Läs vad 140 Läs vad Jennie Pembert

• 2020-11-30
    Vi hade Jennie som mäklare när vi köpte vår bostad och när vi sedan skulle sälja vår egen lägenhet så var Jennie vårt självklara val. Hon är framför allt mycket professionell i sitt bemötande. Vi fick många tips och råd och var ett stort stöd genom hela säljprocessen. Vi kan varmt rekommendera Jennie.
    Tack fina ni. Vad glad jag blir över era fina ord. Ta hand om varandra. Med vänlig hälsning Jennie Pembert

• 2020-11-17
    Haft Jennie som både köpare och säljare.
    Jennie är mycket engagerad och professionell. Hon sätter alltid kunden i centrum.
    Rickard H
    • 130.0 m²
    • Klagshamn
    sålde sitt hus med hjälp av Jennie Pembert en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö Limhamn
    Tusen tack för fina ord, det har varit ett nöje att göra affärer med er. Med vänlig hälsning Jennie Pembert

• 2020-11-17
    Proffsigt arbete rakt igenom. En väldigt smidig process där Jennie ingav stort förtroende.
    Rebecka W
    • 157.8 m²
    • Bunkeflostrand
    Stort tack för förtroendet, nöjet har varit på min sida. Vi ses snart igen! Med vänlig hälsning Jennie Pembert

• 2020-11-13
    Jennie Pembert är oerhört proffsig på sitt jobb. Hon sköter det med rak och tydlig kommunikation, positiv inställning och respekt. Hon har precis sålt vårt hus men även varit till stor hjälp under tiden vi letade efter nytt boende. Vi har fått svar på alla frågor och det har varit väldigt enkelt att nå Jennie. Hon svarar snabbt. Vi rekommenderar Jennie till alla som behöver en mycket kunnig mäklare med stort nätverk.

/ Maria och Magnus
    Maria N
    • 132.0 m²
    • Limhamn
    Stort tack för förtroendet, tack för att jag fick hjälpa er med er försäljning. Stort lycka till med ert nya fina boende. Vi ses snart igen! Med vänlig hälsning Jennie Pembert

• 2020-10-15
    Jag har köpt en bostad i Bunkeflostrand via Jennie Pembert på svensk fastighetförmedling , och hon var otroligt snällt och hjälpsam och svarade på alla frågor som man kan tänka på när man köpa en bostad.
    En mäklare som man kan lätt att ha kontakt med och har samma trevlig bemötande på varje gång .
    Mohammed
    Mohammed Nazar Makki A
    • 82.5 m²
    • Bunkeflostrand
    köpte sin lägenhet med hjälp av Jennie Pembert en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö Limhamn
    Tack snälla för era fina ord. Välkomna till Bunkeflostrand. Med vänlig hälsning Jennie Pembert

• 2020-10-01
    Jenny var både professionell och serviceminded under hela processen när vi köpte ett hus som hon förmedlade.
    Björn E
    • 135.0 m²
    • Limhamn
    köpte sitt hus med hjälp av Jennie Pembert en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö Limhamn
    Tusen tack för era fina ord. Välkomna till Limhamn! Med vänlig hälsning Jennie Pembert

• 2020-09-29
    Vi är så otroligt nöjda och glada för att det just var Jennie som hjälpte oss att sälja vårt hus! Från början till slut så var Jennie strukturerad, fokuserad, kommunikativ och kunnig! Hon lotsade och rådgav oss i alla steg av försäljningen på det allra bästa sätt! Att hon dessutom är en superhärlig person var en ren bonus!
    Annika Cecilia G
    • 155.0 m²
    • Limhamn
    Tusen tack för era fina ord, dessa värmer ska ni veta. Jag är både stolt och glad över att jag fick förtroendet att sälja ert vackra hem. Vi ses snart igen! Mvh Jennie Pembert

• 2020-09-28
    Kunnig och pålitlig med ett professionellt bemötande där vi kände oss 100% trygga med Jennie. Rekommenderas varmt.
    Oskar A
    • 72.0 m²
    • Limhamns Sjöstad
    sålde sin lägenhet med hjälp av Jennie Pembert en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö Limhamn
    Stort tack för förtroendet! Lycka till framöver. Med vänlig hälsning Jennie Pembert

• 2020-09-25
    Jennie skötte försäljningen av vår lägenhet på ön. Redan vid första mötet kände vi att vi fick förtroende för henne. Hon var rak, självsäker och gav ett väldigt trevligt bemötande. Under hela processen uppdaterade hon kontinuerligt oss med information om hur hon tänkte, hur vi skulle gå vidare, samt vad hon förväntade sig av oss som säljare. Hon har en bra blandning av att kunna ge stöd och vägledning men även våga pusha lite så att man faktiskt tar ett beslut och inte bara står och stampar. Vi är väldigt nöjda med Jennie som mäklare och skulle inte tveka på att anlita henne igen.
    Agaton W
    • 75.0 m²
    • Limhamn
    Tack snälla för era fina ord, de värmer. Lycka till med ert nästa boende! Mvh Jennie Pembert

• 2020-09-17
    Sålt ett radhus i Limhamn. Mycket trevlig och engagerad mäklare. Snabb och smidig försäljning. Helnöjd!
    Claes J
    • 161.0 m²
    • Limhamn
    Tack snälla för era fina ord, de betyder mycket. Vi ses snart igen! Med vänlig hälsning Jennie Pembert