Registrerad mäklare sedan 2019
Aktiv på Reco.se sedan 2019
2019-02 - 2020-01

Läs vad 26 Läs vad Sofia Munther

• Hans M sålde sin lägenhet med hjälp av Sofia Munther en del av Svensk Fastighetsförmedling Lund

2019-12-23

Norra Fäladen
    Vi har sålt en lägenhet. Sofia Munther skötte affären på ett proffsigt sätt med tydlig information löpande under hela processen.Vår primära förväntan var att hon skulle få ut bästa möjliga pris och det tycker vi att hon lyckades med. Läs mer
    2019-12-27 Sofia M svarar Hans M
    Hej Hans!
    Tack för de fina orden, det glädjer mig! Genom kundregistret hittade vi era köpare och sålde lägenheten på Läge+ med endast en områdesbild och planskiss. En snabb och effektiv affär. Tack för ett bra samarbete!

Önskar dig ett gott nytt år!

//Mvh Sofia Munther
  • Sven M sålde sin lägenhet med hjälp av Sofia Munther en del av Svensk Fastighetsförmedling Lund

2019-12-21

Norra Fäladen
    Bra tempo i uppdraget. Regelbunden återkoppling. Känns positivt. Bra jobbat Läs mer
    2019-12-27 Sofia M svarar Sven M
    God fortsättning!
    Tack för en fin Reco Sven! Det glädjer mig att du är nöjd med vårt samarbete och så skönt att lägenheten såldes så snabbt att vi inte ens behövde ta bilder.

Önskar dig ett gott nytt år!

//Mvh Sofia Munther
  • Zheng D köpte sin lägenhet med hjälp av Sofia Munther en del av Svensk Fastighetsförmedling Lund

2019-12-15

Östra Torn
    I bought a townhouse in Lund. Sofia is very friendly and helpful all the time. We enjoyed the communication with Sofia and we are very happy to buy our first townhouse in Lund with the help of Sofia. Definitely we are more than happy to recommend Sofia to my friends who are looking for or selling house. Läs mer
    2019-12-21 Sofia M svarar Zheng D
    Thank you Zheng for those kind words and your Reco!! Glad I could help.

Wish you a wonderful Christmas together with your family!

Regards,
    Sofia M gillar detta
  • Michael A sålde sin lägenhet med hjälp av Sofia Munther en del av Svensk Fastighetsförmedling Lund

2019-12-13

Har sålt en bostadsrätt med hjälp av Sofia Munther
    Hon har varit till stor hjälp och visat engagemang och intresse.
    Hon har gjort affären lätt och smidig för oss,vilket var vad vi önskade. Läs mer
    2019-12-16 Sofia M svarar Michael A
    Hej Michael!

Tack för din fina Reco och för ett bra samarbete med ert radhus! Så roligt att vi hittade en köpare i vårt kundvårdssystemet och inte ens behövde ta foto på lägenheten utan sålde den smidigt på Läge+.

Önskar er en god jul och ett gott nytt så hörs vi av!

//Mvh Sofia Munther
  • Mia J köpte sin lägenhet med hjälp av Sofia Munther en del av Svensk Fastighetsförmedling Lund

2019-10-31

Östra Torn
    Jag är förstagångsköpare och hade Sofia som mäklare vilket kändes otroligt tryggt. Jag uppskattade att Sofia var engagerad och hade en hög servicenivå. Jag upplevde det som att hon ville det bästa för såväl säljare som köpare. Vi fick till ett snabbt och smidigt köp och jag är väldigt nöjd. Jag rekommenderar varmt Sofia som mäklare. Läs mer
    2019-11-01 Sofia M svarar Mia J
    Hej Mia!

Tack så jättemycket för dina varma ord! Det glädjer mig att du är nöjd med köpet och min prestation som mäklare mot dig som köpare. Jag hoppas att du kommer trivas!

Ha en fortsatt fin höst så ses vi på tillträdet!

//Mvh Sofia Munther
  • Johanna P köpte sitt hus med hjälp av Sofia Munther en del av Svensk Fastighetsförmedling Lund

2019-10-21

Kobjer
    Köpte ett radhus i Lund, blev bra bemött och fick mycket personlig hjälp med att genomföra köpet. Kunnig och eftersom det såldes som varudeklarerat så kändes allt väldigt tryggt. Läs mer
    2019-10-30 Sofia M svarar Johanna P
    Hej Johanna!

Tack så jättemycket för ditt fina omdöme. Vad kul att ni som köpare är nöjda med mitt arbete samt att huset är Varudeklarerat.
    Önskar er en fortsatt fin höst och hoppas att ni trivs i er nya bostad!

// Mvh Sofia Munther
  • Harald E sålde sin lägenhet med hjälp av Sofia Munther en del av Svensk Fastighetsförmedling Lund

2019-10-21

Väster
    Vänlig, engagerad, snabb och duktig Läs mer
    2019-10-21 Sofia M svarar Harald E
    Hej Harald!

Tack för 5/5 och dina fina ord. Det glädjer mig.
    Önskar dig en trevlig höst!

// Mvh Sofia Munther
  • Caroline R köpte sin lägenhet med hjälp av Sofia Munther en del av Svensk Fastighetsförmedling Lund

2019-10-15

Kävlinge
    Köpt bostadsrätt. Positivt och engagerad. Upplevs ärlig och genuin. Vill inte lura på oss något. Läs mer
    2019-10-15 Sofia M svarar Caroline R
    Hej Caroline!
    Tack för din fina Reco. Vad glad jag blir att du har känt dig trygg och är nöjd med min prestation. Tack för 5/5!
    Vi ses på tillträdet!

// Mvh Sofia Munther
  • Elin B sålde sitt hus med hjälp av Sofia Munther en del av Svensk Fastighetsförmedling Lund

2019-09-29

Kävlinge
    På grund av sjukdom blev Sofia tilldelad att sälja min villa och det kunde inte ha blivit bättre. Sofia är rak i kommunikationen, ger bra tips, är professionell och empatisk. Sofia är engagerad, motiverande och informerar fortlöpande under processen. Läs mer
    2019-09-30 Sofia M svarar Elin B
    Hej Elin!

Vad roligt att du är så nöjd med vårt samarbete, det värmer. Att du dessutom uppskattade upplägget med Varudeklarerat och Läge+ glädjer mig. Jag tackar så hemskt mycket för din fina Reco!

Önskar dig en trevlig höst!

// Med vänliga hälsningar, Sofia Munther
  • Mikael Å
    Mikael Å sålde sin lägenhet med hjälp av Sofia Munther en del av Svensk Fastighetsförmedling Lund

2019-09-26

Östra Torn
    Har precis sålt min bostadsrätt.
    Valet som mäklare föll på Svensk Fastighetsförmedling och Sofia Munther.
    Sofia är strukturerad,glad och kunnig mäklare och överträffade mina förväntningar.

Tack för ett väl genomfört uppdrag!.

Kan varmt rekomendera henne för era nya uppdrag!.

/Mikael Läs mer
    2019-09-28 Sofia M svarar Mikael Å
    Hej Mikael!

Det glädjer mig att du är nöjd med mitt arbete och vill rekommendera mig, det är ett väldigt fint betyg.
    Stort tack för bra samarbete och för din fina Reco!

Ha en fin höst!

// Med vänliga hälsningar