Sofia Munther
Registrerad mäklare sedan 2019-01-03
Aktiv på Reco.se sedan 2019-03-11
2019-08 - 2020-07

Läs vad 76 Läs vad Sofia Munther

• Jennifer Cecilia A sålde sin lägenhet med hjälp av Sofia Munther en del av Svensk Fastighetsförmedling Lund

2020-07-26

Planetstaden
    Sofia har helt klart överträffat mina höga förväntningar. Jag sålde en enrumslägenhet i Lund precis när utbudet var som högst. Trots att Sofia hade flera andra objekt var hon alltid tillgänglig för både mig som säljare och potentiella köpare. Att sälja sin lägenhet med Sofia är minst sagt en trygghet! Läs mer
    2020-07-26 Sofia M svarar Jennifer Cecilia A
    Hej Jennifer!

Tack för dina fina ord och för förtroendet. Det glädjer mig att du är nöjd med slutresultatet! Önskar dig en fin sommar så ses vi på tillträdet!

// Mvh Sofia Munther
  • Alf Ö sålde sin lägenhet med hjälp av Sofia Munther en del av Svensk Fastighetsförmedling Lund

2020-07-25

Centrum
    Bostadsrätt i Lund. Mycket bra bemötande, professionellt!
    God uppföljning och information Läs mer
    2020-07-26 Sofia M svarar Alf Ö
    Hej Alf!
    Stort tack för ditt omdöme! Det har varit jätteroligt att få hjälpa er att sälja lägenheten i centrala Lund. Det glädjer mig att du känner att återkopplingen har fungerat iom att har befunnit dig på annan ort. Önskar dig en fortsatt fin sommar!

//Mvh Sofia Munther
  • Emil K sålde sin lägenhet med hjälp av Sofia Munther en del av Svensk Fastighetsförmedling Lund

2020-07-22

2:a
    Östra Torn
    Sålde min lägenhet på 58 kvm på Östra torn, fick en bra första intryck av mäklaren Sofia, allt gick snabbt och smidigt att få lägenheten såld. Man kunde alltid höra av sig till Sofia om det var något , en mycket proffsig mäklare . Resulterade i att vi fick lägenheten såld snabbt och en mäklare vi kommer höra av oss till igen i framtiden Läs mer
    2020-07-26 Sofia M svarar Emil K
    Hej Emil!

Vad glad jag blir av dina ord, tack! Det har varit så roligt att få hjälpa er och jag ser fram emot att träffa er igen på tillträdet. Ni är såklart varmt välkomna att höra av er i framtiden, ni vet vart jag finns!

Allt gott!

• Katarina N
    Katarina N sålde sin lägenhet med hjälp av Sofia Munther en del av Svensk Fastighetsförmedling Lund

2020-07-21

4:a
    Östra Torn
    Sofia är mäklaren som drivs av att hitta den bästa lösningen för köpare och säljare vid försäljning av ditt objekt. Hon har ett starkt engagemang, stämmer av löpande längs med vägen och har fingertoppskänsla för hela försäljningsprocessen, från förberedelse till bildtagning, visning, budgivningsprocess, kontraktskrivning och deklaration. Vi kan varmt rekommendera henne och känner att hon, trots sin unga ålder, är en av de allra bästa och skickligaste på marknaden. Läs mer
    2020-07-26 Sofia M svarar Katarina N
    Hej Katarina!

Tack så hemskt mycket för fina ord! Så glad att jag fick förtroendet att sälja din bostad. Jag försöker alltid skräddarsy affären och hitta den bästa lösningen. Önskar dig en fin sommar, tack för fint samarbete!

//Mvh Sofia Munther
  • Kit A sålde sin lägenhet med hjälp av Sofia Munther en del av Svensk Fastighetsförmedling Lund

2020-07-18

Klostergården
    Sålt 3 r o k med Sofia. Med hennes tydlighet och raka kommunikation kände jag mig trygg genom hela processen. Läs mer
    2020-07-26 Sofia M svarar Kit A
    Hej Kit!

Tack för din fina Reco och för förtroendet att få hjälpa dig med din bostadsförsäljning! Hoppas ni kommer trivas i det nya boendet.

Ta hand om er!

//Mvh Sofia Munther
  • Jakob N köpte sin lägenhet med hjälp av Sofia Munther en del av Svensk Fastighetsförmedling Lund

2020-07-16

Norra Fäladen
    Köpte en lägenhet i Lund där Sofia var mäklare. Med kort varsel och en påtaglig situation för alla medtagande så löste Sofia uppgiften på ett utmärkt sätt. Kunde inte blivit mer nöjd med hjälpen och engagemanget som hon tillförde. Exemplariskt bra! Läs mer
    2020-07-21 Sofia M svarar Jakob N
    Hej Jakob!

