Julia Nyman
Registrerad mäklare sedan 2019
Aktiv på Reco.se sedan 2019
2019-04 - 2020-03

Läs vad 4 Läs vad Julia Nyman

• Ola S sålde sin lägenhet med hjälp av Julia Nyman en del av Svensk Fastighetsförmedling Lund

2020-03-20

Gunnesbo
    Profesionell och transparent. Bra på att förklara alla steg i försäljningsprocessen på ett lättbegripligt sätt. Läs mer
    2020-03-29 Julia N svarar Ola S
    Tack så mycket för er RECO, Ola. Det var roligt att kunna hjälpa er vidare till nästa ställe. Jag tackar för ett gott samarbete och bra dialog under hela processen. Vi ses på tillträdet. Allt gott. /Julia
  • Ingalill A köpte sin lägenhet med hjälp av Julia Nyman en del av Svensk Fastighetsförmedling Lund

2020-02-13

Lund Centrum
    Julia Nyman lotsade oss och sonen smidigt genom köp av bostadsrätt i Lund. Läs mer
    2020-02-14 Julia N svarar Ingalill A
    Tack så mycket för din rekommendation och för ett gott samarbete. Med lite framförhållning så kan det mesta skötas på ett enkelt sätt även på distans.
  • Simon A köpte sin lägenhet med hjälp av Julia Nyman en del av Svensk Fastighetsförmedling Lund

2020-01-31

Lund Centrum
    Köpt Nygatan 14C. Julia var väldigt trevlig och bemötte en med respekt och intresse. Inga speciella förväntningar, fick svar på alla frågor angående bostaden och hade bra kontakt med mäklaren under hela processen. Läs mer
    2020-02-06 Julia N svarar Simon A
    Tack för din RECO och en bra dialog under processen. Jag hoppas du kommer trivas bra i din nya lägenhet på Nygatan.
  • Anette M sålde sin lägenhet med hjälp av Julia Nyman en del av Svensk Fastighetsförmedling Lund

2019-12-21

Väster
    Sålt min bostAdsrätt
    Professionell , ärlig , insatt och hög effektivitet. Läs mer
    2020-01-17 Julia N svarar Anette M
    Tack så mycket för dina ord och ett bra samarbete, Anette. Vi ses på tillträdet.

Andra mäklare hos Svensk Fastighetsförmedling Lund

Mikael Haraldsson