Svensk Fastighetsförmedling Malmö

Beringsgatan 2, 211 18 Malmö — Visa karta

Välkommen till Svensk Fastighetsförmedling Malmö!

Vill du bo centralt och mitt i Sveriges största stad? Storstadspulsen är alltid närvarande i Malmö centrum, och vi på Svensk fastighetsförmedlings kontor hjälper dig att få ut det mesta av den. Vare sig du vill bo i Södra innerstaden eller Västra innerstaden, Gamla staden eller omtyckta och unga Möllan kan vi guida dig till det bästa boendet för dig och dina önskemål.

Vi har lång erfarenhet av mäklarbranschen och full koll på Malmös vackra stad. Hör av dig till oss så hjälper vi dig med hela bostadsaffären.

Läs vad 663 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Malmö

• 2020-02-20

Viktoria C skrev om Emma Wrangmark en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö
    Efter att ha letat runt i mäklardjungeln så hittade vi Emma. Väl värt detta letande! Emma har hjälpt oss att sälja vår första bostadsrätt. Eftersom det var första gången vi skulle sälja var det viktigt för oss att vi kunde känna förtroende och att kommunikationen i ett tidigt skede kändes tydlig. Vi upplevde såväl förtroende som en tydlig kommunikation.
    Vi upplevde även att Emma var realistisk i sina tankar om försäljningen, något som vi värderade högt. Emma lyckades överträffa våra förväntningar och allt gick väldigt enkelt och smidigt ur vårt perspektiv som säljare.
    Vårt bästa beslut har varit att anlita Emma! Läs mer
  • Stephanie P

2020-02-19

Stephanie P skrev om Kasper Isgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö
    Kasper är professionell, lugn, klok och varm. Jag har både köpt och sålt via Kasper och kan inte annat än att varmt rekommendera honom. Väldigt transparent, ärlig, god framförhållning och engagerad. Han fick mig att känna mig både sedd, hörd och respekterad både i rollen som köpare och säljare. Läs mer
  • Aakash P

2020-02-19

Aakash P skrev om Rebecca Ekblad en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö
    I bought apartment through Rebecca Ekblad, she was highly Open and engaged through the process, keeping me updated at all times and chasing actions to keep the purchase moving smoothly. Thank you Rebecca for all help. Läs mer
  • 2020-02-19

Hussein B skrev om Emma Wrangmark en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö
    Väldigt bra mäklare! väl förberedd och trevligt bemötande. Läs mer
  • 2020-02-16

Per Erik Axel S skrev om Alexander Karlsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö
    Köpte en lägenhet på 41,2 kvadratmeter i centrala delen av Malmö.
    Vänligt bemötande av mäklaren.
    Förväntningarna var att jag skulle känna mig nöjd av mitt köp, vilket jag blev.
    Mäklaren bidrog till stor del av detta genom att höra av sig regelbundet både gällande bud samt mina tankar och funderingar kring köpet.
    Sammanfattingsvis: Min uppfattning av mäklaren är väldigt positiv av den anledningen att jag uppfattade honom både som yrkesskicklig och effektiv i sitt arbete. Läs mer
  • 2020-02-16

Petra T skrev om Tobias Enckell en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö Limhamn
    Vi har sålt en lägenhet tillsammans med Tobias, han var väldigt utförlig i sin introduktion till oss och svarade på alla ev. frågetecken. Lugn och förtroendeingivande. Vi är nöjda med honom och skulle ha honom i åtanke om vi i framtiden skulle sälja något igen! Läs mer
    2020-02-17 Svensk Fastighetsförmedling svarar Petra T
    Tack snälla för dom fina orden Petra.
    Det har varit kul och hjälpa er och jag hoppas att ni hittar ett riktigt trevligt hus.
    Vi ses!

