Alla kategorier Mäklare Skåne Malmö Svensk Fastighetsförmedling Svensk Fastighetsförmedling Malmö Limhamn

Svensk Fastighetsförmedling Malmö Limhamn

Järnvägsgatan 38, 216 14 Limhamn — Visa karta

Välkommen till Svensk Fastighetsförmedling Malmö och Limhamn!

Dags att skaffa boende i utkanten av Sveriges tredje största stad? Då är du varmt välkommen in till oss på Svensk Fastighetsförmedlings kontor i Limhamn. Vi har koll på området runt Limhamn och Bunkeflo med omnejd. Limhamn som tidigare varit känt för kalkbrytning har nu blivit ett mycket populärt bostadsområde, och våra mäklare hjälper dig att få den optimala lösningen.

Med över 80 års erfarenhet i mäklarbranschen, hjälper vi till med hela bostadsköpet. Prata med oss om du vill göra en riktigt bra affär!

Läs vad 61 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Malmö Limhamn

• Lars J
    Lars J skrev om Jennie Pembert en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö Limhamn
    Jennie var strukturerad och tydlig. Hon var lätt att nå och var snabb med att uppdatera vad som hände kring försäljningen. Läs mer
  • Iva  J
    Iva J skrev om Jennie Pembert en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö Limhamn
    Vi sålde vår villa i Limhamn via Svensk Fastighetsförmedling. Jennie Pembert som var ansvarig mäklare är fantastiskt duktig, effektiv, ärlig och behaglig. Hon guidade oss igenom hela processen på ett mycket professionellt sätt och fick huset sålt snabbt och smidigt. Kan varmt rekommendera henne, bättre mäklare kan man inte hitta. Läs mer
    2018-09-04 Jennie P svarar Iva J
    Tack snälla för de fina orden och för förtroendet. Det har varit väldigt roligt att få hjälpa er till en bra affär. Vi ses snart igen!
  • Marie W
    Marie W skrev om Jennie Pembert en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö Limhamn
    Jag har sålt en lgh om 69 kvm i Tygelsjö som Jennie hjälte mig att sälja.
    Jenni var noggrann, professionell och mycket aktiv under hela processen. Hon har ett trevligt bemötande och vår noga med att se till att informationen var mottagen och att jag hade förstått.
    Efter försäljningen var Jenni behjälplig i ärende då köparen hade fortsatta frågor kring försäljningen och lägenheten.

Jenni uppfyllde alla förväntningar jag kunde ha på en mäklare och jag kände fullt förtroende för henne som mäklare från start till försäljningen var avslutad.

