Svensk Fastighetsförmedling Malmö Limhamn

Limhamnsvägen 127A, 216 46 Limhamn — Visa karta

Välkommen till Svensk Fastighetsförmedling Malmö och Limhamn!

Dags att skaffa boende i utkanten av Sveriges tredje största stad? Då är du varmt välkommen in till oss på Svensk Fastighetsförmedlings kontor i Limhamn. Vi har koll på området runt Limhamn och Bunkeflo med omnejd. Limhamn som tidigare varit känt för kalkbrytning har nu blivit ett mycket populärt bostadsområde, och våra mäklare hjälper dig att få den optimala lösningen.

Med över 80 års erfarenhet i mäklarbranschen, hjälper vi till med hela bostadsköpet. Prata med oss om du vill göra en riktigt bra affär!

Läs vad 151 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Malmö Limhamn

• 2019-11-18

Anna B skrev om Jennie Pembert en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö Limhamn
    Vi är mycket nöjda med försäljningen av vårt hus. Jennie svarade snabbt på alla frågor, gav råd och tips och var mycket professionell från start till slut. Särskilt tack för hennes stora nätverk i området och gedigna engagemang vid fotografering av huset.Jag har redan rekommenderat henne vidare till vänner. Läs mer
    2019-11-18 Jennie P svarar Anna B
    Tack snälla för förtroendet, så trevligt att samarbeta med er! Vi hörs snart igen.
  • 2019-11-13

Lena J skrev om Jennie Pembert en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö Limhamn
    Jennie är en trevlig och proffsig tjej med stort tålamod när vi känner oss osäkra!
    Tacksam för all hjälp och stöttning! Läs mer
    2019-11-14 Jennie P svarar Lena J
    Stort tack för förtroendet och tack för att ni kände er trygga med mig. Jag önskar er all lycka framåt och hoppas ni ska trivas i er nya fina bostad.
  • 2019-11-11

Marcus S skrev om Jennie Pembert en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö Limhamn
    Köpte hus där Jennie var ansvarig mäklare.

Trevlig bemötande och svarade på de frågor vi hade..

Levde upp till de förväntningar jag har på en mäklare.

Trevlig och tillmötesgående. Läs mer
    2019-11-11 Jennie P svarar Marcus S
    Tack snälla för de fina orden! Hoppas ni ska trivas i ert nya hus.
  • 2019-11-02

Peter D skrev om Jennie Pembert en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö Limhamn
    Vi anlitade Jennie Pembert på Svensk Fastighetsförmedling när vi skulle sälja vår lägenhet.
    Hon tog hand om försäljningen på bästa sätt, och vi kan varm rekommendera henne hon är otroligt duktig och seriös, och nästa gång vi behöver en mäklare är det självklart att vi kommer att anlita Jennie igen.
    Jasna och Peter Läs mer
    2019-11-05 Jennie P svarar Peter D
    Tack så mycket för förtroendet. Jag är väldigt glad att ni känner er så nöjda. Tack för gott samarbete.
  • 2019-10-23

Jari R skrev om Tobias Enckell en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö Limhamn
    Köpte lägenhet och tyckte Tobias var bra och hjälpsam. Tydlig kommunikation genom hela processen. Läs mer
  • 2019-10-22

Gudrun M skrev om Jennie Pembert en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö Limhamn
    Jag var på visning av lägenhet och kände mig genast mycket positiv till
    mäklaren. När jag sedan köpte lägenheten o träffade henne för att skriva under agerade hon sympatiskt o samtidigt proffsigt. Min uppfattning stämmer väl överens med jag hört från annat håll. Läs mer
    2019-10-22 Jennie P svarar Gudrun M
    Tack snälla för vänliga ord. Jag önskar dig lycka till med allt och hälsar dig välkommen till Limhamn!
  • 2019-10-15

Ingrid A skrev om Tobias Enckell en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö Limhamn
    Jag har sålt min 2rums lägenhet i Stjärnhusen .
    Jag tycker att jag fått bra hjälp av min mäklare och att affären gått bra.
    Mina förväntningar har uppfyllts.
    Min upplevelse är bea. Läs mer
  • 2019-10-07

