Svensk Fastighetsförmedling Malmö Limhamn

Limhamnsvägen 127A, 216 46 Limhamn — Visa karta

Välkommen till Svensk Fastighetsförmedling Malmö och Limhamn!

Dags att skaffa boende i utkanten av Sveriges tredje största stad? Då är du varmt välkommen in till oss på Svensk Fastighetsförmedlings kontor i Limhamn. Vi har koll på området runt Limhamn och Bunkeflo med omnejd. Limhamn som tidigare varit känt för kalkbrytning har nu blivit ett mycket populärt bostadsområde, och våra mäklare hjälper dig att få den optimala lösningen.

Med över 80 års erfarenhet i mäklarbranschen, hjälper vi till med hela bostadsköpet. Prata med oss om du vill göra en riktigt bra affär!

Läs vad 290 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Malmö Limhamn

• 2020-10-19

Frank S skrev om Ebba Jönsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö Limhamn
    Gjort vad som kan förväntas men varit bra, ärlig, trevlig rakt igenom processen. Läs mer
    2020-10-19 Ebba J svarar Frank S
    Tack för ditt omdöme Frank!
  • 2020-10-15

Mohammed Nazar Makki A skrev om Jennie Pembert en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö Limhamn
    Jag har köpt en bostad i Bunkeflostrand via Jennie Pembert på svensk fastighetförmedling , och hon var otroligt snällt och hjälpsam och svarade på alla frågor som man kan tänka på när man köpa en bostad.
    En mäklare som man kan lätt att ha kontakt med och har samma trevlig bemötande på varje gång .
    Mohammed Läs mer
  • 2020-10-05

Örjan N skrev om Tobias Enckell en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö Limhamn
    Helt ok!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Läs mer
  • 2020-10-02

Nathan H skrev om Tobias Enckell en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö Limhamn
    Trevligt, lättsamt och inte pretto! Riktigt bra mäklare! Läs mer
    2020-10-02 Svensk Fastighetsförmedling svarar Nathan H
    Stort tack Nathan! Kul och ha med er i projektet!
  • 2020-10-01

Björn E skrev om Jennie Pembert en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö Limhamn
    Jenny var både professionell och serviceminded under hela processen när vi köpte ett hus som hon förmedlade. Läs mer
    2020-10-07 Jennie P svarar Björn E
    Tusen tack för era fina ord. Välkomna till Limhamn!
  • 2020-09-29

Annika Cecilia G skrev om Jennie Pembert en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö Limhamn
    Vi är så otroligt nöjda och glada för att det just var Jennie som hjälpte oss att sälja vårt hus! Från början till slut så var Jennie strukturerad, fokuserad, kommunikativ och kunnig! Hon lotsade och rådgav oss i alla steg av försäljningen på det allra bästa sätt! Att hon dessutom är en superhärlig person var en ren bonus! Läs mer
    2020-09-30 Jennie P svarar Annika Cecilia G
    Tusen tack för era fina ord, dessa värmer ska ni veta. Jag är både stolt och glad över att jag fick förtroendet att sälja ert vackra hem. Vi ses snart igen!
  • 2020-09-28

Oskar A skrev om Jennie Pembert en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö Limhamn
    Kunnig och pålitlig med ett professionellt bemötande där vi kände oss 100% trygga med Jennie. Rekommenderas varmt. Läs mer
    2020-09-28 Jennie P svarar Oskar A
    Stort tack för förtroendet! Lycka till framöver.
  • 2020-09-25

Agaton W skrev om Jennie Pembert en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö Limhamn
    Jennie skötte försäljningen av vår lägenhet på ön. Redan vid första mötet kände vi att vi fick förtroende för henne. Hon var rak, självsäker och gav ett väldigt trevligt bemötande. Under hela processen uppdaterade hon kontinuerligt oss med information om hur hon tänkte, hur vi skulle gå vidare, samt vad hon förväntade sig av oss som säljare. Hon har en bra blandning av att kunna ge stöd och vägledning men även våga pusha lite så att man faktiskt tar ett beslut och inte bara står och stampar. Vi är väldigt nöjda med Jennie som mäklare och skulle inte tveka på att anlita henne igen. Läs mer
    2020-09-25 Jennie P svarar Agaton W
    Tack snälla för era fina ord, de värmer. Lycka till med ert nästa boende!
  • 2020-09-17

