Läs vad 16 Läs vad Renée Frisk

• 2021-01-19
    Sålt en bostadsrättslägenhet
    Bra bemötande och engagerad.
    Fick ett bra stöd inför fotograferingen
    Sammanfattningsvis: Mäklaren gjorde ett utmärkt arbete.
    Inger O Anders A
    • 99.0 m²
    • Möllevången
    sålde sin lägenhet med hjälp av Renée Frisk en del av Svensk Fastighetsförmedling Lund
  • 2021-01-19
    Engagerad, påläst och kunnig om det objekt som skulle säljas.
    Ellen B
    • 99.0 m²
    • Möllevången
    köpte sin lägenhet med hjälp av Renée Frisk en del av Svensk Fastighetsförmedling Lund
  • 2020-12-03
    Köpte bostadsrätt i Lund.
    Renée skötte dethela utmärkt.
    Lennart S
    • 2:a
    • 61.0 m²
    • Centrum
    Tack, super att vi kunde lösa visning på distans för att sedan komplettera med visning på plats. Hoppas nu att sonen ska trivas och komma till rätta i lägenheten. Härligt med ett så centralt läge. Vi hörs ./Renée

• 2020-11-26
    Hej jag har såld min lägenhet. Sve fas är mycket duktiga👍
    Ali A
    • Tuna
    Tack, känns bra när vår flexibilitet i att anpassa affären till att just er situation ger så fint resultat. Vi hörs fram över. Mvh Renée

• 2020-11-26
    Vi köpte en bostadsrätt i Lund
    Hon var mycket trevligt och svarade på våra frågor på vettigt sätt.
    Hon var tillgängligt och vi kunde kontakta henne när som antingen per telefon eller mail och få svaret snabbt.
    Kay S
    • Tuna
    Tack, får säga det samma. Det här blev ju jättebra. Snabb återkoppling kan vara a och o många gånger. Ha det fint så hörs vi framöver. Mvh Renée

• 2020-11-26
    Är oerhört nöjd med bemötande och all hjälp familjen fick för att köpa en lägenhet på dag Hammarskjölds väg. Jag tycker mäklarens balans mellan att ”försvara både köpare och säljare” var otrolig, även om jag inte sett det från säljarens håll.

Hade sammanfattningsvis inte kunnat önska mig en bättre och mer respektfull mäklare.
    Kiana S
    • Tuna
    Tack för fint samarbete från er sida så att vi kunde få en smidig kontraktsskrivning. Hoppas att ni nu ska trivas och göra denna lägenhet till ert mysiga och fina framtida boende. Vi hörs, mvh Renée

• 2020-11-22
    Vi har köpt ett hus utanför lund av mäklaren.
    Av anledningar vi inte helt känner till tog det lite tid innan vi fick hål igenom till mäklaren efter vi hade anmält intresse på vårt hus. Kanske att de bytte mäklare eller att det var semestertider: När vi väl fått kontakt var den väldigt stabil, vår mäklare var kunnig, autentisk och väldigt trevlig.
    Vi hade förväntningar om att få information om utveckling under affären, vilket vi fick.
    ALlt I allt är vi väldigt nöjde och hade absolut rekommenderat vår mäklare till andra som går i köps eller säljs tankar.
    Kirsti P
    • 188.0 m²
    • Södra Sandby
    köpte sitt hus med hjälp av Renée Frisk en del av Svensk Fastighetsförmedling Lund
    Tack för fina ord. Ja, här stöttade jag upp för en kollega så där av att start sträckan blev lite längre. Men väl på plats så fick vi till en väldigt fin affär för både er och säljarna. Hoppas nu att ni ska trivas, vi hörs fram över.

• 2020-10-02
    Köpte en villa. Mycket bra bemötande av mäklaren och jag gillade speciellt genomgången på 10 minuter kring husets fördelar och brister som hölls i samband med visningen. Skönt att få det beskrivet istället för att behöva ställa frågorna själv.

Kontraktsskrivning och annat formellt gick även det mycket bra.
    Magnus A
    Magnus A
    • 185.0 m²
    • Veberöd
    Tack, så kul att höra att du som intressent och sedan köpare är så nöjd med hur vi skötte försäljningen och grattis till köpet av ett Varudeklarerat hus. Vi ses vi på tillträdet. Mvh Renée

• 2020-10-01
    Vi har sålt en villa. Fick ett jättebra bemötande! Vi är super nöjda med Renee o hennes engagemang av vårt hus och oss som säljare!

Allt gick väldigt lugnt o fint till, ingen stress! Det var vårt mål att detta inte skulle bli stressigt eller ångestladdat o Renee löste det med bravur! Hade rekommenderat Renee till alla jag känner! En fantastisk trevlig o proffsig mäklare! Vi hade inte kunnat vara mer nöjda!
    Jennie L
    Jennie L
    • 185.0 m²
    • Veberöd
    sålde sitt hus med hjälp av Renée Frisk en del av Svensk Fastighetsförmedling Lund
    Tack, känns bra att det koncept vi jobbar och tror på ger så bra resultat och att ni som säljare bekräftar att ni upplever det samma. Massor av lycka till med ert nya boende. Vi hörs. /Renée

• 2020-09-28
    Jag har sålt mitt radhus.
    Renée Frisk har mött mig med en stor lyhördhet och yrkeskompetens vilket har gett mig trygghet.
    Vid alla våra möten har Renée varit glad och positiv och har satt mig i centrum.
    Jag har verkligen känt att hon har funnits där som min mäklare och jag kan verkligen rekommendera henne till vänner och bekanta.
    Lennart S
    • 128.0 m²
    • Dalby
    Tack för fin feedback. Det har varit ett nöje att få hjälp er genom denna försäljning . För mig är det viktigt att man just får den känslan du förmedlar. Ni ska känna er trygga och få vara i centrum, samtidigt finns jag där för er genom hela förloppet. Vi håller kontakten. / Renée