Svensk Fastighetsförmedling Malmö

Beringsgatan 2, 211 18 Malmö — Visa karta

Välkommen till Svensk Fastighetsförmedling Malmö!

Vill du bo centralt och mitt i Sveriges största stad? Storstadspulsen är alltid närvarande i Malmö centrum, och vi på Svensk fastighetsförmedlings kontor hjälper dig att få ut det mesta av den. Vare sig du vill bo i Södra innerstaden eller Västra innerstaden, Gamla staden eller omtyckta och unga Möllan kan vi guida dig till det bästa boendet för dig och dina önskemål.

Vi har lång erfarenhet av mäklarbranschen och full koll på Malmös vackra stad. Hör av dig till oss så hjälper vi dig med hela bostadsaffären.

Läs vad 600 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Malmö

• 2019-10-23

Jari R skrev om Tobias Enckell en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö Limhamn
    Köpte lägenhet och tyckte Tobias var bra och hjälpsam. Tydlig kommunikation genom hela processen. Läs mer
  • 2019-10-21

Hanna T skrev om Rebecca Ekblad en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö
    Jag är väldigt nöjd med Svensk Fastighetsförmedling och valet av mäklare. Rebecca är otroligt effektiv och energisk i sitt arbete. Dessutom ger hon ett professionellt intryck med god kännedom om marknaden. Läs mer
  • DOUGLAS S

2019-10-21

DOUGLAS S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Malmö
    När jag skulle sälja min lägenhet så jämförde jag ett par olika mäklare som har sålt mycket i området de senaste åren. Jag fick kontakt med två mäklare som båda gjorde ett gott intryck. Den som kunde matcha mina förväntningar och önskemål bäst var Anna. Det var inte det billigaste alternativet men uppdraget föll ganska självklart på Svensk Fastighetsförmedling och Anna Stålnacke ändå.
    Försäljningen gick snabbt och hon hittade rätt köpare ganska omgående. Och jag fick sålt för ett pris som var över mina förväntningar.

Hon var till stort hjälp efteråt när jag skulle beräkna vinstskatten och har gjort ett bra jobb från början till slut. Hon har varit mycket tillmötesgående och hjälpsam under hela processen då jag bor i Stockholm och inte har kunnat vara på plats under försäljningsperioden.

Jag är mycket nöjd med hennes insats och kan varmt rekommendera henne som mäklare. Läs mer
  • DOUGLAS S

2019-10-21

DOUGLAS S skrev om Anna Stålnacke en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö

• 2019-10-20

Johanna K skrev om Emma Wrangmark en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö
    Jättetrevlig och mötesgående när vi köpte vår bostadsrätt. Läs mer

Tereza F skrev om Daniel Karlsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö
    Daniel är superbra! Kunnig, lugn och metodisk. Så extremt tryggt att ha honom som mäklare. Läs mer
  • 2019-10-18

Susanne W skrev om Nathalie Borgernäs en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö
    Natalie har mer än väl levt upp till mina förväntningar. Alltid positiv och proffsig. Och väldigt trevlig! Läs mer

Erik B skrev om Daniel Karlsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö
    Daniel gjorde ett kanonjobb med försäljningen. Allt från första mötet till fotografering och annonsering höll en hög kvalité. Vi är mer än nöjda och rekommenderar varmt att anlita Daniel och Svensk Fastighetsförmedling! Läs mer

Max H skrev om Anna Stålnacke en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö
    Vi har anlitat Anna för andra gången på 3 år och en återkommande kund är väl det bästa betyg man kan få?! Anna hjälpte oss att sälja vår bostadsrätt men var också behjälplig som support i vårt köp av nästa bostad. Anna är uppmärksam, proffsig och trevlig utan att bli ”bilförsäljare”. Mycket nöjd med hela upplevelsen. Läs mer

Johannes B skrev om Daniel Karlsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö
    Daniel Karlsson är lugn, stabil och har bra timing. En duktig mäklare som har fötterna på jorden trots att han är en stjärna.
    Vi hade stor hjälp av honom när vi sålde vår lägenhet och kan bara rekommendera att anlita honom. Läs mer

Evelina A skrev om Kasper Isgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö
    Bra,informativ, hjälpsam och flexibel. Väldigt nöjd! Läs mer

Malin W skrev om Kasper Isgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö
    Kasper är en mycket bra mäklare, ett genuint stöd genom hela försäljningen! Kan starkt rekommendera :) Läs mer

