Alla kategorier Mäklare Skåne Malmö Svensk Fastighetsförmedling Svensk Fastighetsförmedling Malmö Limhamn

Svensk Fastighetsförmedling Malmö Limhamn

Järnvägsgatan 38, 216 14 Limhamn — Visa karta

Välkommen till Svensk Fastighetsförmedling Malmö och Limhamn!

Dags att skaffa boende i utkanten av Sveriges tredje största stad? Då är du varmt välkommen in till oss på Svensk Fastighetsförmedlings kontor i Limhamn. Vi har koll på området runt Limhamn och Bunkeflo med omnejd. Limhamn som tidigare varit känt för kalkbrytning har nu blivit ett mycket populärt bostadsområde, och våra mäklare hjälper dig att få den optimala lösningen.

Med över 80 års erfarenhet i mäklarbranschen, hjälper vi till med hela bostadsköpet. Prata med oss om du vill göra en riktigt bra affär!

Läs vad 104 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Malmö Limhamn

• 2019-07-16

Oskar H skrev om Sara Ehde en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö Limhamn
    Köpte en bostadsrätt och fick ett proffsigt bemötande med klara och tydliga besked genom hela processen. Precis vad vi önskade! Läs mer
    2019-07-17 Sara E svarar Oskar H
    Stort tack Oskar, det glädjer mig att höra att allt kändes bra. Ha det fint! Hälsningar Sara Ehde
  • 2019-07-15

Nathalie B skrev om Jennie Pembert en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö Limhamn
    Nu var det 2a gången vi anlitade Jennie för försäljning av bostad och kommer definitivt att göra det igen. Hon levererar alltid över förväntad! Läs mer
    2019-07-15 Jennie P svarar Nathalie B
    Tack fina du! Så roligt att få hjälpa er med försäljningen. Mvh Jennie Pembert
  • 2019-07-03

Claes F skrev om Jennie Pembert en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö Limhamn
    Vi har köpt en bostadsrätt i Malmö och varit på många visningar. Bemötandet av Jennie var proffsigt och vi fick klara och raka besked på alla våra frågor. Varför vi rekommenderar henne med bästa betyg
    Claes Läs mer
    2019-07-03 Jennie P svarar Claes F
    Stort tack för era fina ord! Välkomna till Limhamn!
  • 2019-07-03

Aida N skrev om Sara Ehde en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö Limhamn
    Sara sålde vår villa i Limhamn . Hon genomförde försäljningen professionellt och vi kände oss trygga med att vara i goda händer. Sara är mycket positiv , trevlig och engagerad mäklare som vi varmt rekommenderar !

Aida och Laslo Läs mer
    2019-07-03 Sara E svarar Aida N
    Hjärtligt tack för de fina orden! Har varit ett nöje att få hjälpa er med försäljningen. Vi hörs och ses, bästa hälsningar Sara Ehde.
  • 2019-07-02

Dionis Dennis N skrev om Jennie Pembert en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö Limhamn
    Tack för ett otroligt bra jobba med att sälja vår lägenhet. Förmedlade trygghet och professionalism genom hela säljprocessen. Läs mer
    2019-07-02 Jennie P svarar Dionis Dennis N
    Tack snälla för era fina ord. Tack så mycket för förtroendet!
  • 2019-06-11

Elisabeth B skrev om Jennie Pembert en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö Limhamn
    Har både sålt hus o köpt bostadsrätt via Jennie!
    Mycket trevligt bemötande!
    Duktig mäklare Läs mer
    2019-06-11 Jennie P svarar Elisabeth B
    Tack snälla ni för att jag fått hjälpa er! Vi ses snart igen!
  • 2019-06-03

Annelise W skrev om Amelie Pålsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö Limhamn
    Jeg har såld en trerums bostadsrätts lägenhet på Ön i Limhamn.

Mäklaren var mycket sympatisk och lugn, och jag blev bemött på ett vänligt, korrekt och ljudhört sätt.
    Jag kunne ha tänkt mig att ha en lite större dialog angående bostadsmarknaden överlag för tillfället, läget, varför och varför inte!
    Stylistens respons och råd var givande!
    Pappers kvaliteten på prospektet var jag personligen, inte så glad för, men samtidigt har andra tyckt att det var utmärkt!
    Bilderna var bra men jag saknade en bild på/från hallen, där man kanske kunnat fått en annan känsla av ”djup” i lägenheten!?

