Taina Helme
Registrerad mäklare sedan 2018
Aktiv på Reco.se sedan 2018
2019-04 - 2020-03

Läs vad 34 Läs vad Taina Helme

• Carin C sålde sin lägenhet med hjälp av Taina Helme en del av Svensk Fastighetsförmedling Luleå

2020-04-03

Bergviken
    Vi fick stort förtroende för Taina. Hon tog hand om försäljningen på ett utmärkt sätt. Återkopplade till oss efter varje kontakt med intressenterna. Vi rekommenderar henne starkt. Läs mer
  • Anna C sålde sin lägenhet med hjälp av Taina Helme en del av Svensk Fastighetsförmedling Luleå

2020-04-02

Bergviken
    Försäljning av bostadsrätt. Taina har hela tiden trott på goda möjligheter trots coronatider.
    Flera visningar ledde fram till budgivning där slutpriset blev lite bättre än det vi diskuterat tillsammans.
    Personligen ger Taina ett vänligt och serviceinriktat intryck! Läs mer
  • Emma R sålde sin lägenhet med hjälp av Taina Helme en del av Svensk Fastighetsförmedling Luleå

2020-03-31

Mjölkudden
    Jag sålde min bostadsrätt på mjölkudden 245. Jag blev varmt bemött av Taina och hon utstrålar lugn och vart otroligt hjälpfull och underbar att arbeta med. Hon levde upp till alla mina förväntningar och jag skulle absolut i framtiden kunna anställa henne igen. Jag är väldigt nöjd med min mäklare och jag kände att jag kunde fråga om allt och att hon alltid fanns tillhands inom allt. Fantastisk mäklare! Läs mer
  • Anita S sålde sitt hus med hjälp av Taina Helme en del av Svensk Fastighetsförmedling Luleå

2020-02-13

Gammelstad
    Taina har lotsat oss väl i försäljningen av vår villa! Taina har funnits då vi behövt svar och vi har känt oss omhändertagna. Läs mer
    2020-02-17 Taina H svarar Anita S
    Vilka fina ord! Stort tack för omdömet och för att jag fick förtroendet att lotsa er i försäljningen. Jag önskar er all lycka i er nya bostad!
    Vänliga hälsningar, Taina
  • Eva A köpte sin lägenhet med hjälp av Taina Helme en del av Svensk Fastighetsförmedling Luleå

2019-10-10

Luleå
    Har bara goda erfarenheter av Taina en jättetrevlig mäklare som lyssnar och gör sitt allra bästa för kunden. Läs mer
    2019-10-11 Taina H svarar Eva A
    Vad glad jag blir över att ha fått hjälpa dig i denna affär och att höra att du är nöjd! Jag hoppas att du ska trivas i din nya bostad.
    Tack för att du tog dig tid att skriva en rekommendation!
    Sabina H gillar detta
  • Bo Greger H sålde sitt hus med hjälp av Taina Helme en del av Svensk Fastighetsförmedling Luleå

2019-10-08

Sålt mitt hus.

En bra och öppen dialog. Läs mer
    2019-10-08 Taina H svarar Bo Greger H
    Tack för din rekommendation, Greger! Vi hade ett bra samarbete och jag ser fram emot att hjälpa er i överlämnandet av huset.
    Önskar dig allt gott!
    Vänliga hälsningar, Taina
  • Inger L sålde sitt hus med hjälp av Taina Helme en del av Svensk Fastighetsförmedling Luleå

2019-10-07

Luleå
    Jag blev bemött bra. Sålt ett radhus. Förutsätter att kontakten inte är riktigt klar förrän hon även hjälpt mig med deklarationen Läs mer
    2019-10-08 Taina H svarar Inger L
    Tack för ditt fina omdöme, Inger! Vi kommer ha kontakt inför tillträdet och sedan även med deklarationen som jag gärna hjälper till med.
    Vi hörs av när det närmar sig.
    Vänliga hälsningar, Taina
  • Åsa Å köpte sitt hus med hjälp av Taina Helme en del av Svensk Fastighetsförmedling Luleå

Proffsig trevlig hjälpsam kan varmt rekommendera Taina Läs mer
    2019-10-03 Taina H svarar Åsa Å
    Hej Åsa,
    Vilken fin rekommendation. Stort tack för att du tagit dig tid att skriva ett omdöme!
    Önskar dig allt gott. Vänliga hälsningar, Taina
  • Jan Eric E köpte sin lägenhet med hjälp av Taina Helme en del av Svensk Fastighetsförmedling Luleå

Luleå
    Bostadsrätt , snabb enkel affär. Fick ett bra bemötande och svar på alla frågor.Kunnig. Läs mer
    2019-10-03 Taina H svarar Jan Eric E
    Stort tack för din rekommendation och din återkoppling, jag är glad att ha fått hjälpa dig i bostadsaffären och hoppas att renoveringen av lägenheten gått smidigt.
    Vänliga hälsningar, Taina
  • Gunvor Ö sålde sitt hus med hjälp av Taina Helme en del av Svensk Fastighetsförmedling Luleå

Luleå
    Affären gick smidigt. Enda kommentaren är väl att utgångspriset 695' låg långt ifrån försäljningspriset 470'. Annars är vi väldigt nöjda. Läs mer
    2019-10-03 Taina H svarar Gunvor Ö
    Hej Gunvor, tack för att du tog dig tid att skriva en rekommendation. Din återkoppling är värdefull för mig!
    Jag tyckte det var jättekul att få ert förtroende och få samarbeta med er i er bostadsaffär.
    Önskar er allt gott!

Andra mäklare hos Svensk Fastighetsförmedling Luleå