Mäklare Skåne Lund Svensk Fastighetsförmedling Lund Josefine Karlsson
Josefine Karlsson
Registrerad mäklare sedan 2009
Aktiv på Reco.se sedan 2016

Läs vad 17 Läs vad Josefine Karlsson

• Marcus G skrev om Josefine Karlsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Lund

2019-03-29

Köpt en villa i löddeköpinge. Mäklare var Josefine Karlsson och jag upplevde henne som mycket tillmötesgående och hjälpsam och kan mycket väl tänka mig att använda mig av Josefine vid en framtida försäljning... Läs mer
    2019-04-12 Josefine K svarar Marcus G
    Tack för dina varma ord Marcus. Jag hoppas och tror att du och barnen kommer att trivas bra i huset! Vi ses på tillträdet längre fram.//Josefine
    Josefine K gillar detta
  • Ingela K skrev om Josefine Karlsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Lund

2019-03-11

Sålt ett bostadsrättsradhus. Mäklaren bemötte oss mycket korrekt och på ett proffsigt sätt. Våra förväntningar har verkligen uppfyllts. Och vi ser fram emot vårt nya boende. Läs mer
    2019-03-12 Svensk Fastighetsförmedling Lund svarar Ingela K
    Hej Ingela. Vad glad jag blir över ert fina Reco. Tack för ett fint samarbete och lycka till i nya bostaden! /Josefine
  • Birgit Ingegärd M skrev om Josefine Karlsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Lund

2017-12-10

Mycket trevlig och kunnig mäklare Läs mer
    2017-12-12 Svensk Fastighetsförmedling Lund svarar Birgit Ingegärd M
    Tack snälla! Dina ord betyder mycket! / Mvh Josefine
  • Alan D skrev om Josefine Karlsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Lund

2017-12-10

Vi fick ett rakt och piggt bemötande, allt kändes tryggt och bra.

Vi rekommenderade Josefine till en bekant som skulle sälja sina avlidna mors bostad, och han upplevde samma sak. Läs mer
    2017-12-12 Svensk Fastighetsförmedling Lund svarar Alan D
    Hej Alan! Trygghet är extra viktigt när man gör en bostadsaffär. Det känns så bra att ni upplevde att allt klaffade. Tack för dina ord.
  • Ljubomir K skrev om Josefine Karlsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Lund

2017-12-09

Kan bara säga positivt om henne Läs mer
    2017-12-12 Svensk Fastighetsförmedling Lund svarar Ljubomir K
    Tack så mycket Ljubomir, det värmer! Tack för vårt samarbete!
  • Åsa A skrev om Josefine Karlsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Lund

2017-12-09

Väldigt dedikerad, engagerad och jordnära mäklare. Kändes alltid att hon var på vår sida med goda råd genom processen från ax till limpa. Highly recommended! Läs mer
    2017-12-12 Svensk Fastighetsförmedling Lund svarar Åsa A
    Hej Åsa! Det är härligt att läsa dina ord, tack! Att ge goda råd är viktigt för att ni ska känna er trygga och kunna göra en bra affär. Hoppas att vi hörs igen!
  • Kajp P skrev om Josefine Karlsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Lund

Trevligt bemötande. Snygg presentation av lägenheten Läs mer
    2017-12-12 Svensk Fastighetsförmedling Lund svarar Kajp P
    Tack så mycket! Så roligt att du uppskattade presentationen, det är en del av vårt arbete som vi lägger ner mycket tid på och det är roligt att det upskattas. Önskar dig en fin dag!
  • Charlotta B skrev om Josefine Karlsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Lund

2017-12-09

Trevligt och sympatiskt bemötande. Vid försäljningen av vårt hus visade hon stort engagemang och driv. Läs mer
    2017-12-12 Svensk Fastighetsförmedling Lund svarar Charlotta B
    Tack Charlotta! Dina ord värmer gott i mäklarhjärtat!
  • Gudmundur H skrev om Josefine Karlsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Lund

2017-12-07

Jätte fin och tog hand om allt. Läs mer
    2017-12-08 Svensk Fastighetsförmedling Lund svarar Gudmundur H
    Tack för dina fina ord Gudmundur, det värmer!
  • Martin L skrev om Josefine Karlsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Lund

2017-12-07

Väldigt bra. Josefine var kunnig, tillgänglig och trevlig. Läs mer
    2017-12-08 Svensk Fastighetsförmedling Lund svarar Martin L
    Hej Martin. Härligt att höra att du är nöjd, dina ord uppskattas väldigt mycket!

Andra mäklare hos Svensk Fastighetsförmedling Lund

Mikael Haraldsson