Claes J skrev om Jennie Pembert en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö Limhamn
    Sålt ett radhus i Limhamn. Mycket trevlig och engagerad mäklare. Snabb och smidig försäljning. Helnöjd! Läs mer
    2020-09-27 Jennie P svarar Claes J
    Tack snälla för era fina ord, de betyder mycket. Vi ses snart igen!
  • 2020-09-09

Mikael N skrev om Ebba Jönsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö Limhamn
    Ebba inger förtroende och lugn i en bostadsaffär. Hon har enträget hållit ut och sålt lägenheten. Hon har hela tiden kommunicerat de olika stegen i affären. Jag rekommenderar Ebba varmt. Läs mer
    2020-09-09 Ebba J svarar Mikael N
    Tack snälla för fint omdöme, det har varit roligt att hjälpa er!
  • 2020-09-05

Rikard B skrev om Ebba Jönsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö Limhamn
    Hon var professionell när det gällde kontrakt och avtal före sälj. Hon fick även till en snabb affär och avslut. Läs mer
    2020-09-07 Ebba J svarar Rikard B
    Tack för ditt omdöme, hoppas du kommer att trivas i din nya bostad! /Ebba
  • 2020-09-04

Elin B skrev om Ebba Jönsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö Limhamn
    Jag har sålt en bostadsrätt på 85 kvadrat i Malmö Södertorp. Ebba bemötte mig genom att vara saklig och kunnig på sitt område. Hon var också trevlig på ett naturligt sätt. Hon ingav ett högt förtroende och hon var bra på att värdera bostaden. Mina förväntningar på en mäklare var att de kunde värdera. Hon gav oss ett högt förtroende och hon är oerhört kunnig inom sitt område.

Jag tycker att Ebba är en oerhört duktig mäklare som är ärlig och rak och lägger priset på en bra nivå. Vi fick budgivning och var mer än nöjda över resultatet. Jag rekommenderar henne till alla som ska sälja i Malmö. Läs mer
    2020-09-07 Ebba J svarar Elin B
    Tack snälla för ditt fina omdöme! Hoppas att ni trivs i ert nya hus! /Ebba
  • 2020-09-04

Håkan P skrev om Ebba Jönsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö Limhamn
    Bra bemötande, stort engagemang och god tillgänglighet. Kort sagt proffsigt agerande som varmt kan rekommenderas./Håkan Läs mer
    2020-09-07 Ebba J svarar Håkan P
    Tack snälla för fint omdöme /Ebba
  • 2020-09-04

Siham N skrev om Ebba Jönsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö Limhamn
    Fantastiskt mäklare som fick vår tidigare osålda bostad, såld på kort tid. Läs mer
    2020-09-07 Ebba J svarar Siham N
    Tack för din rekommendation! Hoppas att allt är bra med er och att ni trivs i nya bostaden! /Ebba
  • 2020-09-02

Terese S skrev om Jennie Pembert en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö Limhamn
    Proffsig , trevlig och det kändes tryggt direkt efter vårt första möte . Läs mer
    2020-09-02 Jennie P svarar Terese S
    Tack snälla ni för förtroendet! Vi ses snart igen.
  • 2020-08-25

Oscar R skrev om Jennie Pembert en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö Limhamn
    Köpt Lägenhet. Trevligt och konkret bemötande. Läs mer
    2020-08-25 Jennie P svarar Oscar R
    Tack så mycket! Hoppas ni ska trivas i er nya bostad.
  • 2020-08-24

Moa F skrev om Jennie Pembert en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö Limhamn
    Köpt en trea på Limhamns Sjöstad. Trevligt bemötande av mäklaren och snabb på att svara på frågor m.m. Läs mer
    2020-08-24 Jennie P svarar Moa F
    Tack snälla för de fina orden. Jag hoppas ni ska trivas i er nya bostad. Välkomna!
  • 2020-08-20

Martin F skrev om Tobias Enckell en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö Limhamn
    Sålde vår lägenhet i Limhamn med mycket goda resultat. Alltid trevlig och pålitlig. Hela processen skötte han väldigt smidigt Läs mer
    2020-08-20 Svensk Fastighetsförmedling svarar Martin F
    Tack för förtroendet! Det va ett nöje och hjälpa er!
  • 2020-08-14