Navid N skrev om Daniel Karlsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö
    Købte en bostadsrätt af Daniel som viste sig at være meget professionel i sin tilgang og samtidig fleksibel og villig til at gå det ekstra skridt længere. En meget behagelig og tryg oplevelse og anbefaler Daniel varmt. Läs mer

Siham N skrev om Daniel Karlsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö
    Bra bemötande. Allt i allt en väldigt bra mäklare Läs mer

Nimo O skrev om Daniel Karlsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö
    Han är mycket professionell, engagerad och saklig samt en trevlig person att ha att göra med. Läs mer
  • 2019-10-15

Ingrid A skrev om Tobias Enckell en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö Limhamn
    Jag har sålt min 2rums lägenhet i Stjärnhusen .
    Jag tycker att jag fått bra hjälp av min mäklare och att affären gått bra.
    Mina förväntningar har uppfyllts.
    Min upplevelse är bea. Läs mer

Kurt E skrev om Nathalie Borgernäs en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö
    Sålt en bostadsrätts lägenhet i Oxie. blev bemött av mäklaren på ett positivt sätt och hon levde upp till alla förväntningar jag hade. Läs mer
  • Petra B

2019-10-15

Petra B skrev om Erik Bengtsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö
    Jag blev rekommenderad Erik och han var en av 5 mäklare jag mötte för uppdraget. Han förstod direkt vem jag var och hur jag tänkte angående försäljningen. Väldigt tillmötesgående och tillgänglig när jag hade frågor, han fick mig att känna trygghet i försäljningen.
    Försäljningen gick snabbt och smidigt, exakt som jag önskade!

Jag kan varmt rekommendera Erik !! Läs mer

Paulina M skrev om Daniel Karlsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö
    Daniel är en väldigt proffsig och duktig mäklare. Han gav oss bra tips och råd inför försäljningen och gjorde en väldigt snygg presentation av vår lägenhet. Försäljningen gick väldigt smidigt och snabbt. Kan inte vara nöjdare, toppbetyg! Läs mer

Klara G skrev om Kasper Isgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö
    Sålde en bostadsrätt i slottsstaden. Kasper kan verkligen området och föreningarna! Han ger ett mycket pålitligt, ambitiöst och tryggt intryck. Dessutom är han väldigt trovärdig gentemot köparna och lyfter såväl fördelar som nackdelar på ett mycket positivt sätt. Rekommenderar honom skarpt! Läs mer
  • 2019-10-12

Anneli A skrev om Erik Bengtsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö
    Köpt hus och vi var väl bemötta av vår mäklare. Professionell och trevlig. Läs mer
    2019-10-14 Erik B svarar Anneli A
    Hej Anneli! Kul att höra att ni var nöjda med mig som mäklare vid köpet av huset och tack för det fina betyget. Jag hoppas att ni trivs bra i huset! Mvh Erik
  • Petr C

2019-10-08

Petr C skrev om Nathalie Borgernäs en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö
    Nathalie hjälpte mig sälja min trea på Slottstaden. Jag hade vetat knappt något om hur marknaden och själva försäljningen skulle gå till och tacka vare Nathalies ledning gick allt väldigt bra, och försäljningen var klar på två eller tre veckor bara. Jag fick fantastiskt stöd under hela processen. Läs mer
  • 2019-10-07

Lars Patrik B skrev om Tobias Enckell en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö Limhamn
    Sålt bostad via Tobias Enckell. Mycket proffsigt bemötande och kunnande. Läs mer
    2019-10-07 Svensk Fastighetsförmedling svarar Lars Patrik B
    Tack för dom fina orden! Hoppas ni får det bra i nya huset.
    Mvh Tobias
  • 2019-10-06

Linus S skrev om Rebecca Ekblad en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö
    Supernöjd med proffisigheten och tålamodet från Rebecca. Vi låg i läge+ i ca 1 år innan vi hittade något att flytta till. Och när vi väl skulle sälja så gick det fort och smidigt med hjälp av mäklaren då allt redan var förberett. Läs mer
  • 2019-10-05

Roland N skrev om Tobias Enckell en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö Limhamn
    Kunnig, proffsig framtoning, känsla för prisnivåer mm inom berört område, påläst på objekten. Har med råge uppfyllt vår Brf-förenings förväntningar. 👍 Läs mer
    2019-10-10 Svensk Fastighetsförmedling svarar Roland N
    Tack Roland. Alltid ett nöje att samarbeta med Brf Stjärnehus 3 och er i styrelsen.
  • 2019-10-04

Filippa J skrev om Kasper Isgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö
    Köpte en lägenhet genom Kasper. Genomgående trevligt bemötande och det märks att han är otroligt kunnig inom området. Mycket nöjd! Läs mer
  • 2019-10-04