För helhetens skuld, hade jag gärna skrivat och avslutat försäljningen med samma mäklare som jag började med.
    Sammanfattningsvis var denna mäklare också oerhört vänlig, korrekt och trevlig, och jag upplevde överlag en stor flexibilitet. Läs mer
  • 2019-06-02

Magnus H skrev om Jennie Pembert en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö Limhamn
    Jennie sålde vår villa i Bunkeflostrand och har hjälpt oss att leta efter nytt boende. Hon har varit mycket engagerad hela tiden, alltid trevlig och positiv. Vi har haft kontakt i ett par år och ingen annan mäklare har varit så tillgänglig och hjälpsam. Hon genomförde försäljningen professionellt och vi kände oss trygga med att vara i goda händer. Vi kan varmt rekommendera Jennie.
    Magnus o Cecilia Läs mer
    2019-06-02 Jennie P svarar Magnus H
    Tusen tack för era fina ord, det har varit ett härligt nöje att samarbeta med er. Jag önskar er stort lycka till med ert nya boende.
  • 2019-05-15

Eva B skrev om Amelie Pålsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö Limhamn
    Helt OK
    Har inte sålt hus tidigare och kan därför inte jämföra Läs mer
  • Caroline S

2019-05-05

Caroline S skrev om Jennie Pembert en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö Limhamn
    Vi "hittade" Jennie då hon visade ett hus för ca 2 år sedan. Vi har hela tiden känt att när det är dags för oss att sälja, då finns bara Jennie som alternativ. Trots att vi träffat på otroligt många(!) mäklare i vårt husletande, så stack hon ut ur mängden. Jennie hjälpte oss att tyda det finstilta i samband med vårt husköp (trots att hon inte var säljande mäklare) och har hela tiden gjort sig anträffbar oavsett ifall det var vardag, sen kväll eller helg. Helt otroligt får jag säga!
    När det var dags för försäljning av vår stora lägenhet var intrycket fortsatt lika positivt. Genom hela processen har hon varit engagerad, professionell och noggrann. Jennie känns som en erfaren mäklare som verkligen har koll på branschen. Hon vet precis vad hon vill, och vi har känt ett stort förtroende för att låta henne avgöra när vi stått inför olika dilemman. Försäljningen gick förhållandevis snabbt med tanke på en något smalare målgrupp till vår lägenhet.
    100 % förtroende till Jennie som visat kompetens likt ingen annan mäklare vi stött på. Läs mer
    2019-05-05 Jennie P svarar Caroline S
    Tack snälla för alla fina ord, jag blir både rörd och mycket glad. Vi ses snart igen!
    Caroline S gillar detta
  • Yulia C

2019-05-04

Yulia C skrev om Jennie Pembert en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö Limhamn
    Kompetent, lugn, erfaren, omtänksam mäklare - Jennie. Jag har haft en mycket bra erfarenhet av bemötande och stöd av henne för oss som köpare. Levde upp till alla förväntningar - en stark rekommendation utan tvekan! Läs mer
    2019-05-04 Jennie P svarar Yulia C
    Tack så mycket för dina fina ord, det gör mig glad!
  • 2019-05-04

Daniel S skrev om Amelie Pålsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö Limhamn
    Sålde en trea på Limhamn. Amelie är en duktig och trevlig mäklare. Läs mer
  • 2019-05-03

Kevin F skrev om Tobias Enckell en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö Limhamn
    Tobias sålde vårt hus med en enorm proffesionalism, men bibehåller samtidigt dem mjuka värdena som behövs. Han har ett bra driv och är mycket duktig på ett återkoppla vid frågor. Läs mer
  • 2019-05-03

Minh-Phat Charlie T skrev om Sara Ehde en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö Limhamn
    Snabb och smidig bostadsaffär med rakt igenom proffsigt bemötande av mäklaren Sara Ehde. Läs mer
    2019-05-03 Sara E svarar Minh-Phat Charlie T
    Stort tack Charlie, bara roligt att få hjälpa er i bostadsaffären. Önskar er en trevlig helg! Hälsningar Sara Ehde
  • 2019-05-02

