Svensk Fastighetsförmedling Lysekil

Svensk Fastighetsförmedling Lysekil

• Badge2022
Ring 0523-150 60 Dela

Välkommen till Lysekil! Här finns den unika Bohuslänska skärgården med sina vackra klippor och turismen blomstrar på somrarna med alla bad- och båtentusiaster. Sol och saltvatten, ett riktigt sommarparadis. Vi på Svensk Fastighetsförmedling vet allt om sommar- och permanentboende i Lysekil. Funderar du på att flytta hit?...

130 omdömen om Svensk Fastighetsförmedling Lysekil

Camilla O
Brastad

Väldigt vänlig och positivt bemötande. Kändes tryggt och uppriktigt hela vägen. Vi fick snabb återkoppling vid varje fråga. Mycket god tillgänglighet. Skulle varmt rekommendera Svensk Fastighetsförmedling i Lysekil och mäklaren Jenny.

Agneta S
Brastad

Trevligt och proffsigt bemötande.

Ulla-Britt Gunilla H
Grundsund

Hej! Jag heter Gunilla Kahrle Horrocks och är bosatt i USA. Jenny Labecker har just hjälpt mig med försäljning av min lilla Skaftöstuga. Jag var nog en aning ängslig när jag först reste till Sverige för att träffa Jenny och påbörja proceduren. Men Jenny var så informerande och hjälpsam. Hon kan sin sak och trots avstånd mellan Sverige och USA, så fungerade allt mycket effektivt. Jag kände att jag kunde följa och ta del av försäljningen från början till slut.. Jenny överträffade mina förväntningar. Om jag hade fler bostäder till salu, så skulle jag absolut anlita Jenny!🙏❤️

Stefan Ö
Köpte sin bostad med hjälp av Svensk Fastighetsförmedling Lysekil

Bra bemötande Snabbt handläggande

Ann-Charlotte L
Lysekil

Jenny som varit vår mäklare har varit fantastisk. Hon har varit professionell, positiv och på bästa sätt bidragit till att det blev en bra bostadsförsäljning. Då det varit krångligt och det uppstått frågor kring försäljningen har vi haft en kontakt och löst detta tillsammans, ett riktigt bra teamarbete där jag känt mig delaktig i alla val och beslut. Försäljningen av fastigheten visade sig bli en riktig utmaning men Jenny visade tålamod och på gott mod vilket gjorde att vi kände oss trygga med henne.

Svar från Svensk Fastighetsförmedling Lysekil

Tack Lotta för de fina orden och förtroendet, vi har verklig varit ett mycket bra team tillsammans genom försäljningen:)

Per Arne B
Fridhem

Ble hyggelig møtt. Mekleren viste leiligheten og informerte om den. Svarte greit på spørsmål. Totalt sett opplevde mekleren både hyggelig og profesjonelt.

Camilla N
Lysekil

Så bra service och fokus på försäljningen. Jenny känns trygg och säker på sin sak o är en fantastisk person. Hjälpsam och väldigt duktig. Rätt person på rätt plats så tack för all hjälp.

Svar från Svensk Fastighetsförmedling Lysekil

Tack själv Camilla för ett mycket gott samarbete, du är toppen:)

Patrick K
Lysekil

Jag är mycket nöjd med hur jag blev bemött och behandlad av mäklaren. Då detta var mitt första köp av en bostad hade jag en hel del frågor och andra saker jag behövde hjälp med. Mäklaren fanns hela tiden där och hjälpte till om jag behövde det. Tackar så mycket för allt, jag är mycket nöjd.

Svar från Svensk Fastighetsförmedling Lysekil

Tack Patrik för dina fina ord! Vi önskar dig stort lycka till med ditt nya boende:)

Johan Richard L
Lysekil

Servicen har under hela försäljningsprocessen varit professionell, proaktiv och trevlig. Vi är mycket nöjda med försäljningen av vår fastighet, från första mötet till avslutad försäljning.

David A
Brastad

Jeg er veldig fornøyd. Jenny i Lysekil kan det med kundebehandling fra a til å

Svar från Svensk Fastighetsförmedling Lysekil

Tack David för ett mycket bra samarbete och dialog genom processen. Tack för din fina kommentar:)

Madeleine O
Grundsund

Jättebra och trevligt bemötande på alla sätt! Jag är väldigt nöjd med allt. Kunnig, proffsig och snabb att återkoppla.

