Daniel Johansson

Daniel Johansson

4.5 i betyg av 36 omdömen

Daniel Johansson är mäklare på Svensk Fastighetsförmedling Luleå

och har varit registrerad mäklare sedan 2006. Daniel Johansson har varit aktiv på Reco.se sedan 2016 och har fått 36 omdömen sedan 2016-09-05. Daniel Johansson har haft 33 försäljningar det senaste året och har tillfrågat 77% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2019-10 - 2020-09

Läs vad 36 Läs vad Daniel Johansson

• Kan varmt rekommendera Daniel.
    Nicklas E köpte sin stuga med hjälp av Daniel Johansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Luleå
    2020-10-09
    • 2:a
    • 48.0 m²
    • Kallax
    2020-10-09
  • Jag har nu under corona tid varit angelägen om att sälja min bostad före februari 2021 då jag ska flytta in i en annan bostadsrätt. Det har varit mycket oro från min sida att inte få sålt och inte få det pris jag önskat Daniel har varit lugn,professionell och mycket trygg. Nu är affären i hamn och jag är mycket nöjd.
    Monica J sålde sin lägenhet med hjälp av Daniel Johansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Luleå
    2020-10-02
    • 4:a
    • 87.0 m²
    • Klintbacken
    2020-10-02
  • genomgående mycket bra service och bemötande, fick även tips om att kunna anlita en inredare vilket vi gjorde och som bidrog säkerligen till ett ökat intresse för vårt hus. en enda sak som jag vill skicka med är att eftersom vi försökte sälja huset en lång tid så är det otroligt viktigt med snabb återkoppling. vissa gånger tyckte vi att det tog för lång tid. jag kan verkligen rekommendera Daniel J men även hans kollega Daniel L. önskar er en fortsatt fin sommar och höst! Teija
    Teija J sålde sitt hus med hjälp av Daniel Johansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Luleå
    2020-08-03
    • 112.0 m²
    2020-08-03
  • Köpte och sålde bostad med hjälp av Daniel, trevligt och professionellt bemötande. Jag är nöjd!
    Lars S skrev om Daniel Johansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Luleå
    2020-07-17
    2020-07-17
  • En bostadsrätt denna gång. Vi har i släkten vänt oss till Daniel flera gånger och kommer jobba vidare tillsammans. Daniel är en bra mäklare med följande egenskaper: Seriös Ödmjuk Nyfiken på människor Kommer med idéer och förbättringsförslag inför försäljning Håller det han lovar
    Suzanne J sålde sin lägenhet med hjälp av Daniel Johansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Luleå
    2020-07-10
    • 2:a
    • 74.5 m²
    • Centrum
    2020-07-10
  • Lyckades på ett snabbt, smidigt och professionellt sätt få säljare och köpare att komma överens.
    Sven Linus S köpte sitt hus med hjälp av Daniel Johansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Luleå
    2020-04-22
    • 119.0 m²
    2020-04-22
  • Köpt en villa. Vi fick ett proffsigt och trevligt bemötande. Daniel höll oss uppdaterade hela tiden vilket vi uppskattade. Väldigt nöjda kunder.
    Johannes L köpte sitt hus med hjälp av Daniel Johansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Luleå
    2019-12-20
    • 138.0 m²
    2019-12-20
  • Mycket engagerad och bra hjälp hela vägen under försäljningen, alltifrån styling inför fotografering och visning, till besiktningar, kontraktskrivning och kontakt med bank. Köpet blev klart innan vi ens han lägga ut huset till försäljning offentligt, kan knappast bli bättre. Som bonus fick vi den köpeskilling vi önskade!
    Maria S sålde sitt hus med hjälp av Daniel Johansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Luleå
    2019-12-18
    • 138.0 m²
    2019-12-18
  • Sålde en villa och Daniel var en toppenmäklare! Han är en riktigt engagerad och trevlig. Det är ordning och reda och han är håller en dialog med både kunder och säljare med snabba återkopplingar.
    Sussi N sålde sitt hus med hjälp av Daniel Johansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Luleå
    2019-12-05
    • 108.0 m²
    • Örnäset
    2019-12-05
  • Vi är hemskt nöjda med hanteringen av försäljningen av vår villa. Full pott i allt från bemötande till visningar och budgivning.
    Håkan W
    Håkan W sålde sitt hus med hjälp av Daniel Johansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Luleå
    2019-11-05
    • 181.0 m²