Jag kommer varmt rekommendera Jennie till andra som känner som kan komma i behov av en mäklare. Läs mer
    2018-07-11 Jennie P svarar Marie W
    Tack för de fina orden! Med vänlig hälsning Jennie Pembert
  • Per-Oskar L
    Per-Oskar L skrev om Jennie Pembert en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö Limhamn
    Vi är väldigt nöjda med försäljningen av vår stuga! Läs mer
    2018-07-11 Jennie P svarar Per-Oskar L
    Tack så mycket för gott samarbete! Med vänlig hälsning Jennie Pembert
  • Ronny Erik Germund E
    Ronny Erik Germund E skrev om Jennie Pembert en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö Limhamn
    Köp av kollonistuga som en kunnig mäklare förmedlade mellan köpare och säljare .Återkom snabbt med svar på ställda frågor angående fastigheten. En mäklare att rekommendera. Läs mer
    2018-07-08 Jennie P svarar Ronny Erik Germund E
    Tack snälla för fina ord! Önskar er stort lycka till med er fina stuga.
  • Susanne A
    Susanne A skrev om Jennie Pembert en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö Limhamn
    Jennie Pembert har ett mycket bra och trevligt bemötande. Kändes grundlig och pålitlig. Kan varmt rekommendera henne. Läs mer
    2018-07-06 Jennie P svarar Susanne A
    Tack så mycket! Hoppas ni ska trivas.
  • David A
    David A skrev om Jennie Pembert en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö Limhamn
    Från första mötet till färdig försäljning har Jennie varit väldigt trevlig och professionell. Man förstår snabbt att Jennie är duktig, men hon avger ändå ett avslappnat intryck. Supernöjd! Läs mer
    2018-07-06 Jennie P svarar David A
    Tack för de fina orden!
  • Ingrid E
    Ingrid E skrev om Jennie Pembert en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö Limhamn
    Utmärkt, strålande och supernöjda! Läs mer
    2018-07-02 Jennie P svarar Ingrid E
    Tack vad fina ni är! Vad glad jag blir. Med vänlig hälsning Jennie Pembert
  • Camilla J
    Camilla J skrev om Jennie Pembert en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö Limhamn
    Vi är super nöjda med Jennie som mäklare! Läs mer
    2018-07-02 Jennie P svarar Camilla J
    Tack så mycket! Vi hörs snart igen. Med vänlig hälsning Jennie Pembert
  • Mats Inge F
    Mats Inge F skrev om Jennie Pembert en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö Limhamn
    Jennie Pembert var fantastisk från första stund! Vi kände direkt, på första visningen, att vi hade stort förtroende för både henne kompetens som mäklare, men även hur hon var som människa.
    Hon var informativ, tydlig, ärlig och väldigt personlig.
    Genom hela kedjan så har det kännts toppen med Jennie, och vårt husköp har bara kännts tryggt och väl uppstyrt.
    Jennie var även precis lagom pushig och envis, men gav oss ändå den tiden vi behövde för att förstå att detta hus var "The one".
    Tack Jennie! Läs mer
    2018-06-20 Jennie P svarar Mats Inge F
    Tack så mycket för de fina orden! Vad glad jag blir. Tack!
  • Annette Christin H
    Annette Christin H skrev om Jennie Pembert en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö Limhamn
    Har fått hjälp med att sälja mitt föräldrahem(dödsbo). Tycker att mäklaren var sakkunnig , kunde förklara på ett bra sätt hur hela proceduren fungerar. Vi har haft en bra dialog. Tillmötesgående,ödmjuk,samt kände av vilka man ej var intresserad av att sälja till. Jag är väldigt nöjd att ha haft Jennie som min mäklare. Läs mer
    2018-06-15 Jennie P svarar Annette Christin H
    Tack fina Annette! Vi ses snart igen!
  • Daniel M
    Daniel M skrev om Jennie Pembert en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö Limhamn
    Jag köpte min första bostad med hjälp av Jennie och det har varit väldigt proffsigt hela vägen. Förklarar allting som man kanske inte vet om det är ens första gång. Skulle rekommendera att sälja/köpa hos henne till mina vänner! Läs mer
    2018-06-08 Jennie P svarar Daniel M
    Tack snälla Daniel! Vad roligt att jag kunde hjälpa dig igenom din process. Vi ses snart igen!
  • Inga Nancy K
    Inga Nancy K skrev om Amelie Pålsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö Limhamn
    Har sålt en 3-rums lägenhet och köpt en 2-rums lägenhet.
    Har haft ett gott samarbete med mäklaren.
    Det har motsvarat förväntningana.
    Det har varit en lite utdragen process, marknaden gick i stå. Men det löste sig, men priset blev inte som det var tänkt. Men det berodde på marknaden. Läs mer
  • Agneta K
    Agneta K skrev om Jennie Pembert en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö Limhamn
    Jag har sålt mitt radhus och blivit mycket professionellt bemött genom hela processen! Läs mer
    2018-05-31 Jennie P svarar Agneta K
    Tack snälla Agneta för de fina orden. Tack för förtroendet!
  • John N
    John N skrev om Jennie Pembert en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö Limhamn
    Vi köpte en lägenhet och fick ett mycket proffsigt och vänligt bemötande.
    Företaget levde upp till våra förväntningar.
    Snabbt, koncist och noggrant. Läs mer
    2018-05-15 Jennie P svarar John N
    Tack så mycket för de fina orden! Grattis till en fantastisk lägenhet. Vi hörs snart igen.
  • Terese S
    Terese S skrev om Amelie Pålsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö Limhamn
    Amelie är mycket trevlig, noggrann och pålitlig . Vi är mycket nöjda med henne både som mäklare och person . Läs mer
  • Martin W
    Martin W skrev om Amelie Pålsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö Limhamn
    Köpte en lägenhet på Limhamn i Malmö. Amelie lät mig se lägenheten dagen innan visningarna började. Jag bestämde mig samma dag att köpa lägenheten och dagen efter skrevs papperna på. Allt gick fort och smidigt. Amelie var trevlig och tillmötesgående vilket resulterade i det snabba köpbeslutet. Läs mer
  • Karin F
    Karin F skrev om Jennie Pembert en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö Limhamn
    Jennie är helt enkelt suverän! Finns inga andra ord att beskriva henne tycker jag!! Läs mer
    2018-04-29 Jennie P svarar Karin F
    Tack Karin! Och lycka till med ditt nya fina boende!
  • William T
    William T skrev om Jennie Pembert en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö Limhamn
    Trevlig, framstår som erfaren och kunnig, mycket hjälpsam och personlig, tydlig och noggran Läs mer
    2018-04-10 Jennie P svarar William T
    Tack så mycket! Vi ses snart!
    Med vänlig hälsning, Jennie Pembert
  • Fredrik S
    Fredrik S skrev om Jennie Pembert en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö Limhamn
    Jennie är en mycket professionell mäklare som bemöter kunden och säljare på ett förtroendeingivande och seriöst sätt. Jennie är oerhört driven i sitt säljarbete och man känner verkligen som kund att hon gör allt för en. Läs mer
    2018-03-27 Jennie P svarar Fredrik S
    Tack snälla för de fina orden och stort tack för ett väldigt gott samarbete!
  • Maria W
    Maria W skrev om Jennie Pembert en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö Limhamn
    Mycket bra mäklare som inger gott förtroende.
    Kan varmt rekommendera denna mäklare!! Läs mer
    2018-03-27 Jennie P svarar Maria W
    Stort tack Maria! Vi ses snart igen!
  • Barbro Gigitt M
    Barbro Gigitt M skrev om Jennie Pembert en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö Limhamn
    Hej jag är mycket nöjd med all information o hjälp jag fått. Tack mvh Gigitt Mårtensson Läs mer
    2018-03-20 Jennie P svarar Barbro Gigitt M
    Tack så mycket! Stort lycka till med både nya bostaden och försäljningen av din nuvarande. Mvh Jennie Pembert
  • Carl M
    Carl M skrev om Jennie Pembert en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö Limhamn
    Väldigt professionell och levde upp till mina förväntningar på hur en bra mäklare ska vara! Läs mer
    2018-03-07 Jennie P svarar Carl M
    Tack Carl! Välkommen till Limhamn! Vänligen Jennie Pembert
  • Pontus  E
    Pontus E skrev om Jennie Pembert en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö Limhamn
    Min första försäljning av en bostad och det kunde inte ha blivit bättre än med Jennie.

