Amelie Pålsson
Registrerad mäklare sedan 2017
Aktiv på Reco.se sedan 2017

Läs vad 10 kunder tycker om Amelie Pålsson

• Theresia K skrev om Amelie Pålsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö Limhamn

2019-02-11

Sålde en lägenhet genom Amelie och hon gjorde ett fantastiskt jobb, allt från styling vid fotografering till kontakt med intressenter. Höll god kontakt med mig som säljare under hela processen. Läs mer
  • Henrik P skrev om Amelie Pålsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö Limhamn

2018-12-06

Tyckte att hon skötte allt som hon skulle på ett utmärkt sätt.
    Var alltid tillgänglig.

Trevlig och social. Läs mer
    2018-12-14 Amelie P svarar Henrik P
    Tack, det var väldigt roligt att få sälja er lägenhet! Lycka till med ert nya boende :D
  • Christer S skrev om Amelie Pålsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö Limhamn

2018-11-21

Hej Amelie,
    Tack för en jättefin insats vid försäljning av vår bostad! Hela processen från att du fick uppdraget till kontraktsskrivningen tog 20 dagar!
    Det är verkligen en utomordentlig prestation!
    Bilderna över lägenheten visade en utsikt över Gamla Limhamn som gjorde att vi nästan ångrade försäljningen!
    Mycket fint!
    Vi fick även ett pris som överträffade våra förväntningar!
    Än en gång tack för dina fina insats
    Vi önskar dig lycka till med nästa uppdrag!

Kristina & Christer
    Limhamnsvägen 133D
    Limhamn Läs mer
    2018-12-14 Amelie P svarar Christer S
    Tack så väldigt mycket Kristina och Christer! Det har varit väldigt roligt att få jobba med er!
  • Mona Greta Ingeborg P skrev om Amelie Pålsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö Limhamn

2018-11-02

Mäklaren var trevlig och hjälpsam. Läs mer
    2018-12-14 Amelie P svarar Mona Greta Ingeborg P
    Tack Mona! Hoppas du ska trivas i nya lägenheten.
  • Inga Nancy K skrev om Amelie Pålsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö Limhamn

2018-06-06

Har sålt en 3-rums lägenhet och köpt en 2-rums lägenhet.
    Har haft ett gott samarbete med mäklaren.
    Det har motsvarat förväntningana.
    Det har varit en lite utdragen process, marknaden gick i stå. Men det löste sig, men priset blev inte som det var tänkt. Men det berodde på marknaden. Läs mer
  • Terese S skrev om Amelie Pålsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö Limhamn

2018-05-11

Amelie är mycket trevlig, noggrann och pålitlig . Vi är mycket nöjda med henne både som mäklare och person . Läs mer
  • Martin W skrev om Amelie Pålsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö Limhamn

2018-05-10

Köpte en lägenhet på Limhamn i Malmö. Amelie lät mig se lägenheten dagen innan visningarna började. Jag bestämde mig samma dag att köpa lägenheten och dagen efter skrevs papperna på. Allt gick fort och smidigt. Amelie var trevlig och tillmötesgående vilket resulterade i det snabba köpbeslutet. Läs mer
  • Petter B skrev om Amelie Pålsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö Limhamn

2018-02-24

Mycket hjälpsam, proffesionell och trevlig. Tack! Läs mer
  • Victor F skrev om Amelie Pålsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö Limhamn

2018-01-16

Trevligt och proffsigt bemötande. Läs mer
    2018-01-29 Amelie P svarar Victor F
    Tack för fin rekommendation, lycka till med nya huset!
  • Ahmet Y skrev om Amelie Pålsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö Limhamn

2017-09-20

Varmt rekommendera fastighetsmäklare Karin och Amelia på Limhamn. Stort tack att ni har sålt min lägenhet på Ön Limhamn. Allt med försäjningen gick perfekt.
    Jag är nöjd. Läs mer

Andra mäklare hos Svensk Fastighetsförmedling Malmö Limhamn