Patricia Hemmingsson
Registrerad mäklare sedan 2019-03-01
Aktiv på Reco.se sedan 2020-01-21
2019-08 - 2020-07

Läs vad 12 Läs vad Patricia Hemmingsson

• Stefan H sålde sin lägenhet med hjälp av Patricia Hemmingsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö Limhamn

2020-07-17

4:a
    Limhamn
    Vi erhöll behövlig hjälp med avveckling av vår framlidna mors bostadsrätt!
    Seriös mäklare med klös!
    Rekommenderas! Läs mer
    2020-07-20 Patricia H svarar Stefan H
    Stort tack Stefan för ett fint omdöme, det värmer!
    Tack för att jag fick förtroendet att hjälpa er med försäljningen av er mors lägenhet.
    Vi hörs och ses snart igen!
    /Mvh Patricia
  • Tobias H sålde sin lägenhet med hjälp av Patricia Hemmingsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö Limhamn

2020-07-07

Limhamn
    En välstrukturerad mäklare som har varit väldigt noga med uppdateringar och även gjort det där extra som man inte förväntat sig.
    Att anlita Patricia har varit helt rätt val och ger mina varmaste rekommendationer att välja henne vid bostadsförsäljning Läs mer
    2020-07-08 Patricia H svarar Tobias H
    Tusen tack Tobias för fina ord, det värmer. Tack för att jag fick förtroendet att hjälpa er med försäljningen, det har varit ett nöje. Hoppas ni ska trivas i ert nya hus. Vi hörs och ses snart igen! / Patricia
  • Dan Göran R
    Dan Göran R köpte sin lägenhet med hjälp av Patricia Hemmingsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö Limhamn

2020-07-07

Limhamn
    Mycket bättre än jag föväntade av mäklaren Läs mer
    2020-07-08 Patricia H svarar Dan Göran R
    Hej Göran och tack för en fin rekommendation. Roligt att jag lyckades överträffa dina förväntningar. Tack för att jag fick hjälpa dig med köpet av din nya lägenhet! Hoppas du kommer trivas! Vi ses snart! / Vänliga hälsningar, Patricia
  • Marcus H sålde sin lägenhet med hjälp av Patricia Hemmingsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö Limhamn

2020-03-06

3:a
    Limhamn
    Vi har nyligen sålt vår lägenhet i Limhamn. Patricia gav ett professionellt bemötande och visade stort engagemang. Alla steg i försäljningen gick smidigt och enkel.
    Vi är otroligt nöjda med Patricia och Svensk Fastighetsförmedling och kan starkt rekommendera henne. Läs mer
    2020-03-06 Patricia H svarar Marcus H
    Tack så mycket Marcus, det har varit väldigt roligt att få hjälpa er med försäljningen. Stort lycka till med era husdrömmar norrut. Vi ses snart igen!
    /Patricia Hemmingsson
  • Inko G
    Inko G köpte sin lägenhet med hjälp av Patricia Hemmingsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö Limhamn

2020-03-05

3:a
    Limhamn
    Köpte en lägenhet i Limhamn sjöstad. Patricia var mycket trevlig och såg till att allt löstes snabbt mellan oss, säljaren och banken.
    Mycket nöjd :) Läs mer
    2020-03-06 Patricia H svarar Inko G
    Tack så mycket för att ni uppskattade mitt arbete. Hoppas ni ska trivas i er nya och fina lägenhet. Välkomna till Limhamn. /Med vänliga hälsningar Patricia Hemmingsson
    Inko G gillar detta
  • Eva N
    Eva N sålde sin lägenhet med hjälp av Patricia Hemmingsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö Limhamn

2020-02-12

4:a
    Vi har sålt en bostadsrätt på Annetorp/ Limhamn 104,5kvm
    På ett fint och trevligt sätt
    Våra förväntningar var att mäklaren hade kunskap om försäljning och känner till området, och det hade Patricia
    Efter tredje mäklaren fr samma mäklarfirma, var vi nära att ge upp, men så kom Patricia som tog tag i försäljningen på ett bra sätt. Läs mer
    2020-02-13 Patricia H svarar Eva N
    Hej Eva och tack för ett fint omdöme, det värmer. Det har varit ett nöje att få hjälpa er och ro affären i land. Nu kan ni fokusera på flytten till er nya bostad. Vi ses snart igen!
    Med vänlig hälsning, Patricia Hemmingsson
  • ULRIKA A skrev om Patricia Hemmingsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö Limhamn

2020-02-03

Väldigt nöjd med min försäljning där jag åter igen använde Svensk Fastighetsförmedling som även nu slog rekord i mitt område. De kommer med bra råd och tips och även denna gång upplevde jag ett mycket fint bemötande av mäklaren. Hon kändes professionell och tillgänglig. Patricia hörde också av sig direkt om det var någon uppdatering i försäljningen. Jag kan definitivt rekommendera henne och Svensk Fastighetsförmedling! Läs mer
    2020-02-05 Patricia H svarar ULRIKA A
    Stort tack Ulrika för fina ord. Det har varit ett nöje att få hjälpa dig med försäljningen. Vi ses snart igen!
    Vänliga hälsningar Patricia Hemmingsson
  • Håkan H sålde sin lägenhet med hjälp av Patricia Hemmingsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö Limhamn

2020-02-01

Limhamn
    Efter att ha sålt min mors lägenhet på Limhamn så är jag väldigt nöjd. Blev bemött av stort kunnande och ett trevligt sätt och tyckte verkligen att mäklaren levde upp till mina förväntningar.
    Ska jag köpa eller sälja i framtiden så kan jag varmt rekommendera Svensk Fastighetsförmedling.
    MVH Håkan Hansson Läs mer
    2020-02-03 Patricia H svarar Håkan H
    Tack Håkan för fina ord och att jag fick förtroendet att hjälpa er med försäljningen av Elsie´s lägenhet. Det glädjer mig att ni uppskattade mitt arbete. Vi ses snart igen! Vänliga hälsningar, Patricia Hemmingsson.
  • Jennie Linnéa Viktoria B
    Jennie Linnéa Viktoria B skrev om Patricia Hemmingsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö Limhamn

2020-01-31

Mycket trevligt bemötande och högt intresse för att besvara frågor och förklara. Kändes som en trygg affär! Tackar för hjälpen med min första bostadsrätt! Läs mer
    2020-02-03 Patricia H svarar Jennie Linnéa Viktoria B
    Stort tack Jennie för dom fina orden. Det glädjer mig att du upplevde försäljningen som trygg och att du uppskattade mitt arbete. Hoppas du kommer trivas bra i din nya och fina lägenhet. Vi hörs och ses! Vänliga hälsningar Patricia Hemmingsson
  • ÅSA H skrev om Patricia Hemmingsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö Limhamn

2020-01-28

Jättefint bemötande av mäklaren.Vi hade ett stort förtroende för Patricia.Vi fick snabbt svar om det var något vi undrade.Vi kan bara ge det bästa omdömet, vi är så nöjda. Rekommenderas varmt. Tack än en gång. Läs mer
    2020-01-31 Patricia H svarar ÅSA H
    Hjärtligt tack för de fina orden, det glädjer mig att höra att allt kändes bra! Det har varit ett nöje att få hjälpa er med försäljningen. Vi hörs och ses, Patricia Hemmingsson

Andra mäklare hos Svensk Fastighetsförmedling Malmö Limhamn

Jennie Pembert