Alla kategorier Mäklare Skåne Malmö Svensk Fastighetsförmedling Svensk Fastighetsförmedling Malmö Limhamn

Svensk Fastighetsförmedling Malmö Limhamn

Järnvägsgatan 38, 216 14 Limhamn — Visa karta

Välkommen till Svensk Fastighetsförmedling Malmö och Limhamn!

Dags att skaffa boende i utkanten av Sveriges tredje största stad? Då är du varmt välkommen in till oss på Svensk Fastighetsförmedlings kontor i Limhamn. Vi har koll på området runt Limhamn och Bunkeflo med omnejd. Limhamn som tidigare varit känt för kalkbrytning har nu blivit ett mycket populärt bostadsområde, och våra mäklare hjälper dig att få den optimala lösningen.

Med över 80 års erfarenhet i mäklarbranschen, hjälper vi till med hela bostadsköpet. Prata med oss om du vill göra en riktigt bra affär!

Läs vad 88 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Malmö Limhamn

• 2019-04-24

Jannie P skrev om Jennie Pembert en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö Limhamn
    Trevlig upplevelse, lyssnade och var tillmötesgående även mot mig som köpare! Svarar snabbt och återkopplade. Läs mer
    2019-04-24 Jennie P svarar Jannie P
    Tack för de fina orden! Mvh Jennie Pembert
  • 2019-04-10

Nicole O skrev om Jennie Pembert en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö Limhamn
    Köpt en villa av Jennie Pembert och blivit bemötta på ett ytterst professionelt sätt, både på visningen och under hela bud och köp processen.
    Vi har mött många olika mäklare under vårt letande efter det rätta huset men aldrig har både jag och min man varit så eniga. Jennie har ett enormt förtroendegivande sätt att hantera människor och man får genast tillit och känner sig trygg i processen.
    Underbart bemötande helt enkelt! Läs mer
    2019-04-10 Jennie P svarar Nicole O
    Tusen tack för era fina ord, dessa gör mig väldigt glad! Vi ses snart igen!
  • MATTIAS R

2019-03-27

MATTIAS R skrev om Jennie Pembert en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö Limhamn
    Vill man sälja på Limhamn skall man välja Jennie.

Grymt bra mäklare som lyssnar på en och tydlig i sin kommunikation.

Jennie får bostäder sålda! Läs mer
    2019-03-27 Jennie P svarar MATTIAS R
    Tack snälla för de fina orden! Vi ses snart igen.
  • 2019-03-26

Kenneth L skrev om Jennie Pembert en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö Limhamn
    Jag har nyligen köpt en lägenhet genom Jennie. Hennes bemötande var mycket bra, hon var proffsig och gjorde ett bra arbete genom hela affären. Läs mer
    2019-04-22 Jennie P svarar Kenneth L
    Tusen tack Kenneth! Vi ses snart igen.
  • Axel B

2019-03-22

Axel B skrev om Jennie Pembert en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö Limhamn
    Vi sålde bostaden genom Svensk Fastighetsförmedling och Jennie Pembert. Detta på rekommendation. Jennie är professionell, kunnig och lyhörd. Jennie förstod våra behov och satte upp en plan ut ifrån det.
    Våra högt ställda förväntningar överträffades och affären stängdes snabbt och smidigt med de nya ägarna till huset.
    Jennies täta dialog och vilja att gå "den extra milen" gjorde att vårt hus fick nya förväntansfulla ägare.

Smart, Smidigt och Snabbt - tre ord för att sammanfatta affären. Läs mer
    2019-03-27 Jennie P svarar Axel B
    Stort tack för de fina orden, det värmer. Tack. Vi ses snart igen!
  • Mohanad H

2019-03-17

Mohanad H skrev om Jennie Pembert en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö Limhamn
    Hej
    Jag ska tack för hjälp det var mycket nöjd
    :) Läs mer
    2019-03-17 Jennie P svarar Mohanad H
    Tack så mycket! Vad roligt att ni känner er nöjda. Vi hörs snart igen.
  • 2019-03-01

