Läs vad 37 Läs vad Julia Nyman

• 2020-12-16
    Vi först träffade Sofie som var vår kontakt som hon inte var tillgängligt längre Julia Nyman tog över. Allt gick smidigt och väl.
    Det gick ganska snabbt men jag tyckte att det kanske behövdes mer diskussion innan visningen, men corona läget gör det mer komplcerade.
    Annar rekommanderar jag gärna Julia som mäklare.
    Alice C
    • 4:a
    • 102.0 m²
    • Östra Torn
    sålde sin lägenhet med hjälp av Julia Nyman en del av Svensk Fastighetsförmedling Lund
  • 2020-12-12
    Julia helped us to buy a great apartment. It was a straight forward, easy and quick process. She was knowledgeable and explained everything to us. It was easy to get in touch with her. Highly recommend her!
    Karen P
    • 4:a
    • 102.0 m²
    • Östra Torn
    köpte sin lägenhet med hjälp av Julia Nyman en del av Svensk Fastighetsförmedling Lund
  • 2020-11-25
    Hjälpsam med en egen vilja. Ordnade snabbt köp utan strul.
    Anders Petter S
    • 3:a
    • 80.0 m²
    • Östra Torn
    Tack för ditt omdöme, Anders. Roligt att vi kunde komma till en smidig och bra affär. Allt gott!

• 2020-11-11
    Köpt en bostadrätt i Lund.

Mäklarens bemötande var informativt och trevlig.

Hade inte så höga förväntningar då jag har träffat andra mäklare innan och de var inte lika trevliga och bemötande som Julia.

Mäklaren levde upp till de förväntningarna jag hade.

Kort sagt, en bra mäklare som gjorde ett bra jobb.
    Sebastian H
    • 1:a
    • 40.0 m²
    • Östra Torn
    Tack Sebastian! Jag blir glad av att du kände dig väl bemött och att du på förhandsmarknaden kunde hitta din nya lägenhet. Vi hörs av innan tillträdet. Önskar dig allt gott fram till dess.

• 2020-11-09
    Julia var snabb på att återkoppla och svarade alltid på telefon när man sökte henne. Hon kändes trovärdig och ärlig.
    Katarina H
    • 3:a
    • 75.0 m²
    • Gunnesbo
    Tack för omdömet Katarina! Det känns kul att kunna hjälpa er vidare i processen efter er kontakt med min kollega. Nu hörs vi innan tillträdet nästa år. Allt gott!

• 2020-10-31
    Julia har skött hela vår bostadsrättsförsäljning på ett ypperligt och smidigt sätt. Kommer rekommendera henne till andra säljare mer än gärna.
    Urban K
    Urban K
    • Ladugårdsmarken
    Stort tack för ditt omdöme, Urban! Roligt att vi med hjälp av lite fullmakter och liknande kunde få till en så smidig affär.

• 2020-10-29
    Snabb och effektiv vid försäljning av en bostadsrätt i Lund. Trevlig och med ett bemötande som indikerade kunnande. En på det hela taget mycket god första erfarenhet av mäklare.
    Bernt T
    • Ladugårdsmarken
    Tack för ditt omdöme Bernt! Alltid trevligt när processen går smidigt och att vi kunde få ett snabbt avslut. Nu ses vi snart igen till tillträdet och hörs såklart innan dess.

• 2020-10-27
    Proffsig mäklare som sålde vår fars lägenhet.
    Nicklas V
    • Ladugårdsmarken
    Tack för ditt omdöme Nicklas! Jag är glad att vi med Läge+ kunde komma till ett snabbt avslut för er. Allt gott!

• 2020-10-08
    Köpt en bostad i Bjärred, Lomma kommun.

Julia var proffesionell och trevlig i sitt bemötande. Presenterade bostaden på ett tydligt sätt under förhandsvisningen. Var snabb med att besvara eventuella frågor via mail och telefon.

Ärlig, rak och trevlig mäklare! Tack för ett bra samarbete!
    Julia E
    • 120.0 m²
    • Löddesnäs
    köpte sitt hus med hjälp av Julia Nyman en del av Svensk Fastighetsförmedling Lund
    Tack så mycket för ert omdöme Julia. Roligt att jag kunde hjälpa er genom processen att köpa er nya bostad och att ni upplevde er väl bemötta. Tackar för ett trevligt samarbete och så hörs vi av innan tillträdet. Allt gott!

• 2020-10-06
    Köpt villa i Furulund. Julia var flexibel och smidig med snabba återkopplingar och snabbt kontraktskrivande .
    Elsa K
    • 160.0 m²
    • Furulund
    Tack för ett omdöme Elsa! Jag är glad att vi med hjälp av Läge+ kunde hjälpa er att köpa ert nya hem. Vi hörs av innan det är dags för tillträde. Allt gott!

Visa svar

Tjänsteföretag lever på sitt goda rykte