Nathalie Borgernäs
en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö Centrum

Beringsgatan 2
211 18 Malmö — Visa karta

Vad tror Nathalie att er bostad är värd i dagsläget?

Ange ditt postnummer för en kostnadsfri värdering

Läs vad 29 kunder tycker om Nathalie Borgernäs

• Nadira I
    Nadira I skrev om Nathalie Borgernäs en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö Centrum
    Mycket professionell och tillfull! Kände stort fötroende från första mötet! Rekommenderar varmt Nathalie som mäklare. Läs mer
  • Merita P
    Merita P skrev om Nathalie Borgernäs en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö Centrum
    Har köpt bostad. Mäklaren var professionell, ärlig, pålitlig, trevlig och ödmjuk. Läs mer
  • Jessica B
    Jessica B skrev om Nathalie Borgernäs en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö Centrum
    Jag och min pojkvän köpte vår första gemensamma bostad av Nathalie. Supergullig tjej och superbra bemötande från första kontakten och framåt, kunde alltid förvänta sig ett svar på kort tid och hon fanns där för en. Bästa mäklaren enligt oss alla dagar i veckan. Läs mer
  • Ted L
    Ted L skrev om Nathalie Borgernäs en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö Centrum
    Nathalie är en mycket duktig och professionell mäklare. Hon var engagerad från början till slut och lämnade tydliga besked under resans gång. Bred kunskap, hög tillgänglighet med stor social kompetens. Högsta betyg och våra varmaste rekommendationer. Läs mer
  • Anne S
    Anne S skrev om Nathalie Borgernäs en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö Centrum
    Sålt Ernst Ahlgrensgatan 4 A, och har hela tiden blivit positivt och seriöst bemött av Nathalie. Hon har visat ett engagemang och intresse som jag varit mycket nöjd med. Hon har ställt upp med extra visningar, svarat på kunders frågor och informerat mig löpande om affären. Läs mer
  • Olle B
    Olle B skrev om Nathalie Borgernäs en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö Centrum
    Sålt bostadsrätt.
    Jättetrevlig, ambitiös och proffesionell. Allt har gått snabbt och smidigt Läs mer
  • Malin R
    Malin R skrev om Nathalie Borgernäs en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö Centrum
    Köpte en bostadsrätt i Malmö i en affär som gick väldig snabbt -bara en dag. Nathalie ringde upp mig efter visat intresse på hemsidan och vi möttes efter ett par timmar för en visning. Hon var mycket trevig, kändes professionell och verkade kunnig. Jag kände genast förtroende för henne. Budgivningen gick smidigt emellan parterna och kontraktsskrivningen på kontoret var strukturerat.

