Sabina Högling
en del av Svensk Fastighetsförmedling Luleå

Kungsgatan 28
972 31 Luleå — Visa karta

Vad tror Sabina att er bostad är värd i dagsläget?

Ange ditt postnummer för en kostnadsfri värdering

Läs vad 52 kunder tycker om Sabina Högling

• Bo P
    Bo P skrev om Sabina Högling en del av Svensk Fastighetsförmedling Luleå
    Försäljningen var lite seg i början men, sedan gick att bra.
    Bra bemötande rån säljaren.
    I det stora hela är jag nöjd. Läs mer
  • Ann-Marie O
    Ann-Marie O skrev om Sabina Högling en del av Svensk Fastighetsförmedling Luleå
    Köpt en bostadsrätt lgh i Luleå.
    Trevlig bemötande redan vid visningen o resten av kontakten av mäklaren.
    Mkt nöjd av köpet samt hur väl o trevligt bemötande av mäklaren. Läs mer
    2018-09-25 Sabina H svarar Ann-Marie O
    Tack för din rekommendation Ann-Marie. Det glädje mig att läsa att ditt köp av bostad i Luleå blev en positiv upplevelse. Nu är det bara att se fram emot inflytt. Vi ses snart, allt gott! Mvh Sabina
  • Ann-Charlotte K
    Ann-Charlotte K skrev om Sabina Högling en del av Svensk Fastighetsförmedling Luleå
    Vi har sålt våran sommarstuga, och fick ett mycket trevligt bemötande av våran mäklare.
    Vi hade väl inga större förväntningar, hon guidade oss genom försäljningen på ett trevligt och naturligt sätt.
    Vi kontaktar henne igen om vi behöver hjälp med nya försäljningar. Läs mer
    2018-09-25 Sabina H svarar Ann-Charlotte K
    Tack för fina ord Ann-Charlotte! Det var jättebra att ni tog kontakt med mig i god tid innan försäljningen. Önskar er allt gott. Mvh Sabina
  • Ingela Mari J
    Ingela Mari J skrev om Sabina Högling en del av Svensk Fastighetsförmedling Luleå
    Lugn, inlyssnande, trygg och saklig. Läs mer
    2018-09-25 Sabina H svarar Ingela Mari J
    Tack för din rekommendation Ingela! Vad härligt att ni till slut hittade ert drömläge. :) Mvh Sabina
  • Viktor
    Viktor skrev om Sabina Högling en del av Svensk Fastighetsförmedling Luleå
    Väldigt bra första intryck, bra information under hela försäljningen och smidig hantering och flexibel kring visning. Läs mer
    2018-09-24 Sabina H svarar Viktor
    Tack för din rekommendation Viktor! Nu är det bara att se fram emot nya villan. :) Hörs snart igen, allt gott! Mvh Sabina
  • Birgitta J
    Birgitta J skrev om Sabina Högling en del av Svensk Fastighetsförmedling Luleå
    Sålt en villa. Fick ett bra intryck av mäklaren direkt vid första kontakten då hon tittade på huset och vi kände att hon engagerade sig i vår situation. Efterhand fortsatt hållt oss informerade, svarat på frågor, ringt upp när vi sökt. Peppat oss och stöttat oss med bra råd. Våra förväntningar av vad vi behövde mäklaren till uppfylldes till fullo.
    Sammantaget ett proffsigt arbete och ett utmärkt bemötande Läs mer
    2018-09-25 Sabina H svarar Birgitta J
    Stort tack för ert förtroende Birgitta och Hans-Åke! Jag är tacksam för det förtroende ni gav mig och det glädjer mig att läsa er fina rekommendation.

Vi hörs och ses snart igen. Ha det gott så länge. Mvh Sabina
  • Pontus W
    Pontus W skrev om Sabina Högling en del av Svensk Fastighetsförmedling Luleå
    Sålde en villa i Luleå. Ett trevligt och kunnigt bemötande, svarar alltid snabbt på kommunikation.

