Alla kategorier Mäklare Skåne Malmö Svensk Fastighetsförmedling Svensk Fastighetsförmedling Malmö Limhamn

Svensk Fastighetsförmedling Malmö Limhamn

Järnvägsgatan 38, 216 14 Limhamn — Visa karta

Välkommen till Svensk Fastighetsförmedling Malmö och Limhamn!

Dags att skaffa boende i utkanten av Sveriges tredje största stad? Då är du varmt välkommen in till oss på Svensk fastighetsförmedlings kontor i Limhamn. Vi har koll på området runt Limhamn och Bunkeflo med omnejd. Limhamn som tidigare varit känt för kalkbrytning har nu blivit ett mycket populärt bostadsområde, och våra mäklare hjälper dig att få den optimala lösningen.

Med över 80 års erfarenhet i mäklarbranschen, hjälper vi på Svensk fastighetsförmedling till med hela bostadsköpet. Prata med oss om du vill göra en riktigt bra affär!

Läs vad 65 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Malmö Limhamn

• Tobias W
    Tobias W skrev om Jennie Pembert en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö Limhamn
    Mycket duktig mäklare som är påläst och lyhörd. Läs mer
    2018-01-20 Jennie P svarar Tobias W
    Tack snälla Tobias, lycka till med ditt nya fina boende! Vänligen Jennie Pembert
  • Markus K
    Markus K skrev om Jennie Pembert en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö Limhamn
    Jennie ger ett mycket bra första intryck. Därifrån har Jennie bevisat gång på gång att vi valde rätt person att sälja vår bostad. Jennie inger ett mycket gott förtroende, lever upp till löften och återkopplar. Jennie har ett stark fokus på sälj och är samtidig mån om att både säljare och köpare tas om hand på bästa sätt, en något unik egenskap för en fastighetsmäklare. Jag rekommenderar Jennie start, både om du ska sälja eller köpa bostad. Läs mer
    2018-01-17 Jennie P svarar Markus K
    Tack så mycket för de fina orden, det värmer! Vi ses snart igen. Vänligen Jennie Pembert
  • Jan R
    Jan R skrev om Jennie Pembert en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö Limhamn
    Det var ett väldigt trevligt bemötande och en informativt försäljning av dödsboets avyttrade av lägenheten. Läs mer
    2018-01-17 Jennie P svarar Jan R
    Tack så mycket! Lycka till med allt framöver. Vänligen Jennie Pembert
  • Victor F
    Victor F skrev om Amelie Pålsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö Limhamn
    Trevligt och proffsigt bemötande. Läs mer
  • Jessica W
    Jessica W skrev om Jennie Pembert en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö Limhamn
    Vi var mycket nöjda med Jennie Pemberts arbete som mäklare när vi sålde vårt hus. Hon bidrog med kunskap, engagemang och återkoppling under hela försäljningen vilket vi verkligen uppskattade.

