Läs vad 38 Läs vad Tobias Enckell

• 2021-01-19
    Trevligt bemötande och alla våra förväntningar uppfyllda
    Annette G
    • 87.0 m²
    • Malmö
    sålde sin lägenhet med hjälp av Tobias Enckell en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö Limhamn
  • 2020-12-22
    Jag skulle vilja köpa en ny lägenhet i Malmö och mäklaren var jättehjälpsam. Han spenderade tillräkligt med tim för att förklara allt för oss och han berättade gärna allt engom till om vi bad om det.
    Elnaz S
    • 50.0 m²
    • Malmö
    köpte sin lägenhet med hjälp av Tobias Enckell en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö Limhamn
  • 2020-12-21
    Behaglig, obyråkratisk och flexibel kontakt när jag tecknade mig för en lägenhet i Västra Park. Västra Hamnen i Malmö.
    Lars J
    • 42.0 m²
  • 2020-11-16
    Att sälja hus är en stor affär i livet . Men med Tobias hjälp kändes det inte mer komplicerat än att veckohandla. Han har en oerhörd kunskap, arbetar väldigt proffsigt och med hjärtat. Det har varit tryggt hela tiden.
    Han är även väldigt generös med sin tillgänglighet och snabba svar.
    Arbetar även väldigt etiskt och med marknadsmässiga priser.
    Om ni ska köpa eller sälja hus fastigheter
    Så kan jag varmt rekommendera Tobias Enkcell och Svensk fastighetsförmedling.
    Pernilla M
    • Malmö
    sålde sitt hus med hjälp av Tobias Enckell en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö Limhamn
  • 2020-11-11
    Vårt köp kändes väldigt tryggt och proffsigt hanterat, tack vare Tobias.
    Snabba, tydliga, svar på alla frågor och bra guidning genom hela processen.
    Erik A
    • Malmö
    köpte sitt hus med hjälp av Tobias Enckell en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö Limhamn
  • 2020-11-10
    Vi har sålt vår villa.
    Tobias grundläggande förståelse om våra önskemål och hur marknaden ser ut ledde till en bra grund för vår försäljning.
    Tobias levererade över förväntningarna, lämnade många bra råd på vägen.
    Totalt sett så gav detta oss en stor trygghet i hela affären från första början till avslut, mycket stort förtroende både för Tobias och hans kollegor.
    Joacim M
  • 2020-10-05
    Helt ok!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Örjan N
    • 88.0 m²
  • 2020-10-02
    Trevligt, lättsamt och inte pretto! Riktigt bra mäklare!
    Nathan H
    • 4:a
    • 109.0 m²
    • Malmö
    Stort tack Nathan! Kul och ha med er i projektet!

• 2020-08-20
    Sålde vår lägenhet i Limhamn med mycket goda resultat. Alltid trevlig och pålitlig. Hela processen skötte han väldigt smidigt
    Martin F
    • 73.0 m²
    • Limhamns Sjöstad
    Tack för förtroendet! Det va ett nöje och hjälpa er!

• 2020-08-13
    Tobias är en otroligt seriös och ambitiös mäklare som ger säljaren full uppmärksamhet under hela försäljningsprocessen. Han inger ett lugn under en annars väldigt stressande process. I vår försäljning var båda säljare och köpare mycket nöjda vilket måste vara det bästa kvittot för en lyckad försäljning.
    Filip K
    • 55.0 m²
    • S:T Knut
    Tack för förtroendet. Lycka till med renoveringen i Kirseberg.

Visa svar

Tjänsteföretag lever på sitt goda rykte