Christine Patricia S skrev om Jennie Pembert en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö Limhamn
    Jennie hjälpte mig med köp av min nya lägenhet och även försäljningen av min nuvarande lägenhet. Hon var kunnig, hjälpsam och trevlig i alla sammanhang. Läs mer
    2019-03-07 Jennie P svarar Christine Patricia S
    Tack så mycket för ett väldigt trevligt samarbete! Stort lycka till med ditt nya boende!
  • 2019-02-28

Per Thinggaard skrev om Svensk Fastighetsförmedling Malmö Limhamn
    Kul att få uppleva denna höga nivå ifrån svensk fastighetsförmedling på Limhamn och speciellt tack till Jennie Pembert !

Allt kring försäljningen sköttes exemplariskt och bemötandet kunde inte ha blivit bättre.

Vi som köpare fick direkt ett bra förtroendet som därefter ledde till ett köp.

Både Proffsig, kunnig och engagerad mäklare ! Läs mer
  • 2019-02-25

Tina H skrev om Sara Ehde en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö Limhamn
    Köpt en bostadsrätt där Sara gjort affären mycket smidig och bra. Sara var väldigt lättillgänglig och anträffbar som mäklare där frågor alltid besvarades med ett leende. Tyckte att hon levde upp till alla förväntningar jag hade och jag kan varmt rekommendera att anlita henne till vänner och bekanta. Läs mer
    2019-02-26 Sara E svarar Tina H
    Stort tack för fina ord Tina! Det har varit ett nöje att hjälpa dig i bostadsaffären. Vi hörs och ses! :)
  • 2019-02-22

Tom L skrev om Jennie Pembert en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö Limhamn
    En systematisk och därmed trygg försäljning av en bostadsrätt med en lugn och harmonisk inställning till oss som kund. Läs mer
    2019-03-07 Jennie P svarar Tom L
    Tack så mycket för de fina orden och varmt välkomna till Limhamn!
  • 2019-02-11

Theresia K skrev om Amelie Pålsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö Limhamn
    Sålde en lägenhet genom Amelie och hon gjorde ett fantastiskt jobb, allt från styling vid fotografering till kontakt med intressenter. Höll god kontakt med mig som säljare under hela processen. Läs mer
  • 2019-02-04

Carin A skrev om Jennie Pembert en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö Limhamn
    Jennie är grym! Vi valde henne eftersom hon är en av få mäklare som vi själva gillat när vi gått på visningar. Jennie har sålt mitt föräldrahem, ett radhus. Jennie har varit proffsig rakt igenom processen. Jennie lade tidigt upp en plan för hela försäljningen som hon ständigt återkopplade på och levererade enligt. När det väl blev budgivning var Jennie fantastisk på att ge återkoppling och att driva processen framåt samtidigt som hon höll alla aktörer uppdaterade. Läs mer
    2019-02-05 Jennie P svarar Carin A
    Tack Carin. Jag blir både rörd och glad, men framförallt glad för er skull till en fin affär med väldigt bra köpare. Vi ses snart!
  • 2019-01-29

Alexander B skrev om Jennie Pembert en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö Limhamn
    Sålde en bostadsrätt en timme efter första visningen. Jennie är proffsig, engagerad och förstående. Sätter sig in i kundens situation och gör sitt yttersta. Tillgänglig när man har frågor och uppdaterar löpande. Kommer att återkomma i framtiden. Läs mer
    2019-01-30 Jennie P svarar Alexander B
    Tack snälla ni, vad glad jag blir. Önskar er stor lycka framåt med ert nya boende!
  • 2018-12-19

Marie N skrev om Jennie Pembert en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö Limhamn
    Jennie är en klockren Mäklare!! Oerhört kompetent och har ett enastående bemötande som fick oss att känna oss trygga då vi överlämnade affären till Svensk Fastighetsförmedling. Vi kan varmt rekommendera Jennie. Läs mer
    2018-12-19 Jennie P svarar Marie N
    Tack snälla för era fina ord. Vi ses snart.
  • 2018-12-06

Henrik P skrev om Amelie Pålsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö Limhamn
    Tyckte att hon skötte allt som hon skulle på ett utmärkt sätt.
    Var alltid tillgänglig.

