Michael Leffler
en del av Svensk Fastighetsförmedling Luleå

Vad är det bästa med att jobba som mäklare?
Det personliga mötet med kunderna.

Varför ska man välja dig när man ska göra en bostadsaffär?
Min långa erfarenhet och mitt driv i affärerna kombinerat med Svensk Fastighetsförmedlings arbetssätt, och i vissa fall branschunika produkter,
gör att jag kan leverera en trygg affär med bäst betalt. Jag är målmedveten, lyhörd, går alltid att få tag på och ger raka besked.

Vad gör du helst på fritiden?
Jag vistas mycket ute i naturen! På hösten ägnar jag mig åt jakt. På vintern och vårvintern åker jag gärna ut på skoterturer.
Kungsgatan 28
972 31 Luleå — Visa karta

Vad tror Michael att er bostad är värd i dagsläget?

Ange ditt postnummer för en kostnadsfri värdering

Läs vad 49 kunder tycker om Michael Leffler

• Raija T skrev om Michael Leffler en del av Svensk Fastighetsförmedling Luleå
    Hög kompetensnivå, träffar rätt, precis så som jag tänker :)

Erfarenhet är viktigt då kundkontakter kan bli för den ovane oväntat komplicerade.
    Sålde en Villa Läs mer
    2018-11-12 Michael L svarar Raija T
    Hej. Tack för förtroendet att förmedla Din villa. Slutresultatet blev ju bra. Mvh Michael
  • Jeanette E skrev om Michael Leffler en del av Svensk Fastighetsförmedling Luleå
    Mycket proffsig och lätt att förstå , inget inlindat i fina formuleringar när vi sålde huset.Med andra ord klara besked på en gång. Läs mer
    2018-10-22 Michael L svarar Jeanette E
    Hej. Bra att Ni är nöjda med försäljningen. Mvh Michael
  • Erik B skrev om Michael Leffler en del av Svensk Fastighetsförmedling Luleå
    Ganska stressade samtal vilket inte gav oss en riktigt bra känsla som helhet. I övrigt bra, men betyget blir godkänt Läs mer
    2018-10-22 Michael L svarar Erik B
    Hej. Det är inte bra om Du upplevde samtalen som stressade, tempot i slutet av en budgivning är ju som regel högt, jag tar till mig detta. Lycka till i Ert nya mycket fina hus. Mvh Michael
  • André W skrev om Michael Leffler en del av Svensk Fastighetsförmedling Luleå
    Sålt fritidstomt.
    Klockrent från början till slut. Leffler är en kunnig och rättfram mäklare som jag är jättenöjd med! Läs mer
    2018-09-27 Michael L svarar André W
    Hej. Tack för Dina fina vistord. Mvh Michael
  • Ingela S skrev om Michael Leffler en del av Svensk Fastighetsförmedling Luleå
    Har köpt ett fritidshus och är mycket nöjd med mäklarens bemötande och med den info vi fått. Föredömligt snabba återkopplingar. Läs mer
    2018-06-27 Michael L svarar Ingela S
    Hej Ingela. Tack för berömmet. Det var trevligt att göra affär med Er. Michael
  • Pierre T skrev om Michael Leffler en del av Svensk Fastighetsförmedling Luleå
    Mycket nöjd! Bra service, bra bemötande, allt gott! Läs mer
    2018-06-26 Michael L svarar Pierre T
    Hej Pierre. Tack för det fina omdömet. Var väl tredje affären vi gör, om jag inte minns fel. Michael
  • Ove H skrev om Michael Leffler en del av Svensk Fastighetsförmedling Luleå
    Seriös, kunnig och informativ mäklare som effektivt sålde en bostadsrätt med gott resultat Läs mer
    2018-09-27 Michael L svarar Ove H
    Hej. Roligt att Du känner Dig nöjd. Mvh Michael
  • Bill G skrev om Michael Leffler en del av Svensk Fastighetsförmedling Luleå
    Han är effektiv även om jag ibland upplevde att han tycktes ha lite för många "bollar i luften" Läs mer
    2018-04-13 Michael L svarar Bill G
    Hej Bill. Bra att Du upplevde att Du fick effektiv hjälp. Mvh Michaael
  • Hans Adam H skrev om Michael Leffler en del av Svensk Fastighetsförmedling Luleå
    Grymt nöjda, fick sålt snabbt i ett tufft säljläge! Kände oss trygga hela vägen, seriös och kunnig. Läs mer
    2018-03-22 Michael L svarar Hans Adam H
    Hej. Tack för berömmet. Kul att Ni känner Er nöjda. Mvh Michael
  • Erika C
    Erika C skrev om Michael Leffler en del av Svensk Fastighetsförmedling Luleå
    Professionell och saklig, rak kommunikation och kompetent. Inga problem är omöjliga de går att lösa. Läs mer
    2018-03-08 Michael L svarar Erika C
    Hej Erika. Tack för berömmet. Mvh Michael
  • Doris M skrev om Michael Leffler en del av Svensk Fastighetsförmedling Luleå
    Bra bemötande och seriös. Michael skötte detta "klockrent" så jag/vi är en mycket nöjd kund. Läs mer
    2018-02-01 Michael L svarar Doris M
    Hej. Kul att Du/ Ni är nöjda. Mvh Michael
  • Karin A skrev om Michael Leffler en del av Svensk Fastighetsförmedling Luleå
    Seriös, lyhörd, pålitlig, arbetsam, kunnig, kommer till avslut. Läs mer
    2018-01-22 Michael L svarar Karin A
    Hej. Tack för det fina omdömet. Affären tog lite tid, men resultatet blev ju bra. Mvh Michael
  • Andreas W skrev om Michael Leffler en del av Svensk Fastighetsförmedling Luleå
    Proffsigt och bra service! Kan varmt rekommendera michael Leffler