Lycka till med vidare försäljning! Läs mer
  • Yvonne A
    Yvonne A skrev om Nathalie Borgernäs en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö Centrum
    Blev mycket trevligt bemött. Bra kontakt under hela affären. Läs mer
  • Karl-Johan E
    Karl-Johan E skrev om Nathalie Borgernäs en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö Centrum
    Jag upplevde Nathalie som engagerad, tydlig och professionell. Hon var tydligt påläst om objektet och tog sig tid att besvara frågor. Jag fick ett mycket gott intryck och känslan av att hon gjorde sitt bästa för att företräda både säljarens och de potentiella köparnas intressen. Läs mer
  • Christina N
    Christina N skrev om Nathalie Borgernäs en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö Centrum
    Vi är väldigt nöjda med Nathalies insats i samband med vår lägenhetsförsäljning. Hjälpsam, alltid nära till hands och professionell. Vi kan inte annat än att rekommendera henne! Läs mer
  • Birgitta J
    Birgitta J skrev om Nathalie Borgernäs en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö Centrum
    Som kund fick jag ett seriöst och trevligt bemötande. Jag blev nöjd med all hjälp från första möte till en professionell fotografering till avslut på försäljning. Lätt att få kontakt med vid ev frågor. Kan verkligen rekommendera Nathalie Borgernäs om du vill sälja eller köpa en bostad. Läs mer
  • Matilda J
    Matilda J skrev om Nathalie Borgernäs en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö Centrum
    Nathalie är en kunnig och professionell fastighetsmäklare. Lättsam och väldigt noggrann som ger en förtroende och trygghet. Kan varmt rekommendera Nathalie! Läs mer
    2018-05-21 Nathalie B svarar Matilda J
    Tack så jättemycket för din fina rekommendation! Det var ett nöje att få hjälpa er och jag ser fram emot att träffa er igen till tillträdet. Vänliga hälsningar, Nathalie
  • Anna N
    Anna N skrev om Nathalie Borgernäs en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö Centrum
    Nathalie är en glad och trevlig tjej och bemöter kunderna professionellt. Hon har ett gott omdöme om hur en affär ska skötas och ser till att båda parters behov tillgodoses. Läs mer
    2018-05-21 Nathalie B svarar Anna N
    Tack så mycket Anna! Det värmer verkligen! Ser fram emot tillträdet och att du får flytta in i din fina lägenhet :) Vänliga hälsningar, Nathalie
  • Marc A
    Marc A skrev om Nathalie Borgernäs en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö Centrum
    Korrekt och vänlig. Öppen och ärlig om lägenhetens tidigare försäljningsförsök och bud. Läs mer
    2018-05-21 Nathalie B svarar Marc A
    Tack för ditt omdöme Marc! Hoppas att renoveringen går fint och att du kommer trivas bra. Vänliga hälsningar, Nathalie
  • Charlotte H
    Charlotte H skrev om Nathalie Borgernäs en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö Centrum
    Jättebra bemötande. Nathalie ger ett professionellt intryck och svarar snabbt på eventuella frågor. Läs mer
    2018-05-21 Nathalie B svarar Charlotte H
    Tack Charlotte! Hoppas ni trivs bra och att ni verkligen får njuta av första sommaren i lägenheten! Vänliga hälsningar, Nathalie
  • Ingbritt E
    Ingbritt E skrev om Nathalie Borgernäs en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö Centrum
    Uppfattar Nathalie Borgernäs som en duktig och professionell mäklare! Har träffat ganska många mäklare de senaste 12 åren så jag har några att jämföra med. Nathalie visade ett bra bemötande och var mycket tydlig och noggrann vid genomgångar av olika dokument! Läs mer
    2018-05-21 Nathalie B svarar Ingbritt E
    Tack Ingbritt för din fina rekommendation! Hoppas du trivs bra i din lägenhet såhär långt :) Vänliga hälsningar, Nathalie
  • Jonatan T
    Jonatan T skrev om Nathalie Borgernäs en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö Centrum
    Perfekt! Hon gick above and beyond med vårt köp. Läs mer
    2018-02-15 Nathalie B svarar Jonatan T
    Tack för omdömet Jonatan! Hoppas att ni kommit i ordning och trivs bra i både Malmö och lägenheten :) Vänliga hälsningar, Nathalie
  • Nathalie S
    Nathalie S skrev om Nathalie Borgernäs en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö Centrum
    Mycket god service
    Glad och positiv
    Återkopplar och informerar
    Professionell Läs mer
    2018-02-15 Nathalie B svarar Nathalie S
    Tack för fina ord Nathalie! Hoppas ni trivs bra i er fina lägenhet och lycka till med renoveringen, det kommer bli toppen! Vänliga hälsningar, Nathalie
  • Biljana M
    Biljana M skrev om Nathalie Borgernäs en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö Centrum
    The experience that I had with Nathalie Borgernäs as broker was my first so I can't compare it. But I am very satisfied. The overall process was smooth and professional. Läs mer
  • Astri S
    Astri S skrev om Nathalie Borgernäs en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö Centrum
    Gott bemötande. Vänlig, lätt att nå. Läs mer
    2018-02-15 Nathalie B svarar Astri S
    Tack för ditt omdöme Astri! Hoppas du fortfarande trivs bra i din lägenhet :) Vänliga hälsningar, Nathalie
  • Vincent E