Sara P skrev om Emma Wrangmark en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö
    Mycket gott bemötande. Kändes tryggt att sälja lägenheten med Emma som mäklare! Läs mer
  • 2020-02-15

Gustav C skrev om Alexander Karlsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö
    Driven och håller bra kontakt med kunden. Läs mer

Navid N skrev om Ebba Jönsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö
    Having worked with many agents I would say Ebba definitely tops the list with her professional can-do and positive approach. Honest feedback and expectation management with clear communication. Sold our apartment with better than expected results! If you want a good experience with good results - go with Ebba. Läs mer
    2020-02-15 Ebba J svarar Navid N
    Oj, vad glad och stolt jag blir av att läsa ditt omdöme! Stort tack! Det har varit ett nöje att arbeta med er och jag hoppas ni kommer att trivas i er nya bostad. //Ebba

Anders H skrev om Emma Wrangmark en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö
    Emma var väldigt proffsig, duktig och trevlig möte hon sålde vår lägenhet. Läs mer

Dennis M skrev om Emma Wrangmark en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö
    Emma var väldigt trevlig, professionell och alltid hjälpsam. Hela processen gick som smort. Läs mer

Mikaela S skrev om Emma Wrangmark en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö
    Jag har köpt en tvåa på Stadiongatan, 9e våningen.
    Mäklaren var mycket glad och hjälpsam vid frågor. Hon levde absolut upp till mina förväntningar och dessa var att kunna svara på mina frågor och finns där för att förklara och liknande.
    Jag skulle säga att min upplevelse av denna mäklare och byrå är mycket positiv och nästa gång jag ska sälja eller köpa kommer jag ta kontakt med denna mäklarbyrån. Läs mer

Natalie C skrev om Emma Wrangmark en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö
    Jag och min sambo har köpt en 3:a i Malmö.

Personligen är jag väldigt nöjd med Emma, hon ger informationen snabbt när det behövs och förklarar väldigt bra.
    Även fast det var mycket pappersarbete, så hade vi ett trevligt samtal då hon har krama och är lätt att förstå. Läs mer
  • 2020-02-14

Natalie K skrev om Nathalie Borgernäs en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö
    Jag köpte en lägenhet på Dalaplan som jag ska flytta in i slutet på april. Hela processen gick väldigt smidigt till och jag fick gott om betänketid och kände mig inte alls stressad. Nathalie var alltid tillgänglig när jag hade frågor och återkom med svar väldigt fort. Tack för bra service! Läs mer
    2020-02-14 Nathalie B svarar Natalie K
    Vad roligt att höra Natalie! Tack så mycket för dina fina ord :) Ser fram emot att träffa dig till tillträdet!

• 2020-02-13

Sven-åke Georg G skrev om Tobias Enckell en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö Limhamn
    Köpt 2:a, Sergelsväg Malmö
    Utmärkt, seriöst, kompetent, påläst
    100% Seriöst,strukturerat,kompetent, trevligt bemötande, dokumentation, utförande
    Mycket nöjd kund
    Sven Åke , Ingrid , Roland Läs mer
    2020-02-17 Svensk Fastighetsförmedling svarar Sven-åke Georg G
    Hej på er!
    Tack för dom fina orden. Det blev en riktigt bra lösning för alla inblandade.
    Hoppas nu Sven-Åke får det bra i lägenheten.
  • 2020-02-13

Linus Rikard Oskar T skrev om Emma Wrangmark en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö
    Sålde nyss min lägenhet för över förväntat pris. Emma är engagerad, tillgänglig, kunnig och väldigt trevlig. Rekommenderar henne starkt som mäklare! Läs mer
  • 2020-02-11

Jan P skrev om Daniel Karlsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö
    Köpte en Brf i Västra hamnen på v7, mycket nöjd med lgh och mäklaren, trevlig och positiv. Lite synd bara att han inte kunde berätta om vilka höghus som skulle byggas mitt emot oss och som nu blockerar vår utsikt. Läs mer
  • 2020-02-11

Olivia L skrev om Nathalie Borgernäs en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö
    Snabb återkoppling, bra skött trots jag ej ens bor i Sverige! Väldigt förstående och professionell! Läs mer
    2020-02-11 Nathalie B svarar Olivia L
    Tack för din fina recension Olivia! Vi löste det smidigt tillsammans :) Hoppas att vi ses till tillträdet!