Lars Patrik B skrev om Tobias Enckell en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö Limhamn
    Sålt bostad via Tobias Enckell. Mycket proffsigt bemötande och kunnande. Läs mer
    2019-10-07 Svensk Fastighetsförmedling svarar Lars Patrik B
    Tack för dom fina orden! Hoppas ni får det bra i nya huset.
    Mvh Tobias
  • 2019-10-07

Gert N skrev om Jennie Pembert en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö Limhamn
    Köpt på victoria park. Var 2 st likadana lgh ute samtidigt. Men vi valde denna lite för att Jennie stod på sig 😄
    Trivs jättebra Läs mer
    2019-11-05 Jennie P svarar Gert N
    Tack snälla för fina ord. Jag hoppas ni känner er riktigt nöjda med ert nya livsstilsboende.
  • 2019-10-06

Eva H skrev om Jennie Pembert en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö Limhamn
    Jennie Pembert, Svensk Fastighetsförmedling, hjälpte oss att sälja en villa i Limhamn. Försörjningen gick snabbt och vi är mycket nöjda. I våra kontakter har Jennie Pemberts agerande varit kunnigt, professionellt och förtroendeingivande. Läs mer
    2019-11-05 Jennie P svarar Eva H
    Tack snälla för fina ord. Tack för förtroendet och för ett mycket gott samarbete.
  • 2019-10-05

Roland N skrev om Tobias Enckell en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö Limhamn
    Kunnig, proffsig framtoning, känsla för prisnivåer mm inom berört område, påläst på objekten. Har med råge uppfyllt vår Brf-förenings förväntningar. 👍 Läs mer
    2019-10-10 Svensk Fastighetsförmedling svarar Roland N
    Tack Roland. Alltid ett nöje att samarbeta med Brf Stjärnehus 3 och er i styrelsen.
  • 2019-10-05

Danijel skrev om Jennie Pembert en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö Limhamn
    Inte alls nöjd...................// Läs mer
    2019-10-30 Jennie P svarar Danijel
    Tack för din feedback, men så klart tråkigt att höra. Jag försöker alltid att göra mitt bästa. Hoppas ni trivs bra i nya bostaden och på Limhamn.
  • 2019-10-04

Theresia B skrev om Svensk Fastighetsförmedling Malmö Limhamn
    Köpt radhus i bostadsrättsförening.
    Rak och tydlig kommunikation! Läs mer
  • 2019-10-03

Christina B skrev om Jennie Pembert en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö Limhamn
    Vi kan varmt rekommendera Jennie. Med sitt professionella förhållningssätt och goda bemötande, i försäljningsprocessens alla led, skapar hon stort förtroende hos både säljare och köpare. Läs mer
  • 2019-10-03

Rosario T skrev om Jennie Pembert en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö Limhamn
    Jennie helped us buy our new house. She has always been kind and helpful. We are new in the country, but she has always been available to us, explaining things to us and guiding us through the process. Thank you, Jennie! Läs mer
    2019-10-03 Jennie P svarar Rosario T
    Thanks a lot for your kind words. Welcome to Bunkeflostrand!

Helena B skrev om Sara Ehde en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö Limhamn
    Mkt nöjd med Saras arbete. Vänligt och professionellt bemötande. Läs mer
    2019-10-07 Sara E svarar Helena B
    Stort tack för fina ord Helena! Vi hörs och ses, med vänliga hälsningar Sara Ehde.
  • 2019-10-03

Elisabeth D skrev om Jennie Pembert en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö Limhamn
    Mäklaren gjorde i princip ingenting. Köpare och säljare gjorde det mesta av jobbet. Skulle aldrig rekommendera henne till någon. Läs mer
    2019-10-30 Jennie P svarar Elisabeth D
    Hej, då uppdraget inte omfattade visning och marknadsföring utan att ta fram de juridiska handlingarna, så förstår jag av din feedback att min information kunde varit tydligare. Det fanns också omständigheter som ingen av oss kunde råda över som gjorde att processen blev onödigt utdragen, vilket jag förstår var frustrerande.
  • 2019-10-03

