Mäklare Skåne Lund Svensk Fastighetsförmedling Lund Charlott Stockenberg
Charlott Stockenberg
Registrerad mäklare sedan 2013
Aktiv på Reco.se sedan 2017

Läs vad 27 kunder tycker om Charlott Stockenberg

• Maria T skrev om Charlott Stockenberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Lund

2018-12-27

Har sålt en bostadsrätt i Bjärred Läs mer
    2019-01-08 Charlott S svarar Maria T
    Hej Maria! Tack för att du tog dig tid att ge mig en besömning på Reco.
    Jag samarbetar gärna med dig igen! Hälsningar Charlott
  • Ylva M skrev om Charlott Stockenberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Lund

2018-12-22

Jag har sålt en bostadsrätt, 2 rok.

Mäklaren var väldigt trevlig och engagerad och jag kände verkligen att jag fick bolla idéer, ställa frågor och kunde lita på hennes omdöme.
    Allt ifrån styling till vad som behöver fixas till (eller också inte fixas till) innan lägenheten skulle säljas har jag fått hjälp med.
    Allt som allt en engagerad, glad och energifylld mäklare som jag rekommenderar varmt. Läs mer
    2019-01-08 Charlott S svarar Ylva M
    Tack Ylva! Det värmer att din upplevelse av vårt samarbete är så postitiv precis som min!
    Jag ser fram emot framtida samarbeten! Hälsningar Charlott
  • Rolf A skrev om Charlott Stockenberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Lund

2018-10-07

Köpet började tidigt i maj för Läge +. Fotografering och hemsidinformation var väldigt fint. Därefter var en privat visning som inte gav något. Nästa steg var att lgh lades ut på hemnet och då tog det fart. 11 intressenter och 4 budgivning som gav ett väldigt positivt resultat. Under hela tiden har vi blivit bemötta på ett professionellt sätt men mycket god information löpande. Mäklaren har hela tidigt uppträtt på ett förtroende sätt. Vi har känt oss väldigt trygga att ha med Charlott att. göra. Jag kommer att rekommendera Era tjänster till fler som skall sälja och köpa. Rolf Läs mer
    2018-10-08 Svensk Fastighetsförmedling Lund svarar Rolf A
    Hej Rolf! Jag tackar för att du tog dig tiden att ge mig en Reco och är samtidigt väldigt glad att ni är nöjda med mitt arbete och den process vi gått igenom tillsammans. Jag önskar er all lycka till i framtiden och vi ses snart igen, om inte förr så i slutet på december.
    Med vänlig hälsning: Charlott Stockenberg
  • Emma B skrev om Charlott Stockenberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Lund

2018-09-12

Svensk Fastighetsförmedling känns seriösa och har bra tjänster. Mäklarna är engagerade på visningar och man känner att både säljare och köpare kan känna sig trygga med dem. Det är öppna kort och tydlig information. Vår mäklare Charlott har varit jättetrevlig och hjälpsam genom vår process, när vi både köpt en villa och sålt en bostadsrätt genom henne. Läs mer
    2018-09-12 Svensk Fastighetsförmedling Lund svarar Emma B
    Hej Emma. Tack för din Reco, det var glädjande ord! Tack också för gott samarbete från er sida. Vi ses snart igen på tillträdena!
    Med vänlig hälsning: Charlott S
  • Eric G skrev om Charlott Stockenberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Lund

2018-08-23

Har köpt en 2:a, och har hela köpet igenom bemötts av professionalism. Inget över huvud taget att klaga på då den största incidenten var ett sms som inte gick fram, allt annat gick som smort. Rekommenderar. Läs mer
    2018-08-24 Svensk Fastighetsförmedling Lund svarar Eric G
    Hej Eric.

Vad roligt att läsa att dina ord, tack så hjärligt! Vi hörs snart igen.

Med vänlig hälsning: Charlott S
  • Karolina M skrev om Charlott Stockenberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Lund

2018-08-18

Köpte en central bostadsrätt av Charlott. Det var proffsigt och sakligt från början till slut och hon ställde upp helt fantastiskt för att hjälpa mig mäta upp trapphuset vid flertal tillfällen då det var risk att jag inte skulle kunna få upp pianot. Det är sådana här mäklare man vill ha att göra med! Läs mer
    2018-08-20 Svensk Fastighetsförmedling Lund svarar Karolina M
    Hej Karolina!

Tack för att du tog dig tid att lämna en Reco och för dina värmande ord! Jag tackar dig också för ett härlig samarbete och vi ses snart igen. / Charlott S
  • Emilie G skrev om Charlott Stockenberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Lund

2018-08-17

Helt fantastisk mäklare! Mycket professionell: organiserad, pålitlig och ambitiös. Tusen tack för gott samarbete! Läs mer
    2018-08-20 Svensk Fastighetsförmedling Lund svarar Emilie G
    Hej Emilie!

Tusen tack för dina fina ord, det glädjer mig väldigt mycket! Jag tackar dig för att jag fick det stora förtroendet att förmedla din bostad och hoppas att vi hörs snart igen. / Charlott S
  • Karolina V skrev om Charlott Stockenberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Lund

2018-08-10

Sålt en bostadsrätt, tvårummare.
    Trevligt bemötande. Mycket bra tips angående stylingen av lägenheten, dvs vad som skulle bort och vad som skulle läggas till.
    Det vi inte var överens om var utgångspriset. Där mäklaren ville sätta ett lägre pris än det vi hade kommit överens om. Det ändrades sedan i enlighet med mitt önskemål.
    Beskrivningen av lägenheten och närområdet var till en början enligt vårt tycke knapphändig. Den ändrades till en mer utförlig beskrivning i enlighet med våra önskemål.
    I övrigt ett bra samarbete. Fotografering och visning var mycket lyckade och försäljningen gick snabbt och smidigt. Läs mer
    2018-08-16 Svensk Fastighetsförmedling Lund svarar Karolina V
    Hej Karolina! Tack för att du tog dig tiden att lämna ett omdöme, det upppskattas verkligen. Tack för en bra dialog och ett fint samarbete, vi ses snart igen. Med vänlig hälsning: Charlott S
  • Mia C skrev om Charlott Stockenberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Lund

2018-05-29

Vi sålde vår bostadsrätt. Vi hade haft ett antal mäklare hemma för att kunna välja rätt och när Charlott kom slutade vi leta, hon ingav förtroende direkt och vi har inte ångrat oss. Charlott är bäst! Nu hoppas vi hitta nästa hus med hjälp av Charlott, Mikael eller någon annan av deras kollegor för då blir affären lyckad. Läs mer
    2018-05-30 Svensk Fastighetsförmedling Lund svarar Mia C
    Hej Mia! Tack för dina ord och för att jag fick förtroendet att hjälpa er med försäljningen! Vi håller alla tummar att ert nya boende snart ska dyka upp. / Charlott
  • Alli K skrev om Charlott Stockenberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Lund

2018-04-29

Jag har salt min bostadsrättslägenhet i Lund och det har gått väldigt smidigt. En snabb och lyckad process! Läs mer
    2018-04-30 Svensk Fastighetsförmedling Lund svarar Alli K
    Hej Alli! Härligt att du är nöjd med affären och jag tackar dej för ett gott samarbete! Stort lycka till med ditt nya boende. /Charlott

Andra mäklare hos Svensk Fastighetsförmedling Lund

Mikael Haraldsson