Svensk Fastighetsförmedling Malmö Limhamn

Limhamnsvägen 127A, 216 46 Limhamn — Visa karta

Välkommen till Svensk Fastighetsförmedling Malmö och Limhamn!

Dags att skaffa boende i utkanten av Sveriges tredje största stad? Då är du varmt välkommen in till oss på Svensk Fastighetsförmedlings kontor i Limhamn. Vi har koll på området runt Limhamn och Bunkeflo med omnejd. Limhamn som tidigare varit känt för kalkbrytning har nu blivit ett mycket populärt bostadsområde, och våra mäklare hjälper dig att få den optimala lösningen.

Med över 80 års erfarenhet i mäklarbranschen, hjälper vi till med hela bostadsköpet. Prata med oss om du vill göra en riktigt bra affär!

Läs vad 190 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Malmö Limhamn

• 2020-05-22

Caroline H skrev om Jennie Pembert en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö Limhamn
    Det är inte lätt att hitta en mäklare som passar. I beräkningen ingår bla mäklararvode, utgångspris försäljningsområde, försäljningsstatistik, omdömen, men även personkemi. Efter att ha träffat Jennie och tre andra mäklare, bestämde jag mig för Jennie. Hon var säker i sina argument och hade dessutom underlag för dessa.
    Jennie valde att gå ut med ett noga övervägt utgångspris vilket gav både mig som säljare och potentiella köpare en rättvis bild av var köpeskillingen skulle hamna.
    Jennie är oerhört rak som person och försäljningsorienterad vilket passar mig väldigt bra. Samarbetet har känts ärligt och öppet med målet att vi BÅDA ska vara nöjda.
    Jag kan varmt rekommendera Jennie Pembert! Läs mer
    2020-05-23 Jennie P svarar Caroline H
    Tusen tack för dina fina ord, det värmer. Stort tack för förtroendet, väldigt kul att du känner dig nöjd. Tack för gott samarbete!
    Med vänlig hälsning, Jennie Pembert
  • Mikkel S

2020-05-09

Mikkel S skrev om Jennie Pembert en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö Limhamn
    Jag har båda köpt och sålt hus av och med Jennie Pembert. Vi valde Jennie för hennes professionella tillgång till yrket. Hon är altid rak på sak och levererar altid på alla avtal man har under processen. Man känner att hon har en genuin intressa för att lyckas med dig på båda sidorna av bordet. Det känns helt enkelt tryggt, säkert och professionelltt att handla fastighet med Jennie Pembert. Läs mer
    2020-05-13 Jennie P svarar Mikkel S
    Tack snälla för era fina ord! Tack för gott samarbete. Lycka till framåt, vi ses snart igen.
  • 2020-05-01

Christine D skrev om Jennie Pembert en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö Limhamn
    Vänlig tillmötesgående lyhörd kunnig o rekommenderas verkligen .

Nöjd köpare
    Christine Dofsand Läs mer
    2020-05-06 Jennie P svarar Christine D
    Tack snälla för de fina orden. Så roligt att du hittat ditt rätta hus. Välkommen till Vintrie.
  • 2020-04-29

Sean A skrev om Jennie Pembert en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö Limhamn
    Väldigt hjälpsam och trevlig! Skötte allt professionellt. Läs mer
    2020-04-29 Jennie P svarar Sean A
    Tack så mycket för era fina ord! Grattis till er fina bostad. Vi ses snart igen!
  • 2020-04-27

Marcus O skrev om Jennie Pembert en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö Limhamn
    Jennie var vår mäklare under vårt första bostadsköp. Hon kändes från början till slut pålitlig, professionell och transparent vilket gav oss en extra trygghet mitt i allt. Vi kommer högst sannolikt kontakta Jennie när det är dags att sälja vår bostad i framtiden. Läs mer
    2020-04-27 Jennie P svarar Marcus O
    Stort tack för era fina ord, det värmer! Välkomna till våra kvarter!
  • 2020-04-22

