Jennie Pembert
Registrerad mäklare sedan 2016
Aktiv på Reco.se sedan 2017
?
Vad är det bästa med att jobba som mäklare?
Det allra bästa är att möta människor i olika skeden i livet och få hjälpa dem att göra sitt livs affär. Jag älskar att följa människor genom processen och framförallt att överträffa deras förväntningar.

Varför ska man välja dig när man ska göra en bostadsaffär?
För att jag älskar mitt arbete och har stort driv och engagemang. Jag har viljan att göra riktigt bra affärer.

Vad gör du helst på fritiden?
När jag är ledig umgås jag med min familj och mina vänner, gärna tillsammans med god mat. Läs mer

Läs vad 56 kunder tycker om Jennie Pembert

• Väl förberedd och professionel, vil varmt recommenderer! Läs mer
    2018-11-30 Jennie P svarar Marie Louise L
    Tack snälla! Vi hörs snart igen.
    Mvh Jennie Pembert
  • Allt kring försäljningen av vårt hus har fungerat mycket bra! Snabbt, effektivt, engagerat och professionellt! Läs mer
    2018-11-28 Jennie P svarar Camilla V
    Tack så mycket för förtroendet och ett väldigt gott samarbete. Stort lycka till i framtiden.
  • Peter D
    Har sålt ett antal hus med olika mäklare och ger Jennie full poäng. Otroligt proffsig inför försäljningen och uppföljning efter sälj. Kan varmt rekommendera Jennie.
    mvh Peter Läs mer
    2018-11-06 Jennie P svarar Peter D
    Tack snälla Peter för ett härligt samarbete! Jag önskar er allt gott framåt och hoppas vi gör affärer ihop i framtiden!
    Med vänlig hälsning Jennie Pembert
  • Vi har solgt vores bostadrät.
    Vi har kun godt at sige om vores mäklare. Läs mer
    2018-10-30 Jennie P svarar Carina F
    Tack snälla för ert goda samarbete! Önskar er stort lycka till i framtiden.
    Med vänlig hälsning Jennie Pembert
  • Vid försäljning av vår villa i Limhamn visade Jennie stort engagemang och återkopplade snabbt såväl till oss, som till köparna. Läs mer
    2018-11-08 Jennie P svarar Cecilia B
    Tack snälla för fina ord och ett väldigt gott samarbete. Stort lycka till i nya bostaden.
  • Farbod S
    Ingen tvekan om att jag skulle kontakta Jennie Pembert då jag efter 2 år tid skulle sälja min lägenhet igen. Trots tuff marknad, många nyproduktioner så hade jag höga krav, Jennie lovade att tillgodose mina önskemål, efter kort tid blev det budgivning och hon lyckades ro hem en försäljning med en prislapp på en av Limhamns dyraste 2:or. Skulle vilja påstå att Jennie kan vara Södra Sveriges bästa mäklare. Snäll, glad och positiv är hon också J Läs mer
    2018-10-29 Jennie P svarar Farbod S
    Tack så mycket för dina fina ord! Det har varit ett nöje att samarbeta med dig. Hoppas det blir fler gånger!
  • Jennifer N
    Jennie var alltid tillgänglig, effektiv och mycket engagerad i försäljningen av vår bostadsrätt på Limhamn. Jennie är väldigt duktig på sitt yrke och vi kände oss trygga och nöjda hela vägen från start till slut. Läs mer
    2018-10-12 Jennie P svarar Jennifer N
    Tack så mycket för de fin orden. Jag är mycket glad att ni är nöjda. VI ses snart igen.
    Mvh Jennie Pembert
  • Jennie var strukturerad och tydlig. Hon var lätt att nå och var snabb med att uppdatera vad som hände kring försäljningen. Läs mer
  • Vi sålde vår villa i Limhamn via Svensk Fastighetsförmedling. Jennie Pembert som var ansvarig mäklare är fantastiskt duktig, effektiv, ärlig och behaglig. Hon guidade oss igenom hela processen på ett mycket professionellt sätt och fick huset sålt snabbt och smidigt. Kan varmt rekommendera henne, bättre mäklare kan man inte hitta. Läs mer
    2018-09-04 Jennie P svarar Iva J
    Tack snälla för de fina orden och för förtroendet. Det har varit väldigt roligt att få hjälpa er till en bra affär. Vi ses snart igen!
    Mvh Jennie Pembert
  • Jag har sålt en lgh om 69 kvm i Tygelsjö som Jennie hjälte mig att sälja.
    Jenni var noggrann, professionell och mycket aktiv under hela processen. Hon har ett trevligt bemötande och vår noga med att se till att informationen var mottagen och att jag hade förstått.
    Efter försäljningen var Jenni behjälplig i ärende då köparen hade fortsatta frågor kring försäljningen och lägenheten.

Jenni uppfyllde alla förväntningar jag kunde ha på en mäklare och jag kände fullt förtroende för henne som mäklare från start till försäljningen var avslutad.

Jag kommer varmt rekommendera Jennie till andra som känner som kan komma i behov av en mäklare. Läs mer
    2018-07-11 Jennie P svarar Marie W
    Tack för de fina orden! Med vänlig hälsning Jennie Pembert