Robin E skrev om Tobias Enckell en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö Limhamn
    Vi sålde vår lägenhet på Ribersborg i Malmö och Tobias var mycket professionell, påläst och entusiastisk genom hela processen. Det gav oss en trygghet under försäljningen. Läs mer
  • 2019-10-03

Jörgen M skrev om Tobias Enckell en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö Limhamn
    Tobias sålde vår villa i Kulladal åt oss. Professionellt bemötande och genomgående riktigt bra service! Vi hade flera mäklare på besök innan vi bestämde oss. Tobias gav bäst intryck och dessutom en bra hög värdering av huset.
    Huset blev sålt innan visning för ett pris betydligt över vad vi hade förväntat oss. Mitt intryck är att Svensk Fastighetsförmedlings upplägg med digital marknadsföring i kombination med Tobias kompetens höjde priset på vårt hus avsevärt. Läs mer
    2019-10-04 Svensk Fastighetsförmedling svarar Jörgen M
    Tack Jörgen för fina vitsord! Det var väldigt roligt att hjälpa er.
  • 2019-10-03

Jacob C skrev om Tobias Enckell en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö Limhamn
    Tveksam budgivnings-process där Tobias inte i min mening gav köpare/säljare full information. Läs mer
  • 2019-10-03

Josefine W skrev om Jennie Pembert en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö Limhamn
    Jag och min sambo har köpt ett hus. Osäker om jag är helt kvalificerad att svara på detta. Men första intrycket va lite delat då vi inte fick komma och kolla på huset eftersom vi inte hade möjlighet utsatt tid. Vi smög oss dit ändå och blev inbjudna av ägarna som bjöd på en fin visning. Efter detta kontaktade jag Jennie om intresse. Hon var väldigt mottaglig över mail och telefon och stöttade oss under budgivningen. Hon höll oss uppdaterade och va vänlig i ton o tal. Första mötet face 2 face, va dagen då vi skrev på papper. Det gick bra och vi upplevde träffen som positivt. Dock dagarna efter påpekades det att vi inte betalat handpenning även fast vi gjort samma dag. Fick en väldigt dålig och oprofessionell känsla utav detta och tycker inte återkopplingen va den bästa. Men nu knappt en vecka kvar tills vi avslutar affären och känns som tid & datum för detta har baserats på vår önskan vilket är väldigt uppskattat. Läs mer
    2019-10-03 Jennie P svarar Josefine W
    Hej Josefine, tack för era synpunkter. Jag uppskattar era ärliga åsikter och tar dem till mig. Jag tycker det är tråkigt att ni upplever min service inledningsvis när det gäller visningen, som dålig. Min ambition är alltid att tillmötesgå mina kunders önskemål och att vara behjälplig i absolut största utsträckning. Just i detta fallet fanns det ingen möjlighet för mig att visa er på förhand, men jag är glad att säljarna valde att öppna upp sina dörrar för er. När det gäller missförståndet med handpenningen berodde det på den mänskliga faktorn, som vi berättade för er i direkt anslutning, och där vi var snabba att be om ursäkt för det givetvis. Jag hoppas ni ska trivas i ert nya vackra hus och att ni får många fina stunder. Välkomna till Strandhem!
  • 2019-10-03

Linus N skrev om Jennie Pembert en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö Limhamn
    Alltigenom trevlig och professionell kontakt. Läs mer
    2019-10-03 Jennie P svarar Linus N
    Tack snälla för era fina ord! Välkomna till Limhamn.
  • 2019-10-03

Magnus Thure N skrev om Jennie Pembert en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö Limhamn
    Effektiv, snabb återkoppling, korrekt och sakligt. Men ändå med ett varmt och personligt mottagande. Tjänstvilligt och egentligen allt man kan begära av en mäklare. Jag är mycket nöjd med mäklaren både innan och efter köpet. Känns över lag som att jag fick bra stöd och alla frågor var välkomna under hela processen, stora som små. Super! Läs mer
    2019-10-03 Jennie P svarar Magnus Thure N
    Tack för fina ord, det värmer! Vi ses på Limhamn!

