Sara Örnwigh
en del av Svensk Fastighetsförmedling Lund

Föräldraledig
Scheelevägen 27
223 70 Lund — Visa karta

Vad tror Sara att er bostad är värd i dagsläget?

Ange ditt postnummer för en kostnadsfri värdering

Läs vad 16 kunder tycker om Sara Örnwigh

• Simon H
    Simon H skrev om Sara Örnwigh en del av Svensk Fastighetsförmedling Lund
    Bra och trevligt bemötande. Fick till en snabb affär så vi hade inte så överdrivet mycket kontakt och sedan blev Sara tyvärr sjukskriven. Men överlag bra och professionell. Läs mer
    2017-12-13 Svensk Fastighetsförmedling Lund svarar Simon H
    Hej Simon! Tack, roligt att höra. Önskar er en fin dag!
  • Sebastian S
    Sebastian S skrev om Sara Örnwigh en del av Svensk Fastighetsförmedling Lund
    Mycket bra intryck vid första kontakt. Professionell och hade rikligt med information kring objektet samt förening m.m. Läs mer
    2017-12-12 Svensk Fastighetsförmedling Lund svarar Sebastian S
    Hej Sebastian! Tack så mycket för din recension, det glädjer mig! Önskar dig en bra dag. / Sara
  • Sebastian W
    Sebastian W skrev om Sara Örnwigh en del av Svensk Fastighetsförmedling Lund
    Mycket trevligt bemötande, proffesionellt och kunden i fokus. Läs mer
    2017-12-12 Svensk Fastighetsförmedling Lund svarar Sebastian W
    Hej Sebastian! Jag blir väldigt glad att läsa dina ord. Tack så mycket. Ha en härlig dag!
  • Magne H
    Magne H skrev om Sara Örnwigh en del av Svensk Fastighetsförmedling Lund
    Dålig hantering av visningen. (Huset som visades hade mer folk i sig än vad brandmynsigheten hade tillåtit. Samt att alla dörrar stod öppna utan ingripande av mäklaren eller dess assistent, det var dåligt väder)Bra hantering av kontraktsskrivnignen. Läs mer
    2017-12-08 Svensk Fastighetsförmedling Lund svarar Magne H
    Hej Magne. Vi försöker dela upp visningarna i perioder så att det inte blir för mycket folk på en gång, men det händer tyvärr att vi misslyckas ibland. Vi tar åt oss av din feedback, den är väldigt värdefull för oss!
  • Daniel L
    Daniel L skrev om Sara Örnwigh en del av Svensk Fastighetsförmedling Lund
    Jättenöjd! Sara hittade snabbt rätt köpare vilket gjorde processen mycket smidig. Proffsig, lyhörd och hjälpsam! 5/5 Läs mer
    2017-12-08 Svensk Fastighetsförmedling Lund svarar Daniel L
    Hej Daniel! Det är härligt att läsa att du är nöjd, tack! Önskar dig en fin dag.
  • Eva B
    Eva B skrev om Sara Örnwigh en del av Svensk Fastighetsförmedling Lund
    Jag fick bästa förtroende för Sara Örnwigh direkt. Hon är proffsig, påläst,punktlig och svarade på mona frågor direkt när sökte henne per telefon.Jag är mycket nöjd och kan rekommendera Sara Örnwigh till fullo. Eva Hansson Brindhag. Läs mer
    2017-07-12 Svensk Fastighetsförmedling Lund svarar Eva B
    Stort tack Eva för de fina orden! Det har varit otroligt roligt att få hjälpa dig med försäljningen av huset, Önskar dig en fantastisk sommar!
    / Sara Örnwigh
  • Marci S
    Marci S skrev om Sara Örnwigh en del av Svensk Fastighetsförmedling Lund
    We sold our apartment in Lund using Sara Örnwigh as our realtor and I was very impressed with her abilities and willingness to go the extra mile! She's a real professional and I highly recommend her!! Läs mer
    2017-06-01 Svensk Fastighetsförmedling Lund svarar Marci S
    Thank you very much for the fine words! Hope you have a beautiful summer! / Sara Örnwigh
  • Patricia
    Patricia skrev om Sara Örnwigh en del av Svensk Fastighetsförmedling Lund
    Vi har både köpt ett hus samt sålt vår bostadsrätt genom Sara Örnwigh. Hon är en skicklig och professionell mäklare som vi varmt skulle rekommendera till andra. Läs mer
    2017-04-10 Svensk Fastighetsförmedling Lund svarar Patricia
    Stort tack Patricia och Harald, det har varit så roligt att få lära känna er och hjälpa er med era bostäder!
    Jag är övertygad om att ni kommer trivas i nya huset, vi ses i sommar :) / Sara Örnwigh
  • Billy O
    Billy O skrev om Sara Örnwigh en del av Svensk Fastighetsförmedling Lund
