Läs vad 49 Läs vad Lena Bergman

• 2020-12-20
    Lena Bergman sålde min och mina syskons gård samtidigt som jag och min man fick hjälp att köpa ett sommarhem.
    Hon är inlyssnade, lyhörd och engagerad, kan ha många bollar iluften samtidigt. Hon är en glad varm människa med humor.
    Man kände aldrig att man ställde "dumma" frågor och de hon inte kunde svara på, tog hon reda på och återkopplade snabbt.
    Man kände sig viktig både som säljare och köpare.
    Jag rekomenderar henne med hela mitt hjärta!!!!
    MVH
    Anette Antonsen
  • 2020-12-19
    Vi fick hjälp av Lena att köpa vår "drömkåk" i Orrhammar.Hon var lyhörd på ett professionellt sätt och påläst och kunde svara på de frågor vi hade.Under budgivningen lät hon oss känna en trygghet under hela processen Vi rekommenderar henne varmt till andra köpare eller säljare
    Per S
    • 3:a
    • 100.0 m²
    • Orrhammar
    köpte sin stuga med hjälp av Lena Bergman en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmköping
    Jag har köpt huset.
    Lena hjälpte mig med allt möjligt som jag behöver. Hon var jättesnäll. Jag var glad.
    Tomasz W
    • 55.0 m²
    • Mellösa
    köpte sitt hus med hjälp av Lena Bergman en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmköping
  • 2020-12-18
    Köpte ett fritidshus av Lena på Svensk fastighetsförmedling i malmköping. Blev mycketbra och professionellt bemött. Precis som man kan förvänta sig av en mäklare.
    Mattias P
    • 3:a
    • 40.0 m²
    • Flen
  • 2020-12-18
    Vi köpte vårt nya hus av Lena, samt sålde två fastigheter med hennes hjälp.
    Proffsig i sitt bemötande på alla plan. Trevlig, hjälpsam och väldigt tillgänglig för frågor och svar.
    Nikita Jennifer S
    Nikita Jennifer S
    • 137.0 m²
  • 2020-12-18
    Bra information och mycket trevliga!
    John H
    • Fornbo
    köpte en tomt med hjälp av Lena Bergman en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmköping
  • 2020-12-17
    Jag har köpt ett hus.
    Mötet med Mäklaren var allt igenom proffsigt, kunnigt och hjälpsamt.
    Mina förväntningar var såklart höga och jag tycker att Lena Bergman levde upp till dem.
    Kristine S
    • 146.0 m²
    • Skebokvarn
  • 2020-12-17
    Vi sålde min pappas hus när han gick bort, Lena var väldigt förstående och hjälpsam i vår svåra tid
    Camilla G
    • 5:a
    • 110.0 m²
    • Malmköping
    sålde sin stuga med hjälp av Lena Bergman en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmköping
  • 2020-12-16
    Tidigare köpt och nu sålt ett radhus. Bergman är synnerligen kompetent och har ett mycket gott kundbemötande. Hon lyckas hålla ett neutralt och förtroendefullt bemötande hos både säljare och köpare.
    Dvs Bergman är mycket professionell i sitt utövande

Mvh Bo Glas
    Bo G
    • 125.0 m²
    • Malmköping
    sålde sitt hus med hjälp av Lena Bergman en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmköping
  • 2020-12-16
    Lena hjälpte oss att sälja föräldrahemmet och var helt fantastisk i sin yrkesroll. Mycket kunnig och lösningsorienterad. Mycket inlyssnande och hon tog sig alltid tid, även när hon kanske inte hade det. Professionell uti fingerspetsarna.
    Vi rekommenderar henne till släkt och vänner, en klippa helt enkelt :-)
    Lotta D
    Lotta D
    • 6:a
    • 180.0 m²
    • Mellösa

Tjänsteföretag lever på sitt goda rykte