Alla kategorier Mäklare Skåne Malmö Svensk Fastighetsförmedling Svensk Fastighetsförmedling Malmö Limhamn

Svensk Fastighetsförmedling Malmö Limhamn

Järnvägsgatan 38, 216 14 Limhamn — Visa karta

Läs vad 15 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Malmö Limhamn

• Fatima J
    Fatima J skrev om Svensk Fastighetsförmedling Malmö Limhamn
    Kan varmt rekommendera fastighetsmäklare Jennie Pembert på Limhamnskontoret.
    Underbar person som gör det där lilla extra för att få ditt hus/lgh såld och verkligen tar hand om allt för att få affären i hamn.
  • ewa m
    ewa m skrev om Svensk Fastighetsförmedling Malmö Limhamn
    Mattias Jansson är ung men mycket professionell . Vi rekomenderar honom varmt !
    Ewa Makowska
    2017-03-24 Svensk Fastighetsförmedling svarar ewa m
    Tack för den fina rekommendationen! Lycka till med ert pågående husbygge./Mattias Jansson
  • Ulf B
    Ulf B skrev om Svensk Fastighetsförmedling Malmö Limhamn
    Perfekt service och rådgivning från start till slut!
    2017-03-24 Svensk Fastighetsförmedling svarar Ulf B
    Tack för ert förtroende och ett roligt samarbete. /Karin Liss
  • Patrik Ö
    Patrik Ö skrev om Svensk Fastighetsförmedling Malmö Limhamn
    Vi är jättenöjda med Jennie Pembert. Jennie gav från första stund ett seriöst och bra intryck och har precis sålt vår lgh i Malmö. Då vi inte hade någon stress med försäljningen så valde vi att lägga ut den på Svensk Fastighetsförmedlings tjänst, Läge +. Det gav ett fantastiskt resultat och vi var supernöjda med Jennie från dag ett. Processen var jättesmidig från ax till limpa och Jennie har hela tiden hållt oss uppdaterade och skapat en fin relation. Vi kommer ta hjälp av Jennie nästa gång det är dags för försäljning igen.
    2017-03-17 Svensk Fastighetsförmedling svarar Patrik Ö
    Tack för dessa fina ord och ett finfint samarbete. Jag vill önska er lycka till med ert nya boende! Ta hand om er så hörs vi snart igen!
    Vänligen Jennie Pembert
  • Kajsa B
    Kajsa B skrev om Svensk Fastighetsförmedling Malmö Limhamn
    Tillgänglig mäklare. Bra första intryck. Trevligt och tryggt samarbete
    2017-03-15 Svensk Fastighetsförmedling svarar Kajsa B
    Tack så mycket Kajsa för ett gott samarbete! Lycka till med ert nya boende!
    Vänligen Jennie Pembert
  • Hassan F
    Hassan F skrev om Svensk Fastighetsförmedling Malmö Limhamn
    Köpte en villa från mäklaren Mattias Jansson och fick enastående service! Professionellt bemötande men ändå personligt. Keep up the good job! Tummen upp! /Hassan
  • Bodil S
    Bodil S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Malmö Limhamn
    En mäklare som är professionell och inlyssnande. Karin fick oss att känna oss trygga genom hela processen.
    2017-03-01 Svensk Fastighetsförmedling svarar Bodil S
    Hej Martin och Sofie! Tack för era fina ord. Lycka till med huset. / Karin Liss
  • Tobias Ö
    Tobias Ö skrev om Svensk Fastighetsförmedling Malmö Limhamn
    Jag och min sambo valde Jennie Pembert på Svenska fastighetsförmedling Limhamn till att sälja vår lägenhet. Jennie är mycket kunnig och förtroendeingivande. Vi bor i Göteborg och vi ville såklart inte behöva åka ner till Limhamn mer än nödvändigt. Men Jennie ordnade med allt från styling, fotografering, visningar utan vår medverkan och vi har varit mycket nöjda med hur vi fått löpande uppdateringar på hur försäljningen framskridit.

Tack för ett professionellt arbete! vi rekommenderar dig starkt!

