Svensk Fastighetsförmedling Malmö

Beringsgatan 2, 211 18 Malmö — Visa karta

Välkommen till Svensk Fastighetsförmedling Malmö!

Vill du bo centralt och mitt i Sveriges största stad? Storstadspulsen är alltid närvarande i Malmö centrum, och vi på Svensk fastighetsförmedlings kontor hjälper dig att få ut det mesta av den. Vare sig du vill bo i Södra innerstaden eller Västra innerstaden, Gamla staden eller omtyckta och unga Möllan kan vi guida dig till det bästa boendet för dig och dina önskemål.

Vi har lång erfarenhet av mäklarbranschen och full koll på Malmös vackra stad. Hör av dig till oss så hjälper vi dig med hela bostadsaffären.

Läs vad 626 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Malmö

• 2019-12-12

Ann-charlott O skrev om Daniel Karlsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö
    Kunnig, höll oss informerade, ”familjär” utan att vara ”påträngande”, mycket trevlig liksom ”assisterade” mäklaren Ebba.
    Vi sålde en bostadsrätt.
    Var också mycket nöjd med fotografen som var duktig, mycket trevlig och proffsig.
    Vi är väldigt nöjda! Läs mer
  • Daniel J

2019-12-09

Daniel J skrev om Daniel Karlsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö
    Daniel Karlsson är en hängiven och mycket duktig mäklare med hjärtat på rätt plats! Det engagemang Daniel har lagt ner för att hjälpa mig är i världsklass. Jag kommer att använda mig av Daniel fler gånger och kommer även att rekommendera honom till mina vänner och deras vänner. Ps Daniel Karlsson förtjänar titeln som årets bästa mäklare 2019 utan överdrift! Läs mer
  • 2019-12-03

Tony D skrev om Daniel Karlsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö
    Daniel förmedlade den lägenhet vi köpte. Han var trevlig, informativ och gav ett kunnigt intryck. Återkopplade snabbt och på ett tydligt sätt. Läs mer
  • 2019-12-01

Frida L skrev om Tobias Enckell en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö Limhamn
    Köpte lägenhet i malmö. Tobias var väldigt professionell men personlig och mötte oss som köpare väldigt väl. Läs mer
  • 2019-11-23

Christina M skrev om Tobias Enckell en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö Limhamn
    Bostadsrätt
    Tobias Enckell skötte allt med den äran Läs mer
  • 2019-11-21

Hjalmar H skrev om Anna Stålnacke en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö
    Trots att de gick knackigt så gav hon aldrig upp, höll alltid en positiv anda om själva försäljning trots att de inte gick helt lätt hela tiden Läs mer
  • Daniel N

2019-11-19

Daniel N skrev om Daniel Karlsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö
    Vi anlitade Daniel för att sälja vår lägenhet. Daniel är oerhört proffsig och med sitt lugn och kunnighet inger han ett stort förtroende.
    Han skötte hela affären på ett utmärkt sätt. Vi är mycket nöjda och kan varmt rekommendera Daniel. Läs mer
  • 2019-11-19

Hanna N skrev om Daniel Karlsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö
    Sålde en 3:a på Ribersborg. Vi fick ett gott intryck redan första gången vi träffade Daniel. Vi fick mer än vi trodde vi skulle få för lägenheten och Daniel skötte hela affären exemplariskt. Supernöjda! Läs mer
  • 2019-11-19

Jens G skrev om Nathalie Borgernäs en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö
    Jag påbörjade för första gången försäljning av bostad och visste varken ut eller in. Efter lite research valde jag svensk fastighetsförvaltning som mäklare och kunde inte varit mer nöjd. Nathalie kom med bra idéer och drev på i ett bra tempo. Hon var proffsig och lätt at ha att göra med. Läs mer
    2019-12-13 Nathalie B svarar Jens G
    Tack för din fina recension Jens! Vad roligt att du är så nöjd, det värmer :)

• Henry Lars-Göran B

2019-11-18

Henry Lars-Göran B skrev om Emma Wrangmark en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö
    Vi sålde vårt radhus, köpte en lägenhet. Försäljningen tog lite tid. Annars allt ok, blev bra till slut.
    Bemötande mkt bra. Läs mer
  • Emelie P