Jessica Läs mer
  • Annette G
    Annette G skrev om Jennie Pembert en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö Limhamn
    En seriös och inlyssnande mäklare som kan konsten att kommunicera med sina uppdragsgivare. Har även efter avslutad försäljning bidragit med svar på frågor som vi har haft. Läs mer
  • Joakim O
    Joakim O skrev om Jennie Pembert en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö Limhamn
    Mycket bra, Höll bra kontakt med oss i genom hela affären Läs mer
    2018-01-15 Jennie P svarar Joakim O
    Tack så mycket för rekommendationen! Mvh Jennie Pembert
  • Alexandra K
    Alexandra K skrev om Jennie Pembert en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö Limhamn
    Professionellt bemötande med god balans mellan säljare och köpare. Mycket nöjd. Läs mer
    2018-01-15 Jennie P svarar Alexandra K
    Stort tack för de fina orden! Mvh Jennie Pembert
  • Oskar W
    Oskar W skrev om Jennie Pembert en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö Limhamn
    Håller vad hon lovar, bra uppföljning och driv. Läs mer
    2018-01-15 Jennie P svarar Oskar W
    Tack för de fina orden! Lycka till med ert nya boende! Mvh Jennie Pembert
  • Goshtaseb S
    Goshtaseb S skrev om Jennie Pembert en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö Limhamn
    Kan skriva en hela sida om allt positivt gällande Jennie men sammanfattar det hela med att hon är exceptionell! Läs mer
    2018-01-15 Jennie P svarar Goshtaseb S
    Tack snälla! Ha en fin dag! Mvh Jennie Pembert
  • Maria J
    Maria J skrev om Jennie Pembert en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö Limhamn
    Proffsig, flexibel, tillmötesgående, förtroendeingivande - Fick ett väldigt bra intryck! Läs mer
    2018-01-14 Jennie P svarar Maria J
    Tack Maria! Lycka till med ditt nya boende! Mvh Jennie Pembert
  • Orit F
    Orit F skrev om Jennie Pembert en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö Limhamn
    Jennie Pembert är en mycket professionell och genom trevlig mäklare, med fantastisk lokal kännedom, lyhörd, och har stort engagemang.
    Presentationen av min våning var fantastisk vacker!
    Jag rekommenderar Jennie till Din nästa bostads affär åt det varmaste!
    Tack Jennie!!
    Orit Dahlgren Läs mer
    2018-01-12 Jennie P svarar Orit F
    Tack Orit! Det värmer, vi ses snart igen! Mvh Jennie Pembert
  • Lennart Kirk A
    Lennart Kirk A skrev om Karin Liss en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö Limhamn
    Karin Liss är en mycket kunnig och erfaren mäklare som på ett professionellt och effektivt sätt hjälpte mig att sälja mitt hus i Limhamn. Hennes lokalkännedom och stora kontaktnät var mycket värdefulla.
    Jag är mycket nöjd med hennes insats och kan varmt rekommendera Karin när du ska sälja eller köpa småhus eller lägenhet. Läs mer
  • Monica R
    Monica R skrev om Jennie Pembert en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö Limhamn
    Jag upplevde Jennie som mycket proffsig och samarbetsvillig. Ingen press och stress i samband med visningen av lägenheten.
    Hon är snabb på att svara på email och sms.
    I budgivningen var hon neutral men höll mig informerad via email.
    All in all tycker jag att Jennie är en mycket duktig mäklare. Läs mer
    2017-12-21 Jennie P svarar Monica R
    Stort tack för de fina orden! Lycka till med ert nya livsstilsboende! Mvh Jennie Pembert
  • Gabrielle R
    Gabrielle R skrev om Mattias Jansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö Limhamn
    Mattias har ett trevligt bemötande.
    Är påläst och inger förtroende.
    Har haft ett fantastiskt bra samarbete med honom. Läs mer
  • Karin E
    Karin E skrev om Karin Liss en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö Limhamn
    Trevligt bemötande och inger förtroende. Lever helt och hållet upp till våra förväntningar. Trovärdig, kunnig och håller vad hon lovar, såsom återkommer om hon har sagt att hon ska öra det osv...Mkt nöjd såsom kund! Läs mer
    2017-12-14 Karin L svarar Karin E
    Tusen tack för fina ord. Önskar er en god jul och gott nytt år :)
