Charlott Stockenberg
Registrerad mäklare sedan 2013
Aktiv på Reco.se sedan 2017
2019-04 - 2020-03

Läs vad 55 Läs vad Charlott Stockenberg

• Desire T köpte sin lägenhet med hjälp av Charlott Stockenberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Lund

2020-03-18

Gunnesbo
    Lite svår att få tag i, annars ok Läs mer
  • Marcus G sålde sin lägenhet med hjälp av Charlott Stockenberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Lund

2020-03-16

Gunnesbo
    Vi sålde ett bostadsrättsradhus via svensk fastighetsförmedling. Vi var mycket nöjda med den service vi fick och kände att vi var i goda händer. Arvodet var något högre än för många andra mäklare, men vi anser efteråt att det var värt det med tanke på hur väl försäljningen sköttes. Läs mer
    2020-03-16 Charlott S svarar Marcus G
    Hej Marcus!
    Tack för dina ord! Det är samarbetet som leder till ett gott resultat och vi lyckades tillsammans! Jag hjälper er gärna nästa gång också. Ser fram emot att träffa er igen på tillträdet. //Charlott
  • Ann Therese W köpte sitt hus med hjälp av Charlott Stockenberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Lund

2020-01-07

Dalby
    Vi köpte ett radhus som vi är väldigt nöjda med.
    Tyvärr är vi ganska besvikna på kontakten med mäklaren. Det var enormt svårt att få kontakt med henne, trots tiotal missade samtal och flera mail tog det över ett dygn (en vanlig veckodag) innan hon hörde av sig till oss och då hade hon inte ens läst mailen vi skickat. Det var tydligt att säljaren ville sälja snabbt och smidigt och vi som köpare var också sugna på att göra en snabb och smidig affär, men tyvärr satte mäklaren käppar i hjulet genom att vara okontaktbar.

Däremot fick vi ett trevligt bemötande när vi väl pratade i telefon och träffades på visning och kontraktskrivning. Läs mer
    2020-01-08 Charlott S svarar Ann Therese W
    Hej! Tack för att du gör mig uppmärksam på din upplevelse som köpare. Jag tar det till mig och hoppas kunna återkoppla snabbare vid kontakt i framtiden. Hälsningar Charlott
  • Morgan H sålde sin lägenhet med hjälp av Charlott Stockenberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Lund

2019-12-12

Lund
    Erfaren, proffsig, personlig, hjälpsam! Läs mer
    2019-12-13 Charlott S svarar Morgan H
    Tack snälla Morgan! Det har varit ett stort nöje att få hjälpa dig att nå det bästa resultatet! Smidigt blev det också för precis alla parter! Hoppas att vi ses på tillträdet! // Charlott
  • Emma S sålde sin lägenhet med hjälp av Charlott Stockenberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Lund

2019-12-11

Norra Fäladen
    Ganska svår att få tag i. Försäljningen blev fördröjd. Men till slut gick det vägen. Överlag nöjd. Läs mer
    2019-12-12 Charlott S svarar Emma S
    Hej Emma! Tack för din bedömning! Ser fram emot att träffas igen på tillträdet. // Charlott
  • Klara T köpte sin lägenhet med hjälp av Charlott Stockenberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Lund

2019-11-05

Sofiaparken
    Vi har köpt en 3:a. Bemötandet var väldigt bra och mäklaren var hjälpsam. Förväntningarna om ett smidigt och förtroendeingivande köp är mött. Upplevelsen var bra! Läs mer
    2019-11-05 Charlott S svarar Klara T
    Hej Klara! Tack för din bedömning! Jag önskar er stort lycka till med ert nya hem och ser fram emot att ses i vår. Mvh Charlott
  • Per-Åke J sålde sitt hus med hjälp av Charlott Stockenberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Lund

2019-10-28

Annehem
    Proffsigt, tydligt och trevligt mottagande. Läs mer
    2019-11-05 Charlott S svarar Per-Åke J
    Hej Per-Åke! Tack för dina ord! Jag uppskattade vårt samarbete mycket. Mvh Charlott
  • Hans S köpte sin lägenhet med hjälp av Charlott Stockenberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Lund

2019-10-27

Nilstorp
    2019-11-05 Charlott S svarar Hans S
    Hej Hans! Tack för din bedömning! Hoppas att du trivs bra i lägenheten. Mvh Charlott
  • Ulla W sålde sin lägenhet med hjälp av Charlott Stockenberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Lund

2019-10-26

Värpinge
    Charlotte var en väldigt positiv och socialt kunnig och förstående mäklare. Hon sålde vårt bostadsrättsradhus. Snabba ryck vid förhandling och en bra tydlighet vid avslut av uppdraget Läs mer
    2019-11-05 Charlott S svarar Ulla W
    Tack för dina ord Ulla! Vi hade en slingrig väg att gå men resultatet blev det önskade. Hoppas att du trivs bra i din nya bostad. Mvh Charlott
  • Damir K köpte sin lägenhet med hjälp av Charlott Stockenberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Lund

2019-10-23

Lund
    Köpte en tvåa på 60 kvm. Blev professionellt bemött och Charlott var både effektiv och flexibel. Oklanderligt! Läs mer
    2019-10-24 Charlott S svarar Damir K
    Tack Damir! Dina ord gör mig jätteglad! Ser fram emot att ses på tillträdet snart! Mvh Charlott

Andra mäklare hos Svensk Fastighetsförmedling Lund

Mikael Haraldsson