• 2020-02-10

Tom S skrev om Alexander Karlsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö
    Sålt lägenhet
    Det mesta fungerade bra, kunde varit lite bättre kommunikation innan visning och efter visning Läs mer
  • 2020-02-10

Karin B skrev om Anna Stålnacke en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö
    Sålt en lägenhet
    Proffesionellt bemötande, Inger förtroende,
    inlyssnande/ ödmjuk. Läs mer
    2020-02-11 Anna Stålnacke svarar Karin B
    Tack för din rekommendation Karin och för förtroendet att få hjälpa dig med försäljningen av din fina lägenhet. Vi ses på tillträdesdagen!
  • 2020-02-09

Carl A skrev om Alexander Karlsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö
    Köpte en bostadsrätt och Alexander gav tydliga svar på de frågorna man ställde och gav en all viktig information som man behövde. Han förenklade viss information om det behövdes. Läs mer
  • 2020-02-09

Gabriel W skrev om Rebecca Ekblad en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö
    Rebecca hjälpe mig nyligen att genomföra ett köp av en lägenhet i Malmö. Från första kontakten, via budgivning till att överse pappershanteringen och samtal med banken har skett med fullständigt engagemang och professionalism. Rekommenderar varmt Rebecca. Läs mer
    2020-02-11 Rebecca E svarar Gabriel W
    Tack återigen Gabriel för din rekommendation. Vad härligt att du är nöjd med din upplevelse och ditt köp! Vi ses på tillträdet.
    Rebecca
  • 2020-02-08

Nikolina B skrev om Daniel Karlsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö
    Köpt bostad. Daniel är tydlig, enkel att ha att göra med och pålitligt intryck. Läs mer
  • 2020-02-08

Johan L skrev om Daniel Karlsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö
    Köpte lägenhet genom Daniel
    Oerhört trevligt bemötande, smidig och tillmötesgående
    Kändes väldigt tryggt Läs mer

Johan S skrev om Erik Bengtsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö
    Sålt bostadsrätt samt köpt villa.

Mycket trevlig och seriös mäklare. Rekommenderas. Läs mer

Olivia W skrev om Ebba Jönsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö
    Trevlig, svarar snabbt, professionell, en ”människa” att prata med. Topp! Läs mer
    2020-02-07 Ebba J svarar Olivia W
    Tack för ditt omdöme Olivia! Jättekul att få hjälpa er. Ses nästa vecka! / Ebba

Kristina S skrev om Emma Wrangmark en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö
    Pigg, trevlig och kunnig. Lätt att samarbeta med. Fick upp priset enligt vår önskan.
    Såg möjligheter och inga problem. Erbjöd det lilla extra. Bra på att hålla kontakt.
    Rekommenderas varmt! Läs mer

Stina S skrev om Anna Stålnacke en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö
    Professionell och duktig mäklare. Löste komplikationer vid försäljningen som ett riktigt proffs. Kunde inte fått en bättre mäklare! Läs mer
    2020-02-07 Anna Stålnacke svarar Stina S
    Tack Stina för ditt fina omdöme. Stort lycka till i ert nya hus!

Emma B skrev om Daniel Karlsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö
    Köpt en 3a i city av Daniel. Han visste via sin kollega ett vi tittat på lägenhet i huset innan, och kontaktade oss i förväg när han fick in detta case. Var proffsig hela vägen, mycket trevlig, väldigt förtroendeingivande.