Tilda B skrev om Svensk Fastighetsförmedling Malmö Limhamn
    Vi har köpt en bostadsrätt, tre rum på plan två. Bemötandet från mäklaren har varit bra. Hon har varit mycket tillmötesgående och försökt att anpassa och arrangera till fördel för både oss och säljaren. Hon var väldigt mån om att komma i kontakt med oss och har besvarat de frågor vi har önskat!

Mycket bra! Läs mer

Eva J skrev om Svensk Fastighetsförmedling Malmö Limhamn
    Ett mycket trevligt o vänligt bemötande Läs mer

Johanna L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Malmö Limhamn
    Trevlig och kunnig med ett oerhört gott bemötande! Läs mer
  • 2019-10-02

Josefin E skrev om Tobias Enckell en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö Limhamn
    Vi köpte en lägenhet i Slottstaden. Blev väldigt proffsigt bemött och mäklaren kunde verkligen sin sak. Han hade gott omdöme och kom även med information och tips utöver det vanliga. Läs mer
    2019-10-02 Svensk Fastighetsförmedling svarar Josefin E
    Tack för dom fina orden! Kul att ni är nöjda
  • 2019-10-02

Jan Tomas S skrev om Tobias Enckell en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö Limhamn
    Proffsigt bemötande både vid köp och försäljning av lägenhet. Lyhörd för vad kunden söker och har väl genomtänkta förslag
    på olika alternativ vid försäljning o Köp. Rekommenderas verkligen! Läs mer
  • 2019-10-01

Madeleine A skrev om Jennie Pembert en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö Limhamn
    Vi sålde vår lägenhet med hjälp av Jennie. Jennie är rak, tydlig, positiv, enkel och ödmjuk i sitt bemötande. Med hjälp av Jennie fick vi sålt vår lägenhet på en vecka och från början till slut visade Jennie stor profession. Jag rekommenderar starkt henne vidare. Läs mer
    2019-10-02 Jennie P svarar Madeleine A
    Tack så väldigt mycket för era fina ord. Det betyder mycket. Hoppas ni trivs i er nya bostad.
  • 2019-10-01

Mahwash C skrev om Jennie Pembert en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö Limhamn
    Effektiv, noggrann och serviceminded. Skötte försäljning av mitt radhus oerhört smidigt!n Läs mer
    2019-10-02 Jennie P svarar Mahwash C
    Tack snälla, hoppas du kommer trivas i din nya bostad.
  • 2019-10-01

Lars V skrev om Jennie Pembert en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö Limhamn
    Ytterst kunnig och förtroendeingivande.
    Pragmatisk , korrekt . Läs mer
    2019-10-02 Jennie P svarar Lars V
    Stort tack för fint samarbete och för fina ord.
  • 2019-10-01

Maria Z skrev om Tobias Enckell en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö Limhamn
    Omdömet avser husförsäljning. Vi blev proffsigt bemötta. Stor kunnighet och noggrannhet. Mkt trevligt bemötande och husförsäljningen genomfördes på ett betryggande sätt. Mäklarna levde mer än väl upp till våra förväntningar. Läs mer
  • 2019-10-01

Annette Magdalena I skrev om Jennie Pembert en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö Limhamn
    Jennie hjälpte oss att sälja vår bostadsrätt med hög professionalitet och med mycket stöd och förståelse. Läs mer
    2019-10-01 Jennie P svarar Annette Magdalena I
    Tack för fina ord. Vad roligt att ni känner er nöjda. Lycka till framöver.
  • Sabina J