2019-11-14

Emelie P skrev om Erik Bengtsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö
    Erik har sålt min lägenhet på 2,5 rum. Erik är en mycket kunnig och trovärdig mäklare. Han ger service i toppklass och är en trygg och lugn person. Jag är mycket nöjd med min försäljning och min kontakt med Erik. Läs mer
    2019-11-15 Erik B svarar Emelie P
    Tack så mycket Emelie! Det är väldigt roligt att höra att du är så nöjd med mig som mäklare vid din försäljning. Det var ett nöje att få arbeta med försäljningen! Mvh Erik
  • 2019-11-14

Stina S skrev om Daniel Karlsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö
    Vid försäljning av lägenhet visade sig att Daniel gjorde en rimlig värdering. Det blev ingen enkel raksträcka men tack vare hans ihärdighet och engagerade arbete fick vi det begärda priset. Daniel höll oss underrättade under hela tiden och agerade mycket lugnt och professionellt. Vi kände ett stort förtroende för honom under hela processen. Rekommenderas varmt. Läs mer
  • Peter S

2019-11-12

Peter S skrev om Daniel Karlsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö
    Daniel är ger ett mycket seriöst intryck och är i högsta grad service minded. Jag har fått alla fakta och information vid försäljningen av min mammas lägenhet. Han har guidat oss genom hela försäljningsprocessen och sålt lägenheten inom den tidsram han nämnde för mig från start. Jag är helnöjd med Svensk Fastighetsförmedling och Daniel och kan varmt rekommendera honom. Läs mer
  • 2019-11-08

Karl T skrev om Daniel Karlsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö
    Köpte via Daniel. Proffsig, Tillgänglig, Tålmodig. Bidrog till ett lugn trots stor och snabb affär. Jättebra mäklare! Läs mer
  • 2019-11-08

Ingrid B skrev om Daniel Karlsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö
    Jag har nyligen fått sålt en 3 rums lägenhet i Malmö. Det kändes rätt med mäklaren redan vid första mötet med honom o hans kollega. Jag fick en bra bild av marknaden i området där jag bor. Historiken över de senaste försäljningarna hjälpte oss fastställa utgångspriset. Vi blev överens om vad som är speciellt med min lägenhet och hur den skulle presenteras i text och bild. Jag kände mig delaktig under hela säljprocessen. Mäklaren ringde och berättade om de olika spekulanterna, vilka de var, vad de uppskattade med lägenheten och vad de tyckte var mindre bra. Jag förväntade mig att mäklaren skulle se det speciella med min lägenhet och hjälpa mig hitta någon som uppskattade och ville köpa just min lägenhet. Det lyckades, "den rätte " köparen dök upp och jag är mycket nöjd. /Nöjd säljare. Läs mer
  • 2019-11-07

Tony A skrev om Anna Stålnacke en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö
    Lägenhet
    Mycket bra

Ringde först fastighetsbyrån ja köpt lägenheten av fick ett mycket dåligt intryck
    Hon kunde knappt prata Svenska

Sedan ringde jag er och fick prata med en mycket trevlig mäklare med namn Stålnacke utförde ett fantastiskt arbete
    Stort tack Läs mer
  • 2019-11-04

Tfcn I skrev om Rebecca Ekblad en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö
    Uppdraget avsåg försäljning av lägenhet i Brf Tenoren Malmö. Blev från första stund professionellt och vänligt bemött. Mina förväntningar överträffades med råge!

Tom Nilsson
    Marknadschef
    Unikum Datasystem ab
    tn@unikum.se Läs mer
    2019-11-13 Rebecca E svarar Tfcn I
    Tack, för den fina Recon Tom! Jag är superglad för förtroendet av att sälja din fina lägenhet vid Malmö Live.

• 2019-11-04

Stig L skrev om Emma Wrangmark en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö
    Vi har sålt en bostadsrätt på Söderkulla i Malmö.
    Emma är en fantastisk mäklare, verkligen rätt kvinna på rätt plats. Våra förväntningar är uppfyllda till 100%.

