Tobias Enckell
Registrerad mäklare sedan 2009-07-07
Aktiv på Reco.se sedan 2019-05-03
2019-08 - 2020-07
Vad är det bästa med att jobba som mäklare?
Det bästa med att jobba som mäklare är att kunderna lägger ett väldigt stort ansvar i dina händer. När du sedan förvaltar det förtroendet och sedan överträffar förväntningarna så infinner sig en känsla som är grym.

Hur ser din drömbostad ut?
Ett nybyggt enplanshus vid Karlshamns kustlinje. Huset ska ha en stor tomt med tallskog runtomkring. Det ska även ha funkiskaraktär med stora fönsterpartier och funktionell planlösning.

Vad vet vi inte om dig?
Jag älskar att vara ute i naturen och tar gärna med mig ett fiskespö på utflykten. Läs mer

Läs vad 27 Läs vad Tobias Enckell

• Zelkjo R köpte sin lägenhet med hjälp av Tobias Enckell en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö Limhamn

2020-08-07

Malmö
    Skulle köpa lägenhet och var bemött på ett professionell sätt av Tobias. Läs mer
  • Sofia C sålde sin lägenhet med hjälp av Tobias Enckell en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö Limhamn

2020-06-20

4:a
    Malmö
    Sålt bostad. Enorm kunnig, proffsig, driven, ärlig, seriös, ansvarsfull, hjärtlig och förtroendeingivande.

Jag kan varm rekommendera Tobias E och det företag han står för. Vi är extremt tacksamma för allt!

Sofia Baroni Läs mer
  • Ilona O sålde sin lägenhet med hjälp av Tobias Enckell en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö Limhamn

2020-06-18

4:a
    Malmö
    Professionellt och trevlig. Var väl uppdaterad på objektet han förmedlade till oss. Återkom så som vi hade kommit överens. Läs mer
  • Marianne B köpte sin lägenhet med hjälp av Tobias Enckell en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö Limhamn

2020-03-23

1.5:a
    Folkets Park
    Bra information och trevligt, proffsigt bemötande samt förståelse för att man behöver lite "hålla handen" vid köp av ny bostad. Läs mer
    2020-03-23 Svensk Fastighetsförmedling svarar Marianne B
    Tack för fin feedback Marianne!
  • Carl M sålde sin lägenhet med hjälp av Tobias Enckell en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö Limhamn

2020-03-23

1.5:a
    Folkets Park
    Utmärkt prestation av Tobias! Han var mycket smidig att ha och göra med, han visade extrem expertis och bidrog med tips som kunde höja värdet på lägenheten och lyckades få ett bra pris under karantäntider!

Jag kan Enckellt rekommendera Tobias vidare! Läs mer
    2020-03-23 Svensk Fastighetsförmedling svarar Carl M
    Tack för fina vitsord Calle! Kör så det ryker i Sthlm
  • Björn F köpte sin lägenhet med hjälp av Tobias Enckell en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö Limhamn

2020-03-20

2:a
    Malmö
    Köpte en nyproduktion på Navet i Hyllie. Proffsigt bemötande av både Tobias och Patricia. Läs mer
  • Anders J köpte sin lägenhet med hjälp av Tobias Enckell en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö Limhamn

2020-03-15

Nyproduktion
    Saklig och påläst. Förklarade processen vid köp av nyproduktion och ryggade inte för dialog om riskerna vid denna typ av affär. Läs mer
  • Petra T sålde sin lägenhet med hjälp av Tobias Enckell en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö Limhamn

2020-02-16

Malmö
    Vi har sålt en lägenhet tillsammans med Tobias, han var väldigt utförlig i sin introduktion till oss och svarade på alla ev. frågetecken. Lugn och förtroendeingivande. Vi är nöjda med honom och skulle ha honom i åtanke om vi i framtiden skulle sälja något igen! Läs mer
    2020-02-17 Svensk Fastighetsförmedling svarar Petra T
    Tack snälla för dom fina orden Petra.
    Det har varit kul och hjälpa er och jag hoppas att ni hittar ett riktigt trevligt hus.
    Vi ses!
  • Sven-åke Georg G köpte sin lägenhet med hjälp av Tobias Enckell en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö Limhamn

2020-02-13

2:a
    Ribersborg
    Köpt 2:a, Sergelsväg Malmö
    Utmärkt, seriöst, kompetent, påläst
    100% Seriöst,strukturerat,kompetent, trevligt bemötande, dokumentation, utförande
    Mycket nöjd kund
    Sven Åke , Ingrid , Roland Läs mer
    2020-02-17 Svensk Fastighetsförmedling svarar Sven-åke Georg G
    Hej på er!
    Tack för dom fina orden. Det blev en riktigt bra lösning för alla inblandade.
    Hoppas nu Sven-Åke får det bra i lägenheten.
  • Linnea S sålde sin lägenhet med hjälp av Tobias Enckell en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö Limhamn

2020-01-22

Hyllie
    Grym mäklare som jag verkligen rekommenderar! Har bara positiva ord om Tobias. Läs mer
    2020-02-17 Svensk Fastighetsförmedling svarar Linnea S
    Tack Linnea!
    Som vanligt har det varit roligt och jobba med er!

Andra mäklare hos Svensk Fastighetsförmedling Malmö Limhamn

Jennie Pembert