Svensk Fastighetsförmedling Malmö Limhamn

Svensk Fastighetsförmedling Malmö Limhamn

Välkommen till Svensk Fastighetsförmedling Malmö och Limhamn!

Dags att skaffa boende i utkanten av Sveriges tredje största stad? Då är du varmt välkommen in till oss på Svensk Fastighetsförmedlings kontor i Limhamn. Vi har koll på området runt Limhamn och Bunkeflo med omnejd. Limhamn som tidigare varit känt för kalkbrytning har nu blivit ett mycket populärt bostadsområde, och våra mäklare hjälper dig att få den optimala lösningen.

Med över 80 års erfarenhet i mäklarbranschen, hjälper vi till med hela bostadsköpet. Prata med oss om du vill göra en riktigt bra affär!

Läs vad 343 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Malmö Limhamn 2

• köpte sin lägenhet med hjälp av Jennie Pembert en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö Limhamn
    2021-06-07
    I bought an apartment.
    I received all the information I needed and the whole process was smooth from start to finish.
    Thanks Leigh and welcome to Limhamn! Regards, Jennie Pembert Jennie Pembert
  • Jennie S
    sålde sitt hus med hjälp av Ebba Jönsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö Limhamn
    • Västra Kattarp
    2021-06-02
    Ebba är en stjärna, hon har hjälpt oss vid två tillfällen och vid bägge har vi varit lika nöjda. Ebba är ordentlig i det hon gör, seriös och kunnig. Vi känner oss väldigt nöjda med hennes support!
    Tack Jennie, det värmer att höra! Hoppas kunna hjälpa er fler gånger i framtiden! /Ebba Ebba Jönsson
  • sålde sitt hus med hjälp av Jennie Pembert en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö Limhamn
    2021-05-31
    Jennie hjälpte oss att sälja vår villa på Limhamn. Hon har tidigare sålt en lägenhet åt oss. Det finns ingenting i vår process som Jennie hade kunnat göra bättre. Hon har funnits där för oss hela tiden. Hon är professionell, trevlig, kunnig, punktlig, duktig på att återkoppla, ser alltid till att bollen ligger hos oss och att vi aldrig behöver vänta på henne. Vi skulle mer än gärna köpa vårt nästa hus via henne och vi skulle garanterat anlita henne vid nästa försäljning. Vi har rekommenderat Jennie till vänner och bekanta, och de har varit lika nöjda med henne som vi har varit. Hon måste vara en av Malmös bästa mäklare.
    Tack snälla ni. Jag är så glad att ni ger mig förtroendet igen att hjälpa er med försäljningen. Jag hoppas vi ses framåt, önskar er stort lycka till med det ni har framför er. Mvh Jennie Pembert Jennie Pembert
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Ebba Jönsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö Limhamn
    • Hyllie
    2021-05-30
    Hjälpsam, glad och professionel!
    Tack för omdömet Peter, jag hoppas att ni kommer att trivas bra i ert nya boende! /Ebba Ebba Jönsson
  • köpte sitt hus med hjälp av Ebba Jönsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö Limhamn
    • Västra Kattarp
    2021-05-28
    Vi köpte ett hus, och fick väldigt bra bemötande av Ebba.
    Tack för omdömet, jag hoppas att ni kommer att trivas lika bra i huset som säljarna gjort! /Ebba Ebba Jönsson
  • Susanne B
    2021-05-27
    Jennie är en otroligt kompetent och proffsig mäklare. Hon har verkligen varit en klippa hela vägen från första mötet till försäljningen av vårt hus. Hon är tydlig och rak, men ändå stöttande och förstående. Vi skulle med glädje rekommendera henne!
    Tusen tack för era fina ord, jag blir väldigt glad och framförallt rörd. Tack för ert fina samarbete och alltid vänliga ord. Jag önskar er stort lycka till framöver med allt. Mvh Jennie Pembert Jennie Pembert
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Tobias Enckell en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö Limhamn
    2021-05-25
    Proffsigt och enligt alla önskemål!
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Ebba Jönsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö Limhamn
    • Hyllie
    2021-05-20
    Noggrann och proffsig!