Trevlig och social. Läs mer
    2018-12-14 Amelie P svarar Henrik P
    Tack, det var väldigt roligt att få sälja er lägenhet! Lycka till med ert nya boende :D
  • 2018-11-30

Marie Louise L skrev om Jennie Pembert en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö Limhamn
    Väl förberedd och professionel, vil varmt recommenderer! Läs mer
    2018-11-30 Jennie P svarar Marie Louise L
    Tack snälla! Vi hörs snart igen.

Johan a skrev om Sara Ehde en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö Limhamn
    Bra och smidig försäljning. Rekommenderas varmt. Läs mer
    2018-11-22 Sara E svarar Johan a
    Tack snälla, det har varit väldigt roligt att få hjälpa er i bostadsaffären. Vi ses snart igen!
    Hälsningar Sara
  • 2018-11-21

Christer S skrev om Amelie Pålsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö Limhamn
    Hej Amelie,
    Tack för en jättefin insats vid försäljning av vår bostad! Hela processen från att du fick uppdraget till kontraktsskrivningen tog 20 dagar!
    Det är verkligen en utomordentlig prestation!
    Bilderna över lägenheten visade en utsikt över Gamla Limhamn som gjorde att vi nästan ångrade försäljningen!
    Mycket fint!
    Vi fick även ett pris som överträffade våra förväntningar!
    Än en gång tack för dina fina insats
    Vi önskar dig lycka till med nästa uppdrag!

Kristina & Christer
    Limhamnsvägen 133D
    Limhamn Läs mer
    2018-12-14 Amelie P svarar Christer S
    Tack så väldigt mycket Kristina och Christer! Det har varit väldigt roligt att få jobba med er!

Mikael L skrev om Sara Ehde en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö Limhamn
    Vad som genast stack ut, jämfört med andra visningar, var hur mäklaren tog sig tid att förklara objektet till alla närvarande, på ett proffsigt och väl förberett sätt. Uppföljningen under budgivningen och hanteringen av kontraktsskrivning har också skötts oklanderligt. Läs mer
    2018-11-21 Sara E svarar Mikael L
    Tack snälla för fina ord Mikael, vad skönt att du känt dig trygg i affären. Stort lycka till i nya bostaden!
    Med vänlig hälsning, Sara Ehde
  • 2018-11-16

Camilla V skrev om Jennie Pembert en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö Limhamn
    Allt kring försäljningen av vårt hus har fungerat mycket bra! Snabbt, effektivt, engagerat och professionellt! Läs mer
    2018-11-28 Jennie P svarar Camilla V
    Tack så mycket för förtroendet och ett väldigt gott samarbete. Stort lycka till i framtiden.
  • Peter D

2018-11-06

Peter D skrev om Jennie Pembert en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö Limhamn
    Har sålt ett antal hus med olika mäklare och ger Jennie full poäng. Otroligt proffsig inför försäljningen och uppföljning efter sälj. Kan varmt rekommendera Jennie.
    mvh Peter Läs mer
    2018-11-06 Jennie P svarar Peter D
    Tack snälla Peter för ett härligt samarbete! Jag önskar er allt gott framåt och hoppas vi gör affärer ihop i framtiden!
  • 2018-11-02

Mona Greta Ingeborg P skrev om Amelie Pålsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö Limhamn
    Mäklaren var trevlig och hjälpsam. Läs mer
    2018-12-14 Amelie P svarar Mona Greta Ingeborg P
    Tack Mona! Hoppas du ska trivas i nya lägenheten.
  • 2018-10-30

Carina F skrev om Jennie Pembert en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö Limhamn
    Vi har solgt vores bostadrät.
    Vi har kun godt at sige om vores mäklare. Läs mer
    2018-10-30 Jennie P svarar Carina F
    Tack snälla för ert goda samarbete! Önskar er stort lycka till i framtiden.
  • 2018-10-29