Många mäklare har ju en stil och ett pushigt sätt som kan kännas lite för mycket för att man ska vilja göra affärer med dem, denna mäklare har en balanserad och seriös framtoning som gör att det inte känns som att vinstmaximering till varje pris inte är det viktigaste i varje stund. Läs mer
    2018-09-24 Sabina H svarar Pontus W
    Tack för din rekommendation Pontus! Bra jobbat med allt från din sida, det blev ett gott samarbete! mvh Sabina
  • Magnus E
    Magnus E skrev om Sabina Högling en del av Svensk Fastighetsförmedling Luleå
    Köpt hus/Sålt lägenhet

Mycket bra bemötande av mäklaren när vi var på husvisning, vi fick en bra känsla direkt.
    Valde samma mäklare att sälja våran lägenhet.

Förväntningar att få sålt lägenheten, var priset och tiden.
    Vi är nöjd med slutpriset och tiden det tog att sälja.

Vi är väldigt nöjda med allt, väldigt smidigt. Läs mer
    2018-08-16 Sabina H svarar Magnus E
    Tack snälla för er rekommendation! Det har varit ett nöje att sammarbeta med er. Ni har gjort ett fantastiskt jobb inför foto och visningar.

Ordning och reda! Hoppas ni alla tre ska trivas bra i huset, det är jag övertygad om. Med vänlig hälsning, Sabina Högling
  • Galären Lägenheter AB
    Sabina är seriös och idog. Hon skapar förtroende både hos säljare och köpare. Sabina har bevisat att hon är en mäklare av hög rang. Läs mer
    2018-08-16 Sabina H svarar Galären Lägenheter AB
    Tack för rekommendationen, ert förtroende och gott samarbete! Allt gott. Med vänlig hälsning, Sabina Högling
  • Oscar E
    Oscar E skrev om Sabina Högling en del av Svensk Fastighetsförmedling Luleå
    Var köpare av bostadsrätt. Mycket trevlig och tillmötesgående mäklare. Bra på att återkoppla när jag hade frågor om bostaden, skötte alla detaljer utan bekymmer och överlåtelsen gick så smidigt man kan förvänta sig. Önskar Sabina en fortsatt lyckad karriär! Läs mer
    2018-07-18 Sabina H svarar Oscar E
    Tack Oscar för din rekommendation! Eftersom jag själv bott i samma område och vet hur bra det är att bo just där kunde jag varmt rekommendera dig den lägenheten. Jag är övertygad om att du kommer trivas och önskar dig lycka till med studierna. :) mvh Sabina
  • Therese
    Therese skrev om Sabina Högling en del av Svensk Fastighetsförmedling Luleå
    Bra bemötelse av mäklare och lätt att få tag på, köpt radhus Läs mer
    2018-07-18 Sabina H svarar Therese
    Tack Therese för dina ord! Vad härligt att ni äntligen hittade drömhuset. Allt gott! mvh Sabina
  • Erik
    Erik skrev om Sabina Högling en del av Svensk Fastighetsförmedling Luleå
    Har köpt lägenhet blev bra bemött genom tillmötesgående och kunnig mäklare. Läs mer
    2018-07-03 Sabina H svarar Erik
    Tack Erik för din rekommendation! Härligt att läsa! Ses på tillträdesdagen, det börjar vara när nu. Allt gott! mvh Sabina
  • Angelica
    Angelica skrev om Sabina Högling en del av Svensk Fastighetsförmedling Luleå
    Vi köpte en bostadsrätt och blev bra bemött av mäklaren. Hon var en tuff förhandlare, men ändå glad och vi hade tillit för henne. För övrigt så kom jag i kontakt med en av era mäklare i kiruna och det visade sig att det är flera skillnader på hur ni komponerar era avtal, kanske nått att se över (om man vill att det ska vara lika). Våran upplevelse med våran mäklare var sammanfattningsvis väldigt positiv. Läs mer
    2018-06-20 Sabina H svarar Angelica
    Hej Angelica, tack för din rekommendation! Det gör mig glad att läsa att ni fick en positiv upplevelse. Det är en toppenfin lägenhet, nu är det bara att längta till inflytt. :) Tacksam för din konstruktiva kritik!
  • Brf  Banarbetaren
    Brf Banarbetaren skrev om Sabina Högling en del av Svensk Fastighetsförmedling Luleå
    Bostadsrätt 34 kvm. Duktigt snabb lyhörd Läs mer
    2018-06-19 Sabina H svarar Brf Banarbetaren
    Tack för er rekommendation! Det blev två bra försäljningar. Tack för gott samarbete! mvh Sabina
  • Mattias L
    Mattias L skrev om Sabina Högling en del av Svensk Fastighetsförmedling Luleå
    Högsta betyg på mäklaren, allt gick betydligt snabbare än vi räknat med.
    Kan starkt rekommendera henne! Läs mer
    2018-06-19 Sabina H svarar Mattias L
    Hej Mattias, tack för ert förtroendet. Mycket tacksamt att samarbeta med er vid er villaförsäljning, ni ordnade allt exemplariskt inför fotograferingar och visningar.

