Kasper Isgren
en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö Centrum

Beringsgatan 2
211 18 Malmö — Visa karta

Vad tror Kasper att er bostad är värd i dagsläget?

Ange ditt postnummer för en kostnadsfri värdering

Läs vad 40 kunder tycker om Kasper Isgren

• Andreas N skrev om Kasper Isgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö Centrum
    Såld bostadsrätt i Malmö City.

Oerhört professionellt från första kontakten till avslutad affär.

Förväntade mig en mäklare som har förståelse för att detta kan vara kundens största och viktigaste affär i livet. Då är det viktigt med ömsesidigt förtroende och respekt, detta ger Kasper genom ett personligt lugn, stor kunskap om regler, lagar och marknaden samt ett mycket gott bemötande.

Jag rekommenderar varmt Kasper Isgren och Svensk Fastighetsförmedling Malmö Centrum för såväl säljare som köpare. Här får du vad du betalar för, professionalism och respekt genom hela köp-/säljprocessen. Läs mer
  • Madeleine L skrev om Kasper Isgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö Centrum
    Har köpt en lägenhet förmedlad av Kasper Isgren. Kasper är påläst och förtroendeingivande och jag kommer gärna använda mig av Kasper vid kommande bostadsförsäljningar Läs mer
  • Marie H skrev om Kasper Isgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö Centrum
    Kasper på Svensk fastighetsförmedling var professionell från första visning till kontraktsskrivning. Han var påläst på lägenheten han sålde och kunde svara på de frågor som dök upp utan svårighet. Kommer låta Svensk fastighetsförmedling sälja min lägenhet! Läs mer
  • Berit H skrev om Kasper Isgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö Centrum
    Professionellt och strukturerat utan stress. Läs mer
  • Roland N skrev om Kasper Isgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö Centrum
    Jag/vi upplever Kasper som en välutbildad och rutinerad mäklare. Han förbereder sig väl och sätter sig in i sina säljuppdrag på ett föredömligt sätt. Kasper har en mycket behaglig personlig framtoning, inger ett stort förtroende och bemöter såväl säljare som spekulanter på ett proffsigt sätt. En mäklare som jag/vi starkt kan rekommendera! Läs mer
  • Maria P skrev om Kasper Isgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö Centrum
    Jag och min köpte en bostadsrätt i Malmö och vi är väldigt nöjda med Kaspers insats! Utöver att han är väldigt kompetent, är han också flexibel och tillmötesgående. Han gjorde så att vi kände oss trygga genom hela processen (trots att vi var utomlands under budgivning och kontraktsskrivning). Läs mer
  • Marcus S skrev om Kasper Isgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö Centrum
    Köpt en lägenhet på 2 RoK efter ha letat en längre tid. Blev väl bemött, på ett professionellt sätt, och hade en bra dialog under hela processen, från första visning till köp. Har varit i kontakt med flera mäklare i jakt på lägenhet och få har jag fått så bra intryck av som Kasper. Läs mer
  • Berit L skrev om Kasper Isgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö Centrum
    Kasper Isgren har sålt en bostadsrättslägenhet åt mig. Kan inte tänka mig en bättre mäklare. Otroligt kunnig och seriös, väl förberedd. Återkopplade både före och efter visning. Läs mer
  • Yvonne D skrev om Kasper Isgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö Centrum
    Har köpt bostadsrätt i Slottstaden, Malmö.
    Mäklaren väldigt trevlig, informativ, kunnig om både förening, bostaden, tipsade om vad som kan göras och hur i lägenheten med referenser till liknande objekt.
    Han kändes helt ärlig och tog sig tid med frågor.
    Ett mycket trevligt möte, en perfekt mäklare. Befriad från "försäljarsnacket". Bara objektiv och ärlig.
    Topp!👍 Läs mer
  • Per Å skrev om Kasper Isgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö Centrum
    Sålt en bostadsrätt. Mycket seriös och professionell mäklare. Bra på att kommunicera och hålla processen uppdaterad. Var mån om att skapa värde för såväl säljare som köpare. Läs mer
  • Alexander N
    Alexander N skrev om Kasper Isgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö Centrum
    Jag fick hjälp av Kasper Isgren att sälja min lägenhet på Fågelbacken/Hästhagen. Kasper är oerhört förtroendeingivande och ärlig rakt igenom. Han är rak och tydlig i sina förväntningar och målar upp en realistisk bild av försäljningstid och slutligt pris. Han sålde min lägenhet till ett högre pris än jag räknat med på mindre än en vecka från det att den lades ut till försäljning.