Mvh Andreas Läs mer
    2017-12-14 Michael L svarar Andreas W
    Tack för Ditt fina omdöme. Mvh Michael
  • Mats E skrev om Michael Leffler en del av Svensk Fastighetsförmedling Luleå
    En jag aldrig kommer att rekommendera. Läs mer
    2017-10-27 Michael L svarar Mats E
    Hej. Hoppas att Du trivs i Din nya bostad på Odengatan. Mvh Michael
  • Jan-krister L skrev om Michael Leffler en del av Svensk Fastighetsförmedling Luleå
    Proffs,snabb,affären fungerade bra. Läs mer
    2017-10-25 Michael L svarar Jan-krister L
    Hej. Tack för Dina vitsord. Mvh Michael
  • André E skrev om Michael Leffler en del av Svensk Fastighetsförmedling Luleå
    Vi känner oss väldigt nöjda med Michaels insatts med försäljningen av vårat sommar hus.

Andre Läs mer
    2017-10-25 Michael L svarar André E
    Hej. Roligt att Ni är nöjda. Affären gick ju väldigt bra. Mvh Michael
  • Peter W skrev om Michael Leffler en del av Svensk Fastighetsförmedling Luleå
    Bra bemötande, fick tydliga svar. Läs mer
    2017-10-25 Michael L svarar Peter W
    Hej. Bra att Du känner att allt fungerat. Mvh Michael
  • Pia L skrev om Michael Leffler en del av Svensk Fastighetsförmedling Luleå
    Bra och proffsigt intryck. Tydlig med snabb återkoppling i ärendet. Läs mer
    2017-10-24 Michael L svarar Pia L
    Hej. Kul att Ni är nöjda. Hoppas Ni trivs bra i Ert nya boende. Ni köpte ju en mycket fin villa. Det var trevligt att göra affärer med Er. Mvh Michael
  • Lena O skrev om Michael Leffler en del av Svensk Fastighetsförmedling Luleå
    Det var halt okej hade kunnat vara både bättre och sämre Läs mer
    2017-10-23 Michael L svarar Lena O
    Hej. Tack för ditt svar. Mvh Michael
  • Anne-mari L skrev om Michael Leffler en del av Svensk Fastighetsförmedling Luleå
    han var bra.
    Gerhard lindbäck Läs mer
    2017-10-23 Michael L svarar Anne-mari L
    Hej. Det var lite tråkig start med de fel som framkom i besiktningen. Mvh Michael
  • Niklas F skrev om Michael Leffler en del av Svensk Fastighetsförmedling Luleå
    Vi är mycket nöjda med hur mäklaren förklarade sin produkt och hur säljarbetet löpte. Försäljningen gick snabbt, mycket tack vare Michaels erfarenhet som mäklare. Läs mer
    2017-10-23 Michael L svarar Niklas F
    Tack för det. Försäljningen gick väldigt bra. Mvh Michael
  • Per E skrev om Michael Leffler en del av Svensk Fastighetsförmedling Luleå
    Kommunikativ och saklig! I samband med köp av bostad i luleå Läs mer
    2017-10-23 Michael L svarar Per E
    Tack för det. Bra att Du känner Dig nöjd. Mvh Michael
  • Niklas S skrev om Michael Leffler en del av Svensk Fastighetsförmedling Luleå
    Har inte haft så mycket kontakt med mäklaren, så jag har inte så mycket att anmärka på. Läs mer
    2017-10-23 Michael L svarar Niklas S
    Hej. Tack för betyget. Mvh Michael
  • Erika G skrev om Michael Leffler en del av Svensk Fastighetsförmedling Luleå
    Väldigt bra bemötande, engagerad och tillmötesgående! Läs mer
    2017-10-24 Michael L svarar Erika G
    Hej. Tack för berömmet. Hoppas att Ni trivs bra i ert nya hus. Mvh Michael
  • Anna Gunborg J skrev om Michael Leffler en del av Svensk Fastighetsförmedling Luleå
    Jag fick tips om Michael Leffler av en god vän inför vårt val av mäklare för försäljning av mammas hus. Innan uppdraget hade jag och min syster en första träff med Michael då han redogjorde för säkjprocessen och tänkbart marknadvärde på huset. Michael var övertygande och han fick uppdraget. Säljproccesn flöt på bra och inom ett par månader var huset sålt. Vi är nöjds med försäljningspriset,

