Renée Frisk

Renée Frisk

Renée Frisk är mäklare på Svensk Fastighetsförmedling Lund

och har varit registrerad mäklare sedan 2020. Renée Frisk har varit aktiv på Reco.se sedan 2020 och har fått 6 omdömen sedan 2020-08-11. Renée Frisk har haft 6 försäljningar det senaste året och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2020-06 - 2020-08

6 omdömen om Renée Frisk

• Mäklaren gjorde allt för att ro hem försäljningen trots kort tid. Mycket sympatisk. Snabb o svarade direkt på sms.
    Lill T sålde sin lägenhet med hjälp av Renée Frisk en del av Svensk Fastighetsförmedling Lund
    • 78.0 m²
    • Lund
    2020-08-31
    Tack, kul att vårt samarbete fungerade så bra och resulterade i en snabb, trygg och smidig affär med ett bra slutresultat. Framför allt med både nöjd säljare och köpare. Vi hörs framöver. Mvh Renée Frisk Svensk Fastighetsförmedling

Renée F

• Jag har sålt min villa med hjälp av Renee Frisk som gav både ett proffsigt och affärsmässigt gott intryck och skötte det hela med bravur så mitt omdöme är 10 på en 10gradig skala
    Tord Anders Henry H sålde sitt hus med hjälp av Renée Frisk en del av Svensk Fastighetsförmedling Lund
    • 188.0 m²
    • Södra Sandby
    2020-08-31
    Tack själva, det blev en trygg och smidig process där alla parter blev nöjda. Vi ses på tillträdet, hör av er om ni har några funderingar innan dess. Mvh Renée Frisk Svensk Fastighetsförmedling

Renée F

• Köpt bostad, trevlig, flexibel och allmänt nöjd med köpet!
    ANNA Y köpte sin lägenhet med hjälp av Renée Frisk en del av Svensk Fastighetsförmedling Lund
    2020-08-30
    • 78.0 m²
    • Lund
    2020-08-30
    Tack, jag är säker på att ni kommer trivas varje sekund i ert nya boende. Utsikten är fantastisk! Finns här om det skulle uppstå några frågor inför tillträde. Mvh Renée Frisk Svensk Fastighetsförmedling

Renée F

• Kunnig och engagerad. Snabb och kontinuerlig återkoppling.
    Ingrid Lisbeth H sålde sitt hus med hjälp av Renée Frisk en del av Svensk Fastighetsförmedling Lund
    2020-08-29
    • 188.0 m²
    • Södra Sandby
    2020-08-29
    Stort tack för de fina orden och fint samarbete. Hör av er om det är något jag kan hjälpa till med innan vi ses igen på tillträdet. Mvh Renée Frisk Svensk Fastighetsförmedling

Renée F

• Mycket bra och trevligt. Snabb återkopppling.
    Tomas W köpte sin lägenhet med hjälp av Renée Frisk en del av Svensk Fastighetsförmedling Lund
    2020-08-13
    • 75.0 m²
    • Tuna
    2020-08-13
    Tack, det löste vi fint. Känns alltid bra med positiv respons, det stärker oss i att vi jobbar på rätt sätt. Massor av lycka till. /Mvh Renée Svensk Fastighetsförmedling

• Trevlig och förtroendeingivande
    Anette B köpte sin lägenhet med hjälp av Renée Frisk en del av Svensk Fastighetsförmedling Lund
    2020-08-11
    • 75.0 m²
    • Tuna
    2020-08-11
    Tack för gott samarbete, ert engagemang gjorde också att vi kunde få till en trygg affär där alla parter blev nöjda. Lycka till med lägenheten. Mvh Renée Frisk Svensk Fastighetsförmedling

Senaste försäljningarna

Grynvägen