Snabb affär!
    Tack för omdömet och tack för förtroendet! /Ebba Ebba Jönsson
    • Folkets Park
    2021-05-12
    Jättetrevlig och professionell mäklare!
    Tack Ester! Har varit roligt att få hjälpa dig! /Ebba Ebba Jönsson
    • Nydala
    2021-05-08
    Vi sålde en bostadsrätt i Malmö, ingick i dödsboet efter min mor. Min/vår uppfattning om Tobias är att han Trevlig, kunnig och professionell. Tobias har lotsat oss genom hela säljprocessen så det har känts tryggt och komfortabelt. Vi har hela tiden varit fullt uppdaterade och informerade; känt att Tobias bryr sig.

Med vänlig hälsning,
    Åke Burman
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Tobias Enckell en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö Limhamn
    2021-05-06
    Mycket bra!
    Vi köpte bostadsrätt via Tobias.
    Tobias hjälpte oss med svar på våra frågor, följde upp och fick oss att känna trygghet i vår bostadsaffär.
    Supernöjda och skulle varmt rekommendera Tobias!
    2021-05-04
    Jättenöjd! Köpte en bostadsrätt vi Tobias. Tobias var trevlig, kompetent och tydlig. Jag upplever att mäklaren levde upp till mina förväntningar och överträffade även vissa förväntningar. Supernöjd!
  • köpte sitt hus med hjälp av Jennie Pembert en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö Limhamn
    2021-05-04
    Vi har köpt ett mindreäldre hus än vad vi redan äger. Vi har blivit väldigt väl bemötta
    Stort tack Karin! Varmt välkomna till Limhamn. Lycka till med allt framåt! Mvh Jennie Pembert Jennie Pembert
  • Anders  B
    2021-05-04
    Tobias hjälpte oss med försäljning & köp. Otroligt professionell genom hela processen & jag kan varmt rekommenderar honom till alla som funderar på att sälja eller köpa!
  • Cecilia W
    2021-05-04
    Försäljning av villa. Jennie är proffsig och affärsmässig. Hon var flexibel och lyssnade till våra önskemål och justerade tidplan efter nya förutsättningar, men gav också råd och tips inför försäljning. Vi hade bra dialog under hela processen och fick det vi önskade prismässigt. Upplever att hon kan sin sak, kan vår marknad. Hon är driven utan att var för "på". Bra samarbete där vi kände oss trygga helt enkelt.
    Tusen tack för era fina ord. Jag blir både glad och rörd. Det gläder mig att ni känner att vi fick till en bra affär. Stort lycka till med ert nya boende. Mvh Jennie Pembert Jennie Pembert
    2021-05-03
    Helhetsintrycket och känslan efter att ha sålt min lägenhet på Ribersborg är att Tobias gjorde ett strålande jobb. Jag kunde inte ha önskat mig än smidigare säljprocess.
  • sålde sitt hus med hjälp av Tobias Enckell en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö Limhamn
    2021-05-03
    Hjälp med pappersarbete etc vid bostadsaffärer som ej gått via mäklare.

Proffsigt, trevligt och effektivt!
    • 3:a
    • 79.5 m²
    2021-04-14
    Är väldigt glad att jag valde Ebba som mäklare när jag sålde min bostadsrätt. Hon är genuin, professionell och väldigt kompetent! Jag kände mig trygg under hela processen och hon överträffade alla mina förväntningar.

