Sabina Högling
Registrerad mäklare sedan 2016
Aktiv på Reco.se sedan 2016

Läs vad 69 Läs vad Sabina Högling

• Margaretha H skrev om Sabina Högling en del av Svensk Fastighetsförmedling Luleå

2019-03-24

Trevligt och inlyssnande bemötande av Sabina när jag skulle sälja min trerummare på Varvet. Mycket hjälp med hur jag skulle " fixa" lägenheten inför visningarna.
    En toppenmäklare!! Läs mer
  • Gunnar J
    Gunnar J skrev om Sabina Högling en del av Svensk Fastighetsförmedling Luleå

2019-03-18

Har sålt ett kedjehus. Bemötandet var saklig och bestämd.
    Förväntningen var ett hyfsat pris under rådande omständigheter
    Priset blev över förväntan, tack vare hennes kunnande.

Mycket nöjd Läs mer
    2019-03-18 Sabina H svarar Gunnar J
    Tack för din rekommendation Gunnar! Det har varit trevligt att samarbeta med er, ni har gjort det mycket bra inför fotografering, visningar m.m. Och stort tack för det goda fikat i torsdags. Jag är glad att ni känner er nöjd, vi hörs av snart igen. Allt gott. Mvh Sabina
  • Maria A skrev om Sabina Högling en del av Svensk Fastighetsförmedling Luleå

2019-02-15

Toppen bemötande av mäklaren under vårat husköp. Läs mer
    2019-02-18 Sabina H svarar Maria A
    Tack Maria! Det var roligt att ha er som köpare, ett bra gäng. Hörs snart igen. :) Med vänlig hälsning Sabina
  • Petra H skrev om Sabina Högling en del av Svensk Fastighetsförmedling Luleå

2019-02-06

Har köpt en bostadsrätt och blev bra bemött av mäklaren som svarade snabbt, hittade lösningar och var engagerad. Hade inte så höga förväntningar efter några tidigare erfarenheter med mindre engagerade mäklare. Positiv upplevelse under och efter köpet. Läs mer
    2019-02-12 Sabina H svarar Petra H
    Tack för din rekommendation Petra! Jag har stor respekt för att det är ett stort beslut att fatta att köpa bostad, för mig är det viktigt att ni känner er trygga i det. Nu är det bara att se fram emot tillträde, vi ses snart igen. Mvh Sabina
  • Rebecka M skrev om Sabina Högling en del av Svensk Fastighetsförmedling Luleå

2019-02-06

Vi har sålt vårt radhus på björkskatan. Vi blev väldigt bra bemött av Sabina och fick ett väldigt bra intryck. Hon har skött affären bra.

Vi är nöjda men hade hoppats på mer då vi ändå hade byggt ut med tredje våning och friköpt tomt. Men det känns bra ändå. Läs mer
    2019-02-12 Sabina H svarar Rebecka M
    Tack för rekommendationen och fint samarbete! Vad spännande för er att nu ger er på jakt efter ny bostad i ny stad. Hör bara av er till mig om ni har funderingar kring det och vill bolla lite. Hörs snart igen, lycka till. :) Mvh Sabina
  • Isabel  A
    Isabel A skrev om Sabina Högling en del av Svensk Fastighetsförmedling Luleå

2019-01-31

Vi mötte Sabina första gången när vi var på visning inför ev ny bostad. Vi fick ett bra intryck av henne och bestämde oss för att använda henne för försäljningen av vår bostadsrätt.
    Vi är mycket nöjda med hennes jobb. Lätt att komma i kontakt med, och annars återkommer hon senast samma dag. Bra tips och råd inför fotografering och visning.
    Vi fick en smidig affär från början till slut och att vi sedan hamnade över förväntan med slutpris känns som en bonus. Våra varmaste rekommendationer till en kunnig, duktig, trygg och effektiv mäklare! Isabel & Mikael Aspnér Läs mer
    2019-02-06 Sabina H svarar Isabel A
    Tack för den fina rekommendationen! Ni har gjort det så bra, jag är imponerad av ert engagemang. Er försäljning är ytterligare ett bevis på att gör man det rätt från början så blir slutresultatet så bra som möjligt. :) Vi hörs snart igen. Tack för ert förtroende.
  • Marita J skrev om Sabina Högling en del av Svensk Fastighetsförmedling Luleå

2019-01-19

Snabb affär som jag ville
    Jag kommer att anlita henne fler gånger Läs mer
    2019-01-21 Sabina H svarar Marita J
    Tack för din rekommendation. Lycka till nu med allt, då hörs vi säkert igen. Allt gott. Med vänlig hälsning, Sabina Högling, Svensk Fastighetsförmedling
  • Lynnita B skrev om Sabina Högling en del av Svensk Fastighetsförmedling Luleå

2019-01-15

Köpte lägenhet i luleå. Allt var proffsigt och vi fick snabb hjälp m alla våra frågor. Mkt bra bemötande av alla mäklare vi hade att göra med. Och mkt tålamod genom att vi harr tittat på många objekt o har tagit tid för oss att fatta rätt beslut. Läs mer
    2019-01-21 Sabina H svarar Lynnita B
    Tack för att du tog dig tid att skriva en rekommendation. Vad härligt att ni hittade rätt lägenhet till slut. Hoppas ni ska trivas. Med vänlig hälsning, Sabina Högling, Svensk Fastighetsförmedling
    Sabina H gillar detta
  • Eva Katarina S skrev om Sabina Högling en del av Svensk Fastighetsförmedling Luleå

2018-12-21

Sabina jobbade verkligen outtröttlgt med försäljningen av min bostadsrätt under en period när marknaden blivit trög! Läs mer
    2018-12-24 Sabina H svarar Eva Katarina S
    Tack för din rekommendation Eva! Med det marknadsläge vi har nu så gäller det att nöta, nöta, nöta. Du har gjort det suveränt inför alla visningar. Vilket tålamod du har! Tack för förtroendet. God jul! Med vänlig hälsning, Sabina
  • Berit Ingegerd L skrev om Sabina Högling en del av Svensk Fastighetsförmedling Luleå

2018-12-16

Sålt lgh,.
    Mäklaren var kunnig, trovärdig och vänlig. Upplevde att hon gjord allt som var möjligt för att göra objektet intressant för ev köpare.
    Hade stora förväntningar och hon levde upp till dessa.

Mäklarbyrå att rekommendera. Läs mer
    2018-12-24 Sabina H svarar Berit Ingegerd L
    Tack för att du tog dig tid att skriva denna rekommendation, det uppskattar jag. Det glädjer mig att läsa. Tack för rekommendationen och gott samarbete. God jul. Vänliga hälsningar Sabina

Andra mäklare hos Svensk Fastighetsförmedling Luleå

Sabina Högling