Taina Helme
Registrerad mäklare sedan 2018-09-07
Aktiv på Reco.se sedan 2018-10-21
2019-08 - 2020-07

Läs vad 44 Läs vad Taina Helme

• Mikkel K sålde sin lägenhet med hjälp av Taina Helme en del av Svensk Fastighetsförmedling Luleå

2020-08-04

Kallkällan
    Sålde 50 kvm lägenhet, snabbt och smidigt. Läs mer
  • Katarina E köpte sitt hus med hjälp av Taina Helme en del av Svensk Fastighetsförmedling Luleå

2020-07-07

Bodviken - Hagaviken
    Jag köpte en liten stuga av Taina och fick mycket fin service både under köpet och även efter, jag kommer gärna att vända mig till Taina om jag ska sälja nån bostad i framtiden.
    Hon svarade mer än väl upp till förväntningarna jag hade av en mäklare. Läs mer
  • Lena N sålde sin lägenhet med hjälp av Taina Helme en del av Svensk Fastighetsförmedling Luleå

2020-06-26

Luleå
    Sålt en 2:a centralt i Luleå. Taina väldigt trevlig och intresserad. Tyckte dock att när intresset för lägenheten blev lägre än förväntad att intresset falnade något.
    Men i stort sett bra intryck, helst från början
    / Lena Läs mer
    2020-07-02 Taina H svarar Lena N
    Hej Lena,
    Tack för att du tog dig tid att lämna en rekommendation!
    Jag håller med om att vi hade ett bättre intresse från spekulanter i början av försäljningen och jag jobbade hårt för att vi skulle få ett bra slutresultat även efter att vi annonserat bredare, trots att det initiala intresset svalnat.
    Vänliga hälsningar, Taina
  • Christina N sålde sin lägenhet med hjälp av Taina Helme en del av Svensk Fastighetsförmedling Luleå

2020-06-26

Luleå
    Sålt en lägenhet två rum och kök
    Hon känns kunnig, och påläst gav ett seriöst intryck. Läs mer
    2020-07-02 Taina H svarar Christina N
    Stort tack för förtroendet i försäljningen av lägenheten och tack för att du tagit dig tid att lämna ett omdöme. Vi ses på tillträdet.
    Vänliga hälsningar, Taina
  • Birgitta E sålde sitt hus med hjälp av Taina Helme en del av Svensk Fastighetsförmedling Luleå

2020-06-25

Jämtön
    Sålt sommarstuga ... Mycket trevlig o kompetent mäklare Läs mer
    2020-07-02 Taina H svarar Birgitta E
    Tack för att du tog dig tid att lämna en rekommendation! Det har varit riktigt roligt att hjälpa er med försäljningen av er stuga.
    Sköt om er så hörs vi av framöver!
    Vänliga hälsningar,
    Taina
  • Ehsan E sålde sin lägenhet med hjälp av Taina Helme en del av Svensk Fastighetsförmedling Luleå

2020-05-20

Mjölkudden
    Jg har sålt min lägenhet (bostadsrätt).
    En kompis, som hade redan varit kund hos Fastighetsförmedling /Taina, rekommenderade.
    mäklaren levade upp nästan alla förväntningar.
    om jag har ngt fundering ang. köp/sälj, skulle jag återkomma till och fråga Taina om det, säkert. Läs mer
    2020-05-26 Taina H svarar Ehsan E
    Stort tack för din rekommendation, Ehsan!
    Det gläder mig att du är nöjd och jag hoppas kunna vara till hjälp framöver.
    Önskar dig allt gott!
  • Annelie E
    Annelie E sålde sitt hus med hjälp av Taina Helme en del av Svensk Fastighetsförmedling Luleå

2020-05-20

Lulsundet
    Inger ett lugn och har ett väldigt proffsigt bemötande, det känns tryggt för oss som kunder!
    Vi har sålt en villa.
    Våra förväntningar infriades! Läs mer
    2020-05-26 Taina H svarar Annelie E
    Tack för att ni tog er tid att skriva en så fin recension!
    Det har varit ett nöje att hjälpa er i försäljningen och skönt att se att ni fick utdelning för allt jobb vi lagt ned.
    Hoppas att ni ska trivas i er nya bostad.
  • Ali H
    Ali H skrev om Taina Helme en del av Svensk Fastighetsförmedling Luleå

2020-05-12

We are very happy to have Taina as broker. She is so helpful and she answered our questions promptly and comprehensively. We recommend her to everyone that wants to sell his/her property or to buy a property from her. Läs mer
    2020-05-13 Taina H svarar Ali H
    Thank you for your kind words and for taking the time to write a review!
    It's been my pleasure helping you sell your apartment and finding a new home and I wish you many happy years in the new house!
    Kind regards, Taina
    Ali H gillar detta
  • André N sålde sitt hus med hjälp av Taina Helme en del av Svensk Fastighetsförmedling Luleå

2020-05-04

Ale
    Väldigt gott bemötande. Upplevde att Taina var genuint intresserad och det kändes att vi hade hittat rätt mäklare direkt. Läs mer
    2020-05-08 Taina H svarar André N
    Stort tack för de fina orden, André! Vi har haft ett bra samarbete och ni har gjort ett riktigt bra jobb inför fotografering och visning.
    Vi ses på tillträdet!
  • Fredrik S
    Fredrik S köpte sitt hus med hjälp av Taina Helme en del av Svensk Fastighetsförmedling Luleå

2020-05-01

Ale
    Köpt en gård i Luleå, jättebra bemötande och hade hon inte svaret på mina frågor så ordnade hon det
    👍👍 Läs mer
    2020-05-08 Taina H svarar Fredrik S
    Tack Fredrik, för den fina rekommendationen! Jag är glad att jag fått hjälpa er i köpet och hoppas att ni får många fina år på gården. Vi ses på tillträdet.

Andra mäklare hos Svensk Fastighetsförmedling Luleå

Daniel Larsson