Svensk Fastighetsförmedling Malmö Limhamn

Limhamnsvägen 127A, 216 46 Limhamn — Visa karta

Välkommen till Svensk Fastighetsförmedling Malmö och Limhamn!

Dags att skaffa boende i utkanten av Sveriges tredje största stad? Då är du varmt välkommen in till oss på Svensk Fastighetsförmedlings kontor i Limhamn. Vi har koll på området runt Limhamn och Bunkeflo med omnejd. Limhamn som tidigare varit känt för kalkbrytning har nu blivit ett mycket populärt bostadsområde, och våra mäklare hjälper dig att få den optimala lösningen.

Med över 80 års erfarenhet i mäklarbranschen, hjälper vi till med hela bostadsköpet. Prata med oss om du vill göra en riktigt bra affär!

Läs vad 210 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Malmö Limhamn

• 2020-09-17

Claes J skrev om Jennie Pembert en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö Limhamn
    Sålt ett radhus i Limhamn. Mycket trevlig och engagerad mäklare. Snabb och smidig försäljning. Helnöjd! Läs mer
  • 2020-09-09

Mikael N skrev om Ebba Jönsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö Limhamn
    Ebba inger förtroende och lugn i en bostadsaffär. Hon har enträget hållit ut och sålt lägenheten. Hon har hela tiden kommunicerat de olika stegen i affären. Jag rekommenderar Ebba varmt. Läs mer
    2020-09-09 Ebba J svarar Mikael N
    Tack snälla för fint omdöme, det har varit roligt att hjälpa er!
    /Ebba
  • 2020-09-05

Rikard B skrev om Ebba Jönsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö Limhamn
    Hon var professionell när det gällde kontrakt och avtal före sälj. Hon fick även till en snabb affär och avslut. Läs mer
    2020-09-07 Ebba J svarar Rikard B
    Tack för ditt omdöme, hoppas du kommer att trivas i din nya bostad! /Ebba
  • 2020-09-04

Elin B skrev om Ebba Jönsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö Limhamn
    Jag har sålt en bostadsrätt på 85 kvadrat i Malmö Södertorp. Ebba bemötte mig genom att vara saklig och kunnig på sitt område. Hon var också trevlig på ett naturligt sätt. Hon ingav ett högt förtroende och hon var bra på att värdera bostaden. Mina förväntningar på en mäklare var att de kunde värdera. Hon gav oss ett högt förtroende och hon är oerhört kunnig inom sitt område.

Jag tycker att Ebba är en oerhört duktig mäklare som är ärlig och rak och lägger priset på en bra nivå. Vi fick budgivning och var mer än nöjda över resultatet. Jag rekommenderar henne till alla som ska sälja i Malmö. Läs mer
    2020-09-07 Ebba J svarar Elin B
    Tack snälla för ditt fina omdöme! Hoppas att ni trivs i ert nya hus! /Ebba
  • 2020-09-04

Håkan P skrev om Ebba Jönsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö Limhamn
    Bra bemötande, stort engagemang och god tillgänglighet. Kort sagt proffsigt agerande som varmt kan rekommenderas./Håkan Läs mer
    2020-09-07 Ebba J svarar Håkan P
    Tack snälla för fint omdöme /Ebba
  • 2020-09-04

Siham N skrev om Ebba Jönsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö Limhamn
    Fantastiskt mäklare som fick vår tidigare osålda bostad, såld på kort tid. Läs mer
    2020-09-07 Ebba J svarar Siham N
    Tack för din rekommendation! Hoppas att allt är bra med er och att ni trivs i nya bostaden! /Ebba
  • 2020-09-02

Terese S skrev om Jennie Pembert en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö Limhamn
    Proffsig , trevlig och det kändes tryggt direkt efter vårt första möte . Läs mer
    2020-09-02 Jennie P svarar Terese S
    Tack snälla ni för förtroendet! Vi ses snart igen.
  • 2020-08-25

Oscar R skrev om Jennie Pembert en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö Limhamn
    Köpt Lägenhet. Trevligt och konkret bemötande. Läs mer
    2020-08-25 Jennie P svarar Oscar R
    Tack så mycket! Hoppas ni ska trivas i er nya bostad.
  • 2020-08-24