Sara B skrev om Sara Ehde en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö Limhamn
    Sara var väldigt snabb & smidig att jobba med. Vi önskade att få komma på förhandsvisning & det gick att ordna utan problem. Allt har gått snabbt & smidigt. Väldigt nöjda med Sara Ehde, vi rekommenderar henne starkt! Läs mer
    2019-05-02 Sara E svarar Sara B
    Tack snälla för fina ord! Väldigt roligt att få hjälpa er i bostadsaffären. Vi hörs och ses! Hälsningar Sara Ehde
  • 2019-05-01

Jennie A skrev om Sara Ehde en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö Limhamn
    Smidig försäljning av vår trea på Fernissagatan 14.
    Mycket trevligt bemötande. Läs mer
    2019-05-02 Sara E svarar Jennie A
    Stort tack för fina ord Jennie, har varit ett nöje att få hjälpa er med försäljningen. Vi hörs och ses! Hälsningar Sara Ehde
  • 2019-04-24

Jannie P skrev om Jennie Pembert en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö Limhamn
    Trevlig upplevelse, lyssnade och var tillmötesgående även mot mig som köpare! Svarar snabbt och återkopplade. Läs mer
    2019-04-24 Jennie P svarar Jannie P
    Tack för de fina orden! Mvh Jennie Pembert
  • 2019-04-10

Nicole O skrev om Jennie Pembert en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö Limhamn
    Köpt en villa av Jennie Pembert och blivit bemötta på ett ytterst professionelt sätt, både på visningen och under hela bud och köp processen.
    Vi har mött många olika mäklare under vårt letande efter det rätta huset men aldrig har både jag och min man varit så eniga. Jennie har ett enormt förtroendegivande sätt att hantera människor och man får genast tillit och känner sig trygg i processen.
    Underbart bemötande helt enkelt! Läs mer
    2019-04-10 Jennie P svarar Nicole O
    Tusen tack för era fina ord, dessa gör mig väldigt glad! Vi ses snart igen!
  • MATTIAS R

2019-03-27

MATTIAS R skrev om Jennie Pembert en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö Limhamn
    Vill man sälja på Limhamn skall man välja Jennie.

Grymt bra mäklare som lyssnar på en och tydlig i sin kommunikation.

Jennie får bostäder sålda! Läs mer
    2019-03-27 Jennie P svarar MATTIAS R
    Tack snälla för de fina orden! Vi ses snart igen.
  • 2019-03-26

Kenneth L skrev om Jennie Pembert en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö Limhamn
    Jag har nyligen köpt en lägenhet genom Jennie. Hennes bemötande var mycket bra, hon var proffsig och gjorde ett bra arbete genom hela affären. Läs mer
    2019-04-22 Jennie P svarar Kenneth L
    Tusen tack Kenneth! Vi ses snart igen.
  • Axel B

2019-03-22

Axel B skrev om Jennie Pembert en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö Limhamn
    Vi sålde bostaden genom Svensk Fastighetsförmedling och Jennie Pembert. Detta på rekommendation. Jennie är professionell, kunnig och lyhörd. Jennie förstod våra behov och satte upp en plan ut ifrån det.
    Våra högt ställda förväntningar överträffades och affären stängdes snabbt och smidigt med de nya ägarna till huset.
    Jennies täta dialog och vilja att gå "den extra milen" gjorde att vårt hus fick nya förväntansfulla ägare.

Smart, Smidigt och Snabbt - tre ord för att sammanfatta affären. Läs mer
    2019-03-27 Jennie P svarar Axel B
    Stort tack för de fina orden, det värmer. Tack. Vi ses snart igen!
  • Mohanad H

2019-03-17

Mohanad H skrev om Jennie Pembert en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö Limhamn
    Hej
    Jag ska tack för hjälp det var mycket nöjd
    :) Läs mer
    2019-03-17 Jennie P svarar Mohanad H
    Tack så mycket! Vad roligt att ni känner er nöjda. Vi hörs snart igen.
  • 2019-03-01

Christine Patricia S skrev om Jennie Pembert en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö Limhamn
    Jennie hjälpte mig med köp av min nya lägenhet och även försäljningen av min nuvarande lägenhet. Hon var kunnig, hjälpsam och trevlig i alla sammanhang. Läs mer
    2019-03-07 Jennie P svarar Christine Patricia S
    Tack så mycket för ett väldigt trevligt samarbete! Stort lycka till med ditt nya boende!
  • 2019-02-28

Per Thinggaard skrev om Svensk Fastighetsförmedling Malmö Limhamn
    Kul att få uppleva denna höga nivå ifrån svensk fastighetsförmedling på Limhamn och speciellt tack till Jennie Pembert !