Totalt tog hela förloppet mindre än en månad från det att jag kontaktade honom första gången för att diskutera en eventuell försäljning. Det är en extremt snabb process givet att jag reser mycket i jobbet och har svårt att få till möten med kort varsel. Kaspers flexibilitet gjorde detta möjligt.

Sammanfattningsvis är jag väldigt nöjd med servicen och det totala omhändertagandet från Kasper och hans kollega Emma. Jag har känt mig stabil och säker i hela processen och skulle verkligen rekommendera deras tjänster. Detta är andra gången Kasper säljer en lägenhet åt mig och jag var lika nöjd förra gången. Han får full pott från mig! Läs mer
  • Magnus R skrev om Kasper Isgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö Centrum
    Kasper Isgren har en gedigen kunskap och på ett pedagogiskt sätt förklarar han ett avtal och innebörden samt eventuella konsekvenser även för den mest ovane bostadsköparen.

Med hög professionalitet återkopplar han före och efter visning om utfall. Därefter sker löpande uppdatering till nästa visning.

Kasper I har en synnerligen hög kännedom om prisbild och rådande marknadsförutsättningar.

Det råder ingen tvekan om att Kasper kan hantera människor från skilda ålderskategorier och med skilda förutsättningar. På ett hjärtligt och engagerat sätt bidrar han till en stämning så att både köpare och säljare är nöjda efter en avslutad afffär.

En annan aspekt är den tillgänglighet och att han gör det lilla extra. En tydlig, korrekt, hjärtlig och engagerad mäklare som jag verkligen vill rekommendera. Läs mer
    2018-06-07 Kasper I svarar Magnus R
    Härligt att höra! Känns extra bra att ni efter ett antal år återkom och ville samarbeta även runt försäljningen. Ha en fin sommar så hörs vi snart igen. Tack för förtroendet!
  • Agneta K skrev om Kasper Isgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö Centrum
    Jag köpte en lägenhet.
    Jag blev väldigt väl bemött och det kändes som om mäklaren var angelägen om att båda parter skulle vara nöjda. Läs mer
    2018-06-07 Kasper I svarar Agneta K
    Tack för fint beröm Agneta. Ha en härlig sommar så hörs vi framåt hösten för en ny avstämning inför flytten.
  • Gunnar M skrev om Kasper Isgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö Centrum
    Den professionalitet samt energi och engagemang som Kasper lade ned i försäljningen av vår lägenhet imponerade och uppskattades mycket. Detta bidrog givetvis också till en lyckad försäljning. Läs mer
    2018-06-07 Kasper I svarar Gunnar M
    Tack Gunnar och Inger! Det var ett nöje att få hjälpa er med försäljningen. En härlig bostad och en affär där både köpare, säljare och mäklare har bidragit på ett bra sätt. Ha en fin sommar på Österlen så hörs vi framåt hösten.
    Hälsningar / Kasper och Nathalie
  • Calle J skrev om Kasper Isgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö Centrum
    Kasper sålde tidigare i år min lägenhet på Gamla Väster. Inför försäljningen tog han sig tid till att dels förklara hur han jobbar när han åtar sig ett uppdrag, samt lyssnade uppmärksamt på mina önskemål. Kasper målar inte upp några önskekalkyler utan är mycket ärlig och realistisk, detta var en stor anledning till att jag valde att anlita honom. När väl processen gick igång så arbetade han och hans team väldigt professionellt. Kasper var noga med att hålla mig uppdaterad genom hela försäljningen på ett bra och balanserat sätt. Jag kände mig trygg igenom hela processen och ger Kasper mina varmaste rekommendationer. Väljer ni Kasper så blir ni inte besvikna! Läs mer
    2018-05-08 Kasper I svarar Calle J
    Tack för fint beröm Calle, och härligt att du känner dig nöjd! Din beskrivning är det som jag alltid strävar mot och så som vi vill upplevas som mäklare på Svensk Fastighetsförmedling. Ses snart för tillträdet. Vi slår dig en signal inför och stämmer av. Lycka till med flytten till nya bostaden.
  • Karin B skrev om Kasper Isgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö Centrum
    Superfint bemötande, professionell, kunnig, tillgänglig. Läs mer
    2018-05-08 Kasper I svarar Karin B
    Tack Karin! Det var ett nöje att få hjälpa dig med försäljningen av en av de finaste bostäderna i området. Jag tror att du kommer göra din nya lägenheten lika trevlig och mysig som den du sålde. Vi ses och hörs!
  • Alexander R skrev om Kasper Isgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö Centrum
    Mycket bra och förtroendeingivande mäklare med bra koll på marknad och pris. Proffsigt bemötande genom hela förfarandet.