Vad roligt att jag både fick vara delaktig vid både sälj och sedan köp. Allt gott!/ Sabina
  • Camilla J
    Camilla J skrev om Sabina Högling en del av Svensk Fastighetsförmedling Luleå
    Vilken fantastisk mäklare Sabina är! Kunnig, informativ och engagerad genom hela processen. Från det att hon klev in genom dörren vid första besöket och hela vägen in i mål.
    Trots att marknaden är lite segare än för tex 1 år sedan så lyckades hon ändå få lägenheten såld till ett högre pris än utropspriset! Jag kan bara säga tusen tack och varmt rekommendera Sabina till alla som funderar på vem de ska anlita som mäklare! Läs mer
    2018-06-20 Sabina H svarar Camilla J
    Tack snälla Camilla, det har varit superroligt att hjälpa till vid försäljningen av din lägenhet! Suveränt fixat inför fotografering och visningar. Tack för ett fint samarbete, nu letar jag för fullt efter en passade lägenhet åt er! :) Tack för förtroendet!
  • Ingegerd E
    Ingegerd E skrev om Sabina Högling en del av Svensk Fastighetsförmedling Luleå
    Jag har köpt en bostadsrätt och mäklaren var mycket proffsig. Hon förklarade allt mycket tydligt och klart, vad olika saker innebar. Läs mer
    2018-04-27 Sabina H svarar Ingegerd E
    Hej Ingegerd! Tack för din fina rekommendation. Det är trevligt att ha dig som köpare, hoppas det går bra med husförsäljningen i Kalix. Vi ses snart igen vid tillträdet. Mvh Sabina
  • Hanna J
    Hanna J skrev om Sabina Högling en del av Svensk Fastighetsförmedling Luleå
    Jag är mycket nöjd som kund och tycker Sabina har gjort ett bra jobb som hjälpte mig att få min lägenhet såld. Hon är trevlig och kompetent och ger ett bra bemötande. Läs mer
    2018-03-16 Sabina H svarar Hanna J
    Hej Hanna, tack för din rekommendation. Det glädjer mig att du känner dig nöjd. Hoppas ni ska trivas i ert nya hus! Mvh Sabina
  • Nina F
    Nina F skrev om Sabina Högling en del av Svensk Fastighetsförmedling Luleå
    Sabina fick jobba på i ett lite mer tufft klimat men kom till ett rimligt avslut på försäljningen. Fint bemötande och vi är nöjda med försäljningen. Läs mer
    2018-03-15 Sabina H svarar Nina F
    Hej Nina! Tack för att du tog dig tid att lämna en rekommendation. Riktigt bra jobbat med allt fix inför fotograferingar och visningar. Härligt att ni känner er nöjda. Allt gott! Mvh Sabina
  • Mikael A
    Mikael A skrev om Sabina Högling en del av Svensk Fastighetsförmedling Luleå
    Professionell mäklare som jag fick stort förtroende för. Skötte försäljningen på ett mycket bra sätt. Läs mer
    2018-01-05 Sabina H svarar Mikael A
    Hej Mikael, tack för din rekommendation! Det är jätte viktigt för mig att mina kunder känner förtroende för mig, det gör mig glad att läsa att du fick det. Det blev ett bra avslut på året att få avsluta en framgångsrik försäljning av din lägenhet, dessutom dagen innan julafton. :) Vi hörs snart igen, ha det gott! Mvh Sabina
  • Louise M
    Louise M skrev om Sabina Högling en del av Svensk Fastighetsförmedling Luleå
    Mycket bra, noggrann och seriös. Snabb till återkoppling. Läs mer
    2017-12-19 Sabina H svarar Louise M
    Tack Louise för din rekommendation! Vad härligt att ni äntligen hittade ett hus för er. :) Jag tror att det kommer bli superbra! God jul och gott nytt år till dig, Markus och barnen. Mvh Sabina
  • märta i
    märta i skrev om Sabina Högling en del av Svensk Fastighetsförmedling Luleå
    Sabina är den perfekta mäklaren. Hon har ett mycket stort kunnande, ger snabb återkoppling, är jätte engagerad från start till mål. Hon har dessutom en mycket hög trovärdighet och social kompetens. Vid vår nästa bostadsaffär skulle vi utan tvekan anlita Sabina som mäklare.

