Sandra Kluwetasch
en del av Svensk Fastighetsförmedling Luleå

Kungsgatan 28
972 31 Luleå — Visa karta

Vad tror Sandra att er bostad är värd i dagsläget?

Ange ditt postnummer för en kostnadsfri värdering

Läs vad 38 kunder tycker om Sandra Kluwetasch

• Sigrid S skrev om Sandra Kluwetasch en del av Svensk Fastighetsförmedling Luleå
    Sandra är en kunnig och erfaren mäklare! Hon höll långsiktigt och uthålligt i visningar och var mån om kundkontakter. Läs mer
    2018-03-13 Sandra K svarar Sigrid S
    Tack Sigrid för en fin rekommendation! Mvh, Sandra
  • Sonja S skrev om Sandra Kluwetasch en del av Svensk Fastighetsförmedling Luleå
    Vi är mycket nöjda med din inf.till oss.lugnt klart .tydlig förklaring o saklig.
    Lätt att få kontakt för frågor som uppstår särskild när man står inför en stor affär som denna.
    MVH
    Sojnja Ove Skoog Läs mer
    2018-03-13 Sandra K svarar Sonja S
    Tack Sonja och Ove för väldigt värmande ord! Hoppas att ni kommer att trivas bra i lägenheten! Mvh, Sandra
  • Maud S skrev om Sandra Kluwetasch en del av Svensk Fastighetsförmedling Luleå
    Sandra har skött sitt uppdrag på ett med bravur. Hon är lugn trevlig och uppmärksam mot köpare och säljare, hon försöker alltid att vara oss till lagts inget är till besvär. Jag kan varmt rekommendera henne för vidare tjänster. Läs mer
    2018-03-13 Sandra K svarar Maud S
    Tack Maud för dina fina ord! Mvh, Sandra
  • Åsa S skrev om Sandra Kluwetasch en del av Svensk Fastighetsförmedling Luleå
    Sandra är väldigt kunnig och hon får en att känna sig trygg. Hon är alltid vänlig och tar sig tid med alla frågor. Läs mer
    2018-03-01 Sandra K svarar Åsa S
    Tack så mycket Åsa för en fin rekommendation! Och tack till både dig och Dan för ett mycket gott samarbete! Mvh, Sandra
  • Lars-Åke A
    Lars-Åke A skrev om Sandra Kluwetasch en del av Svensk Fastighetsförmedling Luleå
    Upplever Sandra som professionell, lyhörd och inte minst mycket trevlig att göra affärer med. Läs mer
    2018-03-01 Sandra K svarar Lars-Åke A
    Tack Lars-Åke för dem fina orden och att jag fick förtroendet att sälja er bostadsrätt. Det var väldigt trevligt att göra affärer med dig och Viktor också! Mvh, Sandra
  • Ulla A skrev om Sandra Kluwetasch en del av Svensk Fastighetsförmedling Luleå
    Sandra är en lyhörd, saklig och tydlig mäklare som visar sin kompetens och kunnande i uppdraget.
    hon inger förtroenden på ett positivt och trevligt sätt i bemötande. Läs mer
    2018-03-01 Sandra K svarar Ulla A
    Vilken fin rekommendation, den blev jag oerhört glad för! Tack för ett väldigt bra samarbete! Mvh, Sandra
  • Sigrid N skrev om Sandra Kluwetasch en del av Svensk Fastighetsförmedling Luleå
    Jag har fått ett mycket engagerat och professionellt bemötande. Om jag kommer att behöva mer hjälp av en mäklare kommer jag att vända mig till Sandra K Läs mer
    2018-03-01 Sandra K svarar Sigrid N
    Tack Sigrid för mycket värmande och fina ord! Vi syns snart igen! Mvh, Sandra
  • Jonas K
    Jonas K skrev om Sandra Kluwetasch en del av Svensk Fastighetsförmedling Luleå
    Ställer upp i alla lägen, helnöjd! Läs mer
    2018-03-01 Sandra K svarar Jonas K
    Tack för en fin rekommendation Jonas! Mvh, Sandra
  • Johanna M skrev om Sandra Kluwetasch en del av Svensk Fastighetsförmedling Luleå
    Hjälpsam, flexibel, kunnig, proffsig och mycket trevlig Läs mer
    2017-12-08 Sandra K svarar Johanna M
    Tack Johanna för fina ord! Hoppas det blir bra väder till sommaren så ni kan njuta av er nya härliga altan! Mvh, Sandra
  • Fredrik B
    Fredrik B skrev om Sandra Kluwetasch en del av Svensk Fastighetsförmedling Luleå
    Proffsigt bemötande och väldigt hjälpsam! Läs mer
    2017-12-08 Sandra K svarar Fredrik B
    Tack för en fin rekommendation Fredrik! Mvh, Sandra
  • Gun-marie G skrev om Sandra Kluwetasch en del av Svensk Fastighetsförmedling Luleå
    Verkade inte intresserad av oss. Läs mer
  • Åsa H skrev om Sandra Kluwetasch en del av Svensk Fastighetsförmedling Luleå
    Professionell, tydlig och trevlig. Läs mer
    2017-10-30 Sandra K svarar Åsa H
    Tack för ett fint omdöme Åsa! Hoppas att du kommer trivas bra med den härliga utsikten! Mvh, Sandra
  • Anette K skrev om Sandra Kluwetasch en del av Svensk Fastighetsförmedling Luleå