Jessica L skrev om Ebba Jönsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö Limhamn
    Jag sålde en bostadsrätt med hjälp av Ebba. Trots knarrig början både höll hon i och höll ut. Detta bidrog till försäljning. Läs mer
    2020-08-14 Ebba J svarar Jessica L
    Tack för ditt omdöme Jessica! /Ebba
  • 2020-08-13

Filip K skrev om Tobias Enckell en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö Limhamn
    Tobias är en otroligt seriös och ambitiös mäklare som ger säljaren full uppmärksamhet under hela försäljningsprocessen. Han inger ett lugn under en annars väldigt stressande process. I vår försäljning var båda säljare och köpare mycket nöjda vilket måste vara det bästa kvittot för en lyckad försäljning. Läs mer
    2020-08-13 Svensk Fastighetsförmedling svarar Filip K
    Tack för förtroendet.
    Lycka till med renoveringen i Kirseberg.
  • 2020-08-11

Ludvig M skrev om Tobias Enckell en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö Limhamn
    Tobias förmedlade en tvåa på S:t knut till oss. Han är en otroligt kompetent mäklare – tydlig, påläst och lättillgänglig. Läs mer
    2020-08-11 Svensk Fastighetsförmedling svarar Ludvig M
    Tack för fina vitsord Ludvig! Det värmer. Grattis till er fina lägenhet.
  • 2020-08-07

Zelkjo R skrev om Tobias Enckell en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö Limhamn
    Skulle köpa lägenhet och var bemött på ett professionell sätt av Tobias. Läs mer
  • 2020-07-17

Stefan H skrev om Svensk Fastighetsförmedling Malmö Limhamn
    Vi erhöll behövlig hjälp med avveckling av vår framlidna mors bostadsrätt!
    Seriös mäklare med klös!
    Rekommenderas! Läs mer
    2020-07-20 Patricia H svarar Stefan H
    Stort tack Stefan för ett fint omdöme, det värmer!
    Tack för att jag fick förtroendet att hjälpa er med försäljningen av er mors lägenhet.
    Vi hörs och ses snart igen!
    /Mvh Patricia
  • 2020-07-16

Erik B skrev om Jennie Pembert en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö Limhamn
    Jag har precis sålt min 2rums lägenhet på Limhamn efter ett över tre månaders försäljningsförsök med en annan mäklare.

Jennie var rak, tydlig och trevlig och i sin kommunikation. Alltid nåbar (inom rimlighetens gränser). Hon var väldigt mån om att ge mig en faktabaserad värdering av min lägenhet istället för att ge mig en värdering baserad på vad jag ville höra.

Min köpare var ny på den svenska bostadsmarknaden och Jennie hjälpte hen igenom den svenska köpprocessen (juridik, bank och praxis) på ett, ur min synvinkel, tryggt sätt. Det är enkelt att sälja i högkonjuktur, men i kristider som denna krävs en kompetent säljare för att ro affären i hamn.

Sammanfattningsvis - Jennie är en ytterst kompetent mäklare och hade fler mäklare varit som henne hade både den svenska bostadsmarknaden mått bättre och den svenska mäklarkåren haft bättre rykte. Jennie rekommenderas starkt. Läs mer
    2020-08-09 Jennie P svarar Erik B
    Tack snälla Erik för dina fina ord. Jag blir både rörd och glad.
  • 2020-07-10

Har sålt bostadsrätt i Malmö genom Svensk fastighetsförmedling och har under hela resan blivit bemött på bästa sätt och med bra information varför jag verkligen kan rekommendera Ebba och Anna för väl utfört arbete./Håkan Läs mer
    2020-07-13 Ebba J svarar Håkan P
    Tack för omdömet Håkan, bara roligt att få hjälpa till!
    Anna Stålnacke gillar detta
  • 2020-07-07

Tobias H skrev om Svensk Fastighetsförmedling Malmö Limhamn
    En välstrukturerad mäklare som har varit väldigt noga med uppdateringar och även gjort det där extra som man inte förväntat sig.
    Att anlita Patricia har varit helt rätt val och ger mina varmaste rekommendationer att välja henne vid bostadsförsäljning Läs mer
    2020-07-08 Patricia H svarar Tobias H
    Tusen tack Tobias för fina ord, det värmer. Tack för att jag fick förtroendet att hjälpa er med försäljningen, det har varit ett nöje. Hoppas ni ska trivas i ert nya hus. Vi hörs och ses snart igen! / Patricia
  • Dan Göran R