Cecilia B skrev om Jennie Pembert en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö Limhamn
    Vid försäljning av vår villa i Limhamn visade Jennie stort engagemang och återkopplade snabbt såväl till oss, som till köparna. Läs mer
    2018-11-08 Jennie P svarar Cecilia B
    Tack snälla för fina ord och ett väldigt gott samarbete. Stort lycka till i nya bostaden.
  • Farbod S

2018-10-29

Farbod S skrev om Jennie Pembert en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö Limhamn
    Ingen tvekan om att jag skulle kontakta Jennie Pembert då jag efter 2 år tid skulle sälja min lägenhet igen. Trots tuff marknad, många nyproduktioner så hade jag höga krav, Jennie lovade att tillgodose mina önskemål, efter kort tid blev det budgivning och hon lyckades ro hem en försäljning med en prislapp på en av Limhamns dyraste 2:or. Skulle vilja påstå att Jennie kan vara Södra Sveriges bästa mäklare. Snäll, glad och positiv är hon också J Läs mer
    2018-10-29 Jennie P svarar Farbod S
    Tack så mycket för dina fina ord! Det har varit ett nöje att samarbeta med dig. Hoppas det blir fler gånger!
  • Jennifer N

2018-10-05

Jennifer N skrev om Jennie Pembert en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö Limhamn
    Jennie var alltid tillgänglig, effektiv och mycket engagerad i försäljningen av vår bostadsrätt på Limhamn. Jennie är väldigt duktig på sitt yrke och vi kände oss trygga och nöjda hela vägen från start till slut. Läs mer
    2018-10-12 Jennie P svarar Jennifer N
    Tack så mycket för de fin orden. Jag är mycket glad att ni är nöjda. VI ses snart igen.
  • Michael D

2018-09-27

Michael D skrev om Sara Ehde en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö Limhamn
    Snabb proffesionell försäljning. Mycket information genom hela processen. Erbjudande om staging. Allt gick mycket snabbt fast det var semestertider. Bra jobbat Sara. Läs mer
  • 2018-09-13

Lars J skrev om Jennie Pembert en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö Limhamn
    Jennie var strukturerad och tydlig. Hon var lätt att nå och var snabb med att uppdatera vad som hände kring försäljningen. Läs mer
  • 2018-08-30

Iva J skrev om Jennie Pembert en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö Limhamn
    Vi sålde vår villa i Limhamn via Svensk Fastighetsförmedling. Jennie Pembert som var ansvarig mäklare är fantastiskt duktig, effektiv, ärlig och behaglig. Hon guidade oss igenom hela processen på ett mycket professionellt sätt och fick huset sålt snabbt och smidigt. Kan varmt rekommendera henne, bättre mäklare kan man inte hitta. Läs mer
    2018-09-04 Jennie P svarar Iva J
    Tack snälla för de fina orden och för förtroendet. Det har varit väldigt roligt att få hjälpa er till en bra affär. Vi ses snart igen!
  • 2018-07-09

Marie W skrev om Jennie Pembert en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö Limhamn
    Jag har sålt en lgh om 69 kvm i Tygelsjö som Jennie hjälte mig att sälja.
    Jenni var noggrann, professionell och mycket aktiv under hela processen. Hon har ett trevligt bemötande och vår noga med att se till att informationen var mottagen och att jag hade förstått.
    Efter försäljningen var Jenni behjälplig i ärende då köparen hade fortsatta frågor kring försäljningen och lägenheten.

Jenni uppfyllde alla förväntningar jag kunde ha på en mäklare och jag kände fullt förtroende för henne som mäklare från start till försäljningen var avslutad.