  • Christine H
    Christine H skrev om Mattias Jansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö Limhamn
    Trevligt o proffsigt bemötande Läs mer
  • Ewa S
    Ewa S skrev om Karin Liss en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö Limhamn
    Proffsig och tillgänglig. Alltid glad och vänlig. Läs mer
    2017-12-14 Karin L svarar Ewa S
    Tack för fin rekommendation. Så roligt att få jobba med din supertrevliga lägenhet. God Jul och Gott Nytt år Ewa.
    Ewa S gillar detta
  • Magnus N
    Magnus N skrev om Mattias Jansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö Limhamn
    Från första samtalet blev det riktigt bra service från Mattias, snabbt hembesök och sen har vi haft bra kontakt under hela affären, kan varmt rekommendera Mattias. Läs mer
  • Stefan A
    Stefan A skrev om Karin Liss en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö Limhamn
    Hon var kunnig och hjälpsam med allt, tog hand om visningarna på ett utmärkt sätt. Presenterade spekulanterna bra, och var deltagande på ett bra sätt i utvärdering av spekulanter. Tog på ett alldeles utmärkt sätt hand om problem med vårt hus som upptäcktes vid övertagande besiktningen. Läs mer
    2017-12-14 Karin L svarar Stefan A
    Tack för er värmande rekommendation. Hoppas ni trivs bra i nya bostaden. Ha en riktigt god jul och ett gott nytt år. Varma hälsningar Karin
  • Leif A
    Leif A skrev om Mattias Jansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö Limhamn
    Vi gillade. Mattias, lugn och sansad. Läs mer
  • Rolf Bertil M
    Rolf Bertil M skrev om Karin Liss en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö Limhamn
    Fick ett bra bemötande!
    Hon var trevlig och verkade vara mycket kunnig.
    Som det sedan visade sig, att hon var.
    Karin skötte vår försäljning mycket bra.
    Även efter affären var Karin, behjälplig med frågor vi jag hade. Läs mer
    2017-12-14 Karin L svarar Rolf Bertil M
    Tusen tack för era fina ord. Vi hade ett gott samarbete. Ha en riktigt god jul och ett gott nytt år.
  • Mats H
    Mats H skrev om Mattias Jansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö Limhamn
    Trevlig och tillmötesgående. Kunnig och väldigt engagerande. Vi köpte vår nya lägenhet genom honom och hansålde även vårt hus med allt till belåtenhet. Läs mer
  • Muamer J
    Muamer J skrev om Mattias Jansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö Limhamn
    Super snäll kille, alltid tillgänglig, bjuder på sig själv, kan sitt jobb, väldigt bekväm i sig själv som mäklare, 10/10 kommer rekomendera Mattias!! Läs mer
  • Karl H
    Karl H skrev om Karin Liss en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö Limhamn
    Mycket träflig person,duktig på sit yrke.vi kunde lita på hennes kunnande,vi kann recommandera henne till nästa kund.hälsningar LAnghals. Läs mer
    2017-12-14 Karin L svarar Karl H
    Tack för era fina ord. Hoppas ni njuter i Benidorm och får en riktigt god jul.
  • Anna Krystyna B
    Anna Krystyna B skrev om Karin Liss en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö Limhamn
    Karin Liss är Duktig, ambitiös och snabb Läs mer
    2017-12-14 Karin L svarar Anna Krystyna B
    Tusen tack Anna. Hoppas du njuter av dina resor fram till inflyttningen av din nya lägenhet.
  • Jeanette Ann-sofie B
    Jeanette Ann-sofie B skrev om Mattias Jansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö Limhamn
    Mattias är en fantastisk mäklare som är ”på” men på alldeles rätt sätt i rätt dos.
    Alltid snabb att svara och mycket ödmjuk.
    Kände oss mycket trygga att lämna vår bostadsaffär i hans händer. Väldigt proffesionellt skött.
    Bravo. Läs mer
  • Åsa V
    Åsa V skrev om Mattias Jansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö Limhamn
    Mattias Jansson levde upp till min förväntan och mer. Han var hjälpsam och om jag hade frågor så kunde jag bara skicka ett sms till honom. Vi valde mellan olika mäklare men bestämde oss för Mattias eftersom han gav oss mer genomgående information. Läs mer
  • Daniel O
    Daniel O skrev om Karin Liss en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö Limhamn
