Ingrid Ankarcrona

Ingrid Ankarcrona

Ingrid Ankarcrona är mäklare på Svensk Fastighetsförmedling Lund

Ingrid Ankarcrona har varit registrerad mäklare sedan 2020-02. Ingrid Ankarcrona har varit aktiv på Reco.se sedan 2021-02 och har fått 11 omdömen med ett betyg på 4.7. Ingrid Ankarcrona har haft 9 försäljningar sen 2021-02 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2021-02 - 2021-09

Läs vad 11 Läs vad Ingrid Ankarcrona

• köpte sin lägenhet med hjälp av Ingrid Ankarcrona en del av Svensk Fastighetsförmedling Lund
    • Brunnshög
    2021-10-11
    En mycket bra visning av lägenheten och ett mycket gott bemötande under hela processen.
    Tack Emilia! Lägenheten passar er jättebra! Grattis till fint boende! Ingrid Ankarcrona
    • Gunnesbo
    2021-09-29
    Snabbt och smidigt köp. Bra bemötande och lätt att komma i kontakt.
    Tack Marcus! Jättebra köp! Kul att vi kunde lösa det så smidigt! Ingrid Ankarcrona
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Ingrid Ankarcrona en del av Svensk Fastighetsförmedling Lund
    • Gunnesbo
    2021-09-27
    Positivt och trevligt bemötande
    Engagerad och bra på att återkoppla under hela processen
    Kan varmt rekommendera Ingrid Ankarcrona
    Tack Kim! Det var väldigt roligt att kunna hjälpa till! Ingrid Ankarcrona
    • Veberöd
    2021-08-27
    Jobbade aktivt på att ta fram informationen som efterfrågades.
    Kul att ni tog den fantastiska möjligheten att köpa boende på Läge+ med oss! Privat visning och tid för ett lugnt och tryggt köp! Välkomna t Veberöd! Ingrid Ankarcrona
  • sålde sitt hus med hjälp av Ingrid Ankarcrona en del av Svensk Fastighetsförmedling Lund
    • Genarp
    2021-08-23
    Proffsig och kunnig i sitt yrke vilket kändes mycket tryggt för mig. Tydlig i kommunikationen. Engagerad i uppdraget och allt gick mycket snabbt.
    Fantastisk mäklare som jag gärna anlitar fler gånger om jag har möjlighet.
    Tack Annette! Du har gjort ett väldigt stort arbete över sommaren! Jättekul att det fina huset nu ska bli helt färdigställt! Ingrid Ankarcrona
  • köpte sitt hus med hjälp av Ingrid Ankarcrona en del av Svensk Fastighetsförmedling Lund
    • Södra Sandby
    2021-08-15
    Bra bemött, god kunskap om objektet,
    Tack Fred! Jag är så glad att ni hittade ert nästa hem i det fina huset i Södra Sandby! Ingrid Ankarcrona
    • Veberöd
    2021-07-20
    Hon va kanon inget att klaga på
    Kul att vi kunde avsluta på förhandsmarknaden på ett smidigt och bra sätt för alla! Ingrid Ankarcrona
    • Södra Sandby
    2021-06-20
    Proffsigt men ändå personligt bemötande. Tydlig med processen, och vad vi kunde förvänta oss. Kunnig, erfaren och stort engagemang
    Tack Ulrika! Jättekul att få hjälpa er med fina villa!! 😃 Ingrid Ankarcrona
    • Sofiaparken
    2021-03-05
    Positiv, flexibel och lyhörd. Tydlig plan för affären som gick smärtfritt.
    Tack Anders! Vi arbetade tillsammans som ett lag mot ett gemensamt satt mål! Ingrid Ankarcrona
    • Sofiaparken
    2021-02-17
    Ingrid Ancarcrona var professionell hela vägen - även om det bara tog ett dygn från första samtal till signerat avtal 😊.
    Ingrid är tydlig och håller sig till fakta på ett trevligt sätt. Kontrakten var väl förberedda redan på morgonen kl 09.00 trots att vi avslutade förhandlingen sent kvällen innan.
    Tack Helene! Kul att ni blev så nöjda med lgh! Ingrid Ankarcrona