Moa F skrev om Jennie Pembert en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö Limhamn
    Köpt en trea på Limhamns Sjöstad. Trevligt bemötande av mäklaren och snabb på att svara på frågor m.m. Läs mer
    2020-08-24 Jennie P svarar Moa F
    Tack snälla för de fina orden. Jag hoppas ni ska trivas i er nya bostad. Välkomna!
  • 2020-08-20

Martin F skrev om Tobias Enckell en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö Limhamn
    Sålde vår lägenhet i Limhamn med mycket goda resultat. Alltid trevlig och pålitlig. Hela processen skötte han väldigt smidigt Läs mer
    2020-08-20 Svensk Fastighetsförmedling svarar Martin F
    Tack för förtroendet! Det va ett nöje och hjälpa er!
  • 2020-08-13

Filip K skrev om Tobias Enckell en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö Limhamn
    Tobias är en otroligt seriös och ambitiös mäklare som ger säljaren full uppmärksamhet under hela försäljningsprocessen. Han inger ett lugn under en annars väldigt stressande process. I vår försäljning var båda säljare och köpare mycket nöjda vilket måste vara det bästa kvittot för en lyckad försäljning. Läs mer
    2020-08-13 Svensk Fastighetsförmedling svarar Filip K
    Tack för förtroendet.
    Lycka till med renoveringen i Kirseberg.
  • 2020-08-11

Ludvig M skrev om Tobias Enckell en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö Limhamn
    Tobias förmedlade en tvåa på S:t knut till oss. Han är en otroligt kompetent mäklare – tydlig, påläst och lättillgänglig. Läs mer
    2020-08-11 Svensk Fastighetsförmedling svarar Ludvig M
    Tack för fina vitsord Ludvig! Det värmer. Grattis till er fina lägenhet.
  • 2020-08-07

Zelkjo R skrev om Tobias Enckell en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö Limhamn
    Skulle köpa lägenhet och var bemött på ett professionell sätt av Tobias. Läs mer
  • 2020-07-17

Stefan H skrev om Patricia Hemmingsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö Limhamn
    Vi erhöll behövlig hjälp med avveckling av vår framlidna mors bostadsrätt!
    Seriös mäklare med klös!
    Rekommenderas! Läs mer
    2020-07-20 Patricia H svarar Stefan H
    Stort tack Stefan för ett fint omdöme, det värmer!
    Tack för att jag fick förtroendet att hjälpa er med försäljningen av er mors lägenhet.
    Vi hörs och ses snart igen!
    /Mvh Patricia
  • 2020-07-16

Erik B skrev om Jennie Pembert en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö Limhamn
    Jag har precis sålt min 2rums lägenhet på Limhamn efter ett över tre månaders försäljningsförsök med en annan mäklare.

Jennie var rak, tydlig och trevlig och i sin kommunikation. Alltid nåbar (inom rimlighetens gränser). Hon var väldigt mån om att ge mig en faktabaserad värdering av min lägenhet istället för att ge mig en värdering baserad på vad jag ville höra.

Min köpare var ny på den svenska bostadsmarknaden och Jennie hjälpte hen igenom den svenska köpprocessen (juridik, bank och praxis) på ett, ur min synvinkel, tryggt sätt. Det är enkelt att sälja i högkonjuktur, men i kristider som denna krävs en kompetent säljare för att ro affären i hamn.

Sammanfattningsvis - Jennie är en ytterst kompetent mäklare och hade fler mäklare varit som henne hade både den svenska bostadsmarknaden mått bättre och den svenska mäklarkåren haft bättre rykte. Jennie rekommenderas starkt. Läs mer
    2020-08-09 Jennie P svarar Erik B
    Tack snälla Erik för dina fina ord. Jag blir både rörd och glad.
  • 2020-07-07

Tobias H skrev om Patricia Hemmingsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö Limhamn
    En välstrukturerad mäklare som har varit väldigt noga med uppdateringar och även gjort det där extra som man inte förväntat sig.
    Att anlita Patricia har varit helt rätt val och ger mina varmaste rekommendationer att välja henne vid bostadsförsäljning Läs mer
    2020-07-08 Patricia H svarar Tobias H
    Tusen tack Tobias för fina ord, det värmer. Tack för att jag fick förtroendet att hjälpa er med försäljningen, det har varit ett nöje. Hoppas ni ska trivas i ert nya hus. Vi hörs och ses snart igen! / Patricia
  • Dan Göran R