    Tycker att man kunnat arbeta lite mer med budgivning och information vid budgivningens stängning. Den gick inte ut på sms där bud lämnades. Fångade man alla som kunde tänkas vara intresserade? Läs mer
    2017-10-23 Sandra K svarar Anette K
    Hej Anette! Tack för att du tagit dig tid att lämna detta omdöme! Information om budavslut har spekulanterna fått via både telefonsamtal och sms samt att det stått utskrivet i lägenhetens annons både på vår hemsida och Hemnet. Alla spekulanter som varit involverade i försäljningen har fått en ärlig chans att vara med. Innan budgivningen avslutades var det endast den blivande köparen som fortfarande var intresserad, de övriga hade meddelat att de ej var intresserade eller hade stannat i budgivningen. Har du mer frågor och funderingar får du gärna slå mig en signal. Allt gott! Mvh, Sandra
  • Tomas K skrev om Sandra Kluwetasch en del av Svensk Fastighetsförmedling Luleå
    Bra bemötande, trevlig, saklig och kunnig. Bra information gällande försäljningen och tips på vad man bör tänka på i samband med försäljningen. Tycker Sandra är en driven och social, vi kommer rekommendera henne till vänner och bekanta som går i tankarna på att sälja. Läs mer
    2017-10-23 Sandra K svarar Tomas K
    Tack för en väldigt fin rekommendation Tomas! Mvh, Sandra
  • Håkan J skrev om Sandra Kluwetasch en del av Svensk Fastighetsförmedling Luleå
    Sandra o en till mäklare blev inbjuden till jag o min fru för att presentera sig .Valet föll på Sandra för att hon kändes ÄKTA . Hon har väl uppfyllt våra förväntningar och vi har/haft en bra dialog . Läs mer
    2017-10-23 Sandra K svarar Håkan J
    Tusen tack Håkan för ett fint och värmande omdöme! Jag är superglad över att jag fick förtroendet att hjälpa till med er husförsäljning! Och såklart ännu gladare över att ni är nöjda med mig som mäklare! Då vet jag att jag har gjort mitt jobb! Och ni får högsta betyg som säljare - Tack för ett ypperligt samarbete! Mvh, Sandra
  • Ulla-britt W skrev om Sandra Kluwetasch en del av Svensk Fastighetsförmedling Luleå
    Sandra är en duktig,lyhörd mäklare som engagerar sig i ditt jobb.lyssnar in och är sefviceminded,är bra i bemötandet,tålmodig och med god kunndkap. Läs mer
    2017-10-30 Sandra K svarar Ulla-britt W
    Tack för ett fint omdöme Ulla-Britt! Ni har köpt en av föreningens finaste lägenheter och jag tror att ni kommer stortrivas där! Mvh, Sandra
  • Ragnar G skrev om Sandra Kluwetasch en del av Svensk Fastighetsförmedling Luleå
    Jag tyckte hon var mycket trävlig och gav oss alla information vi behövde Läs mer
    2017-10-23 Sandra K svarar Ragnar G
    Tack Ragnar för ett värmande omdöme! Hoppas att ni trivs bra på Snövägen och att studierna rullar på! Allt gott till dig och Karin! Mvh, Sandra
  • Anna Maria L skrev om Sandra Kluwetasch en del av Svensk Fastighetsförmedling Luleå
    Det var bra. Professionellt. Trevligt bemötande. Läs mer
    2017-10-23 Sandra K svarar Anna Maria L
    Tack Anna för en fin rekommendation! Hoppas ni trivs bra i huset! Allt gott till er! Mvh, Sandra
  • Leif G skrev om Sandra Kluwetasch en del av Svensk Fastighetsförmedling Luleå
    Lugn,saklig och hjälpsam med det löptekniks ! Läs mer
    2017-10-23 Sandra K svarar Leif G
    Tack Leif för värmande ord! Jag blir jätteglad av att höra att du är nöjd med mig som mäklare! Hoppas ni kommer trivas bra som stadsbor! Mvh, Sandra
  • Mattias Ö skrev om Sandra Kluwetasch en del av Svensk Fastighetsförmedling Luleå
    Professionellt och kunnigt bemötande. Läs mer
    2017-10-23 Sandra K svarar Mattias Ö
    Tusen tack för dina värmande ord och för att du tagit dig tid att lämna en rekommendation! Allt gott! Mvh, Sandra
  • Camilla E skrev om Sandra Kluwetasch en del av Svensk Fastighetsförmedling Luleå
    Sandra Kluwetash och Michael Leffler skötte allt utmärkt. Läs mer
    2017-10-23 Sandra K svarar Camilla E
    Tack Camilla för ett fint omdöme! Mvh, Sandra och Micke
    Professionellt och kunnigt bemötande. Levde helt och hållet upp till förväntningarna. Läs mer
    2017-10-23 Sandra K svarar Mattias Ö
    Tack Mattias för en fin rekommendation! Mvh, Sandra
  • Bengt E
    Bengt E skrev om Sandra Kluwetasch en del av Svensk Fastighetsförmedling Luleå
    Vi valde Sandra efter att ha mött 3 mäklare. Sandra gav ett mycket både proffesionellt och empatiskt intryck . Då vår försäljning drog ut på tiden hann hon visa både idérikedom och uthållighet.