Kommer att rekommendera Ebba till alla jag känner :)
    Stort tack! Jag är jätteglad att jag fick förtroendet att hjälpa dig med din försäljning! /Ebba Ebba Jönsson
    2021-04-14
    Köpte en lägenhet där Ebba var mäklare.
    Bemötandet vi fick var väldigt varmt och professionellt.
    Var inte för på utan fanns där för oss vid frågor eller funderingar. Känns väldigt tryggt och ha handlat av Ebba
    Tack snälla för fint omdöme, hoppas att ni kommer att trivas riktigt bra i nya lägenheten! /Ebba Ebba Jönsson
    2021-04-13
    Jag har varit i kontakt med Jennie i samband med att jag precis kopt en bostad pa Limhamn i Malmo. Jennie var mycket professionell coh vanlig (notera att jag skriver pa amerikansk tangent bord sa kan ej fa prickar sa menar vanlig med prickar over a :) ) i sitt bemotande. Hon var ocksa valdigt snabb i svar och gav alltid tydlig information och skickade aven information som hon trodde skulle vara viktigt for mig. Tummen upp!
    Tusen tack Sofia, så roligt att du känner dig nöjd. Välkommen till Limhamn! Mvh Jennie Pembert Jennie Pembert
    • Triangeln
    2021-04-06
    Ebba var hur bra som helst. Jag som förstaköpare hade inte kunnat önska efter någon annan bättre. Hon utstrålade ett lugn och professionalism. Hon kommunicerade tydligt och allt var hur enkelt som helst.
    Jag kommer absolut rekommendera henne till alla.
    Tack för ditt omdöme David! Kul att höra att du kände dig trygg genom ditt köp. Hoppas du kommer att trivas riktigt bra i nya bostaden! /Ebba Ebba Jönsson
    • Möllevången
    2021-03-18
    Köpte en 3a i Malmö nyligen där Ebba var mäklare. Hade en väldigt bra upplevelse då vi blev bemötta på ett väldigt jordnära, tryggt och erfaret sätt. Värdesätter personligen ärlighet och lugn i dessa situationer och det var precis så det gick till. Enorm tacksam för professionellt bemötande!
    Stort tack för jättefint omdöme, det värmer verkligen! Jag hoppas att ni kommer att trivas i nya bostaden! /Ebba Ebba Jönsson
  • Patrik D
    • Tygelsjö
    2021-03-14
    Ebba Jönsson hjälpte oss att sälja vår villa. Det utförde hon med bravur. Hon hade tålamod och hastade inte med försäljningen. När vi träffade henne för första gången så kände vi direkt att det är med henne som vi vill samarbeta med. Ebba levde upp till våra förväntningar.