2020-07-07

Dan Göran R skrev om Svensk Fastighetsförmedling Malmö Limhamn
    Mycket bättre än jag föväntade av mäklaren Läs mer
    2020-07-08 Patricia H svarar Dan Göran R
    Hej Göran och tack för en fin rekommendation. Roligt att jag lyckades överträffa dina förväntningar. Tack för att jag fick hjälpa dig med köpet av din nya lägenhet! Hoppas du kommer trivas! Vi ses snart! / Vänliga hälsningar, Patricia
  • 2020-06-28

Pontus G skrev om Jennie Pembert en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö Limhamn
    Sålde min bostadsrätt och varit mycket proffsig i allt. Överträffade mina förväntningar i pris, fått suverän info o goda råd under hela säljprocessen.
    Bästa mäklaren jag haft. Läs mer
  • 2020-06-20

Sofia C skrev om Tobias Enckell en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö Limhamn
    Sålt bostad. Enorm kunnig, proffsig, driven, ärlig, seriös, ansvarsfull, hjärtlig och förtroendeingivande.

Jag kan varm rekommendera Tobias E och det företag han står för. Vi är extremt tacksamma för allt!

Sofia Baroni Läs mer
  • 2020-06-18

Ilona O skrev om Tobias Enckell en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö Limhamn
    Professionellt och trevlig. Var väl uppdaterad på objektet han förmedlade till oss. Återkom så som vi hade kommit överens. Läs mer
  • 2020-06-03

Mathilde H skrev om Ebba Jönsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö Limhamn
    Köpt bostadsrätt.
    Trevligt och proffsigt bemötta
    Trygg affär. Läs mer
    2020-06-03 Ebba J svarar Mathilde H
    Tack för din rekommendation. Hoppas ni kommer att trivas i nya bostaden! /Ebba
  • 2020-05-28

Anna P skrev om Ebba Jönsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö Limhamn
    Ebba hjälpte oss att sälja vårt radhus i Malmö. Vi hade ett nära samarbete och kontinuerlig kontakt. Ebba hjälpte oss med styling och var med på fotograferingen. Vi kunde helt luta oss på Ebbas professionalitet, diskuterade möjligheter, nästa steg osv.
    Vi kan varmt rekommendera Ebba, en rolig, ärlig, rak och enkel mäklare! Läs mer
    2020-05-28 Ebba J svarar Anna P
    Tack snälla för fint omdöme. Har varit jätteroligt att hjälpa er!
  • 2020-05-22

Caroline H skrev om Jennie Pembert en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö Limhamn
    Det är inte lätt att hitta en mäklare som passar. I beräkningen ingår bla mäklararvode, utgångspris försäljningsområde, försäljningsstatistik, omdömen, men även personkemi. Efter att ha träffat Jennie och tre andra mäklare, bestämde jag mig för Jennie. Hon var säker i sina argument och hade dessutom underlag för dessa.
    Jennie valde att gå ut med ett noga övervägt utgångspris vilket gav både mig som säljare och potentiella köpare en rättvis bild av var köpeskillingen skulle hamna.
    Jennie är oerhört rak som person och försäljningsorienterad vilket passar mig väldigt bra. Samarbetet har känts ärligt och öppet med målet att vi BÅDA ska vara nöjda.
    Jag kan varmt rekommendera Jennie Pembert! Läs mer
    2020-05-23 Jennie P svarar Caroline H
    Tusen tack för dina fina ord, det värmer. Stort tack för förtroendet, väldigt kul att du känner dig nöjd. Tack för gott samarbete!
    Med vänlig hälsning, Jennie Pembert
  • Mikkel S

2020-05-09

Mikkel S skrev om Jennie Pembert en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö Limhamn
    Jag har båda köpt och sålt hus av och med Jennie Pembert. Vi valde Jennie för hennes professionella tillgång till yrket. Hon är altid rak på sak och levererar altid på alla avtal man har under processen. Man känner att hon har en genuin intressa för att lyckas med dig på båda sidorna av bordet. Det känns helt enkelt tryggt, säkert och professionelltt att handla fastighet med Jennie Pembert. Läs mer
    2020-05-13 Jennie P svarar Mikkel S
    Tack snälla för era fina ord! Tack för gott samarbete. Lycka till framåt, vi ses snart igen.
  • Christine D

2020-05-01

Christine D skrev om Jennie Pembert en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö Limhamn
    Vänlig tillmötesgående lyhörd kunnig o rekommenderas verkligen .