Svar från Svensk Fastighetsförmedling Lysekil

Tack för dina fina ord och för ett mycket trevligt samarbete:)

Stefan K
Kvarnberget

Blev väldigt bra vägledd genom visning och köpeprossen

Svar från Svensk Fastighetsförmedling Lysekil

Stort Tack Stefan för ditt meddelande och din fina respons:)

Britt-Marie S
Lysekil

Alt har så langt fungert utmerket.

Svar från Svensk Fastighetsförmedling Lysekil

Tack Britt-Marie för de fina orden:)

Adrian U
Brastad

Jenny gav oss ett överlag väldigt gott bemötande, besvarade alla våra frågor så gott hon kunde och inbjöd oss att ställa alla frågor vi hade. Hon lotsade oss bra genom avtalet och allt kändes väldigt tryggt och bra när vi skrev på tillsammans med säljaren. Får väl dock sägas att viljan att ta reda på saker som vi undrade om huset i vissa fall kändes liiite begränsad. Även att när en grej riskerade att försena underskriften av avtal så upplevde jag det som att hon blev irriterad på mig. Så rätt "säljorienterad", men det...

Sandra L
Brastad

Vi är så nöjda med allt rörande vår försäljning! Vi rekommenderar varmt!

Svar från Svensk Fastighetsförmedling Lysekil

Tack Sandra för din fina ord och tack ett mycket bra samarbete!

Eva A
Brastad

Allt har fungerat jättebra, gick väldigt smidigt

Barbro M
Fridhem

Trevligt och professionellt bemötande. Saklig och tydlig information. Jag fick svar på alla mina frågor. Är mycket nöjd med mäklarens sätt att sköta bostadsaffären.

Iselin Ö
Lysekil

Bra och seriöst bemötande som tar dina frågor på alvar och tar reda på vad som behövs. Mycket trevlig mäklare på ett lugnt och trygg sätt.

Louise H
Lysekil

Det fungerade väldigt smidigt!

Anders S
Fiskebäckskil

Trevligt och korrekt bemötande. Var erfaren.

Per L
Fiskebäckskil

Bra, snabbt och kundvänligt bemötande även gentemot oss som köpare.

Irene W
Fiskebäckskil

Mycket bra bemötande, proffsig. Vi kände oss trygga med mäklaren och fick uppdatering under hela processen med försäljningen. Försäljningen gick snabbt och vi var mycket nöjda med vad slutpriset blev. Kommer rekommendera svensk fastighetsförmedling till vänner som funderar på att sälja sitt hus.

Anders W
Fiskebäckskil

Trevlig och mkt proffsig. Rekommenderas varmt

Madeleine G
Mariedal

Mäklaren fungerade som en länk och informerade oss båda individuellt om försäljningen utan jag och min exsambo behövde ha kontakt. Tacksam för det.

Tor L
Flat

Väldigt bra bemötande hela vägen av kunnig och trevlig mäklare.

Sålde en tomt med hjälp av Svensk Fastighetsförmedling Lysekil
Lysekil

Jenny skötte budgivning och avslut galant, som vanligt!

Svar från Svensk Fastighetsförmedling Lysekil

Tack Urban för gott samarbete:)

Daniel L
Lysekil

MYCKET BRA BEMÖTANDE OCH HÖG KOMPETENS !

Rickard P
Brastad

Allt fungerade perfekt! Väldigt trevlig mäklare Oerhört hjälpsam Kunnig All respekt och heder samt ett professionellt bemötande och trevligt!

Lars-gunnar A
Lysekil

Vi fick ett mycket trevligt bemötande av en kunnig och noggrann mäklare

Emma N
Lysekil

Vi blev väldigt trevligt bemött av mäklaren och det var coronasäkert vilket var viktigt för oss.

Marie S
Lysekil

Köpte en fastighet Blev väldigt bra bemött Mäklaren levde upp till mina förväntningar och hade bra tempo i affären, vilket passade mig perfekt. Sammanfattningsvis gick affären smidigt och bra, dock är tillträdet inte gjort ännu så det kan jag inte svara på.

Hallinden

Försäljningen av vår tomt fungerade mycket bra.

Emma P
Lysekil

Vi köpte ett hus genom Svensk fastighetsförmedling Lysekil och fick snabba svar på allt, blev trevligt bemötta och kände oss trygga.

Andreas T
Brastad

Vi har köpt en fantastisk villa efter att ha letat länge utan att hitta något intressant alls. Vi fick snabb återkoppling från mäklaren och kunde skriva papper direkt efter att budgivningen var färdig. Hela tiden har vi kunnat ställa frågor om fastigheten dess omgivning och fått återkoppling. Det var inga problem att skriva in egna klausuler i köpekontraktet för att ändå kunna skriva på dagen efter. Vi är mycket nöjda!

