Jennie Pembert
Registrerad mäklare sedan 2016
Aktiv på Reco.se sedan 2017
?
Vad är det bästa med att jobba som mäklare?
Det allra bästa är att möta människor i olika skeden i livet och få hjälpa dem att göra sitt livs affär. Jag älskar att följa människor genom processen och framförallt att överträffa deras förväntningar.

Varför ska man välja dig när man ska göra en bostadsaffär?
För att jag älskar mitt arbete och har stort driv och engagemang. Jag har viljan att göra riktigt bra affärer.

Vad gör du helst på fritiden?
När jag är ledig umgås jag med min familj och mina vänner, gärna tillsammans med god mat. Läs mer

Läs vad 74 Läs vad Jennie Pembert

• Nathalie B skrev om Jennie Pembert en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö Limhamn

2019-07-15

Nu var det 2a gången vi anlitade Jennie för försäljning av bostad och kommer definitivt att göra det igen. Hon levererar alltid över förväntad! Läs mer
    2019-07-15 Jennie P svarar Nathalie B
    Tack fina du! Så roligt att få hjälpa er med försäljningen. Mvh Jennie Pembert
  • Claes F skrev om Jennie Pembert en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö Limhamn

2019-07-03

Vi har köpt en bostadsrätt i Malmö och varit på många visningar. Bemötandet av Jennie var proffsigt och vi fick klara och raka besked på alla våra frågor. Varför vi rekommenderar henne med bästa betyg
    Claes Läs mer
    2019-07-03 Jennie P svarar Claes F
    Stort tack för era fina ord! Välkomna till Limhamn!
    Mvh Jennie Pembert
  • Dionis Dennis N skrev om Jennie Pembert en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö Limhamn

2019-07-02

Tack för ett otroligt bra jobba med att sälja vår lägenhet. Förmedlade trygghet och professionalism genom hela säljprocessen. Läs mer
    2019-07-02 Jennie P svarar Dionis Dennis N
    Tack snälla för era fina ord. Tack så mycket för förtroendet!
    Mvh Jennie Pembert
  • Elisabeth B skrev om Jennie Pembert en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö Limhamn

2019-06-11

Har både sålt hus o köpt bostadsrätt via Jennie!
    Mycket trevligt bemötande!
    Duktig mäklare Läs mer
    2019-06-11 Jennie P svarar Elisabeth B
    Tack snälla ni för att jag fått hjälpa er! Vi ses snart igen!
    Mvh Jennie Pembert
  • Magnus H skrev om Jennie Pembert en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö Limhamn

2019-06-02

Jennie sålde vår villa i Bunkeflostrand och har hjälpt oss att leta efter nytt boende. Hon har varit mycket engagerad hela tiden, alltid trevlig och positiv. Vi har haft kontakt i ett par år och ingen annan mäklare har varit så tillgänglig och hjälpsam. Hon genomförde försäljningen professionellt och vi kände oss trygga med att vara i goda händer. Vi kan varmt rekommendera Jennie.
    Magnus o Cecilia Läs mer
    2019-06-02 Jennie P svarar Magnus H
    Tusen tack för era fina ord, det har varit ett härligt nöje att samarbeta med er. Jag önskar er stort lycka till med ert nya boende.
  • Caroline S
    Caroline S skrev om Jennie Pembert en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö Limhamn

2019-05-05

Vi "hittade" Jennie då hon visade ett hus för ca 2 år sedan. Vi har hela tiden känt att när det är dags för oss att sälja, då finns bara Jennie som alternativ. Trots att vi träffat på otroligt många(!) mäklare i vårt husletande, så stack hon ut ur mängden. Jennie hjälpte oss att tyda det finstilta i samband med vårt husköp (trots att hon inte var säljande mäklare) och har hela tiden gjort sig anträffbar oavsett ifall det var vardag, sen kväll eller helg. Helt otroligt får jag säga!
    När det var dags för försäljning av vår stora lägenhet var intrycket fortsatt lika positivt. Genom hela processen har hon varit engagerad, professionell och noggrann. Jennie känns som en erfaren mäklare som verkligen har koll på branschen. Hon vet precis vad hon vill, och vi har känt ett stort förtroende för att låta henne avgöra när vi stått inför olika dilemman. Försäljningen gick förhållandevis snabbt med tanke på en något smalare målgrupp till vår lägenhet.
    100 % förtroende till Jennie som visat kompetens likt ingen annan mäklare vi stött på. Läs mer
    2019-05-05 Jennie P svarar Caroline S
    Tack snälla för alla fina ord, jag blir både rörd och mycket glad. Vi ses snart igen!
    Caroline S gillar detta
  • Yulia C
    Yulia C skrev om Jennie Pembert en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö Limhamn

2019-05-04

Kompetent, lugn, erfaren, omtänksam mäklare - Jennie. Jag har haft en mycket bra erfarenhet av bemötande och stöd av henne för oss som köpare. Levde upp till alla förväntningar - en stark rekommendation utan tvekan! Läs mer
    2019-05-04 Jennie P svarar Yulia C
    Tack så mycket för dina fina ord, det gör mig glad!
    Mvh Jennie Pembert
  • Jannie P skrev om Jennie Pembert en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö Limhamn

2019-04-24

Trevlig upplevelse, lyssnade och var tillmötesgående även mot mig som köpare! Svarar snabbt och återkopplade. Läs mer
    2019-04-24 Jennie P svarar Jannie P
    Tack för de fina orden! Mvh Jennie Pembert
  • Nicole O skrev om Jennie Pembert en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö Limhamn

2019-04-10

Köpt en villa av Jennie Pembert och blivit bemötta på ett ytterst professionelt sätt, både på visningen och under hela bud och köp processen.
    Vi har mött många olika mäklare under vårt letande efter det rätta huset men aldrig har både jag och min man varit så eniga. Jennie har ett enormt förtroendegivande sätt att hantera människor och man får genast tillit och känner sig trygg i processen.
    Underbart bemötande helt enkelt! Läs mer
    2019-04-10 Jennie P svarar Nicole O
    Tusen tack för era fina ord, dessa gör mig väldigt glad! Vi ses snart igen!
  • MATTIAS R
    MATTIAS R skrev om Jennie Pembert en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö Limhamn

2019-03-27

Vill man sälja på Limhamn skall man välja Jennie.

Grymt bra mäklare som lyssnar på en och tydlig i sin kommunikation.

Jennie får bostäder sålda! Läs mer
    2019-03-27 Jennie P svarar MATTIAS R
    Tack snälla för de fina orden! Vi ses snart igen.
    Med vänlig hälsning Jennie Pembert

Andra mäklare hos Svensk Fastighetsförmedling Malmö Limhamn