Vi har känt oss trygga med Emma. Läs mer
  • 2019-11-03

Vera W skrev om Emma Wrangmark en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö
    Bostadsrätt
    Professionellt bemötande , gav svar på frågor, serviceinriktad, känsla av trygghet när vi skrivit på köpeavtal Läs mer
  • 2019-11-03

Karl Axel L skrev om Emma Wrangmark en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö
    Sålt en villa
    Trevlig, tillmötesgående, kunnig, hjälpsam
    Förväntningarna har fallit in
    Lite långsam i starten, men sen har det fallit väl ut Läs mer

Henric H skrev om Erik Bengtsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö
    Har sålt min bostad och visste att mäklaren hade mycket bra koll på föreningen.
    Trevligt bemötande, kunnig och lätt att nå för frågor. Läs mer
    2019-11-04 Erik B svarar Henric H
    Tack så mycket Henric! Kul att höra att du är nöjd. Hoppas du kommer trivas bra i Stockholm! Mvh Erik
  • 2019-11-01

Emelie M skrev om Nathalie Borgernäs en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö
    Sålt en 2a på 57 kvm. Mycket bra kommunikation och råd genom hela processen. Läs mer
    2019-12-13 Nathalie B svarar Emelie M
    Tack Emelie, det var verkligen roligt att få hjälpa dig! Vi ses på tillträdet i februari :)

David B skrev om Nathalie Borgernäs en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö
    Nathalie hjälpte oss med försäljningen av vår 2:a vid Nobeltorget.
    -Hon var proffsig och påläst samt väldigt anpassningsbar och ansträngde sig alltid lite extra för att det skulle bli så bra som möjligt.
    -Väldig lösnings-fokuserad och det kändes tryggt att låta henne hantera hela affären från start till slut.
    -Prissättningen var baserad på statistik och bollades på ett rimligt sätt, vilket gav en realistisk bild av vad vi kunde förvänta oss vid en försäljning.
    -Iom att vi flyttat från Malmö när försäljningen skulle genomföras så innebar det att Nathalie hanterade hela försäljningen fullt ut, dvs kontakt med Brf, köpare, banker etc utan jag behövde bara skriva på kontrakt/fullmakt. Vilket sparade mig mycket tid och resande till Malmö, detta fungerade super bra och något jag värderar högt.
    Därmed så rekommenderar vi gärna Nathalie som mäklare och skulle inte tveka att använda henne fler gånger om möjligheten skulle uppstå. Läs mer
    2019-12-13 Nathalie B svarar David B
    Vilken fin rekommendation, tack så jättemycket David! Det var ett nöje att få hjälpa er och underlätta processen. Ni är alltid välkomna tillbaka :)

• 2019-10-31

Alexander B skrev om Rebecca Ekblad en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö
    Proffsig, saklig och hade all informations som behövdes. Läs mer
    2019-11-13 Rebecca E svarar Alexander B
    Tack så jättemycket för din Reco Alexander. Hoppas du trivs bra i din nya lägenhet!

• 2019-10-29

Monica M skrev om Daniel Karlsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö
    Kunnig, vänlig och snabb. Ytterst lyhörd inför både säljare o köpare.
    Kontinuerlig återkoppling.
    En alltigenom positiv upplevelse att ha med Daniel Karlsson att göra och jag rekommenderar honom varmt. Läs mer
  • 2019-10-23

Jari R skrev om Tobias Enckell en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö Limhamn
    Köpte lägenhet och tyckte Tobias var bra och hjälpsam. Tydlig kommunikation genom hela processen. Läs mer
  • 2019-10-21

Hanna T skrev om Rebecca Ekblad en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö
    Jag är väldigt nöjd med Svensk Fastighetsförmedling och valet av mäklare. Rebecca är otroligt effektiv och energisk i sitt arbete. Dessutom ger hon ett professionellt intryck med god kännedom om marknaden. Läs mer
    2019-11-13 Rebecca E svarar Hanna T
    Tack snälla Hanna för förtroendet att hjälpa dig att sälja din lägenhet. Det glädjer mig att du är nöjd med valet med mig som mäklare!

• Douglas S

2019-10-21

Douglas S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Malmö
    När jag skulle sälja min lägenhet så jämförde jag ett par olika mäklare som har sålt mycket i området de senaste åren. Jag fick kontakt med två mäklare som båda gjorde ett gott intryck. Den som kunde matcha mina förväntningar och önskemål bäst var Anna. Det var inte det billigaste alternativet men uppdraget föll ganska självklart på Svensk Fastighetsförmedling och Anna Stålnacke ändå.
    Försäljningen gick snabbt och hon hittade rätt köpare ganska omgående. Och jag fick sålt för ett pris som var över mina förväntningar.