Mikaela N skrev om Jennie Pembert en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö Limhamn
    jag har köpt en lägenhet i Limhamn.
    Fint och naturligt bemötande. Lätt att prata med. förstående.
    tog sig god tid att visa lägenheten
    mycket positivt med denna mäklare Läs mer
    2020-04-22 Jennie P svarar Mikaela N
    Tack snälla Mikaela för dina fina ord! Jag hoppas ni ska trivas i er nya bostad, vi ses snart igen!
  • 2020-03-31

Harald E skrev om Jennie Pembert en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö Limhamn
    Under normala förhållande säkert en väldigt duktig säljare. Verkar trevlig och informativ, hon har gjort allt vad hon kunnat i detta läge vi nu befinner oss i och lyckats att sälja min mammas lägenhet Läs mer
    2020-03-31 Jennie P svarar Harald E
    Tack snälla för era fina ord. Jag hoppas att ni ska känna er nöjda med allt till slut, trots märkliga omständigheter. Vi ses snart igen!
  • 2020-03-31

EVA K skrev om Jennie Pembert en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö Limhamn
    Vi har sällan träffat en skickligare yrkesutövare än Jennie Pembert, oavsett vilket yrke det gäller. Vid det här laget har vi varit med i ett tiotal fastighetsaffärer och kan konstatera att hon är en outstanding mäklare – lyhörd och inkännande, jobbar stenhårt med varje detalj, är tydligheten själv när det exempelvis gäller juridik och riktigt tuff (men schysst) i affärer.
    När vi mötte Jennie för första gången var vi i ett pressat läge, vi behövde sälja vår kära Limhamnsvilla fort och till ett bra pris, trots att våra förutsättningar inte var de bästa. Men med sin trygga, härliga optimism fick Jennie oss snabbt på banan och inom kort kände hela familjen att det här var ju riktigt kul! Vi hade ett enastående samarbete med Jennie från början till slut, med tät kommunikation. Totalt tog processen mindre än två veckor och inte en detalj slarvades bort. I slutändan var vi supernöjda, och vi fick intrycket att köparna kände samma sak. Rekommenderas varmt! Läs mer
    2020-03-31 Jennie P svarar EVA K
    Tack så mycket för alla fina ord, jag blir väldigt glad och rörd. Stort tack för förtroendet, vi ses snart igen!
  • 2020-03-26

Kristofer H skrev om Jennie Pembert en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö Limhamn
    Köpt hus.
    Professionell från början till slut. Läs mer
    2020-03-31 Jennie P svarar Kristofer H
    Tack så mycket för fina ord. Jag önskar er lycka till med allt framåt. Vi ses snart!
  • 2020-03-24

Frida S skrev om Jennie Pembert en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö Limhamn
    Enbart positiva erfarenheter. Köpte vårt första hus av Jennie. Hon hade stenkoll på objektet, skötte allting smidigt, var lättillgänglig och professionell. Läs mer
    2020-03-24 Jennie P svarar Frida S
    Tack snälla för era fina ord. Jag blir alltid så glad när mina kunder känner sig nöjda. Det här huset blir perfekt för er, stort lycka till med allt framåt. Vi ses snart igen!
  • Martin E

2020-03-24

Martin E skrev om Jennie Pembert en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö Limhamn
    Jennie är den bästa på sin marknad! Att inte välja henne när ni ska sälja på Limhamn är inget bra beslut.

Jennie är jätte trevlig, proffsig och tar hand om allt. Hon sålde ett radhus åt mig. Vi träffades för att gå igenom huset. Därefter lämnade jag nyckeln till henne, och hon tog ansvar för allt; energideklaration, besiktning, flyttstädning, visningar etc. Hon höll mig väl informerad under hela processen. Och vi sågs igen när kontraktet skulle skrivas under. Allt var över på mindre än en månad. Och hon fick bra betalt trots att vi var mitt uppe i coronaviruset. För mig som säljare kan det inte bli enklare.