    Vincent E skrev om Nathalie Borgernäs en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö Centrum
    Jag sålde min lägenhet med hjälp av Nathalie och Josefin på Svenska fastighetsförmedling ( Malmö Live ) och från dag ett var jag övertygad om att allt skulle gå smärtfritt och det gjorde det. Båda två är väldigt duktiga och gjorde allt man kunde tänka sig att mäklare ska göra. Proffsiga, Noggranna och Trevliga. Hela presentationen av lägenheten var jättefin och lägenheten blev såld på en vecka för det pris jag ville ha. Mycket bra jobbat! Vill klart rekommendera båda två! Läs mer
    2017-12-18 Nathalie B svarar Vincent E
    Stort tack för det fina omdömet och för förtroendet att få hjälpa dig med försäljningen! Det glädjer oss otroligt mycket att du känner dig så nöjd! Vi önskar er stort lycka till framöver och så ses vi på tillträdet! //Nathalie
  • Jacob T
    Jacob T skrev om Nathalie Borgernäs en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö Centrum
    Mycket proffsig och noggrann, precis så man vill ha det när man gör en bostadsaffär. Också mycket tillmötesgående och trevlig. Jag rekommenderar Nathalie! Läs mer
    2017-12-18 Nathalie B svarar Jacob T
    Tack så mycket för din rekommendation och för ett fint samarbete genom hela försäljningen! Hoppas ni kommer att trivas i Stockholm och lycka till med nya jobben!
  • Andreas L
    Andreas L skrev om Nathalie Borgernäs en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö Centrum
    Jag sålde min lägenhet på Kilian Zollsgatan 7D via mäklaren Nathalie Borgenäs från Svensk Fastighetsförmedling. Nathalie var superproffisionell, hjälpsam och oerhört trevlig från dag ett. Hon fanns alltid tillgänglig och ställde alltid upp när vi hade frågor och behövde hjälp. Vi är enormt tacksamma för hennes proffsighet och hennes bemötande. Vi kan varmt rekomendera alla att kontakta henne!!
    Stort tack från Andreas & Victoria Läs mer
  • Tobias N
    Tobias N skrev om Nathalie Borgernäs en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö Centrum
    Mycket bra bemötande. Arbetade engagerat och hårt med vår försäljning. Levde upp till alla våra förväntningar.
    Vi är helnöjda rakt igenom. Läs mer
  • Percy L
    Percy L skrev om Nathalie Borgernäs en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö Centrum
    Som gammal högskoleutbildad fastighetsmäklare har jag lätt att bedöma hur Nathalie Borgernäs på Svensk Fastighetsförmedling Malmö Centrum skött försäljningen av lägenheten Västra.Stallmästaregatan 34 B i Malmö.
    Jag är imponerad av hennes kunnande och professionalitet och bemötande av säljarna och köparna.
    Nathalie har en lysande framtid för sig i yrket om hon fortsätter i samma anda som hon gjort i denna affären.
    Lycka Till i fortsättningen. Läs mer
    2017-07-11 Svensk Fastighetsförmedling svarar Percy L
    Stort tack Percy för fina vitsord, det värmer! Tack för förtroendet och lycka till framöver!
  • Mimmie D
    Mimmie D skrev om Nathalie Borgernäs en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö Centrum
    Vi köpte lägenhet via mäklaren Nathalie Borgenäs från Svensk Fastighetsförmedling. Nathalie var superproffisionell, hjälpsam och oerhört trevlig redan från när vi mötte henne första gången på visningen. Hon fanns alltid tillgänglig och ställde alltid upp när vi behövde hjälp. Vi är enormt tacksamma för hennes proffsighet och hennes bemötande. Vi kan varmt rekomendera alla att kontakta henne! Stora tack från Mimmie & Pontus. Läs mer
    2017-07-11 Svensk Fastighetsförmedling svarar Mimmie D
    Mimmie D
    Tack så mycket Mimmie & Pontus för er fina rekommendation! Det var roligt att få möjligheten att hjälpa er och att ni verkligen hittade rätt. Stort lycka till med renoveringen, jag är övertygad om att det kommer bli riktigt bra 😊
  • Fredrik  L
    Fredrik L skrev om Nathalie Borgernäs en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö Centrum
    Supernöjd! Nathalie skötte allting jättebra. Läs mer
    2017-05-12 Svensk Fastighetsförmedling svarar Fredrik L
    Tack Fredrik! Hoppas du trivs lika bra i din nya lägenhet!
  • Jonatan L
    Jonatan L skrev om Nathalie Borgernäs en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö Centrum
    Mycket bra. Nathalie hade direkt en plan för försäljningen som gick smidigt och gav mig betalt det jag önskade. Hon agerade professionellt mot både säljare och köpare, och när det uppstod problem som hon inte hade chans att påverka skötte hon det också perfekt. Läs mer
    2017-05-12 Svensk Fastighetsförmedling svarar Jonatan L
    Stort tack för fint omdöme och att jag fick förtroendet att hjälpa dig med försäljningen! Lycka till framöver!
  • Sara K
    Sara K skrev om Nathalie Borgernäs en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö Centrum
    Jag kände mig genast trygg med er som mäklare. Ni hörde vad jag hade att säga samtidigt som ni var engagerade och skötte allt. Läs mer
    2017-03-24 Svensk Fastighetsförmedling svarar Sara K
    Hej Sara. Stort tack för din fina rekommendation. Det gör oss jätteglada att höra att du är så nöjd. Vi hoppas att din kommande renovering går lika bra som din förra. All lycka till från oss. / Emelie och Nathalie
Daniel Karlsson
Kasper Isgren