Julia Nyman
Registrerad mäklare sedan 2019-06-05
Aktiv på Reco.se sedan 2019-12-21
2019-08 - 2020-07

Läs vad 22 Läs vad Julia Nyman

• Christian P köpte sin lägenhet med hjälp av Julia Nyman en del av Svensk Fastighetsförmedling Lund

2020-07-10

Centrum
    Köpt en studentbostad till min dotter.
    Vi blev korrekt och sakligt bemötta. Inget snicksnack utan bara fakta. Gav ett seriöst intryck.
    Ordning och reda vid kontraktsskrivandet.
    Jag gör många fastighetsaffärer och detta var exemplariskt. Sympatisk person med glimten i ögat och väldigt korrekt. Läs mer
    2020-08-04 Julia N svarar Christian P
    Tack för en trevlig process, Christian! Roligt att höra att ni fick en god upplevelse av min roll som mäklare. Vi synes snart för tillträde. Allt gott!
  • Annelie S sålde sin lägenhet med hjälp av Julia Nyman en del av Svensk Fastighetsförmedling Lund

2020-07-09

Centrum
    Sålt Råbyg iLund. Julia har stöttat i allt, varit pedagogisk och förstående. Mina behov har verkligen varit i centrum under hela processen. Läs mer
    2020-08-04 Julia N svarar Annelie S
    Tack för ditt omdöme Annelie! Jag är glad att du upplevt att vårt samarbete har funkat fint. Det är viktigt att man som mäklare anpassar processen så att den känns behaglig för er som säljare. Nu är jag tillbaka från min sommarledighet och vi håller löpande kontakt och letar efter nästa trevliga boende. Allt gott!
  • Gun Ing-marie C köpte sin lägenhet med hjälp av Julia Nyman en del av Svensk Fastighetsförmedling Lund

2020-07-09

Centrum
    1. Först intervjuade jag Julia inför valet av mäklare för att sälja min br. Julia gjorde ett jättefint arbete, noggrann, mycket vänlig, lyssnande och informativ!. Jag valde trots ovan sagda en mäklare med 35 års erfarenhet.

2. Redan vid denna vår första kontakt informerade Julia mig om Råbygatan 14A, vilken jag blev mkt intresserad av. Redan en vecka efter min försäljning hade Julia på ett utomordentligt sätt lett mig fram till mitt köp. Det var mycket lätt att samarbeta med henne och jag kan inte tillräckligt beskriva min uppskattning av hennes insats. Det offentliga omdömet stämmer verkligen. Jag ser fram emot att med nöje och trygghet fullborda köpet på ett lika smidigt sätt som hittills skett. Läs mer
    2020-07-10 Julia N svarar Gun Ing-marie C
    Jag uppskattar dina ord om mitt arbete och är glad att jag kunnat hjälpa dig att på Läge+, i ett tidigt skede, kunnat hitta en bostad som du var intresserad av. Jag tackar för ett gott samarbete hittills och så håller vi kontakten löpande angående tillträdet. Trevlig sommar!
  • Monica G sålde sin lägenhet med hjälp av Julia Nyman en del av Svensk Fastighetsförmedling Lund

2020-07-08

Centrum
    Sålt lägenhet i Lund, 56m2.

Mycket professionell och tydlig kommunikation. Julia tog ledningen och var tydlig i rekommendationer och alternativ vi hade. Tydligheten och snabbheten uppskattades mycket av oss.
    Rekommenderar gärna Julia. Läs mer
    2020-07-08 Julia N svarar Monica G
    Tack för ett bra samarbete Monica! Roligt att vi kom till ett bra resultat och att ni känner er nöjda med mitt arbete. Allt gott!
  • Alexandra Katrine Karlsson G köpte sitt hus med hjälp av Julia Nyman en del av Svensk Fastighetsförmedling Lund

