Läs vad 50 Läs vad Taina Helme

• 2021-01-08
    Väldigt professionell mäklare, lugn, trygg och supertrevlig. Högsta betyg!
    Ellinor V
    Ellinor V
    • 70.0 m²
    • Kronanbacken
    köpte sin lägenhet med hjälp av Taina Helme en del av Svensk Fastighetsförmedling Luleå
    Stort tack för betyget och för de snälla orden! Jag hoppas att du ska trivas i ditt nya hem. Vi hörs av inför tillträdet. Önskar dig en härlig start på veckan! Vänliga hälsningar, Taina

• 2020-11-02
    Vi har sålt mammas gårdsställe på landet genom Taina Helme. Underbar mäklare! Seriös , fick förtroende för henne direkt. Affären gick över förväntan snabbt och smidigt. Bra återkoppling hela tiden. Kan varmt rekommendera Taina !
    Christina J
    • 72.0 m²
    • Ale
    sålde sitt hus med hjälp av Taina Helme en del av Svensk Fastighetsförmedling Luleå
    Tack för de fina orden! Och stort tack för förtroendet och det goda samarbetet. Jag är glad att jag fått förmedla det fina gårdsstället. Vi hörs av framöver inför tillträdet! Vänliga hälsningar, Taina

• 2020-10-06
    Vi har sålt mammas villa som avlidit.Taina har till 100% varit angagerad.Fått bra info om vad som hänt under försäljningen.
    Helt enkelt en jätte trevlig och bra mäklare!
    Jenny H
    • 120.0 m²
    • Södra Sunderbyn
    Stort tack för din rekommendation! Vi fick till en smidig affär tillsammans och ni gjorde ett jättebra jobb inför fotografering och visning. Vi ses på tillträdet. Ha det gott! Vänliga hälsningar, Taina

• 2020-10-05
    Taina hade hand om kontraktskrivningen på lägenheten som vi köpt. Mycket professionell och väldigt trevlig. Totalt sett en mycket angenäm upplevelse.
    Roger N
    • Centrum
    Tack Roger för att du tog dig tid att lämna en rekommendation. Roligt at höra att ni är nöjda och jag ser fram emot att träffa er vid tillträdet. Allt gott! Vänliga hälsningar, Taina

• 2020-10-05
    Vi har köpt en 3a på Kungsgatan 32, vån 5 i Luleå av Svensk Fastighetsförmedling

Kontraktskrivandet av köpet sköttes av Taina Helme . Det sköttes mycket professionellt och gick väldigt smidigt till trots alla papper som skulle läsas igenom och skrivas under.

Vi är mycket nöjda med hela köpet.

Roger Norén
    BrittMarie Gustavsson
    Britt Marie G
    • Centrum
    Tack för din rekommendation! Vad härligt att ni är nöjda och jag hoppas att ni kommer att trivas i lägenheten. Vi ses på tillträdet. Vänliga hälsningar, Taina

• 2020-10-05
    Mkt bra bemötande rakt igenom.
    Engagerad och kompetent.
    Trevlig och kunnig i sitt bemötande med köpare.
    Nöjd med resultatet och hur affären genomfördes från intag till avslut.
    Tack!
    Jonas H
    • Centrum
    sålde sin lägenhet med hjälp av Taina Helme en del av Svensk Fastighetsförmedling Luleå
    Jonas, hjärtligt tack för att du tog dig tid att lämna en rekommendation! Det gläder mig att du är nöjd med försäljningen och jag hoppas att du ska trivas i din nya bostad. Tack för förtroendet! Vänliga hälsningar, Taina

• 2020-08-04
    Sålde 50 kvm lägenhet, snabbt och smidigt.
    Mikkel K
    • 1:a
    • 50.0 m²
    • Kallkällan
    Tack för din rekommendation, Mikkel. Jag är glad att jag fått hjälpa till med försäljningen av din lägenhet. Önskar dig all lycka till framöver! Vänliga hälsningar, Taina

• 2020-07-07
    Jag köpte en liten stuga av Taina och fick mycket fin service både under köpet och även efter, jag kommer gärna att vända mig till Taina om jag ska sälja nån bostad i framtiden.
    Hon svarade mer än väl upp till förväntningarna jag hade av en mäklare.
    Katarina E
    • 45.0 m²
    • Bodviken - Hagaviken
    köpte sitt hus med hjälp av Taina Helme en del av Svensk Fastighetsförmedling Luleå
    Jag tackar ödmjukast för din rekommendation och hoppas att du ska trivas med stugan. Hör av dig om du har några funderingar framöver. Vänliga hälsningar, Taina

• 2020-06-26
    Sålt en 2:a centralt i Luleå. Taina väldigt trevlig och intresserad. Tyckte dock att när intresset för lägenheten blev lägre än förväntad att intresset falnade något.
    Men i stort sett bra intryck, helst från början
    / Lena
    Lena N
    • 2:a
    • 52.5 m²
    • Luleå
    Hej Lena, Tack för att du tog dig tid att lämna en rekommendation! Jag håller med om att vi hade ett bättre intresse från spekulanter i början av försäljningen och jag jobbade hårt för att vi skulle få ett bra slutresultat även efter att vi annonserat bredare, trots att det initiala intresset svalnat. Vänliga hälsningar, Taina

• 2020-06-26
    Sålt en lägenhet två rum och kök
    Hon känns kunnig, och påläst gav ett seriöst intryck.
    Christina N
    • 2:a
    • 52.5 m²
    • Luleå
    Stort tack för förtroendet i försäljningen av lägenheten och tack för att du tagit dig tid att lämna ett omdöme. Vi ses på tillträdet. Vänliga hälsningar, Taina

Visa svar

Tjänsteföretag lever på sitt goda rykte