Hon var till stort hjälp efteråt när jag skulle beräkna vinstskatten och har gjort ett bra jobb från början till slut. Hon har varit mycket tillmötesgående och hjälpsam under hela processen då jag bor i Stockholm och inte har kunnat vara på plats under försäljningsperioden.

Jag är mycket nöjd med hennes insats och kan varmt rekommendera henne som mäklare. Läs mer
  • Douglas S

2019-10-21

Douglas S skrev om Anna Stålnacke en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö

2019-11-05 Anna Stålnacke svarar Douglas S
    Tack Douglas för dina snälla ord och för att du tog dig tid att skriva en rekommendation, jag uppskattar det verkligen.
    Välkommen att höra av dig om jag kan hjälpa dig med något annat!
    Hälsningar
    Anna
    Anna Stålnacke gillar detta
  • 2019-10-20

Johanna K skrev om Emma Wrangmark en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö
    Jättetrevlig och mötesgående när vi köpte vår bostadsrätt. Läs mer

Tereza F skrev om Daniel Karlsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö
    Daniel är superbra! Kunnig, lugn och metodisk. Så extremt tryggt att ha honom som mäklare. Läs mer
  • 2019-10-18

Susanne W skrev om Nathalie Borgernäs en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö
    Natalie har mer än väl levt upp till mina förväntningar. Alltid positiv och proffsig. Och väldigt trevlig! Läs mer
    2019-12-13 Nathalie B svarar Susanne W
    Tack så mycket Susanne! Jag är jätteglad att jag fått hjälpa er med försäljningen och ser fram emot att få träffa er igen till tillträdet :)

Erik B skrev om Daniel Karlsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö
    Daniel gjorde ett kanonjobb med försäljningen. Allt från första mötet till fotografering och annonsering höll en hög kvalité. Vi är mer än nöjda och rekommenderar varmt att anlita Daniel och Svensk Fastighetsförmedling! Läs mer

Max H skrev om Anna Stålnacke en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö
    Vi har anlitat Anna för andra gången på 3 år och en återkommande kund är väl det bästa betyg man kan få?! Anna hjälpte oss att sälja vår bostadsrätt men var också behjälplig som support i vårt köp av nästa bostad. Anna är uppmärksam, proffsig och trevlig utan att bli ”bilförsäljare”. Mycket nöjd med hela upplevelsen. Läs mer
    2019-11-05 Anna Stålnacke svarar Max H
    Tack Max för din rekommendation och för att jag fått förtroendet att hjälpa er med försäljningen av er bostad ännu en gång.
    Hälsningar
    Anna
    Anna Stålnacke gillar detta

Johannes B skrev om Daniel Karlsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö
    Daniel Karlsson är lugn, stabil och har bra timing. En duktig mäklare som har fötterna på jorden trots att han är en stjärna.
    Vi hade stor hjälp av honom när vi sålde vår lägenhet och kan bara rekommendera att anlita honom. Läs mer

Evelina A skrev om Kasper Isgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö
    Bra,informativ, hjälpsam och flexibel. Väldigt nöjd! Läs mer

Malin W skrev om Kasper Isgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö
    Kasper är en mycket bra mäklare, ett genuint stöd genom hela försäljningen! Kan starkt rekommendera :) Läs mer

Navid N skrev om Daniel Karlsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö
    Købte en bostadsrätt af Daniel som viste sig at være meget professionel i sin tilgang og samtidig fleksibel og villig til at gå det ekstra skridt længere. En meget behagelig og tryg oplevelse og anbefaler Daniel varmt. Läs mer

Siham N skrev om Daniel Karlsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö
    Bra bemötande. Allt i allt en väldigt bra mäklare Läs mer

Nimo O skrev om Daniel Karlsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö
    Han är mycket professionell, engagerad och saklig samt en trevlig person att ha att göra med. Läs mer
  • 2019-10-15

Ingrid A skrev om Tobias Enckell en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö Limhamn
    Jag har sålt min 2rums lägenhet i Stjärnhusen .
    Jag tycker att jag fått bra hjälp av min mäklare och att affären gått bra.
    Mina förväntningar har uppfyllts.
    Min upplevelse är bea. Läs mer

