Sara Ehde
Registrerad mäklare sedan 2018
Aktiv på Reco.se sedan 2018
2019-04 - 2020-03

Läs vad 12 Läs vad Sara Ehde

• Dominik C köpte sin lägenhet med hjälp av Sara Ehde en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö Limhamn

2019-12-14

Limhamn
    Köpte lgh av Sara, hon var påläst, trevligt och professionell i varje moment av köpet, rekommenderas starkt. Läs mer
    2019-12-16 Sara E svarar Dominik C
    Stort tack Dominik, det glädjer mig att höra att allt kändes bra. Passar på att önska er god jul och gott nytt år! Vänliga hälsningar Sara Ehde
  • Helena B köpte sitt hus med hjälp av Sara Ehde en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö Limhamn

2019-10-03

Bunkeflostrand
    Mkt nöjd med Saras arbete. Vänligt och professionellt bemötande. Läs mer
    2019-10-07 Sara E svarar Helena B
    Stort tack för fina ord Helena! Vi hörs och ses, med vänliga hälsningar Sara Ehde.
  • Natali K köpte sitt hus med hjälp av Sara Ehde en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö Limhamn

2019-08-21

Limhamn
    Vi har köpt en villa med Sara. Hon är ordentligt omtänksam och trevlig person. Lycka till! Läs mer
    2019-08-22 Sara E svarar Natali K
    Stort tack för de fina orden Natalii. Vi hörs och ses! Hälsningar Sara
  • Oskar H köpte sin lägenhet med hjälp av Sara Ehde en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö Limhamn

2019-07-16

Bunkeflostrand
    Köpte en bostadsrätt och fick ett proffsigt bemötande med klara och tydliga besked genom hela processen. Precis vad vi önskade! Läs mer
    2019-07-17 Sara E svarar Oskar H
    Stort tack Oskar, det glädjer mig att höra att allt kändes bra. Ha det fint! Hälsningar Sara Ehde
  • Aida N sålde sitt hus med hjälp av Sara Ehde en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö Limhamn

2019-07-03

Limhamn
    Sara sålde vår villa i Limhamn . Hon genomförde försäljningen professionellt och vi kände oss trygga med att vara i goda händer. Sara är mycket positiv , trevlig och engagerad mäklare som vi varmt rekommenderar !

Aida och Laslo Läs mer
    2019-07-03 Sara E svarar Aida N
    Hjärtligt tack för de fina orden! Har varit ett nöje att få hjälpa er med försäljningen. Vi hörs och ses, bästa hälsningar Sara Ehde.
  • Minh-Phat Charlie T köpte sin lägenhet med hjälp av Sara Ehde en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö Limhamn

2019-05-03

Limhamn
    Snabb och smidig bostadsaffär med rakt igenom proffsigt bemötande av mäklaren Sara Ehde. Läs mer
    2019-05-03 Sara E svarar Minh-Phat Charlie T
    Stort tack Charlie, bara roligt att få hjälpa er i bostadsaffären. Önskar er en trevlig helg! Hälsningar Sara Ehde
  • Sara B köpte sin lägenhet med hjälp av Sara Ehde en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö Limhamn

2019-05-02

Limhamn
    Sara var väldigt snabb & smidig att jobba med. Vi önskade att få komma på förhandsvisning & det gick att ordna utan problem. Allt har gått snabbt & smidigt. Väldigt nöjda med Sara Ehde, vi rekommenderar henne starkt! Läs mer
    2019-05-02 Sara E svarar Sara B
    Tack snälla för fina ord! Väldigt roligt att få hjälpa er i bostadsaffären. Vi hörs och ses! Hälsningar Sara Ehde
  • Jennie A sålde sin lägenhet med hjälp av Sara Ehde en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö Limhamn

2019-05-01

Limhamn
    Smidig försäljning av vår trea på Fernissagatan 14.
    Mycket trevligt bemötande. Läs mer
    2019-05-02 Sara E svarar Jennie A
    Stort tack för fina ord Jennie, har varit ett nöje att få hjälpa er med försäljningen. Vi hörs och ses! Hälsningar Sara Ehde
  • Tina H köpte sin lägenhet med hjälp av Sara Ehde en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö Limhamn

2019-02-25

Hammars Park
    Köpt en bostadsrätt där Sara gjort affären mycket smidig och bra. Sara var väldigt lättillgänglig och anträffbar som mäklare där frågor alltid besvarades med ett leende. Tyckte att hon levde upp till alla förväntningar jag hade och jag kan varmt rekommendera att anlita henne till vänner och bekanta. Läs mer
    2019-02-26 Sara E svarar Tina H
    Stort tack för fina ord Tina! Det har varit ett nöje att hjälpa dig i bostadsaffären. Vi hörs och ses! :)
    Sara E gillar detta
  • Johan a skrev om Sara Ehde en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö Limhamn

2018-11-21

Bra och smidig försäljning. Rekommenderas varmt. Läs mer
    2018-11-22 Sara E svarar Johan a
    Tack snälla, det har varit väldigt roligt att få hjälpa er i bostadsaffären. Vi ses snart igen!
    Hälsningar Sara

Andra mäklare hos Svensk Fastighetsförmedling Malmö Limhamn