Lugn, pedagogisk, lättsam, DRIVEN och hon tog sig alltid tid att svara på alla frågor och funderingar jag kunde tänkas ha under hela processen.
    Fanns det några nyheter så var Jennie snabb på att rapportera och stämma av.

Jag kände verkligen att jag var i trygga händer från första till sista stund.

Supernöjd kund! Läs mer
    2018-03-06 Jennie P svarar Pontus E
    Tack snälla Pontus för dessa fina ord! Jag är glad över vårt samarbete och önskar er lycka till framöver!
  • Petter B
    Petter B skrev om Amelie Pålsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö Limhamn
    Mycket hjälpsam, proffesionell och trevlig. Tack! Läs mer
  • Andreas M
    Andreas M skrev om Jennie Pembert en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö Limhamn
    Jennie är positiv och hjälper säljare och köpare till att komma till ett bra avslut för båda parter. Hon ser till helheten på affären och tar tid för diskussioner samt driver försäljningen lugnt och metodiskt framåt utan stress. Läs mer
  • Vesna H
    Vesna H skrev om Jennie Pembert en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö Limhamn
    Trevlig, kunnig och proffsig.Jag är jättenöjd. Läs mer
  • Konrad M
    Konrad M skrev om Jennie Pembert en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö Limhamn
    Med Jennie kan man sitta lugn i båten.

En väldigt kompetent mäklare !