Vi fick alltid svar på de frågor och funderingar vi hade om objektet innan köpet.

Kan varmt rekomendera Kasper till andra som går i köp/sälj tankar. Läs mer
    2018-05-08 Kasper I svarar Alexander R
    Tack för fint beröm Alexander. Kul att det tillslut blev ni som köpte! Njut av utsikten och tiden framåt som familj : ) Vi springer säkert på varandra då jag har nya uppdraget framöver i huset. Ha det fint!
  • Frederik S skrev om Kasper Isgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö Centrum
    Riktigt snäll kille som är reel och gir allt hjälp man behöver när man skal göra sitt första fastighets köp Läs mer
    2018-05-08 Kasper I svarar Frederik S
    Tack Frederik. Hoppas att ni trivs bra i nya bostaden. Lycka till med allt framöver!
  • Gustav H skrev om Kasper Isgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö Centrum
    Min upplevelse av att köpa lägenhet genom Kasper Isgren var väldigt bra, från start till slut. Detta var mitt första bostadsköp och han gjorde hela processen väldigt tydlig och enkel att hantera. Han gav mig två tillfällen att titta på lägnheten. Han gav snabba besked och vad väldigt kunnig kring lägenheten och hela fastigheten. Jag kan verkligen rekomendera Kasper. Läs mer
    2018-05-08 Kasper I svarar Gustav H
    Tack själv Gustav för gott bemötande som köpare i affären. Kul att vi fick träffas igen och att det blev affär. Tror du kommer trivas galant i området och perfekt tid att flytta in nu när sommaren är på väg. Vi ses snart för tillträdet. Lycka till med flyttlasset från Lund!
  • Josefin L skrev om Kasper Isgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö Centrum
    Vi träffade Kasper när han visade ett objekt för oss. Både före, under och efter den visningen så var Kasper mkt professionell och förtroendeingivande, vilket ledde till att jag lät honom förmedla min lägenhet någon månad senare. Han är lugn, oerhört kunnig, lyhörd och noga med att se till att kunden är nöjd. Jag har känt mig trygg genom hela processen och Kasper har gjort ett fantastiskt bra jobb från start till slut, och det har hela tiden funnits transparens så jag har kunnat följa det som har hänt. Jag är mer än nöjd med att ha anlitat honom och rekommenderar honom å det varmaste. Läs mer
    2018-05-08 Kasper I svarar Josefin L
    Härligt att både du och köparen blev nöjda med affären och vägen fram till den. Det är där vi vill vara. Tack för ett superbra samarbete och lycka till med nya boendet och framtiden!
  • Alexander H skrev om Kasper Isgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö Centrum
    Stort engagemang från en erfaren mäklare som kan marknaden och rekommenderas starkt! Läs mer
    2018-05-08 Kasper I svarar Alexander H
    Tack för fint beröm och förtroendet att få hjälpa er även med försäljningen. Det har varit lätt att jobba tillsammans trots att vi hade det lite motigt i försäljningen i slutet av året. Slutresultatet är dock det viktiga och härligt att ni blev nöjda med det. Nu landar ni kanske ett tag innan ni tar ny sats i husjakten.
  • Emina H skrev om Kasper Isgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö Centrum
    jättebra bemötande och kände mig trygg under hela processen. Läs mer
    2018-05-08 Kasper I svarar Emina H
    Tack Emina! Vi hoppas att du kommer att trivas fint på Regementsgatan. Välkommen till Malmö!
    / Nathalie och Kasper
  • Johan L skrev om Kasper Isgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö Centrum
    Var proffsig och noggrann genom hela köpet. Kändes väldigt tryggt att göra affär genom honom. Trevlig. Läs mer
    2018-05-08 Kasper I svarar Johan L
    Tack för fint beröm! Hoppas att ni kommit till rätt i nya bostaden. Njut av sommaren på Ribersborg!
