Emma Holm
Aktiv på Reco.se sedan 2018

Läs vad 7 kunder tycker om Emma Holm

• Jonas P
    Har sålt en lägenhet.
    Bemötandet var profesonellt tydligt otroligt hjälpsam, snabb återkoppling mellan buden. Bra råd isamband med budgivningen. Kan start rekommendera Emma Holm till vänner och bekanta som är i behov av en mäklare med hög klass och får en att känna sig trygg i sitt köp. Tack för att just du sålde våran lägenhet mvh Jonas och Sanna Läs mer
  • Micaela Isabelle A
    Duktig och trevlig mäklare med stort tålamod som skötte vår stugförsäljning på bästa sätt. Rekommenderar Emma varmt! Lycka till! Läs mer
  • Min lägenhet har varit ute på marknaden ett år, men det gick inte att sälja med min första mäklare. Med Emma tog det en vecka för att få de första par visningar och en och en halv månad för att få lägenheten såld. Jag varmt rekommendera Emma Läs mer
    2018-11-09 Emma H svarar Nicola P
    Stort tack Nicola! Tacksam att jag fick förtroendet att sälja din bostad och att vårt arbetssätt resulterade i en lyckad affär. Önskar dig och sambon allt gott! Hälsningar Emma
    Emma H gillar detta
  • Väldigt trevlig mäklare som gör det lilla extra för båda parters bästa! Läs mer
    2018-11-09 Emma H svarar Jacob E
    Tack Jacob för de fina orden, kul att du är nöjd! Hoppas du ska trivas i din nya bostad. Hälsningar Emma
    Emma H gillar detta
  • Sålt en villa på landet
    Bra bemötande av mäklaren och bra information om hur försäljningen går till.
    information/marknadsföring/ försäljning sköttes på ett proffsigt sätt. Läs mer
    2018-11-09 Emma H svarar Tommy M
    Tack Tommy för att jag fick förtroendet att sälja din bostad. Det var roligt att få hjälpa dig med försäljningen. Med vänliga hälsningar Emma
    Emma H gillar detta
  • Vi har sålt vårt hus på Rågvägen 7 i Gammelstad.
    Bemötandet var mycket positivt från första stund.
    Våra förväntningar var att försäljningen skulle ske
    smidigt,att kunna få den hjälp och de råd som
    behövdes, och det fick vi med råge...

Rekommenderar Emma på det varmaste och önskar
    henne lycka till i fortsättningen.

Sven och Eva Tornéus Läs mer
    2018-11-09 Emma H svarar Sven T
    Tack så mycket Sven och Eva! Vad kul att ni är nöjda med försäljningen. Hoppas att ni kommer att trivas i Umeå. Hälsningar Emma
  • Damiano V
    Hon har sålt min lägenhet, och har varit jätte professionelt, snabb, snäll, och effektiv.

Allt har varit perfekt! Läs mer
    2018-11-09 Emma H svarar Damiano V
    Tack Damiano för dina snälla ord! Det har varit jättekul att få hjälpa dig med försäljning av din bostadsrätt. Hoppas du kommer trivas bra i Norge! Vänliga hälsningar Emma

Andra mäklare hos Svensk Fastighetsförmedling Luleå

Sabina Högling