Jag kan inget annat än att rekommendera Jennie. Hon är jätte duktig på det hon gör, och ni kan verkligen lita på att henne. Läs mer
    2020-03-24 Jennie P svarar Martin E
    Tack så väldigt mycket för så fina ord, jag blir både glad och rörd. Trots märkliga omständigheter löste vi det här, stort tack för gott samarbete. Ta hand om er och lycka till framåt.
  • 2020-03-23

Marianne B skrev om Tobias Enckell en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö Limhamn
    Bra information och trevligt, proffsigt bemötande samt förståelse för att man behöver lite "hålla handen" vid köp av ny bostad. Läs mer
    2020-03-23 Svensk Fastighetsförmedling svarar Marianne B
    Tack för fin feedback Marianne!
  • 2020-03-23

Carl M skrev om Tobias Enckell en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö Limhamn
    Utmärkt prestation av Tobias! Han var mycket smidig att ha och göra med, han visade extrem expertis och bidrog med tips som kunde höja värdet på lägenheten och lyckades få ett bra pris under karantäntider!

Jag kan Enckellt rekommendera Tobias vidare! Läs mer
    2020-03-23 Svensk Fastighetsförmedling svarar Carl M
    Tack för fina vitsord Calle! Kör så det ryker i Sthlm
  • Okhan V

2020-03-22

Okhan V skrev om Jennie Pembert en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö Limhamn
    Köpte radhus efter privat visning en sen kväll mitt i veckan med kontraktskrivning tidigt på morgonen därpå som följd. Bra service och snabba puckar(vilket jag gillar). Bra och snabb förmedling mellan säljare och köpare. Rekommenderas! Läs mer
    2020-03-22 Jennie P svarar Okhan V
    Tack snälla för era fina ord. Det gör mig glad att ni känner er nöjda. Jag hoppas ni ska trivas i ert nya hus.
  • 2020-03-20

Björn F skrev om Tobias Enckell en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö Limhamn
    Köpte en nyproduktion på Navet i Hyllie. Proffsigt bemötande av både Tobias och Patricia. Läs mer
  • 2020-03-15

Anders J skrev om Tobias Enckell en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö Limhamn
    Nyproduktion
    Saklig och påläst. Förklarade processen vid köp av nyproduktion och ryggade inte för dialog om riskerna vid denna typ av affär. Läs mer
  • Alice S

2020-03-14

Alice S skrev om Jennie Pembert en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö Limhamn
    Vi som köpare är nöjda med husaffären och bemötandet som vi fick av Jennie i samband med visning, budgivning och kontraktsskrivning. Läs mer
    2020-03-21 Jennie P svarar Alice S
    Tack så mycket för fina ord. Hoppas ni kommer att trivas i ert nya fina hus.
  • 2020-03-12

Armin B skrev om Jennie Pembert en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö Limhamn
    Superbra! Kan verkligen rekommenderas! Läs mer
    2020-03-12 Jennie P svarar Armin B
    Tack snälla för era fina ord, så välkomna till er nya bostad. Jag finns här om ni behöver hjälp eller råd. Vi ses snart igen!
  • 2020-03-12

Patrick L skrev om Jennie Pembert en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö Limhamn
    Vi har sålt radhus, Jennie var proffsig, seriös, tillmötesgående. Alltid tillgänglig, alltid koll på läget. Läs mer
    2020-03-12 Jennie P svarar Patrick L
    Tack snälla för era fina ord. Sann glädje att få hjälpa er med försäljningen av ert fina hus. Lycka till med nya boendet.
  • 2020-03-06

