Emma Holm
Aktiv på Reco.se sedan 2018-09-17
2019-08 - 2020-07

Läs vad 72 Läs vad Emma Holm

• Jenny H sålde sin lägenhet med hjälp av Emma Holm en del av Svensk Fastighetsförmedling Luleå

2020-08-05

2.5:a
    Skurholmen
    Sålt lägenhet. Väldigt trevlig och ärlig mäklare. Dock så upplevde jag att det var tack vare mina egna ansträngningar/initiativ som lägenheten till sist blev såld. Läs mer
  • Andreas W
    Andreas W köpte sin lägenhet med hjälp av Emma Holm en del av Svensk Fastighetsförmedling Luleå

2020-08-04

2.5:a
    Skurholmen
    Förjävla skön mäklare! Snabb och smidig affär. Läs mer
  • Anton P köpte sin lägenhet med hjälp av Emma Holm en del av Svensk Fastighetsförmedling Luleå

2020-07-31

Bergviken
    Har precis köpt min första lägenhet, en 1:a som jag ska bo i när jag ska börja plugga i Luleå. Väldigt bra bemötande, svarar på dem frågor jag haft, samt svarar väldigt snabbt. Har ingenting negativt att säga, allt jag har velat vet har jag fått svar på. Läs mer
  • Viktor R sålde sin lägenhet med hjälp av Emma Holm en del av Svensk Fastighetsförmedling Luleå

2020-07-29

3:a
    Mjölkudden - Munkeberg
    Jag och min sambo köpte vårat hus av Emma. Vi blev väl bemötta och fick bra svar på våra frågor. Därefter sålde Emma min lägenhet på rekordtid och vi är supernöjda! Läs mer
  • Kristina E sålde sitt hus med hjälp av Emma Holm en del av Svensk Fastighetsförmedling Luleå

2020-06-26

Persön
    Vi sålde vårt hus med Emma som mäklare. Vi har varit väldigt nöjda under hela resans gång. Emma har hela tiden kommit med goda råd, hållit oss uppdaterade och återkopplat snabbt efter visningar. Hon är professionell och engagerad, dessutom är hon väldigt trevlig att ha att göra med. Läs mer
  • Ann-sofi S sålde sitt hus med hjälp av Emma Holm en del av Svensk Fastighetsförmedling Luleå

2020-06-25

Lerbäcken
    Emma hjälpte mig att sälja mitt hus. Hon är väldigt engagerad, effektiv och kunnig. Jag kan verkligen rekommendera henne 😊 Läs mer
  • Gretel Ann-christin L sålde sin lägenhet med hjälp av Emma Holm en del av Svensk Fastighetsförmedling Luleå

2020-06-22

2:a
    Bergviken
    Mitt under Corona pandemi och allt strul som följde har Emma med stort tålamod hjälpt oss att sälja vår mors lägenhet. Smidigt och snabbt, tack👍 Läs mer
  • Sophie A köpte sitt hus med hjälp av Emma Holm en del av Svensk Fastighetsförmedling Luleå

2020-06-22

Mjölkudden
    Vi har köpt ett hus genom Emma. Hon har hela tiden bemött oss på ett trevligt och proffsigt sätt. Emma har hållit oss uppdaterade och varit tillmötesgående. Hon har motsvarat de förväntningar vi hade på en mäklare så vi är mycket nöjda! Läs mer
  • Sandra L köpte sin lägenhet med hjälp av Emma Holm en del av Svensk Fastighetsförmedling Luleå

2020-06-20

2:a
    Bergviken
    Köpte en tvåa på Bergviken via Emma. Ville ha en smidig affär med snabbt tillträde och Emma fixade allt. Supernöjd med Emma som mäklare! :) Läs mer
  • Fabienne M köpte sitt hus med hjälp av Emma Holm en del av Svensk Fastighetsförmedling Luleå

2020-05-19

Råneå
    Har köpt ett hus.
    Bra kontakt och snabb återkoppling! Väldigt tillmötesgående, trevlig och flexibel.

Vi kan varmt rekommendera Emma.
    Tack för allt! 5 stjärnor :) Läs mer
    Emma H gillar detta