Mäklare Skåne Lund Svensk Fastighetsförmedling Lund Josefine Karlsson
Josefine Karlsson
Registrerad mäklare sedan 2009
Aktiv på Reco.se sedan 2016

Läs vad 15 kunder tycker om Josefine Karlsson

• Birgit Ingegärd M skrev om Josefine Karlsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Lund

2017-12-10

Mycket trevlig och kunnig mäklare Läs mer
    2017-12-12 Svensk Fastighetsförmedling Lund svarar Birgit Ingegärd M
    Tack snälla! Dina ord betyder mycket! / Mvh Josefine
  • Alan D skrev om Josefine Karlsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Lund

2017-12-10

Vi fick ett rakt och piggt bemötande, allt kändes tryggt och bra.

Vi rekommenderade Josefine till en bekant som skulle sälja sina avlidna mors bostad, och han upplevde samma sak. Läs mer
    2017-12-12 Svensk Fastighetsförmedling Lund svarar Alan D
    Hej Alan! Trygghet är extra viktigt när man gör en bostadsaffär. Det känns så bra att ni upplevde att allt klaffade. Tack för dina ord.
  • Ljubomir K skrev om Josefine Karlsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Lund

2017-12-09

Kan bara säga positivt om henne Läs mer
    2017-12-12 Svensk Fastighetsförmedling Lund svarar Ljubomir K
    Tack så mycket Ljubomir, det värmer! Tack för vårt samarbete!
  • Åsa A skrev om Josefine Karlsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Lund

2017-12-09

Väldigt dedikerad, engagerad och jordnära mäklare. Kändes alltid att hon var på vår sida med goda råd genom processen från ax till limpa. Highly recommended! Läs mer
    2017-12-12 Svensk Fastighetsförmedling Lund svarar Åsa A
    Hej Åsa! Det är härligt att läsa dina ord, tack! Att ge goda råd är viktigt för att ni ska känna er trygga och kunna göra en bra affär. Hoppas att vi hörs igen!
  • Kajp P skrev om Josefine Karlsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Lund

Trevligt bemötande. Snygg presentation av lägenheten Läs mer
    2017-12-12 Svensk Fastighetsförmedling Lund svarar Kajp P
    Tack så mycket! Så roligt att du uppskattade presentationen, det är en del av vårt arbete som vi lägger ner mycket tid på och det är roligt att det upskattas. Önskar dig en fin dag!
  • Charlotta B skrev om Josefine Karlsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Lund

2017-12-09

Trevligt och sympatiskt bemötande. Vid försäljningen av vårt hus visade hon stort engagemang och driv. Läs mer
    2017-12-12 Svensk Fastighetsförmedling Lund svarar Charlotta B
    Tack Charlotta! Dina ord värmer gott i mäklarhjärtat!
  • Gudmundur H skrev om Josefine Karlsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Lund

2017-12-07

Jätte fin och tog hand om allt. Läs mer
    2017-12-08 Svensk Fastighetsförmedling Lund svarar Gudmundur H
    Tack för dina fina ord Gudmundur, det värmer!
  • Martin L skrev om Josefine Karlsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Lund

2017-12-07

Väldigt bra. Josefine var kunnig, tillgänglig och trevlig. Läs mer
    2017-12-08 Svensk Fastighetsförmedling Lund svarar Martin L
    Hej Martin. Härligt att höra att du är nöjd, dina ord uppskattas väldigt mycket!
  • Maria B
    Maria B skrev om Josefine Karlsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Lund

2017-03-07

Vi har precis sålt vårt hus i Dösjebro o anlitade Svensk Fast i Lund, Josefine som mäklare, vi var/är jättenöjda!
    Inga krusiduller, rak kommunikation, lättillgängliga, vi fick löpande information hela tiden, bra råd o tips på vägen.
    Andra gången vi haft Svensk Fast i Lund o vi skulle absolut använda de igen! Läs mer
    2017-03-08 Svensk Fastighetsförmedling Lund svarar Maria B
    Hej Maria och Stefan,

Härligt att ni är nöjda och tack för det fina omdömet. Önskar er all lycka till med nya boendet och hoppas att vi ses igen!
  • Kevin o skrev om Josefine Karlsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Lund

2017-02-08

Är mycket nöjd med hur hela processen gick, från början till slut. Med tydliga ambitioner och sakliga resonemang för hur vi skulle agera gjorde Josefine Karlsson ett utmärkt jobb. Läs mer
    2017-02-09 Anna Maria K svarar Kevin o
    Så roligt att höra, stort tack! /Josefine

Andra mäklare hos Svensk Fastighetsförmedling Lund

Mikael Haraldsson