2019-10-01

Sabina J skrev om Jennie Pembert en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö Limhamn
    Helt ok. Inget exceptionellt. Jennie är trevlig men precis som andra mäklare lovas guld och gröna skogar i början. När det sedan går lite trögt i försäljningen blir det inte lika roligt. Läs mer
    2019-10-01 Jennie P svarar Sabina J
    Tack för era synpunkter. Jag tar åt mig av era känslor och tankar. Att samarbeta med er var ett nöje och jag kände varje gång vi kämpade med visningar och få spekulanter att det var ren glädje från min sida. Jag hoppas ni trivs i er nya bostad, som ni fick titta på på förhand. :)
  • 2019-10-01

Mika V skrev om Jennie Pembert en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö Limhamn
    Hjälp med försäljning av 1920-tals villa i Limhamn, Mäklaren mycket trevlig och förtroendeingivande, försäljningen flöt på bra och allt fungerade perfekt. Läs mer
    2019-10-01 Jennie P svarar Mika V
    Tack för fina ord. Lycka till med allt framåt.
  • 2019-10-01

Michael S skrev om Jennie Pembert en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö Limhamn
    Enkelt och proffsigt bemötande vid vår köpprocess.
    Inget att klaga på. Läs mer
    2019-10-01 Jennie P svarar Michael S
    Tack så mycket för värmande ord. Det betyder mycket.
  • Henrik L

2019-09-30

Henrik L skrev om Jennie Pembert en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö Limhamn
    Köpt en fastighet i Limhamn. Från första mötet med mäklaren till kontraktskrivning så gick allt väldigt smidigt. Hon är väldigt kompetent och trevlig som person och kan verkligen rekommendera henne. Läs mer
    2019-09-30 Jennie P svarar Henrik L
    Tack så mycket för de fina orden! Välkomna till Limhamn, vi ses snart!
  • 2019-09-20

Jeffrey A skrev om Jennie Pembert en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö Limhamn
    Jennie har ett otroligt proffsigt och fint bemötande.
    Med en kompetens i vad marknaden ligger ,såg man också på slutsumman på huset jag sålde ”spoton”
    Nästa gång mitt hus ska säljas har du garanterat en kund. Läs mer
    2019-09-20 Jennie P svarar Jeffrey A
    Tack fina du, det gör mig glad att du är så nöjd. Jag hoppas våra vägar korsar igen!
  • 2019-09-18

Mohammad Junid K skrev om Tobias Enckell en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö Limhamn
    Proffsigt hjälp hela vägen,trevlig bemötande Läs mer
  • 2019-09-18

Hans-Henrik W skrev om Jennie Pembert en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö Limhamn
    Jennie Pembert är otroligt professionell, trevlig och effektiv. Läs mer
    2019-09-18 Jennie P svarar Hans-Henrik W
    Tack snälla för så fina ord! Glad att du känner dig nöjd. Vi ses snart.
  • 2019-09-08

Annika S skrev om Tobias Enckell en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö Limhamn
    - sålt lght i Slottstaden
    - mkt proffsig mäklare, kändes insatt i marknaden vilket kändes tryggt
    - alltid tillgänglig och snabb m att svara
    - kändes skönt att kunna ställa frågor, även de ”dumma”. Lätt att ha en dialog med
    - engagerad
    - gjorde omvisningar o extra visn vilket fick fint resultat
    - rekommenderas varmt, har bara positivt att säga Läs mer
  • 2019-09-02

Rhiannon Patricia W skrev om Jennie Pembert en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö Limhamn
    We recently purchased a house and as we are English with no Swedish language skills at this time it was so helpful to have our broker, Jenny not only fluent in English but also kind, patient and understanding. She told us many things we didn’t know we needed to know or ask and provided extensive information about the property translating it all for us as well! At short notice she arranged for us to view the house and then meet up with the owners when we decided to go ahead with the purchase. Jennie‘s positive, knowledgeable attitude made the whole process very easy for us. I look forward to continuing to work with Jennie and depend upon her practical advice as we close the purchase of the house. My husband and I have been very fortunate to have Jennie guide us on our new venture in life as we move to live and retire in Sweden - the purchase of our house has been a huge important first step for us- we are very much looking forward to living in Sweden - a big thanks to Jennie
    Rhiannon Wood Läs mer
    2019-09-02 Jennie P svarar Rhiannon Patricia W
    Wow, Thank you so much for your kind words. I'm touched. Welcome to Sweden and Limhamn!
    Regards, Jennie Pembert
  • 2019-09-02