Enligt det gamla betygssystemet får hon betyget A+++++. Kort sagt - Sabina är ett fullblodsproffs.

Vi lämnar med nöje våra allra bästa rekommendationer.

Märta och Gunnar Läs mer
    2017-12-15 Sabina H svarar märta i
    Tack snälla Märta och Gunnar, det har varit ett nöje för mig att hjälpa till vid försäljningen av er lägenhet. En av Luleås bästa utsikter!

Jag tar med mig era fina ord och är tacksam för det förtroende ni gett mig. Önskar er allt gott och hoppas ni ska trivas bra i Göteborg. Tack för allt. Mvh Sabina
    Sabina H, märta i gillar detta
  • Thomas H
    Thomas H skrev om Sabina Högling en del av Svensk Fastighetsförmedling Luleå
    Bra och lugn mäklare som kunnat ge svar på allt och om jag haft övriga frågor så har hon kollat upp allt åt mig och återkopplat snabbt tillbaka. Allt har gått väldigt smidigt och jag har känt mig trygg vid mitt första bostadskön. Läs mer
    2017-12-18 Sabina H svarar Thomas H
    Tack för din rekommendation Thomas. Det glädjer mig att läsa att du känner dig nöjd, skönt att allting löste sig och att du fick flytta in enligt plan. Hoppas du ska trivas och lycka till med studierna. God jul och gott nytt år! mvh Sabina
    Sabina H, märta i gillar detta
  • Fredrik H
    Fredrik H skrev om Sabina Högling en del av Svensk Fastighetsförmedling Luleå
    Sabina är en professionell och serviceinriktad fastighetsmäklare med god kännedom om det aktuella objektet och det området som fastigheten är belägen. Hon har varit bra på att hålla en god kontakt och alltid varit snabb med att återkomma.
    Det är en mäklare som ingivit förtroende och som jag mycket väl skulle kunna tänka mig att anlita vid en eventuell framtida försäljning. Läs mer
    2017-11-16 Sabina H svarar Fredrik H
    Tack för din rekommendation Fredrik! Blir oerhört glad av att läsa det du skrivit, precis den uppfattningen vill jag att mina kunder ska få. Då har jag gjort mitt jobb rätt. Önskar er lycka till med allt, ser fram emot att eventuellt höra av er i framtiden. Mvh Sabina
  • Lars Tomas L
    Lars Tomas L skrev om Sabina Högling en del av Svensk Fastighetsförmedling Luleå
    Hej! Enda missen var att jag ej blev informerad att vi skulle träffas på deras kontor och inte på banken för att slutföra affären. I övrigt fungerade allt till fullo till ett bra pris. Fick direkt bra kontakt med Sabina som gjorde ett mkt bra och effektivt jobb åt mig/ Tomas.L Läs mer
    2017-10-24 Sabina H svarar Lars Tomas L
    Hej Tomas,
    Tack för ditt fina omdöme. Angående tillträdet måste det ha blivit ett missförstånd, jag ber om ursäkt för det. Jag tar med det och ska jobba på att vara tydligare i fortsättningen. Allt gott! Mvh Sabina
  • Thomas P
    Thomas P skrev om Sabina Högling en del av Svensk Fastighetsförmedling Luleå
    Svår att få tag på sen att höra av sig Läs mer
    2017-11-09 Sabina H svarar Thomas P
    Hej Thomas, jag är ledsen att du upplevt det så. Jag är ofta i möte under dagarna och ringer alltid upp så snart jag har möjlighet. Hoppas ni trivs i ert nya boende. Mvh Sabina
  • Timo T
    Timo T skrev om Sabina Högling en del av Svensk Fastighetsförmedling Luleå
    Sabina gjorde sitt jobb bra, hon var vänlig och svarade på alla mina frågor informativt. Hon också gav råd vad man bör ta till hänsyn när man flyttar från utomlands till en bostadsrätt i Sverige. Jag skulle rekommendera också mina vänner att kontakta henne och SF Luleå om de hade en lägenhet att sälja eller köpa i Luleå. Läs mer
    2017-11-09 Sabina H svarar Timo T
    Hej Timo, tack snälla för din rekommendation. Det glädjer mig att läsa att ditt köp av bostad i Sverige blev en positiv upplevelse. Ni är alltid välkomna att höra av er om det är något ni funderar över. Hoppas ni trivs i Luleå och ert nya boende, lycka till med allt. Mvh Sabina
  • Niklas O
    Niklas O skrev om Sabina Högling en del av Svensk Fastighetsförmedling Luleå
    Sabina gav ett trevligt, ärligt och jordnära intryck som vi uppskattade. Ingen konstlad eller påklistrad "bilhandlarmentalitet" som man annars kan uppleva i branschen. Bra och snabb kontakt över mejl. Läs mer
    2017-10-27 Sabina H svarar Niklas O
    Hej Niklas, blir väldigt glad av att läsa dina rekommendation. Mycket tacksam att du tagit dig tid att skriva de fina orden. Jag håller med dig vad gäller "bilhandlarmentalitet", det finns ingen som vinner på att vara så. Hoppas ni ska trivas i ert nya boende, lycka till med allt. Mvh Sabina
  • Diana Q
    Diana Q skrev om Sabina Högling en del av Svensk Fastighetsförmedling Luleå
    Hittills så är Sabina väldig stabil och trygg som mäklare. Bra bemötande. Läs mer
    2017-11-16 Sabina H svarar Diana Q
    Tack snälla för din rekommendation Diana. Ser att reco var väldigt snabba på att skicka ut den till dig, men nu är vi i hamn och jag hoppas du känner dig fortsatt nöjd. Himla trevligt att samarbeta med dig, önskar dig allt gott! Mvh Sabina
  • Carola A
    Carola A skrev om Sabina Högling en del av Svensk Fastighetsförmedling Luleå
    Jag tycker hon gjorde ett bra intryck som mäklare och hade en professionell hantering av hela processen. Bra bemötande.