Nöjd köpare
    Christine Dofsand Läs mer
    2020-05-06 Jennie P svarar Christine D
    Tack snälla för de fina orden. Så roligt att du hittat ditt rätta hus. Välkommen till Vintrie.
  • 2020-04-29

Sean A skrev om Jennie Pembert en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö Limhamn
    Väldigt hjälpsam och trevlig! Skötte allt professionellt. Läs mer
    2020-04-29 Jennie P svarar Sean A
    Tack så mycket för era fina ord! Grattis till er fina bostad. Vi ses snart igen!
  • 2020-04-28

Sara A skrev om Ebba Jönsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö Limhamn
    Ebba var ett stort stöd vid vår lägenhetsförsäljning. Professionell och tydlig i sin kommunikation. Ingav inga falska förväntningar, utan gav sina rekommendationer baserat på sin erfarenhet i yrket. Lugnade oss verkligen under pågående Corona-tider. Kan varmt rekommendera henne som mäklare! Läs mer
    2020-04-28 Ebba J svarar Sara A
    Tack för ert omdöme Sara. Jätteroligt att ni är nöjda. Jag hoppas att ni kommer att trivas i nya bostaden!
  • 2020-04-28

Sandra G skrev om Ebba Jönsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö Limhamn
    Jag köpte lägenhet i Malmö. Ebba har varit jättebra från första kontakt på lägenhetsvisningen tills det att kontrakten skrevs. Svarat på alla mina frågor och varit väldigt hjälpsam. Proffsig och noggrann! Kan varmt rekommendera henne! Läs mer
    2020-04-28 Ebba J svarar Sandra G
    Tack för ditt fina omdöme Sandra. Har bara varit roligt att hjälpa dig!

• 2020-04-27

Marcus O skrev om Jennie Pembert en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö Limhamn
    Jennie var vår mäklare under vårt första bostadsköp. Hon kändes från början till slut pålitlig, professionell och transparent vilket gav oss en extra trygghet mitt i allt. Vi kommer högst sannolikt kontakta Jennie när det är dags att sälja vår bostad i framtiden. Läs mer
    2020-04-27 Jennie P svarar Marcus O
    Stort tack för era fina ord, det värmer! Välkomna till våra kvarter!
  • 2020-04-22

Mikaela N skrev om Jennie Pembert en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö Limhamn
    jag har köpt en lägenhet i Limhamn.
    Fint och naturligt bemötande. Lätt att prata med. förstående.
    tog sig god tid att visa lägenheten
    mycket positivt med denna mäklare Läs mer
    2020-04-22 Jennie P svarar Mikaela N
    Tack snälla Mikaela för dina fina ord! Jag hoppas ni ska trivas i er nya bostad, vi ses snart igen!
  • 2020-04-17

Anna R skrev om Ebba Jönsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö Limhamn
    Professionell, trevlig, tillgänglig och mycket hjälpsam! Rekommenderas varmt. Läs mer
    2020-04-17 Ebba J svarar Anna R
    Tack Anna! Har bara varit roligt att hjälpa er. Välkomna till Malmö! /Ebba
  • MIAN MUHAMMAD UMAR I

2020-03-31

MIAN MUHAMMAD UMAR I skrev om Ebba Jönsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö Limhamn
    Väldigt duktig och hjälpsam mäklare! Läs mer
    2020-03-31 Ebba J svarar MIAN MUHAMMAD UMAR I
    Tack snälla för omdömet, hoppas att ni kommer att trivas i nya bostaden!
  • 2020-03-31

Harald E skrev om Jennie Pembert en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö Limhamn
    Under normala förhållande säkert en väldigt duktig säljare. Verkar trevlig och informativ, hon har gjort allt vad hon kunnat i detta läge vi nu befinner oss i och lyckats att sälja min mammas lägenhet Läs mer
    2020-03-31 Jennie P svarar Harald E
    Tack snälla för era fina ord. Jag hoppas att ni ska känna er nöjda med allt till slut, trots märkliga omständigheter. Vi ses snart igen!
  • 2020-03-31