Lars M skrev om Anna Stålnacke en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö
    Vi köpte vår bostad. Allt gick smidigt i processen med köpare och mäklare. Läs mer
  • 2019-10-03

Robin E skrev om Tobias Enckell en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö Limhamn
    Vi sålde vår lägenhet på Ribersborg i Malmö och Tobias var mycket professionell, påläst och entusiastisk genom hela processen. Det gav oss en trygghet under försäljningen. Läs mer
  • 2019-10-03

Jörgen M skrev om Tobias Enckell en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö Limhamn
    Tobias sålde vår villa i Kulladal åt oss. Professionellt bemötande och genomgående riktigt bra service! Vi hade flera mäklare på besök innan vi bestämde oss. Tobias gav bäst intryck och dessutom en bra hög värdering av huset.
    Huset blev sålt innan visning för ett pris betydligt över vad vi hade förväntat oss. Mitt intryck är att Svensk Fastighetsförmedlings upplägg med digital marknadsföring i kombination med Tobias kompetens höjde priset på vårt hus avsevärt. Läs mer
    2019-10-04 Svensk Fastighetsförmedling svarar Jörgen M
    Tack Jörgen för fina vitsord! Det var väldigt roligt att hjälpa er.
  • Helena S

2019-10-03

Helena S skrev om Erik Bengtsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö
    Min upplevelse av Erik är att han är som klippt och skuren till att arbeta som mäklare. Han är lugn, saklig och mycket kunnig inom sitt område. Jag hade förmånen att jobba med honom under en längre tid, då försäljningen av min bostadsrätt drog ut på tiden. Han gav mig goda råd först när jag bad om dem, vilket jag uppskattar.
    Hela affären flöt på utan några bekymmer och alla var nöjda. Jag uppskattade även hjälpen efteråt med deklarationen. Läs mer
    2019-10-03 Erik B svarar Helena S
    Tack så mycket för det fina omdömet och betyget Helena! Det var ett nöje att samarbeta med dig under hela försäljningen och det är väldigt roligt att höra att du tycker det samma. Mvh Erik
  • 2019-10-03

Jacob C skrev om Tobias Enckell en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö Limhamn
    Tveksam budgivnings-process där Tobias inte i min mening gav köpare/säljare full information. Läs mer

Mirza M skrev om Nathalie Borgernäs en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö
    Ormvråksgatan 46

MÄKLARE 10 AV 10! Läs mer

Annelie W skrev om Emma Wrangmark en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö
    Tillgänglig, trevlig och kompetent. Jättenöjd. Läs mer
  • Richard A

2019-10-02

Richard A skrev om Nathalie Borgernäs en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö
    Har köpt en bostadsrätt. Mäklaren har gjort ett utmärkt jobb i denna affär. Hon har varit tydlig och snabb med att förmedla information. Hon har besvarat mina frågor och funnits tillgänglig hela tiden. Professionellt och bra helt enkelt. Läs mer
  • 2019-10-02

Josefin E skrev om Tobias Enckell en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö Limhamn
    Vi köpte en lägenhet i Slottstaden. Blev väldigt proffsigt bemött och mäklaren kunde verkligen sin sak. Han hade gott omdöme och kom även med information och tips utöver det vanliga. Läs mer
    2019-10-02 Svensk Fastighetsförmedling svarar Josefin E
    Tack för dom fina orden! Kul att ni är nöjda
  • 2019-10-02

Jan Tomas S skrev om Tobias Enckell en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö Limhamn
    Proffsigt bemötande både vid köp och försäljning av lägenhet. Lyhörd för vad kunden söker och har väl genomtänkta förslag
    på olika alternativ vid försäljning o Köp. Rekommenderas verkligen! Läs mer

Sanna L skrev om Rebecca Ekblad en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö
    Rebecca har hjälp oss att både sälja och köpa lägenhet. Vårt ärende med köp/sälj var lite speciellt men Rebecca har verkligen visat på stort engagemang och tålamod. Fått oss att känna trygghet hela vägen. Läs mer
    2019-10-03 Rebecca E svarar Sanna L
    Tack Sanna för fina ord. Det har verkligen varit en speciell affär för er, men jag är väldigt glad att ni känt er trygga genom hela denna process. Stor kram!