Dock blev jag inte helt belåten när jag själv var tvungen att hämta upp min tredje nyckel som hon glömt inlåst i kassaskåp på kontoret dagen då vi hade tillträdesdag. Hade önskat att hon erbjöd att skicka den rekommenderat istället. Läs mer
    2017-10-24 Sabina H svarar Carola A
    Hej Carola, tack för att du tagit dig tid att skriva en rekommendation. Jag uppskattar att du även delar med dig av vad jag kunnat göra bättre, det tar jag med mig. Att t.ex. erbjuda att skicka nyckeln rekommenderat är ett väldigt bra förslag. Hoppas du och hundarna trivs i nya boendet. Önskar dig lycka till med allt. Mvh Sabina
  • Sofia K
    Sofia K skrev om Sabina Högling en del av Svensk Fastighetsförmedling Luleå
    Väldigt nöjd. Sabina har varit tillgänglig och jobbat hårt för att sälja vårt hus. Hon har hållit oss uppdaterade om vad som händer på ett tillfredsställande sätt. Jag kommer att rekommendera henne vidare. Läs mer
    2017-11-09 Sabina H svarar Sofia K
    Tack Sofia för det förtroende jag fick av dig! Det och denna fina rekommendation betyder mycket för mig. Önskar dig all lycka med nya huset. Det ska bli spännande att se resultatet. Mvh Sabina
  • Lena K
    Lena K skrev om Sabina Högling en del av Svensk Fastighetsförmedling Luleå
    Sabina är professionell, tillgänglig och ger precis de råd man behöver! Läs mer
    2017-10-24 Sabina H svarar Lena K
    Tack snälla Lena för fina ord! Önskar er allt gott. Mvh Sabina
  • Agneta L
    Agneta L skrev om Sabina Högling en del av Svensk Fastighetsförmedling Luleå
    Glad o positiv .....Mycket bra !!! Kändes mycket bra efter första mötet. Läs mer
    2017-10-24 Sabina H svarar Agneta L
    Hej Agneta! Blir jätte glad av att läsa dina värmande ord. Tack för ett bra samarbete och det förtroende jag fått av dig. Önskar er allt gott. Mvh Sabina
  • Niklas L
    Niklas L skrev om Sabina Högling en del av Svensk Fastighetsförmedling Luleå
    Mycket trevligt och professionellt bemötande. Läs mer
    2017-10-24 Sabina H svarar Niklas L
    Tack Niklas för din rekommendation, det glädjer mig att läsa. Önskar er lycka till med er nya bostad. Mvh Sabina
  • Victor P
    Victor P skrev om Sabina Högling en del av Svensk Fastighetsförmedling Luleå
    Mycket bra bemötande. Höll bra kontakt med köpare och lämnade relevant information. Läs mer
  • Rafael G
    Rafael G skrev om Sabina Högling en del av Svensk Fastighetsförmedling Luleå
    Super professionellt fokus och positiv Läs mer
    2017-10-24 Sabina H svarar Rafael G
    Hej Rafael, stort tack för din rekommendation och förtroendet jag fick vid försäljningen av ert hus. Hoppas ni trivs i ert nya boende. Ha det gott. Mvh Sabina
  • Daniel S
    Daniel S skrev om Sabina Högling en del av Svensk Fastighetsförmedling Luleå
    Målmedveten, tydlig, trevlig, kunnig. Läs mer
    2017-10-24 Sabina H svarar Daniel S
    Hej Daniel, tack så mycket för din rekommendation. Det glädjer mig att läsa dina ord, att de som ger mig förtroendet att sälja sin bostad känner sig nöjda med min prestation är viktigt för mig. Lycka till med allt. Mvh Sabina