Hans G Johansson Läs mer
    2017-10-23 Michael L svarar Anna Gunborg J
    Hej.Bra att Ni känner Er nöjda. Det var ett trevligt hus i ett bra område. Mvh Michael
  • Mikael S skrev om Michael Leffler en del av Svensk Fastighetsförmedling Luleå
    Gav klara och tydliga besked vad som gäller och var mycket hjälpsam med kontakter med föreningen, säljaren beträffande snabbt tillträde Läs mer
    2017-10-23 Michael L svarar Mikael S
    Hej. Föreningen hjälpte till på ett mycket bra sätt i Er affär. Mvh Michael
  • Ingvar H skrev om Michael Leffler en del av Svensk Fastighetsförmedling Luleå
    Levde inte upp till förväntan
    Visade inte nått större intresse för att lägga ner tid och engamang i försäljningen
    Dessutom inte klar med det uppdrag som han åtagit sig trots våra påtryckanden Läs mer
    2017-10-23 Michael L svarar Ingvar H
    Hej Ingvar!
    Tack för att du tog dig tid att lämna synpunkter.
    Trots att jag har jobbat med många visningar av Ert hus och pratat med många kunder om din bostad så blev inte slutresultatet som du och jag önskade. Jag tar åt mig av dina ord och jobbar på för att bli bättre. Ring gärna på 0768 481515. Mvh Michael
  • Mai L skrev om Michael Leffler en del av Svensk Fastighetsförmedling Luleå
    Bra bemötande. Bra information om processen. Förtroendeingivande.
    Professionell Läs mer
    2017-10-23 Michael L svarar Mai L
    Hej. Tack för för omdömet. Mvh Michael
  • Annette Ö skrev om Michael Leffler en del av Svensk Fastighetsförmedling Luleå
    Vid visning var det en annan mäklare. Han var inte så insatt i lägenheten...

Det praktiska med budgivning samt då allt var klart, blev det besök på bänken då träffades vi, Okey