    Fick ett fantastiskt bemötande av Karin. Hon tog sig tid, lyssnade på våra önskemål och gjorde allt för att vi skulle bli nöjda. Läs mer
    2017-12-11 Karin L svarar Daniel O
    Tusen tack ska ni ha. Hoppas ni trivs bra i nya bostaden. Varma hälsningar Karin
  • Tor J
    Tor J skrev om Karin Liss en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö Limhamn
    Klar och konkret utan en massa onödigt prat. Snabb till beslut när det väl blev skarpt läge.
    Mina förväntningar kom inte på skam Läs mer
    2017-12-11 Karin L svarar Tor J
    Tack för fina ord Tor-Erik
    Bra samarbete och tack för fantastiskt god rabarber jag fick prova från trädgården.
  • Veronika J
    Veronika J skrev om Mattias Jansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö Limhamn
    Det har mestadels varit min man som skött kontakten med Mattias, men de gånger jag träffat honom har han alltid varit trevlig, tillmötesgående och visat stort engagemang. Läs mer
  • Bengt E
    Bengt E skrev om Karin Liss en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö Limhamn
    Hon har hanterat vår försäljning på ett utmärkt sett!!
    Alltid ett väl bemötande o glad Läs mer
    2017-12-11 Karin L svarar Bengt E
    Tusen tack för fina ord. /Karin
  • Kasper M
    Kasper M skrev om Mattias Jansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö Limhamn
    Kan kun anbefale Mattias Jansson, både som sælger og køber. Läs mer
  • Marie H
    Marie H skrev om Svensk Fastighetsförmedling Malmö Limhamn
    Mycket bra, snabb affär, alltid tillgänglig. Läs mer
  • Carina L
    Carina L skrev om Jennie Pembert en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö Limhamn
    Vill på detta sätt verkligen rekommendera Jennie Pembert. Helt underbar att ha att göra med. Verkligen engagerad till 100 %. Otroligt snabb med uppdateringar och svar på frågor, väldigt pedagogisk. Kan verkligen rekommendera henne. Här talar vi om valuta för pengarna. Tusen tack Jennie för allt du gjort för oss!
    Carina Läs mer
    2017-12-21 Jennie P svarar Carina L
    Tack för fina ord! Lycka till med allt framåt! Vänligen Jennie Pembert
  • Patrik L
    Patrik L skrev om Jennie Pembert en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö Limhamn
    Vi vill varmt rekommendera Jennie Pembert. Hon skötte försäljningen av vårt hus i Bunkeflostrand utmärkt. Med ett fantastiskt engagemang, snabba återkopplingar, bra tillgänglighet, ett personligt men professionellt bemötande och en stor kunnighet genomförde hon affären på bästa sätt, helt enligt våra önskemål. Läs mer
    2017-11-23 Svensk Fastighetsförmedling svarar Patrik L
    Stort tack för förtroendet och för ert engagemang. Vi hörs snart igen! Med vänlig hälsning Jennie Pembert
  • Jenny L
    Jenny L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Malmö Limhamn
    Allting gick jätte bra, och snabbt!
    Bra bemötande och behjälplig vid alla frågor och funderingar som vi hade. Super trevlig kille dessutom! Läs mer
  • Ian F
    Ian F skrev om Jennie Pembert en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö Limhamn
    En sen rekommendation till Jennie Pembert som hjälper oss att sälja vårt hus i Bunkeflostrand. Under hela försäljningen var Jennie kunnig om egenskaper i vårt område, mycket professionell i hennes råd och uppmärksam på våra krav, särskilt med tanke på våra omständigheter, vilket jag var mycket tacksam för. Vi var mycket nöjda med det slutliga resultatet och jag skulle inte tveka att använda Jennie igen eller helhjärtat rekommendera henne. Läs mer
    2017-11-26 Svensk Fastighetsförmedling svarar Ian F
    Tack för förtroendet, lycka till framöver. Vi hörs snart igen!
  • Sara S
    Sara S skrev om Jennie Pembert en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö Limhamn
    Jennie har varit engagerad genom hela processen från vårt nuvarande boende till vårt nästa boende. Hon har pushat oss när vi behövde det och gett oss goda råd när vi har varit villrådiga och vi har fått genomgå processen i vår egen takt. Hon är noga med att återkoppla kring vad som händer så att vi alltid är uppdaterade och hon finns tillgänglig för oss när frågor och funderingar uppstår. Vi är mycket nöjda med vårt val av mäklare och kan varmt rekommendera Jennie! Läs mer
