Charlott Stockenberg
en del av Svensk Fastighetsförmedling Lund

Scheelevägen 27
223 70 Lund — Visa karta

Vad tror Charlott att er bostad är värd i dagsläget?

Ange ditt postnummer för en kostnadsfri värdering

Läs vad 25 kunder tycker om Charlott Stockenberg

• Rolf A skrev om Charlott Stockenberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Lund
    Köpet började tidigt i maj för Läge +. Fotografering och hemsidinformation var väldigt fint. Därefter var en privat visning som inte gav något. Nästa steg var att lgh lades ut på hemnet och då tog det fart. 11 intressenter och 4 budgivning som gav ett väldigt positivt resultat. Under hela tiden har vi blivit bemötta på ett professionellt sätt men mycket god information löpande. Mäklaren har hela tidigt uppträtt på ett förtroende sätt. Vi har känt oss väldigt trygga att ha med Charlott att. göra. Jag kommer att rekommendera Era tjänster till fler som skall sälja och köpa. Rolf Läs mer
    2018-10-08 Svensk Fastighetsförmedling Lund svarar Rolf A
    Hej Rolf! Jag tackar för att du tog dig tiden att ge mig en Reco och är samtidigt väldigt glad att ni är nöjda med mitt arbete och den process vi gått igenom tillsammans. Jag önskar er all lycka till i framtiden och vi ses snart igen, om inte förr så i slutet på december.
    Med vänlig hälsning: Charlott Stockenberg
  • Emma B skrev om Charlott Stockenberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Lund
    Svensk Fastighetsförmedling känns seriösa och har bra tjänster. Mäklarna är engagerade på visningar och man känner att både säljare och köpare kan känna sig trygga med dem. Det är öppna kort och tydlig information. Vår mäklare Charlott har varit jättetrevlig och hjälpsam genom vår process, när vi både köpt en villa och sålt en bostadsrätt genom henne. Läs mer
    2018-09-12 Svensk Fastighetsförmedling Lund svarar Emma B
    Hej Emma. Tack för din Reco, det var glädjande ord! Tack också för gott samarbete från er sida. Vi ses snart igen på tillträdena!
    Med vänlig hälsning: Charlott S
  • Eric G skrev om Charlott Stockenberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Lund
    Har köpt en 2:a, och har hela köpet igenom bemötts av professionalism. Inget över huvud taget att klaga på då den största incidenten var ett sms som inte gick fram, allt annat gick som smort. Rekommenderar. Läs mer
    2018-08-24 Svensk Fastighetsförmedling Lund svarar Eric G
    Hej Eric.

Vad roligt att läsa att dina ord, tack så hjärligt! Vi hörs snart igen.

Med vänlig hälsning: Charlott S
  • Karolina M skrev om Charlott Stockenberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Lund
    Köpte en central bostadsrätt av Charlott. Det var proffsigt och sakligt från början till slut och hon ställde upp helt fantastiskt för att hjälpa mig mäta upp trapphuset vid flertal tillfällen då det var risk att jag inte skulle kunna få upp pianot. Det är sådana här mäklare man vill ha att göra med! Läs mer
    2018-08-20 Svensk Fastighetsförmedling Lund svarar Karolina M
    Hej Karolina!

Tack för att du tog dig tid att lämna en Reco och för dina värmande ord! Jag tackar dig också för ett härlig samarbete och vi ses snart igen. / Charlott S
  • Emilie G skrev om Charlott Stockenberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Lund
    Helt fantastisk mäklare! Mycket professionell: organiserad, pålitlig och ambitiös. Tusen tack för gott samarbete! Läs mer
    2018-08-20 Svensk Fastighetsförmedling Lund svarar Emilie G
    Hej Emilie!