2020-07-07

Dan Göran R skrev om Patricia Hemmingsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö Limhamn
    Mycket bättre än jag föväntade av mäklaren Läs mer
    2020-07-08 Patricia H svarar Dan Göran R
    Hej Göran och tack för en fin rekommendation. Roligt att jag lyckades överträffa dina förväntningar. Tack för att jag fick hjälpa dig med köpet av din nya lägenhet! Hoppas du kommer trivas! Vi ses snart! / Vänliga hälsningar, Patricia
  • 2020-06-28

Pontus G skrev om Jennie Pembert en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö Limhamn
    Sålde min bostadsrätt och varit mycket proffsig i allt. Överträffade mina förväntningar i pris, fått suverän info o goda råd under hela säljprocessen.
    Bästa mäklaren jag haft. Läs mer
  • 2020-06-20

Sofia C skrev om Tobias Enckell en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö Limhamn
    Sålt bostad. Enorm kunnig, proffsig, driven, ärlig, seriös, ansvarsfull, hjärtlig och förtroendeingivande.

Jag kan varm rekommendera Tobias E och det företag han står för. Vi är extremt tacksamma för allt!

Sofia Baroni Läs mer
  • 2020-06-18

Ilona O skrev om Tobias Enckell en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö Limhamn
    Professionellt och trevlig. Var väl uppdaterad på objektet han förmedlade till oss. Återkom så som vi hade kommit överens. Läs mer
  • 2020-05-22

Caroline H skrev om Jennie Pembert en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö Limhamn
    Det är inte lätt att hitta en mäklare som passar. I beräkningen ingår bla mäklararvode, utgångspris försäljningsområde, försäljningsstatistik, omdömen, men även personkemi. Efter att ha träffat Jennie och tre andra mäklare, bestämde jag mig för Jennie. Hon var säker i sina argument och hade dessutom underlag för dessa.
    Jennie valde att gå ut med ett noga övervägt utgångspris vilket gav både mig som säljare och potentiella köpare en rättvis bild av var köpeskillingen skulle hamna.
    Jennie är oerhört rak som person och försäljningsorienterad vilket passar mig väldigt bra. Samarbetet har känts ärligt och öppet med målet att vi BÅDA ska vara nöjda.
    Jag kan varmt rekommendera Jennie Pembert! Läs mer
    2020-05-23 Jennie P svarar Caroline H
    Tusen tack för dina fina ord, det värmer. Stort tack för förtroendet, väldigt kul att du känner dig nöjd. Tack för gott samarbete!
    Med vänlig hälsning, Jennie Pembert
  • Mikkel S

2020-05-09

Mikkel S skrev om Jennie Pembert en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö Limhamn
    Jag har båda köpt och sålt hus av och med Jennie Pembert. Vi valde Jennie för hennes professionella tillgång till yrket. Hon är altid rak på sak och levererar altid på alla avtal man har under processen. Man känner att hon har en genuin intressa för att lyckas med dig på båda sidorna av bordet. Det känns helt enkelt tryggt, säkert och professionelltt att handla fastighet med Jennie Pembert. Läs mer
    2020-05-13 Jennie P svarar Mikkel S
    Tack snälla för era fina ord! Tack för gott samarbete. Lycka till framåt, vi ses snart igen.
  • Christine D

2020-05-01

Christine D skrev om Jennie Pembert en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö Limhamn
    Vänlig tillmötesgående lyhörd kunnig o rekommenderas verkligen .