EVA K skrev om Jennie Pembert en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö Limhamn
    Vi har sällan träffat en skickligare yrkesutövare än Jennie Pembert, oavsett vilket yrke det gäller. Vid det här laget har vi varit med i ett tiotal fastighetsaffärer och kan konstatera att hon är en outstanding mäklare – lyhörd och inkännande, jobbar stenhårt med varje detalj, är tydligheten själv när det exempelvis gäller juridik och riktigt tuff (men schysst) i affärer.
    När vi mötte Jennie för första gången var vi i ett pressat läge, vi behövde sälja vår kära Limhamnsvilla fort och till ett bra pris, trots att våra förutsättningar inte var de bästa. Men med sin trygga, härliga optimism fick Jennie oss snabbt på banan och inom kort kände hela familjen att det här var ju riktigt kul! Vi hade ett enastående samarbete med Jennie från början till slut, med tät kommunikation. Totalt tog processen mindre än två veckor och inte en detalj slarvades bort. I slutändan var vi supernöjda, och vi fick intrycket att köparna kände samma sak. Rekommenderas varmt! Läs mer
    2020-03-31 Jennie P svarar EVA K
    Tack så mycket för alla fina ord, jag blir väldigt glad och rörd. Stort tack för förtroendet, vi ses snart igen!
  • 2020-03-27

Ebba är en mycket professionell mäklare med ett oerhört lugn och tålamod. Ärlig och kunnig inom sitt område och min lägenhet blev såld långt över förväntningarna. Läs mer
    2020-03-27 Ebba J svarar Elin B
    Tack snälla för fint omdöme! Har bara varit roligt att få följa er och hjälpa er i er försäljning!
  • 2020-03-26

Kristofer H skrev om Jennie Pembert en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö Limhamn
    Köpt hus.
    Professionell från början till slut. Läs mer
    2020-03-31 Jennie P svarar Kristofer H
    Tack så mycket för fina ord. Jag önskar er lycka till med allt framåt. Vi ses snart!
  • 2020-03-24

Frida S skrev om Jennie Pembert en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö Limhamn
    Enbart positiva erfarenheter. Köpte vårt första hus av Jennie. Hon hade stenkoll på objektet, skötte allting smidigt, var lättillgänglig och professionell. Läs mer
    2020-03-24 Jennie P svarar Frida S
    Tack snälla för era fina ord. Jag blir alltid så glad när mina kunder känner sig nöjda. Det här huset blir perfekt för er, stort lycka till med allt framåt. Vi ses snart igen!
  • Martin E

2020-03-24

Martin E skrev om Jennie Pembert en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö Limhamn
    Jennie är den bästa på sin marknad! Att inte välja henne när ni ska sälja på Limhamn är inget bra beslut.

Jennie är jätte trevlig, proffsig och tar hand om allt. Hon sålde ett radhus åt mig. Vi träffades för att gå igenom huset. Därefter lämnade jag nyckeln till henne, och hon tog ansvar för allt; energideklaration, besiktning, flyttstädning, visningar etc. Hon höll mig väl informerad under hela processen. Och vi sågs igen när kontraktet skulle skrivas under. Allt var över på mindre än en månad. Och hon fick bra betalt trots att vi var mitt uppe i coronaviruset. För mig som säljare kan det inte bli enklare.

Jag kan inget annat än att rekommendera Jennie. Hon är jätte duktig på det hon gör, och ni kan verkligen lita på att henne. Läs mer
    2020-03-24 Jennie P svarar Martin E
    Tack så väldigt mycket för så fina ord, jag blir både glad och rörd. Trots märkliga omständigheter löste vi det här, stort tack för gott samarbete. Ta hand om er och lycka till framåt.
  • 2020-03-23

Marianne B skrev om Tobias Enckell en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö Limhamn
    Bra information och trevligt, proffsigt bemötande samt förståelse för att man behöver lite "hålla handen" vid köp av ny bostad. Läs mer
    2020-03-23 Svensk Fastighetsförmedling svarar Marianne B
    Tack för fin feedback Marianne!
  • 2020-03-23

Carl M skrev om Tobias Enckell en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö Limhamn
    Utmärkt prestation av Tobias! Han var mycket smidig att ha och göra med, han visade extrem expertis och bidrog med tips som kunde höja värdet på lägenheten och lyckades få ett bra pris under karantäntider!

Jag kan Enckellt rekommendera Tobias vidare! Läs mer
    2020-03-23 Svensk Fastighetsförmedling svarar Carl M