Nils G
Lysekil

Vi har solgt vårt fritidsbolig i Hultås. Vi benyttet Svensk Fasdighetsformiddling V/ Jenny Labecker, som har utført oppdraget på en meget profesjonell måte. Vi har igjennom tidene solgt flere eiendommer, men måten Jenny har utført oppdraget, setter vi utrolig stor pris på. Vi kan bare anbefale på det sterkeste : skal du selge tid fritidshus, da er det bare et valg : Jenny Labecker👍

Nina G
Fiskebäckskil

Pålitlig och erfaren mäklare. Det kändes tryggt.

Ludwig F
Brastad

Vi hade Jenny Labecker som mäklare och vi är supernöjda och glad att vi fick henne. Hon var snäll och mycket kommunikativt, vilket gjorde att vi kände oss trygg.

Marie H
Brastad

Villa i Lysekil kommun, jättenöjd med min mäklare Isabell annerfalk.

Lennart D

Sålt fritidshus Mycket bra bemötande Perfekt

Birgitta G
Lysekil

Jag har gjort en sk God man försäljning. Isabelle Annerfalk (även Jenny på byrån) har varit mycket kunnig, engagerad och påläst. Allting har gått mycket smidigt, trots de hinder som uppstått pga denna speciella affär. Priset var högt över mina förväntningar!

Marie P
Brastad

Mäklare var väldigt trevlig och sakkunnig. Utan hennes hjälp hade vi inte fått köpt huset. Mäklaren missade dock att informera att spa-badet inte ingick i köpet före första budet. Spa-badet var också fotograferat med lockbilder vilket känns onödigt om det inte ingår i köpet. I övrigt inget att anmärka på.

Odd K
Brastad

Hej köpte på sågvägen 6a Brastad. Är mycket nöjd med mäklaren. Isabel. Mvh Odd.Kjellandsson

Ylva T
Lysekil

- snabb och serviceinriktad - lämnade felaktig information om dolda fel-försäkringen, i slutändan kunde sådan försäkring inte tecknas trots att vi fått information om att så skulle kunna ske - lämnade ut köpekontrakt etc med flera formella fel, fick göras om - glömde att förklara ang makamedgivande för säljaren samt kolla upp om det behövdes i detta fall

Helene F
Brastad

Köpt tomt i Lysekil, blev bemött av mäklaren Simon, med stor respekt för mig som köpare och han var mycket skicklig. Mäklarens bemötande var över mina förväntningar. och vi är. extremt nöjda.

Ellinor B
Fiskebäckskil

Jag har haft kontakt med många mäklare genom åren men aldrig någon som varit så engagerad och förtroendeingivande som Isabell. Hon har överträffat alla mina förväntningar. Är mer än nöjd!

Sålde en tomt med hjälp av Svensk Fastighetsförmedling Lysekil
Brastad

Simon gjorde ett mycket bra jobb vid försäljningen av en av våra tomter. Påläst, lugn och professionell!

Susanne V
Sålde sin stuga med hjälp av Svensk Fastighetsförmedling Lysekil
Lysekil

Vi sålde våran villavagn i Lysekil. Vår mäklare Isabel Annerfalk var inte bara trevlig. Hon var snabb, oerhört professionell och dessutom fantastisk på att samarbeta. Det märks att hon älskar sitt jobb. Tommy och Susanne Vingren Karlstad

GÖRAN N
Fiskebäckskil

Simon var trevlig, påläst och trovärdig. Han är fortfarande lite grön i avslutssammanhang så vi blev lite oroliga för om han skulle kunna hantera köparen på rätt sätt precis i avslutet, men det löste sig fint.

Inger Marianne R
Fiskebäckskil

Sålt sommarbostad Mäklaren Simon Mashallah proffesionell, trevlig och engagerad. Tät återkoppling och snabbt avslut. Vi är väldigt nöjda med hela affären.

Svar från Svensk Fastighetsförmedling Lysekil

Tack för de fina orden Marianne och lycka till med allt framöver. Det var ett nöje att förmedla ert fantastiska hus :)

Ulla R
Brastad

Jag har köpt ett fritidshus. Mäklaren levde upp till mina förväntningar. Fick en bra presentation av huset samt att mäklaren gav mig ett positivt intryck.