Nöjda säljare, Patrik & Ausra Drivstedt
    Tack snälla för fin text. Det har varit jätteroligt att få hjälpa er att hitta nya ägare till ert fantastiska hem! /Ebba Ebba Jönsson
    2021-03-14
    Tobias har både hjälpt till med försäljning och hittat en ny lägenhet.
    Trevlig, noggrann och hjälpsam.
    Han kan sitt jobb.
    2021-03-12
    Vi har köpt en villa och affären gick väldigt smidigt och Jennie agerade proffsigt hela vägen.
    Tusen tack för era fina ord! Vi ses snart igen, ta hand om er! Mvh Jennie Pembert Jennie Pembert
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Jennie Pembert en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö Limhamn
    • Limhamns Sjöstad
    2021-03-05
    Trevlig bemötande snabb försäljning
    Tack snälla Mats för fina ord. Hoppas ni känner er nöjda. Vi ses igen! Med vänlig hälsning Jennie Pembert Jennie Pembert
    2021-03-04
    Jennie sålde till oss nya lägenhet och hon var jätte trevligt , hjälpsam och vi ör jätte nöjda och glada.
    Tack så mycket för de fina orden. Välkomna till er nya bostad! Med vänlig hälsning Jennie Pembert Jennie Pembert
    • Fosiedal
    2021-03-03
    Sålde en lägenhet med Svensk Fastighetsförmedling, Ebba Jönsson. Mycket bra och proffsig bemötande. Alltid tillgänglig med snabba svar och råd till mina många frågor. Rekommenderas starkt!
    Tack Marybeth! Har varit roligt att få lov att hjälpa dig igen! /Ebba Ebba Jönsson
  • Natasha B
    2021-03-02
    Vi har köpt en lägenhet med Jennie och hon var jätte trevligt och hjälpsam vi är jätte glada och nöjda. Vi kan säga att hon är bästa mäklare !
    Tack snälla för de fina orden. Så roligt att ni känner er nöjda. Välkomna till er nya stadsdel. Med vänlig hälsning Jennie Pembert Jennie Pembert
    2021-02-25
    Vi köpte lägenhet i Malmö och Tobias var mäklare. Vi är mycket nöjda med hur allt har ordnats och med den hjälp vi har fått. Vi rekommenderar varmt Tobias!
    • Limhamns Sjöstad
    2021-02-17
    Väldigt personlig, tydlig och snabb.
    Stort tack för de fina orden. Vad roligt att ni känner er nöjda. Vi ses snart! Med vänlig hälsning Jennie Pembert Jennie Pembert
    2021-02-17
    Hon är så bra! Inlyssnande, återkopplar, proffsig!
    Vi är mer än nöjda.
    Tusen tack fina ni. Jag är mycket glad att jag fick förtroendet att hjälpa er med försäljningen. Vi ses snart igen! Med vänlig hälsning Jennie Pembert Jennie Pembert
    2021-02-17
    Vi har köpt ett hus på Biografgatan och vi är så imponerade över Jennies otroligt proffsiga och serviceinriktade bemötande. Ingen fråga var för liten och jag kände mig väldigt trygg under köpet. Blixtsnabba svar under hela processen och väldigt bra uppföljning under processen mellan visning och kontraktsskrivning.
    Stort tack för de fina orden. Jag är glad att ni känner er nöjda, då är jag nöjd! Ta hand om er så ses vi snart. Med vänlig hälsning Jennie Pembert Jennie Pembert
    2021-02-01
    Rak och tydlig kommunikation. Förtroendegivande. Bra bemötande.
    Tack så mycket för de fina orden. VI ses snart igen! Med vänlig hälsning Jennie Pembert Jennie Pembert
    2021-01-31
    Vi köpte vårt radhus (nyproduktion) av Tobias. Han var alltid väldigt trevlig och detaljerad i sin information och kommunikation. Han återkom snabbt när vi hörde av oss. Vi är väldigt nöjda med vår kontakt med Tobias!
  • köpte sitt hus med hjälp av Tobias Enckell en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö Limhamn
    2021-01-31
    Jag och min man har köpt vårt första hus med Tobias som mäklare och förmedlare mellan oss och säljarna. Vi har under hela förloppet blivit seriöst och tryggt bemötta. Vi har haft en öppen och rak kommunikation genom Tobias till säljarna. Det har hela tiden känts seriöst och tryggt inför detta stora beslut för oss tack vare Tobias till stor del. Jag skulle verkligen rekommendera Tobias som mäklare!
    2021-01-29
    Tobias kändes otroligt professionell även för oss som köpare. Påläst och mån om att försäljningen skedde på ett bra sätt för både köpare och säljare. Den gång vi själva behöver anlita en mäklare kommer vi definitivt ha Tobias i åtanke!