  • Natalie M skrev om Kasper Isgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö Centrum
    Väldigt bra bemötande genom hela affären, och har definitivt levt upp till förväntan! Känts tryggt och bra som kund genom hela processen. Läs mer
    2018-05-08 Kasper I svarar Natalie M
    Tack för fint beröm och bra samarbete Nathalie!
  • Anita E skrev om Kasper Isgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö Centrum
    Mycket proffsigt o trevligt bemötande.Kann rekommendera Kaspar Isgen till andra. Läs mer
    2018-05-08 Kasper I svarar Anita E
    Tack Anita för fina vitsord. Det gör gott och att man vill fortsätta hålla en hög kvalitet i sitt arbete!
  • Alexandra A skrev om Kasper Isgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö Centrum
    Kunnig, seriös, trevlig och ett vänligt bemötande. Är supernöjd! Läs mer
    2018-05-08 Kasper I svarar Alexandra A
    Tack Alexandra! Jag är supernöjd och du blev supernöjd : )
  • Ingrid F skrev om Kasper Isgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö Centrum
    Kasper har varit toppen på alla vis! Kunnig, seriös, vänlig och trevlig.
    Det har varit ett nöje att samarbeta med honom Läs mer
    2018-05-08 Kasper I svarar Ingrid F
    Tack Ingrid och Palle! Även för förtroendet att få hjälpa er. Kul att både ni och köparen uppskattade affären som vi gjorde tillsammans. Ha en fin sommar!
  • Christina L skrev om Kasper Isgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö Centrum
    Kasper har varit mycket tillmötesgående saklig och trevlig i alla moment av köpet. Läs mer
    2018-05-08 Kasper I svarar Christina L
    Tack Tina! Körde förbi ditt hus för ngn vecka sedan och tyckte jag såg dig fixandes i trädgården. Såg härligt ut. Njut av sommaren!
  • Per H skrev om Kasper Isgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö Centrum
    Vi anlitade Kasper för andra gången. Han är ärlig, trevlig och framför allt kunnig. Precis de egenskaper vi söker hos en mäklare. Personen i dessa sammanhang är viktigare än företaget! Läs mer
    2017-11-02 Svensk Fastighetsförmedling svarar Per H
    Tack för gott samarbete och en trevlig affär. Hoppas att ni trivs bra i nya lyan. Vi hörs i början på året för deklarationen om ni vill ha hjälp med denna. Ta hand om er! / Kasper Isgren
  • Maud F skrev om Kasper Isgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö Centrum
    Kasper Isgren har överträffat alla våra förväntningar! Punktlig, återkopplat på ett utmärkt sätt, trevlig, omtänksam och mycket profissionell. En utmärkt mäklare på alla sätt! Läs mer
    2018-05-08 Kasper I svarar Maud F
    Tack Maud och Torkel! Det var ett nöje att få hjälpa er med era försäljningar i mitt favorithus på Ribersborg. Har jag vägarna förbi kommer jag och hälsar på er och hjortarna!
  • Hanna E skrev om Kasper Isgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö Centrum
    Kasper är en mycket engagerad och proffsig mäklare. Han ser varje kund som unik och bemöter den på ett mycket , mycket pålitligt och positivt sätt. Jag kan verkligen rekommendera honom. Läs mer
    2018-05-08 Kasper I svarar Hanna E
    Tack för förtroendet Hanna att jag fick hjälpa dig med ytterligare en affär. Nu är det husplaner på gång förstår jag. Kommer tillbaka till er med lite underlag där.
  • Lisa R skrev om Kasper Isgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö Centrum
    Kasper Isgren är en klippa och jag är supernöjd med den mycket goda service och hjälp jag fått. Över mina förväntningar och en mäklare jag starkt kan rekommendera! Läs mer
    2017-07-10 Kasper I svarar Lisa R
    Det värmer ett mäklarhjärta Lisa! Kul att ha fått hjälpa dig med både köp och försäljning.