Jag rekommenderar henne ! Läs mer
    2018-02-19 Jennie P svarar Konrad M
    Tack så mycket! Vi ses snart igen, stort lyckat till med allt framåt. Vänligen Jennie Pembert
  • Annica  N
    Annica N skrev om Jennie Pembert en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö Limhamn
    Jag hade förmånen att anlita Jennie Pembert från Svensk Fastighetsförmedling i Limhamn för försäljning av mitt hus. Hon lotsade mig genom hela säljprocessen på ett mycket professionellet sätt. Funderar ni på att sälja er bostad så kan jag varmt rekommendera henne som mäklare! Läs mer
  • Viktor L
    Viktor L skrev om Jennie Pembert en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö Limhamn
    Jennie är en mycket kompetent mäklare med känsla för försäljning. Skapar en transparens mellan säljare och köpare samt agerar professionellt i alla situationer. Engagemang och ett naturligt driv gör Jennie till det solklara valet vid försäljning av nästa bostad. Läs mer
    2018-02-05 Jennie P svarar Viktor L
    Tusen tack! Era ord värmer. Vi ses snart igen! Vänligen Jennie Pembert
  • Peter R
    Peter R skrev om Svensk Fastighetsförmedling Malmö Limhamn
    Saklig, kunnig, informativ och positiv. Väldigt lätt att kommunicera med och ett ärligt och positivt sätt i allt. Läs mer
  • Tobias W
    Tobias W skrev om Jennie Pembert en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö Limhamn
    Mycket duktig mäklare som är påläst och lyhörd. Läs mer
    2018-01-20 Jennie P svarar Tobias W
    Tack snälla Tobias, lycka till med ditt nya fina boende! Vänligen Jennie Pembert
  • Markus K
    Markus K skrev om Jennie Pembert en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö Limhamn
    Jennie ger ett mycket bra första intryck. Därifrån har Jennie bevisat gång på gång att vi valde rätt person att sälja vår bostad. Jennie inger ett mycket gott förtroende, lever upp till löften och återkopplar. Jennie har ett stark fokus på sälj och är samtidig mån om att både säljare och köpare tas om hand på bästa sätt, en något unik egenskap för en fastighetsmäklare. Jag rekommenderar Jennie start, både om du ska sälja eller köpa bostad. Läs mer
    2018-01-17 Jennie P svarar Markus K
    Tack så mycket för de fina orden, det värmer! Vi ses snart igen. Vänligen Jennie Pembert
  • Jan R
    Jan R skrev om Jennie Pembert en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö Limhamn
    Det var ett väldigt trevligt bemötande och en informativt försäljning av dödsboets avyttrade av lägenheten. Läs mer
    2018-01-17 Jennie P svarar Jan R
    Tack så mycket! Lycka till med allt framöver. Vänligen Jennie Pembert
  • Victor F
    Victor F skrev om Amelie Pålsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö Limhamn
    Trevligt och proffsigt bemötande. Läs mer
    2018-01-29 Amelie P svarar Victor F
    Tack för fin rekommendation, lycka till med nya huset!
  • Jessica W
    Jessica W skrev om Jennie Pembert en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö Limhamn
    Vi var mycket nöjda med Jennie Pemberts arbete som mäklare när vi sålde vårt hus. Hon bidrog med kunskap, engagemang och återkoppling under hela försäljningen vilket vi verkligen uppskattade.