2020-07-07

Galjevången
    Julia Nyman mäklade det radhus vi köpte på Nermans väg 20 i Lund. Då vi bodde utomlands och reserestriktioner gällde fick vi en visning via Zoom av Julia och möjligheten att ställa specifika frågor. När vi sedan kom till Lund efter vunnen budgivning öppnade Julia upp huset för oss och det motsvarade alla våra förväntningar och mer! Julia är så oerhört proffsig och härlig att ha kontakt med. Allt löpte och vi fick genom Julia också möjlighet att få kontakt med dåvarande ägare och lära oss mer om husets historia. Vi hade inte kunnat önska oss en bättre mäklare! Vänliga hälsningar, Alexandra och Kalle Läs mer
    2020-07-08 Julia N svarar Alexandra Katrine Karlsson G
    Tack så mycket för ert omdöme Alexandra. Det känns kul att vi per distans kunde få till en bra service för er och att jag sedan har kunnat visa er bostaden och ge er svar på frågor.
    Jag hoppas (och tror) att ni kommer trivas superbra i er nya bostad!
    Allt gott!
  • Ann H sålde sitt hus med hjälp av Julia Nyman en del av Svensk Fastighetsförmedling Lund

2020-06-26

Galjevången
    Jag har sålt ett radhus. Bemötandet från mäklaren Julia Nyman varit såväl professionellt som behagligt. Mäklaren har levt upp till mina förväntningar i en betydligt högre grad än förväntad. Hon har ställt upp kontinuerligt på allra bästa sätt, ett nöje att göra affär med henne. Läs mer
    2020-06-27 Julia N svarar Ann H
    Jag blir glad att höra att du har haft en bra upplevelse av vårt samarbete. Jag har också tyckt det varit en trevlig process med er som säljare. Roligt att vi kunde anpassa upplägget efter er och att vi nådde ett resultat där samtliga blev nöjda.
    Önskar dig fina dagar fram till vi ses på tillträdet.
  • Eva Christina Elisabeth M sålde sitt hus med hjälp av Julia Nyman en del av Svensk Fastighetsförmedling Lund

2020-06-18

Galjevången
    Vid försäljning av ett radhus i Lund gav Julia en saklig och noggrann redogörelse för hennes försäljningsupplägg. Hon har till punkt och pricka följt detta upplägg och huset såldes i ett huj med förvånansvärd förtjänst.
    Helt suveränt! Läs mer
    2020-06-22 Julia N svarar Eva Christina Elisabeth M
    Tack för dina ord om min insats, Eva!
    Roligt att vi kunde komma till ett fint resultat med hjälp av Läge+. Jag tackar för ett trevligt samarbete och vill önska dig en fin sommar!
  • Karl Alexius Tiger K köpte sitt hus med hjälp av Julia Nyman en del av Svensk Fastighetsförmedling Lund

2020-06-18

Flexible och snabb, vi är mycket nöjda med Julia Nyman. Läs mer
    2020-06-22 Julia N svarar Karl Alexius Tiger K
    Tack för ert omdöme, Karl! Glad att jag per distans kunnat hjälpa er att köpa ert nya hus.
  • Mattias H köpte sitt hus med hjälp av Julia Nyman en del av Svensk Fastighetsförmedling Lund

2020-06-11

Veberöd
    Köpt villa! Utmärkt bemötande och engagemang av Julia. Lite fram och tillbaka under budgivningen men Julia löste de. Hade gärna velat se besiktningsprotokollet innan visningen annars klockrent.
    4,5 stjärnor :) Läs mer
    2020-06-11 Julia N svarar Mattias H
    Tack för ert omdöme Mattias!
    Vad roligt att höra att ni kände er väl bemötta av mig under processen. Anledningen till att vi väntar med att skicka ut besiktningsprotokollet är för att vi vill att enbart seriöst intresserade spekulanter får det. Jag förstår att det blev snabba puckar här men kul att vi kunde komma till er bra resultat ändå. Allt gott och så ses vi längre fram på tillträdet.
  • Nina M sålde sitt hus med hjälp av Julia Nyman en del av Svensk Fastighetsförmedling Lund

2020-06-09

Veberöd
    Vi har sålt en villa! Julia har varit mycket tydlig och proffsig genom hela vår försäljningsprocess! Läs mer
    2020-06-10 Julia N svarar Nina M
    Det har varit trevligt att samarbeta med er, Nina. Jag är glad att du känner att jag har kunnat guide:a er genom processen och att vi nått ett bra resultat. Vi hörs av här under sommaren och ses längre fram för tillträdet. Allt gott!

Andra mäklare hos Svensk Fastighetsförmedling Lund

Mikael Haraldsson