  • Fanny G
    Fanny G skrev om Sabina Högling en del av Svensk Fastighetsförmedling Luleå
    Väldigt trevlig och bra mäklare. Vi var jättenöjda Läs mer
    2017-10-27 Sabina H svarar Fanny G
    Hej Fanny, härligt att läsa att ni känner er nöjda. Hoppas ni trivs i ert nya boende, en riktig drömbostad. Önskar er lycka till med allt. Mvh Sabina
  • Petter B
    Petter B skrev om Sabina Högling en del av Svensk Fastighetsförmedling Luleå
    Kunde ta flera timmar att få svar via telefon. Kändes inte så brydd i lägenheten, vi fick veta mer av säljaren om tex planer i föreningen osv. Trevlig men obrydd Läs mer
    2017-10-27 Sabina H svarar Petter B
    Hej Petter,
    Tack för att du delar med dig av din upplevelse, trist att läsa att du uppfattat det så. Jag bryr mig väldigt mycket om mina köpare och säljare, ni är välkomna att kontakta mig om ni har några funderingar. Hoppas ni ska trivas i er nya bostad, den är verkligen jätte fin. Mvh Sabina
  • Hamid D
    Hamid D skrev om Sabina Högling en del av Svensk Fastighetsförmedling Luleå
    Väldigt trevligt be mötade och gjorde ett rätt bra arbete Läs mer
    2017-11-09 Sabina H svarar Hamid D
    Tack Hamid för din rekommendation! Vi uppskattar det förtroende du gav oss. Vi hör av oss om vi hittar någon bostad som kan vara något för dig. Lycka till med allt. Mvh Sabina och Sandra
  • Björn N
    Björn N skrev om Sabina Högling en del av Svensk Fastighetsförmedling Luleå
    Vi fick mycket bra bemötande och hon gjorde ett mycket bra jobb. Läs mer
    2017-11-09 Sabina H svarar Björn N
    Tack snälla för att du tagit dig tid att lämna denna rekommendation. Hoppas ni trivs i ert nya boende, så häftig bostad! Mvh Sabina
  • Annica E
    Annica E skrev om Sabina Högling en del av Svensk Fastighetsförmedling Luleå
    Fick ett trevligt bemötande och bra info gällande huset. Tyckte dock det stressades mycket med pappren när vi fick veta att vi vunnit budgivningen. Men det kanske är så det ska vara också. Överlag bra upplevelse. Läs mer
    2017-11-09 Sabina H svarar Annica E
    Hej Annica! Tack för din rekommendation, det glädjer mig att läsa att att ni fick en positiv upplevelse av ert husköp. Superfin villa och så härligt läge! Det är lite tokigt hur det funkar i den här branschen egentligen, muntliga överenskommelser gäller ju inte juridiskt, för både köpare och säljares skull är det därför bra att ingå ett skriftligt avtal så snart som möjligt när man nått en överenskommelse, så ni får pusta ut och veta att huset är ert. Jag tar helt klart åt mig och kommer ha det i åtanke i fortsättningen, det var inte min mening att stressa er. Önskar er lycka till med allt. Mvh Sabina
  • Ylva S
    Ylva S skrev om Sabina Högling en del av Svensk Fastighetsförmedling Luleå
    Trevlig och bra kommunikation. Snabb återkoppling Läs mer
    2017-11-09 Sabina H svarar Ylva S
    Tack Ylva för din rekommendation! Ett nöje att ha trevliga och glada kunder som er. Lycka till med nya huset! Mvh Sabina
  • Bizuye H