Marcus H skrev om Patricia Hemmingsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö Limhamn
    Vi har nyligen sålt vår lägenhet i Limhamn. Patricia gav ett professionellt bemötande och visade stort engagemang. Alla steg i försäljningen gick smidigt och enkel.
    Vi är otroligt nöjda med Patricia och Svensk Fastighetsförmedling och kan starkt rekommendera henne. Läs mer
    2020-03-06 Patricia H svarar Marcus H
    Tack så mycket Marcus, det har varit väldigt roligt att få hjälpa er med försäljningen. Stort lycka till med era husdrömmar norrut. Vi ses snart igen!
    /Patricia Hemmingsson
  • Inko G

2020-03-05

Inko G skrev om Patricia Hemmingsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö Limhamn
    Köpte en lägenhet i Limhamn sjöstad. Patricia var mycket trevlig och såg till att allt löstes snabbt mellan oss, säljaren och banken.
    Mycket nöjd :) Läs mer
    2020-03-06 Patricia H svarar Inko G
    Tack så mycket för att ni uppskattade mitt arbete. Hoppas ni ska trivas i er nya och fina lägenhet. Välkomna till Limhamn. /Med vänliga hälsningar Patricia Hemmingsson
    Inko G gillar detta
  • 2020-02-17

Kathe H skrev om Jennie Pembert en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö Limhamn
    Köpt lägenhet i Limhamn 2:a.
    Trevlig, välinformerad, faktabaserad, kunnig, och inget skitsnack! Läs mer
    2020-02-17 Jennie P svarar Kathe H
    Tack så mycket för dina fina ord. Det värmer. Välkommen till vårt Limhamn!
  • 2020-02-16

Petra T skrev om Tobias Enckell en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö Limhamn
    Vi har sålt en lägenhet tillsammans med Tobias, han var väldigt utförlig i sin introduktion till oss och svarade på alla ev. frågetecken. Lugn och förtroendeingivande. Vi är nöjda med honom och skulle ha honom i åtanke om vi i framtiden skulle sälja något igen! Läs mer
    2020-02-17 Svensk Fastighetsförmedling svarar Petra T
    Tack snälla för dom fina orden Petra.
    Det har varit kul och hjälpa er och jag hoppas att ni hittar ett riktigt trevligt hus.
    Vi ses!
  • 2020-02-15

Ulrika T skrev om Jennie Pembert en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö Limhamn
    Sålt radhus på Limhamn. Jennie var professionell och lyhörd och guidade oss på utmärkt sätt genom hela försäljningen. Kan verkligen rekommendera Jennie Pembert. Läs mer
    2020-02-15 Jennie P svarar Ulrika T
    Tack för era fina ord och stort tack för härligt samarbete. Lycka till med flytten!
  • 2020-02-13

Sven-åke Georg G skrev om Tobias Enckell en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö Limhamn
    Köpt 2:a, Sergelsväg Malmö
    Utmärkt, seriöst, kompetent, påläst
    100% Seriöst,strukturerat,kompetent, trevligt bemötande, dokumentation, utförande
    Mycket nöjd kund
    Sven Åke , Ingrid , Roland Läs mer
    2020-02-17 Svensk Fastighetsförmedling svarar Sven-åke Georg G
    Hej på er!
    Tack för dom fina orden. Det blev en riktigt bra lösning för alla inblandade.
    Hoppas nu Sven-Åke får det bra i lägenheten.
  • Eva N

2020-02-12

Eva N skrev om Patricia Hemmingsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö Limhamn
    Vi har sålt en bostadsrätt på Annetorp/ Limhamn 104,5kvm
    På ett fint och trevligt sätt
    Våra förväntningar var att mäklaren hade kunskap om försäljning och känner till området, och det hade Patricia
    Efter tredje mäklaren fr samma mäklarfirma, var vi nära att ge upp, men så kom Patricia som tog tag i försäljningen på ett bra sätt. Läs mer
    2020-02-13 Patricia H svarar Eva N
    Hej Eva och tack för ett fint omdöme, det värmer. Det har varit ett nöje att få hjälpa er och ro affären i land. Nu kan ni fokusera på flytten till er nya bostad. Vi ses snart igen!
    Med vänlig hälsning, Patricia Hemmingsson
  • 2020-02-06

