Julia Nyman

Julia Nyman

Julia Nyman är mäklare på Svensk Fastighetsförmedling Lund

Julia Nyman har varit registrerad mäklare sedan 2019-06. Julia Nyman har varit aktiv på Reco.se sedan 2019-12 och har fått 57 omdömen med ett betyg på 4.8. Julia Nyman har haft 27 försäljningar sen 2020-09 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2020-09 - 2021-08

Läs vad 57 Läs vad Julia Nyman

• köpte sitt hus med hjälp av Julia Nyman en del av Svensk Fastighetsförmedling Lund
    • Norra Fäladen
    2021-09-16
    Julia is very nice and patient.
    She is professional and helpful. I am happy with this cooperation :)
    Thank you for your review. Happy to hear that I could help you navigate through the process. Have a nice weekend and we'll talk on monday. Julia Nyman
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Julia Nyman en del av Svensk Fastighetsförmedling Lund
    • Centrum
    2021-07-23
    Har redan lämnat mitt vitsord!
    //abb
    Stort tack för vårt trevliga samarbete. Julia Nyman
  • Canan G
    2021-06-23
    Julia var mycket sympatisk och vänlig och gav förtroende som mäklare vid våra möten. Försökte svara på alla mina frågor .Det kändes tryggt. Hon förtjänar berömmelse.
    Tack för ditt omdöme av min service. Så roligt att du kände att du fick en trygg affär. Vi hörs av innan tillträdet och så önskar jag dig en fin sommar. Allt gott! Julia Nyman
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Julia Nyman en del av Svensk Fastighetsförmedling Lund
    2021-06-23
    4/5, inget att klaga på. Har varit responsiv och kontaktbar
    Tack för ert omdöme. Alltid skönt när man kan sköta affär per distans. Nu har vi bara det sista att knyta ihop också. Allt gott! Julia Nyman
  • Tommy F
    • Lomma
    2021-06-18
    Mycket bra och informativ under hela processen med ett fint avslut för alla parter.
  • sålde sitt hus med hjälp av Julia Nyman en del av Svensk Fastighetsförmedling Lund
    • Lomma
    2021-06-18
    Supernöjda med hela processen med försäljningen av vårt hus.
    Julia en mycket lugn, fin trevlig person och visar på kontroll och kunskap över sitt uppdrag
    Stort tack för ert omdöme Rose-Marie! Det har varit väldigt trevliga att samarbeta med er och roligt att vi kunde få till en affär alla parter blev nöjda med. Vi hörs av innan tillträdet. Julia Nyman
    • Norra Fäladen
    2021-06-11
    Trevligt & professionellt bemötande.
    Återkom snabbt med svar på frågor som hon fick kolla upp.
    Julia fanns hela tiden till hands vid visningen men hängde inte över axeln på mig vilket jag uppskattade.
    Tack för dina ord om hur du upplevde min service som mäklare. Vi hörs av innan tillträdet. Allt gott till dess. Julia Nyman
    • Östra Torn
    2021-06-07
    Är supernöjd med Julia som mäklare! Mycket trevlig och duktig.
    Tack Amanda! Roligt att ni kände er nöjda med vårt samarbete och kul att vi kunde få till en affär. Vi hörs innan tillträdet och sen hoppas jag ni trivs bra i er nya fina bostad. Julia Nyman
    • Östra Torn
    2021-06-07
    Sålt bostadsrätt
    Trevligt och engagerat bemötande. Tydlig och förtroendeingivande.
    Tack för ditt omdöme om hur du upplevt vårt samarbete hittills. Vi hörs av innan tillträdet. Julia Nyman
    2021-05-17
    Hej, jag har sålt lgh via Julia, det viktigaste för mig var första intrycket lugn saklig person som gav sig tid att förklara normal gång vid försäljning. Själv hade jag lagt upp en strategi som grund. Tillsammans med Julia gick vi genom momenten där hon korrigerade för att få en bra bild av försäljningen. Totalt sett kan jag bara vara nöjd med hennes agerande vilket har lett till en lyckad försäljning av objektet.

Pia
    Tack så mycket för ditt omdöme Pia! Glad vi kunde lägga upp en bra process tillsammans och få till en lyckad försäljning. Vi ses till tillträdet. Allt gott! Julia Nyman