Anton Lundstedt
en del av Svensk Fastighetsförmedling Lund

Scheelevägen 27
223 70 Lund — Visa karta

Vad tror Anton att er bostad är värd i dagsläget?

Ange ditt postnummer för en kostnadsfri värdering

Läs vad 12 kunder tycker om Anton Lundstedt

• Monica S skrev om Anton Lundstedt en del av Svensk Fastighetsförmedling Lund
    Vi blev positivt överraskade när vi träffade Anton Lundstedt första gången. Han presenterade företaget och sig själv på föredömligt sätt. Före vårt möte hade Lundstedt även gjort en research på dels eventuella intresserade köpare och visade också vad liknande lägenheter i området hade sålts för. Då han dels hade kännedom om vårt område och förberett besöket väl
    så valde vi att anlita Lundstedt som vår mäklare.

Vi hade tänkt att vänta med vår försäljning till efter sommaren, då vi antog att just under semesterperioden skulle köpintresset vara svalt. Lundstedt ville inte vänta utan presenterade då modellen "Läge +", som skulle visa sig vara positivt. Han menade att eftersom vi hade ett nytt boende inom ett halvår fanns det ingen anledning att fördröja en presentation av lägenheten på företagets hemsida. Vi fick också en plan på ett upplägg men olika sammankomster, fotografering osv.

Vi fick stort förtroende för Lundstedt med hans upplägg och han arbetade ihärdigt med att få fram uppgifter från bostadsrättsföreningen och dylikt. Det var semestertider och svårt att få tag i folk. Vi var naturligtvis också engagerade. Vi hade bra kontinuerlig kontakt med Lundstedt under hela försäljningsprocessen och fick många goda råd.

Allt gick enligt planen och det fanns flera intressenter. Vi fick ett bud som vi tackade ja till. Vi hade en diskussion med Lundstedt före vårt beslut.

Lundstedt arbetade ihärdigt och målmedvetet och försäljningen gick snabbt och vi är mycket nöjda.

Med vänlig hälsning
    Monica Söderström- Larsson
    Tel: 0705-930831 Läs mer
    2017-12-14 Anton L svarar Monica S
    Tusen tack för en fin rekommendation! Vi samarbetade bra tillsammans allihopa. Njut nu i er nya bostad och ha en riktigt God Jul! :) //Anton
  • Niklas A skrev om Anton Lundstedt en del av Svensk Fastighetsförmedling Lund
    Väldigt bra. Kunnig och trygg. Väl informerad! Flexibil. Läs mer
    2017-12-14 Anton L svarar Niklas A
    Stort tack Niklas! Lycka till med flytt och hälsa så gott :) //Anton
  • Birgitta G skrev om Anton Lundstedt en del av Svensk Fastighetsförmedling Lund
    Trevligt och korrekt bemötande, snabb feedback, kompetent. Läs mer
    2017-12-14 Anton L svarar Birgitta G
    Stort tack Birgitta! Hälsa så gott och ha en fin jul! //Anton
  • Bengt-göran N skrev om Anton Lundstedt en del av Svensk Fastighetsförmedling Lund
    Jag är mycket nöjd med Antons utförda arbete. Läs mer
    2017-12-14 Anton L svarar Bengt-göran N
    Tack så hjärtligt Bengt. Vad kul att höra att ni är nöjda :) //Anton
  • Malin S skrev om Anton Lundstedt en del av Svensk Fastighetsförmedling Lund
    Bra bemötande! Lättillgänglig och insatt i objektet. Läs mer
    2017-12-14 Anton L svarar Malin S
    Tack Malin! Ha nu en fin jul och ett gott nytt år! //Anton
  • Lisa H skrev om Anton Lundstedt en del av Svensk Fastighetsförmedling Lund
    Tydlig, snabb kommunikation, trevlig. Läs mer
    2017-12-14 Anton L svarar Lisa H
    Tack Lisa! Det var trevligt att få hjälpa er med försäljningen :) //Anton
  • Dawit W skrev om Anton Lundstedt en del av Svensk Fastighetsförmedling Lund
    It is a very Nice guy and very Good service ! Tnx god Bless u! Läs mer
    2017-12-14 Anton L svarar Dawit W
    Thank you very much for your kind words Dawit. Enjoy Christmas and take care! :) //Anton
  • Jan R skrev om Anton Lundstedt en del av Svensk Fastighetsförmedling Lund
    Det finns bara ett ord: superb!! Läs mer
    2017-10-11 Svensk Fastighetsförmedling Lund svarar Jan R
    Stort tack för rekommendationen och ett gott samarbete! Hälsa så gott :)
    //Anton
  • Pål M skrev om Anton Lundstedt en del av Svensk Fastighetsförmedling Lund
    Anton (mäklaren) presenterade sig och företaget väl. Jag kände att han var den jag ville jobba med. Det verkade (och var) som att ni hade koll på marknaden och vad man eventuellt skulle få för lägenheten. Anton har varit mycket professionell och kunnig genom hela affären. Han har gett den informationen jag har önskat och han har bett om den informationen han behövt. Jag vet att om jag hade hållit i lägenheten ett par månader till kanske jag hade fått mer, men kanske mindre. Det kändes rätt att sälja när jag gjorde.

Jag är mycket nöjd med hur Anton tog hand om spekulanter, respekterade att jag önskade info och hade bra kommunikation.
    Tack för ett gott samarbete och lycka till Anton! Läs mer
    2017-08-15 Svensk Fastighetsförmedling Lund svarar Pål M
    Hej Pål!
    Tack för din fina recension samt för ett trevligt och smidigt samarbete!
    Vänligen Anton
  • Max W skrev om Anton Lundstedt en del av Svensk Fastighetsförmedling Lund
    Jag sålde precis min lägenhet i Lund med hjälpa av Anton Lundstedt på Svensk Fastighetsförmedling; som jag varmt kan rekommendera.
    Anton är kunnig, lyhörd och har ett stort kundfokus. Jag är väldigt nöjd med min kontakt med Svensk Fastighetsförmedling och framförallt Anton Lundstedt.
    Rekommenderas! Läs mer
    2017-06-02 Svensk Fastighetsförmedling Lund svarar Max W
    Hej Max! Så roligt att du är nöjd. Tack så mycket för dina ord och för gott samarbete!

Med vänlig hälsning: Anton
  • Cornelia L
    Cornelia L skrev om Anton Lundstedt en del av Svensk Fastighetsförmedling Lund
    Sålde min lägenhet med hjälp av den lyhörda, flexibla och alerta mäklaren Anton Lundstedt. Mycket nöjd med hela affären! /Cornelia Läs mer
    2017-04-19 Svensk Fastighetsförmedling Lund svarar Cornelia L
    Tack ska du ha Cornelia. Det har varit superroligt att hjälpa dig med försäljningen! //Anton Lundstedt
  • Anna E skrev om Anton Lundstedt en del av Svensk Fastighetsförmedling Lund
    Snabbt och smidigt köp av bostad. Proffsigt, trevligt - Tack för hjälpen Anton Lundstedt. Läs mer
    2017-04-13 Svensk Fastighetsförmedling Lund svarar Anna E
    Hej Anna! Stort tack och lycka till i ditt nya boende // Anton Lundstedt