Det bästa var mötet med säljaren. Hon visade allt och svarade på frågor. Trevlig. Läs mer
    2017-10-24 Michael L svarar Annette Ö
    Hej. Jag var bortrest vid den visning Du refererar till. Därav att en kollega visade. Hoppas att sonen trivs bra i lägenheten. Mvh Michael
    Jag var väldigt nöjd med Michaels bemötande och all hjälp jag fått med att köpa min bostadsrätt och sälja mitt hus? Läs mer
    2017-10-23 Michael L svarar Jan-krister L
    Hej. Bra att Du känner Dig nöjd. Mvh Michael
  • Olavi H skrev om Michael Leffler en del av Svensk Fastighetsförmedling Luleå
    Mycket bra, dock inte vad jag hade förväntat mig Läs mer
    2017-10-23 Michael L svarar Olavi H
    Hej. Intresset för ditt fina hus var oväntat svalt. Mvh Michael
  • Stefan W skrev om Michael Leffler en del av Svensk Fastighetsförmedling Luleå
    Han är kunnig och det kändes tryggt med honom. Läs mer
    2017-10-23 Michael L svarar Stefan W
    Hej. Er försäljning gick både snabbt och bra. Kul att Ni är nöjda. Mvh Michael
  • Hilvan B skrev om Michael Leffler en del av Svensk Fastighetsförmedling Luleå
    Väldigt dålig mäklare, så fort han sålt lägenhet så slutade hans engagemang, dålig service. Läs mer
    2017-10-23 Michael L svarar Hilvan B
    Hej. Tråkigt att Du upplevde kontakten på det sättet. Det var tyvärr strul med nycklarna. Mvh Michael
  • Frida Ö skrev om Michael Leffler en del av Svensk Fastighetsförmedling Luleå
    Trots uppförsbacke då tidigare mäklare klantat sig lyckas Leffler sälja mitt hus. Bra återkoppling och raka rör! Läs mer
    2017-10-23 Michael L svarar Frida Ö
    Hej. Kul att Du är nöjd. Det var inte helt lätt att ordna fram en bra affär till Dig, men till slut gick det ju bra. Mvh Michael
  • Åke M skrev om Michael Leffler en del av Svensk Fastighetsförmedling Luleå
    Bra bemötande, snabba svar och lätt att få tag i. Läs mer
    2017-10-23 Michael L svarar Åke M
    Hej. Trevligt att Du upplevt allt positivt. Mvh Michael
  • Siv Y skrev om Michael Leffler en del av Svensk Fastighetsförmedling Luleå
    Bra bemötande och effektiv handläggning av fastighetsförsäljningen Läs mer
    2017-10-23 Michael L svarar Siv Y
    Hej. Tack för omdömet. Båda affärerna jag har fått förtroende från Er har gått bra. Mvh Michael Leffler
  • Angelica L skrev om Michael Leffler en del av Svensk Fastighetsförmedling Luleå
    En fantastisk mäklare och människa. Läs mer
    2017-10-23 Michael L svarar Angelica L
    Hej. Tack för Ditt fina omdöme. Mvh Michael
  • Annica A skrev om Michael Leffler en del av Svensk Fastighetsförmedling Luleå
    Trevlig. Gillar snabba beslut. Inge onödigt. Raka besked. Slipad mäklare. Läs mer
    2017-10-23 Michael L svarar Annica A
    Hej. Tack för ditt omdöme. Mvh Michael
  • Helene G skrev om Michael Leffler en del av Svensk Fastighetsförmedling Luleå
    Bra för oss köpare! Kanon, fick bredband på köpet! ^^ (mäklaren lovade att det skulle finnas fiber, vilket det senare visade sig att det inte fanns. Men det tackar vi för!) Läs mer
    2017-10-23 Michael L svarar Helene G
    Hej. Om ett misstag begås så får man rätta till det. Skönt att Ni är nöjda med lösningen. Mvh Michael
  • Anders E skrev om Michael Leffler en del av Svensk Fastighetsförmedling Luleå
    Trevlig men mycket av det som bestämdes vid kontraktskrivningen visade sig inte stämma. Efter två inledande telefonsamtal plus mötet för kontraktskrivning hörde jag aldrig av Michael mer, istället fick jag mail från flera andra hos mäklaren. Läs mer
    2017-10-23 Michael L svarar Anders E
    Hej. Jag känner inte igen vilken affär detta handlar. Ring gärna mig på 0768 481515. Mvh Michael
  • Margareta L skrev om Michael Leffler en del av Svensk Fastighetsförmedling Luleå
    Bra bemötande. Kunnig i alla fastighetsätenden.
    Lite forcerad, men det är väl alla provisionssäljare... Läs mer
    2017-10-23 Michael L svarar Margareta L
    Hej. Bra att Du känner Dig nöjd. Tempot är ofta högt när det gäller dagens fastighetsmarknad. Mvh Michael
  • Ann-kristin L skrev om Michael Leffler en del av Svensk Fastighetsförmedling Luleå