Mats H skrev om Jennie Pembert en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö Limhamn
    Jennie har hjälpt oss sälja ett 1½ plans villa på Grevegatan i Limhamn. Det har varit snabbt och proffsigt, vi är väldigt nöjda. Läs mer
    2019-09-02 Jennie P svarar Mats H
    Tack snälla för fina ord. Det har varit fantastiskt att få hjälpa er med försäljningen, riktigt roligt! Vi hörs snart igen.

Charlotte A skrev om Svensk Fastighetsförmedling Malmö Limhamn
    Har sålt en bostadsrätt i bunkeflodstrand. Jag blev mycket bra bemött av mäklaren på alla sätt. Jag hoppades på en snabb försäljning till rätt pris vilket det blev.
    Så jag är super nöjd Läs mer
    2019-09-03 Amelie P svarar Charlotte A
    Tack så mycket Charlotte!
    Det var väldigt roligt att få sälja din lägenhet och samarbeta med dig.
    Amelie P gillar detta
  • 2019-09-01

Dennis J skrev om Svensk Fastighetsförmedling Malmö Limhamn
    Väldigt trevlig och förklarade allt på ett fint sätt, toppen bra Läs mer
    2019-09-03 Amelie P svarar Dennis J
    Tack!
    Hoppas ni trivs bra med lägenheten.
    Amelie P gillar detta
  • 2019-08-22

Cecilia S skrev om Jennie Pembert en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö Limhamn
    Vi har sålt ett mindre hus i Limhamn, Malmö. Mäklaren har hela tiden varit väldigt effektiv och tillgänglig. Vi är mycket nöjda med vår mäkare, Jennie och affären gick väldigt fort. Läs mer
    2019-08-26 Jennie P svarar Cecilia S
    Stort tack för att jag fick sälja ert vackra hus. Vi ses snart igen, lycka till med allt framåt.
  • 2019-08-21

Natali K skrev om Sara Ehde en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö Limhamn
    Vi har köpt en villa med Sara. Hon är ordentligt omtänksam och trevlig person. Lycka till! Läs mer
    2019-08-22 Sara E svarar Natali K
    Stort tack för de fina orden Natalii. Vi hörs och ses! Hälsningar Sara
  • 2019-08-21

Helin H skrev om Jennie Pembert en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö Limhamn
    Jennie hjälpte oss att sälja vår 2a i Limhamns sjöstad. Vi träffade Jennie vid en visning för ett annat boende och fick väldigt bra intryck med detsamma. Jennie är förtroendeingivande, rak och trevlig och vi kände direkt att det var henne vi ville ha som mäklare. Då detta var vår första försäljning så visste vi inte vad vi skulle förvänta oss av en mäklare men Jennie var alltid tillgänglig och vi har varit väldigt nöjda med hennes arbete från dag ett. Tack! Läs mer
    2019-08-21 Jennie P svarar Helin H
    Tusen tack för era fina ord! Vi ses snart igen. Mvh Jennie Pembert
  • 2019-08-19

Håkan S skrev om Jennie Pembert en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö Limhamn
    Professionellt bemötande och snabb hjälp från mäklaren. Läs mer
    2019-08-19 Jennie P svarar Håkan S
    Tack snälla Håkan och välkommen till Limhamn!
  • 2019-08-12

Tomas O skrev om Jennie Pembert en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö Limhamn
    Jennie sålde vårt hus i Bunkeflostrand. Hon var tydlig, kommunikativ och proffsig i säljprocessens alla steg. Hon har ett bra team av medarbetare på Svensk Fast och vi skulle absolut anlita henne igen. Läs mer
    2019-08-12 Jennie P svarar Tomas O
    Tack för fina ord! Jag är glad över att vi haft ett härligt samarbete! Vi ses snart igen.

Limhamnsvägen 127A, 216 46 Limhamn