Aktiv på Reco.se sedan 2018

Läs vad 14 Läs vad Taina Helme

• Jennifer L skrev om Taina Helme en del av Svensk Fastighetsförmedling Luleå

2019-07-15

Jag har nyligen sålt en etta med hjälp av Taina på Svensk Fastighetsförmedling. Tainas bemötande har varit professionellt och jag har uppskattat den snabba återkoppling jag fått varje gång jag kontaktat henne med frågor.
    Sammanfattningsvis mycket nöjd med hjälpen från mäklaren. Läs mer
  • Björn S skrev om Taina Helme en del av Svensk Fastighetsförmedling Luleå

2019-07-05

Sålde min 2a i centrum och är supernöjd med bemötandet och mäklarens proffsighet! Mjuk person som inger förtroende! Läs mer
    2019-07-05 Taina H svarar Björn S
    Tackar så hjärtligt för den fina rekommendationen! Mitt arbete har underlättats av allt jobb du lagt ner på att fixa och ställa i ordning inför fotografering och visning. Hoppas du får en fin semester nu!
    Vänliga hälsningar,
  • Emelie Å skrev om Taina Helme en del av Svensk Fastighetsförmedling Luleå

2019-06-25

Bra och regelbunden kontakt, trevligt bemötande. Läs mer
    2019-07-05 Taina H svarar Emelie Å
    Tack för din rekommendation och ett gott samarbete med dig och dina syskon! Önskar er allt gott!
  • Niklas O skrev om Taina Helme en del av Svensk Fastighetsförmedling Luleå

2019-03-21

Bra bemötande. Saklig o anträffbar. Allt man vill ha i en mäklare👍 Läs mer
    2019-04-09 Taina H svarar Niklas O
    Tack för att du tog dig tid att skicka en rekommendation och vilka fina ord! Det var ett gott samarbete och ni gjorde mitt jobb mycket lättare genom att ni ansträngde er så mycket med alla förberedelser. Hoppas att ni ska trivas i nya boendet!
  • Nathalie Z skrev om Taina Helme en del av Svensk Fastighetsförmedling Luleå

2019-03-11

Sålt en lägenhet i centrum. Otroligt genuin och driven mäklare. Hon har fått oss att känna oss väldigt trygga i hela försäljningsprocessen. Kan varmt rekommendera Taina vidare till alla! Läs mer
    2019-03-12 Taina H svarar Nathalie Z
    Varmt tack för rekommendationen och förtroendet att hjälpa till med försäljningen av er otroligt fina lägenhet. Det har varit ett härligt samarbete där ni ansträngt er mycket inför fotografering och visning och det har verkligen varit kul att få jobba med er lägenhet. Jag önskar er all lycka med ert nya boende!
  • Stig N skrev om Taina Helme en del av Svensk Fastighetsförmedling Luleå

2019-02-27

- Sålt en 1:a
    - Förtroendeingivande!
    - Att åstadkomma försäljningen till bra pris
    - Hon var/är helt fantastisk! Utmärkt info från första kontakten till försäljningen! Läs mer
    2019-02-28 Taina H svarar Stig N
    Tack så hjärtligt för de fina orden! Det har varit en fröjd att få sälja er lilla etta och att samarbeta med er. Hoppas att ni ska trivas i den nya lägenheten! Allt gott och på återseende!
  • Jessica B skrev om Taina Helme en del av Svensk Fastighetsförmedling Luleå

2019-02-06

Köpt ett radhus. Ett fint & tryggt bemötande av mäklaren.
    Förväntningarna var att vinna budgivningen och känna att det är en seriös mäklare.
    Mäklaren har varit pålitlig och professionell hela processen.
    Vi är mycket nöjda och rekommenderar Svensk fastighetsförmedling till alla
    som vi känner! Läs mer
    2019-02-11 Taina H svarar Jessica B
    Stort tack för att du tog dig tid att ge mig återkoppling! Vad kul att höra att ni är nöjda med mitt arbete och att ni rekommenderar oss på Svensk Fastighetsförmedling till vänner och bekanta. Önskar er lycka till i radhuset!
  • Kalle W skrev om Taina Helme en del av Svensk Fastighetsförmedling Luleå

2019-02-06

Seriös och trevlig! Snabba svar, transparent process och service i alla steg. Läs mer
    2019-02-11 Taina H svarar Kalle W
    Tack för den fina rekommendationen! Önskar er lycka till i nya bostaden!
  • Anna Karin L skrev om Taina Helme en del av Svensk Fastighetsförmedling Luleå

Har sålt en lägenhet.
    Mäklaren har varit professionell, kunnig, haft ett bra bemötande. Vi är väldigt nöjda med allt kring vår försäljning. Läs mer
    2019-02-11 Taina H svarar Anna Karin L
    Tack för rekommendationen, vad kul att ni är nöjda! Det har varit ett gott samarbete och jag ser fram emot att höra hur ni trivs i nya bostaden!
    Vänliga hälsningar, Taina
  • Inga Astrid P skrev om Taina Helme en del av Svensk Fastighetsförmedling Luleå

2019-02-06

Bra bemötande och förklaringar om hur det går till vid lägenhetsköp.
    Lätt att få tag på vid frågor. Läs mer
    2019-02-11 Taina H svarar Inga Astrid P
    Tack för att du tog dig tid att återkoppla Inga. Jag hoppas att du ska trivas i den nya bostaden!

Andra mäklare hos Svensk Fastighetsförmedling Luleå

Sabina Högling