Aktiv på Reco.se sedan 2018-09-28
2019-08 - 2020-07

Läs vad 30 Läs vad Andreas Holmberg

• Nathalie N sålde sin lägenhet med hjälp av Andreas Holmberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Lund

2020-07-29

2:a
    Centrum
    Andreas hjälpte mig sälja min tvåa i Lund. Han gjorde ett fantastiskt jobb med försäljningen. Under hela processen var han lättillgänglig och tog sig tid att diskutera och hålla mig uppdaterad. Detta gjorde att jag kände mig trygg i försäljningen - ett stort plus! Utöver det är jag nöjd med slutpriset och kommer utan tvekan kontakta Andreas igen vid nästa försäljning. Läs mer
    2020-08-03 Andreas H svarar Nathalie N
    Hej Nathalie,
    Vad kul att höra att du är nöjd med försäljningen och stort tack för dina fina ord! Jag tackar för ett gott samarbete, alltid lika kul med engagerade kunder! Lycka till med renoveringar och inflytt i den nya lägenheten, vi håller kontakten.

Andreas Holmberg
  • Niclas T sålde sin lägenhet med hjälp av Andreas Holmberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Lund

2020-06-11

Östra Torn
    Sålde lägenhet i markplan. 3a, bostadsrätt.
    Vi upplevde oss trevligt och professionellt bemötta.
    Låga förväntningar, då vi ska flytta först om ett år och inte trodde att det skulle hända något förrän tidigast nästa vår.
    Andreas Holmberg överträffade våra förväntningar, då han hittade en köpare som var villig att vänta och dessutom beredd att lägga det bud vi ville ha.
    Milt tryckte han på att genomföra en visning trots vår skeptiska inställning, vilket vi nu är glada över.

Sympatisk mäklare som väl överträffade våra förväntningar. Läs mer
    2020-06-22 Andreas H svarar Niclas T
    Hej Niclas,
    Tack för era fina ord! Ett lysande exempel på hur Läge+ kan användas. Nöjda säljare och köpare samt en trygg affär. Jag önskar er en skön sommar, vi håller kontakten!

Andreas Holmberg
  • Anna N köpte sin lägenhet med hjälp av Andreas Holmberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Lund

2020-06-11

Östra Torn
    Köpt bostadsrätt. Bra bemötande o snabba svar på frågor. Läs mer
    2020-06-22 Andreas H svarar Anna N
    Hej Anna,
    Tack för din reco! Jag hoppas och är säker på att du kommer trivas i din nya bostad, som gjord för dig!

Andreas Holmberg
  • Mårten C köpte sin lägenhet med hjälp av Andreas Holmberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Lund

2020-05-27

Bjerehov
    Jag har nyligen köpt en bostadsrätt. Andreas ingav förtroende och var bra på att återkoppla. Ärlig och rak dialog. Bra mäklare som jag rekommenderar. Läs mer
    2020-06-03 Andreas H svarar Mårten C
    Hej Mårten,
    Tydlighet och rak kommunikation är den bästa. Jag är glad att ni är nöjda med ert köp! Säker på att blivnade ägare kommer stortrivas i området.
    Tack för rekommendationen. Vi ses om någon månad.

Andreas Holmberg
  • Magnus B sålde sin lägenhet med hjälp av Andreas Holmberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Lund

2020-05-27

Bjerehov
    Vi har sålt en bostadsrätt i Bjärred, och under rådande Coronatider, så är vi mer än nöjda.
    Andreas har uppträtt mycket proffsigt och sakligt, och ger sig inte förrän både säljare och köpare är nöjda, en win win för båda parter. Läs mer
    2020-06-03 Andreas H svarar Magnus B
    Hej Magnus,
    Tack för er fina reco! Oavsett Coronatider eller inte så är det viktigt att inte lämna något åt slumpen utan låta allt genomsyras med kvalité. Jag tackar för ert tålamod och samarbete, ni har varit fantastiska att jobba med.
    Hälsa dina systrar så ses vi om någon månad.

Andreas Holmberg
  • Katarina G sålde sitt hus med hjälp av Andreas Holmberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Lund

2020-05-25

Genarp
    Andreas övertog uppdraget att sälja vår villa från en kollega som påbörjat arbetet med försäljningen. Han förstod snabbt hur vi ville ha det och var öppen, flexibel och väldigt engagerad. Vi upplevde en total tillgänglighet och stort engagemang, men ändå saklig och noggrann. Vi kan varmt rekommendera Andreas som fastighetsmäklare! Läs mer
    2020-05-27 Andreas H svarar Katarina G
    Hej på er,
    Jag skulle själv vilja tacka för ert fantastiska engagemang och flexibilitet. Det har varit ett nöje att jobba tillsammans med er. Jag är säker på att ni kommer hitta ert nya drömboende inom den närmsta framtiden. Stort tack för era fina rekommendationer, vi håller kontakten!

Andreas Holmberg
  • Ulrika G sålde sin lägenhet med hjälp av Andreas Holmberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Lund

2020-05-17

Kävlinge
    Sålt en bostadsrätt.
    Från första kontakt ett helt proffsigt o personligt bemötande. Har mer än väl levt upp till våra förväntningar.
    Skulle varmt rekommendera Andreas till andra. Läs mer
    2020-05-20 Andreas H svarar Ulrika G
    Hej Ulrika,
    Tack för er fina rekommendation. Ett gott samarbete som resulterade i en snabb och smidig affär med ett bra slutresultat. Vi hörs av om någon vecka. Hälsa Niclas och Sarah!

Andreas Holmberg
  • Xuhao Z sålde sin lägenhet med hjälp av Andreas Holmberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Lund

2020-04-22

Sockerbruket
    Han är jätteduktig
    Men jag tycker kostnader är för högt Läs mer
    2020-05-11 Andreas H svarar Xuhao Z
    Hej Xuhao,
    Tack för din reco! Glädjer mig att du är nöjd med slutpriset. Tack vare att vi hade ett bra samarbete, jobbade med kvalité och rätt verktyg så behövde vi inte ens fotografera lägenheten utan hade redan köparen i vårt kundregister. En snabb och smidig affär.

Jag hoppas du kommer trivas i ditt nya boende!

Andreas Holmberg
  • Rebecca H sålde sin lägenhet med hjälp av Andreas Holmberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Lund

2020-04-17

Södra Sandby
    Superduktig mäklare som sålde vårat radhus. Snabb och enkel att ha och göra med. Supernöjda! Läs mer
    2020-04-22 Andreas H svarar Rebecca H
    Vad kul att höra att ni är nöjda! Jag är väldigt glad att alla era pusselbitar föll på plats och att jag fick hjälpa till med det hela. Stort tack för er fina reco. Vi ses längre fram.

Andreas Holmberg
  • Magnus R köpte sin lägenhet med hjälp av Andreas Holmberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Lund

2020-04-17

Södra Sandby
    Har köpt en bostadsrätt och redan från första kontakt fick vi ett bra och trevligt bemötande från Andreas. Upplevde att Andreas är bra på att kommunicera och är kunnig inom sitt område. Vi är mycket nöjda med hur denna affär sköttes. Läs mer
    2020-04-22 Andreas H svarar Magnus R
    Tack för er fina reco! Jag är säker på att ni kommer trivas varje sekund i ert nya boende. Den utsikten är fantastisk! Vi ses om några månader.

Andra mäklare hos Svensk Fastighetsförmedling Lund

Mikael Haraldsson