Nöjd köpare
    Christine Dofsand Läs mer
    2020-05-06 Jennie P svarar Christine D
    Tack snälla för de fina orden. Så roligt att du hittat ditt rätta hus. Välkommen till Vintrie.
  • 2020-04-29

Sean A skrev om Jennie Pembert en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö Limhamn
    Väldigt hjälpsam och trevlig! Skötte allt professionellt. Läs mer
    2020-04-29 Jennie P svarar Sean A
    Tack så mycket för era fina ord! Grattis till er fina bostad. Vi ses snart igen!
  • 2020-04-27

Marcus O skrev om Jennie Pembert en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö Limhamn
    Jennie var vår mäklare under vårt första bostadsköp. Hon kändes från början till slut pålitlig, professionell och transparent vilket gav oss en extra trygghet mitt i allt. Vi kommer högst sannolikt kontakta Jennie när det är dags att sälja vår bostad i framtiden. Läs mer
    2020-04-27 Jennie P svarar Marcus O
    Stort tack för era fina ord, det värmer! Välkomna till våra kvarter!
  • 2020-04-22

Mikaela N skrev om Jennie Pembert en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö Limhamn
    jag har köpt en lägenhet i Limhamn.
    Fint och naturligt bemötande. Lätt att prata med. förstående.
    tog sig god tid att visa lägenheten
    mycket positivt med denna mäklare Läs mer
    2020-04-22 Jennie P svarar Mikaela N
    Tack snälla Mikaela för dina fina ord! Jag hoppas ni ska trivas i er nya bostad, vi ses snart igen!
  • 2020-03-31

Harald E skrev om Jennie Pembert en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö Limhamn
    Under normala förhållande säkert en väldigt duktig säljare. Verkar trevlig och informativ, hon har gjort allt vad hon kunnat i detta läge vi nu befinner oss i och lyckats att sälja min mammas lägenhet Läs mer
    2020-03-31 Jennie P svarar Harald E
    Tack snälla för era fina ord. Jag hoppas att ni ska känna er nöjda med allt till slut, trots märkliga omständigheter. Vi ses snart igen!
  • 2020-03-31

EVA K skrev om Jennie Pembert en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö Limhamn
    Vi har sällan träffat en skickligare yrkesutövare än Jennie Pembert, oavsett vilket yrke det gäller. Vid det här laget har vi varit med i ett tiotal fastighetsaffärer och kan konstatera att hon är en outstanding mäklare – lyhörd och inkännande, jobbar stenhårt med varje detalj, är tydligheten själv när det exempelvis gäller juridik och riktigt tuff (men schysst) i affärer.
    När vi mötte Jennie för första gången var vi i ett pressat läge, vi behövde sälja vår kära Limhamnsvilla fort och till ett bra pris, trots att våra förutsättningar inte var de bästa. Men med sin trygga, härliga optimism fick Jennie oss snabbt på banan och inom kort kände hela familjen att det här var ju riktigt kul! Vi hade ett enastående samarbete med Jennie från början till slut, med tät kommunikation. Totalt tog processen mindre än två veckor och inte en detalj slarvades bort. I slutändan var vi supernöjda, och vi fick intrycket att köparna kände samma sak. Rekommenderas varmt! Läs mer
    2020-03-31 Jennie P svarar EVA K
    Tack så mycket för alla fina ord, jag blir väldigt glad och rörd. Stort tack för förtroendet, vi ses snart igen!
  • 2020-03-26

Kristofer H skrev om Jennie Pembert en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö Limhamn
    Köpt hus.
    Professionell från början till slut. Läs mer
    2020-03-31 Jennie P svarar Kristofer H
    Tack så mycket för fina ord. Jag önskar er lycka till med allt framåt. Vi ses snart!
  • 2020-03-24

Frida S skrev om Jennie Pembert en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö Limhamn
    Enbart positiva erfarenheter. Köpte vårt första hus av Jennie. Hon hade stenkoll på objektet, skötte allting smidigt, var lättillgänglig och professionell. Läs mer
    2020-03-24 Jennie P svarar Frida S
    Tack snälla för era fina ord. Jag blir alltid så glad när mina kunder känner sig nöjda. Det här huset blir perfekt för er, stort lycka till med allt framåt. Vi ses snart igen!
  • Martin E

2020-03-24

Martin E skrev om Jennie Pembert en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö Limhamn
    Jennie är den bästa på sin marknad! Att inte välja henne när ni ska sälja på Limhamn är inget bra beslut.