    2017-11-14 Svensk Fastighetsförmedling svarar Sara S
    Stort tack för förtroendet och lycka till med ert nästa boende! /Vänligen Jennie Pembert
  • Ann-Charlotte Ella Å
    Ann-Charlotte Ella Å skrev om Karin Liss en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö Limhamn
    Proffsig och vänlig, Carin har mitt fulla förtroende.
    Med andra ord, Perfekt. Läs mer
  • Lars Å
    Lars Å skrev om Karin Liss en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö Limhamn
    Jag har precis köpt ett radhus. Karin är noggrann, hjälpsam och effektiv. Det blir full pott! Läs mer
    2017-12-11 Karin L svarar Lars Å
    Tusen tack för dina positiva ord. Uppskattas mycket.
  • Christian E
    Christian E skrev om Mattias Jansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö Limhamn
    Väldigt bra och proffsigt bemötande med en trovärdighet och en strävan om att verkligen få till en förmedling som passade våra önskemål. Hantering av försäljningsprocessen sköttes utmärkt med full dokumentation och service vilket uppskattades av både oss och köparen. Kan inget annat än varmt rekommendera Mattias Jansson och Svensk Fadtighetsförmedling i Limhamn. Läs mer
  • Berit H
    Berit H skrev om Karin Liss en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö Limhamn
    Karin Liss är en frisk fläkt som mäklare - serviceinriktad, kunnig och pålitlig. Henne rekommenderar vi verkligen! Läs mer
  • Ahmet  Y
    Ahmet Y skrev om Amelie Pålsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö Limhamn
    Varmt rekommendera fastighetsmäklare Karin och Amelia på Limhamn. Stort tack att ni har sålt min lägenhet på Ön Limhamn. Allt med försäjningen gick perfekt.
    Jag är nöjd. Läs mer
  • Pernilla W
    Pernilla W skrev om Karin Liss en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö Limhamn
    Jag är mycket nöjd med Karins hjälp då jag köpte bostad på Limhamn. Alltid snabb och kunnig att svara på alla mina tusen frågor. Läs mer
  • Eva G
    Eva G skrev om Mattias Jansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö Limhamn
    Jag är mycket nöjd med Mattias och Karin. Alltid hjälpsamma, snabb kontakt och mycket proffsigt engagemang. Har erfarenhet av två tidigare försäljningar och detta var klart den bästa mäklarfirman. Tack för allt. Mvh eva granström Läs mer
  • Margareth N
    Margareth N skrev om Mattias Jansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö Limhamn
    Mattias har varit mycket trevlig och arbetat hårt.
    Mycket bra har han förmedlat vad som hänt under förloppet av försäljningen.
    Jag är jättenöjd! Läs mer
    2017-08-25 Svensk Fastighetsförmedling svarar Margareth N
    Stort tack Maggi! Det var ett nöje att hjälpa dig. Ser fram emot att komma och besöka dig när du renoverat färdigt. / Mattias Jansson 😊
  • karin t
    karin t skrev om Jennie Pembert en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö Limhamn
    Blev av en vän rekommenderad Jennie Pembert. Fick ett personligt, vänligt och proffsigt bemötande som gav förtroende och verkligen underlättade för mig vid min lägenhetsförsäljning. Karin Tiselius Läs mer
    2017-08-14 Svensk Fastighetsförmedling svarar karin t
    Tack Karin för ett alldeles utmärkt samarbete. Lycka till med ditt nya boende. Vänligen Jennie Pembert
  • Miria U
    Miria U skrev om Karin Liss en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö Limhamn
    Beskrivning av Karin Liss:
    Noggrann, tydlig, engagerad,trevlig, påläst, empatisk. Jag skulle gärna rekommendera henne som mäklare till mina vänner. Läs mer
  • Maria
    Maria skrev om Jennie Pembert en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö Limhamn
    Kan verkligen rekommendera Jennie Pembert som mäklare. Mycket trevlig, kunnig och tillgänglig. Läs mer
    2017-05-16 Svensk Fastighetsförmedling svarar Maria
    Tack för mycket trevligt samarbete. Lycka till med ert nya boende! Vänligen Jennie Pembert

Järnvägsgatan 38, 216 14 Limhamn