Sandra Kluwetasch
Registrerad mäklare sedan 2011
Aktiv på Reco.se sedan 2016

Läs vad 38 kunder tycker om Sandra Kluwetasch

• Sigrid S skrev om Sandra Kluwetasch en del av Svensk Fastighetsförmedling Luleå
    Sandra är en kunnig och erfaren mäklare! Hon höll långsiktigt och uthålligt i visningar och var mån om kundkontakter. Läs mer
    2018-03-13 Sandra K svarar Sigrid S
    Tack Sigrid för en fin rekommendation! Mvh, Sandra
  • Sonja S skrev om Sandra Kluwetasch en del av Svensk Fastighetsförmedling Luleå
    Vi är mycket nöjda med din inf.till oss.lugnt klart .tydlig förklaring o saklig.
    Lätt att få kontakt för frågor som uppstår särskild när man står inför en stor affär som denna.
    MVH
    Sojnja Ove Skoog Läs mer
    2018-03-13 Sandra K svarar Sonja S
    Tack Sonja och Ove för väldigt värmande ord! Hoppas att ni kommer att trivas bra i lägenheten! Mvh, Sandra
  • Maud S skrev om Sandra Kluwetasch en del av Svensk Fastighetsförmedling Luleå
    Sandra har skött sitt uppdrag på ett med bravur. Hon är lugn trevlig och uppmärksam mot köpare och säljare, hon försöker alltid att vara oss till lagts inget är till besvär. Jag kan varmt rekommendera henne för vidare tjänster. Läs mer
    2018-03-13 Sandra K svarar Maud S
    Tack Maud för dina fina ord! Mvh, Sandra
  • Åsa S skrev om Sandra Kluwetasch en del av Svensk Fastighetsförmedling Luleå
    Sandra är väldigt kunnig och hon får en att känna sig trygg. Hon är alltid vänlig och tar sig tid med alla frågor. Läs mer
    2018-03-01 Sandra K svarar Åsa S
    Tack så mycket Åsa för en fin rekommendation! Och tack till både dig och Dan för ett mycket gott samarbete! Mvh, Sandra
  • Lars-Åke A
    Lars-Åke A skrev om Sandra Kluwetasch en del av Svensk Fastighetsförmedling Luleå
    Upplever Sandra som professionell, lyhörd och inte minst mycket trevlig att göra affärer med. Läs mer
    2018-03-01 Sandra K svarar Lars-Åke A
    Tack Lars-Åke för dem fina orden och att jag fick förtroendet att sälja er bostadsrätt. Det var väldigt trevligt att göra affärer med dig och Viktor också! Mvh, Sandra
  • Ulla A skrev om Sandra Kluwetasch en del av Svensk Fastighetsförmedling Luleå
    Sandra är en lyhörd, saklig och tydlig mäklare som visar sin kompetens och kunnande i uppdraget.
    hon inger förtroenden på ett positivt och trevligt sätt i bemötande. Läs mer
    2018-03-01 Sandra K svarar Ulla A
    Vilken fin rekommendation, den blev jag oerhört glad för! Tack för ett väldigt bra samarbete! Mvh, Sandra
  • Sigrid N skrev om Sandra Kluwetasch en del av Svensk Fastighetsförmedling Luleå
    Jag har fått ett mycket engagerat och professionellt bemötande. Om jag kommer att behöva mer hjälp av en mäklare kommer jag att vända mig till Sandra K Läs mer
    2018-03-01 Sandra K svarar Sigrid N
    Tack Sigrid för mycket värmande och fina ord! Vi syns snart igen! Mvh, Sandra
  • Jonas K
    Jonas K skrev om Sandra Kluwetasch en del av Svensk Fastighetsförmedling Luleå
    Ställer upp i alla lägen, helnöjd! Läs mer
    2018-03-01 Sandra K svarar Jonas K
    Tack för en fin rekommendation Jonas! Mvh, Sandra
  • Johanna M skrev om Sandra Kluwetasch en del av Svensk Fastighetsförmedling Luleå
    Hjälpsam, flexibel, kunnig, proffsig och mycket trevlig Läs mer
    2017-12-08 Sandra K svarar Johanna M
    Tack Johanna för fina ord! Hoppas det blir bra väder till sommaren så ni kan njuta av er nya härliga altan! Mvh, Sandra
  • Fredrik B
    Fredrik B skrev om Sandra Kluwetasch en del av Svensk Fastighetsförmedling Luleå
    Proffsigt bemötande och väldigt hjälpsam! Läs mer
    2017-12-08 Sandra K svarar Fredrik B
    Tack för en fin rekommendation Fredrik! Mvh, Sandra