Nathalie Borgernäs
Registrerad mäklare sedan 2016
Aktiv på Reco.se sedan 2017

Läs vad 38 kunder tycker om Nathalie Borgernäs

• Daniel E skrev om Nathalie Borgernäs en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö Centrum
    Nathalie sålde vår lägenhet på Sturegatan. Vi är väldigt nöjda med allt från första bemötande fram tills lyckad försäljning, en bra bit över utropspriset.
    Vi upplevde vår mäklare som kunnig, seriös och trevlig. Läs mer
  • Olof M skrev om Nathalie Borgernäs en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö Centrum
    Sålde en lägenhet i Malmö med Nathalies hjälp. Hon var proffsig, tålmodig med "dumma frågor" från mig och mycket trevlig. Hon lyckades hitta helt rätt köpare och jag är väldigt nöjd. Läs mer
  • Andreas G skrev om Nathalie Borgernäs en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö Centrum
    Köpt en etta i Västra hamnen, Malmö. Jättenöjd med allting, från visningen till påskrivet kontrakt. Snabb service och trevligt bemötande samt god kunskap (fick svar på alla mina frågor...). Kan klart rekommenderas! Läs mer
  • Tara C skrev om Nathalie Borgernäs en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö Centrum
    Nathalie fanns där för mig från början till slut!
    Hon var insatt i objektet, återkopplade kontinuerligt och var noga med uppföljningar och avstämningar!

Väldigt nöjd kund! Läs mer
  • Josephine N
    Josephine N skrev om Nathalie Borgernäs en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö Centrum
    Nathalie Borgernäs var min mäklare när jag sålde min lägenhet i Västra hamnen. Jag har tidigare sålt lägenheter med andra mäklare men Nathalie är utan tvekan den bästa. Från det första mötet när lägenheten värderades tills kontraktsskrivning har kontakten varit fantastisk. Nathalie är otroligt trevlig men även en väldigt kunnig och proffessionell mäklare. Jag har fått uppdateringar under hela processen och allt har verkligen överträffat mina förväntningar. Jag kan varmt rekommendera Nathalie som har gjort ett fantastiskt jobb! Läs mer
  • Mona H skrev om Nathalie Borgernäs en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö Centrum
    Märklaren var tydlig och förstog mej.

Positive och glad tjej:). Läs mer
    2018-10-23 Nathalie B svarar Mona H
    Tack så mycket för din fina respons Mona! Jag är övertygad om att du kommer trivas jättebra i din nya lägenhet :)
  • Moe I
    Moe I skrev om Nathalie Borgernäs en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö Centrum
    Köpt bostadsrätt. Kunnig, noggrann och vänlig. Läs mer
    2018-10-23 Nathalie B svarar Moe I
    Tack så mycket för fina ord! Ser fram emot att träffa er igen på tillträdet!
    Vänliga hälsningar, Nathalie
  • Anna skrev om Nathalie Borgernäs en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö Centrum
    En mäklare med stort visat intresse från början till slut. Professionell och engagerad och försöker se till att dina önskemål blir beträffade. Rekommenderar starkt! Läs mer
    2018-10-23 Nathalie B svarar Anna
    Tack Anna för din fina rekommendation! Det värmer verkligen :) Stort lycka till med ert nya äventyr i Göteborg!
    Vänliga hälsningar, Nathalie
  • Jennie A skrev om Nathalie Borgernäs en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö Centrum
    Anlitade Natalie Borgernäs. Otroligt engagerad, kompetent och driven mäklare. Hade höga förväntningar och de överträffades. Nu är vår lgh i Slottstaden såld. Läs mer
  • Nadira I skrev om Nathalie Borgernäs en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö Centrum
    Mycket professionell och tillfull! Kände stort fötroende från första mötet! Rekommenderar varmt Nathalie som mäklare. Läs mer

Andra mäklare hos Svensk Fastighetsförmedling Malmö Centrum

Daniel Karlsson