Hälsningar,

Leman Y skrev om Anna Stålnacke en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö
    Jag har köpt en lägenhet och med en toppen mäklare blev det en snabb och smidig affär. Många +++++ Läs mer

Robert H skrev om Rebecca Ekblad en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö
    Köpt bostadsrätt av Rebecca
    Hade inga speciella förväntningar men Rebecca är
    mycket trevligt och har ett proffesionellt och vuxet bemötande i kundrelationen. Alltid snabb på att återkoppla via epost, sms ellet telefon, samt tillmötesgående och flexibel vid bokning av extra visningar och för att hitta tider för samtal.
    Sammanfattningsvis, en mycket bra upplevelse, och därför har vi gett Rebecca förtroende att sälja vår gamla bostadsrätt i Malmö. Mvh Robert Hällsten Läs mer
    2019-10-03 Rebecca E svarar Robert H
    Tack snälla Robert för din recension och förtroendet för att få hjälpa er att sälja er gamla bostadsrätt.

Hälsningar
  • Julia O

2019-10-01

Julia O skrev om Kasper Isgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö
    Köpt bostadsrätt. Blev bemött behagligt och professionellt. Mycket duktig, inkännande, klok och hjälpsam. Påläst, trygg och pedagogisk.

Hade inga direkta förväntningar, men han skulle överträffat dem alla oavsett.

Rekommenderar - verkligen! Läs mer

Peter v skrev om Rebecca Ekblad en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö
    we sold our apartment in Malmo
    Due to efforts and patience of our broker we received slightly more then expected
    The broker kept her promises and always came back to us Läs mer
    2019-10-03 Rebecca E svarar Peter v
    Thank you so much for your review. I'm glad that you are pleased with my work.

Best regards,
  • 2019-10-01

Martina O skrev om Nathalie Borgernäs en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö
    Jag har inget att anmärka. Ett bra bemötande och snabb och smidig affär. Läs mer

Anne W skrev om Rebecca Ekblad en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö
    Har köpt en lägenhet och mäklaren har varit utmärkt och jag har känt 100% förtroende. Läs mer
    2019-10-03 Rebecca E svarar Anne W
    Tack snälla Anne för den fina recensionen. Det glädjer mig att ni tyckte att min prestation var 100%!

Vänliga hälsningar,
  • 2019-10-01

Maria Z skrev om Tobias Enckell en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö Limhamn
    Omdömet avser husförsäljning. Vi blev proffsigt bemötta. Stor kunnighet och noggrannhet. Mkt trevligt bemötande och husförsäljningen genomfördes på ett betryggande sätt. Mäklarna levde mer än väl upp till våra förväntningar. Läs mer

Mats L skrev om Emma Wrangmark en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö
    Har sålt en lägenhet. En mäklare som hjälpte oss på ett väldigt bra sätt. Hade inte trott det skulle gå så lätt. En mäklare som kunde sitt jobb. Läs mer

Lillian P skrev om Rebecca Ekblad en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö
    Sålde en gammal etta i centrum. Vi renoverade och fick ett bra utroppris. Många bra bjudningar. Mäklaren fick oss att inse att det var ett bra pris. Man vet ju inte om det kom fler, ville inte vänta flera månader. Så hon skötte det mkt tillförställande.
    Tack
    Hoppas hon kommer ihåg en tillvdeklarationen.. Läs mer
    2019-10-03 Rebecca E svarar Lillian P
    Hej Lilian! Det var en mycket charmig lägenhet ni sålde och jag är väldigt glad att jag fick förtroendet att hjälpa er. Jag återkommer självklart inför deklarationen i början på nästa år.

Hälsningar,
  • Niclas F

2019-10-01

Niclas F skrev om Rebecca Ekblad en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö
    Duktiga och samarbetsvilliga mäklare. De sålde en bostadsrätt där jag var ställföreträdare. I sådant fall kan det vara lite knepigare än vanligt men de skötte det hela bra. Kan varmt rekommendera. Läs mer
    2019-10-03 Rebecca E svarar Niclas F
    Tack Niclas för din Reco! Vad kul att du känner att du vill rekommendera mig vidare.

Hälsningar

Maria D skrev om Emma Wrangmark en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö
    Jag har köpt en bostadsrätt tillsammans med min dotter. Hon har fullmakt från mig att hantera aktiviteter som budgivning, möte med mäklare och föreningen. Jag har inte träffat den aktuella mäklaren. Läs mer

Wesam A skrev om Daniel Karlsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö
    Mycket bra och professionell mäklare! Läs mer

Mohammed h skrev om Emma Wrangmark en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö
    Köpt lägenhet
    Mycket bra bemötande
    Förväntade att köpa lägenhet till bra pris, mäklaren gjorde ett bra jobb
    Bra upplevelse Läs mer

Beringsgatan 2, 211 18 Malmö