Jennie är jätte trevlig, proffsig och tar hand om allt. Hon sålde ett radhus åt mig. Vi träffades för att gå igenom huset. Därefter lämnade jag nyckeln till henne, och hon tog ansvar för allt; energideklaration, besiktning, flyttstädning, visningar etc. Hon höll mig väl informerad under hela processen. Och vi sågs igen när kontraktet skulle skrivas under. Allt var över på mindre än en månad. Och hon fick bra betalt trots att vi var mitt uppe i coronaviruset. För mig som säljare kan det inte bli enklare.

Jag kan inget annat än att rekommendera Jennie. Hon är jätte duktig på det hon gör, och ni kan verkligen lita på att henne. Läs mer
    2020-03-24 Jennie P svarar Martin E
    Tack så väldigt mycket för så fina ord, jag blir både glad och rörd. Trots märkliga omständigheter löste vi det här, stort tack för gott samarbete. Ta hand om er och lycka till framåt.
  • 2020-03-23

Marianne B skrev om Tobias Enckell en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö Limhamn
    Bra information och trevligt, proffsigt bemötande samt förståelse för att man behöver lite "hålla handen" vid köp av ny bostad. Läs mer
    2020-03-23 Svensk Fastighetsförmedling svarar Marianne B
    Tack för fin feedback Marianne!
  • 2020-03-23

Carl M skrev om Tobias Enckell en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö Limhamn
    Utmärkt prestation av Tobias! Han var mycket smidig att ha och göra med, han visade extrem expertis och bidrog med tips som kunde höja värdet på lägenheten och lyckades få ett bra pris under karantäntider!

Jag kan Enckellt rekommendera Tobias vidare! Läs mer
    2020-03-23 Svensk Fastighetsförmedling svarar Carl M
    Tack för fina vitsord Calle! Kör så det ryker i Sthlm
  • Okhan V

2020-03-22

Okhan V skrev om Jennie Pembert en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö Limhamn
    Köpte radhus efter privat visning en sen kväll mitt i veckan med kontraktskrivning tidigt på morgonen därpå som följd. Bra service och snabba puckar(vilket jag gillar). Bra och snabb förmedling mellan säljare och köpare. Rekommenderas! Läs mer
    2020-03-22 Jennie P svarar Okhan V
    Tack snälla för era fina ord. Det gör mig glad att ni känner er nöjda. Jag hoppas ni ska trivas i ert nya hus.
  • 2020-03-20

Björn F skrev om Tobias Enckell en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö Limhamn
    Köpte en nyproduktion på Navet i Hyllie. Proffsigt bemötande av både Tobias och Patricia. Läs mer
  • 2020-03-15

Anders J skrev om Tobias Enckell en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö Limhamn
    Nyproduktion
    Saklig och påläst. Förklarade processen vid köp av nyproduktion och ryggade inte för dialog om riskerna vid denna typ av affär. Läs mer
  • Alice S

2020-03-14

Alice S skrev om Jennie Pembert en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö Limhamn
    Vi som köpare är nöjda med husaffären och bemötandet som vi fick av Jennie i samband med visning, budgivning och kontraktsskrivning. Läs mer
    2020-03-21 Jennie P svarar Alice S
    Tack så mycket för fina ord. Hoppas ni kommer att trivas i ert nya fina hus.
  • 2020-03-12

Armin B skrev om Jennie Pembert en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö Limhamn
    Innan köp av vår lägenhet på (såld av Svensk Fast i Limhamn) var vi noggranna med att undersöka alla avgifter samt hyra. Vi frågade tydligt flera gånger under visningen vad som ingick i avgiften och fick svaret muntligt att bredband skulle ingå, även skriftligt på objektbeskrivning (bifogat som bilaga under överlåtelseavtalet när vi köpte/skrev under).