SAGLARA K skrev om Jennie Pembert en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö Limhamn
    Tack Jennie,
    Trots att vår lägenhet var ett ”eftertraktat” objekt tog det ändå ett antal visningar att få den sålt.
    Jennie hade ett trevligt bemötande. Lyhörd och ödmjuk. Har ett driv och positivitet som vi uppskattade.
    Kan varmt rekommendera Jennie. Läs mer
    2020-02-07 Jennie P svarar SAGLARA K
    Tack snälla för era fina ord och tack för ert samarbete och tålamod!
    Stort lycka till med allt framåt.
  • 2020-02-03

ULRIKA A skrev om Patricia Hemmingsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö Limhamn
    Väldigt nöjd med min försäljning där jag åter igen använde Svensk Fastighetsförmedling som även nu slog rekord i mitt område. De kommer med bra råd och tips och även denna gång upplevde jag ett mycket fint bemötande av mäklaren. Hon kändes professionell och tillgänglig. Patricia hörde också av sig direkt om det var någon uppdatering i försäljningen. Jag kan definitivt rekommendera henne och Svensk Fastighetsförmedling! Läs mer
    2020-02-05 Patricia H svarar ULRIKA A
    Stort tack Ulrika för fina ord. Det har varit ett nöje att få hjälpa dig med försäljningen. Vi ses snart igen!
    Vänliga hälsningar Patricia Hemmingsson
  • 2020-02-01

Håkan H skrev om Patricia Hemmingsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö Limhamn
    Efter att ha sålt min mors lägenhet på Limhamn så är jag väldigt nöjd. Blev bemött av stort kunnande och ett trevligt sätt och tyckte verkligen att mäklaren levde upp till mina förväntningar.
    Ska jag köpa eller sälja i framtiden så kan jag varmt rekommendera Svensk Fastighetsförmedling.
    MVH Håkan Hansson Läs mer
    2020-02-03 Patricia H svarar Håkan H
    Tack Håkan för fina ord och att jag fick förtroendet att hjälpa er med försäljningen av Elsie´s lägenhet. Det glädjer mig att ni uppskattade mitt arbete. Vi ses snart igen! Vänliga hälsningar, Patricia Hemmingsson.
  • Jennie Linnéa Viktoria B

2020-01-31

Jennie Linnéa Viktoria B skrev om Patricia Hemmingsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö Limhamn
    Mycket trevligt bemötande och högt intresse för att besvara frågor och förklara. Kändes som en trygg affär! Tackar för hjälpen med min första bostadsrätt! Läs mer
    2020-02-03 Patricia H svarar Jennie Linnéa Viktoria B
    Stort tack Jennie för dom fina orden. Det glädjer mig att du upplevde försäljningen som trygg och att du uppskattade mitt arbete. Hoppas du kommer trivas bra i din nya och fina lägenhet. Vi hörs och ses! Vänliga hälsningar Patricia Hemmingsson
  • 2020-01-28

ÅSA H skrev om Patricia Hemmingsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö Limhamn
    Jättefint bemötande av mäklaren.Vi hade ett stort förtroende för Patricia.Vi fick snabbt svar om det var något vi undrade.Vi kan bara ge det bästa omdömet, vi är så nöjda. Rekommenderas varmt. Tack än en gång. Läs mer
    2020-01-31 Patricia H svarar ÅSA H
    Hjärtligt tack för de fina orden, det glädjer mig att höra att allt kändes bra! Det har varit ett nöje att få hjälpa er med försäljningen. Vi hörs och ses, Patricia Hemmingsson
  • 2020-01-22

Linnea S skrev om Tobias Enckell en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö Limhamn
    Grym mäklare som jag verkligen rekommenderar! Har bara positiva ord om Tobias. Läs mer
    2020-02-17 Svensk Fastighetsförmedling svarar Linnea S
    Tack Linnea!
    Som vanligt har det varit roligt och jobba med er!
  • 2020-01-21