Kurt E skrev om Nathalie Borgernäs en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö
    Sålt en bostadsrätts lägenhet i Oxie. blev bemött av mäklaren på ett positivt sätt och hon levde upp till alla förväntningar jag hade. Läs mer
    2019-12-13 Nathalie B svarar Kurt E
    Tack så mycket för din recension! Det var ett nöje att få hjälpa till :)

• Petra B

2019-10-15

Petra B skrev om Erik Bengtsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö
    Jag blev rekommenderad Erik och han var en av 5 mäklare jag mötte för uppdraget. Han förstod direkt vem jag var och hur jag tänkte angående försäljningen. Väldigt tillmötesgående och tillgänglig när jag hade frågor, han fick mig att känna trygghet i försäljningen.
    Försäljningen gick snabbt och smidigt, exakt som jag önskade!

Jag kan varmt rekommendera Erik !! Läs mer
    2019-10-28 Erik B svarar Petra B
    Tack så mycket för den fina rekommendationen Petra! Det känns jättekul att du är så nöjd med mitt arbete i försäljningen av din bostad. Mvh Erik

Paulina M skrev om Daniel Karlsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö
    Daniel är en väldigt proffsig och duktig mäklare. Han gav oss bra tips och råd inför försäljningen och gjorde en väldigt snygg presentation av vår lägenhet. Försäljningen gick väldigt smidigt och snabbt. Kan inte vara nöjdare, toppbetyg! Läs mer

Klara G skrev om Kasper Isgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö
    Sålde en bostadsrätt i slottsstaden. Kasper kan verkligen området och föreningarna! Han ger ett mycket pålitligt, ambitiöst och tryggt intryck. Dessutom är han väldigt trovärdig gentemot köparna och lyfter såväl fördelar som nackdelar på ett mycket positivt sätt. Rekommenderar honom skarpt! Läs mer
  • 2019-10-12

Anneli A skrev om Erik Bengtsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö
    Köpt hus och vi var väl bemötta av vår mäklare. Professionell och trevlig. Läs mer
    2019-10-14 Erik B svarar Anneli A
    Hej Anneli! Kul att höra att ni var nöjda med mig som mäklare vid köpet av huset och tack för det fina betyget. Jag hoppas att ni trivs bra i huset! Mvh Erik
  • Petr C

2019-10-08

Petr C skrev om Nathalie Borgernäs en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö
    Nathalie hjälpte mig sälja min trea på Slottstaden. Jag hade vetat knappt något om hur marknaden och själva försäljningen skulle gå till och tacka vare Nathalies ledning gick allt väldigt bra, och försäljningen var klar på två eller tre veckor bara. Jag fick fantastiskt stöd under hela processen. Läs mer
    2019-12-13 Nathalie B svarar Petr C
    Stort tack för din fina reco Petr! Det har varit så roligt att få hjälpa dig genom hela försäljningen. Hoppas du kommit i ordning i den nya lyan :)

Petr C gillar detta
  • 2019-10-07

Lars Patrik B skrev om Tobias Enckell en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö Limhamn
    Sålt bostad via Tobias Enckell. Mycket proffsigt bemötande och kunnande. Läs mer
    2019-10-07 Svensk Fastighetsförmedling svarar Lars Patrik B
    Tack för dom fina orden! Hoppas ni får det bra i nya huset.
    Mvh Tobias
  • 2019-10-06

Linus S skrev om Rebecca Ekblad en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö
    Supernöjd med proffisigheten och tålamodet från Rebecca. Vi låg i läge+ i ca 1 år innan vi hittade något att flytta till. Och när vi väl skulle sälja så gick det fort och smidigt med hjälp av mäklaren då allt redan var förberett. Läs mer
  • 2019-10-05

Roland N skrev om Tobias Enckell en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö Limhamn
    Kunnig, proffsig framtoning, känsla för prisnivåer mm inom berört område, påläst på objekten. Har med råge uppfyllt vår Brf-förenings förväntningar. 👍 Läs mer
    2019-10-10 Svensk Fastighetsförmedling svarar Roland N
    Tack Roland. Alltid ett nöje att samarbeta med Brf Stjärnehus 3 och er i styrelsen.

Beringsgatan 2, 211 18 Malmö