Allt kring försäljningen sköttes exemplariskt och bemötandet kunde inte ha blivit bättre.

Vi som köpare fick direkt ett bra förtroendet som därefter ledde till ett köp.

Både Proffsig, kunnig och engagerad mäklare ! Läs mer
  • 2019-02-25

Tina H skrev om Sara Ehde en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö Limhamn
    Köpt en bostadsrätt där Sara gjort affären mycket smidig och bra. Sara var väldigt lättillgänglig och anträffbar som mäklare där frågor alltid besvarades med ett leende. Tyckte att hon levde upp till alla förväntningar jag hade och jag kan varmt rekommendera att anlita henne till vänner och bekanta. Läs mer
    2019-02-26 Sara E svarar Tina H
    Stort tack för fina ord Tina! Det har varit ett nöje att hjälpa dig i bostadsaffären. Vi hörs och ses! :)
  • 2019-02-22

Tom L skrev om Jennie Pembert en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö Limhamn
    En systematisk och därmed trygg försäljning av en bostadsrätt med en lugn och harmonisk inställning till oss som kund. Läs mer
    2019-03-07 Jennie P svarar Tom L
    Tack så mycket för de fina orden och varmt välkomna till Limhamn!
  • 2019-02-11

Theresia K skrev om Amelie Pålsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö Limhamn
    Sålde en lägenhet genom Amelie och hon gjorde ett fantastiskt jobb, allt från styling vid fotografering till kontakt med intressenter. Höll god kontakt med mig som säljare under hela processen. Läs mer
  • 2019-02-04

Carin A skrev om Jennie Pembert en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö Limhamn
    Jennie är grym! Vi valde henne eftersom hon är en av få mäklare som vi själva gillat när vi gått på visningar. Jennie har sålt mitt föräldrahem, ett radhus. Jennie har varit proffsig rakt igenom processen. Jennie lade tidigt upp en plan för hela försäljningen som hon ständigt återkopplade på och levererade enligt. När det väl blev budgivning var Jennie fantastisk på att ge återkoppling och att driva processen framåt samtidigt som hon höll alla aktörer uppdaterade. Läs mer
    2019-02-05 Jennie P svarar Carin A
    Tack Carin. Jag blir både rörd och glad, men framförallt glad för er skull till en fin affär med väldigt bra köpare. Vi ses snart!
  • 2019-01-29

Alexander B skrev om Jennie Pembert en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö Limhamn
    Sålde en bostadsrätt en timme efter första visningen. Jennie är proffsig, engagerad och förstående. Sätter sig in i kundens situation och gör sitt yttersta. Tillgänglig när man har frågor och uppdaterar löpande. Kommer att återkomma i framtiden. Läs mer
    2019-01-30 Jennie P svarar Alexander B
    Tack snälla ni, vad glad jag blir. Önskar er stor lycka framåt med ert nya boende!
  • 2018-12-19

Marie N skrev om Jennie Pembert en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö Limhamn
    Jennie är en klockren Mäklare!! Oerhört kompetent och har ett enastående bemötande som fick oss att känna oss trygga då vi överlämnade affären till Svensk Fastighetsförmedling. Vi kan varmt rekommendera Jennie. Läs mer
    2018-12-19 Jennie P svarar Marie N
    Tack snälla för era fina ord. Vi ses snart.
  • 2018-12-06

Henrik P skrev om Amelie Pålsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö Limhamn
    Tyckte att hon skötte allt som hon skulle på ett utmärkt sätt.
    Var alltid tillgänglig.

Trevlig och social. Läs mer
    2018-12-14 Amelie P svarar Henrik P
    Tack, det var väldigt roligt att få sälja er lägenhet! Lycka till med ert nya boende :D
  • 2018-11-30

Marie Louise L skrev om Jennie Pembert en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö Limhamn
    Väl förberedd och professionel, vil varmt recommenderer! Läs mer
    2018-11-30 Jennie P svarar Marie Louise L
    Tack snälla! Vi hörs snart igen.