Tusen tack för dina fina ord, det glädjer mig väldigt mycket! Jag tackar dig för att jag fick det stora förtroendet att förmedla din bostad och hoppas att vi hörs snart igen. / Charlott S
  • Karolina V skrev om Charlott Stockenberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Lund
    Sålt en bostadsrätt, tvårummare.
    Trevligt bemötande. Mycket bra tips angående stylingen av lägenheten, dvs vad som skulle bort och vad som skulle läggas till.
    Det vi inte var överens om var utgångspriset. Där mäklaren ville sätta ett lägre pris än det vi hade kommit överens om. Det ändrades sedan i enlighet med mitt önskemål.
    Beskrivningen av lägenheten och närområdet var till en början enligt vårt tycke knapphändig. Den ändrades till en mer utförlig beskrivning i enlighet med våra önskemål.
    I övrigt ett bra samarbete. Fotografering och visning var mycket lyckade och försäljningen gick snabbt och smidigt. Läs mer
    2018-08-16 Svensk Fastighetsförmedling Lund svarar Karolina V
    Hej Karolina! Tack för att du tog dig tiden att lämna ett omdöme, det upppskattas verkligen. Tack för en bra dialog och ett fint samarbete, vi ses snart igen. Med vänlig hälsning: Charlott S
  • Mia C skrev om Charlott Stockenberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Lund
    Vi sålde vår bostadsrätt. Vi hade haft ett antal mäklare hemma för att kunna välja rätt och när Charlott kom slutade vi leta, hon ingav förtroende direkt och vi har inte ångrat oss. Charlott är bäst! Nu hoppas vi hitta nästa hus med hjälp av Charlott, Mikael eller någon annan av deras kollegor för då blir affären lyckad. Läs mer
    2018-05-30 Svensk Fastighetsförmedling Lund svarar Mia C
    Hej Mia! Tack för dina ord och för att jag fick förtroendet att hjälpa er med försäljningen! Vi håller alla tummar att ert nya boende snart ska dyka upp. / Charlott
  • Alli K skrev om Charlott Stockenberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Lund
    Jag har salt min bostadsrättslägenhet i Lund och det har gått väldigt smidigt. En snabb och lyckad process! Läs mer
    2018-04-30 Svensk Fastighetsförmedling Lund svarar Alli K
    Hej Alli! Härligt att du är nöjd med affären och jag tackar dej för ett gott samarbete! Stort lycka till med ditt nya boende. /Charlott
  • Elina T skrev om Charlott Stockenberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Lund
    Trevlig kompetent och engagerad mäklare! Läs mer
    2018-03-20 Svensk Fastighetsförmedling Lund svarar Elina T
    Hej Elina! Tack så mycket, och tack för ett fint samarbete! Vi hörs snart igen. / Charlott
  • Werner H skrev om Charlott Stockenberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Lund
    Charlott är en den perfekta mäklaren! Supertrevlig, professionell och inte bara möter dina förväntningar utan levererar de där lilla extra med! Hade rekommenderat Charlott till alla som planerar att köpa eller sälja inom bostadsmarknaden! Läs mer
    2018-02-26 Svensk Fastighetsförmedling Lund svarar Werner H
    Hej Werner! Tackar ödmjukast för dina ord och tack själva för ett smidigt samarbete. Vi hörs snart igen! /Charlott
  • Johanna C skrev om Charlott Stockenberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Lund
    En kunnig och seriös hantering av vår försäljning. Läs mer
    2018-02-19 Svensk Fastighetsförmedling Lund svarar Johanna C
    Hej Johanna! Det känns jättebra att du är nöjd och tackar för ert förtroende att få förmedla er bostad. Vi ses snart igen! /Charlott
  • Annette O skrev om Charlott Stockenberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Lund
    Proffesionellt och tillmötesgående. Tydlig och klar i besked och tillvägagångssätt.
    Inkännande och trevlig. Läs mer
    2018-02-05 Svensk Fastighetsförmedling Lund svarar Annette O
    Hej Annette. Jag tackar så mycket för din feedback. Det är viktigt att vara rak med vad som gäller i en bostadsaffär och jag är glad att du uppskattade det. På återseende! / Charlott
  • Kristina N skrev om Charlott Stockenberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Lund
    Trevlig och professionell, kunde svara på frågor, insatt. Arbetade snabbt och effektivt. Bra bemötande. Läs mer
    2017-12-14 Charlott S svarar Kristina N
    Tack för dina ord, Kristina! Önskar dig en trevlig kväll. Mvh Charlott
  • Magnus M skrev om Charlott Stockenberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Lund
    Tydlig, informativ, glad lätt att kontakta. Läs mer
    2017-12-12 Charlott S svarar Magnus M