    Stressad, inte kunnig om fastigheten, bristfällig information om objektet som senare framkom efter köp. Vid kontraktskrivning framkom ändrad information om vad som skulle följa med lägenheten vilket blev en förvåning för både säljare och köpare. Kändes inte seriös. Läs mer
    2017-10-23 Michael L svarar Ann-kristin L
    Hej. Inte bra om Du upplever det så. Missminner jag mig inte så utgick ekonomisk kompensation för en maskin. Mvh Michael
  • Ann-caroline L skrev om Michael Leffler en del av Svensk Fastighetsförmedling Luleå
    Notera att vi inte har träffats någon gång. Endast min man och min son har träffat honom. Jag är dock den som har haft mest kontakter med honom via telefon och mejl kring vårt lägenhetsköp.
    Snabb på att svara på frågor via tex mejl. Kunning och pragmatisk när det gäller köp av lägenhet på distans. Jag kan rekommendera honom till andra för jag är nöjd. Läs mer
    2017-10-23 Michael L svarar Ann-caroline L
    Hej. Tack för Din rekommendation. Jo det var täta kontakter per telefon och mail under slutskedet av affären. Hoppas att sonen trivs i lägenheten. Mvh Michael
  • André O skrev om Michael Leffler en del av Svensk Fastighetsförmedling Luleå
    Vädligt trevligt bemött, hanterade affären på ett proffsigt och snyggt sätt. Rekomenderas starkt Läs mer
    2017-10-23 Michael L svarar André O
    Hej. tack för Ditt omdöme. Hoppas att Ni trivs i Er nya bostad. Mvh Michael
  • Elina H skrev om Michael Leffler en del av Svensk Fastighetsförmedling Luleå
    Han missbedömde mig med en annan köpare, hade dialog under en tid då han trodde jag var någon annan, vilket ställde till det för mig och min sambo, gav falska förhoppningar. Men det löste sig ju väl ändå. Leffler upplevdes erfaren, ärlig gällande brister/resurser på huset, vilket uppskattas av alla i slutändan. Dock aningen självgod. Läs mer
    2017-10-23 Michael L svarar Elina H
    Hej. Ett tag så uppfattade jag att ditt namn var Lina. Det var dock en annan kund som hette så. Mvh Michael
  • Britt Inger G skrev om Michael Leffler en del av Svensk Fastighetsförmedling Luleå
    Eftersom jag var kund i egenskap av God man för min huvudman fick jag viktig information vad gällande detta vilket mäklaren var kunnig i Läs mer
    2017-10-11 Michael L svarar Britt Inger G
    Hej. Kul att Du är nöjd med försäljningen. Jag hjälper gärna till i framtiden när Du har fler uppdrag. Mvh Michael
  • Mats B
    Mats B skrev om Michael Leffler en del av Svensk Fastighetsförmedling Luleå
    mycket gott och trevligt bemötande, mäklaren lever upp till mina förväntningar och mer därtill. Svensk Fastighetsförmedling har i Mäklaren Michael Leffler en pärla, mycket Tack för ett väl utfört arbete, kan mycket väl tänka mej att kontakta Svensk Fastighetsförmedling igen vid behov. Med vänlig hälsning Mats Burman Läs mer
    2017-10-11 Michael L svarar Mats B
    Hej
    Tack för fina vitsord.
    Michael
  • Olof L skrev om Michael Leffler en del av Svensk Fastighetsförmedling Luleå
    Leffler fanns med under hela försäljningstiden som tog mer än 6 månader från första kontakten. Han var lättillgänglig, svarade alltid snabbt på sms och mail på ett positivt sätt. Han bidrog till att vi från början kände oss trygga med alla svåra frågor och oro finns med då man gör den största affären i livet.
    Försäljningen gick sedan över förväntan bra. Läs mer
    2017-10-11 Michael L svarar Olof L
    Hej. Tack för Er positiva omdöme. Det var en rolig affär att genomföra. Trevliga kunder både på köpar och säljarsidan. Mvh Michael
    Michael L gillar detta
  • Åke N skrev om Michael Leffler en del av Svensk Fastighetsförmedling Luleå
    Trevligt, intresserat och kunnigt bemötande! God och snabb återkoppling på frågor och effektiva rutiner för bokning av möten och utväxling av handlingar och kontrakt. Läs mer
    2017-10-11 Michael L svarar Åke N
    Hej. Tack för det fina omdömet. Det var ju lite problem med huset som krävde lite förhandling för att hitta lösning och få till en affär. Mvh Michael
Sabina Högling
Michael Leffler