Det glädjer mig verkligen att du som köpare är så nöjd med min arbetsinsats! Tack så jättemycket för de fina orden. Budgivningen var redan igång när du hittade annonsen med lägenheten, genom att både ni och vi var flexibla lyckades vi lösa en visning för er samt hjälp från banken och tillslut blev ni köpare. Hoppas ni kommer trivas i er första lägenhet, välkommen till Lund!

//Mvh Sofia Munther
  • Therese E sålde sin lägenhet med hjälp av Sofia Munther en del av Svensk Fastighetsförmedling Lund

Norra Fäladen
    Efter ett telefonsamtal med Sofia kände vi direkt att hon var ett självklart val av mäklare för oss. Det var vår första försäljning och på grund av detta ville vi få hjälp från grunden och känna att vi var i trygga händer under hela processen. Vi upplevde Sofia som seriös, kompetent och förtroendeingivande redan efter första mötet och vi förlitade oss till 110 % på alla hennes råd och tips. Tack vare henne gick försäljningen långt mycket bättre än förväntat och vi är mer än nöjda med all hjälp vi fått! Läs mer
    2020-07-21 Sofia M svarar Therese E
    Hej Therese!

Vilka fina och ord omdöme! Tack för förtroendet under försäljningen och vilket bra samarbete vi har haft! För mig handlar det om att möta varje säljare och lyssna in. Det är alltid viktigt att en säljare känner sig trygg under sin försäljning av bostad och att man har tät kontakt med mäklaren. Genom att jobba med bla Läge+, riktad marknadsföring, strukturerade visningar samt vara lösningsorienterad lyckades vi sy ihop affären med era köpare som är verkligen ser fram emot tillträde på sin nya bostad!

Önskar dig en fortsatt fin sommar, vi ses på tillträdet!

//Mvh Sofia Munther
  • Johan K sålde sin lägenhet med hjälp av Sofia Munther en del av Svensk Fastighetsförmedling Lund

Norra Fäladen
    Jag och min sambo har sålt en lägenhet med Sofia som mäklare. Omedelbart vid det första mötet med Sofia kände jag att hon fokuserade på rätt saker - att vi som säljare skulle känna oss trygga i försäljningen och med henne som mäklare. Prio har hela tiden varit att vi ska ha kontroll över situationen och veta vilka konsekvenser våra beslut får. När det väl kommer till själva försäljningsprocessen har Sofia varit lugn och mycket seriös och professionell, givetvis med målet att göra försäljningen så bra som möjligt för oss men också för att vi ska känna oss trygga med köparna.

Min bild av den generiske "mäklaren" är av olika anledningar inte särskilt smickrande, men Sofia förändrar den bilden fullständigt genom att vara genuin och seriös i sin relation med oss säljare. Stort tack! Läs mer
    2020-07-21 Sofia M svarar Johan K
    Hej Johan!
    Vilka fina ord, tack så jättemycket! Det har varit otroligt roligt att få hjälpa er med försäljningen av er lägenhet. Att ni har känt er trygga med mig som mäklare värmer då mitt fokus är att skräddarsy en lösning som gör att ni gör en trygg affär och får ett bra slutresultat. För mig som mäklare är det viktigt att vara närvarande och lyssna på mina säljare. Stort tack!

Vi håller kontakten och ses snart igen på tillträdet!

//Mvh Sofia Munther
  • Linn B köpte sin lägenhet med hjälp av Sofia Munther en del av Svensk Fastighetsförmedling Lund

4:a
    Östra Torn
    Engagerad och ärlig, plikttrogen och ansvarstagande, känns bra för mig som köpare. Relationell. Läs mer
    2020-07-21 Sofia M svarar Linn B
    Hej Linn!
    Tack så mycket för ditt fina omdöme och ord! Jag hoppas verkligen att du kommer trivas i din nya lägenhet. Tills vi ses igen på tillträdet, önskar jag dig en fin sommar!

//Mvh Sofia Munther
  • Simone S sålde sin lägenhet med hjälp av Sofia Munther en del av Svensk Fastighetsförmedling Lund

2020-07-14

Östra Torn
    I have sold an apartment. Sofia was an exceptional person and very professional broker. Läs mer
    2020-07-21 Sofia M svarar Simone S
    Dear Simone,
    Thank you so much for your kind words and 5/5. I wish you a wonderful summer, see you in October!

//Best Regards, Sofia Munther

Andra mäklare hos Svensk Fastighetsförmedling Lund