    Bizuye H skrev om Sabina Högling en del av Svensk Fastighetsförmedling Luleå
    Hon är trevlig och kan sin sak. Läs mer
    2017-10-27 Sabina H svarar Bizuye H
    Tack Bizuye för din rekommendation! Jag blir glad av att läsa att ditt köp via oss blev en positiv upplevelse. Hoppas du ska trivas i din nya bostad, ett riktigt bra läge i stan! Mvh Sabina
  • Jon G
    Jon G skrev om Sabina Högling en del av Svensk Fastighetsförmedling Luleå
    Sabina var väldigt bra supernöjd Läs mer
    2017-10-27 Sabina H svarar Jon G
    Tack Jon för din rekommendation! Vi hörs och ses snart igen då det är dags för er att tillträda en av Luleås vackraste villor. Allt gott till er. Mvh Sabina
  • Hans L
    Hans L skrev om Sabina Högling en del av Svensk Fastighetsförmedling Luleå
    Proffesionell, inlyssnande, ödmjuk, ambitiös. Läs mer
    2017-11-08 Sabina H svarar Hans L
    Hej Hans, tack snälla för ert förtroende vid försäljningen av er villa. Jag uppskattar att du tagit dig tid att skriva denna rekommendation, ett kvitto på att jag gjort mitt jobb. Jag använder prospekt från er fantastiska villa när jag vill visa andra säljare hur man gör en lyckad styling inför försäljning, mycket bra prestation från er! Mvh Sabina
  • Ulla A
    Ulla A skrev om Sabina Högling en del av Svensk Fastighetsförmedling Luleå
    Lyhörd, tillmötesgående och snabb vid återkoppling. Läs mer
    2017-10-27 Sabina H svarar Ulla A
    Hej Ulla, tack snälla för de fina orden. Jag uppskattar att du tagit dig tid att skriva denna rekommendation, önskar dig allt gott! Mvh Sabina
  • Thomas S
    Thomas S skrev om Sabina Högling en del av Svensk Fastighetsförmedling Luleå
    Mycket bra. Seriöst intryck. God dervice Läs mer
    2017-10-24 Sabina H svarar Thomas S
    Tack Thomas! Jag blir glad av att läsa att du känner dig nöjd. Hoppas du ska trivas i nya boendet, önskar dig lycka till med allt. Mvh Sabina
  • Victor P
    Victor P skrev om Sabina Högling en del av Svensk Fastighetsförmedling Luleå
    Väldigt bra på att hålla kontakten med oss som köpare. Läs mer
    2017-10-24 Sabina H svarar Victor P
    Hej Victor, stort tack för att du tog dig tid att lämna en rekommendation. Jag blir jätte glad av att läsa att ni känner en nöjda. Hoppas du trivs i nya bostad. Mvh Sabina
  • Linda G
    Linda G skrev om Sabina Högling en del av Svensk Fastighetsförmedling Luleå
    Sabina mer än levde upp till våra förväntningar, hon överträffade dem! Inte bara i pris utan också gällande förtroendeskapande, rådgivning, information. Snabb återkoppling och stort tålamod. Hon är ung men smart, lågmäld men stark, trevlig men alltid proffessionalitet. En riktig mäklarstjärna! Läs mer
    2017-10-11 Sabina H svarar Linda G
    Hej Linda, stort tack för din fina rekommendation! Toppbetyg till dig och Rafael som säljare, mycket bra jobbat med allt inför fotograferingar och visningar. Det är en sann glädje för mig att få jobba med så engagerade säljare som er.

Hoppas ni trivs i ert nya boende, önskar er allt gott.
Sabina Högling
Michael Leffler