Emma Holm
Aktiv på Reco.se sedan 2018

Läs vad 12 kunder tycker om Emma Holm

• Ann-Marie S skrev om Emma Holm en del av Svensk Fastighetsförmedling Luleå

2019-02-18

Sålt en lägenhet, fick ett proffesionellt bemötande. Blev väl informerad genom hela försäljningsprocesssen.
    Kan rekommendera Emma. Läs mer
  • Inger N
    Inger N skrev om Emma Holm en del av Svensk Fastighetsförmedling Luleå

2019-02-06

Sålt en villa och fått mycket bra bemötande av mäklaren. Hon har varit tillgänglig "när som helst". Känt oss som wip-kunder!
    Fått feedback på vad potentiella köpare haft för frågor/synpunkter ang fastigheten. Mäklaren har varit väldigt noga med att dokumentera bostadens skick mm. Kan rekommendera henne för andra bostadssäljare. Läs mer
  • Tibor F
    Tibor F skrev om Emma Holm en del av Svensk Fastighetsförmedling Luleå

2019-01-28

Köpt en etta i via Svenskfast/Emma. Jag behövde bla en extra visning vilket hon har fixat, fick svar på alla mina frågor jag hade. Jag skulle rekommendera henne till andra också. Läs mer
    2019-01-29 Emma H svarar Tibor F
    Vad kul att du är nöjd Tibor! Det glädjer mig att du kan tänka dig rekommendera mig. Hoppas du ska trivas i din nya bostad. :) Mvh Emma
  • Hannah N
    Hannah N skrev om Emma Holm en del av Svensk Fastighetsförmedling Luleå

2019-01-11

Alltid ett trevligt bemötande. Fick bra med info om hur försäljningen av min villa skulle gå till och svar på alla mina frågor. Superbra kontakt i samband med budgivningen. Jag är jättenöjd med allt jobb som Emma lagt ner! Rekommenderas varmt. Läs mer
    2019-01-29 Emma H svarar Hannah N
    Stort tack för din rekommendation Hannah, det glädjer mig att läsa. Bra jobbat med förberedelserna inför fotografering samt visningarna. Hoppas ni ska trivas i er nya villa :) Mvh Emma
  • Alexander V skrev om Emma Holm en del av Svensk Fastighetsförmedling Luleå

2019-01-02

Sålt lägenhet.
    Trevligt och professionellt bemötande. Läs mer
    2019-01-03 Emma H svarar Alexander V
    Uppskattar att du tog dig tid att skriva en rekommendation. Tack för fint samarbete och för ditt förtroende.
    Allt gott! mvh Emma
  • Jonas P
    Jonas P skrev om Emma Holm en del av Svensk Fastighetsförmedling Luleå

2018-12-06

Har sålt en lägenhet.
    Bemötandet var profesonellt tydligt otroligt hjälpsam, snabb återkoppling mellan buden. Bra råd isamband med budgivningen. Kan start rekommendera Emma Holm till vänner och bekanta som är i behov av en mäklare med hög klass och får en att känna sig trygg i sitt köp. Tack för att just du sålde våran lägenhet mvh Jonas och Sanna Läs mer
    2019-01-03 Emma H svarar Jonas P
    Det glädjer mig att läsa er rekommendation och tack för ert förtroende! Suveränt jobbat från er sida med fix inför fotografering, visningar med mera.
    Lycka till med nya huset, hoppas ni ska trivas! :) Mvh Emma
  • Micaela Isabelle A
    Micaela Isabelle A skrev om Emma Holm en del av Svensk Fastighetsförmedling Luleå

2018-11-24

Duktig och trevlig mäklare med stort tålamod som skötte vår stugförsäljning på bästa sätt. Rekommenderar Emma varmt! Lycka till! Läs mer
    2019-01-03 Emma H svarar Micaela Isabelle A
    Tack Isabelle för din rekommendation och ert förtroende! Önskar er allt gott. Mvh Emma
  • Nicola P skrev om Emma Holm en del av Svensk Fastighetsförmedling Luleå

2018-11-08

Min lägenhet har varit ute på marknaden ett år, men det gick inte att sälja med min första mäklare. Med Emma tog det en vecka för att få de första par visningar och en och en halv månad för att få lägenheten såld. Jag varmt rekommendera Emma Läs mer
    2018-11-09 Emma H svarar Nicola P
    Stort tack Nicola! Tacksam att jag fick förtroendet att sälja din bostad och att vårt arbetssätt resulterade i en lyckad affär. Önskar dig och sambon allt gott! Hälsningar Emma
  • Jacob E skrev om Emma Holm en del av Svensk Fastighetsförmedling Luleå

2018-10-25

Väldigt trevlig mäklare som gör det lilla extra för båda parters bästa! Läs mer
    2018-11-09 Emma H svarar Jacob E
    Tack Jacob för de fina orden, kul att du är nöjd! Hoppas du ska trivas i din nya bostad. Hälsningar Emma
  • Tommy M skrev om Emma Holm en del av Svensk Fastighetsförmedling Luleå

2018-09-13

Sålt en villa på landet
    Bra bemötande av mäklaren och bra information om hur försäljningen går till.
    information/marknadsföring/ försäljning sköttes på ett proffsigt sätt. Läs mer
    2018-11-09 Emma H svarar Tommy M
    Tack Tommy för att jag fick förtroendet att sälja din bostad. Det var roligt att få hjälpa dig med försäljningen. Med vänliga hälsningar Emma

Andra mäklare hos Svensk Fastighetsförmedling Luleå

Sabina Högling