Renée Frisk är mäklare på Svensk Fastighetsförmedling Lund

Renée Frisk har varit registrerad mäklare sedan 2020-06. Renée Frisk har varit aktiv på Reco.se sedan 2020-08 och har fått 73 omdömen med ett betyg på 4.8. Renée Frisk har haft 29 försäljningar sen 2021-10 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2021-10 - 2022-09

Läs vad 73 Läs vad Renée Frisk

• sålde sin lägenhet med hjälp av Renée Frisk en del av Svensk Fastighetsförmedling Lund
    2022-10-04 Verifierad kund
    Mycket hjälpsam, trevlig och kompetent. Jag kände mig trygg genom hela säljprocessen tack vare Renée.
    En mäklare jag skulle rekommendera alla att välja :)
    Tack, det blev en fin försäljning trots utmaningar på marknaden. För mig är det viktigt att kunna ge en tryggprocess nu mer än någonsin. Lycka till framöver. Mvh Renée Renée Frisk
    • Sofiaparken
    2022-09-12 Verifierad kund
    Professionell, kunnig och trygg
    Tack så mycket för fin komplimang. Vi håller kontakten. Mvh Renée Renée Frisk
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Renée Frisk en del av Svensk Fastighetsförmedling Lund
    • Bjerehov
    2022-08-15 Verifierad kund
    Bra bemött, smidig vad gällde att få se lägenheten utanför visning. Hon gick ju säljarens vägnar, det var tydligt. Tyckte viss detaljinformation om lägenhen var otydlig.
    Hej, då vi säljer dödsbon så har vi tyvärr inte all detaljinformation som skulle önskas. Men jag hoppas att du ska trivas då det finns en fin potential i lägenheten. Tråkigt att höra att vi skulle gått säljarnas vägnar då du var den som fick köpa trots att vi presenterat ett högre bud från annan intressent till säljarna.
    Önskar dig lycka till med din nya bostad.
    • Centrum
    2022-06-07 Verifierad kund
    Mycket trevlig och flexibel! Ger ett mycket varmt intryck!
    Tack, alltid kul att hjälpa till. Hoppas du ska trivas. Renée Frisk
    • Centrum
    2022-06-06 Verifierad kund
    Mycket bra, fint lugnt bemötande. Proffesionell kontakt
    2022-06-05 Verifierad kund
    Mycket professionell, kompetent, lätt att prata med och hålla kontakten.
  • köpte sin stuga med hjälp av Renée Frisk en del av Svensk Fastighetsförmedling Lund
    • Oscarshem
    2022-06-04 Verifierad kund
    Vi blev mycket positivt bemötta av mäklaren. Budgivningen blev lite kaotisk,mest kanske på grund av budgivarna. Bra upplevelse under husvisning och vid skrivandet av köpekontrakt.
  • sålde sin stuga med hjälp av Renée Frisk en del av Svensk Fastighetsförmedling Lund
    • Oscarshem
    2022-06-04 Verifierad kund
    Renée är en mycket professionell, kompetent, effektiv och trevlig mäklare. Hon gör alltid det där lilla extra som behövs för en trygg och framförallt lyckad affär. Har haft henne vid både försäljning och köp av bostäder och är mer än nöjd! Rekommenderas starkt!
    Tack, det har varit väldigt trevligt att få vara med och agerat på din bostadsresa och vi har ju fått till det väldigt bra. Vi håller kontakten. Önskar dig en fin sommar. Mvh Renée Renée Frisk
    • Linero
    2022-06-03 Verifierad kund
    Långsam på att svara på meddelanden. Tar inte kontakt självmant om saker som sker utan det får man veta om man frågar själv. En mäklare skall vara på hugget och engagerad i försäljningen vilket vi inte uppfattade henne att vara alls. Som säljare fick man jobba mycket själv vilket inte är meningen när man betalar för en tjänst. Bostaden såldes dock ändå till bra pris men hade inte anlitat henne igen.
    Hej, Vad tråkigt att du känner så. Tyvärr kan det under perioder bli så att man ringer om varandra. Nu blev det ju en fin affär och jag uppfattade att både du som säljare och även köparen var väldigt nöjda vid kontraktsskrivningen. Önskar dig all lycka till framöver. Renée Frisk
    2022-06-02 Verifierad kund
    Trevlig, duktig, tydlig och väldigt lätt att kontakta.
    Tack, här kommer ni att trivas. Önskar er lycka till med inflytt. Mvh Renée Renée Frisk