Ebba Jönsson
Registrerad mäklare sedan 2006-10-25
Aktiv på Reco.se sedan 2020-09-04

Läs vad 5 Läs vad Ebba Jönsson

• Mikael N sålde sin lägenhet med hjälp av Ebba Jönsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö Limhamn

2020-09-09

Eriksfält
    Ebba inger förtroende och lugn i en bostadsaffär. Hon har enträget hållit ut och sålt lägenheten. Hon har hela tiden kommunicerat de olika stegen i affären. Jag rekommenderar Ebba varmt. Läs mer
    2020-09-09 Ebba J svarar Mikael N
    Tack snälla för fint omdöme, det har varit roligt att hjälpa er!
    /Ebba
  • Rikard B sålde sin lägenhet med hjälp av Ebba Jönsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö Limhamn

2020-09-05

Nydala
    Hon var professionell när det gällde kontrakt och avtal före sälj. Hon fick även till en snabb affär och avslut. Läs mer
    2020-09-07 Ebba J svarar Rikard B
    Tack för ditt omdöme, hoppas du kommer att trivas i din nya bostad! /Ebba
  • Elin B sålde sin lägenhet med hjälp av Ebba Jönsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö Limhamn

Södertorp
    Jag har sålt en bostadsrätt på 85 kvadrat i Malmö Södertorp. Ebba bemötte mig genom att vara saklig och kunnig på sitt område. Hon var också trevlig på ett naturligt sätt. Hon ingav ett högt förtroende och hon var bra på att värdera bostaden. Mina förväntningar på en mäklare var att de kunde värdera. Hon gav oss ett högt förtroende och hon är oerhört kunnig inom sitt område.

Jag tycker att Ebba är en oerhört duktig mäklare som är ärlig och rak och lägger priset på en bra nivå. Vi fick budgivning och var mer än nöjda över resultatet. Jag rekommenderar henne till alla som ska sälja i Malmö. Läs mer
    2020-09-07 Ebba J svarar Elin B
    Tack snälla för ditt fina omdöme! Hoppas att ni trivs i ert nya hus! /Ebba
  • Håkan P sålde sin lägenhet med hjälp av Ebba Jönsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö Limhamn

2.5:a
    Midhem
    Bra bemötande, stort engagemang och god tillgänglighet. Kort sagt proffsigt agerande som varmt kan rekommenderas./Håkan Läs mer
    2020-09-07 Ebba J svarar Håkan P
    Tack snälla för fint omdöme /Ebba
  • Siham N sålde sin lägenhet med hjälp av Ebba Jönsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö Limhamn

Dammfri
    Fantastiskt mäklare som fick vår tidigare osålda bostad, såld på kort tid. Läs mer
    2020-09-07 Ebba J svarar Siham N
    Tack för din rekommendation! Hoppas att allt är bra med er och att ni trivs i nya bostaden! /Ebba

Andra mäklare hos Svensk Fastighetsförmedling Malmö Limhamn

Jennie Pembert