Jessica Läs mer
  • Annette G
    Annette G skrev om Jennie Pembert en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö Limhamn
    En seriös och inlyssnande mäklare som kan konsten att kommunicera med sina uppdragsgivare. Har även efter avslutad försäljning bidragit med svar på frågor som vi har haft. Läs mer
    2018-07-03 Jennie P svarar Annette G
    Tack så mycket för fina ord!
  • Joakim O
    Joakim O skrev om Jennie Pembert en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö Limhamn
    Mycket bra, Höll bra kontakt med oss i genom hela affären Läs mer
    2018-01-15 Jennie P svarar Joakim O
    Tack så mycket för rekommendationen! Mvh Jennie Pembert
  • Alexandra K
    Alexandra K skrev om Jennie Pembert en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö Limhamn
    Professionellt bemötande med god balans mellan säljare och köpare. Mycket nöjd. Läs mer
    2018-01-15 Jennie P svarar Alexandra K
    Stort tack för de fina orden! Mvh Jennie Pembert
  • Oskar W
    Oskar W skrev om Jennie Pembert en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö Limhamn
    Håller vad hon lovar, bra uppföljning och driv. Läs mer
    2018-01-15 Jennie P svarar Oskar W
    Tack för de fina orden! Lycka till med ert nya boende! Mvh Jennie Pembert
  • Goshtaseb S
    Goshtaseb S skrev om Jennie Pembert en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö Limhamn
    Kan skriva en hela sida om allt positivt gällande Jennie men sammanfattar det hela med att hon är exceptionell! Läs mer
    2018-01-15 Jennie P svarar Goshtaseb S
    Tack snälla! Ha en fin dag! Mvh Jennie Pembert
  • Maria J
    Maria J skrev om Jennie Pembert en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö Limhamn
    Proffsig, flexibel, tillmötesgående, förtroendeingivande - Fick ett väldigt bra intryck! Läs mer
    2018-01-14 Jennie P svarar Maria J
    Tack Maria! Lycka till med ditt nya boende! Mvh Jennie Pembert
  • Orit F
    Orit F skrev om Jennie Pembert en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö Limhamn
    Jennie Pembert är en mycket professionell och genom trevlig mäklare, med fantastisk lokal kännedom, lyhörd, och har stort engagemang.
    Presentationen av min våning var fantastisk vacker!
    Jag rekommenderar Jennie till Din nästa bostads affär åt det varmaste!
    Tack Jennie!!
    Orit Dahlgren Läs mer
    2018-01-12 Jennie P svarar Orit F
    Tack Orit! Det värmer, vi ses snart igen! Mvh Jennie Pembert
  • Monica R
    Monica R skrev om Jennie Pembert en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö Limhamn
    Jag upplevde Jennie som mycket proffsig och samarbetsvillig. Ingen press och stress i samband med visningen av lägenheten.
    Hon är snabb på att svara på email och sms.
    I budgivningen var hon neutral men höll mig informerad via email.
    All in all tycker jag att Jennie är en mycket duktig mäklare. Läs mer
    2017-12-21 Jennie P svarar Monica R
    Stort tack för de fina orden! Lycka till med ert nya livsstilsboende! Mvh Jennie Pembert
  • Christine H
    Christine H skrev om Svensk Fastighetsförmedling Malmö Limhamn
    Trevligt o proffsigt bemötande Läs mer
  • Mats H
    Mats H skrev om Svensk Fastighetsförmedling Malmö Limhamn
    Trevlig och tillmötesgående. Kunnig och väldigt engagerande. Vi köpte vår nya lägenhet genom honom och hansålde även vårt hus med allt till belåtenhet. Läs mer
  • Marie H
    Marie H skrev om Svensk Fastighetsförmedling Malmö Limhamn
    Mycket bra, snabb affär, alltid tillgänglig. Läs mer
  • Carina L
    Carina L skrev om Jennie Pembert en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö Limhamn
    Vill på detta sätt verkligen rekommendera Jennie Pembert. Helt underbar att ha att göra med. Verkligen engagerad till 100 %. Otroligt snabb med uppdateringar och svar på frågor, väldigt pedagogisk. Kan verkligen rekommendera henne. Här talar vi om valuta för pengarna. Tusen tack Jennie för allt du gjort för oss!
    Carina Läs mer
    2017-12-21 Jennie P svarar Carina L
    Tack för fina ord! Lycka till med allt framåt! Vänligen Jennie Pembert
  • Patrik L
    Patrik L skrev om Jennie Pembert en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö Limhamn
    Vi vill varmt rekommendera Jennie Pembert. Hon skötte försäljningen av vårt hus i Bunkeflostrand utmärkt. Med ett fantastiskt engagemang, snabba återkopplingar, bra tillgänglighet, ett personligt men professionellt bemötande och en stor kunnighet genomförde hon affären på bästa sätt, helt enligt våra önskemål. Läs mer
    2017-11-23 Svensk Fastighetsförmedling svarar Patrik L
    Stort tack för förtroendet och för ert engagemang. Vi hörs snart igen! Med vänlig hälsning Jennie Pembert
  • Jenny L
    Jenny L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Malmö Limhamn
    Allting gick jätte bra, och snabbt!
    Bra bemötande och behjälplig vid alla frågor och funderingar som vi hade. Super trevlig kille dessutom! Läs mer

Järnvägsgatan 38, 216 14 Limhamn