  • Andreas A skrev om Kasper Isgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö Centrum
    Supernöjd!
    Kasper höll en uppdaterad hela tiden, var väldigt tillgänglig och kunde svara bra på frågor.
    Kan varmt rekommendera Kasper då detta gjorde att de kändes väldigt tryggt genom hela försäljningen. Läs mer
    2017-07-10 Kasper I svarar Andreas A
    Tack Andreas! Roligt att höra. Det underlättar alltid i försäljningsarbetet med en säljare som har koll på läget.
    Önskar er lycka till med framtida huset och att bygget flyter på som tänkt.
  • Marie Å skrev om Kasper Isgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö Centrum
    Proffsigt men individanpassat samtidigt. Perfekt! Läs mer
    2017-07-10 Kasper I svarar Marie Å
    Tack för fint beröm Marie! Hoppas du har börjat komma till rätta i det nya och du får njuta av den härliga balkongen där.
    Vi hörs igen nästa år då det är dags för deklaration : )
  • Lars L skrev om Kasper Isgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö Centrum
    Jag är mkt nöjd med mäklartjänsten,Kasper har alltid varit tillgänglig och agerat på ett professionellt sätt.
    Mkt bra service. Tack. Läs mer
    2017-04-03 Svensk Fastighetsförmedling svarar Lars L
    Tack Lars! Ett bra samarbete kräver två parter. Blev väldigt imponerade av den fina stylingen du gjorde i bostaden. Vi ses när du kommer hem så ordnar vi med det sista praktiska./ Kasper Isgren
    Mkt bra service. Tack. Läs mer
    2017-04-03 Svensk Fastighetsförmedling svarar Lars L
  • Ester R
    Ester R skrev om Kasper Isgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö Centrum
    Kasper Isgren sålde vår fyra i Slottstaden innan den ens kom ut på hemnet och till ett väldigt bra pris. Rekommenderar verkligen honom till alla som letar efter en riktig supermäklare, han är professionell, mycket sympatisk och kunnig! Läs mer
    2017-04-03 Svensk Fastighetsförmedling svarar Ester R
    Stort tack för fint beröm! Hoppas ni landat bra i nya huset och kan njuta av trädgård och vår! / Kasper Isgren
  • Mats B skrev om Kasper Isgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö Centrum
    Vi fick vår mäklare Kasper Isgren på rekommendation från en mycket nöjd kund. Vår erfarenhet överträffade våra redan högt ställda förväntningar. Läs mer
    2017-02-13 Svensk Fastighetsförmedling svarar Mats B
    Tack för fina vitsord. Jag vill även tacka er för ett mycket gott samarbete genom hela processen. // Kasper Isgren
  • Fredrik K
    Fredrik K skrev om Kasper Isgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö Centrum
    Kasper har ett otroligt engangemang och väldigt strategisk hur man ska lägga upp hela försäljningen (vilka grupper som är potentiella köpare, ev förhandsvisning, hur annonsen bör utformas så den passar, lyfta fram positiva saker i bostadsrättsföreningen tex som många mäklare glömmer).
    Vi hade en bra dialog under hela försäljningsprocessen om vad jag tyckte och ville. Bra feedback innan och efter visningarna också samt en proffsig avslutning med kontraktsskrivandet.
    Jag rekommenderar er verkligen att anlita Kasper om ni vill ha en bra och proffsig försäljning. Läs mer
    2016-09-13 Kasper I svarar Fredrik K
    Tack för fint beröm Fredrik! Hoppas ni trivs bra också med nya huset och att inskolningen flyter på. Vi hörs framåt slutet av året då jag hjälper dig med deklarationen.
  • Desirée P skrev om Kasper Isgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö Centrum
    Mycket nöjd, allt flöt på helt smärtfritt. Väldigt flexibel och hjälpsam. Läs mer
    2016-09-13 Kasper I svarar Desirée P
    Tack själv Desirée! Lycka till med utlandsäventyret!
Daniel Karlsson
Kasper Isgren