    • Nobeltorget
    2021-01-25
    Har tillsammans med min sambo köpt en lägenhet i Malmö.
    Blev bra bemött av Ebba redan på visningen där hon var engagerad och trevlig. Man vill att en mäklare ska vara förstående och hjälpsam vilket Ebba är.
    Smidig och bra affär !
    Tack för ditt omdöme Kriss! Roligt att ni uppskattade min hjälp! /Ebba Ebba Jönsson
    • Nobeltorget
    2021-01-23
    Sålt en lägenhet vid Nobeltorget och har fått ett fantastiskt professionellt bemötande av Ebba. Förväntningar vi hade var smidighet och snabbhet och Ebba fick sålt vår lägenhet på 2 veckor från fotograferingen och med gott resultat. Överlag är vi väldigt nöjda!
    Vad roligt att höra Amanda! Har varit jätteroligt att hjälpa er med detta! /Ebba Ebba Jönsson
    2021-01-21
    Mycket engagerat, professionellt och trevligt bemötande i samband med vårt lägenhetsköp. Det är en trygghet som köpare vid stora affärer. Vi rekommenderar honom varmt.
    2021-01-19
    Trevligt bemötande och alla våra förväntningar uppfyllda
    • City
    2021-01-12
    Fick en jättefin upplevelse när jag köpte min drömlägenhet via Ebba!
    Tack för ditt omdöme Louise, roligt att få hjälpa dig! /Ebba Ebba Jönsson
    2020-12-22
    Jag skulle vilja köpa en ny lägenhet i Malmö och mäklaren var jättehjälpsam. Han spenderade tillräkligt med tim för att förklara allt för oss och han berättade gärna allt engom till om vi bad om det.
    2020-12-21
    Behaglig, obyråkratisk och flexibel kontakt när jag tecknade mig för en lägenhet i Västra Park. Västra Hamnen i Malmö.
  • MILKA O
    skrev om Jennie Pembert en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö Limhamn
    2020-11-30
    Vi hade Jennie som mäklare när vi köpte vår bostad och när vi sedan skulle sälja vår egen lägenhet så var Jennie vårt självklara val. Hon är framför allt mycket professionell i sitt bemötande. Vi fick många tips och råd och var ett stort stöd genom hela säljprocessen. Vi kan varmt rekommendera Jennie.
    Tack fina ni. Vad glad jag blir över era fina ord. Ta hand om varandra. Med vänlig hälsning Jennie Pembert Jennie Pembert
    2020-11-17
    Haft Jennie som både köpare och säljare.
    Jennie är mycket engagerad och professionell. Hon sätter alltid kunden i centrum.
    Tusen tack för fina ord, det har varit ett nöje att göra affärer med er. Med vänlig hälsning Jennie Pembert Jennie Pembert
    2020-11-17
    Proffsigt arbete rakt igenom. En väldigt smidig process där Jennie ingav stort förtroende.
    Stort tack för förtroendet, nöjet har varit på min sida. Vi ses snart igen! Med vänlig hälsning Jennie Pembert Jennie Pembert
    2020-11-16
    Att sälja hus är en stor affär i livet . Men med Tobias hjälp kändes det inte mer komplicerat än att veckohandla. Han har en oerhörd kunskap, arbetar väldigt proffsigt och med hjärtat. Det har varit tryggt hela tiden.
    Han är även väldigt generös med sin tillgänglighet och snabba svar.
    Arbetar även väldigt etiskt och med marknadsmässiga priser.
    Om ni ska köpa eller sälja hus fastigheter
    Så kan jag varmt rekommendera Tobias Enkcell och Svensk fastighetsförmedling.
    2020-11-13
    Jennie Pembert är oerhört proffsig på sitt jobb. Hon sköter det med rak och tydlig kommunikation, positiv inställning och respekt. Hon har precis sålt vårt hus men även varit till stor hjälp under tiden vi letade efter nytt boende. Vi har fått svar på alla frågor och det har varit väldigt enkelt att nå Jennie. Hon svarar snabbt. Vi rekommenderar Jennie till alla som behöver en mycket kunnig mäklare med stort nätverk.

/ Maria och Magnus
    Stort tack för förtroendet, tack för att jag fick hjälpa er med er försäljning. Stort lycka till med ert nya fina boende. Vi ses snart igen! Med vänlig hälsning Jennie Pembert Jennie Pembert
    2020-11-11
    Vårt köp kändes väldigt tryggt och proffsigt hanterat, tack vare Tobias.
    Snabba, tydliga, svar på alla frågor och bra guidning genom hela processen.