Läs vad 81 Läs vad Ebba Jönsson

• 2021-01-12
    Fick en jättefin upplevelse när jag köpte min drömlägenhet via Ebba!
    Louise N
    • 3:a
    • 78.0 m²
    • City
    köpte sin lägenhet med hjälp av Ebba Jönsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö Limhamn
    Tack för ditt omdöme Louise, roligt att få hjälpa dig! /Ebba

• 2020-10-29
    Allt sköttes på ett korrekt sätt med lugn och öppenhet
    Anders O
    • 28.0 m²
    • Pildammarna
    sålde sin lägenhet med hjälp av Ebba Jönsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö Limhamn
    Tack för omdömet Anders! Roligt att få hjälpa er och hoppas att jag kan hjälpa er framåt också! /Ebba

• 2020-10-22
    Med Ebba Jönsson som den ansvariga mäklare som skulle sälja vår enrummare vid Triangeln (köpt genom Svensk fastighetsförmedling) fick vi omedelbart förtroende. Detta tack vare hennes lugna och kompetenta sätt att informera oss om hela processen. På alla våra frågor fick vi bra och tydliga svar, det har känts tryggt och bra från början till slut. Ebba Jönsson Informerade oss fortlöpande och snabbt om hur det gick och när det inte var så många besökare på visningarna till en början hade hon alltid något eller några väl genomtänkta förslag på vidare strategier. Med tanke på pandemin och en större osäkerhet om hur det skulle gå var det desto tryggare att ha en så kompetent, naturlig och sympatisk mäklare att ha att göra med.
    Frédérique G
    • 29.8 m²
    • Triangeln
    Tack för ert fina omdöme! Jätteroligt att få hjälpa er i detta och jag hoppas att ni kommer igen om jag kan hjälpa er fler gånger! /Ebba

• 2020-10-19
    Gjort vad som kan förväntas men varit bra, ärlig, trevlig rakt igenom processen.
    Frank S
    • 29.8 m²
    • Triangeln
    Tack för ditt omdöme Frank! /Ebba

• 2020-09-09
    Ebba inger förtroende och lugn i en bostadsaffär. Hon har enträget hållit ut och sålt lägenheten. Hon har hela tiden kommunicerat de olika stegen i affären. Jag rekommenderar Ebba varmt.
    Tack snälla för fint omdöme, det har varit roligt att hjälpa er! /Ebba

• 2020-09-05
    Hon var professionell när det gällde kontrakt och avtal före sälj. Hon fick även till en snabb affär och avslut.
    Tack för ditt omdöme, hoppas du kommer att trivas i din nya bostad! /Ebba

• 2020-09-04
    Jag har sålt en bostadsrätt på 85 kvadrat i Malmö Södertorp. Ebba bemötte mig genom att vara saklig och kunnig på sitt område. Hon var också trevlig på ett naturligt sätt. Hon ingav ett högt förtroende och hon var bra på att värdera bostaden. Mina förväntningar på en mäklare var att de kunde värdera. Hon gav oss ett högt förtroende och hon är oerhört kunnig inom sitt område.

Jag tycker att Ebba är en oerhört duktig mäklare som är ärlig och rak och lägger priset på en bra nivå. Vi fick budgivning och var mer än nöjda över resultatet. Jag rekommenderar henne till alla som ska sälja i Malmö.
    Tack snälla för ditt fina omdöme! Hoppas att ni trivs i ert nya hus! /Ebba

• 2020-09-04
    Bra bemötande, stort engagemang och god tillgänglighet. Kort sagt proffsigt agerande som varmt kan rekommenderas./Håkan
    Tack snälla för fint omdöme /Ebba

• 2020-09-04
    Fantastiskt mäklare som fick vår tidigare osålda bostad, såld på kort tid.
    Tack för din rekommendation! Hoppas att allt är bra med er och att ni trivs i nya bostaden! /Ebba

• 2020-08-14
    Jag sålde en bostadsrätt med hjälp av Ebba. Trots knarrig början både höll hon i och höll ut. Detta bidrog till försäljning.
    Jessica L
    • 2:a