Jennie Pembert
Registrerad mäklare sedan 2016
Aktiv på Reco.se sedan 2017
2019-04 - 2020-03
Vad är det bästa med att jobba som mäklare?
Det allra bästa är att möta människor i olika skeden i livet och få hjälpa dem att göra sitt livs affär. Jag älskar att följa människor genom processen och framförallt att överträffa deras förväntningar.

Varför ska man välja dig när man ska göra en bostadsaffär?
För att jag älskar mitt arbete och har stort driv och engagemang. Jag har viljan att göra riktigt bra affärer.

Vad gör du helst på fritiden?
När jag är ledig umgås jag med min familj och mina vänner, gärna tillsammans med god mat. Läs mer

Läs vad 119 Läs vad Jennie Pembert

• Harald E sålde sin lägenhet med hjälp av Jennie Pembert en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö Limhamn

2020-03-31

Bunkeflostrand
    Under normala förhållande säkert en väldigt duktig säljare. Verkar trevlig och informativ, hon har gjort allt vad hon kunnat i detta läge vi nu befinner oss i och lyckats att sälja min mammas lägenhet Läs mer
    2020-03-31 Jennie P svarar Harald E
    Tack snälla för era fina ord. Jag hoppas att ni ska känna er nöjda med allt till slut, trots märkliga omständigheter. Vi ses snart igen!
    Med vänlig hälsning Jennie Pembert
  • EVA K skrev om Jennie Pembert en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö Limhamn

2020-03-31

Vi har sällan träffat en skickligare yrkesutövare än Jennie Pembert, oavsett vilket yrke det gäller. Vid det här laget har vi varit med i ett tiotal fastighetsaffärer och kan konstatera att hon är en outstanding mäklare – lyhörd och inkännande, jobbar stenhårt med varje detalj, är tydligheten själv när det exempelvis gäller juridik och riktigt tuff (men schysst) i affärer.
    När vi mötte Jennie för första gången var vi i ett pressat läge, vi behövde sälja vår kära Limhamnsvilla fort och till ett bra pris, trots att våra förutsättningar inte var de bästa. Men med sin trygga, härliga optimism fick Jennie oss snabbt på banan och inom kort kände hela familjen att det här var ju riktigt kul! Vi hade ett enastående samarbete med Jennie från början till slut, med tät kommunikation. Totalt tog processen mindre än två veckor och inte en detalj slarvades bort. I slutändan var vi supernöjda, och vi fick intrycket att köparna kände samma sak. Rekommenderas varmt! Läs mer
    2020-03-31 Jennie P svarar EVA K
    Tack så mycket för alla fina ord, jag blir väldigt glad och rörd. Stort tack för förtroendet, vi ses snart igen!
    Med vänlig hälsning Jennie Pembert
  • Kristofer H köpte sitt hus med hjälp av Jennie Pembert en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö Limhamn

2020-03-26

Köpt hus.
    Professionell från början till slut. Läs mer
    2020-03-31 Jennie P svarar Kristofer H
    Tack så mycket för fina ord. Jag önskar er lycka till med allt framåt. Vi ses snart!
    Mvh Jennie Pembert
  • Frida S köpte sitt hus med hjälp av Jennie Pembert en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö Limhamn

2020-03-24

Malmö
    Enbart positiva erfarenheter. Köpte vårt första hus av Jennie. Hon hade stenkoll på objektet, skötte allting smidigt, var lättillgänglig och professionell. Läs mer
    2020-03-24 Jennie P svarar Frida S
    Tack snälla för era fina ord. Jag blir alltid så glad när mina kunder känner sig nöjda. Det här huset blir perfekt för er, stort lycka till med allt framåt. Vi ses snart igen!
  • Martin E
    Martin E sålde sitt hus med hjälp av Jennie Pembert en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö Limhamn

2020-03-24

Malmö
    Jennie är den bästa på sin marknad! Att inte välja henne när ni ska sälja på Limhamn är inget bra beslut.

Jennie är jätte trevlig, proffsig och tar hand om allt. Hon sålde ett radhus åt mig. Vi träffades för att gå igenom huset. Därefter lämnade jag nyckeln till henne, och hon tog ansvar för allt; energideklaration, besiktning, flyttstädning, visningar etc. Hon höll mig väl informerad under hela processen. Och vi sågs igen när kontraktet skulle skrivas under. Allt var över på mindre än en månad. Och hon fick bra betalt trots att vi var mitt uppe i coronaviruset. För mig som säljare kan det inte bli enklare.

Jag kan inget annat än att rekommendera Jennie. Hon är jätte duktig på det hon gör, och ni kan verkligen lita på att henne. Läs mer
    2020-03-24 Jennie P svarar Martin E
    Tack så väldigt mycket för så fina ord, jag blir både glad och rörd. Trots märkliga omständigheter löste vi det här, stort tack för gott samarbete. Ta hand om er och lycka till framåt.
  • Okhan V
    Okhan V köpte sitt hus med hjälp av Jennie Pembert en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö Limhamn

2020-03-22

Limhamn
    Köpte radhus efter privat visning en sen kväll mitt i veckan med kontraktskrivning tidigt på morgonen därpå som följd. Bra service och snabba puckar(vilket jag gillar). Bra och snabb förmedling mellan säljare och köpare. Rekommenderas! Läs mer
    2020-03-22 Jennie P svarar Okhan V
    Tack snälla för era fina ord. Det gör mig glad att ni känner er nöjda. Jag hoppas ni ska trivas i ert nya hus.
  • Alice S
    Alice S köpte sitt hus med hjälp av Jennie Pembert en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö Limhamn

2020-03-14

Malmö
    Vi som köpare är nöjda med husaffären och bemötandet som vi fick av Jennie i samband med visning, budgivning och kontraktsskrivning. Läs mer
    2020-03-21 Jennie P svarar Alice S
    Tack så mycket för fina ord. Hoppas ni kommer att trivas i ert nya fina hus.
    Med vänlig hälsning Jennie Pembert
  • Armin B köpte sin lägenhet med hjälp av Jennie Pembert en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö Limhamn

2020-03-12

Annestad
    Superbra! Kan verkligen rekommenderas! Läs mer
    2020-03-12 Jennie P svarar Armin B
    Tack snälla för era fina ord, så välkomna till er nya bostad. Jag finns här om ni behöver hjälp eller råd. Vi ses snart igen!
    Mvh Jennie Pembert
  • Patrick L sålde sitt hus med hjälp av Jennie Pembert en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö Limhamn

2020-03-12

Malmö
    Vi har sålt radhus, Jennie var proffsig, seriös, tillmötesgående. Alltid tillgänglig, alltid koll på läget. Läs mer
    2020-03-12 Jennie P svarar Patrick L
    Tack snälla för era fina ord. Sann glädje att få hjälpa er med försäljningen av ert fina hus. Lycka till med nya boendet.
    Mvh Jennie Pembert
  • Kathe H köpte sin lägenhet med hjälp av Jennie Pembert en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö Limhamn

2020-02-17

Limhamn
    Köpt lägenhet i Limhamn 2:a.
    Trevlig, välinformerad, faktabaserad, kunnig, och inget skitsnack! Läs mer
    2020-02-17 Jennie P svarar Kathe H
    Tack så mycket för dina fina ord. Det värmer. Välkommen till vårt Limhamn!

Andra mäklare hos Svensk Fastighetsförmedling Malmö Limhamn

Jennie Pembert