Johan a skrev om Sara Ehde en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö Limhamn
    Bra och smidig försäljning. Rekommenderas varmt. Läs mer
    2018-11-22 Sara E svarar Johan a
    Tack snälla, det har varit väldigt roligt att få hjälpa er i bostadsaffären. Vi ses snart igen!
    Hälsningar Sara
  • 2018-11-21

Christer S skrev om Amelie Pålsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö Limhamn
    Hej Amelie,
    Tack för en jättefin insats vid försäljning av vår bostad! Hela processen från att du fick uppdraget till kontraktsskrivningen tog 20 dagar!
    Det är verkligen en utomordentlig prestation!
    Bilderna över lägenheten visade en utsikt över Gamla Limhamn som gjorde att vi nästan ångrade försäljningen!
    Mycket fint!
    Vi fick även ett pris som överträffade våra förväntningar!
    Än en gång tack för dina fina insats
    Vi önskar dig lycka till med nästa uppdrag!

Kristina & Christer
    Limhamnsvägen 133D
    Limhamn Läs mer
    2018-12-14 Amelie P svarar Christer S
    Tack så väldigt mycket Kristina och Christer! Det har varit väldigt roligt att få jobba med er!

Mikael L skrev om Sara Ehde en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö Limhamn
    Vad som genast stack ut, jämfört med andra visningar, var hur mäklaren tog sig tid att förklara objektet till alla närvarande, på ett proffsigt och väl förberett sätt. Uppföljningen under budgivningen och hanteringen av kontraktsskrivning har också skötts oklanderligt. Läs mer
    2018-11-21 Sara E svarar Mikael L
    Tack snälla för fina ord Mikael, vad skönt att du känt dig trygg i affären. Stort lycka till i nya bostaden!
    Med vänlig hälsning, Sara Ehde
  • 2018-11-16

Camilla V skrev om Jennie Pembert en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö Limhamn
    Allt kring försäljningen av vårt hus har fungerat mycket bra! Snabbt, effektivt, engagerat och professionellt! Läs mer
    2018-11-28 Jennie P svarar Camilla V
    Tack så mycket för förtroendet och ett väldigt gott samarbete. Stort lycka till i framtiden.
  • Peter D

2018-11-06

Peter D skrev om Jennie Pembert en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö Limhamn
    Har sålt ett antal hus med olika mäklare och ger Jennie full poäng. Otroligt proffsig inför försäljningen och uppföljning efter sälj. Kan varmt rekommendera Jennie.
    mvh Peter Läs mer
    2018-11-06 Jennie P svarar Peter D
    Tack snälla Peter för ett härligt samarbete! Jag önskar er allt gott framåt och hoppas vi gör affärer ihop i framtiden!
  • 2018-11-02

Mona Greta Ingeborg P skrev om Amelie Pålsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö Limhamn
    Mäklaren var trevlig och hjälpsam. Läs mer
    2018-12-14 Amelie P svarar Mona Greta Ingeborg P
    Tack Mona! Hoppas du ska trivas i nya lägenheten.
  • 2018-10-30

Carina F skrev om Jennie Pembert en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö Limhamn
    Vi har solgt vores bostadrät.
    Vi har kun godt at sige om vores mäklare. Läs mer
    2018-10-30 Jennie P svarar Carina F
    Tack snälla för ert goda samarbete! Önskar er stort lycka till i framtiden.
  • 2018-10-29

Cecilia B skrev om Jennie Pembert en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö Limhamn
    Vid försäljning av vår villa i Limhamn visade Jennie stort engagemang och återkopplade snabbt såväl till oss, som till köparna. Läs mer
    2018-11-08 Jennie P svarar Cecilia B
    Tack snälla för fina ord och ett väldigt gott samarbete. Stort lycka till i nya bostaden.
  • Farbod S

2018-10-29

Farbod S skrev om Jennie Pembert en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö Limhamn
    Ingen tvekan om att jag skulle kontakta Jennie Pembert då jag efter 2 år tid skulle sälja min lägenhet igen. Trots tuff marknad, många nyproduktioner så hade jag höga krav, Jennie lovade att tillgodose mina önskemål, efter kort tid blev det budgivning och hon lyckades ro hem en försäljning med en prislapp på en av Limhamns dyraste 2:or. Skulle vilja påstå att Jennie kan vara Södra Sveriges bästa mäklare. Snäll, glad och positiv är hon också J Läs mer
    2018-10-29 Jennie P svarar Farbod S
    Tack så mycket för dina fina ord! Det har varit ett nöje att samarbeta med dig. Hoppas det blir fler gånger!
  • Jennifer N