Vi blev rätt så chockade när vi efter inflyttning fått en faktura för bredband ifrån Telia där vi efteråt kontaktade Jennie Pembert och berättade. Vidare fick vi svar ifrån Jennie att hon hade samma uppgifter från säljaren som också är förman i föreningen (att internet skulle ingå i hyran) och att hon skulle kontakta säljaren och ringa tillbaka. Senare under dagen fick vi bara ett mail där det stod att objektbeskrivningen var felaktigt och att internet tyvärr inte ingick. Vi skriver tillbaka att vi inte är nöjda med detta då det var en viktig faktor till varför vi köpte lägenheten, att allt skulle ingå i avgiften. Vi funderade länge pga. priset på lägenheten men eftersom allt skulle ingå i avgiften tyckte vi tillslut att det var rimligt med tanke på avgift. Vidare har det gått nu flera dagar utan svar och vi känner oss otroligt svikna och "lämnade" i denna situation, då detta räknas som avtalsbrott. Läs mer
    2020-03-12 Jennie P svarar Armin B
    Tack snälla för era fina ord, så välkomna till er nya bostad. Jag finns här om ni behöver hjälp eller råd. Vi ses snart igen!
  • 2020-03-12

Patrick L skrev om Jennie Pembert en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö Limhamn
    Vi har sålt radhus, Jennie var proffsig, seriös, tillmötesgående. Alltid tillgänglig, alltid koll på läget. Läs mer
    2020-03-12 Jennie P svarar Patrick L
    Tack snälla för era fina ord. Sann glädje att få hjälpa er med försäljningen av ert fina hus. Lycka till med nya boendet.
  • 2020-03-06

Marcus H skrev om Patricia Hemmingsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö Limhamn
    Vi har nyligen sålt vår lägenhet i Limhamn. Patricia gav ett professionellt bemötande och visade stort engagemang. Alla steg i försäljningen gick smidigt och enkel.
    Vi är otroligt nöjda med Patricia och Svensk Fastighetsförmedling och kan starkt rekommendera henne. Läs mer
    2020-03-06 Patricia H svarar Marcus H
    Tack så mycket Marcus, det har varit väldigt roligt att få hjälpa er med försäljningen. Stort lycka till med era husdrömmar norrut. Vi ses snart igen!
    /Patricia Hemmingsson
  • Inko G

2020-03-05

Inko G skrev om Patricia Hemmingsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö Limhamn
    Köpte en lägenhet i Limhamn sjöstad. Patricia var mycket trevlig och såg till att allt löstes snabbt mellan oss, säljaren och banken.
    Mycket nöjd :) Läs mer
    2020-03-06 Patricia H svarar Inko G
    Tack så mycket för att ni uppskattade mitt arbete. Hoppas ni ska trivas i er nya och fina lägenhet. Välkomna till Limhamn. /Med vänliga hälsningar Patricia Hemmingsson
    Inko G gillar detta
  • 2020-02-17

Kathe H skrev om Jennie Pembert en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö Limhamn
    Köpt lägenhet i Limhamn 2:a.
    Trevlig, välinformerad, faktabaserad, kunnig, och inget skitsnack! Läs mer
    2020-02-17 Jennie P svarar Kathe H
    Tack så mycket för dina fina ord. Det värmer. Välkommen till vårt Limhamn!
  • 2020-02-16

Petra T skrev om Tobias Enckell en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö Limhamn
    Vi har sålt en lägenhet tillsammans med Tobias, han var väldigt utförlig i sin introduktion till oss och svarade på alla ev. frågetecken. Lugn och förtroendeingivande. Vi är nöjda med honom och skulle ha honom i åtanke om vi i framtiden skulle sälja något igen! Läs mer
    2020-02-17 Svensk Fastighetsförmedling svarar Petra T
    Tack snälla för dom fina orden Petra.
    Det har varit kul och hjälpa er och jag hoppas att ni hittar ett riktigt trevligt hus.
    Vi ses!
  • 2020-02-15

Ulrika T skrev om Jennie Pembert en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö Limhamn
    Sålt radhus på Limhamn. Jennie var professionell och lyhörd och guidade oss på utmärkt sätt genom hela försäljningen. Kan verkligen rekommendera Jennie Pembert. Läs mer
    2020-02-15 Jennie P svarar Ulrika T
    Tack för era fina ord och stort tack för härligt samarbete. Lycka till med flytten!
  • 2020-02-13