Hälsningar Tobias
    2017-02-24 Svensk Fastighetsförmedling svarar Tobias Ö
    Tack så mycket för gott samarbete och jag är mycket glad att ni blev så nöjda! Lycka till i Göteborg!
    Mvh Jennie Pembert
  • Kalle B
    Kalle B skrev om Svensk Fastighetsförmedling Malmö Limhamn
    Jag anlitade Karin Liss på Svensk Fastighetsförmedling på rekommendation för försäljning av bostad, och jag blev inte besviken. Jag träffade flera mäklare under processen, men gjorde mitt val baserat på vem jag kände att jag personligen skulle vilja köpa en lägenhet av. Det visade sig att jag inte var ensam om den känslan, och försäljningen gick smidigt. Jag kunde lämna över allt ansvar utan att oroa mig. Jag är mycket nöjd.
    2017-02-03 Svensk Fastighetsförmedling svarar Kalle B
    Tusen tack Kalle, riktigt kul att hjälpa dig med försäljningen trots det långa avståndet. Även den nya ägaren blev mycket glad att få ta över din bostad./Karin
  • Amin M
    Amin M skrev om Svensk Fastighetsförmedling Malmö Limhamn
    Riktigt bra, trevlig och seriös mäklare. Jag är helnöjd med hennes insats och kan varmt rekommendera till andra.
    2017-02-02 Svensk Fastighetsförmedling svarar Amin M
    Tack för ert förtroende och dina fina ord Amin. /Karin Liss
  • Gabriel C
    Gabriel C skrev om Svensk Fastighetsförmedling Malmö Limhamn
    10 av 10 poäng. Karin Liss besitter hög affärsmannaskap och förfogar over alla element som i min mening en fastighetsmäklare skall. Jag hade ett högt förtroende under hela förmedlingsuppdraget och resultatet var över förväntan.
    Rekommenderas starkt!
    2017-01-31 Svensk Fastighetsförmedling svarar Gabriel C
    Tackar för en fantastisk rekommendation och ett riktigt bra samarbete. / Karin Liss
  • Inge o Bengt C
    Inge o Bengt C skrev om Svensk Fastighetsförmedling Malmö Limhamn
    Vi kände omgående stort förtroende från början av kontakten. Både i vårt köp av ny lägenhet och i försäljningen av vår gamla. Förtroendet förvaltades väl, vi blev inte (be-)svikna. Vänligt, personligt och alltigenom kunnigt bemötande från både Karin och Mattias. Vi kände oss därför "trygga" i affärerna, som dessutom genomfördes snabbt och elegant. Om ni frågar oss om vi kan rekommendera Svensk Fastighetsförmedling till våra vänner och bekanta, - är svaret utan tvekan.
    Vänliga hälsningar
    Inge och Bengt-Göran Carlsson
    2017-01-27 Svensk Fastighetsförmedling svarar Inge o Bengt C
    Hej

Vilken fin rekommendation. Vi tackar så mycket. Det var ett nöje att få hjälpa er under både försäljning och köp av nya bostaden. Hoppas att ni kommer trivas i er nya lägenhet och föreningen på Limhamn. Hälsningar Karin & Mattias
  • Levente K
    Levente K skrev om Svensk Fastighetsförmedling Malmö Limhamn
    Har anlitat Svensk fastighetsförmedling Limhamn för bostadsrättsförsäljning. Valde mäklaren Jennie Pembert för uppdraget. Hon var enastående professionellt med gedigna kunskap om prisläge, marknadsläge samt hon kommunicerade verkligen tillbaka om alla frågor dagligen.
    Hon lyssnade på alla önskemål från min sida och följde alla överenskommelse vi hade haft. Jag var mycket nöjd.
    Rekommenderar henne varmt för era fastighetsaffärer !

Med hälsning
    Levente K.
    2017-02-16 Svensk Fastighetsförmedling svarar Levente K
    Tack så mycket för ett gott samarbete, det har varit ett nöje att få förmedla din fina bostadsrätt! Vänligen Jennie Pembert
  • Rakel A
    Rakel A skrev om Svensk Fastighetsförmedling Malmö Limhamn
    Vi var mkt nöjda med vår mäklare. Allt gick snabbt, hon var väldigt tillmötesgående.
  • Irene H
    Irene H skrev om Svensk Fastighetsförmedling Malmö Limhamn
    Jag upplevde att min mäklare Karin Liss var mycket kompetent och förtroendeingivande. Hon tillmötesgick mig på alla sätt och kunde komma med kloka råd då jag behövde det. Vi hade ett väldigt bra samarbete, hon lotsade mig och jag kände mig fullständigt trygg under hela försäljningstiden. Dessutom såldes min lägenhet till ett pris långt över förväntan! Jag vill varmt rekommendera henne!

Järnvägsgatan 38, 216 14 Limhamn