Aktiv på Reco.se sedan 2018
2019-04 - 2020-03

Läs vad 19 Läs vad Andreas Holmberg

• Anders E sålde sin lägenhet med hjälp av Andreas Holmberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Lund

2020-02-28

Centrum
    Som klippt och skuren för jobbet. Noggrann och förtroendeingivande. Mycket lätt att samarbeta med i samband med försäljning av min bostadsrätt i Lund. Honom kan jag varmt rekommendera för liknande uppdrag ! Läs mer
    2020-02-28 Andreas H svarar Anders E
    Hej Anders,
    Stort tack för dina fina ord! Vi hade ett gott samarbete som gav ett bra resultat, kul att höra att du är lika nöjd som jag! Vi hörs av framöver.

• Pegah N
    Pegah N köpte sin lägenhet med hjälp av Andreas Holmberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Lund

2019-12-30

Östra Torn
    We bought an apartment and everything was explained very good by the broker. Läs mer
    2020-01-10 Andreas H svarar Pegah N
    Hi Pegah,
    Thank you for your words! I think you guys really are gonna enjoy your new home.

Best Regards
    Andreas Holmberg
  • Marie J sålde sin lägenhet med hjälp av Andreas Holmberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Lund

2019-12-28

Östra Torn
    När vi träffade mäklaren från Svensk Fastighetsförmedling kände vi genast ett förtroende att låta dom sköta försäljningen av vår lägenhet . Och det visade sig vara rätt beslut. Lägenheten är såld och vi är nöjda med slutpriset. Vi kommer att rekommendera svensk fastighetsförmedling till andra . Läs mer
    2020-01-07 Andreas H svarar Marie J
    Hej Marie,
    Tack för era fina ord! Det var ett nöje att jobba tillsammans med er. Våra förberedelser och goda samarbete gjorde att vi nådde bästa möjliga resultat, bra jobbat!

Andreas Holmberg
  • Maria B sålde sin lägenhet med hjälp av Andreas Holmberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Lund

2019-10-21

Tuna
    Förutom att han svarade snabbt på frågor så engagerade han sig i förberedelserna av lägenheten och bokade in extra visningar på kundernas önskemål. Läs mer
    2019-10-22 Andreas H svarar Maria B
    Hej Maria,
    Tack för ett gott samarbete! Vi nådde ett bra slutresultat på grund av goda förberedelser och engagemang. Hoppas att ni trivs bra i ert nya boende!

Andreas Holmberg
  • Sofie W köpte sitt hus med hjälp av Andreas Holmberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Lund

2019-10-20

Mårtens Fälad
    Jättebra bemötande, förklarade allt på ett lugnt, trevligt och bra sätt. Läs mer
    2019-10-22 Andreas H svarar Sofie W
    Hej Sofie,
    Tack för dina fina ord. Skönt att höra att ni känner er trygga med ert köp, det är speciellt att köpa sitt första hus. Jag är säker på att du och Robin kommer stortrivas!

Andreas Holmberg
  • Per Emil S sålde sin lägenhet med hjälp av Andreas Holmberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Lund

2019-10-20

Centrum
    Vi sålde en tvåa i centrala Lund. Andreas var duktig på att förklara den strategin han trodde på och hade alltid en öppen och klar dialog. Läs mer
    2019-10-22 Andreas H svarar Per Emil S
    Hej Per Emil,
    Det var ett nöje att samarbeta med dig och Myra, hjälpsamma och flexibla! Hoppas att ni trivs bra i ert nya boende.

Andreas Holmberg
  • Nina N köpte sin lägenhet med hjälp av Andreas Holmberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Lund

2019-09-02

Dalby
    Mycket bra service i samband med lägenhetsköp har gett oss stort förtroende för Andreas som mäklare. Läs mer
    2019-09-02 Andreas H svarar Nina N
    Hej Nina,
    Vad kul att höra och tack för er fina rekommendation! Det glädjer mig att ni känner er nöjda och trygga med köpet.
    Hälsa alla så ses vi inom snar framtid!

• Per Emil S
    Per Emil S skrev om Andreas Holmberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Lund

2019-06-03

Jag och min fru har sålt en sekelskifteslägenhet i centrala Lund.

Vi har från första början känt oss trygga med vår mäklare, Andreas Holmberg. Både beroende på hur vi blivit bemötta och hur tydligt det har varit hur processen skulle gå till.

Andreas har tagit stor hänsyn till våra behov och samtidigt sett till att fotograferingar och visningar och budgivning har gått så bra som möjligt.

Vi har känt att han har tagit ett stort personligt ansvar för arbetet och det är vi väldigt tacksamma för.

För att sammanfatta, så är vi väldigt nöjda med Andreas som har överträffat våra förväntningar. Läs mer
    2019-06-03 Andreas H svarar Per Emil S
    Tackar ödmjukast för er fina reco, Per Emil och Myra!
    Jag är också väldigt nöjd med hela försäljningsprocessen och jag får tacka er för ett fint samarbete.

Önskar er en fantastisk kommande semester, vi håller kontakten!

Svensk Fastighetsförmedling Lund
    Per Emil S gillar detta
  • Ida J köpte sitt hus med hjälp av Andreas Holmberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Lund

2019-03-19

Södra Sandby
    Vi har köpt villa. Mycket trevligt och hjälpsamt bemötande, vi kände oss lyssnade på och stöttade av dig i processen! Tack! Vi har ingen större erfarenhet av mäklarkontakter sedan tidigare och vår förstaupplevelse är positiv! Läs mer
    2019-03-20 Andreas H svarar Ida J
    Hej Ida!
    Tack för din fina reco. Det glädjer mig att höra att ni känner er trygga i processen, det är det allra viktigaste! Jag är säker på att ni kommer stortrivas i ert nya boende. Hälsa Per Ola, vi hörs av längre fram.

Andreas Holmberg
  • Angelika L köpte sin lägenhet med hjälp av Andreas Holmberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Lund

2019-02-09

Fredslyckan
    Fantastisk! Man känner sig superbekväm och lyssnad till. Läs mer
    2019-02-11 Andreas H svarar Angelika L
    Hej Angelika,

Vad skönt att allt känns bra! Jag önskar dig lycka till med det nya boendet och även med egen försäljning. Vi hörs av längre fram.

Andra mäklare hos Svensk Fastighetsförmedling Lund

Mikael Haraldsson