Jennie Pembert
Registrerad mäklare sedan 2016
Aktiv på Reco.se sedan 2017
?
Vad är det bästa med att jobba som mäklare?
Det allra bästa är att möta människor i olika skeden i livet och få hjälpa dem att göra sitt livs affär. Jag älskar att följa människor genom processen och framförallt att överträffa deras förväntningar.

Varför ska man välja dig när man ska göra en bostadsaffär?
För att jag älskar mitt arbete och har stort driv och engagemang. Jag har viljan att göra riktigt bra affärer.

Vad gör du helst på fritiden?
När jag är ledig umgås jag med min familj och mina vänner, gärna tillsammans med god mat. Läs mer

Läs vad 59 kunder tycker om Jennie Pembert

• Carin A skrev om Jennie Pembert en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö Limhamn

2019-02-04

Jennie är grym! Vi valde henne eftersom hon är en av få mäklare som vi själva gillat när vi gått på visningar. Jennie har sålt mitt föräldrahem, ett radhus. Jennie har varit proffsig rakt igenom processen. Jennie lade tidigt upp en plan för hela försäljningen som hon ständigt återkopplade på och levererade enligt. När det väl blev budgivning var Jennie fantastisk på att ge återkoppling och att driva processen framåt samtidigt som hon höll alla aktörer uppdaterade. Läs mer
    2019-02-05 Jennie P svarar Carin A
    Tack Carin. Jag blir både rörd och glad, men framförallt glad för er skull till en fin affär med väldigt bra köpare. Vi ses snart!
    Mvh Jennie Pembert
  • Alexander B skrev om Jennie Pembert en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö Limhamn

2019-01-29

Sålde en bostadsrätt en timme efter första visningen. Jennie är proffsig, engagerad och förstående. Sätter sig in i kundens situation och gör sitt yttersta. Tillgänglig när man har frågor och uppdaterar löpande. Kommer att återkomma i framtiden. Läs mer
    2019-01-30 Jennie P svarar Alexander B
    Tack snälla ni, vad glad jag blir. Önskar er stor lycka framåt med ert nya boende!
    Mvh Jennie Pembert
  • Marie N skrev om Jennie Pembert en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö Limhamn

2018-12-19

Jennie är en klockren Mäklare!! Oerhört kompetent och har ett enastående bemötande som fick oss att känna oss trygga då vi överlämnade affären till Svensk Fastighetsförmedling. Vi kan varmt rekommendera Jennie. Läs mer
    2018-12-19 Jennie P svarar Marie N
    Tack snälla för era fina ord. Vi ses snart.
    Mvh Jennie Pembert
  • Marie Louise L skrev om Jennie Pembert en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö Limhamn

2018-11-30

Väl förberedd och professionel, vil varmt recommenderer! Läs mer
    2018-11-30 Jennie P svarar Marie Louise L
    Tack snälla! Vi hörs snart igen.
    Mvh Jennie Pembert
  • Camilla V skrev om Jennie Pembert en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö Limhamn

2018-11-16

Allt kring försäljningen av vårt hus har fungerat mycket bra! Snabbt, effektivt, engagerat och professionellt! Läs mer
    2018-11-28 Jennie P svarar Camilla V
    Tack så mycket för förtroendet och ett väldigt gott samarbete. Stort lycka till i framtiden.
  • Peter D
    Peter D skrev om Jennie Pembert en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö Limhamn

2018-11-06

Har sålt ett antal hus med olika mäklare och ger Jennie full poäng. Otroligt proffsig inför försäljningen och uppföljning efter sälj. Kan varmt rekommendera Jennie.
    mvh Peter Läs mer
    2018-11-06 Jennie P svarar Peter D
    Tack snälla Peter för ett härligt samarbete! Jag önskar er allt gott framåt och hoppas vi gör affärer ihop i framtiden!
    Med vänlig hälsning Jennie Pembert
  • Carina F skrev om Jennie Pembert en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö Limhamn

2018-10-30

Vi har solgt vores bostadrät.
    Vi har kun godt at sige om vores mäklare. Läs mer
    2018-10-30 Jennie P svarar Carina F
    Tack snälla för ert goda samarbete! Önskar er stort lycka till i framtiden.
    Med vänlig hälsning Jennie Pembert
  • Cecilia B skrev om Jennie Pembert en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö Limhamn

2018-10-29

Vid försäljning av vår villa i Limhamn visade Jennie stort engagemang och återkopplade snabbt såväl till oss, som till köparna. Läs mer
    2018-11-08 Jennie P svarar Cecilia B
    Tack snälla för fina ord och ett väldigt gott samarbete. Stort lycka till i nya bostaden.
  • Farbod S
    Farbod S skrev om Jennie Pembert en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö Limhamn

2018-10-29

Ingen tvekan om att jag skulle kontakta Jennie Pembert då jag efter 2 år tid skulle sälja min lägenhet igen. Trots tuff marknad, många nyproduktioner så hade jag höga krav, Jennie lovade att tillgodose mina önskemål, efter kort tid blev det budgivning och hon lyckades ro hem en försäljning med en prislapp på en av Limhamns dyraste 2:or. Skulle vilja påstå att Jennie kan vara Södra Sveriges bästa mäklare. Snäll, glad och positiv är hon också J Läs mer
    2018-10-29 Jennie P svarar Farbod S
    Tack så mycket för dina fina ord! Det har varit ett nöje att samarbeta med dig. Hoppas det blir fler gånger!
  • Jennifer N
    Jennifer N skrev om Jennie Pembert en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö Limhamn

2018-10-05

Jennie var alltid tillgänglig, effektiv och mycket engagerad i försäljningen av vår bostadsrätt på Limhamn. Jennie är väldigt duktig på sitt yrke och vi kände oss trygga och nöjda hela vägen från start till slut. Läs mer
    2018-10-12 Jennie P svarar Jennifer N
    Tack så mycket för de fin orden. Jag är mycket glad att ni är nöjda. VI ses snart igen.

Andra mäklare hos Svensk Fastighetsförmedling Malmö Limhamn

Jennie Pembert