Morten H skrev om Patricia Hemmingsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö Limhamn
    Jeg kan kun give stor ros til mægleren, jeg fik en fantastisk god service, hun var klar til at hjælpe, havde jeg nogle spørgsmål var hun klar til at finde svar og hjælp, kan kun varmt anbefales. Läs mer
    2020-01-28 Patricia H svarar Morten H
    Stort tack för fina ord Morten! Vi hörs och ses, med vänliga hälsningar Patricia Hemmingsson.
  • 2020-01-21

Susanne R skrev om Patricia Hemmingsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö Limhamn
    Fantastiskt bemötande av mäklaren. Bra kommunikation, bra tips och ett proffsigt agerande rakt igenom hela försäljningen. Läs mer
    2020-01-28 Patricia H svarar Susanne R
    Stort tack för förtroendet och för fina ord, det betyder mycket. Jag önskar er all lycka framåt och hoppas ni ska trivas i er nya fina bostad.
    Med vänliga hälsningar Patricia Hemmingsson
  • 2020-01-17

David Anders E skrev om Jennie Pembert en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö Limhamn
    Kunnig, tillmötesgående och trevlig är några av de bra egenskaper som Jennie har så söker ni en seriös professionell mäklare behöver ni inte leta vidare. Läs mer
    2020-01-17 Jennie P svarar David Anders E
    Stort tack för era fina ord, jag blir både rörd och väldigt glad. Stort tack för gott samarbete, lycka till med ert nya hus!
  • 2019-12-14

Dominik C skrev om Svensk Fastighetsförmedling Malmö Limhamn
    Köpte lgh av Sara, hon var påläst, trevligt och professionell i varje moment av köpet, rekommenderas starkt. Läs mer
    2019-12-16 Sara E svarar Dominik C
    Stort tack Dominik, det glädjer mig att höra att allt kändes bra. Passar på att önska er god jul och gott nytt år! Vänliga hälsningar Sara Ehde
  • 2019-12-05

Benny K skrev om Jennie Pembert en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö Limhamn
    Hon gav ett gott och seriöst intryck. Läs mer
    2019-12-12 Jennie P svarar Benny K
    Tack snälla Benny för de fina orden. Hoppas du får en fin helg!
  • 2019-12-01

Frida L skrev om Tobias Enckell en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö Limhamn
    Köpte lägenhet i malmö. Tobias var väldigt professionell men personlig och mötte oss som köpare väldigt väl. Läs mer
  • 2019-11-23

Christina M skrev om Tobias Enckell en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö Limhamn
    Bostadsrätt
    Tobias Enckell skötte allt med den äran Läs mer
  • 2019-11-18

Anna B skrev om Jennie Pembert en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö Limhamn
    Vi är mycket nöjda med försäljningen av vårt hus. Jennie svarade snabbt på alla frågor, gav råd och tips och var mycket professionell från start till slut. Särskilt tack för hennes stora nätverk i området och gedigna engagemang vid fotografering av huset.Jag har redan rekommenderat henne vidare till vänner. Läs mer
    2019-11-18 Jennie P svarar Anna B
    Tack snälla för förtroendet, så trevligt att samarbeta med er! Vi hörs snart igen.
  • 2019-11-13

Lena J skrev om Jennie Pembert en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö Limhamn
    Jennie är en trevlig och proffsig tjej med stort tålamod när vi känner oss osäkra!
    Tacksam för all hjälp och stöttning! Läs mer
    2019-11-14 Jennie P svarar Lena J
    Stort tack för förtroendet och tack för att ni kände er trygga med mig. Jag önskar er all lycka framåt och hoppas ni ska trivas i er nya fina bostad.
  • 2019-11-11

Marcus S skrev om Jennie Pembert en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö Limhamn
    Köpte hus där Jennie var ansvarig mäklare.

Trevlig bemötande och svarade på de frågor vi hade..

