Emma Wrangmark
en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö Centrum

Beringsgatan 2
211 18 Malmö — Visa karta

Vad tror Emma att er bostad är värd i dagsläget?

Ange ditt postnummer för en kostnadsfri värdering

Läs vad 10 kunder tycker om Emma Wrangmark

• Rasmus J skrev om Emma Wrangmark en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö Centrum
    - Professionellt och trevligt bemötande.
    - Hela processen gick helt enligt Emmas plan och bostaden såldes till önskat slutpris.
    - Vi kommer samarbeta med Emma om möjligheten ges. Läs mer
  • Ria S skrev om Emma Wrangmark en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö Centrum
    Emma Wrangmark var vår fastighetsmäklare som hjälpte med att sälja min mors lägenhet efter att hon hade avlidet. Emma var ett nöje att arbeta. Hon är kunnig, kompetent och vänlig. Hon svarade alltid på mina frågor och gav information i tid. Hon var väldigt tålmodig med mig, som jag bor i USA och var i kontakt via telefon och email. Jag hade fin kontakt med henne och rekommenderar henne starkt till någon som köper eller säljer en fastighet i Malmö. Läs mer
  • Bo F skrev om Emma Wrangmark en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö Centrum
    Köpt en bostadsrättslägenhet på Brf Åsunden i Malmö. Vi blev bra bemötta, fick stort förtroende direkt. Mäklaren var bra påläst
    och lämna bra information om objektet. Bra kontakt via E-mail och SMS. Mäklaren levde upp till alla våra förväntningar under processen. Vi är mycket nöjda med mäklaren allt har varit perfekt,
    har ej mer att skriva. Högsta Betyg. Läs mer
  • Sålt en lägenhet i malmö.

Positivt, glatt och proffisinoellt

Snabb affär med bra vinst, Emma wrangmark gjorde allt och mer där till för att allt skulle funka, full hängivenhet och hanterar allt på bästa sätt!

Jätte nöjd med Emma hon gjorde allt jobb och mer där till! Toppen rekomenderar henne varmt vilken dag som helst! Läs mer
  • Carl H skrev om Emma Wrangmark en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö Centrum
    Super trevligt och hjälpsam 👌🏻👍🏻 Läs mer
  • Jenny S
    Jenny S skrev om Emma Wrangmark en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö Centrum
    Jag sålde en bostadsrätt i Malmö, en trea med relativ närhet till centrum. Emma var mycket trevlig och vänlig mot både mig som säljare och mot köpare. Alltid tillgänglig via sms eller telefon. Gjorde sitt yttersta för att få igenom en affär under stressande omständigheter. Hon var mycket kunnig avseende regler och lagar avseende bostadsförsäljning, och mycket noggrann vid kontraktskrivandet. Jag är full av beundran för kompetens, flitighet och det goda humöret! Jag har 100% förtroende för Emma Wrangsmark! Läs mer
  • Roger J skrev om Emma Wrangmark en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö Centrum
    Emma är en mycket kvalificerad och driven säljare, som definitivt uppfyllde mina förväntningar på en duktig fastighetsförmedlare. Mycket påläst och kunnig, samt kom snabbt fram till ett avslut. Jag är mycket nöjd på sättet som hon drev affären i hamn! Läs mer
  • Hillevi M skrev om Emma Wrangmark en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö Centrum
    Redan från början upplevde vi Emma som en väldigt positiv och glad person som ingav förtroende. Under hela säljprocessen har hon kontinuerligt gett oss feedback på ett proffsigt och trevligt sätt. Läs mer
  • Dariush D skrev om Emma Wrangmark en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö Centrum
    Bra bemötande, trevlig, hjälpsam och transparent. Utan anmärkningar. Läs mer
  • Elin G skrev om Emma Wrangmark en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö Centrum
    Mäklare: Emma wrangmark
    Super trevlig och genuin mäklare redan vid första mötet. Pålitlig och härlig. Super nöjd med valet av min första lägenhet! Läs mer
Daniel Karlsson
Kasper Isgren