2018-10-05

Jennifer N skrev om Jennie Pembert en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö Limhamn
    Jennie var alltid tillgänglig, effektiv och mycket engagerad i försäljningen av vår bostadsrätt på Limhamn. Jennie är väldigt duktig på sitt yrke och vi kände oss trygga och nöjda hela vägen från start till slut. Läs mer
    2018-10-12 Jennie P svarar Jennifer N
    Tack så mycket för de fin orden. Jag är mycket glad att ni är nöjda. VI ses snart igen.
  • Michael D

2018-09-27

Michael D skrev om Sara Ehde en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö Limhamn
    Snabb proffesionell försäljning. Mycket information genom hela processen. Erbjudande om staging. Allt gick mycket snabbt fast det var semestertider. Bra jobbat Sara. Läs mer
  • 2018-09-13

Lars J skrev om Jennie Pembert en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö Limhamn
    Jennie var strukturerad och tydlig. Hon var lätt att nå och var snabb med att uppdatera vad som hände kring försäljningen. Läs mer
  • 2018-08-30

Iva J skrev om Jennie Pembert en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö Limhamn
    Vi sålde vår villa i Limhamn via Svensk Fastighetsförmedling. Jennie Pembert som var ansvarig mäklare är fantastiskt duktig, effektiv, ärlig och behaglig. Hon guidade oss igenom hela processen på ett mycket professionellt sätt och fick huset sålt snabbt och smidigt. Kan varmt rekommendera henne, bättre mäklare kan man inte hitta. Läs mer
    2018-09-04 Jennie P svarar Iva J
    Tack snälla för de fina orden och för förtroendet. Det har varit väldigt roligt att få hjälpa er till en bra affär. Vi ses snart igen!
  • 2018-07-09

Marie W skrev om Jennie Pembert en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö Limhamn
    Jag har sålt en lgh om 69 kvm i Tygelsjö som Jennie hjälte mig att sälja.
    Jenni var noggrann, professionell och mycket aktiv under hela processen. Hon har ett trevligt bemötande och vår noga med att se till att informationen var mottagen och att jag hade förstått.
    Efter försäljningen var Jenni behjälplig i ärende då köparen hade fortsatta frågor kring försäljningen och lägenheten.

Jenni uppfyllde alla förväntningar jag kunde ha på en mäklare och jag kände fullt förtroende för henne som mäklare från start till försäljningen var avslutad.

Jag kommer varmt rekommendera Jennie till andra som känner som kan komma i behov av en mäklare. Läs mer
    2018-07-11 Jennie P svarar Marie W
    Tack för de fina orden! Med vänlig hälsning Jennie Pembert
  • 2018-07-09

Per-Oskar L skrev om Jennie Pembert en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö Limhamn
    Vi är väldigt nöjda med försäljningen av vår stuga! Läs mer
    2018-07-11 Jennie P svarar Per-Oskar L
    Tack så mycket för gott samarbete! Med vänlig hälsning Jennie Pembert
  • Ronny Erik Germund E

2018-07-08

Ronny Erik Germund E skrev om Jennie Pembert en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö Limhamn
    Köp av kollonistuga som en kunnig mäklare förmedlade mellan köpare och säljare .Återkom snabbt med svar på ställda frågor angående fastigheten. En mäklare att rekommendera. Läs mer
    2018-07-08 Jennie P svarar Ronny Erik Germund E
    Tack snälla för fina ord! Önskar er stort lycka till med er fina stuga.
  • 2018-07-06

Susanne A skrev om Jennie Pembert en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö Limhamn
    Jennie Pembert har ett mycket bra och trevligt bemötande. Kändes grundlig och pålitlig. Kan varmt rekommendera henne. Läs mer
    2018-07-06 Jennie P svarar Susanne A
    Tack så mycket! Hoppas ni ska trivas.
  • 2018-07-02

David A skrev om Jennie Pembert en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö Limhamn
    Från första mötet till färdig försäljning har Jennie varit väldigt trevlig och professionell. Man förstår snabbt att Jennie är duktig, men hon avger ändå ett avslappnat intryck. Supernöjd! Läs mer
    2018-07-06 Jennie P svarar David A
    Tack för de fina orden!