Jag kommer varmt rekommendera Jennie till andra som känner som kan komma i behov av en mäklare. Läs mer
    2018-07-11 Jennie P svarar Marie W
    Tack för de fina orden! Med vänlig hälsning Jennie Pembert
  • 2018-07-09

Per-Oskar L skrev om Jennie Pembert en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö Limhamn
    Vi är väldigt nöjda med försäljningen av vår stuga! Läs mer
    2018-07-11 Jennie P svarar Per-Oskar L
    Tack så mycket för gott samarbete! Med vänlig hälsning Jennie Pembert
  • Ronny Erik Germund E

2018-07-08

Ronny Erik Germund E skrev om Jennie Pembert en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö Limhamn
    Köp av kollonistuga som en kunnig mäklare förmedlade mellan köpare och säljare .Återkom snabbt med svar på ställda frågor angående fastigheten. En mäklare att rekommendera. Läs mer
    2018-07-08 Jennie P svarar Ronny Erik Germund E
    Tack snälla för fina ord! Önskar er stort lycka till med er fina stuga.
  • 2018-07-06

Susanne A skrev om Jennie Pembert en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö Limhamn
    Jennie Pembert har ett mycket bra och trevligt bemötande. Kändes grundlig och pålitlig. Kan varmt rekommendera henne. Läs mer
    2018-07-06 Jennie P svarar Susanne A
    Tack så mycket! Hoppas ni ska trivas.
  • 2018-07-02

David A skrev om Jennie Pembert en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö Limhamn
    Från första mötet till färdig försäljning har Jennie varit väldigt trevlig och professionell. Man förstår snabbt att Jennie är duktig, men hon avger ändå ett avslappnat intryck. Supernöjd! Läs mer
    2018-07-06 Jennie P svarar David A
    Tack för de fina orden!
  • 2018-07-02

Ingrid E skrev om Jennie Pembert en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö Limhamn
    Utmärkt, strålande och supernöjda! Läs mer
    2018-07-02 Jennie P svarar Ingrid E
    Tack vad fina ni är! Vad glad jag blir. Med vänlig hälsning Jennie Pembert
  • 2018-07-01

Camilla J skrev om Jennie Pembert en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö Limhamn
    Vi är super nöjda med Jennie som mäklare! Läs mer
    2018-07-02 Jennie P svarar Camilla J
    Tack så mycket! Vi hörs snart igen. Med vänlig hälsning Jennie Pembert
  • 2018-06-19

Mats Inge F skrev om Jennie Pembert en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö Limhamn
    Jennie Pembert var fantastisk från första stund! Vi kände direkt, på första visningen, att vi hade stort förtroende för både henne kompetens som mäklare, men även hur hon var som människa.
    Hon var informativ, tydlig, ärlig och väldigt personlig.
    Genom hela kedjan så har det kännts toppen med Jennie, och vårt husköp har bara kännts tryggt och väl uppstyrt.
    Jennie var även precis lagom pushig och envis, men gav oss ändå den tiden vi behövde för att förstå att detta hus var "The one".
    Tack Jennie! Läs mer
    2018-06-20 Jennie P svarar Mats Inge F
    Tack så mycket för de fina orden! Vad glad jag blir. Tack!
  • 2018-06-15

Annette Christin H skrev om Jennie Pembert en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö Limhamn
    Har fått hjälp med att sälja mitt föräldrahem(dödsbo). Tycker att mäklaren var sakkunnig , kunde förklara på ett bra sätt hur hela proceduren fungerar. Vi har haft en bra dialog. Tillmötesgående,ödmjuk,samt kände av vilka man ej var intresserad av att sälja till. Jag är väldigt nöjd att ha haft Jennie som min mäklare. Läs mer
    2018-06-15 Jennie P svarar Annette Christin H
    Tack fina Annette! Vi ses snart igen!
  • Daniel M

2018-06-08

Daniel M skrev om Jennie Pembert en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö Limhamn
    Jag köpte min första bostad med hjälp av Jennie och det har varit väldigt proffsigt hela vägen. Förklarar allting som man kanske inte vet om det är ens första gång. Skulle rekommendera att sälja/köpa hos henne till mina vänner! Läs mer
    2018-06-08 Jennie P svarar Daniel M
    Tack snälla Daniel! Vad roligt att jag kunde hjälpa dig igenom din process. Vi ses snart igen!
  • 2018-06-06

