  • Jan-Erik C skrev om Daniel Johansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Luleå

2018-09-22

1 Har köpt insatslägenhet i Luleå'

2 Mäklaren har uppträtt bra, varit trevlig och tillmötesgående
    vid våra träffar.
    3 Mina förväntningar var att köpet av lägenheten skulle bli av
    med god hjälp av den aktuella mäklaren.

4 Mina upplevelser av köpet är goda och kommer att därför
    att rekommendera Er för vänner och bekanta. Läs mer
  • Björn S skrev om Daniel Johansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Luleå

2018-07-14

Sålt en villa. Inte presenterad på hemnet utan bara som läge+. Huset såldes efter en visning till bättre pris än utgångspriset. Mäklaren skötte affären mycket bra och levde upp till våra förväntningar.
    Vi är mycket nöjda med Svensk fast och hur allt hanterades vid skrivande av kontrakt. Läs mer
  • Ted K skrev om Daniel Johansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Luleå

2018-06-15

Daniel är en mycket skicklig mäklare som med sitt lugn och sinne för humor skapar ett förtroende till både köpare och säljare. Han lyckades sälja mitt hus på en marknad som just då var väldigt trög, och med tanke på det är jag väldigt nöjd med utfallet! Läs mer
  • Simon S skrev om Daniel Johansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Luleå

2018-01-31

Seriös. Tydligt och proffsigt bemötande. Lade ner mycket tid och engagemang hela vägen till påskrivet kontrakt. Fick oss som köpare att känna oss trygga och omhändertagna genom hela processen. Fem av fem möjliga! Läs mer
  • Alexandra L skrev om Daniel Johansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Luleå

2017-11-07

Vi upplevde att Daniels insats var det lägsta möjliga för att få lägenheten såld. Han var nonchalant i sitt sätt och oproffsig i sitt bemötande. Vi var inte nöjda. Läs mer
  • Lisbeth F skrev om Daniel Johansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Luleå

2017-10-25

Bra bemötande, svar på alla våra frågor. Proffsigt intryck. Läs mer
  • Roger S skrev om Daniel Johansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Luleå

2017-10-24

Jättetrevlig bemötande från första stund ända fram till kontraktsskrivning. Bara lovord att säga om Daniel som verkar ha en bra koll på marknadsläget. Läs mer
  • Signe K skrev om Daniel Johansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Luleå

2017-10-23

Vi har fått ett väldigt fint och proffsigt bemötande av Daniel. Han är lyhörd och hjälpsam.
    Han lever verkligen upp till våra förväntningar. Läs mer

Andra mäklare hos Svensk Fastighetsförmedling Luleå

Sabina Högling