Daniel Johansson
Registrerad mäklare sedan 2006-07-21
Aktiv på Reco.se sedan 2016-09-05
2019-07 - 2020-06

Läs vad 31 Läs vad Daniel Johansson

• Sven Linus S köpte sitt hus med hjälp av Daniel Johansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Luleå

2020-04-22

Luleå
    Lyckades på ett snabbt, smidigt och professionellt sätt få säljare och köpare att komma överens. Läs mer
  • Johannes L köpte sitt hus med hjälp av Daniel Johansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Luleå

2019-12-20

Luleå
    Köpt en villa. Vi fick ett proffsigt och trevligt bemötande. Daniel höll oss uppdaterade hela tiden vilket vi uppskattade.
    Väldigt nöjda kunder. Läs mer
  • Maria S sålde sitt hus med hjälp av Daniel Johansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Luleå

2019-12-18

Luleå
    Mycket engagerad och bra hjälp hela vägen under försäljningen, alltifrån styling inför fotografering och visning, till besiktningar, kontraktskrivning och kontakt med bank. Köpet blev klart innan vi ens han lägga ut huset till försäljning offentligt, kan knappast bli bättre. Som bonus fick vi den köpeskilling vi önskade! Läs mer
  • Sussi N sålde sitt hus med hjälp av Daniel Johansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Luleå

2019-12-05

Örnäset
    Sålde en villa och Daniel var en toppenmäklare! Han är en riktigt engagerad och trevlig. Det är ordning och reda och han är håller en dialog med både kunder och säljare med snabba återkopplingar. Läs mer
  • Håkan W
    Håkan W sålde sitt hus med hjälp av Daniel Johansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Luleå

2019-11-05

Bergnäset
    Vi är hemskt nöjda med hanteringen av försäljningen av vår villa. Full pott i allt från bemötande till visningar och budgivning. Läs mer
  • Johan Agne D sålde sitt hus med hjälp av Daniel Johansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Luleå

2019-10-24

Hällbacken
    Mycket lugn och med ett trevligt bemötande. Kunnig och engagerad. Läs mer
  • Denis P köpte sitt hus med hjälp av Daniel Johansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Luleå

2019-10-02

Luleå
    Vi har köpt ett hus. Mäklaren är professionell och redo att svara på frågor. Läs mer
    2019-10-03 Daniel J svarar Denis P
    Tackar för den fina rekommendationen, hoppas att ni trivs i ert nya hus
  • Malin L köpte sin lägenhet med hjälp av Daniel Johansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Luleå

2019-10-01

2:a
    Köpt en två i luleå.
    Bra förutom att han blandade ihop mig med en annan och ringde inte mig när det gällde budgivning osv.
    Han hade kunnat hålla lite bättre koll. Läs mer
    2019-10-02 Daniel J svarar Malin L
    Tackar för din feedback. Hoppas du trivs i din nya bostad.
  • Ann-Charlotte S köpte sitt hus med hjälp av Daniel Johansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Luleå

2019-07-18

Luleå
    Köpt villa i Luleå. Säljaren har varit bra på att presentera huset, vad som är gjort o kan behöva göras. Ringt upp o återkopplat efter kontakt m säljarna rörande våra frågor. Lugn o bra, ingen gåpåig säljartyp. Läs mer
    2019-10-02 Daniel J svarar Ann-Charlotte S
    Tack för ditt svar. Hoppas ni kommer trivas i er nya bostad.
  • Thomas G
    Thomas G sålde sin lägenhet med hjälp av Daniel Johansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Luleå

2019-06-27

2:a
    Luleå
    Jag har sålt en bostadsrätt. Har haft en klar och tydlig kommunikation med mäklaren. Snabba uppdateringar under affärens gång.Mycket nöjd, därför har jag valt samma mäklare vid dom tre sista bostadsaffärerna. Jag kan verkligen rekommendera Daniel Johansson å det varmaste.

Mvh Thomas Gustafsson. Läs mer

Andra mäklare hos Svensk Fastighetsförmedling Luleå