Sabina Högling
Registrerad mäklare sedan 2016
Aktiv på Reco.se sedan 2016

Läs vad 60 kunder tycker om Sabina Högling

• Berit Ingegerd L skrev om Sabina Högling en del av Svensk Fastighetsförmedling Luleå

2018-12-16

Sålt lgh,.
    Mäklaren var kunnig, trovärdig och vänlig. Upplevde att hon gjord allt som var möjligt för att göra objektet intressant för ev köpare.
    Hade stora förväntningar och hon levde upp till dessa.

Mäklarbyrå att rekommendera. Läs mer
  • Stephen F skrev om Sabina Högling en del av Svensk Fastighetsförmedling Luleå

2018-12-14

Opartisk förmedling mellan säljare och köpare
    Lyssnande och leende mäklaren
    Bra bemötande och transparent affär från visning till slutet
    Bra återkoppling och uppdatering när man ställde frågor som hon inte kunde direkt. Läs mer
  • Catharina I skrev om Sabina Högling en del av Svensk Fastighetsförmedling Luleå

2018-12-03

Sabina var envis och ambitiös trots att projektet var svårsålt. Läs mer
  • Margareta O skrev om Sabina Högling en del av Svensk Fastighetsförmedling Luleå

2018-11-26

Bra och engagerad mäklare kan rekommenderas Läs mer
  • Åse R skrev om Sabina Högling en del av Svensk Fastighetsförmedling Luleå

2018-11-02

Sålt en bostadsrätt. Fick ett bra intryck av mäklaren direkt vid första kontakten då hon värderade lägenheten. Hon har varit väldigt engagerad, kunnig och lätt att komma i kontakt med. Är väldigt nöjd med Sabina som mäklare och kommer att kontakta henne igen vid en eventuell försäljning! Läs mer
    2018-11-23 Sabina H svarar Åse R
    Tack för din rekommendation Åse! Vad roligt att du upplevt det så positivt. Tack för ett suveränt samarbete, vi hörs säkerligen i framtiden. Lycka till med huset och ha det så gott. Mvh Sabina
  • Peter R
    Peter R skrev om Sabina Högling en del av Svensk Fastighetsförmedling Luleå

2018-10-21

2 rums lägenhet. Sälj

Väldigt bra bemötande och focus på kunden.

I sin helhet fungerade det ju bra. Dock svårt och förståligt när marknad är lite trögare än den var för något år sen.

Min mäklare har gjort så bra och mycket hon bara kunnat utifrån dom förutsättningar hon ställts inför. Läs mer
    2018-10-22 Sabina H svarar Peter R
    Tack för att du tog dig tid att skriva en rekommendation. Vi kämpade på ett bra tag och du har gjort det suveränt med allt ifrån förberedelser inför foto, visningar m.m.

Tack för ditt förtroende och bra samarbete! Nu hoppas vi att ni ska hitta ett bra hus, jag håller utkik. Mvh Sabina
  • Rickard V
    Rickard V skrev om Sabina Högling en del av Svensk Fastighetsförmedling Luleå

2018-10-19

Trevlig o påläst mäklare, mycket nöjda! Läs mer
    2018-10-22 Sabina H svarar Rickard V
    Tack Rickard! Nu är det bara att se fram emot inflytten. Det ett himla fint hus, grattis! :) mvh Sabina
  • Lotta V
    Lotta V skrev om Sabina Högling en del av Svensk Fastighetsförmedling Luleå

2018-10-19

Vi köpte ett radhus. Vi blev väldigt bra bemötta och mäklaren kändes ärlig och kunnig! Läs mer
    2018-10-22 Sabina H svarar Lotta V
    Tack för din rekommendation Lotta och än en gång grattis till ett fantastiskt fint radhus. Äntligen får ni pusta ut och längta till inflytt. Ses och hörs snart igen. Ha det gott. Mvh Sabina
  • Bo P skrev om Sabina Högling en del av Svensk Fastighetsförmedling Luleå

2018-10-03

Försäljningen var lite seg i början men, sedan gick att bra.
    Bra bemötande rån säljaren.
    I det stora hela är jag nöjd. Läs mer
    2018-10-22 Sabina H svarar Bo P
    Tack Bosse! Tack för din rekommendation. Det är ett annat lugnare tempo vi har fått vänja oss vid. Ni har jobbat på bra med allt. Tack för gott samarbete! mvh Sabina
    Sabina H gillar detta
  • Ann-Marie O skrev om Sabina Högling en del av Svensk Fastighetsförmedling Luleå

2018-09-13

Köpt en bostadsrätt lgh i Luleå.
    Trevlig bemötande redan vid visningen o resten av kontakten av mäklaren.
    Mkt nöjd av köpet samt hur väl o trevligt bemötande av mäklaren. Läs mer
    2018-09-25 Sabina H svarar Ann-Marie O
    Tack för din rekommendation Ann-Marie. Det glädje mig att läsa att ditt köp av bostad i Luleå blev en positiv upplevelse. Nu är det bara att se fram emot inflytt. Vi ses snart, allt gott! Mvh Sabina

Andra mäklare hos Svensk Fastighetsförmedling Luleå

Sabina Högling