Förbättrade min bild av yrkesgruppen mäklare :) Läs mer
  • 2020-02-07

Riksbyggen E skrev om Daniel Karlsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö
    Mycket seriös, noggrann och förtroendeingivande mäklare som alltid sätter kunden i fokus. Läs mer
  • 2020-02-06

Rebecca M skrev om Daniel Karlsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö
    Sålde min lägenhet på två rum. Daniel var otroligt bra. Han var mån om mig som säljare och han hade ett mycket professionellt bemötande. Han var tydlig i sin kommunikation och ärlig med vad som hände under försäljningens gång. Läs mer
  • 2020-01-22

Linnea S skrev om Tobias Enckell en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö Limhamn
    Grym mäklare som jag verkligen rekommenderar! Har bara positiva ord om Tobias. Läs mer
    2020-02-17 Svensk Fastighetsförmedling svarar Linnea S
    Tack Linnea!
    Som vanligt har det varit roligt och jobba med er!
  • 2020-01-20

JOHANNES V skrev om Emma Wrangmark en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö
    Sålde vår lgh kvickt som bara den. Var även behjälplig långt utöver vad som kan förväntas i vår jakt på nytt boende. Läs mer
    2020-01-20 Emma W svarar JOHANNES V
    Tack snälla Johannes och Lena. Jag blir så glad när jag läser detta!
    Jag hoppas ni kommer att trivas bra i er nya lägenhet.
    Vänliga hälsningar
    Emma
  • 2020-01-07

Camilla A skrev om Kasper Isgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö
    Sålde lägenhet i Malmö och är väldigt nöjd med Kasper i valet av mäklare. Han är både proffsig, kunnig och engagerad och jag fick förtroende för honom direkt. Försäljningen gick snabbt och över förväntan. Läs mer
    2020-01-13 Kasper I svarar Camilla A
    Tack Camilla för fina ord och ett gott samarbete! Det var ett nöje att få hjälpa dig med försäljningen. Kul med nya spännande saker som väntar 2020 : ). Vi ses och hörs snart för tillträde!
  • 2019-12-27

Stefan P skrev om Erik Bengtsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö
    Sålde en bostadsrättslägenhet.
    Har fått ett bra bemötande och löpande information om försäljningsläget.
    Flera mäklare bedömde att lägenheten skulle säljas snabbt. Det tog lite längre tid än vi räknat med och priset något lägre än vad man bedömde. Vi är dock nöjda med mäklarens tålamod och att det blev en köpare som vi känner oss nöjda med. Läs mer
  • 2019-12-24

Mycket bra bemötande
    Slutresultat över förväntan
    Super nöjd Läs mer
  • 2019-12-12

Ann-charlott O skrev om Daniel Karlsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö
    Kunnig, höll oss informerade, ”familjär” utan att vara ”påträngande”, mycket trevlig liksom ”assisterade” mäklaren Ebba.
    Vi sålde en bostadsrätt.
    Var också mycket nöjd med fotografen som var duktig, mycket trevlig och proffsig.
    Vi är väldigt nöjda! Läs mer
  • Daniel J

2019-12-09

Daniel J skrev om Daniel Karlsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö
    Daniel Karlsson är en hängiven och mycket duktig mäklare med hjärtat på rätt plats! Det engagemang Daniel har lagt ner för att hjälpa mig är i världsklass. Jag kommer att använda mig av Daniel fler gånger och kommer även att rekommendera honom till mina vänner och deras vänner. Ps Daniel Karlsson förtjänar titeln som årets bästa mäklare 2019 utan överdrift! Läs mer
  • 2019-12-03

Tony D skrev om Daniel Karlsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö
    Daniel förmedlade den lägenhet vi köpte. Han var trevlig, informativ och gav ett kunnigt intryck. Återkopplade snabbt och på ett tydligt sätt. Läs mer
  • 2019-12-01