    Vi har precis sålt vårt hus i Borgeby via Sara Örnwigh på Svensk fastighetsförmedling.
    Mycket trevlig och kunnig mäklare med en bra set-up (läge plus, varudeklaration mm) Allt fungerade enligt planeringen o slutresultatet blev jättebra. Det gick tom lite snabbare än planerat, vilket såklart var bra.
    Vi kan absolut rekommendera Sara. Läs mer
    2017-04-10 Svensk Fastighetsförmedling Lund svarar Billy O
    Tack Billy och Torun, det har varit fantastiskt kul att få hjälpa er med försäljningen! Njut av våren i Borgeby med alla vackra körsbärsträd så ses vi till sommaren! / Sara Örnwigh
  • Sebastian  L
    Sebastian L skrev om Sara Örnwigh en del av Svensk Fastighetsförmedling Lund
    Vill tacka Sara Örnwigh på svensk fastighetsförmedling i Lund för ett utmärkt jobb med vår lägenhet. Kompetent mäklare. Varmaste rekommendationer från Sarah och Sebastian i Kävlinge. Läs mer
    2017-04-10 Svensk Fastighetsförmedling Lund svarar Sebastian L
    Stort tack Sebastian och Sarah! Det har varit fantastiskt roligt att få lära känna er och få förtroendet att förmedla er bostad. Hoppas att ni hade ett härligt kalas för tvillingarna!
    Vi ses i Juni ! :) / Sara Örnwigh
  • kim k
    kim k skrev om Sara Örnwigh en del av Svensk Fastighetsförmedling Lund
    Vi har precis sålt vårt hus via Sara Örnwigh på Svenskfastighetsförmedling i Lund
    Mycket trevlig och kunnig mäklare, gav ett kompetent intryck! Allt fungerade bra, saker blev gjorda enligt överenskommelse. Lätt att få kontakt via mail, sms eller telefon! Allt kändes bra!
    Jag kan rekommendera Sara och tänker själva anlita svenskfastigehtsförmedling i Lund om jag ska byta bostad igen Läs mer
    2017-04-05 Svensk Fastighetsförmedling Lund svarar kim k
    Stort tack Kim för de fina orden! Det har varit så roligt att få hjälpa er med försäljningen, hoppas att du kommer att trivas i din nya bostad :) / Sara Örnwigh
  • Hugo N
    Hugo N skrev om Sara Örnwigh en del av Svensk Fastighetsförmedling Lund
    Sara Örnwigh på Svensk Fastighetsförmedling är en utmärkt mäklare som varmt rekommenderas! Noga med att alltid höra av sig, tydlig och lyhörd. Läs mer
    2017-03-30 Svensk Fastighetsförmedling Lund svarar Hugo N
    Stort tack för de fina orden! Jag är övertygad om att ni kommer att trivas jättebra i er nya lägenhet, vi ses till sommaren :) / Sara Örnwigh
  • Mikael Z
    Mikael Z skrev om Sara Örnwigh en del av Svensk Fastighetsförmedling Lund
    Bra på alla sätt och vis. Rekommenderar gärna Svensk Fastighetsförmedling/Sara Örnwigh till andra som vill anlita mäklare. Läs mer
    2017-03-16 Svensk Fastighetsförmedling Lund svarar Mikael Z
    Stort tack Mikael! Önskar dig all lycka till med karriären nu i Stockholm :) / Sara Örnwigh
  • Petra C
    Petra C skrev om Sara Örnwigh en del av Svensk Fastighetsförmedling Lund
    Jag har fått jättebra och personlig service av Svensk Fastighetsförmedling. Alla steg i processen har förklarats tydligt i förväg och jag har känt mig trygg i mina affärer. Läs mer
    2016-12-20 Svensk Fastighetsförmedling Lund svarar Petra C
    Hej Petra! Vad roligt att ni är nöjda. Hoppas att ni kommer att trivas i er nya bostad. Ha en härlig jul i Småland. / Sara Örnwigh
  • Savas A
    Savas A skrev om Sara Örnwigh en del av Svensk Fastighetsförmedling Lund
    I am very much satisfied with the provided service. Strongly recommended!

Tack så mycket =) Läs mer
    2016-09-21 Svensk Fastighetsförmedling Lund svarar Savas A
    Thank you Savas! I hope that you had a nice vaccation and that you like your new apartment. All the best / Sara
  • Isac J
    Isac J skrev om Sara Örnwigh en del av Svensk Fastighetsförmedling Lund
    Mycket trevlig och kunnig mäklare, allt fungerade bra! Läs mer
    2016-09-20 Svensk Fastighetsförmedling Lund svarar Isac J
    Hej Isac! Tack för ditt omdöme, det glädjer mej mycket. Hoppas du kommer trivas bra i ditt nya boende. / Sara
Mikael Haraldsson
Charlott Stockenberg