    Hon slutförde alla åtaganden och processer på ett utmärkt sätt. Läs mer
    2017-10-23 Sandra K svarar Bengt E
    Hej Bengt! Vilka fina och värmande ord som jag blir väldigt glad av att läsa! Tusen tack för att du tagit dig tid att lämna en rekommendation! Allt gott till er! Mvh, Sandra
  • Stina B skrev om Sandra Kluwetasch en del av Svensk Fastighetsförmedling Luleå
    En trevlig och kunnig mäklare.
    Bra bemötande och bra att samarbeta med. Läs mer
    2017-10-23 Sandra K svarar Stina B
    Tack Stina för värmande ord! Jag blir jätteglad av att höra att du är nöjd med mig som mäklare! Mvh, Sandra
  • Kerstin J skrev om Sandra Kluwetasch en del av Svensk Fastighetsförmedling Luleå
    Trevlig, saklig. Återkopplar på ett bra sätt. Läs mer
    2017-10-23 Sandra K svarar Kerstin J
    Tusen tack Kerstin för en fin rekommendation! Mvh, Sandra
  • Bengt F skrev om Sandra Kluwetasch en del av Svensk Fastighetsförmedling Luleå
    Engagerad och ett mycket vänligt och ärligt bemötande. Läs mer
    2017-10-23 Sandra K svarar Bengt F
    Tack för ditt fina omdöme Bengt! Du får toppbetyg som säljare och jag tackar för stort tålamod då det blev många visningar, och ibland utan särskilt mycket framförhållning! Allt gott till dig! Mvh, Sandra
  • Bo M skrev om Sandra Kluwetasch en del av Svensk Fastighetsförmedling Luleå
    Lugn och sansad. Praktisk, orädd. Läs mer
    2017-10-24 Sandra K svarar Bo M
    Tack för en fin rekommendation Bosse! Mvh, Sandra
  • Fredrik S skrev om Sandra Kluwetasch en del av Svensk Fastighetsförmedling Luleå
    Mycket bra.
    Snabba svar.
    Lätt att få tag i.
    Jordnära bra att ha och göra med. Läs mer
    2017-10-23 Sandra K svarar Fredrik S
    Hej Fredrik! Tusen tack för ditt fina omdöme! Hoppas ni trivs bra på Lerbäcken och att husrenoveringen går framåt! Mvh, Sandra
  • Per L skrev om Sandra Kluwetasch en del av Svensk Fastighetsförmedling Luleå
    Vi är väldigt nöjda med att vi lät Sandra sälja vårt hus och vi rekommenderar henne varmt till alla som frågar. Från det att vi träffades för värderingen tills försäljningen var klar kändes allting väldigt bra. Sandra agerar professionellt med ett trevligt sätt och som kund känner man att hon hela tiden gör sitt yttersta för att försäljningen ska bli så bra som möjligt. Läs mer
    2017-10-23 Sandra K svarar Per L
    Hej Per! Tusen tack för superfina ord! Och tack för att jag (och Petter) fick hjälpa till vid er försäljning av huset. Jag är väldigt tacksam över att du tar dig tid att skriva dessa rader! Hälsa Malin så gott! Hoppas att ni kommer trivas bra i Umeå! Mvh, Sandra
  • Hanna S skrev om Sandra Kluwetasch en del av Svensk Fastighetsförmedling Luleå
    Väldigt bra bemötande och supertrevlig! Läs mer
    2017-10-23 Sandra K svarar Hanna S
    Tusen tack Hanna för att du tagit dig tid att skriva den här fina rekommendationen, den värmer! Mvh, Sandra
  • Madelene S skrev om Sandra Kluwetasch en del av Svensk Fastighetsförmedling Luleå
    Allt har fungerat den tjänst som var utlånad uppfylldes och jag är nöjd. Vi anlitade mäklare för att slippa göra allt själva. Läs mer
    2017-10-23 Sandra K svarar Madelene S
    Tack Madelene! Jag blir jätteglad av att höra att ni är nöjda! Hoppas att ni trivs riktigt bra i Knivsta! Allt gott! Mvh, Sandra
  • Marie H skrev om Sandra Kluwetasch en del av Svensk Fastighetsförmedling Luleå
    Inte bra! Hon sålde en stuga till oss med en obesiktigad kamin, trots att vi ifrågasatte detta innan köp! Nu är stugan oförsäkrad pga detta!