Levde upp till de förväntningar jag har på en mäklare.

Trevlig och tillmötesgående. Läs mer
    2019-11-11 Jennie P svarar Marcus S
    Tack snälla för de fina orden! Hoppas ni ska trivas i ert nya hus.
  • 2019-11-02

Peter D skrev om Jennie Pembert en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö Limhamn
    Vi anlitade Jennie Pembert på Svensk Fastighetsförmedling när vi skulle sälja vår lägenhet.
    Hon tog hand om försäljningen på bästa sätt, och vi kan varm rekommendera henne hon är otroligt duktig och seriös, och nästa gång vi behöver en mäklare är det självklart att vi kommer att anlita Jennie igen.
    Jasna och Peter Läs mer
    2019-11-05 Jennie P svarar Peter D
    Tack så mycket för förtroendet. Jag är väldigt glad att ni känner er så nöjda. Tack för gott samarbete.
  • 2019-10-23

Jari R skrev om Tobias Enckell en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö Limhamn
    Köpte lägenhet och tyckte Tobias var bra och hjälpsam. Tydlig kommunikation genom hela processen. Läs mer
  • 2019-10-22

Gudrun M skrev om Jennie Pembert en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö Limhamn
    Jag var på visning av lägenhet och kände mig genast mycket positiv till
    mäklaren. När jag sedan köpte lägenheten o träffade henne för att skriva under agerade hon sympatiskt o samtidigt proffsigt. Min uppfattning stämmer väl överens med jag hört från annat håll. Läs mer
    2019-10-22 Jennie P svarar Gudrun M
    Tack snälla för vänliga ord. Jag önskar dig lycka till med allt och hälsar dig välkommen till Limhamn!
  • 2019-10-15

Ingrid A skrev om Tobias Enckell en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö Limhamn
    Jag har sålt min 2rums lägenhet i Stjärnhusen .
    Jag tycker att jag fått bra hjälp av min mäklare och att affären gått bra.
    Mina förväntningar har uppfyllts.
    Min upplevelse är bea. Läs mer
  • 2019-10-07

Lars Patrik B skrev om Tobias Enckell en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö Limhamn
    Sålt bostad via Tobias Enckell. Mycket proffsigt bemötande och kunnande. Läs mer
    2019-10-07 Svensk Fastighetsförmedling svarar Lars Patrik B
    Tack för dom fina orden! Hoppas ni får det bra i nya huset.
    Mvh Tobias
  • 2019-10-07

Gert N skrev om Jennie Pembert en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö Limhamn
    Köpt på victoria park. Var 2 st likadana lgh ute samtidigt. Men vi valde denna lite för att Jennie stod på sig 😄
    Trivs jättebra Läs mer
    2019-11-05 Jennie P svarar Gert N
    Tack snälla för fina ord. Jag hoppas ni känner er riktigt nöjda med ert nya livsstilsboende.
  • 2019-10-06

Eva H skrev om Jennie Pembert en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö Limhamn
    Jennie Pembert, Svensk Fastighetsförmedling, hjälpte oss att sälja en villa i Limhamn. Försörjningen gick snabbt och vi är mycket nöjda. I våra kontakter har Jennie Pemberts agerande varit kunnigt, professionellt och förtroendeingivande. Läs mer
    2019-11-05 Jennie P svarar Eva H
    Tack snälla för fina ord. Tack för förtroendet och för ett mycket gott samarbete.
  • 2019-10-05

Roland N skrev om Tobias Enckell en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö Limhamn
    Kunnig, proffsig framtoning, känsla för prisnivåer mm inom berört område, påläst på objekten. Har med råge uppfyllt vår Brf-förenings förväntningar. 👍 Läs mer
    2019-10-10 Svensk Fastighetsförmedling svarar Roland N
    Tack Roland. Alltid ett nöje att samarbeta med Brf Stjärnehus 3 och er i styrelsen.

Limhamnsvägen 127A, 216 46 Limhamn