Michael Leffler
Registrerad mäklare sedan 2004
Aktiv på Reco.se sedan 2016
?
Vad är det bästa med att jobba som mäklare?
Det personliga mötet med kunderna.

Varför ska man välja dig när man ska göra en bostadsaffär?
Min långa erfarenhet och mitt driv i affärerna kombinerat med Svensk Fastighetsförmedlings arbetssätt, och i vissa fall branschunika produkter,
gör att jag kan leverera en trygg affär med bäst betalt. Jag är målmedveten, lyhörd, går alltid att få tag på och ger raka besked.

Vad gör du helst på fritiden?
Jag vistas mycket ute i naturen! På hösten ägnar jag mig åt jakt. På vintern och vårvintern åker jag gärna ut på skoterturer. Läs mer

Läs vad 51 Läs vad Michael Leffler

• Magnus B skrev om Michael Leffler en del av Svensk Fastighetsförmedling Luleå

2018-12-28

Köpt hus och ska sälja hus.
    Mäklaren gjorde ett bra jobb och allt gick smidigt utan problem.
    Vi är jättenöjda med mäklaren Läs mer
    2019-01-10 Michael L svarar Magnus B
    Hej Magnus. Tack för det fina omdömet. Nu ska vi bara se till att det blir en bra försäljning av Ert radhus. Mvh Michael
  • Kent H
    Kent H skrev om Michael Leffler en del av Svensk Fastighetsförmedling Luleå

2018-11-28

Vid vår visning fick vi ett bra bemötande och en grundlig visning av huset.
    Mäklaren var bra påläst och det han inte visste på plats, tog han reda på till efterkommande dag.
    Vi har fått mycket råd och tips ang skattetekniska detaljer samt avdrag. Läs mer
    2019-01-10 Michael L svarar Kent H
    Hej. tack för berömmet. Nu får Ni snart ha poolparty i Ert nya fina hus. Mvh Michael
  • Raija T skrev om Michael Leffler en del av Svensk Fastighetsförmedling Luleå

2018-11-12

Hög kompetensnivå, träffar rätt, precis så som jag tänker :)

Erfarenhet är viktigt då kundkontakter kan bli för den ovane oväntat komplicerade.
    Sålde en Villa Läs mer
    2018-11-12 Michael L svarar Raija T
    Hej. Tack för förtroendet att förmedla Din villa. Slutresultatet blev ju bra. Mvh Michael
  • Jeanette E skrev om Michael Leffler en del av Svensk Fastighetsförmedling Luleå

2018-10-21

Mycket proffsig och lätt att förstå , inget inlindat i fina formuleringar när vi sålde huset.Med andra ord klara besked på en gång. Läs mer
    2018-10-22 Michael L svarar Jeanette E
    Hej. Bra att Ni är nöjda med försäljningen. Mvh Michael
  • Erik B skrev om Michael Leffler en del av Svensk Fastighetsförmedling Luleå

2018-10-16

Ganska stressade samtal vilket inte gav oss en riktigt bra känsla som helhet. I övrigt bra, men betyget blir godkänt Läs mer
    2018-10-22 Michael L svarar Erik B
    Hej. Det är inte bra om Du upplevde samtalen som stressade, tempot i slutet av en budgivning är ju som regel högt, jag tar till mig detta. Lycka till i Ert nya mycket fina hus. Mvh Michael
  • André W skrev om Michael Leffler en del av Svensk Fastighetsförmedling Luleå

2018-08-03

Sålt fritidstomt.
    Klockrent från början till slut. Leffler är en kunnig och rättfram mäklare som jag är jättenöjd med! Läs mer
    2018-09-27 Michael L svarar André W
    Hej. Tack för Dina fina vistord. Mvh Michael
  • Ingela S skrev om Michael Leffler en del av Svensk Fastighetsförmedling Luleå

2018-06-26

Har köpt ett fritidshus och är mycket nöjd med mäklarens bemötande och med den info vi fått. Föredömligt snabba återkopplingar. Läs mer
    2018-06-27 Michael L svarar Ingela S
    Hej Ingela. Tack för berömmet. Det var trevligt att göra affär med Er. Michael
  • Pierre T skrev om Michael Leffler en del av Svensk Fastighetsförmedling Luleå

2018-06-26

Mycket nöjd! Bra service, bra bemötande, allt gott! Läs mer
    2018-06-26 Michael L svarar Pierre T
    Hej Pierre. Tack för det fina omdömet. Var väl tredje affären vi gör, om jag inte minns fel. Michael
  • Ove H skrev om Michael Leffler en del av Svensk Fastighetsförmedling Luleå

2018-05-16

Seriös, kunnig och informativ mäklare som effektivt sålde en bostadsrätt med gott resultat Läs mer
    2018-09-27 Michael L svarar Ove H
    Hej. Roligt att Du känner Dig nöjd. Mvh Michael
  • Bill G skrev om Michael Leffler en del av Svensk Fastighetsförmedling Luleå

2018-04-12

Han är effektiv även om jag ibland upplevde att han tycktes ha lite för många "bollar i luften" Läs mer
    2018-04-13 Michael L svarar Bill G
    Hej Bill. Bra att Du upplevde att Du fick effektiv hjälp. Mvh Michaael