    Hej Magnus! Tack, information och tydlighet är A och O i denna bransch och jag blir glad av att läsa dina ord. / Charlott
  • Helena E skrev om Charlott Stockenberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Lund
    Professionell och kunnig. Bra hjälp vid styling inför fotografering. Läs mer
    2017-12-12 Charlott S svarar Helena E
    Hej Helena! Härligt att höra att du är nöjd. Tusen tack! / Mvh Charlott
  • Nicolae C skrev om Charlott Stockenberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Lund
    Trevligt, hjälpande, bemötande. Läs mer
    2017-12-12 Charlott S svarar Nicolae C
    Tack Nicolae! Hoppas ni trivs förträffligt i er lägenhet. Mvh Charlott
  • Rolf E skrev om Charlott Stockenberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Lund
    hej jag tycker ovan nämnda mäklare är riktigt dålig, jag förlora mycket på min bostads affär Läs mer
    2017-12-08 Charlott S svarar Rolf E
    Hej Rolf. Jag är ledsen att du blev missnöjd över slutpriset för lägenheten och är tacksam för att du ger mig feedback. Mvh Charlott.
  • Benjamin B skrev om Charlott Stockenberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Lund
    Charlotte på Svensk Fastighetsförmedling överträffade mina förväntningar. Hon är extremt professionell och balanserar skämt och allvar helt perfekt. Förtroendet hamnade på topp direkt och föll inte en enda gång. Hon hade full koll på allt hela tiden och det kändes som att det fanns ett personligt engagemang genom hela vår affär. Hon gav oss verkligen det där lilla extra. Rekommenderas! Läs mer
    2017-12-08 Charlott S svarar Benjamin B
    Hej Benjamin. Jag är så tacksam jag är för din rekommendation. Tack för gott samarbete och jag önskar er en härlig jul- och nyårshelg så ses vi igen till våren när vi ska ha tillträde. /Charlott
  • Emma W
    Emma W skrev om Charlott Stockenberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Lund
    Påläst, kunnig, supertrevlig och proffsig. Har haft att göra med ganska många mäklare och Charlott är utan tvekan den bästa. Kommer definitivt anlita henne när vi säljer i framtiden. Läs mer
    2017-12-08 Svensk Fastighetsförmedling Lund svarar Emma W
    Hej Emma. Tack så mycket för dina rader, de gjorde mig mycket glad. / Charlott
  • Matti T skrev om Charlott Stockenberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Lund
    hon och tar kunden med leende och är väldigt duktig på sin sak och vi så vi fick henne tacksamma att Läs mer
    2017-12-08 Svensk Fastighetsförmedling Lund svarar Matti T
    Hej Matti! Det glädjer mig att du skrev och att ni är nöjda. Hoppas att ni trivs i ert nya boende! / Charlott
  • Jonny K skrev om Charlott Stockenberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Lund
    Mycket bra bemötande och levde verkligen upp till mina förväntningar. Upplevelsen var att hon uppträdde mycket professionellt samtida som hon var trevlig på ett kamratligt sätt. Läs mer
    2017-12-07 Charlott S svarar Jonny K
    Hej Jonny. Tack så mycket för dina fina ord, det glädjer mig mycket. /Charlott
  • Magnus B skrev om Charlott Stockenberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Lund
    Fantastiskt glad och positiv mäklare. Men framförallt mycket proffesionell på ett avslappnat och naturligt sätt. Tryggt hela vägen :) Läs mer
    2017-12-07 Charlott S svarar Magnus B
    Hej Magnus. Så glad jag blir, tusen tack!
  • Bengt L
    Bengt L skrev om Charlott Stockenberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Lund
    Kunnigt och vänligt bemötande. Effektiv i sitt sätt att sälja lägenheten. Gjorde en realistisk värdering. Rekommenderas varmt. Läs mer
    2017-12-07 Charlott S svarar Bengt L
    Hej Bengt. Jag uppskattar dina ord väldigt mycket. Tack! Och tack själv för gott samarbete.
  • Charlott S skrev om Charlott Stockenberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Lund
    Ett personligt engagemang som jag uppskattade mycket. Rekommenderas! Läs mer
    2017-12-05 Charlott S svarar Charlott S
    Hej Iréne! Tusen tack för dina ord och tack för ett gott samarbete. / Charlott
  • Cecilia H skrev om Charlott Stockenberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Lund
    Charlott Stockenberg har fullföljt sitt uppdrag med bravur. Vi "klickade" direkt och allt sköttes mycket smidigt. Snabb och bra respons vid behov. Läs mer
    2017-12-05 Charlott S svarar Cecilia H
    Hej Cecilia och tusen tack för din respons. Det har varit ett nöje att samarbeta med dig!
Mikael Haraldsson
Charlott Stockenberg