Frida L skrev om Tobias Enckell en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö Limhamn
    Köpte lägenhet i malmö. Tobias var väldigt professionell men personlig och mötte oss som köpare väldigt väl. Läs mer
  • 2019-11-23

Christina M skrev om Tobias Enckell en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö Limhamn
    Bostadsrätt
    Tobias Enckell skötte allt med den äran Läs mer
  • 2019-11-21

Hjalmar H skrev om Anna Stålnacke en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö
    Trots att de gick knackigt så gav hon aldrig upp, höll alltid en positiv anda om själva försäljning trots att de inte gick helt lätt hela tiden Läs mer
    2020-02-07 Anna Stålnacke svarar Hjalmar H
    Tack för att du tog dig tid och skrev ett omdöme Hjalmar. Stort lycka till framöver!
  • Daniel N

2019-11-19

Daniel N skrev om Daniel Karlsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö
    Vi anlitade Daniel för att sälja vår lägenhet. Daniel är oerhört proffsig och med sitt lugn och kunnighet inger han ett stort förtroende.
    Han skötte hela affären på ett utmärkt sätt. Vi är mycket nöjda och kan varmt rekommendera Daniel. Läs mer
  • 2019-11-19

Hanna N skrev om Daniel Karlsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö
    Sålde en 3:a på Ribersborg. Vi fick ett gott intryck redan första gången vi träffade Daniel. Vi fick mer än vi trodde vi skulle få för lägenheten och Daniel skötte hela affären exemplariskt. Supernöjda! Läs mer
  • 2019-11-19

Jens G skrev om Nathalie Borgernäs en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö
    Jag påbörjade för första gången försäljning av bostad och visste varken ut eller in. Efter lite research valde jag svensk fastighetsförvaltning som mäklare och kunde inte varit mer nöjd. Nathalie kom med bra idéer och drev på i ett bra tempo. Hon var proffsig och lätt at ha att göra med. Läs mer
    2019-12-13 Nathalie B svarar Jens G
    Tack för din fina recension Jens! Vad roligt att du är så nöjd, det värmer :)

• Henry Lars-Göran B

2019-11-18

Henry Lars-Göran B skrev om Emma Wrangmark en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö
    Vi sålde vårt radhus, köpte en lägenhet. Försäljningen tog lite tid. Annars allt ok, blev bra till slut.
    Bemötande mkt bra. Läs mer
  • Emelie P

2019-11-14

Emelie P skrev om Erik Bengtsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö
    Erik har sålt min lägenhet på 2,5 rum. Erik är en mycket kunnig och trovärdig mäklare. Han ger service i toppklass och är en trygg och lugn person. Jag är mycket nöjd med min försäljning och min kontakt med Erik. Läs mer
    2019-11-15 Erik B svarar Emelie P
    Tack så mycket Emelie! Det är väldigt roligt att höra att du är så nöjd med mig som mäklare vid din försäljning. Det var ett nöje att få arbeta med försäljningen! Mvh Erik
  • 2019-11-14

Stina S skrev om Daniel Karlsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö
    Vid försäljning av lägenhet visade sig att Daniel gjorde en rimlig värdering. Det blev ingen enkel raksträcka men tack vare hans ihärdighet och engagerade arbete fick vi det begärda priset. Daniel höll oss underrättade under hela tiden och agerade mycket lugnt och professionellt. Vi kände ett stort förtroende för honom under hela processen. Rekommenderas varmt. Läs mer
  • Peter S

2019-11-12

Peter S skrev om Daniel Karlsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö
    Daniel är ger ett mycket seriöst intryck och är i högsta grad service minded. Jag har fått alla fakta och information vid försäljningen av min mammas lägenhet. Han har guidat oss genom hela försäljningsprocessen och sålt lägenheten inom den tidsram han nämnde för mig från start. Jag är helnöjd med Svensk Fastighetsförmedling och Daniel och kan varmt rekommendera honom. Läs mer

Beringsgatan 2, 211 18 Malmö