Sven-åke Georg G skrev om Tobias Enckell en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö Limhamn
    Köpt 2:a, Sergelsväg Malmö
    Utmärkt, seriöst, kompetent, påläst
    100% Seriöst,strukturerat,kompetent, trevligt bemötande, dokumentation, utförande
    Mycket nöjd kund
    Sven Åke , Ingrid , Roland Läs mer
    2020-02-17 Svensk Fastighetsförmedling svarar Sven-åke Georg G
    Hej på er!
    Tack för dom fina orden. Det blev en riktigt bra lösning för alla inblandade.
    Hoppas nu Sven-Åke får det bra i lägenheten.
  • Eva N

2020-02-12

Eva N skrev om Patricia Hemmingsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö Limhamn
    Vi har sålt en bostadsrätt på Annetorp/ Limhamn 104,5kvm
    På ett fint och trevligt sätt
    Våra förväntningar var att mäklaren hade kunskap om försäljning och känner till området, och det hade Patricia
    Efter tredje mäklaren fr samma mäklarfirma, var vi nära att ge upp, men så kom Patricia som tog tag i försäljningen på ett bra sätt. Läs mer
    2020-02-13 Patricia H svarar Eva N
    Hej Eva och tack för ett fint omdöme, det värmer. Det har varit ett nöje att få hjälpa er och ro affären i land. Nu kan ni fokusera på flytten till er nya bostad. Vi ses snart igen!
    Med vänlig hälsning, Patricia Hemmingsson
  • 2020-02-06

SAGLARA K skrev om Jennie Pembert en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö Limhamn
    Tack Jennie,
    Trots att vår lägenhet var ett ”eftertraktat” objekt tog det ändå ett antal visningar att få den sålt.
    Jennie hade ett trevligt bemötande. Lyhörd och ödmjuk. Har ett driv och positivitet som vi uppskattade.
    Kan varmt rekommendera Jennie. Läs mer
    2020-02-07 Jennie P svarar SAGLARA K
    Tack snälla för era fina ord och tack för ert samarbete och tålamod!
    Stort lycka till med allt framåt.
  • 2020-02-03

ULRIKA A skrev om Patricia Hemmingsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö Limhamn
    Väldigt nöjd med min försäljning där jag åter igen använde Svensk Fastighetsförmedling som även nu slog rekord i mitt område. De kommer med bra råd och tips och även denna gång upplevde jag ett mycket fint bemötande av mäklaren. Hon kändes professionell och tillgänglig. Patricia hörde också av sig direkt om det var någon uppdatering i försäljningen. Jag kan definitivt rekommendera henne och Svensk Fastighetsförmedling! Läs mer
    2020-02-05 Patricia H svarar ULRIKA A
    Stort tack Ulrika för fina ord. Det har varit ett nöje att få hjälpa dig med försäljningen. Vi ses snart igen!
    Vänliga hälsningar Patricia Hemmingsson
  • 2020-02-01

Håkan H skrev om Patricia Hemmingsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö Limhamn
    Efter att ha sålt min mors lägenhet på Limhamn så är jag väldigt nöjd. Blev bemött av stort kunnande och ett trevligt sätt och tyckte verkligen att mäklaren levde upp till mina förväntningar.
    Ska jag köpa eller sälja i framtiden så kan jag varmt rekommendera Svensk Fastighetsförmedling.
    MVH Håkan Hansson Läs mer
    2020-02-03 Patricia H svarar Håkan H
    Tack Håkan för fina ord och att jag fick förtroendet att hjälpa er med försäljningen av Elsie´s lägenhet. Det glädjer mig att ni uppskattade mitt arbete. Vi ses snart igen! Vänliga hälsningar, Patricia Hemmingsson.
  • Jennie Linnéa Viktoria B

2020-01-31

Jennie Linnéa Viktoria B skrev om Patricia Hemmingsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö Limhamn
    Mycket trevligt bemötande och högt intresse för att besvara frågor och förklara. Kändes som en trygg affär! Tackar för hjälpen med min första bostadsrätt! Läs mer
    2020-02-03 Patricia H svarar Jennie Linnéa Viktoria B
    Stort tack Jennie för dom fina orden. Det glädjer mig att du upplevde försäljningen som trygg och att du uppskattade mitt arbete. Hoppas du kommer trivas bra i din nya och fina lägenhet. Vi hörs och ses! Vänliga hälsningar Patricia Hemmingsson

Limhamnsvägen 127A, 216 46 Limhamn