    Nu går hon inte få tag i. Vi ringer, hon svarar inte. Ringer inte tillbaka. Läs mer
  • David H skrev om Sandra Kluwetasch en del av Svensk Fastighetsförmedling Luleå
    Kan inte annat än vara nöjd med Sandra som mäklare. Bra service, återkoppling och ett resultat över förväntan. Återkommer vid framtida försäljningar! Läs mer
    2017-10-24 Sandra K svarar David H
    Tack David för din fina rekommendation! Hoppas att ni kommer trivas bra i Antnäs och ert nya supermysiga hus! Allt gott! Mvh, Sandra
  • Elisabet K skrev om Sandra Kluwetasch en del av Svensk Fastighetsförmedling Luleå
    Jag fick ett gott bemötande och professionellt. Min förväntan var ganska god, fick ett gott första intryck. Dock mot slutet så blev det missförstånd mellan båda mäklarna om att vi som kund hade köpt städningen, men det hela redde ut sig.
    Jag vill ha mer hjälp med att deklarera fastighetsskatten. Kommer att boka ett möte om det i framtiden. Läs mer
    2017-10-11 Sandra K svarar Elisabet K
    Hej Elisabet! Tack för att du tagit dig tid att skriva ett så fint omdöme! Vi ber än en gång om ursäkt för missförståndet angående städningen men hoppas att du är nöjd med den lösning vi ordnade! Allt gott till dig, Sofia och Helga! Mvh, Sandra och Micke
  • Lisa D skrev om Sandra Kluwetasch en del av Svensk Fastighetsförmedling Luleå
    Sandra fyllda alla mina förväntningar. Fastighetsaffären sköttes professionellt och personligt, med fint inkännande av just min bostad och min situation. Läs mer
    2017-10-11 Sandra K svarar Lisa D
    Tack för en oerhört fin rekommendation Lisa! Hoppas att du trivs bra i Härnösand! Mvh, Sandra
    Sandra K gillar detta
  • Karin E skrev om Sandra Kluwetasch en del av Svensk Fastighetsförmedling Luleå
    Vi, jag och min mor Karin hade hört mycket gott om Svensk Fastighetsförmedling, så vi hade höga förväntningar. Och allt infriades. Och lite till. Trevliga, seriösa, ambitiösa. Allt klaffade bra; Eriks och Saras besök, rådgivning innan Ulrikas fotografering (det var en del jobb att ställa iordning - plocka bort :) ), visningarna samt budgivning, Eriks telefonkontakter och avslut på kontoret där min mor Karin som säljare och William som köpare såg nöjda ut :) . Av Eva Klang Läs mer
    2017-10-11 Sandra K svarar Karin E
    Tack Eva, vi blir jätteglada att höra att både du och din mamma Karin är nöjda med mig och Erik som mäklare! Önskar er allt gott! Mvh, Sandra och Erik
    Sandra K gillar detta
  • Ulla-Britt W skrev om Sandra Kluwetasch en del av Svensk Fastighetsförmedling Luleå
    Lätt att få kontakt med, tar reda på inf. Som man är intresserad av.Förtroendegivande, kunnig,glad och tillmötesgående.Bra jobbat! Läs mer
    2017-10-11 Sandra K svarar Ulla-Britt W
    Tusen tack Ulla-Britt för att du lämnade den här fina rekommendationen och därtill mer tack för att jag får förnyat förtroende med ännu en försäljning! Mvh, Sandra
  • Fanny H skrev om Sandra Kluwetasch en del av Svensk Fastighetsförmedling Luleå
    Bara allt positivt! Från dag ett till slutförandet. Läs mer
    2017-10-11 Sandra K svarar Fanny H
    Tack för fina ord Fanny! Och tack för att vi fick förtroendet att hjälpa till att förmedla din lilla och supercharmiga lägenhet! Mvh, Sandra och Ann-Helén
Sabina Högling
Michael Leffler