Emma Holm
Aktiv på Reco.se sedan 2018
2019-04 - 2020-03

Läs vad 59 Läs vad Emma Holm

• Maria N köpte sin lägenhet med hjälp av Emma Holm en del av Svensk Fastighetsförmedling Luleå

2020-03-16

Burströmska
    Har köpt en lägenhet. Snabb & smidig affär. Mycket bra kontakt.Mäkkaren löste situationen smidigt då hon kände sig lite förkyld i coronatider. Hon meddelade detta direkt på morgonen några timmar innan min pappa (81 år) skulle skriva på för köp av lägenhet. Allt togs per telefon & han fick skriva på hemma. Utan risk för ev smitta. Toppen! Läs mer
    2020-03-25 Emma H svarar Maria N
    Hjärtligt tack Maria och Sixten för era fina ord, det värmer! Ser fram emot ett gott samarbete framöver. Hälsningar Emma
  • EMMA E skrev om Emma Holm en del av Svensk Fastighetsförmedling Luleå

2020-03-10

Sålde vår lägenhet via Emma och vi är supernöjda med hennes insats. Trevlig med fint bemötande, kunnig och framförallt snabb på att återkoppla om man har frågor. Kan varmt rekommendera Emma som mäklare, vi kände oss trygga med henne hela vägen! Läs mer
  • KARIN S skrev om Emma Holm en del av Svensk Fastighetsförmedling Luleå

2020-03-03

Sålt en bostadsrätt 3 rok.

Bemötandet var mycket bra och ett trevligt, ingav förtroende.

Att vi skulle få lägenheten såld och förhoppningsvis få tillbaka det vi köpte den för. Det har infriats.

Tog det naturligt och bra då vi båda är nästan helt blinda. Läs mer
  • Joakim B köpte sin lägenhet med hjälp av Emma Holm en del av Svensk Fastighetsförmedling Luleå

2020-03-03

Centrum
    Köpte en 2a i Luleå. Blev väl bemött av Emma där hon var mycket tillmötesgående. Problem uppstod för mig under vägen där mäklaren glatt hjälpte till och löste det hon kunde göra. Nöjd köpare! Läs mer
    2020-03-25 Emma H svarar Joakim B
    Tack Joakim för fina ord, jag är tacksam att jag har fått hjälpa dig i köpet av en riktigt fin lägenhet! Hälsningar Emma
    Emma H gillar detta
  • Eva E köpte sin lägenhet med hjälp av Emma Holm en del av Svensk Fastighetsförmedling Luleå

2020-02-05

Mjölkudden/Ankarkronan
    Jag har köpt en lägenhet på Mjölkuddsvägen 259. Emma bemötte oss på ett jättebra sätt. Trevlig och jordnära men samtidigt proffsig. Hon försökte aldrig pressa på oss nån lägenhet. Otroligt hjälpsam och inte högfärdig,
    Hon gjorde så att man kände sig bekväm och även om hon nu försöte sälja lägenheter åt oss så var hon ändå otromigt hjälpsam fast vi var köpre, man kände att hon ville att vi också skulle vara nöjda och inte bara säljaren.
    Hon får 5 stjärnor av 5 möjliga. Läs mer
    2020-03-25 Emma H svarar Eva E
    Stort tack Eva för dem värmande orden! Det glädjer mig att ni är nöjda! Grattis till en fantastisk fin lägenhet. Hälsningar Emma
    Emma H gillar detta
  • Ulf Åke S sålde sitt hus med hjälp av Emma Holm en del av Svensk Fastighetsförmedling Luleå

2020-01-22

Notviken
    Har både köpt nytt hus och sålt vårat gamla hus via Emma.
    Bra kontakt, snabb återkoppling, bra råd
    Kan varmt rekommendera Emma Läs mer
    2020-03-25 Emma H svarar Ulf Åke S
    Stort tack Ulf för er fina rekommendation och för att jag har fått hjälpa er! Tack för ett gott samarbete. Hälsningar Emma
    Emma H gillar detta
  • Johanna B köpte sitt hus med hjälp av Emma Holm en del av Svensk Fastighetsförmedling Luleå

2020-01-20

Notviken
    Köpt kedjehus via Emma Holm.
    Snabb återkoppling, pålitlig, trevligt bemötande. Vi är super nöjda. Läs mer
    2020-03-25 Emma H svarar Johanna B
    Tack Johanna för er fina rekommendation, kul att ni är nöjda! Grattis till ett fint kedjehus! Hälsningar Emma
  • Eva Mia P
    Eva Mia P skrev om Emma Holm en del av Svensk Fastighetsförmedling Luleå

2019-12-29

Sålt lägenhet i Luleå med Emma som mäklare. Kan varmt rekommendera henne till både köpare och säljare! En proffsig, trevlig och lyhörd mäklare som höll mig uppdaterad hela tiden om läget. Kände mig trygg att låta henne sköta om affären! Tack Emma! Läs mer
  • Jimmie S köpte sin lägenhet med hjälp av Emma Holm en del av Svensk Fastighetsförmedling Luleå

2019-12-16

Mjölkudden - Munkeberg
    Vi köpte en bostadsrätt på 95 kvadrat i eftertraktat läge.
    Vårat första intryck av Emma var högst positivt. Trevlig, professionell och flyttade runt i hennes schema för att passa oss!
    Under visningen var hon glad, trevlig och men dessutom kändes ärlig och öppen, vilket kändes tryggt för oss !

10/10 säger Jimmie och Maria Läs mer
    2020-03-25 Emma H svarar Jimmie S
    Wow, hjärtligt tack Jimmie och Maria för dem fina orden! Kul att ni är nöjda. Hälsningar Emma
  • Henric G
    Henric G sålde sin lägenhet med hjälp av Emma Holm en del av Svensk Fastighetsförmedling Luleå

2019-11-26

Luleå
    Mycket kompetent mäklare som gjorde sitt jobb och mycket därtill. Vi var ständigt uppdaterade med vad som hänt och hur processen skulle gå till när vi sålde vår bostad. Rekommenderas. Läs mer
    2020-03-25 Emma H svarar Henric G
    Tack för de fina orden och er rekommendation Henric! Jag är glad för att jag har fått hjälpa er med försäljningen av er lägenhet. Hälsningar Emma

Andra mäklare hos Svensk Fastighetsförmedling Luleå

Daniel Larsson