Inga Nancy K skrev om Amelie Pålsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö Limhamn
    Har sålt en 3-rums lägenhet och köpt en 2-rums lägenhet.
    Har haft ett gott samarbete med mäklaren.
    Det har motsvarat förväntningana.
    Det har varit en lite utdragen process, marknaden gick i stå. Men det löste sig, men priset blev inte som det var tänkt. Men det berodde på marknaden. Läs mer
  • 2018-05-29

Agneta K skrev om Jennie Pembert en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö Limhamn
    Jag har sålt mitt radhus och blivit mycket professionellt bemött genom hela processen! Läs mer
    2018-05-31 Jennie P svarar Agneta K
    Tack snälla Agneta för de fina orden. Tack för förtroendet!
  • 2018-05-15

John N skrev om Jennie Pembert en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö Limhamn
    Vi köpte en lägenhet och fick ett mycket proffsigt och vänligt bemötande.
    Företaget levde upp till våra förväntningar.
    Snabbt, koncist och noggrant. Läs mer
    2018-05-15 Jennie P svarar John N
    Tack så mycket för de fina orden! Grattis till en fantastisk lägenhet. Vi hörs snart igen.
  • 2018-05-11

Terese S skrev om Amelie Pålsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö Limhamn
    Amelie är mycket trevlig, noggrann och pålitlig . Vi är mycket nöjda med henne både som mäklare och person . Läs mer
  • 2018-05-10

Martin W skrev om Amelie Pålsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö Limhamn
    Köpte en lägenhet på Limhamn i Malmö. Amelie lät mig se lägenheten dagen innan visningarna började. Jag bestämde mig samma dag att köpa lägenheten och dagen efter skrevs papperna på. Allt gick fort och smidigt. Amelie var trevlig och tillmötesgående vilket resulterade i det snabba köpbeslutet. Läs mer
  • 2018-04-29

Karin F skrev om Jennie Pembert en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö Limhamn
    Jennie är helt enkelt suverän! Finns inga andra ord att beskriva henne tycker jag!! Läs mer
    2018-04-29 Jennie P svarar Karin F
    Tack Karin! Och lycka till med ditt nya fina boende!
  • 2018-04-10

William T skrev om Jennie Pembert en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö Limhamn
    Trevlig, framstår som erfaren och kunnig, mycket hjälpsam och personlig, tydlig och noggran Läs mer
    2018-04-10 Jennie P svarar William T
    Tack så mycket! Vi ses snart!
    Med vänlig hälsning, Jennie Pembert
  • 2018-03-27

Fredrik S skrev om Jennie Pembert en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö Limhamn
    Jennie är en mycket professionell mäklare som bemöter kunden och säljare på ett förtroendeingivande och seriöst sätt. Jennie är oerhört driven i sitt säljarbete och man känner verkligen som kund att hon gör allt för en. Läs mer
    2018-03-27 Jennie P svarar Fredrik S
    Tack snälla för de fina orden och stort tack för ett väldigt gott samarbete!
  • 2018-03-20

Maria W skrev om Jennie Pembert en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö Limhamn
    Mycket bra mäklare som inger gott förtroende.
    Kan varmt rekommendera denna mäklare!! Läs mer
    2018-03-27 Jennie P svarar Maria W
    Stort tack Maria! Vi ses snart igen!
  • 2018-03-20

Barbro Gigitt M skrev om Jennie Pembert en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö Limhamn
    Hej jag är mycket nöjd med all information o hjälp jag fått. Tack mvh Gigitt Mårtensson Läs mer
    2018-03-20 Jennie P svarar Barbro Gigitt M
    Tack så mycket! Stort lycka till med både nya bostaden och försäljningen av din nuvarande. Mvh Jennie Pembert
  • 2018-03-07

Carl M skrev om Jennie Pembert en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö Limhamn
    Väldigt professionell och levde upp till mina förväntningar på hur en bra mäklare ska vara! Läs mer
    2018-03-07 Jennie P svarar Carl M
    Tack Carl! Välkommen till Limhamn! Vänligen Jennie Pembert